1D-miitti: They Don't Know About Us (One Direction, PG)

Kirjoitatko muutakin fanfictionia kuin jrock-aiheista? Tälle alueelle kuuluvat esimerkiksi jpop-ficit, kpop-ficit, muu RPS sekä kirja- ja elokuvafanfiction.

1D-miitti: They Don't Know About Us (One Direction, PG)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Syys 08, 2013 7:35 pm

Otsikko: They Don't Know About Us
Kirjoittaja: One Direction -miitti aka Fanyare, gnrbu, kopiomuikku, neo-giri ja Pinja-chan
Beta: ei ole
Julkaistut osat: 1/1

Fandom: One Direction, Muumit
Paritus: yllätys jopa meille itsellemme, sillä emme tienneet jäsenten nimiä

Genre: draama, romanssi
Ikäsuositus: PG
Varoitukset: rps, mainintoja seksistä

Yhteenveto: Tavallinen ilta One Directionin onnistuneen keikan jälkeen.

gnrbu note: Ficillä ei ollut nimeä, joten valitsin sille nimeksi omavaltaisesti One Directionin biisin, joka saattaa jotenkin kuvata sisältöä. En ole itse kuullut kyseistä biisiä.
Saatan korjata asettelut myöhemmin.

--

Kuva <- Tämä tyyppi (en muista nimeä) istui kiertuebussissa surullisena. Keikka oli mennyt hyvin, mutta keikan jälkeen tämä tyyppi -> Kuva oli häipynyt fanityttöjen matkaan ignorate täysin Kuva <- tämän tyypin.

Tyyppi numero 1 päätti etsiä suruunsa jotain lohtua. Tunnetustihan lohtusyöminen auttaa mm. kaikkeen ja tämä kipitteli kiertuebussin superhyperjäätävän upean jääpalojen tekijä jääkaapin luo. Tyyppi 1 avasi kaapin oven löytäen hattupäisen bänditoverinsa -> Kuva istumassa ylähyllyllä.

"Mit..." tyyppi 1 aloitti, mutta kaapissaolija keskeytti lauseen heti alkuunsa laittamalla jääkaapissa viilentyneet kätensä puhujan suun peitoksi. Yleensä ihmiset pitävät lämmöstä, mutta... Jotenin myös tuo hattupään viileä kosketus sai lämmön virtaamaan tyyppi yhden sisällä.

"Minä söin kaikki keksit, anteeksi" toinen vastasi ottaen kätensä pois puhujan suulta. "Ja olin piilossa faneilta", tämä jatkoi. Hän nousi hyllyltä seisten tyyppi 1. edessä, rikomatta heidän intensiivisen katsekontaktinsa.

Yhtäkkiä tyyppi 1 pomppasi kolme metriä ilmaan. Syy selvisi, kun tyyppi 2 katsoi taakseen - siinä seisoi ilmielävänä Muumipappa.

"VOI VITJA! MUUMIPAPPA ITSE OMASSA PERSOONASSAAN!" Hattupää iloitsi ja liittyi tyyppi yhden pinkeilyyn. Muumipappa halusi vajota hattunsa syövereihin häveten kahden oudon lähes miehen hyppiessä ympyrää kiertuebussin lattialla samalla fanityttöillen kuin pahimmatkin pikkuihkut.

Hyppiessään he kaatoivat vahingossa verhon, joka oli peittänyt sängyn, jolla tyypit 4 -> Kuva ja 5 -> Kuva olivat jo täydessä NC-17-skenaariossa. Viitonen teki neloselle asioita, joita näkee yleensä vain kink-memeissä, taustamusikkina Zilchin Electic Cucumber, eivätkä muut voineet kuin tuijottaa, kun 4 ja 5 näyttelivät ficcaajien hurjimpia unelmia. Kuinka heidän julkisuuskuvansa koskaan toipuisi tästä? Nyt kun Muumipappa oli nähnyt kaiken, ei olisi (omituisia tahroja) mahdollisuutta lakaista tapahtunutta maton alle.

Varsinkaan, kun Mörkö kuvasi koko session, virnistäen itselleen ominaisesti. 4 ja 5 olivat tietoisia Mörön Youtubessa nimimerkillä Sex (omituisia tahroja) aktiivisesta videosivustojen käyttämisestä - mutta he eivät estelleet itseään. Henkilö 4 laittoi kätensä henkilön 5 housuihin.
"Minä..."
"Pidät tästä, myönnä pois."
"Niin, mutta..."

"Mitä helvettiä te teette!??!!11" tyyppi 2, semi-ihana blondi karjaisi tullessaan sisälle bussiin.
"Tämä..."
"Ei ole sitä miltä näyttää!"

"Mutta itse asiassa, mikset menisi panemaan tyyppiä 1?"
Tyyppi 2 vilkaisi tyyppiä 1 ujosti ja nyökkäsi ujosti.

The happy end. <3

7 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Paluu Muu fanfiction