Miten puhua miehelle [multi-country, 8B/? 20.7.]

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Re: Miten puhua miehelle [multi-country, 8B/? 20.7.]

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Joulu 30, 2013 1:46 pm

Moi!

Vaikka rehellisesti sanottuna mun eka ajatus oli "EI TOTA FICCIÄ", kiitos kuitenkin kommentistasi. <3 Aina välillä itseasiassa mietinkin tätä ficciä, vaikka lukemaan en oo palannut varmaan puoleentoista vuoteen.

Ongelmana on tän ficin jatkamisessa se, että muutaman luvun jälkeenkin huomasin tyylin vaihtuneen ja kehitttyneen, varsinkin kun kirjoitin tuolloin huomattavasti enemmän. Lisäksi huomattavasti kirjoittamistyötä haittasi se, että muutin loppuratkaisua mielessäni miljoonaan kertaan ja hetki hetkeltä oli vaikeampaa kasata kaikkia lankoja useiden muutoksien jälkeen yhteen. :D

Hyvä kuitenkin että pidit kuitenkin - edes aivojen nollaajana - sillon ficci on tehnyt työnsä. ;) Kiitos kritiikistäkin, vaikka sulut on kylläkin jääneet viime aikoina aika pitkälti nollaan... Mutta kritiikki on aina tervetullutta!

Itseasiassa oon pitkään ajatellut, että kirjoittaisin tästä sellaisen ~kolmen vuoden jälkeen~-kappaleen, jossa kertoisin loppuratkaisun (koska mielestäni se viimeisin versio on oikeasti ihan okei edelleen! Noin juonen kannalta ajateltuna siis), mutta mua hieman pelottaa lukea tätä uudelleen ja yrittää edes mukailla samaa kirjoitustyyliä, joten se on sitten vähän jäänyt.

Kiitos ihan hirmuisesti kommentistasi! Ehkä otan uudenvuodenlupauksekseni kirjoittaa tälle sen Näin kaikki meni -lopetuskappaleen. :D
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

Edellinen

Paluu K-15