LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: LM.C @ Helsinki, Tavastia 13.05.2012

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Touko 15, 2012 9:44 pm

Mariskaa kirjoitti:
GINGA kirjoitti:^
Ilmottaudun mukaan ninjatiimiin. Nytki löysin just pari kuvaa Twitteristä, jotka oli otettu sieltä keikalta... EIII NÄIN. Ja joku toine on nyt menny lisää jonkui videon tosta keikasta youtubeen... EIKUN PERÄTI KOLME UUTTA VIDEOTA.
¨

EIII KOHTA KUKAAN EI TUU ENÄÄ KEIKALLE SUOMEEN </3
asdjiasodkaosd nyt rupes oikeesti vituttaan ku ne kuvaa siellä D: En oo löytäny 2010-keikasta yhtään videota Youtubesta, onko suomalaisista tullu röyhkeitä?! D:
Nyyhkis itken kun ajattelen mayan ja Aijin kattovan Youtubesta niitä videoita, ja ne masentuu ja sanoo vaan toisilleen että EI MENNÄ ENÄÄ SUOMEEN MUAHAHHAHAAA

Ois ihan kamalaa jos noin kävis D; ... yääääh ;____________; Mäkää en tosiaa oo nähny ainuttakaa videota siit 2010 keikasta, eikä niit oo siellä ollu varmaa missään vaiheessa, koska muistaakseni kävin heti keikan jälkeisenä päivänä kattomas oliko videoita ni ei ollut. Aattelin vaa, että onkoha noissa muissa maissa tollanen kuvauskielto? Kai sielläkin on? o_o;
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Touko 16, 2012 11:03 am

Mäkin haluun tulla sanoon oman osani tohon kuvausjuttuihin! Miksi ihmisten pitää oikeesti kuvata keikoilla, varsinkin jos on kuvauskielto. Ei ne nyt kuitenkaan ihan huvin vuoks niitä oo laittanu, tyylillä "No nyt vähän vit**illan teille". Kyllä sillä yleensä on ihan syykin. Etenkin oman kokemuksen valossa suurin niistä on se, et keikka menee ohi. Sano kuka sano, mut musta on vähän säälittävää et kattoo sit jostai kämäsestä pienestä kameranäytöstä keikkaa,ku normaalisti siinä olis koko lava edessä. Äänen ja kuvanlaatukin on tollasissa mitä on, ja mun korvia ainakin särki kattoo sitä edellistä. Meinasin kommentoidakin, mut joku muu oli hienosti laittanut jo kys. asiasta kommentin, joten päätin jättää sen sen tykkäämiseksi. D: Ihmisillä menee oikeesti keikka ihan sivu suun, koska ei voi olla mukana siinä tunnelmassa, heiluttaa käsiä yms. Kuvat just ennen keikkaa jne. ymmärrän taas hyvin. Videoihin ei myöskään saa kunnolla tallennettua sitä tunnelmaa, fiilistä, mikä keikalta tulee. Ja kaikkihan nyt tietää,et LM.C'n staffit yms. on ottanu sieltä lavan takaa kuvaa, jonka laittaa LM.C's viralliselle youtubekanavalle. Miksei se, hyvälaatuinen vajaa minuutin pätkä riitä?

LISÄKSI, miettikää tätä nyt myös sen esiintyjän kannalta. Se antaa kaikkensa mahd. loistavan keikan edestä (mikä yleensä myös onnistuu!), pitää hauskaa lavalla yleisön kanssa. Ootte varmaan huomannu et niillekin tulee kuuma. Ite en ainakaan tykkäis, et joku ottais musta kuvaa/videota ja laittais nettiin kun oon ihan hikinen ja meikit levinny keikan tiimellyksessä. Itse ainakin haluisin näyttäytyä netin kuvissakin ihmisille niinkuin photoshooteissa ja sit se livenänäkeminen olis sit eri asia...tms. En osaa nyt selittää.

Mä uskon, et ei ne nyt tän tapauksen jälkeen keikkojaan Suomeen peruuta, jos niitä on suunniteltu. Aiji ainakin sano blogimerkinnässään,et haluu takas yms. Mut uskon, et kun ne näki niitä kameroita, niin niitä kyll ainakin vähän ärsytti ja harmitti. Mut kyllä mua nyt vähän surettaa suomalaisten fanien puolesta ja etenkin bändin puolesta, kun tällaista tapahtuu. Toivokaamme,ettei salakuvattuja videoita ja kuvia tuu enää nettiin ja nää jo tulleet poistetaan, eikös? Niin ja se, että tästä aiheutuneen hälinän turvin yms. saatais ainakin pitkällä aikavälillä kitkettyä pois.

AINIIN, tää ei sit oo mitään henkilökohtaista, ilmaisin vaan mielipiteeni. Oon nyt koulun kirjaston koneella. Näytön särinä yms. särkee vähän päätä, joten kirjotan tän nyt niin nopeeta kun mahdollista. Sen takia pyydän anteeksi mahdollisia epäloogisia kohtia yms. ^^
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Touko 16, 2012 2:42 pm

Tosta Aijin blogmerkinnästä... näittekö millasen hehkutuksen se kirjotti Suomesta?
Tollasen pitkän, ja loppuun kirjotti vielä suomea!! Ihan selvästi tykkäs, ja no, Aijihan on tykänny aina käyä Suomessa keikoilla, kuten viime kerrallakin Aiji kirjotti tosi pitkän hehkutuksen Suomen keikasta... :) hah. Ja eilen oli Berliinissä keikka, mutta Aiji kirjotti melko lyhyen blogimerkinnän, eikä kirjotanu mitään saksaks... :D:DDd

// ja sitten, joku mies joka kuuluu staffeihin, ni oli kirjottanu twitterii jotai sata kertaa et se rakastaa Suomea ja Helsinkiä. XDD♥ Japanilaiset onki sellasia Suomi faneja, eiks ne vähä oo?
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ke Touko 16, 2012 6:00 pm

ääh, en oo mtn jaksanu kirjottaa keikasta ;__;
enkä periaatteessa jaksais kirjottaa vieläkään, mutta joo neljäs/viides rivi oli se missä me oltiin. hieno keikka oli juu :D
aijaijai mä koskin mayan vesipulloo, mutta kun on pienet lyhyet kädet (siis oikeesti ne on pitkät, mutta oon muute lyhyt) niin ei mtn mahdollisuuksia :DDD
josain vaiheesa keikasta valuin vaan jotenki kummasti edemmäs, näki ihmeen hyvin, vaikka meevin keikalla olin siinä samalla paikalla suurin piirtein ja näin vähän huonosti ;___; aina jos en nähny mayaa, mulla oli hyvät näkymät aijiin <3
en muista kuka nyt sano tossa että tuntu et maya vei huomion ja aiji parka jäi sinne taka alalle. mä oon samaa mieltä. aiji oli vaan pieni ja hiljainen asia siellä reunassa <3 ;__;

Pinja-Chan: vähän pelästyin ku se staffi tuli juttelee meille XDD olin sillee et ''joo kiva, älä vaan tuu juttelee, ku oon huono enkussa'' mut sit kuitenki oli semmonen '' oi tuu äkkiä tänne, sit saan kertoo kaikille et LM.Cn staffi jutteli meille''

ja tosta kuvauksesta. ihan totta. eikö idoleitansa kunnioiteta? näyttää siltä että ei. noi videot on ihan paskalaatusia, siis yleensäkin, vihaan noita youtuben fancam-videoita niin paljon, ku sinne ladataan ihan ympäri maailmaa sellasia videoita missä ehkä 1/9 näkyy sitä mikua/mayaa/vaikka Shinyaa ja muuton se kamera heiluu siellä miten sattuu, lisäks mä oon aina vihannu sitä METELIÄ JOKA SIITÄ KAMERAN ÄÄNITYSLAADUSTA LÄHTEE. hyi kamala D::::::::::::::::::
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja yawn » Ke Touko 16, 2012 6:48 pm

Aiji oli suurimman osan ajasta oikeassa reunassa, jossa minäkin olin, eikä hän ei mielestäni jäänyt taka-alalle. Maya vei toki kaiken huomion vasemmalla puolella ja keskellä, mutta Aiji vei huomion oikealla puolella. Ainakin minun huomioni, jos ei muiden... *3* Aiji kommunikoi yleisön kanssa koko ajan. Äänettömästi, nyökkäyksin ja katseella. Oli mahtavaa, kun hän tuli soittamaan niin reunalle kun vain pystyi mätkähtämättä lavalta alas. Aiji tosiaan piti hauskaa kanssamme, kun taas maya piti hauskaa muiden kanssa. Olen todella kiitollinen, että pääsin juuri Aijin kohdalle.

yawn
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Touko 16, 2012 8:18 pm

Niin. Ei munkaan mielestä Aiji jääny mitenkään taka-alalle. Mä huomasin varmaa sata kertaa ku Aiji hymyili ja nyökkäili niille ketkä oli siellä sen puolella. IHANA ;__;<3 ja Aijihan on aika ujo, ellen ole väärin ymmärtänyt, joten jos Aiji ei edes halua olla... ns. niin etualalla siellä kuten maya? :''D
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » To Touko 17, 2012 12:52 pm

GINGA, nii just tota mäkin aattelin et aiji pikkunen on vaan vähän ujo :DD
mut siis juu, tokihan se siellä hymyili sun muuta (en mä nyt ihan sokee oo :DD)

mut toi kuvaamis juttu vielä, etku kyllä kanoneitten keikalla tiedän ihmisiä jotka oli kuvannu ja miyavissa mun edessä oli ainaki kolme tyyppiä jotka kuvas,eikä niille tultu sanoon mtn, mutta nytku yks tyyppi kuvas siinä mun edessä, ni yht äkkiä tunsin ku joku hurrrrr isokokonen mies (D:D:D:D:D:D:) koski mua olkapäälle ja ahtautu mun vierestä sanoon sille tyypille... et näemmä kuvauskiellosta huolimatta, kaikilla keikoilla se ei sitten oo niin tarkkaa vai??? tai sitten se oli vaan siitä miehestä kiinni, ehkä se vaan sitten koki parhaaksensa sanoo sille tai jtn.... siis ja en nyt puhu kaikkien puolesta, onhan keikoilla varmasti tultu ennenki sanoon jos kuvataan, mutta ite en oo nähnyt.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » To Touko 17, 2012 1:15 pm

^ Ehkä myös syynä on se, että järkkäreitä ei varmaan huvita mennä puskemaan läpi ernumeren jonnekin neljänteen riviin yhden kameran takia, vaikka se kielto onkin. Mä oon itse nähnyt sellasta, et ne ottaa katsekontaktin ja mulkaisee vihaisesti, ja se on toiminut. :D
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » To Touko 17, 2012 1:26 pm

no en kans usko että huvittais. D:
ihan totta, kuin kamalaa on ku sellanen 2 metriä kertaa 5 metriä kaappi tulee sun taakse sillee ''ANTEEKS'' ja sit vielä yrittää tungeta mun vierestä, mut ihan totta, ne jotka ei sitä miestä näe tunkee takasi koska ne luulee et joku leveilee siellä ja sit yhyhyhy mä oon ihan kiinni liiskautuneena siihen mieheen D:
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Touko 18, 2012 3:20 pm

Hei, jos joku on aikeissa myydä oman paitansa, jonka osti tuolta, ni mä voisin luultavasti ostaa!
Ite jäin ilman, ku menin liian myöhää sinne myyntipöydälle. D:
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Touko 18, 2012 5:45 pm

oliko fanit tosiaan niin nopeita vai oliko kamaa niin vähän ettei sitä riittäny, meinaa heti keikan jälkee mentii myyntipöydille, siis paidat ostettiin kyl aikasemmi, mut sillon siel oli enää yks levy, viis pussia pinssejä ja olisko ollu neljä kirjaa D: miyavilla oli keikan jälkeenki vielä kaikkia tuotteita vaik kuin paljo. oon muute huomannu et vertaan kauheesti aina toisiin keikkoihin :DDD
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Touko 18, 2012 6:07 pm

^ Paitojen nopea loppuminen voi myös johtua siitä, et keikalle ei varattu enempää paitoja. (Kun järjestäjät siis varaa keikalle x määrän y fanikamaa, että sitä riittää jokaiselle keikalle.) Et se voi johtua niin järjestäjistä kuin faneistakin.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Touko 18, 2012 6:13 pm

nii justii, on se hyvä ku on näitä viisaita :DD
hei muute, ostiko joku sen kirja? meinaa mitä siinä oli? olikse niinko photoshoottikirja vai mitä? kauheesti oli hintaa ainaki ...
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Touko 18, 2012 10:02 pm

^
No hyi, se kirja makso 70e.... :DDDDDDD (muistaakseni)
Ja enpä ostanu, mutta kai se on joku kuvakirja, jossa on kuvia poikien uran varrelta. Siis niitä kuvia, mitä on otettu muinoin siihen SHOXX lehteen. Silleen mä oon käsittäny, ku oon nähny jotain skannauksia siitä.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m07r8bcEWz1qhv0fqo1_500.png

Kuten tuosta kuvasta näkee (tuohan oli se kirjan kansi), niin tuolla taustalla on noita kaikenlaisia kuvia vuosien varrelta. Oiskohan siellä sitten jotain vanhoja lehtijuttuja kans? Luultavasti.

Siis kyllähän toi nyt ois mulle kelvannu, mutta ku oli niin KAMALAN KAMALA HINTA.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Touko 21, 2012 2:29 pm

Yksi kysymys vielä:

Oliko tää VIP-tilaisuus ennen vai jälkeen keikan?! Koska jotenki mä sain sen käsityksen, että se ois ennen keikkaa, mutta sitten ku luen joidenki blogimerkintöjä, ni saan sellasen käsityksen että se oli keikan jälkeen. ö___ö
Että mites tää homma nyt on. :''''D
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja yawn » Ma Touko 21, 2012 7:00 pm

GINGA// Se oli keikan jälkeen, jollon kaikki tietenkin oli aika hikisiä |D Oltiin siis todella edustavia.

yawn
Fani

Edellinen

Paluu Keikat