SCREW @ Helsinki, Gloria 16.6.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: SCREW @ Helsinki, Gloria 16.6.2012

ViestiKirjoittaja crucifysixx » Ma Touko 14, 2012 3:02 pm

^ Kyllä sivuille ilmestyy aina joskus erilaisia videoita joihin on olemassa käännökset ihan tekstinä, että täytyy yrittää pysyä mukana ja seurata tekstiä ja puhetta tarkkaan.
Kuviakin tulee, mutta ikävä kyllä osa clubilaisista ei ymmärrä että niiden levittäminen on kiellettyä joten kyllä ne nopeasti leviää ihan muillekin nähtäväksi.
Skabojakin on järjestetty joissa palkintona kuva/kuvia bändin nimmareilla tai jotain fanikamaa.... Nää on tosi epäselviä ollut koska siellä on monta skabaa päällekkäin ja sitten niillä ei tunnu olevan mitään päivämäärää millon loppuu ja ilmotusta sitten voittajasta. :DDD

Joo no en periaatteessa epäillyt sitä ettenkö ois listassa, mutta oli pakko varmistaa koska jos en kuitenkaan ois ollut niin olisi kyllä jäänyt menemättä tuonne. :D

Toki kerron millainen meet&greet oli! Pakko siitä päästä kertomaan kun on elämäni ensimmäinen meet&greet. ::DDD
Kuva
bloglast.fm
socialriot -> crucifysixx

crucifysixx
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Touko 28, 2012 6:24 pm

Hei keikalle menijät!

Olemme tekemässä JaME:lle juttua SCREW'n keikalle lähtijöistä. Olit sitten kovan luokan fani tai tulossa tutustumaan itsellesi vieraampaan yhtyeeseen, haastattelisimme mielellämme juuri sinua. Haastattelut hoidetaan sähköpostitse (tai täällä yksärillä), joten kysymyksiin saa vastata silloin, kun itsellä on aikaa - joskin juttu pyritään pukkaamaan ilmoille vielä ennen keikkaa, joten toivomme, että vastaajilta löytyisi aikaa vastata tämän viikon loppuun mennessä. Kiinnostuneet viskatkaa minua yksärillä, niin saatte kysymykset! Haastatteluun saa halutessaan vastata nimimerkillä tai pelkällä etunimellä, eikä vastaamiseen kaiken järjen mukaan pitäisi kulua mitenkään tuhottomasti aikaa.

Kiitän ja kumarran jo etukäteen.

//Nyt voit ilmoittautua haastatteluun myös sähköpostitse: amber[ät]jame-suomi.com!
Viimeksi muokannut Amber päivämäärä Ti Touko 29, 2012 7:53 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ma Touko 28, 2012 8:22 pm

^ No, voisihan tuohon ajankuluksi vastata ^^ Jos lähetät kysymykset mun yksäriin niin olis ihan jees.

Mutta joo, fghjkl keikkaa odotan ihan sairaasti, ja toivottavasti äiti tilais lipun pian (yay yay synttärini on keskiviikkona joten voisin oikeesti luulevani saavan sen pian :D:D)
Ja aaaaa~ oikeesti oon 24/7 kuunnellu vaa pelkkää SCREWii .. ei tästä tuu mitään :D Hei muutes, piti kysästä että onko teillä niinku sellasii 'toivepaikkoja' minne haluisitte? Mulla olis siinä Manabun (♥♥♥♥♥) kohdalla, ja kyllä Byokin kelpaa :D
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

1 tykkää.
nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Touko 28, 2012 9:28 pm

Hmm, siitä onkin pari vuotta kun oon Glorialla keikalla käynyt, enkä muista yhtään millanen paikka se oli :D Varmaan kuitenkin tapani mukaan haluan permannolle, keskellä on tietty paras mut yleensä kun siinä on ryysistä, voisin valua Kazukin puolelle... XD Mitäs muut?

Ja jonotuksesta ei ole tainnut olla mitään virallista infoa vielä? Aiotteko jonottaa? Itse en tiedä vielä yhtään, riippuu varmaankin seurasta ja säästä ja tähtien asennosta ja kaikesta :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » La Kesä 02, 2012 6:25 pm

hooh pakko ilmottaa, mutta tulossa ollaan ~~~~~~~
en usko tätä, en missään vaiheessa ollu NIIN innostunu lähdöstä mutta onneks todistus oli sen verran okei, että mun rahavarat kasvaa ja äitiki on hyvällä tuulella.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Su Kesä 03, 2012 2:20 pm

NYT SE ON SITTEN 101% VARMAA ETTÄ NÄÄTTE MINUTKIN SIELLÄ

Oikeesti oon niiin onnellinen ;----; ♥ Nyt on kyydit, seura ja yöpymismahdollisuudet OK!
Mut yy .. keikkajännitystä ei oo viel, mut kun tänään tilataan lippu äidin kans nii uskon et kun lipun saan käteen niin kyllä siin tulee vedet silmistä c:

// Lippu tilattu ;-------; ♥ En malta odottaa sen tulemista!!
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Spooky » Ma Kesä 04, 2012 8:14 pm

Minäkin paikalle ilmaannun, SCREW kun kuuluu listaan niistä bändeistä jotka on måste nähdä. Ehdin jo pelätä ettei ne soita Death's dooria mutta ainakin Ranskan keikalla se oli soitettu joten I'm happy C:
Tosin Glorialla en oo koska käynyt, joten odotetaan jännityksellä löydänkö seuroineni paikalle : D

Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja japsukka » Ma Kesä 04, 2012 9:26 pm

Olen vieläki kahden vaiheilla keikan suhteen. Välillä päätän että lähden ja välillä tulee jotain ihme epäröintiä. Raha on yksi syy miksi epäröin, sillä saattaa olla että en pääse sitten myöhemmin käymään helsingissä juhlimassa, jos nyt menee kaikki rahat lippuihin. autokorttiinkin pitäisi säästää rahaa kaikenlisäksi.Toinen syy on että pitäisi yksin eksyä Glorialle ja takaisin juna-asemalle ... No onhan tässä vielä alle kaks viikkoa päättää mitä teen keikan suhteen~ Eikä olisi viimeinen kerta, kun jätän lippujen ostamisen viimetinkaan :D
Our world is so wonderful

japsukka
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Pe Kesä 08, 2012 12:30 pm

Kannattaa toki tulla keikalle, viimeksi Tsukiconissa keikka ainakin oli ihan huippu :D Ajokortti tosin on ehkä ihan bueno syy säästää rahaa, itsenihän ei siitä tartte enää huolehtia, onneksi.

Ite kun oon ryönäilly tässä abt kuukauden - ei koulua ei työtä ei mitään eli oon hyvin naturellina ollut - en osaa ollenkaan päättää mitä puen, mitä teen tukalle, laitanko jytyt meikit vai aionko tunkasta etunenään riehumaan. Oh joy tätä omaa turhamaisuuttani, mutta puolustuksekseni sanon, että mun pitää anyways edustaa koko päivä kaupungillakin, etten ihan karseen näköisenä halua paikalle tulla.

Muuten ei jännitä keikka kovin paljoa. Ainoa ajatus mikä pörrää päässä on tosiaankin se, tyydynkö hengailemaan taustalla vai haluanko kunnon kreisibailaamaan edemmäs. Parvelle en voi mennä, koska täysikäistä keikkaseuraa ei ole :/
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Lisku » Su Kesä 10, 2012 11:04 am

Että ku tekis mieli mennä, mutta en oo saanu ketään suostuteltua mukaan, enkä yksinkään jaksais mennä sinne eksymään. sen verran kaikanakin vielä asun että yöksikkin pitäis jäädä. Oon jo vanhempia varotellu että jos tuolloin olen kotona niin hyvällä tuulella en ainakaan tule olemaan, jotenkin tuntuu että aina olis paikka missä olis mieluummin kun siellä missä on. Missasin D:n keikan ja se ärsyttää vieläkin ois kiva jos jollekkin keikalle pääsis ja mielummin jonkun seurassa eikä yksin.

Lisku
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Kesä 10, 2012 2:31 pm

^Lisku, kannattaa ihmeessä uskaltaa tulla! Vaikkei sulla olisi seuraa etukäteen sovittuna, jonohan on hyvä paikka tutustua porukkaan :) Eikä sit itse keikan aikana siellä yleisössä ole niin väliä et onko kaveri mukana vai ei kun hirveästi ei kuitenkaan juttelua tms. voi harrastaa (paitsi tietty keikan alkua odotellessa, mut rohkeesti kun aloittaa vieruskaverin kanssa keskustelun vaik kysäsemällä lempijäsentä tai -biisiä niin varmasti juttu luistaa!) XD Itse menin ensimmäiselle keikalleni ikinä ihan yksin ja voin kertoa et pelotti sekä minua että äitiä (joka soitteli viidentoista minuutin välein et joko mut on raiskattu ja tapettu Suuressa Pelottavassa Pääkaupungissa), mut tutustuin jonossa ihmisiin joista yhden kanssa olen edelleen neljän vuoden jälkeen tekemisissä.

Jos taas pelottaa ettei löydä paikalle, niin googlemapsia auki ;) Haette reitin rautatieasemalta (tai mistä nyt oottekin tulossa) Glorialle ja tulostatte paperille mukaan niin löydätte perille varmasti. Matka ei oo pitkä eikä vaikea ja aina voi kysyä ihmisiltä neuvoa (luultavasti kuka tahansa paikallinen osaa osoittaa oikean suunnan) :) Et mukaan vaan!

Galtsun puolella keikkayhteisössä kerrottiin, et jonotus on sallittua aamuseitsemästä eteenpäin, silloin paikallaolijoille jaetaan (eli arvotaan) numerolaput. Samalla lapulla saa olla neljä henkeä eikä jonosta saa poistua yli puoleksi tunniksi. Myöhemmin saapuvat menevät suoraan jonon perälle ilman numeronnostoa. Kuulostaa reilulta ja mukavalta, tuo systeemi on ennenkin toiminut, ei tule ryntäystä eikä kukaan voi myöskään ottaa varaslähtöä jonotukseen. Itse ajattelin yrittää jaksaa jo seitsemältä paikalle raahautua, mites te muut?

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja AMAZE » Su Kesä 10, 2012 4:05 pm

^^ Itse oon ollut vissiin lähestulkoon jokaisella keikalla yksin (noin 40 keikkaa tullut katsastettua), eikä se oo kamalaa yksin mennä. :) Päinvastoin, itsestä on ainakin paljon kivempaa bailata yksin yleisössä, kun ei tarvi miettiä, että on joku kaveri näkemässä ja ajattelemassa, että onpas mulla nolot liikkeet! :'D

Mä todennäköisesti tuun jonoon kolmen maissa. Oon edeltävänä iltana katsomassa Nightwishia Provinssirockissa, aloittavat soittamaan vasta puolenyön maissa, niin ei seuraavana aamuna kyllä tuohon aikaan minnekään Glorialle raahauduta... Nukun "kunnolla", laittaudun rauhassa ja sitten. :)
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Su Kesä 10, 2012 9:53 pm

tikraw kirjoitti:joka soitteli viidentoista minuutin välein et joko mut on raiskattu ja tapettu Suuressa Pelottavassa Pääkaupungissa

XDDD toi oli oikeesti niin oikein sanottu, että oli pakko lainata. vaikka kuinka monella keikalla oon ollu (huh huh huimat 4) niin siltikin mun vanhemmat soittelee mulle koko ajan >:(
mut äh, ei sille voi mitää ku ne on sellasii ylihuolehtivii.

mutta joo, tähän keikkaan; oottekste kattonu mitä fanikamaa sinne tulee myyntii? :D:D kun itse tumblria olen kovasti nyt käyttänyt niin herranjee, ne on mahtavia. on pyyhettä, on julistetta, on rannekorua, on kuvia, on keikkapaitaa ... kyllä sinne sitten tarviikin myös olla paljon rahaa mukana!!
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Lisku » Ma Kesä 11, 2012 1:05 pm

Onko kellään tietoa moneltako toi keikka olis sitte loppu? pitääs kattoa vähä juna-aikatauluja :)

Lisku
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Kesä 11, 2012 1:54 pm

^Oi mahtavaa jos oot sitten tulossa! Ja varmuuttahan tosta ei varmaan voida saada mistään. Mut aikataulun mukainen keikan aloitus olisi 19:30, ja nuo keikat tapaavat kestää jotain alle kaksi tuntia (~15 biisiä, pari välipuhetta ja tietysti encoren odottelu), joten veikkaisin et keikka on kymmenen aikoihin viimeistään ohi, luultavasti jo vähän aiemminkin. Tietysti narikkajonossa ja ulospääsyssä menee hetki, mut tuskin tuhottoman kauan, kun keikka ei kutienkaan ole loppuunmyyty. Toki kannattaa aina olla varasuunnitelma, jos hommat venyy, ainakin muutamalla tämän kiertueen keikalla aikataulu on ollut myöhässä, jossain taisi olla peräti tunnin verran.

IIK ALLE VIIKKO AIKAA. Mä oon koonnut iTunesiin soittolistan, jolla on kaikki kiertueella tähän asti soitetut biisit ja ajattelin sitä kuunnella loppuviikon, jotta pääsee tunnelmaan ja tutustuu noihin muutamaan vähän vieraammaksi jääneeseen uuteen tekeleeseen :D

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja AMAZE » Ma Kesä 11, 2012 2:56 pm

Ja kannattaa myös varautua siihen, että keikka myöhästyy. Kuten yleensä tekevät.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Kesä 11, 2012 8:55 pm

JaME Suomi: SCREW-fanit keikkatunnelmissa

Voitte nyt bongailla tuolta tuttuja haastateltuja. :P Ja hei tulkaa ihmeessä tuonnekin kommenttipuolelle keskustelemaan keikkafiiliksistä. Ihanaa seurata fanien innostusta, kun itse on tulossa keikalle tutustumaan itselle vähän oudompaan bändiin!
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » To Kesä 14, 2012 9:40 am

Heei ihmiset te saatte nyt kertoa mulle siitä jonotussysteemistä. Eli kun Glorialla en ole aikaisemmin käynyt, niin tää on ihan uutta mulle D: Mutta oon ymmärtäny, et siel ei siis mtn ryntäystä tai mitään oo, vai? Et saa vaan mennä siihe jonottaa sillon millon tulee sinne. Oon oikeesti ihan sekasin tän jutun kans kiitos jos joku viittii auttaa (:
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » To Kesä 14, 2012 10:46 am

^Jonotuksesta! Eli jonottaa saa aikasintaan kello seitsemän aamulla. Silloin paikalle tulee JrockSuomen edustaja, joka arpoo jokaiselle paikallaolijalle jonotusnumeron (=paikallaolijat nostaa pussista lapun tms.), samalle numerolla saa olla neljä jonottajaa (=eli ei voi käydä niin et kaveri saa numeron 1 ja sinä numeron 50 ja olette eri paikoissa jonoa, vaan otatte yhteisen numeron) ja sit jono järjestetään näiden numeroiden mukaan. Jos tulet myöhemmin kuin kello seitsemältä, meet vaan suoraan jonon perälle :D Eli helppoa, yksinkertaista ja toimivaa, ei ryntäyksiä tai muuta! Jonosta saa poistua koko jonotusaikana yhteensä maksimissaan 30/45 minuutiksi (30 minuuttia annettiin galtsussa ohjerajaksi, mut yleensä tuo 45 minuuttia on ollut se, minkä jälkeen heitetään vasta jonon perälle eli uskaltaa sitä vielä nopeasti kerran vessassa käydä, vaikka oma 30 minuuttia täynnä olisikin).

Toivottavasti selvitti tarpeeksi tarkasti? :D

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » To Kesä 14, 2012 12:08 pm

^ Kiitos, olen palveluksen velkaa ♥

Mutta hei, ihan mielenkiinnolla kysyisin vielä, että onko joku teistä oikeasti tulossa sinne aamulla kello seitsemän jonottamaan? :D
Kun kaverin kans täs mietittii et tultaisko sillon seiskan aikoihin, et kumminki siel on sit jo kaikki sillo tai sit siel ei oo ketää, joten ..
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat