Heikkoudesta rakastua heikkoon [Naoto/Omi, k15, oneshot]

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Heikkoudesta rakastua heikkoon [Naoto/Omi, k15, oneshot]

ViestiKirjoittaja - shining » To Kesä 19, 2014 11:38 am

Title: Heikkoudesta rakastua heikkoon
Author: - shining
Beta: -
Fandom: exist†trace
Pairing: Naoto/Omi
Warnings: ylitsevuotavaa angstia sekä oma sairas mieleni
Rating: k-15
Genre: angst, femme, shininomahullumielikuvitus (kyllä, se ON genre)
Disclaimer: hahmot omistakoot itse itsensä (vielä toistaiseksi, jonain päivänä Omi on vielä mun) minä vain leikin fiktiivisillä tapahtumilla
A/N: Maailmassa on aivan liian vähän suomenkielisiä existoficcejä, mutta olkoon tämä lisäys siihen listaan. Ei sanottavaa, kärsikää.

~

Väljähtyneen oluen maku on pinttynyt kielelle, juoma lämmennyt hikisten käsien otteessa. Naoto laskee katseensa, eriväristen piilolinssien takaa kajastaa humaltunut vallantunne, itsessäänkin jo juovuttava.

”Juo säkin.”

Pään pudistus, ei vieläkään katsekontaktia.

Naoto paiskaa pullon nurkkaan. Särkyvän lasin pirstaleinen räsähdys on liian kova, toinen säpsähtää tahattoman rajusti. Alkoholia roiskuu tummalle tapetille, imeytyy pehmeään mattoon. Sitä tahraa ei saisi irti.

”Katso mua.”

Katse kohoaa epävarmasti. Värittömät silmät, alaston tyhjyys niiden takana. Eloton katse kertoo hänelle todellisuuden.
Milloin se oikein tapahtui? Naoto silittää Omin poskea kevyesti, niin kevyesti että se tuskin tuntuu hipaisua enempää. Olisiko hän voinut pelastaa Omin? Miksei hän huomannut?

Enää jäljellä ovat vain murretut muurit, savuavat rauniot siitä mitä hänellä ennen oli. Sisällä vain palanut muisto. Säälittävä, itsesääliinsä eristäytynyt, tuhat kertaa kuollut, kahlittu, kidutettu, silvottu, raadeltu, revitty palasiksi, murhattu. Miksi Omi oli viety häneltä? Hänelle jätettiin huolehdittavaksi pelkkä heikko, voimaton kuori. Ja hän halveksii heikkoutta.

Peukalon kynsi painuu kovemmin pehmeää poskea vasten. Toisen silmät sulkeutuvat, muuta merkkiä kivusta ei näy. Naoto vetää kätensä pois, jättäen jälkeensä punaisen raapaleen kalpeaan ihoon.

”Tiedätkö, mua todella vituttaa toi sun käytös.”

Tyhjät sanat, mekaaniset lupaukset. Ei mikään merkinnyt sinulle mitään. Kaikki valheesi heijastuvat rikkonaisesta kehostasi. Vanhat, jo vaalenneet arvet, syvänpunaisina irvistävät, vuotavat haavat.

Sinun ei olisi tarvinnut tehdä sitä.

He paransivat sinut.

Ja vitut. Minä tiedän, että sinä tiedät muitakin, parempia teitä kipuun, tehokkaampia keinoja kiduttaa itseäsi. Sinä tarvitset kipua, niin kuin minä tarvitsen sinua.

Naoto nauraa ääneen, kumartuu painamaan otsansa vasten toista. Omi henkäisee, muttei kuitenkaan avaa silmiään. Pitkät hiukset kutittelevat sylissä lepääviä käsiä.

Kaikki onnittelivat sinua. Miko hyppäsi halaamaan, suuteli sinua suoraan suulle. Halusin kuristaa hänet siihen paikkaan.
Kukaan ei nähnyt sitä odottavaa hulluutta silmissäsi, kaikkia niitä kätkettyjä tunteita kasvoillasi. Sisälläsi törmäili palasia polttavaa tulta ja hehkuvia kipinöitä. Entä sitten, kun ne pääsisivät irti, murtautuisivat vapaaksi? Tuhoutuisitko sinä? Vai koko maailma?

Sinussa on voimaa. Minä haluan tietää.

Sormet takertuvat karheisiin hiuksiin, Naoto vääntää Omin päätä taaksepäin saadakseen tuon kasvokkain itsensä kanssa. Katsekontakti syntyy viimein, vaalenneet, väsyneet silmät tuijottavat rävähtämättä Naotoa vastaan.

Veri kohisee korvissa, sydän takoo kuin yrittäisi murtautua ulos kehostaan.

Pimeässä huoneessa kahden naisen välillä hiljalleen kytevä jännite riittäisi sähköistämään koko Tokion.

Aggressiivinen himo, aivan liian kaunis ihmiseksi. Naoto nuolaisee huuliaan. Omi ei vieläkään räpäytä silmiään.

Valtaa, vihaa, odotus, merkitys, hulluus, sanoja, tekoja.

Väkivaltaisia tekoja.

”Sä et pääse multa piiloon.”

Ensimmäinen ruhjova suudelma, kynnet pureutuvat tiukasti lantioon. Omi puree, raastaa hampaillaan toisen huulia lävistäviä metallirenkaita ja –tappeja. Vaatteet revitään, hiuksia kiskotaan, Naoto kaataa kitaristin alleen petaamattomalle sängylle.

Hän ei voi olla hymyilemättä vasten Omin kaulaa, jättäessään siihen punaisena helottavan merkkinsä. Tämä on kaikki. Kaikki mitä hän tarvitsee, kaikki mitä hän on koskaan toivonut.

Aamulla hän keittäisi kahvia ja tarjoilisi sen ällöttävän romanttisesti Omille sänkyyn. Ehkä laittaisi heille kylvyn, jossa he voisivat pestä toistensa hiukset ja lukea sitten sanomalehden yhdessä sylikkäin…

Ja sitten hän kertoisi vaatekaapissa odottavista, valmiiksi silmukoiksi solmituista köysistä.

”Kuvittelitko sä, että mä annan sun lähteä yksin?”

Ja Omi hymyilisi ensimmäistä kertaa vuosiin, aidosti, ehkä nauraisi, vain hänelle.

~
"If a fangirl finds you attractive, you better be flattered because her standards are extremely high."

2 tykkää.
- shining
Fani

Re: Heikkoudesta rakastua heikkoon [Naoto/Omi, k15, oneshot]

ViestiKirjoittaja Tamago » To Kesä 19, 2014 12:58 pm

Hurrr mitä tekstiä. Sellasta jotenkin runollista ja kiehtovaa. En oo ennen lukenu tän bändin ficcejä, ja varmaankin yksi syy on se, ettei niistä kirjoteta niin paljon. Mutta täällä ilmottautuu heti yks lukija! Jäin koukkuun etenkin siitä syystä, että tähän on selvästi tulossa tällanen valtasuhde noiden välille, väkivaltaa, alistamista, kipua.

Tässä mun mieleeni palaneet kohdat, joista siis tykkäsin ihan hirveesti:
”Sä et pääse multa piiloon.”

Ja sitten hän kertoisi vaatekaapissa odottavista, valmiiksi silmukoiksi solmituista köysistä.

Etenkin nää kohdat sai mun mielenkiinnon heräämään sen lisäks, että tykkäsin sun kirjotustyylistä. Jatka samaan malliin ja haluun päästä lukee jo lisää. :P Tästä tulee varmasti helvetin hyvä (anteeksi voimasanat), kiinnostava ja kiehtova ja mielenkiintonen ja kaikkea. En tiiä onko tää sun ensimmäinen ficcisi, kun kirjotat noin hyvin ja oot keksiny tällasen koukuttavan idean tarinaks. Mutta jatka ihmees, ilmottaudun lukijaksi ja kommentoijaksi. Toivottavasti seuraavat osat on jo hieman pidempiä ja päästään jo tarinan makuun~ Ja jos yksi asia pitäis mainita, joka mua häiritsi, niin vaan noi välit melkeen jokasen rivin välissä. Mun mielestä ne jotenkin hajottaa ton tekstin palasiksi esteettisesti. Mut nyt oon hiljaa ja jään odottaa jatkoo! ;)

edit: lol en tajunnut ett tää oli oneshot koska oon sokee, mut harmi, ei voi mitään! Hyvä tää silti oli.
Viimeksi muokannut Tamago päivämäärä La Kesä 21, 2014 1:56 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

Re: Heikkoudesta rakastua heikkoon [Naoto/Omi, k15, oneshot]

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Kesä 20, 2014 7:42 pm

Ooo, exist-fici. Tämäpä mielenkiintoista. Heistä todella on jotenkin aina ollut niukasti ficejä, enkä ole itsekään niitä muistaakseni lukenut. Omat kirjoitukset on toki poikkeus, koska exist on lähes aina ollut mulla edustamassa ficeissä niitä isommassa osassa olevia naisia.

Mä oon aina ollut huono lukemaan (kirjoittamisesta ei edes puhuta) oneshotteja, ehkä siksi, kun rakastan pitkää mässäilyä juonella, kuvauksella ja turhanpäiväisellä draamalla. Samasta syystä suosin tv-sarjoja elokuvien sijaan. Mutta tää oli jännä. Mulle ei ehkä kauhean hyvin välittynyt, mistä koko jutussa oli kyse, olenhan hidas ja yksinkertainen ihminen, ja toisinaan varsin huono lukemaan asioita rivien välistä, mutta tykkäsin lukea. Tää sopii myös hyvin mun tämänhetken mieltymyksiin lukea tummasävyisia ficejä ja kirjoja.

Minä tiedän, että sinä tiedät muitakin, parempia teitä kipuun, tehokkaampia keinoja kiduttaa itseäsi.

Yyyh ja uuh, creepy...

Mua vähän jäi hämmentämään, kun tässä oli ensin ulkopuolinen kertoja, mutta sitten yhtäkkiä tuli tuollaista minäkertoja npuhuttelua. En ole edes ihan satavarma, kuka puhui ja kenelle, mutta sitä olisi joka tapauksessa vähän selventänyt edes kursivointi. Kertojan ja tyylin muuttuminen olisi välittynyt jotenkin selvemmin eikä niin yllättävästi.

Toi loppu oli jotenkin hyytävä. En ensin hiffannut siitä mitään, mut sit ku luin sen toistamiseen, niin ymmärsin. Ehkä. Meinaaks ne niinku yhdessä hirttää ittensä? :::____::: Hyi kamala. Mut joo, silti hienosti kirjoitettu. Tai kiva ettet kirjottanut sitä suoraan auki, sai mun pikkuset aivotkin vähän töitä :D
Kaiken kaikkiaan siis mielenkiintoinen pieni oneshot, kirjoittele ihmeessä lisää :)
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

Paluu K-15