Dying Roses (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 3/?

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Dying Roses (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 3/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Heinä 09, 2012 6:06 pm

Title: Dying Roses
Author: Ewwu
Beta: Dekiru (Kiitos pieni <3)
Pairing: Asagi x Hide-Zou
Fandom: D
Rating: K-15
Genre: Slash, angst, AU,
Chapters: pro +3/?
Warnings: verta, vampyyreitä, miesten välistä seksiä, kiroilua
Disclaimer: En omista D:läisiä (vaikka se olisikin kivaa), en saa tästä rahaa, kirjoitan tätä omaksi ja muiden iloksi.
Summery: Edelleen punasilmäinen näki mielessään elävästi sen hetken, jolloin Rena paloi tuhkaksi ikuiseksi ajoiksi jättäen hänet yksin.

Prologi:

Renan kuoleman jälkeen Asagi ei osannut enää odottaa rakkautta keneltäkään.
Edesmennyt vampyyri oli kaikki, mitä punasilmäinen halusi ja nyt hänet oli viety häneltä.
Typerät ihmiset kun puuttuivat asioihin, joista eivät tienneet mitään. Heidän takiaan Asagi menetti elämänsä tärkeimmän.
Edelleen punasilmäinen näki elävästi mielessään sen hetken, jolloin Rena paloi tuhkaksi ikuisiksi ajoiksi jättäen hänet yksin.

Asagi säpsähti hereille ja joutui hetken aikaan miettimään, missä oikein oli. Hetki hetkeltä huone alkoi näyttää tutulle ja hän tajusi olevansa omassa arkussaan.
”Rena”, vampyyri kuiskasi hiljaa huokaisten. Mies nousi istumaan arkun reunalle ja suuntasi katseensa ulos, missä kuu loisti pilvettömältä taivaalta.
Punaiset silmät tuijottivat kuuta, aivan kuin se olisi pystynyt tuomaan takaisin sen, mitä mustahiuksinen eniten halusi, koko ruumiillaan.
”Rena miksi juuri sinä?” vampyyri kuiskasi saman kysymyksen sadannen kerran huoneen seinille, jotka vastasivat hiljaisuudella.

Feedback: Tää mun ihka ensimmäinen J-rock ficcini koskaan ja vähän jännittää kyllä laittaa se tänne. Mutta kaikenlainen palaute on sallittua, eikun toivottavaa. Kommenttienne avulla voin kehittyjä kirjoittajana!
Arigatou! <3
Viimeksi muokannut illusionchiu päivämäärä Ma Tammi 06, 2014 7:03 pm, muokattu yhteensä 13 kertaa
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

2 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Re: Dying Rose's (D|AsagixHide-Zou|K-15| pro/?

ViestiKirjoittaja murderscope » To Heinä 12, 2012 5:50 pm

Kun kerroit, että aiot kirjoittaa D-ficin, niin mielenkiinto heräsi heti. Olenkin kovasti odottanut, että saisi lukea tuotoksesi. (: Ja tämä oli aivan upea alku! Asagin kaipauksen Renaa kohtaan pystyy aistimaan todella hyvin. Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa! ♥ Uskon, että saat kirjoitettua tästä upean ficin. Olen huono kommentoimaan, mutta tässäpä olisi jonkinlainen kommentti. Jatkelehan, kun ehdit. Odotan innolla. (:
Those moments were like flowers to me.

1 tykkää.
murderscope
Fani

Re: Dying Rose's (D|AsagixHide-Zou|K-15|) pro/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » La Heinä 14, 2012 12:05 pm

murderscope: Kiitoksia siskoseni kommentistasi. Arvasin kyllä heti kun kerroin että aijon kirjoittaa ficcin D:stä niin sie haluut ehdottomasti lukea sen. Kiitos vielä kerran ja luku 1 ilmestyy jossain vaiheessa kunha jaksan kirjoittaa sen loppuun ekaksi. :>

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja embled » Ke Heinä 18, 2012 5:30 pm

Hei, tulin häiritsemään kommentilla!

Hm, prologista ei saanut vielä paljoo kiinni siitä, mitä ficci tulee jatkossa pitämään sisällään. Mutta toisaalta hyvä niin, säilyy jotain yllätyksenä! Eli siis verta ja vampyyrejä on luvassa, mä tykkään!

Vähän mulla on korjailtavaakin.

Edelleen punasilmäinen näkee elävästi mielessään sen hetken, jolloin Rena paloi tuhkaksi ikuisiksi ajoiksi jättäen hänet yksin.

Toi preesensissä oleva lause tökkää vähän silmään muuten imperfektissä kirjotetun tekstin keskeltä.

”Rena, miksi juuri sinä?”, vampyyri kuiskasi...

Eli siis Renan jälkeen pilkku (ainakin omasta mielestäni siihen semmonen kuuluis) ja koska lause päättyy kysymysmerkkiin, lainausmerkin jälkeen oleva pilkku on turha.

Kuvailu tässä lyhyessä pätkässä on kaunista ja mukaansatempaavaa. Ootan innolla, mitä ensimmäinen luku pitää sisällään! Kostonhimoisen Asagin? :_D
Jatkoa odotellessa!

1 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ke Heinä 18, 2012 7:30 pm

embled: Heiii kiva huomata että joku muunkin lukee tätä ficciä eikö ainostaan ystäväni. (: Mukava kuulla että pro miellytti vaikka se heräättäkin paljon kysymyksiä (kenties), mutta sen tarkoitus olikin kertoa tapahtumsita ennen tätä ficcin alkua ja silleen.~

Mukava kuulla että kuvailu oli miellyttävää. Hymm tuo pilkku-juttu on aika vaikea koska betani sanoi ettei se kuulu siihen... Ööö mutta olen kyllä sun kanssa samaa mieltä että siihen kuuluu pilkku, joten laitan sen takaisin? Ja tuo lauseen muoto, tajusin itsekkin ton muotojutun, joten muutan sen impeerfektiin myös. :>

Kiitos kommentistasi ja tulet näkemään että sisäältkös tämä miettimäsi kostonhimoisen Asagin vai en? ;)

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Re: Dying Rose's (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro/?

ViestiKirjoittaja Aysha » La Elo 04, 2012 5:38 pm

Voisinpa tulla ilmoittamaan, että kävin täällä ja luin jopa alkutietoja pidemmälle eli itse prologin. Toivottavasti et saa sydänkohtausta pelätessäsi elämää pidempää kommenttia - en minä sentään vielä sellaista ajatellut tehdä tästä älyttömän pitkää^^

Joudun ensi alkuun myöntämään, etten kovinkaan helposti ala lukea jatkoficcejä, joiden tulevasta lukumäärästä ei ole selvyyttä eivätkä ne ole edenneet vielä kovin pitkälle. Suhtaudun sellaisiin tarinoihin varauksella, koska olen huomannut liian usein, että ne jäävät keskeneräisiksi tai jatkoa ei ilmesty pariin vuoteen. Päätin nyt kuitenkin avata tämän, koska… D + vampyyriteema = lähes poikkeuksetta onnistunut valinta. Myönnän, että D:llä ja vampyyreillä oli suuri vaikutus siihen, miksi päätin avata tämän. Lisäksi haluan tietää, millaisia tarinoita olet miettinyt ja millaista tekstiä kirjoitat.
Hyvä on, myönnän, että suurella paritusrakkaudellani voi olla myös jotain tekemistä tämän kanssa…

Joudun sanomaan, että eräs asia sai minut kurtistamaan kulmiani jo ennen kuin avasin tämän ficin: nimi. Se muistuttaa kovasti lafissa jo ennestään olevaa ficciä nimeltä The name of the dying ROSE (made by hyanniee). En siis syytä mistään kopioimisesta, vaan tein yleisen toteamuksen, koska en tiedä, oletko lukenut kyseistä tarinaa tai kuinka tietoinen siitä.

Oma suositukseni on, että laitat tuonne genrekohtaan myös AU-merkinnän, koska sitähän tämä on.
”Rena miksi juuri sinä?”, vampyyri kuiskasi saman kysymyksen sadannen kerran huoneen seinille, jotka vastasivat hiljaisuudella.

Kuten aiemmissa kommenteissa sanottiin ?” merkin jälkeen ei tule pilkkua. Eli tuo vampyyriä ennen ollut pilkku pois.

Prologi oli lyhyt ja ytimekäs. Se selitti alkutilanteen aika selvästi: Asagin rakastettu Rena on kuollut kiitos ihmisten ja hän on masentunut/murheellinen siitä eikä pysty tällä hetkellä unohtamaan ikäväänsä. Jatkohan on sinänsä mysteeri, vaikka tuosta on helppo arvata (ilman alkutietojakin), että Asagi tulee rakastumaan/kiinnostumaan jostakusta. Se, kuka/millainen tämä toinen on, jää kuitenkin arvoitukseksi.
Kirjoitustyylistä tai muusta on paha mennä sanomaan vielä mitään, koska prologi oli lyhyt eikä siinä tullut kuvailua tai muuta, mihin yleensä kiinnitän huomiota lukiessani/kommentoidessani.

Jaa, voin olla tästä seuraavasta väärästä, mutta veikkaan jotenkin alun tunnelmasta, että tarina sijoittuu klassiselle vampyyriajalle eli 1700-1800-luvuille. Et kyllä hirveästi tehnyt kuvailua, mutta se nyt on ensimmäinen veikkaukseni aikakaudesta, joka olisi luvassa. Seuraavissa luvuissahan sen näkee, olenko oikeassa vai väärässä.

Saan tämän alun prologista mieleen se, että Asagi on masentunut ja onneton, mikä nyt on alkutietojen perusteella luonnollista. Se millainen hän muuten on, jäi kysymysmerkiksi mikä on hyvä, koska tuo mukavasti Asagin hahmoon salaperäisyyttä, vaikkei niin voimakkaasti kuin yleensä tehdään. Toivon kuitenkin, ettei hän ole hirveä masentelija, vaikka tarina onkin angstinen. Liian itkevät/masentelevat/angstaavat hahmot saavat otsasuoneni tykyttämään turhankin voimakkaasti *naur*

Olen vähän kahdella linjoilla siitä, miten tämä tulee jatkumaan. Joko Asagi lähtee kostoretkelle Renan vuoksi tai sitten lähtee jonnekin murheellisena/pakenee muistoja uuteen paikkaan. Voihan olla jokin kolmas vaihtoehtokin, jota väsyneet aivoni eivät nyt keksi. Sinänsä odotan ihan mielenkiinnolla, mitä luvassa on.

Mietin myös, tuleeko koko muukin D mukaan tarinaan Hide-zoun lisäksi, vai oletko päättänyt keskittyä vain osaan bändin jäsenistä.

Noin, viime kommentoimisesta on aikaa, että toivottavasti pidit tästä, sait lisää inspiraatiota ja jotain rakentavaa^^

Kiitos tästä^^
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

2 tykkää.
Aysha
Multisex Lafi

Re: Dying Rose's (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » La Elo 04, 2012 8:17 pm

Aysha: *tippuu tuoliltansa kun huomaa ketä on kommentoinut* Voi hyvä taivas sentää! Myönnän etten koskaan oikeen kuvitellut että sinä vielä kommentoisit ficciäni. Mutta olen hyvin kiitollinen siitä että kommentoisit.~

Aysha kirjoitti:Se muistuttaa kovasti lafissa jo ennestään olevaa ficciä nimeltä The name of the dying ROSE (made by hyanniee).

Olen joo tietoinen tästä ficcistä ja luenkin sitä. Mutta nimen tähän ficciin sain itse asiassa D:n kappaleesta Dying Message. Silloin kun aloin kirjoittaa tätä niin tiesin että nimenä tulee olemaan Dying Rose's.

Tarinassa tulee olemaan muka koko D:n porukka, joiden varalle olen tehnyt pieniä suunitelmia. Jostain en kerrokkaan sen tarkemmin se jää yllätykseksi. (:
Siinä olet oikeassa että tämä sijoittuu juuri 1700-1800 luvulle.~ Siitä 1 piste. *naur*

Ja voisinki sanoa että iso osa mun ispiraatiooni tämän kirjoittamiseen on sinun kirjoittam D-ficci Pintää Syvämmällä. Olen lukennut sen varmaan noin 5 kertaa alusta loppuun ja aina miettinyt että miksen minäkin osaa kirjoittaa tommosta, kunnes päätin uskaltaa kokeilla kirjoittaa. :>

Uutta lukua varmaan tulempi ensi viikolla tai möyhemmmin. Lähden maanantaina viikoksi korpeen, missä on aikaa kirjoittaa ensimmäinen luku valmiiksi ja antaa betalle jos hänen koneensa toimii.

Tuhannesti kiitokset kommentista.~

HoneyBlade

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Re: Dying Rose's (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 1/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Elo 30, 2012 4:48 pm

A/N: Hurraa nytten se on täällä Dying Rose'sin ensimmäinen luku! :) Pyydän syvästi anteeksi että olen aikataulusta näin paljon jäljessä, mutta nyt se on valmis teille!

Luku 1:

Hiroki, yksi Asagin kolmesta palvelijasta, käveli kohti herransa huonetta.
”Asagi-herra?”, eebenpuuruskeasilmäinen kysyi avattuansa oven raollensa. Vastaukseksi kuului vaan muminaa, mutta siihen toinen mies oli jo tottunut.
Tottuneesti Hiroki käveli sisälle huoneeseen sulkien oven perässään.

”Häivy!” punasilmäinen ärähti katsomatta toiseen.
”Asagi, sinun pakko nousta välillä ylös! Et voi koko ajan vain maata. Rena ei tahtoisi sitä.”
Mustahiuksinen mies värähti, kun toinen mainitsi Renan nimen, ja myös kyyneleet pääsivät karkaamaan poskille.
”Älä puhu Renasta!” vampyyri sihahti vihaisesti, vaikka tiesi ettei toinen tarkoittanut pahaa. Toinen oli vain huolissaan hänestä.

Hiroki huokaisi raskaasti. Aina samanlainen vastaanotto, aina samasta aiheesta riita. Mitä hänen pitäisi sitten tehdä? Antaa vain olla? Asagi ei muuta tehnytkään, kuin maannut arkussaan koko ajan ja tiuski kaikille. Hän paloi halusta sanoa toiselle, että olisi aina toisen tukena ja apuna. Hän ei uskaltanut enää sanoa mitään, koska toinen näytti sille, että voisi tappaa hänet, jos aukaisisi suunsa.

”Hiroki?” kuului pieni kuiskaus arkun suunnalta. Hän kääntyi ympäri ja kohtasi punaiset silmät, jotka olivat surulliset.
”Niin herrani?” hän vastasi.
”Lopeta tuo herroittelu, ja kutsu minua ihan vain Asagiksi”, mustatukkainen murahti. Hiroki nyökkäsi.

Asagi jäi katsomaan vahvaa ruskeahiuksista miestä, joka seisoi hänen edessään, kunnes nosti varovaisesti kalpeaa kättään voidakseen koskettaa toisen sormia. Hänen ajatuksensa juoksivat ympyrää ja eikä missään tuntunut olevan mitään järkeä.

Hiroki värähti toisen kosketuksesta ja siirsi katseensa Asagiin. Sielun peilit esittivät ääneti kysymyksen, mihin toinen ei tiennyt vastausta. Silti hänen oli pakko sanoa edes jotain.
”Minun täytyy kostaa ihmiselle Renan kuolema, heidän täytyy maksaa siitä että, veivät minulta sen, mitä eniten rakastan ja tarvitsen.”

Ruskeahiuksisen ilme muuttui järkyttyneeksi ja pelokkaaksi. Mies lennähti toisen viereen arkkuun istumaan.
”Eikä tarvitse. Rena ei tahtoisi, että vaarannat henkesi ihmisten takia. He ovat typeryksiä”, Hiroki mutisi.
”Silti. En osaa elää ilman Renaa, minusta tuntuu että kuolen tähän suruun”, punasilmäinen sanoi voimattomana.
”Mutta Asagi, silti sinulla on minut, Tsunehito ja Ruiza. Me emme aio koskaan jättää sinua”, ruskeahiuksinen sanoi. Asagin katse porautui toisen miehen silmiin pitkäksi aikaan.
”Ihan oikeasti?”
”Ihan oikeasti.”

Hiroki vapisi sisältäpäin, kun hänestä tuntui, että Asagi katsoi suoraan hänen lävitseen.
”Silti minä lähden ja kostan sen kaiken”, Asagi murahti ja nousi ylös arkustaan.
Toinen mies huokaisi luovuttaneena.

-*-

Samana yönä lähellä oleva pieni kylä oli kauhun vallassa. Siellä täällä lojui kuiviin juotuja ihmisruumiita, jotkut yrittävät epätoivoisesti juosta pakoon kostonhimoista vampyyriä, joka ei tuntenut sääliä tappaessansa kostoksi.

Punasilmäinen iski jälleen hampaansa kurkun ihosta läpi ja värähti voimakkaasti inhosta.
”Hyi, alkoholia”, Asagi murahti ja heitti velton ihmisen pitkälle pellolle. Mustahiuksinen etsi silmät kiiluen uutta uhria, mutta joutui harmikseen toteamaan ettei siellä ollut enää ketään.
”Tämä oli sinun puolestasi, Rena. Kostin heille sinun kuolemasi.”

Siltikään Asagilla ei ollut rauhallinen olo. Vampyyrillä oli olo, ettei hän sittenkään ollut yksin. Hänen tarkat korvansa kuulivat kiivaana lyövän ihmissydämen pompotuksen jostain todelta lähellä. Pirullisesti hymyillen Asagi lähti ääneti kulkemaan siihen suuntaan, mistä kuuli sydämen sykkeen ja se täytti hänen ajatuksensa kokonaan.

Vanhan ja melkein romahtaneen tuulimyllyn luona Asagi erotti parhaiten sen ihanan äänen, mutta ei vieläkään nähnyt ketään. Mies alkoi totaalisesti hermostua, mutta kumartui kuitenkin puisen siiven ylitse ja kohtasi suuret, pelokkaat ruskeakellertävät silmät, jotka tuijotti suoraan häntä.

Feedback: Kyllä kiitos! ♥ Anteeksi ettei se ole kamalan pitkä, mutta toivon että tykkätte ja kommentoitte! :)

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja murderscope » La Syys 01, 2012 1:22 pm

Oli mukava päästä lukemaan eka osa, odotinkin sitä innolla. Pidin tästä kovasti, eikä haittaa vaikkei se ole kovin pitkä. Jotenkin tykkään hirmuisesti kirjoitustavastasi, siitä miten kuvailet henkilöiden tunteita ja ajatuksia. Kaikki tilanteet ja henkilöiden ilmeet ja tunteet, ne on helppo kuvitella mielessänsä samalla kun lukee.

Hiroki on ihana, kun on niin huolissansa Asagista. Ja Asagikin onneksi ymmärtää sen, vaikka tiuskiikin. Onhan se ymmärrettävää, että Asagi on noin poissa tolaltansa kun on menettänyt rakkaansa. Asagista huokuu vahvasti se menettämisen tuska ja viha.

HoneyBlade kirjoitti:Vanhan ja melkein romahtaneen tuulimyllyn luona Asagi erotti parhaiten sen ihanan äänen, mutta ei vieläkään nähnyt ketään. Mies alkoi totaalisesti hermostua, mutta kumartui kuitenkin puisen siiven ylitse ja kohtasi suuret, pelokkaat ruskeakellertävät silmät, jotka tuijotti suoraan häntä.

Pidin todella paljon tästä lopusta. Vanha ja melkein romahtanut tuulimylly ja sen suojissa ihminen piilossa kostonhimoista vampyyriä. Osaan kuvitella hyvin suuret, pelokkaat ruskeakellertävät silmät, jotka tapittavat peloissansa Asagia. Jään odottamaan malttamattomana toista osaa, tämä jäi nyt niin jännään kohtaan.

Tässäpä olisi sinulle jonkinlainen kommentti, kiitos paljon tästä upeasta osasta ja jatka taas kun ehdit! :)
Those moments were like flowers to me.

2 tykkää.
murderscope
Fani

ViestiKirjoittaja Hisa » Pe Syys 21, 2012 7:38 pm

Oon lukenut jo tän aiemmin, mutta en ole uskaltanut kommentoida, joten nyt yritän jotain väsätä.
Tykkäsin jo prologista ja se sai minussa aikaan uteliaisuutta tätä tarinaa kohtaan. Mutta aloin myös miettimään yhtä asiaa. Miksi Rena tapettiin? Oliko se siksi, että hän oli vampyyri? Vai onko se joku ficin oma salaisuutensa?
Ensimäinen osan luettuani, minulle jäi ehkä hieman sellainen tunne, että jotain puuttuisi. Minusta tässä meni aika ripeästi aika, etenkin tuossa kohtaan, kun Asagi oli tappamassa ihmisiä kostoksi. Romahtanut tuulimylly, oli aivan täydellinen kohta,se sopi Hide-zoun piilopaikaksi kuin nenä päähän!Pidin myös siitä kuinka Hiroki huolehti Asagista. Oli vain jotenkin hellyyttävää(?)nähdä kuinka toinen yritti huolehtia :3.
Toivon nyt, että tästä saa jotain irti. Kiitos ~

Hisa
Fani

ViestiKirjoittaja Dekiru » Pe Syys 21, 2012 8:13 pm

Hyvää iltaa, minä muodoton ameba raahasin itseni tänne nyt viimeinkin ja yritän saada tätä kommentoitua. Olen kyllä lahjakkaasti lukenut ja betannut nämä joskus lähimenneisyydessä, mutta ilmeisesti sellaisessa kohmeessa että hemmetti minä enää mitään muista, mitä tässä oikein tapahtui. :D Aloitetaan siis vaikka prologista:

Okei, muistan hämärästi pitäneeni kirjoitustyylistäsi. Vaikka en kauheasti viehätykään draculamaisista vampyyreista, pidin tästä. Virheitä mä kuitenkin löysin (itse betaamastani tekstistä!!) mm.

Edesmennyt vampyyri oli kaikki, mitä punasilmäinen halusi, ja nyt hänet oli viety häneltä.

Itse laittaisin tuohon kohti pilkun.

”Rena, miksi juuri sinä?”

Samoin tähän. Muuten teksti oli melko virheetöntä. Tekstissä kuvastui vahvasti kaipaus, jollaiseen jokainen meistä pystyy joskus samaistumaan. Prologi oli melko lyhyt, mutta oikeastaan juuri sopiva prologiksi. :D Ykkösluvussakin oli muutamia pilkkuvirheitä, jotka kyllä muistaakseni korjasin. :o

”Asagi-herra?”, eebenpuuruskeasilmäinen...

Tuohon kohti ei tule pilkkua, koska kolmea merkkiä ei voi laittaa peräkkäin, muistas tämä sitten jatkossa, tai muistuta minua. ;) Muuta virhettä en tainut huomata, kun tuo yksi, mistä sulle sanoinkin: substantiivit taipuu sulla aika usein -nsa muotoon, kuten tuossa raollensa. Itse kirjoittaisin mieluummin "avattuaan oven raolleen."

Ykkösluvussa pystyi selvästi aistimaan, kuinka Asagi kaipasi Renaa. Mulla ei ole harmainta aavistusta, kuka Rena on. Oikeastaan tiedän D:n jäsenistä vain Asagin, mutta enköhän mä opi tän ficin myötä jotenkin tuntemaan näitä herroja. 8D Hirokin muistutus Renasta tuli selvästi Asagille kovana palana.
Luvussa heijastui myös Asagin väsymys yhdistettynä kaipauteen, tietynlainen epätoivo.

Lähtikö Asagi tappamaan? :o Tuosta kohdasta tuli mieleen jokin keskiajan vampyyritarina. Tahtoiko Asagi kostaa Renan kuoleman heille? Olivatko he tappaneet Renan? No joka tapauksessa, loppu oli mielenkiintoinen ja sai toivomaan lisää jatkoa.
Sun kirjoitystyylisi on persoonallinen ja tykkään, vaikka muutamia virheitä onkin. Mitäs en itse korjannut kunnolla 8D Mutta kirjoitas lisää. <3

1 tykkää.
Dekiru
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Syys 21, 2012 9:21 pm

Tulen nytten vastamaan kommentteihin kun niitä on peräti 3 kappaletta! ♥ *meinaa pyörtyä shokista*

murderscope: Kiitos bestie. ♥ Tietenki Hiroki on huolissaan Asagista, kun kerta toinen ei muuta tekkään kun vaan makaa arkussaan ja suree. Mutta täytyy meidän myös ymmärtää Asagia...
Kiitos! <3

Hisa: Ihanaa saada uusi lukija! ♥ Minulle riittää pienenki kommentti tähän ficciin ja se tekee minut iloiseksi että olet jaksannut kommentoida! <: Vastaan nyt pariin kysymykseesi:

Miksi Rena tapettiin? Oliko se siksi, että hän oli vampyyri? Vai onko se joku ficin oma salaisuutensa?

Tämä asia tulee selviämään myös tässä ficcissä että erillsiessä spin-offissa jonka aijon kirjoittaa kertoen juuri Asagin ja Renan elämästä ennen kun Rena kuoli ja sen miksi ja miten Rena kuoli. Kaikki kyllä selviää ;) Odota vain.
Kiitos!♥

Dekiru: Iltaa Pieni! ♥ Vihdoin ja viimeinen sä saat tänne sen kommentin, josta jo piiitkäään aikaan sitten mainitsit mesessä! Olen aika otettu. :D *naur*

Lähtikö Asagi tappamaan? :o

Lähti, Asagi oli varma että tappamalla kostoksi hän kostaa ihmiselle Renan kuoleman, mutta en usko että asia menee ihan niinkää. ;> Hups empäs kerrokkaan enempää. :D

Mulla ei ole harmainta aavistusta, kuka Rena on

Rena on D:n entinen basisti.

Ja kyllä tuut vielä tutustumaan kaikkiin muihinkin D miehiin tämän ficin aika ja tämä on Hiroki.
Kiitos! ♥

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ti Loka 30, 2012 10:57 pm

Naaw, hienoa, että päädyit julkaisemaan tätä ficciä, vaikka onkin vasta ensimmäisesi! Uudet ficit ovat aina iloinen yllätys - varsinkin jos henkilöinä on esim ihanaisia D'läisiä ja osia tulee useampia♥

Toki sen pienoisesti huomaa, ettet ole vielä äärettömän paljon ficcejä kirjoitellut. Osat ovat olleet lyhyitä ja edenneet melko nopeasti, joten tarinaan ei ole ehtinyt uppoutua. Lisäksi parissa kohdassa pisti silmään jokunen pyhekielimäinen ilmaisu (esim ensimmäisen osan alussa vaan->vain) ja muu pieni kielioppivirhe (esim ensimmäisen osan keskellä: Sielun peilit esittivät ääneti kysymyksen, mihin toinen ei tiennyt vastausta -> johon). Ei niitä mitenkään ärsyttävän paljoa ollut, mutta aina voi petrata - virheiden kautta oppii ;D

Tämä prologi ja ensimmäinen osa olivat varsin kliseisiä D-vampyyrificcejä: Päähenkilönä on Asagi, hänellä on suuri suru entisestä rakkaastaan(?), on palvelijoita jee ja sit Asagi tapaakin jonkun henkilön ja siitä syntyy sitten jotain jännää jne. Myöskin ficin otsikko on jotenkin varsin käytetty... Mut ei sillä, kiinnostusta tämä herätti silti!:D Vaikka tämän alku olikin varsin 'nähty', voi jatkossa tapahtua ties mitä. Onhan monissa elokuvissa, kirjoissa ynnä muissa myöskin paljon samoja piirteitä, mutta lähes aina niistä jotain uuttakin löytyy. Ties mitä sinäkin olet tämän varalle keksinyt´w`

Erityisesti nyt ensimmäisen osan jälkeen mua kiinnostaa tuo immeinen, jonka Asagi lopussa löysi>8) Ficin parituksesta päätellen kyseessä on Hide-zou, mutta... Jännä nähdä, mitä Asagi sit hälle tekeekään, sillä tuskin hän pikkusta tärisevää Hide-zouta haluaa poskeensa pistää! (<-niin mitä niin...)

Eli joo, tästä alusta en vielä kamalasti saanut mitään irti, mutta siksi juuri odotankin jatkoa mielenkiinnolla:D Toivottavasti jaksat kirjustella tätä ja julkaista jopa ihan loppuunkin asti, sillä sellaisesta harvinaisesta tapahtumasta päästään nykyään nauttimaan ihan liian harvoin! Kiitos ja hyvää yötä\o/♥
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Touko 26, 2013 3:14 pm

neo-giri: Kiiitos tuhannesti kommentistasi ja pahoitteöuni että itse raapustan vastauksen vasta nyt!
Mutta olet oikeassa en ole vielä hirveäsri ficcejä kirjoitellut ja tämä on mitä on! :) Mutta todella mukava kulla etä pidät kuiteskin prosta ja ensimmäisestä luvusta! :> Kiitän kommentista! :')

A/N: Hello Ewwu on taas täällä ja mukanani on luku 2!

Luku 2

Asagi ei saanut silmiään irti niistä silmistä, jotka tuijottivat häntä suurina ja pelokkaina. Vampyyrin korvat kuulivat koko ajan sydämen pauhun, joka tuntui olevan enää vain sivutekijä Asagille.
”Vampyyri”, ruskeankellertäväsilmäinen vinkaisi tukahtuneesti ja vetäytyi entistä enemmän kasaan.

Asagi sulki hetkeksi silmänsä antaen punaisen värin vaihtua takaisiin mustaan. Hitaasti mies astui siiven ylitse lähemmäs toista miestä. Ikävä kyllä, tämä pelästyi entistä enemmän.
”Älä t-tule yhtään lähemmäksi minua”, toinen vinkaisi kimeästi.
”En minä tapa sinua”, Asagi sanoi rauhallisesti liikkuen lähemmäs.
Ruskeakellertäväsilmäinen katsoi pidempää miestä. Mitä tuo oli juuri sanonut? Ei muka tapa häntä? Samainen vampyyri oli juuri teurastanut hänen koko perheensä.
Hide-Zou ei tiennyt mitä oikein ajatella.
"Miten niin et tapa? Sinä olet vampyyri ja tapat meitä!" Hide-Zou vinkaisi.
"Niin minä olen, mutta en silti aio tappaa sinua, vaikka sydämesi kiivaat lyönnit ovatkin musiikkia korvilleni", Asagi hyrisi tyytyväisenä.
Kasassa oleva tuijotti entistä enemmän vertajuovaa. Aivot käskivät juosta pakoon, jalat eivät taas olleet yhteistyössä aivojen kanssa. Jos ruskeahiuksinen nyt juoksisi karkuun, vampyyri saisi hänet helposti kiinni ja tappaisi hänetkin.
”Kuka on Rena?” ruskeakellertäväsilmäinen kysyi hiljaa. Tämä oli kuullut nimen monta kertaa mustahiuksisen huulilta.

Asagi värähti ihmisen kysymyksestä, miettien voiko vastata tuolle.
”Rena oli minun rakkaani, jonka tämä kylä tappoi”, vampyyri vastasi hiljaa. ”Nyt olen kostanut hänen kuoleman tappamalla kaikki ne, jotka olivat syylisiä. Paitsi sinua.”
Hide-Zou värähti. Nimi oli niin tuttu sen lisäksi siksi, että oli kuullut sen toisen suusta. Myös hänen isänsä oli sanonut sinä yönä, että oli tappanut vampyyrin nimeltä Rena.
”M-minun isä oli se, joka tappoi sen toisen vampyyrin, Renan”, ruskeahiuksinen sanoi hiljaa alkaen vapista rajusti. Kuoleeko hän nyt myös?

Asagi tuijotti toista pitkään hiljaisena, kunnes sihahti vihasta saaden Hide-Zoun vapisemaan entistä rajummin.
”T-tapatko sinä nyt minut? Juotko kaiken vereni ja heität minut jonnekin mätänemään?” melkein uhriksi joutunut kysyi ääni vapisten.
Vampyyri katsoi toista hiljaa, hyvin hiljaa.
”En edelleenkään, minähän sanoin jo. Mutta tulet mukaani kotiini.”

Vampyyrin lause sai Hide-Zoun silmät laajentumaan teelautasen kokoiksi. Mukaan, kotiin? Vampyyrin luokse? Miksi?
”Miksi?” Hide-Zou kysyi tuijottaen vampyyriä tiukasti. ”En halua olla mikään lelusi.”
Asagi huokaisi.
”Et sinä leluksi tulekaan, vaan ihan asumaan luokseni. Epäilen, ettei sinulla ole mitään muutakaan paikkaa, minne mennä?”

Hide-Zoun oli myönnettävä itsellensä että veren imijä on oikeassa.
”S-saanko edes tietää sinun nimesi?” hän kysyi. Ruskeahiuksinen ei halunnut käyttää koko ajan vain sanaa vampyyri.
”Minä olen Asagi”, mustasilmäinen vastasi hymyillen pienesti. ”Saanko tietää sinun nimen myös?”
Ruskeakellertäväsilmäisen vatsaan ilmestyi outo tunne Asagin hymystä.
”Nimeni on Hide-Zou”, Hide-Zou vastasi suoristaessaan ryhtinsä.
Enää Hide-Zouta ei pelottanut niin paljon, kuin aluksi.

Asagi tuijotti hetken aikaa toista hiljaisena, tutkien toisesta jokaisen neliösentin hyvin, hyvin tarkasti ja painaen kaiken mieleensä. Vampyyrin oli pakko myöntää, että Hide-Zoun silmät olivat jotain hyvin erikoista ja kaunista. Mustasilmäinen hätkähti ajatuksiansa. ”Asagi, mitä sinä oikein ajattelet?”

Vampyyrin aivot eivät olleet yhteistyössä omistajansa kanssa sillä hetkellä ollenkaan.
”A-Asagi, aurinko nousee pian? Lähdetäänkö?” Hide-Zou kysyi hiljaa omissa maailmoissaan olevalta.
Vampyyri värähti palatessaan takaisin nykyhetkeen, yöhön, jossa tuoksui kuolema.

Asagi nosti nopeasti Hide-Zoun syliinsä ja naurahti matalasti toisen järkyttyneelle ilmeelle. Hide-Zou oli päästä varpaisiin saakka ihan jäykkä.
"Olen pahoillani, mutta näin minun on helpompi kantaa sinua, kun juoksen, kovaa, todella kovaa", mustasilmäinen totesi.
Ruskeakellertäväsilmäinen ei voinut tehdä muutakaan, kuin kietoa kätensä Asagin kaulan ympärille ja painautua mahdollisemman lähelle toisen solakkaa kehoa.

"Oletko valmis?" vampyyri kysyi sylissänsä olevalta. Vastaukseksi kuului vain tukahtunut ynähdys vasten miehen takkia. Nopeasti vampyyri pyrähti juoksuun, vauhdin kiihtyessä nopeasti tämä tunsi Hide-Zoun painuvan lähemmäs hänen kehoaan. Tuntemus sai Asagin itse pitämään tiukemmin kiinni ruskeahiuksisesta.

A/N2: Lyhyt se on edelleen, mutta toivon että saatte jotain irti edes! ♥ Kommenttia täytyy laittaa! :'>

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Re: Dying Rose's (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 2/?

ViestiKirjoittaja sunny » Ti Heinä 02, 2013 12:21 am

First of all, onnittelut ensimmäisen jrock-ficcisi johdosta! En yleensä lue jatkoficcejä, mutta koska osasi olivat lyhyitä ja tarkoituksenani on kommentissani keskittyä lähinnä viimeisimpään osaan, päätin tehdä poikkeuksen. Moniosaisuuden lisäksi tässä on muitakin elementtejä, joista en pidä, ensimmäisenä niistä mainittakoon vampyyrit. En ole koskaan ollut kauhean kiinnostunut ko. verenimijöistä popkulttuurissa, ja erään glittervampyyrikirjasarjan johdosta vielä vähemmän nykyään, mutta en tahdo tuomita koko genreä yhden inhokkiteoksen vuoksi. Tunnustan myös heti alkuun, etten tunne D:tä laisinkaan, joten en valitettavasti voi kommentoida hahmonkäyttöä. :(

Ennen kuin siirryn prologiin, haluaisin vielä saada jonkinnäköistä selvennystä ficin otsikosta. Suoraan sanottuna en pidä siitä lähinnä kliseisen viban vuoksi, vaikka siinä onkin tekstille ominainen vampyyrimainen tunnelma. Minua hämmensi otsikossa heittomerkin käyttö – olet kai tietoinen, että rose’s ei ole sama asia kuin roses? Ensimmäinenhän on genetiivi ja toinen monikkomuoto (Kuolevan ruusun vs. kuolevat ruusut). Eihän se väärin ole, kuulostaa vain minun korvaani vähän puutteelliselta.

Sitten prologiin. Kuten aiemmin mainitsin, en aio kommentoida prologia ja ensimmäistä osaa liiemmin, mutta läpikotaisuuden nimissä mainitsen toki niistäkin sanasen :’) Prologi oli melko suorasukainen kerronta ficin asetelmasta, vaikka tietenkin jätti muutamia kysymyksiä auki herättääkseen kiinnostusta (miksi Rena kuoli, kenen toimesta, milloin, ja mikä hänen suhteensa Asagiin tarkalleen ottaen oli). Prologista löytyi muutamia pilkutusvirheitä (joista aikaisemmat kommentoijat jo mainitsivatkin), mutta koska sinulla on beta, on tämä miinus osoitettu hänelle. :D Viimeinen lause jäi prologista suosikikseni.

Ensimmäinen osa jatkoi samaa, kursailematonta tyyliä, joka näkyi prologissakin. Kirjoitustyylisi on vähän mitäänsanomaton. Kohtaukset ovat turhan laimeita, kun paikasta A päästään vähän liiankin mutkattomasti paikkaan B. Asagin ja Hirokin keskustelu oli hyvä esimerkki tästä; Hiroki koetti vain kerran verbaalisesti estää Asagia menemästä, ja sitten luovutti. Hirokihan sanoi, että Asagin rampage lähikylässä voisi olla potentiaalisesti hengenvaarallinen, joten luulisi, että palvelija koettaisi vähän enemmän estellä herraansa.

Vaikka Asagin ja Hide-zoun tapaaminen olikin ensimmäisen osan pointti, olisin halunnut lukea lisää Asagin sarjamurhista kylässä. Kuten sanoin, siirryt vähän turhankin nopeasti ja sen enempää tilanteita värittämättä seuraavaan asiaan. Koska osa oli muutenkin lyhyt, ei sinulla olisi ollut mikään kiire; olisit voinut hyvin kertoa lisää vaaroista, joita Asagi kohtasi murhatessaan ihmisiä kylässä, ja kertoa ehkä lisää uhreistakin. Edes kolmensadan sanan pätkä vastaavaa olisi jo syventänyt kerrontaa. Ympäristökuvailukin rajoittui siihen, mitä Asagin välittömässä ympäristössä sijaitsi/mikä oli kerronnan kannalta olennaista. Esimerkkinä tästä se vanha tuulimylly, jossa Hide-zou piileksi. Pidin muuten heidän kohtaamispaikastaan, vaikka jo ensimmäisen osan lopusta osasinkin arvata toisen osan lopun.

Toisessa osassa minua harmitti suorasukaisuutesi enemmän kuin aikaisemmin. Moni asia vaikutti kiirehdityltä ja epäuskottavalta, ensimmäisenä näistä mainittakoon se, että Hide-zou suostui Asagin ehdotukseen tulla hänen luokseen asumaan, ja vaikuttipa vielä pelottomalta osan loppua kohden. Tämä oli erittäin outoa huomioon ottaen, että Hide-zou oli juuri nähnyt Asagin ”teurastavan” Hide-zoun koko perheen ja monia muita. Hänen pelkonsa karisi aivan liian äkkiä ollakseen uskottavaa. Luulisi, että Hide-zou nukkuisi mieluummin ojassa kuin miehen luona, joka juuri oli massamurhannut kokonaisen kylällisen ihmisiä. Asagin ei kaiken lisäksi tarvinnut edes väkipakoin napata Hide-zouta mukaansa, vaan tämä itse ehdotti lähtöä:

”A-Asagi, aurinko nousee pian? Lähdetäänkö?”

Tässä kohdassa muuten ei ensimmäinen lause kuulosta kysymykseltä. Se toimii vastaavanlaisena huomiona, vaikka päättäisitkin sen pisteeseen. Tekstissä näkyi muitakin pikkuvirheitä, jotka toistuivat kohtauksesta toiseen. Päätin tällä kertaa quotata ne sinulle ja betallesi, vaikkei se minun tehtäväni lukijana olekaan:

”Nyt olen kostanut hänen kuoleman tappamalla kaikki ne, jotka olivat syylisiä. Paitsi sinua.”

Kuolemansa, sinut.

”Saanko tietää sinun nimen myös?”

Nimesi.

”M-minun isä oli se, joka tappoi sen toisen vampyyrin, Renan”, ruskeahiuksinen sanoi hiljaa alkaen vapista rajusti. Kuoleeko hän nyt myös?

Isäni, kuolisiko. Minua hämmensi tämä repliikki muutenkin – miksi ihmeessä Hide-zou paljastaisi tämän? Hänhän oli selkeästi peloissaan henkensä puolesta, joten tuskinpa hän tahtoisi antaa Asagille uutta syitä tappaa hänet? Ymmärrän, että tämä tieto oli oleellinen tarinan kannalta, mutta itse olisin jättänyt sen Hide-zoun päänsisäiseksi aatteeksi.

Vampyyri värähti palatessaan takaisin nykyhetkeen, yöhön, jossa tuoksui kuolema.

Tämä oli suosikkiquoteni. Lyhyt, mutta hyvä lause, joka kertoi itsessään paljon tapahtumapaikasta. Rytmityskin oli todella onnistunut; hyvä, ettet jakanut tätä kahdeksi lauseeksi!

Kommenttini saattaa kuulostaa kriittiseltä, mutta toivottavasti otat sen vastaan rakentavana. :) Sinulla on hyviä elementtejä; älä pelkää kertoa niistä enemmän! Pysähdy joka kolmannen vuorosanan välein ja väritä vähän ympäristöä, ääniä, tuulen suuntaa, hahmojen aatteita, asentoja, ilmeitä… Sillä tavoin saat lukijan mukaan paremmin ja teet varmasti lukukokemuksesta ikimuistoisen. Jatka kirjoittelua!
難道 是天意

2 tykkää.
sunny
Vuoden kommentoija

Re: Dying Rose's (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 2/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ti Heinä 02, 2013 7:58 pm

sunny: Meinasin saada ehkä pienen halvauksen kun huomasin että topsu on saanut uusia viestejä. Aluksi kiitän kovasti kommentistasi, kaikkenlaiset kommentit ovat aina arvokkaita! :)

sunny kirjoitti:olet kai tietoinen, että rose’s ei ole sama asia kuin roses? Ensimmäinenhän on genetiivi ja toinen monikkomuoto (Kuolevan ruusun vs. kuolevat ruusut)

Juu olen ja nyt kun tarkestelin asiaa, niin totesin itsekkin että taidan muuttaa nimen ihan vain Roses. :)

Kaikkiin kysymyksiisi liittyen Renan kuolemaan, on tulossa jossain vaiheessa spin off, joka kertoo ajasta ennen tämän ficcin alkua ja siinä tulee myös tieto, miksi Rena kuoli.

Hide-Zoun pelko ja sen kariseminen... Toisaalta Hide-Zou pelkää edelleenkin Asagia,mutta se syvällä Zoun sisällä, mikä ei juuri ulospäin näy ja sillä hetkellä Asagi vaikutti muulle,kun sille, joka oli teurastanut koko Hide-zoun perheen, mutta tästä on tulossa vielä lisää tulevissa osissa! Hide-Zoun lähtö kysymys tuli Zoulta vain "luonnostaan", kun on hyvin tietoinen ja perillä vampyyreihin liittyvistä asioista, ei siksi etteikö pelkäisi edelleen.~

sunny kirjoitti: Sinulla on hyviä elementtejä; älä pelkää kertoa niistä enemmän! Pysähdy joka kolmannen vuorosanan välein ja väritä vähän ympäristöä, ääniä, tuulen suuntaa, hahmojen aatteita, asentoja, ilmeitä…

Tämän muistan! Ja toivon että sinäkin palaisit lukemaan tätä, vaikka et D'tä niin tunnekkaan!

Arigatou!

Ewwu

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Re: Dying Roses (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 2/?

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Heinä 15, 2013 9:24 am

Kuolevat ruusut, vampyyrit ja D kuulostaa tutulta, mutta toimivalta reseptiltä. Koko juoni ei ole vielä paljastunut, mutta tähän mennessä vaikuttaa siltä, että Asagi suree menetettyä rakastaan, kunnes löytää uuden, mikä kuulostaa ihan hyvältä. Ei maailmaa mullistavalta, mutta turvalliselta ensimmäiseltä teokselta.

Hahmona vampyyri-Asagi on romanttisen dramaattinen. Minuun Renan perään vetistely ja itsesäälissä vellominen eivät juurikaan vetoa, mutta ymmärrän kyllä, että Asagin lavapersoona jättää tilaa tällaisellekin karakterisaatiolle.

Pidin Asagin tapporeissusta ja siitä, kuinka Hide-zou löytyi. En jaksa edes ihmetellä Asagin rakastumista ensisilmäyksellä (oletan, että se on maailmassasi tavallista vampyyreille aivan kuten lohduton itkeminen ja ihmisten mieletön teurastaminenkin), mutta koska et maininnut hänen omaavan hypnoottisia kykyjä, Hide-zoun käytös tuntuu oudommalta. Asagihan on juuri tappanut hänen koko perheensä ja kaikki, jotka hän tunsi.

Eniten kompastelin kieleen. Hahmojen kutsuminen nimen tai persoonapronominin asemesta silmien värillä, väärissä paikoissa pyörivät pilkut ja se, että ensimmäinen ajatukseni ficin yhteenvedosta oli "miksi sen hahmon silmät olisivat vaihtaneet väriä?", söivät lukunautintoa. Tällaiset ongelmakohdat hioutuvat kirjoittamalla ja betan neuvoja kuuntelemalla, joten ei muuta kuin kolmannen osan kimppuun!

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Dying Roses (D, AsagixHide-Zou, K-15) pro+ 2/?

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Tammi 06, 2014 7:02 pm

gnrbu: Kiitokset kommentista! :3 Yritän jatkossa katsoa noita mainuttua asioita enemmän! ^^

A/N: Tadaa Ewwu is back! Ja niin myös luku 3! Anteeksi tupalasti että sen tulo on kestänyt luvattoman pitkään, yritän tästä eteenpäin saada jatkoa vähän nopeammin. So, enjoy~

Luku 3:

Maailma tuntui pysähtyneen kokonaan Asagin päästyä turvallisesti takaisin kartanonsa maille ja hänen kolmen ystävänsä odottaessa häntä pihalla. Vampyyri pysähtyi niin nopeasti, että Hide-Zou tarttui vielä tiukemmin kiinni toisen takin kankaaseen, ettei olisi lentänyt pään ylitse maahan.
"Palasitte kunnossa, Asagi-herra!" vaaleahiuksinen vampyyri huokaisi helpotuksesta. "Toitko ruokaa mukanasi?"
Silmät olivat liimautuneet Hide-Zouhun kiiluvasti, nälkäisesti.

Punasilmäinen vampyyri jäykistyi heti päästä varpaisiin. Taka-alalla olevat kaksi muuta tuijottivat tilannetta huolestunein katsein.
"RUIZA!"
Valtava karjaisu vavisutti pihamaata, saaden puiden lehdetkin melkein tippumaan maahan. Ruizaksi kutsuttu mies perääntyi askeleen verran.
"Hide-Zou ei helvetti sentään ole mitään ruokaa, vaan hän asuu tästä yöstä asti täällä meidän joukossamme. Onko selvä?!" Asagi ärähti punaisten silmien välähtäessä vaarallisesti. "Hiroki ja Tsunehito, sama koskee teitä!"
Hetkeen yössä ei kuulunut mitään, paitsi Hide-Zoun sydämen kiivas tahti.
"On kyllä", Tsunehito niminen vampyyri uskaltautui sanomaan lopuksi. Hide-Zou huomasi toisen todella naisellisen vartalon. Tämän asukokonaisuus oli samaa kastia. Kaksi muuta olivat huomattavasti miehekkäämpiä, vaikka vaalea mies ei ollut niin miehellinen mitä kolmas.

Asagi antoi pikkuhiljaa kehonsa rentoutua ja laski Hide-Zoun turvallisesti vierellensä seisomaan, ihmeellisen lähelle kehoaan. Vampyyri ei sitä itse huomannut. Ruskea-kellertäväsilmäinen laski katseensa maahan ja keinui hiljaa paikallaan. Pelko oli tullut takaisin Ruizan sanojen myötä. Mitä minä edes teen täällä? Neljän vampyyrin keskellä, joista yksi tahtoo viedä vereni?
"Hide-Zou?" Asagi kutsui hiljaa. "Tässä on niin sanottu perheeni, ystäväni Ruiza, Tsunehito ja Hiroki."
Maata katsova ei tahtonut nostaa katsettansa, ei tahtonut kohdata niitä kuolemattomia olentoja. Eikä hänen edes tarvinnut, hänen likaisten kenkiensä eteen ilmestyi kaunis mekon helma. Tsunehito.
"Tervetuloa kotiimme, Hide-Zou. Toivottavasti viihdyt. Ja älä välitä Ruizasta, hänellä on vain suuri suu", Tsunehito sanoi ystävällisesti.
Hitaasti ruskeankellertävät silmät nousivat ylös ja kohtasivat ne silmät. Pää teki hyvin pienen nyökkäyksen. Sekin riitti.

Pilvien väistyessä kuun tieltä, valkoinen valo pääsi valtaansa, maalaten vampyyrien kartanon seinät, jolloin Hide-Zou näki nyt kokonaisuuden. Leuka meinasi tippua maahan ja silmät meinasivat pudota päästä. Näky oli uskomaton; tummaa taivasta vasten kohosi kaksi iso goottilaistyylistä tornia. Itse talossa oli kolme kerrosta ja ikkunat olivat suuret ja avarat.

"Minun on kylmä", Hide-Zou uskaltautui sanomaan hiljaa, tuntiessaan miten öinen tuuli pääsi luikertelemaan hänen vaatteidensa alle saaden kehon vapisemaan. Ruizan huulille nousi petollinen virnistys. Se ei kauan ehtinyt elämään, koska Hiroki loi nuorempaan varoittavan katseen.
"Tule, mennään sisälle, etsitään sinulle vaatteita ja saat valita tulevan huoneesi. Voin palata huomenna kylään hakemaan tavaroitasi jos niin tahdot?" Asagi sanoi pienen hymyn kera. Ruskeahiuksinen häkeltyi niin, ettei saanut sanaa suustansa ulos, vaikka yritti. Punasilmäinen hymyili toiselle ymmärrykseksi. Nyt Hide-Zou näki ensimmäistä kertaa Asagin kulmahampaat, ne olivat kuin pienet veitset.

Tsunehito ja se kolmas vampyyri, Hiroki, tarttuivat Hide-Zoun käsiin ja taluttivat hänen sisälle, suureen eteiseen, jonka katto tuntui jatkuvan ikuisuuden.
"Jos koskaan tarvitset mitään tai apua, kysy ihan rohkeasti minulta, Tsunehitolta tai Ruizalta", Hiroki sanoi pehmeän hymyn koristaessa miehen kasvoja. Ruiza tuhahti halveksivasti, vaalea mies ei kerta kaikkiaan sietänyt sitä, että talossa on ihminen, johon ei saanut edes koskea.

"Ruiza, kokoa itsesi! Tiedät mitä seuraa, jos satutat Hide-Zouta", Tsunehito sanoi hiljaa, ääni lujana. Ruiza mulkaisi puhunutta, mutta naisellisen ilme ei muuttunut, ihan kuin Tsunehiton kasvot olisi muuttunut kiveksi.

~*~

Kartanoon laskeutui hiljaisuus, joka tuntui jatkuvan ja jatkuvan, mutta sen rikkoi Hide-Zoun vatsan vaativa murina. Puna lehahti ruskea-kellertäväsilmäisen kasvoille mattona silmien painuessa sekunnin murto-osassa takaisin lattiaan.
"Mennään me Hide-Zou keittiöön, niin saat jotain syötävää. Ei sinun tarvitse nälkään kuolla täällä", Hiroki sanoi. Naisellisin vampyyri otti ihmistä kädestä. "Haittaako tämä sinua?" suurisilmäinen kysyi. Ruskeahiuksinen pudisti pienesti päätänsä saaden Tsunehiton huulille hymyn, mikä paljasti tämän kulmahampaat. Hide-Zou huokaisi, hänellä menisi ikuisuus siihen, ettei värähtäisi nähdessään hampaita.

Asagin katse seurasi Hide-Zouta pidemmän huomaamatta sitä itse. Ruizan ääni palautti kartanon isännän takaisin yöhön.
"Miksi sinun piti tuoda tuo ihminen mukanasi, hänhän on siitä kylästä, joka tappoi Renan?", vaalea vampyyri kysyi tyytymättömänä.
"Toin Hide-Zoun tänne siksi, kun hänellä ei ole mitään paikkaa enää. Ja eikä hän tiennyt, että Rena oli minun, ja sitä paitsi hänen isänsä on syyllinen siihen asiaan", Asagi vastasi. "Ja saat opetella kutsumaan häntä nimellä, Ruiza. Ei ihminen, vain Hide-Zou."
Punasilmäinen vampyyri toivoi, ettei Ruiza näkisi valheen läpi. Ei Asagi Hide-Zouta sen takia tuonut piilopaikkaansa, ainoaan paikkaan missä sai olla oma itsensä. Asagi ei olisi tahtonut kuunnella sydäntänsä, mies luuli että hänen sydämensä kuihtui Renan mukana pois, mutta kun hän kohtasi ne suuret silmät, tunsi rinnassaan kauan poissa olleen tunteen, kun sydän, joka ei lyönyt, hypähti.

Ilta pimeni nopeasti, mutta Asagin kartanon suuressa keittiössä oli lämmin, vaikka huonetta hallitsi kolme vampyyriä. Hide-Zou oli saanut nenänsä eteen ruokaa, jota hän söi kiitollisena. Ruskeahiuksinen tunsi kolmen muun katseet itsessänsä, mies oli jo oppinut tuntemaan Asagin katseen. Miten voi koskaan oppia tuntemaan vampyyrin katseen? Kyllä sen vain oppii.

~*~

Yö oli jo pitkällä, kun Hide-Zou pääsi omaan rauhaansa yhdessä suuressa, vielä autiossa huoneessa. Talon neljästä muusta asukkaasta kolme olivat luvanneet tehdä huoneesta enemmän sen uuden omistajan näköisen. Ruskeahiuksinen oli kiittänyt vampyyreitä ja sillä hetkellä hän ei tuntenut pelkoa, koska oli oppinut tuntemaan Asagia lisää, samoin Tsunehitoa ja Hirokia. Nyt, kun hän oli yksin, pelko tuli takaisin entistä voimakkaampana. Miestä pelotti talon neljäs ja viimeinen vampyyri Ruiza. Hide-Zousta tuntui, ettei Ruiza tulisi koskaan hyväksymään häntä. "Hyväksyisikö Ruiza sitten, jos en olisi ihminen?" pienen pieni ääni kysyi Hide-Zoun pään sisällä. Mies värähti.
Ei, ei ja EI! Minusta ei koskaan tule vampyyriä", ruskeakellertäväsilmäinen ärähti mielessään.

~*~

Ollessaan yön valtias Asagi oli vielä hereillä, punaiset silmät tuijottivat kiinteästi taivaalla roikkuvaa kuuta ja hiusten ja kallon turvassa olevat aivot raksuttivat. Mies päästi hiljaisen huokauksen. Vampyyri kirosi sydäntänsä, jolla tuntui olevan oma tahto ja kyseinen tahto juurtui syvästi Hide-Zouhun. Mies sulki hetkeksi silmänsä ja rentoutui, ja saavutti melkein heti Hide-Zoun sydämen tasaisen sykkeen. Syke oli kuitenkin liian tiheä, josta Asagi arvasi toisen olevan vielä hereillä, myös pelko sekoittui siihen. Kauniit kulmat rypistyivät, kun toisen pelko tuli esiin. Pieni lamppu syttyi viiveellä Asagin pään yläpuolelle. Hide-Zou pelkäsi Ruizaa. Kartanon isäntä huokaisi raskaasti, hänen olisi puhuttava Ruizan kanssa asiasta. Uudestaan.

Feedback: Lyhyt se on edelleen, mutta lisäsin sinne kuvailua tapahtumapaikoista jne. Toivottavasti osat pidentyy mitä enemmän vaan kirjoitan. Mutta toivottasti tää on mieluinen ja laitatte kommenttia, elän niillä. ♥
Thanx you~

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

Paluu K-15