Kolmioiden maailma part. 2 (K-15, monia parituksia/bändejä)

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Kolmioiden maailma part. 2 (K-15, monia parituksia/bändejä)

ViestiKirjoittaja Kaerimichi » Ti Elo 26, 2008 2:38 am

K-18-ratinging kolmiohaasteet/raapaleet tulevat löytymään täältä.
Tähän mennessä julkaistua:

Aoi x Kai (the GazettE)
Nao x Isshi (Kagrra,)

Title: It's not the same with them...
Author:Kaerimichi
Rating: K-15
Pairing: Aoi/Kai
Genre: Angst, romance/fluff, slash
Fandom: the GazettE
Beta: Monika
Warnings: Sisältää hahmon kuoleman.

A/N: Ujelon kolmiohaaste ~ nro: 88, Kolme kuollutta. Ja ikärajasta minulla ei ole varmuutta. Mutta koska tämä nyt kuitenkin sisältää kuoleman, niin olkoot tuo. Ei kumminkaan K-18, sillä niin rankasti kuvailtu tämä ei mielestäni ole.

Aoin PoV
Ensimmäinen

Sinä päivänä sadepisarat putoilivat hitaasti maahan, hyväillen ja pitäen huolta siitä. Osa iskeytyi ikkunaamme, ja sinä hymyilit surullisesti. Juoksutit sormeasi niiden jättämää vanaa pitkin. Tuolloin minä saatan vain katsella sinua, unohtaa kaiken muun. Sinä puhut pisaroista kuin ne olisivat eläviä. Kerrot minulle, kuinka surullinen niiden kohtalo on. Ne menettävät rakkaansa heti synnyttyään, jos sellaista koskaan saavat. Niille ei ole mahdollisuutta tehdä niiden omia valintoja. Tuolloin minä vain hymyilen sinulle, haukun sinua höpsöksi. Mutta tiedätkö? Oikeasti olet omalaatuinen ja todella rakas. Välität kaikesta samalla lailla, on kyseessä sitten pisara tai minä.

Tuo oli päivä, jolloin ruususi kuoli. Tiesit, että sen aika oli tulossa. Olihan se niin vanha. Silti sinä istuit sen luona, katselit sitä surullisena. Pitelit viimeistä, vaaleansinistä terälehteä käsissäsi. Pyysit anteeksi minulta, olit lähellä itkua. Kysyin, miksi. "Koska tapoin kukkamme."
Hymyilin, silitin hiuksiasi. Sanoin, ettei se ollut syytäsi, lupasin ostaa sinulle uuden ruusun. Hymyilit hiukan. Sanoit, ettei se olisi sama asia.

Toinen

Sade oli muuttunut kovemmaksi viikon myötä. Se piiskasi katuja, porasi ikkunaa. Rankaisi ihmisiä rikoksesta, jonka vain he tiesivät. Mutta tällä kertaa sinä et istu keittiön pöydän ääressä. Et juoksuta sormiasi lasia vasten, eivätkä huulesi hymyile surullisesti. Oikeastaan, et hymyile ollenkaan. Sen sijaan kyynelvirrat juoksevat pitkin poskiasi. Kätesi pitelevät elotonta ruumista, täristen. Minäkään en hymyile, silitän vain olkapäitäsi hellästi. Yritän lohduttaa, vaikka tiedän, etten voi piristää sinua nyt.

Kun pitelet kissasi elotonta ruumista käsissäsi… se tuntuu siltä kuin sortuisin jokaisen kyyneleesi myötä. Yritän lohduttaa sinua. Kertoa, että kissa oli vanha ja sairas. Se olisi vain kärsinyt. Sinä nyökkäät, sanot ymmärtäväsi. Pyydät hautajaisia, ja minä lupaan ne sinulle.
Sanon, että voisimme hankkia uuden lemmikin. Hymyilet masentuneena, sanot, ettei se ole sama.

Kolmas

Mustat pilvet ovat vallanneet taivaan. Sadepisarat ovat suuria. Tuntuu siltä kuin ne voisivat murtaa tiensä lasin läpi. Valkoiset salamat välähtelivät kauempana jyrähdysten saattelemina. Minä istun sohvallani, tuijotan pöytää näkemättä sitä. Et tunnistaisi minua nyt, jos näkisit minut. Tummat hiukseni ovat kiillottomat ja takussa, kasvot kalpeat. Silmien alla on mustat pussit, ja silmäni punoittavat, jos Rukia on uskominen.

Sinä et ole täällä lohduttamassa minua. Et ole luonani, kietomassa käsiäsi ympärilleni. Et ole vieressäni, kuiskimassa lämpimiä sanoja korvaani. Sillä en istuisi paikallani, jos olisit kanssani. En sulkeutuisi kuoreeni, jos olisit vieressäni.

Olisihan minun pitänyt tietää. Kaikki merkit viittasivat siihen, että sinun vuorosi olisi seuraavaksi. Sade, kasvisi ja kissasi kuolema… Kirjeessäsi luki, ettet halunnut satuttaa minua. Halusit, että kohtelen sinua normaalisti loppuun asti. Mutta olisin silti halunnut tietää, että olet kuolemansairas. Olisin halunnut varautua siihen, että löydän sinut lattialta elottomana. Sillä silloin olisin voinut kovettaa itseni, enkä olisi pudonnut pimeän linnani kammioon niin kovaa…

Ja tiedätkö, mikä on pahinta? En voi ostaa toista kaltaistasi… Nyt ymmärrän todella, ettei se olisi sama.

Title: Hit by hit I'll take our painful reality.
Author: Kaerimichi
Rating: K-15
Pairing: Isshi/Nao
Genre: Angst, slash, violence
Fandom: Kagrra,
Beta: Monika
Warnings: Sisältää väkivaltaa.

A/N: Ujelon kolmiohaaste nro: 32, Kolme lyöntiä.

Isshin PoV
Ensimmäinen

Se päivä oli musta, niin sisällä kuin ulkonakin. Ei satanut, ei ukkostanut, ei tuullut. Kaikki tuntui vain seisovan paikallaan siinä hetkessä. Ilma oli painostavampaa kuin koskaan. Tuntui siltä kuin se voisi painaa keuhkoni kasaan millä hetkellä hyvänsä. Tuntui siltä kuin en saisi happea ollenkaan - kuin vereni olisi hyytynyt.

Ruskeissa silmissäsi oli kova katse. Sellainen, jollaista en ollut koskaan niissä nähnyt. Kasvoillasi ei ollut hymyä tai virnettä. Ilmeesi oli tunteeton, ja huomasin pelkääväni sitä enemmän kuin mitään muuta. Et sinä ole tuollainen, Nao. Sinä et satuttaisi ketään. Miksi? Mitä minä tein?

Kätesi liikkui nopeammin kuin turtuneet aivoni ehtivät huomata. Vilaus, ja se osui poskeeni. Jätti kauniin, punaisen jäljen kalpeaan ihooni. Käännyit, sanomatta sanaakaan. Jätit minut seisomaan yksin kylmään olohuoneeseen.

Toinen

Viikko ehti kulua ennen kuin näin sinut uudelleen. Silloin olivat bändimme treenit, ja minä pelkäsin vielä enemmän. Osa minusta ei olisi halunnut nähdä sinua, kun taas se toinen osa… ei tahtonut mitään muuta enemmän kuin sitä, että otat minut taas syleilyysi.

Izumi kysyi jatkuvasti, mikä minua vaivaa, kun istuin hiljaisena sohvalla. Tuijotin kenkiäni, kädet sylissäni. Muut eivät olleet paikalla. Yleensä kerroin kaiken Izumille. Mutta nyt… sanat eivät halua ulos suustani.
Silti mutisen johtajallemme, että kaikki on kunnossa. Sanon, että kurkkuni on kipeä, mutta voisin kyllä laulaa. Rumpali katsoo minuun miettivänä, mutta antaa asian olla, kun Shin ja Akiya astuvat sisään.

Tuletko sinä? Toivon, ettet. Voisimme perua harjoitukset. Mutta totta kai sinä tulet. Vilkaiset minuun samalla ilmeellä. Miksi, Nao? Miksi? Vaikka harpot vain bassosi luo, minusta tuntuu siltä kuin löisit minua taas. Nielaisin painavan palan alas kurkustani, kävelen mikkini luo. Toivon, että voisin unohtaa lyöntisi, kun uppoudun musiikkiimme.

Kolmas

Se ilta oli täyttä kidutusta minulle. Jokainen viisarin liike. Jokainen pieni ääni. Istuin vain olohuoneen nojatuolissa kynttilän ollessa ainoa valoni pimeydessä. Viinilasi oli tärissyt käsissäni, ja olin antanut periksi. Nyt se seisoi yksin pöydällä. En halunnut punaista nestettä valkoiselle paidalleni.

Sinä häivyit heti harjoitusten jälkeen. Lausuit vain hiljaiset hyvästisi ja olit poissa. Izumi vilkaisi taas minua kysyvästi. Minä vain pyöritin päätäni. Merkki siitä, etten tiedä mikä sinulla on. Häivyin yhtä hiljaisena kuin olin tullut. Jätin muut katsomaan perääni ja puhumaan meistä.
Nyt olen istunut paikallani tunteja. Odottanut sinua.

Ovi käy, potkit kengät jaloistasi. Kävelet olohuoneeseen. Näytät masentuneelta ja… kyllästyneeltä. Haluaisin kysyä, oletko kunnossa, mutten saa sanoja suustani.

Istut sohvalle, luot minuun taas sen tunteettoman ilmeesi. Haluaisin itkeä, pakottaa sinut puhumaan. Haluaisin tietää, mitä olen tehnyt sinulle.

”Emme voi enää jatkaa, Isshi. En halua satuttaa sinua. Olen pahoillani.” Lyönti. Mutta tällä kertaa sisälleni. Pieni, viaton maailmani sortuu lattialle. Sinä mutiset vielä kerran hiljaisen anteeksipyyntösi, mutten kuule sitä. Nouset ja kävelet pois. En näe, enkä kuule.

Viimeinen lyöntisi satutti kaikkein eniten.
The D I S O R D E R in my BRAIN.

Kaerimichi
Teknikko

Re: Kolmioiden maailma part. 2 (K-15, monia parituksia/bände

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Heinä 26, 2012 7:46 pm

Heissan o/

Yleensä en kommentoi näin vanhoja ficcejä, mutta... Kommenttihaasteen tyhjennyksen puitteissa tätäkin oli jonkun kommentoitava ja no, sinä kun taidat vielä foorumilla toisinaan käydä niin ei kommentti välttämättä niin harakoille mene^^ Kamalan montaa sun ficciäs en ole tainnut lukeakaan, koska korkealla ikärajalla, seksillä ja/tai angstilla varustetut oneshotit ja muut lyhyet tekstit eivät innosta yhtä paljon, kuin moniosaiset ja juonekkaammat ficit, mutta pakko myöntää, että nämä kaksi pätkää eivät olleet ollenkaan hullumpia:D

En muista kuulleenikaan koko kolmiohaasteesta, joten oli jännä nähdä, mikä oli homman nimi - Onhan tuo numero kolme se mystinen luku kirjoittamisessa. Varsinaista tehtävänantoa en tosiaan tiedä, mutta mikäli tarkoituksen oli käyttää vain inspiraationa sitä, että teksteissä on kolme kuollutta, kolme lyöntiä jne. niin olet toteuttanut sen mielestäni oikein hyvin! Tykkäsin siitä, että kukin kolmesta pienestä pätkästä liittyivät toisiinsa eivätkä olleet esimerkiksi kolmen eri ihmisen kokemuksia siitä, kuinka nämä saivat köniinsäXD Tokihan sellaisenkin tarinan olisi voinut saada toiminaan, mutta... Nämä olivat hyviä näin:'D

Mutta niin, josko yrittäisin saada sanottua jotain erikseen kummastakin 'kolmiosta'!

It's not the same with them...

Aoin tapaan minäkin olin ensin vähän 'lol mitä'-ajatuksissa, kun höpötettiin sadepisaroiden rankasta ja surullisesta elämästä sekä säälittiin kuollutta kukkaa. Koskettavaako? Eipä juurikaan. Ei ainakaan noin vain ajateltuna. Siinä vaiheessa mietin, että olisi nyt ollut edes joku eläin ja... Toisessa pätkässähän sitten olikin kissan vuoro. Sen kuoleman suremisen jo ymmärtääkin ihan näin yksittäinkin, mutta samassa sitä alkoi miettiä, että onko näillä kuolemilla joku syvällisempikin merkitys tässä tekstissä. Ei tarvinnut kauaakaan pohtia, kun jo saattoikin arvata, että kolmas kuolema kohdistuu ihmiseen.

Tykkäsin tästä paljon♥ Tuo järjestys yleisesti ottaen melko merkityksettömän asian kuolemisesta edeten siihen rakkaan menetykseen oli hienosti keksitty! Se oli... Hienoa;_; Ensin tunnuttiin ajattelevan ihan hupsuja ja sitten nyyhkis. Mukava lisä oli myös tuo sade, joka kulki matkassa mukana. Loppu oli todellakin hieno ja selitti aiempia katkelmia. Sait oloni jopa haikeaksi, vaikka lyhyitä tekstejä lukiessani en useinkaan ehdi kokea kummoisiakaan tunteita:'D En osaa aina ajatella kovin syvällisesti, joten varsin monet oneshotit ynnä muut ovat mun silmissä vain satunnaista sanahelinää, sillä hyvässä lyhyessä tällä tavalla tunteikkaaksi tarkoitetussa tekstissähän olisi kiva olla se joku syvällisempikin merkitys - eihän siinä muuten ole yhtään mitään - ja valitettavasti nämä synnyt ja syvät jäävät multa sitten toisinaan huomaamatta. Mutta tämä... Tykkäilin\o/ Oikein passeli ja kivasti kirjoitettu kokonaisuus♥

Sitten tämä toinen.

Hit by hit I'll take our painful reality.

Tästä en saanut irti ihan yhtä paljon kuin ensimmäisestä tekstistä. Toki tämäkin oli hyvä, mutta... Ei niin hyvä paketti kuin aiempi. Tässä pidin ehkä eniten siitä, etteivät nuo lyönnit olleet joka kerta konkreettisia iskuja. Toinen lyönti oli vähän epämääräinen, ei niin kamalan lyöntimäinen edes ajatuksen tasolla, mutta tuo kolmas lyönti olikin sitten taas varsin kekseliäs veto. Jotenkin odotin, että joo sit kun ne tapaa joskus noiden treenien jälkeen niin alkaa hakkaaminen, joka jatkuu sitten varsinaisena parisuhdeväkivaltava ties kuinka kauan, mutta näinpä ei käynytkään. Kolmas lyönti olikin yllättäen jotain ihan muuta. Tavallaan tuo oli jopa paljon onnellisempi vaihtoehto, vaikka surulliselta se taisi päähenkilöstämme Isshistä silti tuntua. Olisi ehkä ollut kiva tietää noiden lyöntien syykin, mutta toisaalta mitäpä väliä sillä sitten olisi ollut. Ei Isshikään sitä tuntunut tietävän, joten miksi meidänkään pitäisi?:'p

Yhteenvetona voin sanoa, että tykkäsin molemmista tarinoista - Ensimmäisestä tosin enemmän^^ Tarkemmin tarkasteltuna tuli jotenkin huomattua, että välillä teksteissä on käytetty preesensiä samantyyppisessä tilanteessa kuin toisessa kohdassa on käytetty imperfektiä, mutten sitten niin näistä aikamuotomuutoksista itse tiedä, että osaisin sanoa, onko se sit varsinaisesti mikään virhe vai tarkoituksellinen juttu... Ja eipä sitä kyllä lukiessa pannut merkille:'D Hyvin olet nämä joka tapauksessa kirjoittanut^^ Et kyllä siltikään saanut minua ihastumaan sen suuremmin lyhkäisempiin teksteihin, mutta se taitaakin olla mun kohdalla mahdoton tehtäväXD Fii... Pitänee koittaa rohkaistua vilkaisemaan jotain muutakin ficin pätkääsi, josko vaikka löytäisin jotain kivaa:D

Kiitos ja kumarrus\o/
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

Re: Kolmioiden maailma part. 2 (K-15, monia parituksia/bände

ViestiKirjoittaja Kaerimichi » To Syys 18, 2014 8:08 pm

Kyllä, käyn täällä joskus ja nyt yritän olla hieman aktiivisempi taas jonkin aikaa. Kommenttisi ei siis todellakaan mennyt harakoille, se oli lähinnä vain iloinen yllätys. :)
Kolmiohaasteessa tarkoitusena oli muistaakseni kirjoittaa kolme kohtausta liittyen tiettyyn sanaan, jonka sai itse valita listoilta.

Sait oloni jopa haikeaksi, vaikka lyhyitä tekstejä lukiessani en useinkaan ehdi kokea kummoisiakaan tunteita:'D

Olen tyytyväinen, että tämä ficci herätti sinussa tunteita, koska jotenkin tätä oli musta ehkä hankalin kirjoittaa. Jotenkin kirjoitin aikaisemmin suhteellisen paljonkin deathficcejä, mutta nyttemmin niiden kirjoittamisesta on tullut hankalampaa. Tiedä sitten mistä tuo johtuu. :/

Olen iloinen, että pidit lukukokemuksestasi, näiden kirjoittamisesta kun on tosiaan jo vierähtänyt pieni hetki. :') Kiitos kommentistasi!
The D I S O R D E R in my BRAIN.

Kaerimichi
Teknikko

Paluu K-15