D @ Helsinki, 08.05.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

D @ Helsinki, 08.05.2012

ViestiKirjoittaja Tricen » La Tammi 07, 2012 7:29 pm

Tehdäänpä tästä oma töpö

Aysha kirjoitti:
D official website kirjoitti:D's fans made it happen: the Europe tour is a GO!
D will be visiting Europe for the second time.Tour dates will be the
following.Dear fans, we will see you there!

[D Europe tour schedule]

Saturday, April 21 Wien, Austria
Sunday, April 22 Munich, Germany
Tuesday, April 24 Milano, Italy
Friday, April 27 Marseille, France
Saturday, April 28 Toulouse, France
Sunday, April 29 Barcelona, Spain
Tuesday, May 01 Paris, France
Wednesday, May 02 Amsterdam, Holland
Friday, May 04 Cologne, Germany
Saturday, May 05 Bruxelles, Belgium
Sunday, May 06 Hamburg, Germany
Tuesday, May 08 Helsinki, Finland
Wednesday, May 09 Moscow, Russia

*Tour schedule may change due to various reasons.

Ketkäs ovat menossa? Itse olen menossa, vaikka koulu saattaakin hiukan hankaloittaa elämääni^^

Ite oon todellaki menossa! Edellinen Dn keikka oli mahtava ja on hienoo saada ne takas tänne. Itelläni on työharjottelujakso just tolloin, mut tätä en kyl jätä välistä
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

Re: D @ Helsinki, 08.05.2012

ViestiKirjoittaja Fray » La Tammi 07, 2012 8:21 pm

Todellakin olen menossa! Ainoa ongelma on nimeltään äiti, mutta kyseinen hirmumyrsky oli yllättävän suopea kun tästä alustavasti mainitsin. Onnekspa ei sattunu 19-20 päivä olevaa viikonloppuun, se olis ollu turhan ongelmallinen! Näillä näkymin siis näyttäis siltä että hyvinkin olisin menossa >:3
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 07, 2012 9:30 pm

Olin kyllä aika monttu auki ihan pari minsaa sitten, kun luin tämän :-D Ihana yllätys todellakin! Ennen en välittänyt bändistä paljon yhtään, mutta oon nyt tottunu ja oppinu kuuntelemaan Asagin ääntä enemmän, haha. Viime vuonna olisin halunnu päästä näkee D:n, mutta ei ollu rahaa tai jaksamista lähtee niin jos vaikka tänä vuonna sitten! Edellinen keikka oli kuulemma ihan huikee niin olisi kyl kiva päästä näkee!

Sitä paitsi, toi keikka on kaks päivää ennen mun 18-vuotissynttäreitäni, joten jos tosta lipusta sitten tulis yksi osa mun aikaista synttärilahjaani sitten :-D Oon kiero ämmä, mut yritän jotenkin sumplii kaiken, raha-asiat plus koulun plus kyydin plus seuran yms mukavaa. Ihanaa, että valitsivat taas kevään, koska silloin on paljon kivempaa jonottaa ulkona ja viettää aikaa keikkapaikan edustalla. Talvella olis ollu vähän lame.

Okok, maybe going, hope so hehe !
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Aysha » La Tammi 07, 2012 10:40 pm

D:n tuleminen Suomeen ei olekaan enää varmaa. Jrocksuomi ilmoitti, ettei järjestäjän puolelta keikkaa ole vielä varmistettu, että voi olla, ettei D tule Suomeen, ellei löydy järjestäjää (Kayallehan tuli sama ongelma eikä herraa näy siksi Suomessa).

Tietenkin siis toivon (rukoilisinkin, jos uskoisin mihinkään, mitä rukoilla), että D tulisi Suomeen eikä minun tarvitsisi suunnitella ulkomaan matkaa mennäkseni jonkun muun maan keikalle, mutta olen pessimisti (joka ei pety koskaan) ja valmistaudun pahimpaan.

Kuitenkin, nyt toivotaan, että saadaan joku järjestäjä!
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja maiko » Su Tammi 08, 2012 11:13 am

... Eilen oli kyllä ihan mukava shokki kun kuulin tästä, varsinkin kun sain tiedon puhelun muodossa ilman mahdollisuutta tarkistaa asiaa koneelta, koska satuin olemaan keskellä kaupunkia. :-D Voi luoja, todellakin menossa. ♥ D'tä on sen verran tullut odotettua takaisin Suomeen viime keikan jälkeen.

Tosin muakin huolestuttaa nyt toi järjestäjäasia. Haluan tietysti uskoa, että asia järjestyy parhain päin mahdollisimman nopeasti, mutta en rupea olemaan liian toiveikas, ettei tule sitten pettymystä. Olisi kyllä ihan mahtavaa, että pojat pääsisivät kaikesta huolimatta tänne esiintymään, varsinkin kun näyttivät viime keikalla tykkäävän itsekin täällä olosta kovasti. D: Eikä mulla ole todellakaan rahaa tällä hetkellä ulkomaille matkustamiseen, mutta no, kyllä sekin pahimmassa tapauksessa onnistuu, koska en suostu mistään hinnasta jättämään tätä bändiä väliin.

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Tammi 09, 2012 2:23 am

Muistelen, että edellisen keikan olisivat järjestäneet yhteistyönä musicJAPANplus ja JrockSuomi. Eikö JrockSuomi pysty tällä kertaa järjestämään, vai halutaanko Japanin päästä toinen järjestäjä?

Tässä siis jollekin D-fanille ainutkertainen tilaisuus pistää keikka pystyyn, tavata bändi ja poistua paikalta lipputulot taskussa. :D

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja maiko » To Tammi 12, 2012 4:44 pm

^ Jos ihan oikein olen käsittänyt, niin JrockSuomen ainakin pitäisi järjestää keikka, mutta kiertueaikataulu jostakin syystä julkistettiin ennen kuin asiaa oltiin ehditty heidän taholtaan varmistaa, eli he eivät siksi ole vielä varmoja, sopiiko keikka heille. Eikä bändin galleriayhteisöön heidän laittamastaan kommentistaan päätellen kiertueaikataulu ole edes kokonaisuudessaan vielä ihan täysin varmistunut. Ja koska Jrocksuomi on kuulemma kiertuejärjestäjän yhteistyökumppani, ei Suomen järjestäjää voida niin vain vaihtaa toiseen, jos heille ei sovikaan. D:
Eli ei kai tässä oikein muuta voi tehdä, kuin odottaa lisätietoja heiltä ja toivoa parasta.

1 tykkää.
maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » Pe Tammi 13, 2012 11:34 am

12.01.2012 23:15 <JrockSuomi>: Varmistus asiaan tulee huomenna.

Eli tiedon pitäisi olla tämän vuorokauden päästä selvillä, mikäli JrockSuomi kertoo saman tien, tuleeko keikkaa vai ei.

Nyt pidetään peukut ja isovarpaat pystyssä, että tulevat Suomeen (eikä minun tarvitse raahautua Saksaan tai Belgiaan).
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Amai » Pe Tammi 13, 2012 12:47 pm

Kaikki mahdolliset rukoukset rouva Fortunalle, tätä ei voi jättää väliin, D on nähtävä livenä... Itse en ulkomaille edes pääsisi.

Amai
Bändäri

ViestiKirjoittaja Saga » Pe Tammi 13, 2012 7:42 pm

JrockSuomi varmisti tuon keikan tänään lopultakin ja D tulee siis Suomeen 8.5., ihanaa :) Tätä onkin jo odotettu, viime keikka oli aivan yksinkertaisesti upea!
Follow me. And love me.

Saga
Bändäri

ViestiKirjoittaja Fray » Pe Tammi 13, 2012 7:49 pm

Ja nyt parani ilta puolella ♥

Kauhunsekaisin tuntein on odotettu että järjestyvätkö asiat, ja OI KYLLÄ. Ihanaa ♥
Nyt vaan toiveissa se että kotiväki lupautuu myös - rahapuolihan kun itsella olisi kunnossa.
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja fudge » Pe Tammi 13, 2012 7:56 pm

Luojan kiitos Dn keikka varmistu. En tiedä mitä olisin tehny jos ne ei oiskaan tullu Suomeen :D
Nyt hirveen helpottunu olo. Aiemmin en oikein tienny olisko pitäny rakennella pilvilinnoja vai yrittää pitää jalat maassa mahdollista peruutusta varten.

Viime vuoden keikka oli ihan mahtava, toivottavasti tästä tulee vielä parempi!
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja valentia » Pe Tammi 20, 2012 7:26 pm

Vähän ikävästi 8.5. sattuu olemaan sama päivä kuin yliopiston pääsykokeet, mutta tällä tietoa se ei estä minuakin tulemasta paikalle! Yksi lempibändeistä kyseessä, enkä millään haluaisi jättää keikkaa väliin. Mukavaa että herrat ovat tulossa takaisin näinkin pian edellisen kiertueen jälkeen.

valentia
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ke Helmi 08, 2012 10:41 pm

Olen ehdottomasti tulossa sinne ja maanantaina kaverikin ilmoitti että meidän keikkaliput saapui postissa! ♥ Olen tähän asti itkennyt sitä etten viime keikalle päässyt, mutta aa nyt pääsen. ♥ Jesh! ^^
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja paramnesia » To Helmi 09, 2012 2:31 am

Menin tänään ostamaan Epesistä SCREWin keikkalippua ja samalla kertaa tuli napattua myös Dn lippu matkaan :D Kyllä edellinen keikka oli sen verran hauska ja energinen, etten mä voi jättää tätä välistä. Tällä kertaa tosin varustaudun eväslaatikolla sekä toppavaatteilla, viimeksi pääsi tulemaan vähänhuono olo ja vilu.

Toivon koko sydämestäni, että saataisiin vielä uudestaan nimmarinjakotilaisuus. Se tunne, kun pääsi puhumaan näille miehille oli jotain niin uskomatonta!

// v Aina jonkun seuraan voi tuppautua :'D Et sä siinä mitään voi menettää!
Viimeksi muokannut paramnesia päivämäärä To Helmi 09, 2012 10:33 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja SAN » To Helmi 09, 2012 6:08 pm

Ää haluaisin kovin tulla, mahdollisuudet muuten oikei hyvät mutta joutusin yksin tulee ;A; Enkä oikei osaa keikalla olla yksin + vanhemmatka ei varmasti tykkää ajatuksesta :'> Harmittaa ihan hirveesti jossen pääse, koska viime kerralla ku olin ni hff~♥ Hienoja muistoja jäi. (:
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Helmi 09, 2012 7:59 pm

SAN: Seuranpuute ei ole mikään syy jättää tulematta>8) Itse olen seuralaisia netin ihmeellisestä maailmasta, mutta juurikin D'n viime vuoden keikalle menin yksin. Ja ei ollut mitään ongelmaa, pari kaveria muualta jonosta kävi välillä pitämässä seuraa ja sain aikaa kulumaan myös lukemalla kirjaa:'D Parin tunnin jonottelun jälkeen (olin menny jonottamaan joskus kahdeltatoista) yks tyyppi, joka oli osallistunu samaan faniprojektiin kuin minä, tuli juttelemaan mulle ja sit jonoteltiin loppuaika yhdessä, kun oltiin jonossa melkein vierekkäi^^. Loppujen lopuks se meni sit siihen, että majoituin tämän ihmisen kanssa hänen kaverinsa luo, kun en enää ehtinytkään junaan, ellen olis lähteny kesken keikanXD Ihania nämä ernupiirit, kun voi noin vain tutustua uusiin ihmisiin<3

Ja öäää, mun piti tulla tänne kuikuilemaan vasta kun lippu on kourassa, mutta enpä jaksanut odottaaXD Vielä en oo lupia kysynyt tai lippua hankkinut, mutta eiköhän se hoidu^^ Pakko päästä, kun viime keikka oli aika parhaus<3
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja maiko » Su Maalis 04, 2012 10:20 pm

Varmaan kaikki täällä tietääkin jo, mutta keikalle jonotus on siis sallittua klo 7 aamulla alkaen ~

Apua, en oikeasti malta odottaa. Toukokuu olisit täällä jo eiku. ;---; Ja taitaa mennä tuo keikkapäivä mun osalta koulun vapaaksi ottamiseksi jotta pääsen jonottamaan... No, ei voi mitään, koska harvemmin tällaisia tilaisuuksia kumminkaan tulee.

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Ni_Saki » Ke Maalis 14, 2012 5:51 pm

Ihanaa herrat tulevat taas suomeen ~<3 en malta odotottaa pikku siskoni kanssa :D mutta D on odottamisen arvoinen ~<3 rahaa ollaan kerätty siskon kanssa tammikuusta asti :D koska ScRewiinkin pittää säästää...

Ni_Saki
Fani

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Pe Maalis 16, 2012 11:09 pm

Tää vuosi vaikuttaa kyllä ainakin näin alkuun hyvältä keikka vuodelta. Oon niin ilonen, että D tulee nyt uudelleen Suomeen, kun viimevuonna en päässyt tulemaan ja se kyllä otti päähän, mutta nyt on taas uusi mahdollisuus nähdä tuo ihanainen bändi livenä^^ Mäkin kyllä mietin, että toi koulu on kyllä varmaan siltä päivältä skipattava, koska mä todella haluan ehdottomasti hyvät paikat. Tai oikeammin paikan, koska ei kukaan mun kanssa kuitenkaan tule-,- Mä oon forever alone, yhyyy...
Kuva

JenJen-chan
Fani

Seuraava

Paluu Keikat