LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Su Touko 13, 2012 3:20 pm

noniinpäs säästitkin :)))) tääl on ihana ilma ainaki verrattuna eiliseen ja sitä edelliseen päivään :)) pakko ilmottaa kaikkee randomia ku on niin tylsää :)
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Touko 14, 2012 2:28 pm

Teen nyt tähä tälläsen 'pienen' keikka sepustuksen.

SE KEIKKA OLI IHAN TÄYDELLINE. JA LM.C ON IHAN TÄYDELLINEN LIVE BÄNDI JA MUUTENKIN!
Tää nyt on sen toisen LM.C'n keikan lisäks mun mielest toine paras keikka tähä asti♥

Niin, siihe jonoo mentii jossain puoli viideltä, ja meijen taakse tuli ihan mukavasti porukkaa, ettei sentää oltu viimosia, ja... heti ku päästii sisää ni aateltii ettei me nyt viel ainaka osteta paitoi tms, koska haluttii hyvät paikat, ja ajauduttiin sitte sinne parvelle mihi haluttiikin. Sitte kun se keikka alko ja maya ja Aiji tuli siihen ni olin ihan ekstaasissa, ja sen koko keikan kylläkin. XDd
Öö. Siis lauloin koko keikan ajan jonkun tytön korvaan, ja se arvosti varmaa sitä tosi kovasti ku lauloin penkin alle koko ajan ja sanat oli vähän mitä lie aina välillä. lol.
Sitte ku meillä oli sellaset valotikut ni sai aika hyvin huomiota, ainakin mayalta. Uuulalaa. MAYA KATTO MUA SILMII JOTAI 5 SEKUNTTIA (viiden sekunnin onni) JA OIKEESTI MUN JALAT MEINAS LÄHTÄ ALTA JA AAAA ;uu; sit se vilkutti mulle, ku heiluttelin sitä valotikkuu siin. Sit jossai vaihees maya katto mua taas silmii ja lähetti jonkuu lentosuukon... ok, en oo varma et kattoks se just mua silmii mut siltä musta ainaki kovasti tuntu. :-----------D♥ Sit se oli niin söpöä, ku maya sano jotain: "I'm looking for my Juliet" ;uuuuuu;♥ ja ja ja... sitte se mayan "Minä rakastan teitä/sinua" ;__;♥ Toi oli oikeesti joku niin paras keikka, ja ne kappaleet jotka ne soitti SUPER DUPER GALAXY♥ ;cc; JA EDO FUNK♥ *__*

Nyt jälki kätee ollu se kauhee keikka masennus... ;A; Niiden on pakko tulla takas mahdollisimman nopeesti! Mut Aijihan siin lopus sano et "See you soon" tai jotai tollasta.

// Ainii, vielä noist paidoist ym. Mentii sit ostaa keikan jälkee, mut siellähä ei ollukka enää mitää jäljellä vaaku kirjoja, jotka makso jotain ihan helvetisti. Ja sit huppari. o__o Onks teillä tietoo mitä muuta siel oli myynnis ja hinnat?
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Touko 14, 2012 2:51 pm

^ Pinssejä oli ainakin, oisko ollut 3€ tai 5€ - en tosiaan pahemmin katsellut vaan nopsaa pöytää ohimennen vilkaisin. :D
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Yamashita Rei » Ma Touko 14, 2012 3:23 pm

Siiis aivan ihana keikka ♥ en oikeesti voi uskoo et mä oikeesti olin siellä D:
Kiva ku niska oli märkä sen keikan jälkee xD Tais olla hikee, vettä ja mayan kuolaa ♥
Oli siis oikeesti aivan uskomaton, enkä osaa sanoin kuvailla!
Takas tulo matkalla ku päästii tänne mä tyyliin itkin että haluun takas Helsinkii xD

Kiitos LM.C ♥
☆*:.。. \(。◕‿◕。)/ .。.:*☆

Yamashita Rei
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Touko 14, 2012 3:26 pm

Mut hei... mua nyt jotenki potuttaa eikä ihan vähääkää. Siis, luin tuolta irc-galleriasta, että se LM.C:n vip tilaisuus kesti vain _15_ minuuttia??!!?
HEI OIKEESTI. 60 EUROA PARISTA MINUUTISTA. EI VOI OLLA. Mä oon suoraan sanottuna pettynyt... ja vittuuntunut niiden puolesta ketkä makso siitä niin paljo rahaa.
Onha se toki kiva ku näkee ne, saa kätellä niit, kysyy kysymyksii ja näin, mutta! En vaan ymmärrä. Aatelkaa tota summaa mikä siitä piti maksaa. Ja sitte se keikkalippu vielä erikseen. Hallelujaa. maya, Aiji, ootteks oikeesti noin rahan himoisia... ;_; Haiskahtaa selvästi rahastus.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Ma Touko 14, 2012 7:02 pm

KEIKKA OLI IHAN MAHTAVA OIKEESTI EN KESTÄ ♥

Ne soitti kaikki kappaleet mitä toivoinkin (Paitsi piggy romance) ja aaah ♥
Ne oli niin söpöjä, maya sen flirttinsä kans ja Aiji rytmit siellä taustalla haha :'--D
Aww koskin mayaan ja se osotteli mua siellä yhyy oon ihan fiiliksis ♥
Ja SUPER DUPER GALAXY oli ihan mahtava livenä (; Mut ne puhu nyt paljon vähemmän kun 2010-keikalla, harmi :< Aijin ääntä hyvä kun kuuli ollenkaan :<
Mut maya oli ihana "I'm looking for my Juliet", "MINÄ RAKASTAN TEITÄ!", "Moi" tmstms :D
Ja pinkit hiukset ♥ ;_____;

Ja tosiaan, olin 2. rivissä, en olis ikinä uskonu et pääsisin niin eteen O__O

Ja kaikenhan kruunas se että nähtiin maya viel sit hotellissakin, aww ♥ Oli se aika supersöpönä hengityssuojaimen ja aurinkolasien kans ♥
JA SE HUUSI MEILLE ET SE RAKASTAA MEITÄ ENEMMÄN KU ME SITÄ. lol mahdottomuus

Ihanaa oli ♥ Armoton masennus kyl nyt päällä, että............
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~
~ An Café Helsinki 061112 ~

Mariskaa
Roudari

ViestiKirjoittaja yawn » Ma Touko 14, 2012 7:15 pm

Vip-tilaisuus kesti tosiaan vaan jotain 15 minuuttia. Pienen odottelun jälkeen maya ja Aiji saapuivat seuraksemme parvelle. Sitten sai kysyä kysymyksiä, kellä niitä nyt sitten sattui olemaan. Sen jälkeen jokainen otti kuvan heidän kanssaan (samalla Aiji antoi tarran ja kaksi korttia, toisessa mayan ja Aijin nimikirjoitus), jonka jälkeen tulkki käski lähteä alas. Kieltämättä tuo oli pieni pettymys, sillä kuvittelin, että ko. tilaisuus olisi kestänyt pidempään ja sisältöä olisi ollut enemmän.

Keikka oli joka tapauksessa MAHTAVA!^3^ Pääsin Aijin kohdalle eturiviin kuten halusinkin, ja siinä hän soitti suurimman osan ajasta suoraan silmieni edessä katsoen välillä suoraan silmiin hymyillen ja nyökkäillen (aivan kuin olisi halunnut sanoa, että hyvin menee, jatkakaa samaan malliin, mutta se on vain minun tulkintani XD). Parasta oli ehdottomasti Crazy a go go. Sen aikana Aiji moshasi aivan lavan oikealla reunalla meidän kanssamme. Se oli mahtava tunne.

Minullakin on ilmennyt keikkamasennusta, joka ei tosiaankaan ole mukavaa. Toivottavasti LM.C palaa Suomeen mahdollisimman pian. Kyllä he varmasti tulevat, koska Aiji niin sanoi. Nyt täytyy vain odottaa, meni siihen miten monta vuotta tahansa.

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Touko 14, 2012 7:15 pm

Ja kaikenhan kruunas se että nähtiin maya viel sit hotellissakin, aww ♥ Oli se aika supersöpönä hengityssuojaimen ja aurinkolasien kans ♥

IHANA♥ OIKESTI. OON KADE. ;uuu;
Juttelitteko sen kans? Ja mis hotellissa ne oli? Meinasin ite lähtee ettii niit jostai presidentti hotellist, mut äiti ei päästäny XDDDd
Ja tosiaa, ne puhu paljo vähemmä ku vuonna 2010 ):

Vip-tilaisuus kesti tosiaan vaan jotain 15 minuuttia. Pienen odottelun jälkeen maya ja Aiji saapuivat seuraksemme parvelle. Sitten sai kysyä kysymyksiä, kellä niitä nyt sitten sattui olemaan. Sen jälkeen jokainen otti kuvan heidän kanssaan (samalla Aiji antoi tarran ja kaksi korttia, toisessa mayan ja Aijin nimikirjoitus), jonka jälkeen tulkki käski lähteä alas. Kieltämättä tuo oli pieni pettymys, sillä kuvittelin, että ko. tilaisuus olisi kestänyt pidempään ja sisältöä olisi ollut enemmän.

Minkälaisii kysymyksii siel sitte kysyttii? Ois kiva tietää, jos oli jotain mielenkiintosta 8)))
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Touko 14, 2012 7:40 pm

^
Mä luulen, et maya ja Aiji ei ite tota summaa päättäny. Luulen et se on Pony Canyon ja sitte staffi. Mitä oon mun muutaman tutun kanssa jutellu (soittanu bändeistä) ni nää levy-yhtiön jätkät/tyypit määrää aika pahasti. Tällä tutulla oli nimmaritilaisuus ja joku fani olis halunnu halata, mut se oltiin kielletty.

Mä en oo oikeesti läheskään valmis puimaan tätä keikkaa, mut tiiän et jos en tätä nyt tee, niin tää luultavasti jää tekemättä.
Mä lähdin jo sellaisella junalla,et olin Helsingissä kello 13. Eka kävelin Forumille, ostin ruokaa ja etsin tieni Tavastialle. Tavastialla olin n. puol kaks. Menin seisomaan ja onnistuin siinä sitten bongaamaan Mayan ja Aijin, kun ne tuli Tavastialle (ok, kaikki huomas ne!). Porukka kerääntyy vierelle ja kiljuu, ite oon ihan shokissa sillee "o___o" ja puristan mäkkärikassia. Sitte Maya otti kuvaa tai videoo, ja musta tuntu tyhmältä vaan seistä ni päätin sit pienesti vilkuttaa sille kameralle. Ryntäykseen osallistuin ja ihan jees paikan sain. Mun kanssa tuli jonottamaan nyappycafekko, Cafekko-Chan ja yhden Miharun. Keikalla sain aikas jees paikan näin hyvin jne. Settilista oli jees, vaikken osannu puolienkaan biisien sanoja. Sitte ku tuli itelle hyvin tärkeä ja tuttu yms. biisi niin sit räjähti esim. Ghost heart alussa, ja Love Song. Encoren punky heart oli sellanen et sillon kyll silmät alko vuotaa ja lauloin ihan kikseissä koko biisin ja hypin ja pidin hauskaa. Ihanaa oli, miten Aiji aina katteli yleisöön. Mäkin sain pari nyökkäystä ja tuli se kattoneeks mua pari kertaa myös silmiin, mikä vaa nostatti omaa energiatasoa potenssiin kymmenen.Ihana Aiji, sinua kaipaan eniten!♥ ei sillä, ettei sitten mayaa kaivattais~

Ainiin, jonottaessa oli kyll aikamoinen piriste sellainen hauska staff -man. Se tuli vaan juttelemaan meille."Do you like j-rock?" "yeah" "Which part of it?" "...?" "Like... Do you know An Cafe?" "Yeah!" "the GazettE?" "yep!" välissä siis meidän vastauksia. Sit kun se lähti, se toivotti meille kivaa keikkaa.
En nyt keksi mitään muuta kun et nyt on kauhee P.C.D. Mut lähetettiin sen takia aikasemmin kotiin, koska en voinut olla koulussa. Keikalta patoutuneet tunteet meinas tulla kokoajan pintaan, mieliala vaihdellu melkei minuutin välein (eka nauran ja sit oonkin jo itkemässä). Muutenkin oon ollu tosi herkillä. Nyt ainakin alkaa hetkellisesti helpottuu.

Mutta kiitos kaikille keikasta, oli aivan ihana päivä. Kiitokset myös LM.Clle ensimmäisestä j-rock keikasta. Ja onhan siitä viime "normaalistakin" keikasta vierähtänyt ~7 vuotta :D. En nyt keksi muuta kirjotettavaa mut kiitosta kaikille ♥
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Tamago » Ma Touko 14, 2012 7:46 pm

Mun mielestä se 2010 keikka oli jotenki parempi ku tää eilinen. Esim. ne just tyyliin puhu enemmän ja juotti sille denkimanille redbullii. :'D Nyt ne tuntu jotenki etäsiltä ja mua jotenki ärsytti maya. Siis älkää jooko kuristako mua tai mitään, mut tää on mun mielipide. Tuntu vähä niinku maya ois vieny kaiken huomion ja esim. Aiji vaan hengas siellä (ja ne muut kans, vaik ne onki sessiojäsenii). Tää keikka ei jotenki tuntunu niin sellaselt aidolta mun mielestä ku se viime kertane. Viime kerrassa oli sitä... jotain. Olin kavereiden kanssa samassa paikassa kun viimekski ja siitä näki ihan kivasti lavalle (etenkin Aijin näki tosi hyvin<3). Selkä meni keikan aikana kyllä ihan paskaksi kiitos edellisen yön lattialla nukkumisen. (Y) Ja muutenkin olossa ei ollu paljo kehumista. :'D Mutta en kadu paikalle tulemista. Se oli nostalgista ja loppujenlopuksi siellä oli ihan mukavaa, vaikka paikat kuoliki ja maya ärsytti. ^^" Ja oikeesti, jos se vip-tilaisuus kesti vaan 15 min ja makso jotain ihan liikaa niin HUHHUH. Onneks en hankkinu mitään vip-lippua. Mulle riittää tää keikkapaita, jonka maksoin kympin setelillä ja miljoonilla kolikoilla (tää paita makso siis 22e). :'D
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Ma Touko 14, 2012 9:16 pm

GINGA kirjoitti:
Mariskaa kirjoitti:Ja kaikenhan kruunas se että nähtiin maya viel sit hotellissakin, aww ♥ Oli se aika supersöpönä hengityssuojaimen ja aurinkolasien kans ♥

Juttelitteko sen kans? Ja mis hotellissa ne oli? Meinasin ite lähtee ettii niit jostai presidentti hotellist, mut äiti ei päästäny XDDDd

Joo kyl me vähä small talkia vedettiin sen kans, mut raukalla oli niin kiire kun niitten piti vaihtaa huonetta kun niille turvamiehille tuli tieto et joku tietää niiden huoneen numeron hmm kröhöm ketkäköhän ties ei ainakaan me... maya ja Aiji oli vähä sen näkösiä et se kaikki ei olis tarpeen, mut kaikki turvamiehet ihan hermona siellä tms XD Ja tosiaan aamupalalla yks niistä turvamiehistä tuli meidän viereen syömään, ja mayalle ja Aijille vietiin mäkkäriruokaa sinne huoneeseen, nähtiin niitten manageri kantaas niitä ja sit niitä mäkkärin pusseja oli myöhemmin siellä niitten oven takana 8DD

Ja stalkattiin niitä kyllä niin armottomasti ettäää... saa varmaan kivan kuvan suomalaisista faneista...

// lol en tiiä miks tää tuli näin :<

//minnako korjas<3
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~

Mariskaa
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Touko 15, 2012 3:24 pm

Mariskaa kirjoitti:
GINGA kirjoitti:
Mariskaa kirjoitti:Ja kaikenhan kruunas se että nähtiin maya viel sit hotellissakin, aww ♥ Oli se aika supersöpönä hengityssuojaimen ja aurinkolasien kans ♥

Joo kyl me vähä small talkia vedettiin sen kans, mut raukalla oli niin kiire kun niitten piti vaihtaa huonetta kun niille turvamiehille tuli tieto et joku tietää niiden huoneen numeron hmm kröhöm ketkäköhän ties ei ainakaan me... maya ja Aiji oli vähä sen näkösiä et se kaikki ei olis tarpeen, mut kaikki turvamiehet ihan hermona siellä tms XD Ja tosiaan aamupalalla yks niistä turvamiehistä tuli meidän viereen syömään, ja mayalle ja Aijille vietiin mäkkäriruokaa sinne huoneeseen, nähtiin niitten manageri kantaas niitä ja sit niitä mäkkärin pusseja oli myöhemmin siellä niitten oven takana 8DD

Ja stalkattiin niitä kyllä niin armottomasti ettäää... saa varmaan kivan kuvan suomalaisista faneista...

// lol en tiiä miks tää tuli näin :<

//minnako korjas<3

:----------DDD Noh, mitäs tuosta pikkusesta stalkkauksesta... itekki oisin stalkannu ihan hulluna. Aika jännä et joku (vai tekö ne olitte vaa? 8D) ties sen huoneen numeron... o____o;

Muuten. Tässä samassa viestissä sanon siitä, että MIKSI OIS MIKSI PITÄÄ KUVATA SIELLÄ KEIKALLA KUN ON SANOTTU ETTEI KUVATA JUMAN KEKKA
Näin siellä sika monta kameraa, kun olin parvella/rappusissa............... jos oikeesti tykkäätte bändist, ni miksette kunnioita niiden toivetta siitä että ei kuvata... huoh. >______<
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Ti Touko 15, 2012 5:27 pm

Jep, Youtubestakin löyty 2 videota LM.Cn keikasta ;___;

Ja ei niitten katsomisesta edes nauti, kun tietää että se bändi ei haluis niitä kuvattavan. Kommenteissakin oli että kun joku oli kuvannu Miyavin keikalla nii miyavin ihan official siteltä tultiin kommentoimaan et voitasko se poistaa... Kivan kuvan saavat suomalaisista faneista...

Että jos täällä on se joku joka ne laitto sinne Youtubeen niin toivoisin että poistaisit ne, ihan LM.Cn vuoksi~
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~

Mariskaa
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Touko 15, 2012 5:31 pm

Mariskaa kirjoitti:Jep, Youtubestakin löyty 2 videota LM.Cn keikasta ;___;

Ja ei niitten katsomisesta edes nauti, kun tietää että se bändi ei haluis niitä kuvattavan. Kommenteissakin oli että kun joku oli kuvannu Miyavin keikalla nii miyavin ihan official siteltä tultiin kommentoimaan et voitasko se poistaa... Kivan kuvan saavat suomalaisista faneista...

Että jos täällä on se joku joka ne laitto sinne Youtubeen niin toivoisin että poistaisit ne, ihan LM.Cn vuoksi~

Joo, huomasin saman... että MUA OTTAA PÄÄHÄN TOLLANEN. "kiva" toi miyavi juttukin... HELV. TOSI NOLOA SUORAAN SANOTTUNA.
KOHT MIKÄÄ JAPANILAINE BÄNDI EI TUU TÄNNE SUOMEEN KU TÄÄLLÄ ON TÄLLÄSI IHMISIÄ, JA SIT MÄ ITKEN VERTA.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja yawn » Ti Touko 15, 2012 5:44 pm

GINGA// En muista kaikkia kysymyksiä mitä niiltä kysyttiin, mutta kerron kaikki mitkä muistan. Joku kysyi, mikä on mayan lempibiisi niitten uusimmalta albumilta. Sama kysymys kysyttiin Aijilta. Aijin lempibiisi oli Game of life (yay, sama ku mulla, hoho~) ja mayan Let me crazy. Sitten oli sellainen kysymys, että miksi maya puhuu aina avarasta taivaasta (jos wide tuossa tapauksessa siis tarkoittaa avaraa). Hän vastasi, että siksi, koska taivas on aina sellainen kun katsoo sitä ikkunasta. Sitten joku kysyi, miten LM.C sai idean maskottiinsa. Mayan lyhyt vastaus oli "Se vain tapahtui". Viimeinen kysymys, jonka muistan, oli tällainen: "Teettekö MAD LM.C:lle uusia biisejä?" Noh, MAD LM.C ja LM.C ovat tietenkin eri bändejä, ja niinpä maya vastasi, että MAD LM.C ei ole paikalla, eivätkä he voi tietää kysymykseen vastausta.

Itsekin huomasin Juutuubista ne kaksi videota... Toivottavasti kyseinen henkilö, joka ne sinne latasi, älyää poistaa ne sieltä mahdollisimman pian. Tuollainen on todella *sensuroitu*, koska kaikkien pitäisi älytä, että jos keikalla ei kuvata, se silloin myös tarkoittaa sitä B<

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja crucifysixx » Ti Touko 15, 2012 5:52 pm

Pakko tulla kommentoimaan kuvauksesta vaikka en keikalla ollutkaan.

En tiedä käykö kyseinen fani täällä tai ainakaan myöntää olleensa kuvaaja, mutta yleisesti kaikille: Onko kuinka kivaa kun Suomi saa samanlaisen maineen kuin Ranska? Sen takia että jotkut puruaivot menee ja kuvaa keikoilla?

Itse yritän estää mahdolliset kuvaukset jos sellainen on kiellettyä. Vinkkinä että sanokaa sille kuvaajalle jos kohdalle osuu että ei saa, pistäkää kättä kameran eteen tai sitten hauskimmassa tapauksessa ottakaa se kapistus pois ja viskatkaa jonnekin pos. (oli itellä todella liki etten napannut yhden puhelinta ja käynyt heittämässä mereen kun kuvas nosturilla diruja)
Kuva
bloglast.fm
socialriot -> crucifysixx

crucifysixx
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Touko 15, 2012 6:32 pm

Viimeinen kysymys, jonka muistan, oli tällainen: "Teettekö MAD LM.C:lle uusia biisejä?" Noh, MAD LM.C ja LM.C ovat tietenkin eri bändejä, ja niinpä maya vastasi, että MAD LM.C ei ole paikalla, eivätkä he voi tietää kysymykseen vastausta.

Hah. XDD Pitihän toi vastaus nyt arvata...! lol. Kiitos kun kerroit! c:

Mutta ite varmaan pystyisin heittää jonkui kameran/kännykän jonnekki seinää tai johonki jos näkisin että se kuvais... mut oisin kyl aikamoisessa paniikissa, jos mä joutuisin korvaa sen sitte...
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja yawn » Ti Touko 15, 2012 7:14 pm

GINGA// Ollos hyvä vain :3 Nääh, mitään joudu korvaamaan jos pukeudut kunnon ninja-asuun ettei sinua tunnista. Pitäis tosiaan kehitellä joku ninjatiimi joka pitäis huolta kameroiden takavarikoinnista. Minä ainakin olisin mukana B>

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Touko 15, 2012 7:46 pm

^
Ilmottaudun mukaan ninjatiimiin. Nytki löysin just pari kuvaa Twitteristä, jotka oli otettu sieltä keikalta... EIII NÄIN. Ja joku toine on nyt menny lisää jonkui videon tosta keikasta youtubeen... EIKUN PERÄTI KOLME UUTTA VIDEOTA.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Ti Touko 15, 2012 8:23 pm

GINGA kirjoitti:^
Ilmottaudun mukaan ninjatiimiin. Nytki löysin just pari kuvaa Twitteristä, jotka oli otettu sieltä keikalta... EIII NÄIN. Ja joku toine on nyt menny lisää jonkui videon tosta keikasta youtubeen... EIKUN PERÄTI KOLME UUTTA VIDEOTA.
¨

EIII KOHTA KUKAAN EI TUU ENÄÄ KEIKALLE SUOMEEN </3
asdjiasodkaosd nyt rupes oikeesti vituttaan ku ne kuvaa siellä D: En oo löytäny 2010-keikasta yhtään videota Youtubesta, onko suomalaisista tullu röyhkeitä?! D:
Nyyhkis itken kun ajattelen mayan ja Aijin kattovan Youtubesta niitä videoita, ja ne masentuu ja sanoo vaan toisilleen että EI MENNÄ ENÄÄ SUOMEEN MUAHAHHAHAAA
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~

Mariskaa
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat