LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

ViestiKirjoittaja GINGA » Su Tammi 08, 2012 1:46 pm

Jo kahdesti aiemmin Suomessa esiintynyt LM.C nähdään Helsingissä myös tänä vuonna, kevään LM.C LIVE TOUR 2012 -STRONG POP- worldwide -kiertueella. Viidennen juhlavuotensa päättänyt kaksikko ilmoitti kolmannesta maailmankiertueestaan Nippon Budokanilla pidetyn vuosipäiväkonsertin yhteydessä, ensimmäisellä oneman-keikallaan kyseisellä areenalla.

Yhtye on alkuvaiheistaan saakka ollut aktiivinen myös ulkomailla; se kiersi Eurooppaa ensimmäisen kerran alkuvuonna 2009. Myös bändin levyjä on julkaistu Euroopassa, viimeisimpänä vuoden 2011 päättänyt kokoelmajulkaisu Best the LM.C 2006-2011 SINGLES. Tänään paljastetun tiedon mukaan seuraavat julkaisut Japanissa ovat 22.2. ilmestyvä single nimeltä Ah Hah! ja 4.4. ilmestyvä albumi STRONG POP.

Suomessa värikäs duo nähdään 13.5., Helsingin Tavastia-klubilla. King Foon järjestämä keikka alkaa kello 19.30, ovet avataan kuudelta. 32 euroa maksavien lippujen myynti alkaa Tiketissä 23.1. kello 09.00.

KUKA MENOSSA? MINÄ o/ Sekosin ku kuulin tästä itkin ja nauroin ym... ;__;♥ Ihana nähä maaya ja Aiji kahden vuoden jälkeen. SE VIIME KEIKKA OLI KYLLÄ IHAN _MAHTAVA_.
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä Su Tammi 08, 2012 10:01 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

Re: LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Su Tammi 08, 2012 2:35 pm

Nonniin, minä tässä taas. tiettekö, se tunne ku uutena vuotena sanoo et tästä tulee hyvä keikkavuosi ja ainakin se näemmä alkaa hyvin. noh, mulla on suurin piirtein lopahtanu kaikki ''iloisemman musiikin'' bändit, mutta nyt taas <3. nytkun tuo päiväkin on sunnuntai niin sitä suuremmat mahdollisuudet päästä. kyllä meinaan liput taas ystävämme nyappycafekon kanssa hankkia. Voi Että Sentään :DD

mä en ees ymmärrä miks innostuin tästä näin kauheesti, mut ihanaa välillä ajatella menevänsä pirteelle keikalle :)
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Su Tammi 08, 2012 9:55 pm

Mun. Elämä. On. Pelastettu.
Oikeasti, tätä tietoa on kaivattu jo niin, että vaikka kävelen Helsinkiin jos on pakko ♥
Ja muutenkin haluan ehdottomasti kuulla uudet kappaleet livenä (::
Ja kun kuulin Satsukiilta tästä niin olin kuolla. hirvee ihkutuskohtaus :'DD

Hahaa, ja keikkakin tuli just sunnuntaille ja äitienpäivälle. Äiti ainakin viimeksi tykkäsi keikasta kovasti, ehkä tykkäis jos ostan sille kans lipun sinne? :'DD
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~
~ An Café Helsinki 061112 ~

Mariskaa
Roudari

ViestiKirjoittaja yawn » Ma Tammi 09, 2012 6:28 am

Mielialani kohosi kattoon, kun isoveljeni kysyi minulta eilen 'Ootko tän huomannu?'. Siihen ne yöunet sitten meni.
Viime kerralla en päässyt katsomaan tätä suosikkibändeihini kuuluvaa bändiä, joten tätä on tosiaankin odotettu~ 8D
Olen siis ehdottomasti tulossa jos ei jotain todella yllättävää tapahdu. Yksin, tosin. En ole koskaan jonottanut yksin, mutta kertahan se on ensimmäinenkin |D Pääasia, että pääsen näkemään tämän upean bändin livenä kolmen vuoden odotuksen jälkeen! Toivottavasti paikalle tulee paljon mukavia ihmisiä, ettei olo tuntuisi siellä niin yksinäiseltä~ :3

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ma Tammi 09, 2012 4:05 pm

TODELLAKIN OLEN TULOSSA !

aattelin et täst vuodest ei tuu mitää ku aicle lopetti ja kaikkee muuta tapahtu. no tää tieto pelasti tän vuoden ♥
mut joo, sinne olen tulossa parin kaverin kans. ja cafekkochanin kanssa soitetaan liput koulusta (rakastamme sinua haapala jos annat soittaa ne liput kesken tunnin 8D)
ei mun mielestä ne liput sillee niin kalliita oo.. 32€ :D mut oikeesti miten kestän odottaa 5kk D:
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Kuchichika » Ma Tammi 09, 2012 7:01 pm

TULOSSA jos saan rahat kokoon ja kyydin ja luvan mutta mitä pienistä! :D Haluisin myös tolle D:n keikalle, mutta molemmille en pääse. Ovat niin lähekkäinki. LM.C:hen päädyin siksi, että olin D:n viime vuoden keikalla, joten nyt olisi kiva nähdä myös Maya ja Aiji (::
You got that smile, that only heaven can make.

Kuchichika
Fani

ViestiKirjoittaja SAN » Ma Tammi 09, 2012 7:20 pm

TODELLAKI teen parhaani päästäkseni!! ;;w;; ♥ LM.C yks rakkaimpia bändejä ja tällee ni ehhh miksi jättäisin tulematta?
Pari kaveriaki (^ Kuchichikaaa) yrittää päästä mukaa, ehkä kolmaski... ♥ Ohohoo pakko tilata liput heti ku tulevat! ♥ Mitä _en_ tekis jotta pääsisin LM.Cn keikalle? ;u; Ffhhh~

...mitennii oon iha sekasi... ;3;
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja Tamago » Ma Tammi 09, 2012 8:08 pm

Huomasin tän uutisen lafin etusivulla silleen ku tänne spawnasin äsken ja olin ihan sillee JESSSSS TÄTÄ MÄ OON ODOTTANU!!! *ihQutusta*
Olin LM.C:n keikalla viime vuonnakin enkä jättäis tätä välistä vaikka oliskin äitienpäivä! :'D (sori äiti...") Ja ja ja ja ja... Mä haluun sinne sen perhanan lipun mut mitä mitä mul ei oo RAHAA. Pitää pummia äitiltä kivasti ja sitten kun oon saanu sen lipun kivasti niin sitten kerron äitille että se keikka onkin äitienpäivänä... Hohohoho.
Olen kovin ovela. Härre~ Ja mun pitää saada se uus levykin. <3____<3 (Pitäs vaa saada joku kaveri taas mukaan.)
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mariskaa » Ma Tammi 09, 2012 10:20 pm

Onkohan tuolla keikalla sitä ihmeen jonotuslippu-juttua? .___. Tai siis, että kaikki saavat paperinpalan missä sitten on numero ja järjestäydytään sen mukaan.
Toi jonotusidea olis mun mielestä kerrassaan loistava, kun sen vain sais toimimaan. Tokihan se on inhottavaa jos joku on odottanut kauan ja saa huonon numeron, mutta arpapeliähän se vain olisi?

Se on vain niin inhottavaa kun kaikki tuppaa etuilemaan jonossa ja sitten se ryntäys ei aiheuttaisi niin hirveästi ongelmia, jos siinä jotain vahinkoa kävisi...
Mut vain mun mielipide (8
~ LM.C Helsinki 050410 ~
~ LM.C Helsinki 130512 ~
~ An Café Helsinki 061112 ~

Mariskaa
Roudari

ViestiKirjoittaja kitabuu » Ti Tammi 10, 2012 9:16 am

EHDOTTOMASTI OLEN TULOSSA! Oon oottanut tätä keikkaa ehkä siitä asti, kun ne viimeksi oli Suomessa, koska en silloin päässyt. Ja nyt äiti lupas maksaa jo lipunkin (ehkä), joten lupakin on kondiksessa ja näin! En voi kuin sanoa kuinka super duper onnellinen oon! :-----D

Mulla tosin on kaveriongelma, koska kukaan mun kavereista ei kuuntele LM.C:tä (ne ei tiedä mitä ne menettää tässä!), joten kukaan ei halua myöskään mun mukaani, koska ne ei haluu tuhlaa 32 euroa lippuun, jos ne ei ees erityisemmin pidä bändistä... Eli jos täällä on joku yksinäinen, joka kaipaa seuraa keikalle/jonotukseen, niin mä oon enemmän kuin mielelläni tulossa kenen tahansa kanssa.

Ggdskmlgds, en malta odottaa itse keikkaa~!

kitabuu
Fani

ViestiKirjoittaja Kiboo » Ti Tammi 10, 2012 4:19 pm

Voi hitsi ku tonne on pakko päästä! ;__; en kestä jos jää pääsemättä. Harmi vaan että kukaan kavereista ei kuuntele LM.C:tä, mua ei ikinä jaksata raahata mihinkään, rahanpuute, vanhempien ennakkoluulot ku ne ei mistään rockmusiikista pidä eikä munkaan haluais sitä kuuntelevan, jne jne. D;;
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

Kiboo
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Tammi 10, 2012 7:54 pm

Niin... toi jonotus-numero-lappu-lippu juttu. Olin viime Meewin keikalla, ja siellähän toi käytäntö oli (TOSIN mä tulin niin myöhään jonoon etten koko lappua saanut pala pala ei haittaa), ja kuulin että se töppäsi täysin tai jotain. o__o
Toivottavasti (turha toivo) siellä ei olisi ryntäystä... mutta ihan varmasti on. Pelottaa jos ajatuskin siitä... oon kuullu kauhutarinoita.
Ja nyt alan pälättämään tällästä randomia: Todellakin pakko päästä, se viime keikka oli jotain uskomattoman mahtavaa, ja ehdottomasti parhain keikka jolla oon tähän asti ollu.
Mulla ei onneksi oo seuran puutetta, eli saman kaverin kanssa meen niiku viime kerrallaki... mutta nyt myös varmaan serkun kanssa (jos se nyt tuleeee). Tällä kertaa ois tarkotus päästä paljon lähemmäs lavaa ku viime kerralla oltii takarivissä! 8''D Oli eka keikka ja jännitti niin paljon se, että jos lihvaantuu sinne yleisöön... ja ja... sitten, että tää on äitienpäivänä ei ollut mikään iloisin yllätys äitille, eikä iskällekään... mutta sille nyt ei voi mitään. Pitää varmaan mennä bussilla, jos noi ei suostu viemään.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja SAN » Ti Tammi 10, 2012 10:33 pm

Toi jonotusjuttu on todellaki aika riesa, muaki pelottaa se ryntäys. Oikeesti. D: En haluu sellasta, kuitenki jään sinne jalkoihin ja sen jälkee auton alle ja yhyy. Tai sit oon vika jonos. Yyyh. Enkä haluis noit ihme jonotusnumeroita, kuullostaa kaukaa haetulta ja hankalalta näin yksinkertaselle persoonalle. .__.

Näillä näkymin pääsymahdollisuudet 50/50, tänää ku sanoin siit taas ni äiti vaa "mm" ja muutenki sanonu et "kattellaa" ja tällee. (: Aika hyvin se tuntus ton tärkeyden ymmärtävän eikä oo kieltäny heti tai mitää, vaik sanoin et se on äitienpäivänä. Yks kaveri sai hyvän idean majotuksee ja voi olla et jos saadaa se onnistuu ni auttaa meitä valtavasti. Tosin meitä on 2-4 tulossa tällä hetkellä porukassa et... xDD We'll see.

Ajsdsahd en kestä yli 4kk. ;w; ♥ En kestä ees siihen et liput tulee D: Se on mun ensimmäinen stressin aihe. (...kauheet paineet mul aina... xd)

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja yawn » Ke Tammi 11, 2012 11:45 am

Huutaako siellä sitte joku tyyppi kun saa mennä jonottamaan jonotuspaikalle? Miten tuo jonotushomma siis oikein menee? |D Minulla ei ole näistä kovin kummoista kokemusta. Viime Miyavin keikalla oli se lappusysteemi, mutta tämä on jotain ihan muuta. Ei olis kovin mukavaa jos jotkut ottais varaslähdön vaikka 15 minuuttia ennen kolmea.

Ja sitten se ryntäys. Hirvittää jo valmiiksi, kun katsoin Juutuubista An Cafen ryntäysvideon. Saa nähdä vältytäänkö siltä, toivottavasti. Jos jotkut ihmiset lähtee rynnimään Tavastian puoleiselle tielle, mitä luultavammin suurin osa rynnii perässä. Sitten liiskaudutaan tai jäädään jalkoihin, ei hyvä. Pitäisi kyllä keksiä toimivampi jonotussysteemi |D Luotiliivit, kypärät, kyynär- ja polvisuojat kaikille kaiken varalta? |D

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Tammi 11, 2012 4:16 pm

Mäkään en tiedä tästä jonotus jutusta paljon mitään! (>_<) Ois kyllä kiva tietää, että jos joku viisaampi osais kertoa jossain vaiheessa~
Aaaa! Kiva tietää etten oo ainoo kuka pelkää ryntäystä... ja se Antikkujen ryntäys video! Näyttää kamalalta oikeesti... tää jonotus-systeemi. MIKSEI se vaan vois olla se että "kolme tuntia ennen... palapala" mut miks siinä pitää vielä olla se ryntäys! ;_; Jotkut ihan oikeesti pelkää, ja syystäkin. Mua pelottaa jopa jo mun pikkusiskon (12v D:) puolesta, jos lähtee meijen mukaa kans... omg.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Tammi 11, 2012 4:46 pm

Eihän siihen ryntäykseen ole mikään pakko mennä mukaan. Jos saavut paikalle klo 15.15, kaikki ovat jo siistissä jonossa. Silloin et tietenkään saa eturivipaikkaa, mutta jos et halua olla mukana jonotusryntäyksessä, tuskin haluat myöskään litistyä vasten eturivin kaidetta muutaman sadan ihmisen hakatessa selkääsi.

3 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Tammi 11, 2012 5:07 pm

^ Toi on kyllä totta. Enemmän pahoinpitelyä mä oon kokenut 1-5 riveissä kuin ryntäyksessä (joka tosin oli tyyliltään sellainen, että kaikki käveli toiselle puolelle...). Ja jos ryntäys pelottaa, mutta silti haluaa jotain nähdä, kannattaa muistaa että vaikka olisi jonossa ensimmäisenä, ei välttämättä saa juuri sitä paikkaa jonka haluaisi. Ja päinvastoin: vaikka tulisikin myöhemmin (esimerkiksi juuri ryntäyksen jälkeen), voi saada todella loistavat paikat. Ja tää ei ole mitään urbaanilegendaa, vaan ihan tosi asia. :D
提心吊胆和闷

5 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja SAN » Ke Tammi 11, 2012 9:12 pm

^ Kannatan minnakoa siinä suhteessa, et itelle kävi näin. Tultii Kuchichikan kans tyylii sillon jonoon ku Glorian ovet piti aueta (D:n keikalla siis viime vuonna) ja vaikka oltii ihan hännillä, päästiin puoliksi lavalle istumaan, eli meil oli paikat parhaimmistoa. :'D
Et uskon kans siihen, et hyvän paikan voi saada ilman ykköspaikkaa jonossa. Jos ryntäys tulee, osallistun. Mutta ollaan kaverin kanssa sovittu, et jos joku nähdää kaatuvan tms, autetaan myös eikä ajatella vaan itteemme. (:

...taas porukan määrä kasvanu, 5 haluis tulla tosissaa, kolmella aika varmaa jo. xD Mulla on jo lupa ainaki äidin keskustelutyyliä kuunnellessa (hyväksy yöpymis-idean ja krhm auttaa yhdes toises jutus liittyen lippuihin). Kahdella se on vaa sit sitä et toine tulee jos niin haluaa ja toinen saa varmaa sählää lippujen ja todellisen tulohalunsa kanssa... xD Ois kyl kiva saada ainaki nää 4 mukaa ♥

Aa hitto en kestä odottaa et saan liput käsiini :D Vasta sit uskon et tää on totta!

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ke Tammi 11, 2012 9:57 pm

joo siis yawn, ainaki meevillä, siellä huudettiin että koska saatii lähtee toiselle puolelle muistaakseni. älkää tappako ku en oo ihan varma. mua ei ryntäys mitenkään pelota, ei mitenkään erityisesti. se vaan jotenki kuuluu siihen ja jos se tulee, ni se on kestettävä sitten. yleensä porukka on kuitenki mukavaa, ni ei pitäsi mitään röyhkeyksiä kauheesti tulla vastaan :D kyllä siitä selvitään ja (toistan muita, sori) jos todella ei halua sitte siihe, ni myöhempään pitää sitten tulla. tai vaa odottaa että suurin osa porukasta on mennyt. ei hätä ole tämän näköinen :))))
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

1 tykkää.
Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja japsukka » Ke Tammi 11, 2012 11:07 pm

uuu~Olen aika varmasti tulossa. PItää toivoa nyt vain että pääsen sinne. Mutta minähän ne kaikki liput maksan, että pääsyn kanssa ei pitäis olla ongelmia. Kiva vain nuitten lähteä melkein yölä viemään juna-asemalle .... xDD mutta jep. Ainaki yhen kanssa olen tulossa keikale, siis olen sen kanssa sielä pääasiassa ja varmaan pari muuta näen sielä sitten. Nuuh haluan lipun jo käteen. Ootan liian kovasti jo nyt ja samala jännitän :3
Our world is so wonderful

japsukka
Fani

Seuraava

Paluu Keikat