Muutoksia ylläpidossa

Tärkeä! Kaikki ylläpidon ilmoitukset foorumin suhteen.

Muutoksia ylläpidossa

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Syys 23, 2012 10:40 am

Elämä rullaa ja ylläpito muuttuu: erittäin pitkän ja monimuotoisen ylläpitouransa jälkeen rakas ylläpitotoverimme Laura on päättänyt siirtyä komentosillalta aurinkokannelle. Muu ylläpito kiittää ja kumartaa ja toivottaa aurinkoisia eläkepäiviä :D

Mikäli joku kokee pitkän auringonoton seurauksena lähinnä palaneensa, niin ei hätää - rivien harventuessa ylläpito kaipailee piakkoin uusia käsipareja kantta kiillottamaan ruoria pitelemään, joten pitäkää ylläpidon ilmoituksia silmällä uusien ylläpitolaisten haun varalta ;)
Just smile, it confuses people.

5 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Re: Muutoksia ylläpidossa

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Joulu 25, 2012 2:29 pm

Yuugi ja shunshun ovat päättäneet siirtyä nautiskelemaan lafista taas käyttäjäpuolelle. Ylläpito kiittää ajastanne joukossamme!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Su Elo 11, 2013 4:35 pm

Minä (eli minnako!!) jään palkattomalle lomalle tästä päivästä helmikuun loppuun saakka. Ylläpitoasioissa - varsinkin kiireellisissä sellaisissa - kannattaa siis ensisijaisesti ottaa yhteyttä muuhun ylläpitoon.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Syys 22, 2013 2:49 pm

Heipä hei kaikenkarvaiset lafihylkeet!

Teidän rento seuranne, notkuvat noutopöydät ja aurinkokannen lämpö ovat onnistuneet houkuttelemaan muutaman eläikää lähestyvän ylläpitolaisen astumaan alas ruorinvarresta. Tässä meiltä kaikilta kolmelta sydänverellä raapustetut dramaattiset ja traagiset pullopostit teille kaikille:

tikraw kirjoitti:Valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan! Pitkällisten pohdintojen ja suurten sisäisten kamppailujen jälkeen olen tullut tulokseen, että minun ja Lafin on parempi olla vain ystäviä. Intohimoinen suhteemme paloi kirkkaalla liekillä, mutta viimeaikaiset kahnaukset kolmannen pyörän (Se Oikea Elämä) kanssa ovat saattaneet tilanteen sellaisille raiteille, että uskon tämän olevan kaikille osapuolille paras ratkaisu pitkällä aikavälillä. Päätöstäni helpottaa huomattavasti vakaa uskoni siihen, että Punaiset Toverini (gnrbu ja minnako) sekä heidän rinnalleen jäävät vihreät pienet apulaiset (ne menninkäiset) ovat foorumimme tukena näinä Hänelle rankkoina aikoina. Yhdessä vietetyt vuotemme ovat olleet antoisia, ja jään niitä varmasti kaihoisasti muistelemaan.

Kaikesta kiusallisuudesta huolimatta aion edelleen pyöriä ex:äni kanssa samoissa piireissä, joten täällä törmäillään!

jasper kirjoitti:Olemme olleet Lafin kanssa ystäviä jo monen monta vuotta, yhteinen historiamme ylettyy ainakin kuuden vuoden taa. Kuitenkin viimeaikoina olen huomannut, että välillämme ollut kipinä on sammunut, ja on myönnettävä itselleen se tosiasia, että olkapääni, uskottuni ja ystävien yhteensaattajani on harhautunut luotani eri teille. Tai minä hänen, mene ja tiedä.
Mutta eromme tuskin on lopullinen, vaan jään tänne haahuilemaan ja ilahduttamaan hylkeitä kylmänjähmeällä läsnäolollani, laukomaan niin hyviä kuin erittäin hyviä juttujani. Ja pitämään niin Diru kuin het-ficcejen tasoa ihastuttavan suurella panoksellani.

niini kirjoitti:Tutkiskeltuani sisintäni ankarasti olen päätynyt samaan lopputulokseen kuin kaksi muutakin risteilyaluksemme monista pursereista. Viime vuoden puolella minulle tehtiin yllättävältä taholta tarjous, josta en voinut kieltäytyä, ja joillekin kenties jo tuttu, pahamaineinen maakrapu Ainejärjestötoiminta vietteli minut töihin itselleen. Kahden työpaikan pitäminen on pitkässä juoksussa osoittautunut turhan raskaaksi, joten päätin lopulta siirtyä kohti uusia haasteita. Raskaan päätöksenteon lomassa aloin muistella kaikkia merillä kulkemiani vuosia ja pääsin laskuissani siihen, että noin viidestä lafilaisten kanssa seilaamastani vuodesta olen viettänyt jo liki kolme täällä matkustamon palvelevissa tehtävissä ja sitä ennenkin jonkin aikaa kajuuttavahdin avustavassa toimessa. Lienee siis korkea aika siirtyä vastuutehtävistä taas kohti karaokelavoja ja seisovia pöytiä! Näkyillään iloisissa risteilymeiningeissä, hyljetoverit!

Viimeisenä äärimmäisen totisena ja virallisena tiedonantona haluaisimme vielä muistuttaa hyljekuntaa siitä, miten jokainen voi parhaiten auttaa ylläpitoa ja Lafi-paattiamme: olemalla reilu ja aktiivinen lafilainen ;)
Just smile, it confuses people.

7 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Paluu Ylläpidon ilmoitukset