D @ Helsinki, 08.05.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: D @ Helsinki, 08.05.2012

ViestiKirjoittaja Aysha » Ke Huhti 11, 2012 5:53 pm

D tosiaan hemmottelee fanejaan!

Shattered-tranquility kirjoitti:D’s European tour starts next week and fans who are attending the shows have yet another reason to get pumped up: the band will be holding a Q&A session before each live!

The following message was posted at Torpedo Production’s official Facebook:

Dear D fans..

The band D will be appearing live in 14 european cities soon.
The band is willing to be closer to their audience than last year and in this goal, there asked us to organise a meeting with fans, so this year, there will be a Questions & Answers meeting with fans just before the show, 30 minutes after opening doors. Right after the Q&A, the band will take a picture with the full audience and this photo will be broadcast directlty into social networks and band websites and everyone can use it. This will be a unique memory for all fans coming to the shows. We hope to see you in big number..
Cheers

Toisaalta, tieto ei tullut D:n omilta sivuilta, mutta ainakin tuo kuulostaa minun korvissani hyvältä, mikäli asia pitää paikkansa *-*
Toisaalta, olen skeptinen (turvallisuus syistä) ja yritän pysyä rauhallisena, vaikka sydän (mikä sydän?) kyllä hyppäsikin ulos rinnasta.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

1 tykkää.
Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja fudge » Pe Huhti 13, 2012 8:36 pm

^jrocksuomi vahvisti asian. Q&A -tilaisuus alkaa 30 min ovien avautumisen jälkeen
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja Tricen » La Huhti 14, 2012 4:29 pm

Pieni viesti meille eurooppalaisille faneille
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja featherboy » To Huhti 26, 2012 6:45 am

Kyllähän sitä mielelläni olisin tuonne menossa, mutta ei vaan ole oikein suhteita näihin ernumaisiin piireihin enään. Tai no, kyllähän niitä voisi aina parantaa ja järjestää itselleen seuraa, mutta minusta tuntuu ettei se maailmaani kaataisi, jos nytten missaisin D:n tänävuonna. Olihan tuo lempibändini ( tai ainakin yksi niistä ) ollut jo hyvin pitkään, mutta kun ihmis-seura vaihtui vuoden varrella, olen alkanut jättämään ja unohtamaan nämä japanin ihanuudet.

Musiikkia tottakai yhä vielä kuuntelen, onhan soittolistallani aina satunnaisesti joskus pyörimässä. Musamaku ei ole kuitenkaan niin voimakkaasti muuttunut, että pitäisin vanhoja suosikkejani jotenkin huonompana, mitä ne joskus oli. Eli samassa arvokkuudessa on ja pysyy.

Mitä itse Asagiin tulee, olihan sen hikistä kehoa kiva viimeksi haistella, kun rojahti yleisöön. Popituslippu on vieläkin hyllyllä tallella, komeasti esillä, sekä muutama plektrakin tuli keikalta mukaan, ja sinitarralla urheasti kiinitetty kaapin oveeni.

Mutta harkinnan alla on koko keikka, voi se innostus jopa kasvaa vielä.
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Huhti 26, 2012 7:59 pm

Kamala kun tähänkin on enää vajaa kaks viikkoa aikaa D: Lipun tosiaan sain vihdoin joku aika sitten hankittua ja nyt se on tuolla Jigglypuffin pefan alla turvallisesti odottamassa käyttöä<3 Ah, viimeks ollu keikalla, kun D viime vuonna oli Suomessa niin jo on aikakin! Olen vieläpä hupsu ja oon suunnitellu saapuvani jonoon heti kun päivän ensimmäinen juna sallii joten... Jonon alkupuolelta saa siis bongailla ja tulkaa ihmeessä juttelemaanki:33 Varsinaista seuraa, kun ei ole...:'D No eipä ollut viime vuonnakaan. Tuitui~ Vielä pitäis faniprojektipiirustuksetkin tuhertaa loppuun oho:'D Moi, innolla odottelen~
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja fudge » Pe Touko 04, 2012 10:50 pm

Jrocksuomi ilmoitti ovien avaamista aikaistettavan. Eli ovet aukeaakin jo 18.30, että kaikki saadaan ajoissa sisälle 19.30 alkavaa Q&A sessiota varten.
Kuva

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja Tricen » Ti Touko 08, 2012 9:47 pm

Hehe tässä odottelen bussia kotiin päin korvat soiden!

Onneks tuli järkeviä kysymyksiä Q&A:ssa, eikä mitään "hihi minkä väriset alkkarit teillä on"-settiä. Ekua lainaten, oli kiva nähä ne ennen kunnon keikkaa, ettei korvat räjähdä kun ne ekan kerran tulee lavalle.

Yks biisi oli henkilökohtasesti yli muiden, jäin sitä odottelemaan jo viime keikalla, Eden. Kuulosti vielä paremmalta yleisön laulu kun itsekin oli mukana, eikä katso DVDltä. Yhtä biisiä ainoastaan en tunnistanu, en oo näköjään sit tarpeeks hyvin kuunnellu uusimpii biisei

Toka encore oli kiva yllätys ja vaikkei plekuja tai juomapulloja nii tuli laukku ja juliste mukaan

Afsvsjdyejr ei kyllä pysty selkeesti selittää mutta hyvä keikka oli!

Just beauty.

2 tykkää.
Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Touko 09, 2012 3:52 pm

^Ei hyvä vaan PARAS! Eiku... Okei, noin sanotaan lähes jokasen keikan jälkeen, mutta asdfghjklö, voi jösses;ww;<3 Jonotus onnistu oikeen mukavasti pienestä tutisemisesta huolimatta ja höhöö, eturivi ilman mitään tuskaa siinä Ruizan eessä niiden porrassysteemien kohdalla = aina ku joku niistä astu sille systeemille ni ne oli välillä niin lähellä et oli iihan pakko hiukkasen silittää ja välillä työntääki refleksin omaisesti, ellei halunnu tukahtua Ruizan tms mahaan eiku--- plus että Ruiza kaatu pienoisesti siihen mein päälle mitä:'D Illalla oli ihana mennä nukkumaan ku kädet tuoksu varsin vahvasti mm.Tsunehitolle (kyllä, sillä oli joku voimakas tuoksu) ja päässä soi EDEN (soi edelleen)♥ Tälläkään kertaa ei plekuja tai mitään tullut napattua (mur, kaveri nappas Ruizan ja Tsunen plekun siitä meitin nenän edestäXD), mutta ostospöydällä käytin lähes kaikki roposeni huppariin, DVD'hen ja julisteeseen:'3 Tällä kertaa Asagin ääni kuului hyvin, biisit oli kivoja, Q&A oli huippu (vaikkakin liian lyhytXD) ja ah, tuosta ei keikka paljoa voi parantua!♥

Kiitos D!♥
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Tricen » Ke Touko 09, 2012 4:22 pm

Mmmitä? Missä siellä oli niitä huppareita? Olin odottanu sitä ja mä en ainakaa nähny missään 8(

Yks huono juttu tuli mieleen, Ruizaa ei kuulunu melkeen ollenkaan, varsinkaan sooloissa. En tiiä oliko niillä jotain ongelmia vai mun korvissa, oltiin siinä Hide-zoun ja Tsunehiton välissä jossain neljännessä rivissä.

Toisek jutun yuomasin myös, Asagi on normaalimitoissa! Ei ollu langanlaiha kuten esim Tsune ja Asagin takin nyöritys vähän kiristikin. Iha hyvä että on ruvennu syömään, oli aikakin

(Miltä Tsune sit oikeen tuoksuu muulta ku hieltä keikan aikana.....)

// saiko kukaan muuten settilistaa muistettua!

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Touko 09, 2012 4:34 pm

Kyllä niitä siellä oli, tosin en tiedä kuinka paljon, koska ite pääsin sisälle aika nopsaan ja ostin sen hupparin heti ja sillonkin tarjolla oli vaan S-kokoa (joka onneks oli mulle just passeli!) :/

Ite olin Ruizan puolella ja kyllä siihen ainakin kuului soitanta, sooloissa joku hemmo kävi vääntämässä jotain nuppia, et kuulu hitusen lujempaaki:'p Voi johtua sit sijainnistaki~

Huomasin kans ettei Asagi ollu mikään järjetön tikku! Niinku Tsune...:'D Voi olla et asuki hämäs, mutta kuitenkin:'3

Ja Tsunen tuoksu... Paha sanoa... Semmonen aika tuju ja ehkä vähän naisellinenkin?X'DD

Tämmösen settilistan bongasin jonkun kommentoimana facebookista:

Der könig der Dunkelheit
In the name of Justice
Huang Di
[MC]
Yami yori kurai doukoku no a cappella to bara yori akai jounetsu no aria
Hana Madoi
Sleeper
[Drum solo]
Desert Warrior
[MC]
Night-Ship ‘D’
Yami no kuni no Alice
Dying Message
L’oiseau Bleu
7th Rose
Guardian

~Encore~
EDEN
Day by Day
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja fudge » Ke Touko 09, 2012 5:53 pm

^hupparit loppu kun about 4/5 ekasta seinustasta oli päässy sisälle

oon ite ehkä liian sekasin vielä sanoakseni mitään tosta keikasta :DD
Kuva

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja featherboy » To Touko 10, 2012 9:57 am

Olisiko tän vuotisista huppareista kenelläkään mitään kuvaa? Kutkuttais nähdä.
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Touko 10, 2012 7:09 pm

*kuva hupparista*
Ahahaha, taas minä... Epähuomioikaa kaikki vähä, mitä minusta tai huoneestani näkyy (esim nuudelikulho) sekä tyhmästi olevat hupparin narut:'D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Kuchichika » Pe Touko 11, 2012 5:54 am

D Official:

We finished final performance of the live!!!
Helsinki and Moscow was the best!!
It was a really amazing time!
I heard you sing a "EDEN"!
Do you know my joyful heart?
But I'm lonely that I can't see you for a while...
I'll not forget all of Europe tour!
I promise to come back again.
Thank you very much for the best memories!!!
I'll love you forever!!!

(ASAGI)

Tälläset terveiset Asagi jättäny.
You got that smile, that only heaven can make.

4 tykkää.
Kuchichika
Fani

ViestiKirjoittaja Amai » Pe Touko 18, 2012 3:42 pm

Haluaisiko joku kertoa, mitä Tsunehito vastasi Q&A:ssa, kun kysyttiin mitä tekee jos ei saa unta. Se ainoa(?) kohta, mistä en saanut selvää.

Mutta oli mahtavaa päästä nyt herroja katsomaan. Ja että näyttävät jopa upeammilta livenä kuin kuvissa tai musiikkivideoissa... Todella hyvän vaikutuksen tekivät. Samoin teki kanssayleisö.
Day by day encoressa oli ihana yllätys. Kyseinen kappale oli ensimmäinen mitä Dltä olen kuullut ja keikan lopetus siihen oli "aika" hienoa.

//edit: Kiitoksia tuhannesti, Fray. :3 Itse en tosiaan kuullut mitä sanottiin.
Viimeksi muokannut Amai päivämäärä Ma Touko 21, 2012 7:00 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Amai
Bändäri

ViestiKirjoittaja Fray » Ma Touko 21, 2012 9:34 am

Amai kirjoitti:Haluaisiko joku kertoa, mitä Tsunehito vastasi Q&A:ssa, kun kysyttiin mitä tekee jos ei saa unta. Se ainoa(?) kohta, mistä en saanut selvää.

Tsunehitohan sanoi että hän pyörii sängyssä, sikäli mikäli minä ymmärsin asian oikein C:
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

Edellinen

Paluu Keikat