Aina uudelleen, draama/romantica

Alue originaaliteksteille, eli novelleille ym. fiktiivisille teksteille ja lyriikalle.

Aina uudelleen, draama/romantica

ViestiKirjoittaja featherboy » Ti Loka 16, 2012 7:57 pm

edit:// part I (kiitos Minnako!)

Haluaisin tähän nytten omia mielipiteitänne. Tämän pitäisi olla ns. 'innoittava' esittely, alkupätkä koko tarinassani.
Aijon kirjoittaa nuoresta alaikäisestä opiskelija tytöstä, jolla on täysi-ikäinen narsistinen poikaystävä.
Tunteet ei ole kuitenkaan molemminpuolisia, joten tyttö joutuu seikkailuihin ja suuriin haastaviin päätöksiin vastaavanlaisten ihmisten kanssa. Loppuosaa en ole vielä miettinyt mutta haluaisin silti yrittää, ja tehdä edes alun kunnolla.

Mutta toivon että te kokeneemmat arvostelisitte, ja antaisitte hyvän käden neuvoja.
Se olisi tarpeen ! Haluan kirjoittaa minä-persoonassa, vai onko se suhteellista tai sopivaa kirjoitustavalleni? Äidinkielellisesti saatan (teen) tehdä virheitä mutta onneksi mukavat apuohjelmat jeesivät siinä, ja muutenkin kirjoittamalla oppii, ja typoilut on sitten asia erikseen.

Kiitos !

-----

Otsikko: Aina uudelleen
Kirjoittajat:Featherboy
Beta: Jos innostus löytyy niin beta on jo turvattuna. (Drop)
Laji:
Genre: Draama, romantica (?)
Tekijänoikeudet: -
Varoitukset: Seksuaallista ja narsististista väkivaltaa yms yms.
A/N: --

Minun täytyy vain juosta. Juosta piiloon, suojaan. Jolloin ainoa tapani päästä sinusta turvaan on vain rukoilla, vaikkei siellä taivaantemppelissä minua ehkä kukaan kuule. Huudan surkeani pääni sisäpuolella, koska pelkään että tulet ja lyöt. Älä lyö minua enää. Lupaan olla parempi, ja kauniimpi.

2.2.2010
Aamu on yhtä ärsyttävän tekopirteän oloinen kuin ennenkin. Avattuani silmäni, päästän kiukkuisen ja uupuneen aamuhaukotukseni. Ei ole mitään muuta rasittavampaa kuin herätä aamukuudelta töihin. Mutta miksi opiskelija vaatisi keittiöapulaista parempaa asemaa työtehtävässään? ’’Aikanaan vielä isompi leipä pöytään saadaan’’ ne sanoo.
Ryömin sängyltäni petaamatta kohti keittiötä, ja napsautan kahvinkeittimen käyntiin. Olenpas ovela kun illalla älysin laittaa uudet purut pussiin. Tuoksahdin keittiön raikasta ja kahvin tuoksuista ilmaa. M-m-mm. Pestessäni hampaita vessassa, puhelimeni alkoi soida. Hammastahnat kasvoilla menin oletettavasti vastaamaan.

’’Heli.’’
’’Kulta! Mikset soittanut minulle eilen illalla hyvän yön puhelua? Meinasin kuolla ikävään kun en kuullut sinusta mitään! Töihin lähdössä, mummeleiden pullalautasia vain tiskaamaan? Hah, mutta muistathan että lupasit tänään tulla käymään?’’

Luurin toisella puolella oli Esa, poikaystäväni. Ai miksi en tohtinut soittaa? Pohdippas sitä.

’’Hmmmh, on ollut kaikenlaista kiirettä ja vilinää Esa. Emmekö voisi siirtää tämän illan näkemistä? Olen kamalan väsynyt niiden nimenomaisten mummeleiden lautasien hinkkaamiseen, ja joudun kuitenkin seisomaan päivässä miltei taukoamatta 8 tuntia, tiedät sen vallan hyvin. Minun on pakko nyt lopettaa, Heiva---’’

’’Heli! Et vastannut viimeksi annettuun kysymykseeni?! Näinkö sitä jätkääsi kohdellaan? Ja tiedän mutta siksihän sinun olisi hyvä rentoutua kanssani, en ole nähnyt sinua noin 14 tuntiin! Minä haen sinut töidesi jälkeen.’’

’’Esa, en oikeasti nyt jaksa, olen väsynyt eikä yhtään kiinnostaisi kinastella tästä… ja minun täytyy nyt rientää töihinkin joten—’’

’’Olen tasan kolmelta odottamassa sinua Teboilin parkkipaikalla, rakastan sinua ! ’’

Voi vitun vittu. Niinpä tietysti. Ei tässä voi muuta kuin heittää pehmolelu seinään ja juoda tuo koko perkeleen pannullinen kahvia. Vaikea Esan on kyllä ihmetellä miksei hänen sadistinen seuransa kiinnosta? Koska ilta päättyisi siihen että saan kirjasta takaraivoon ja minua läpsitään fetissin valloittamana ruoskalla tisseille. Kaikki ei oikeasti ole niin yksinkertaista, miltä tämä kaikki saattaa näyttää. Tässä sopassa on monta pirua maalattuna seinille, ja minä olen yksi isotissinen läskiperseinen uhri tässä narsistien saalistuksessa. Mieleni on nöyrä mutta itsekunnioitukseni alkaa pikku hiljaa hiipumaan. En halunnut tämän tapaista elämää, tai varsinkaan tällaisesta suhteella kiristämistä.
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

Paluu Muu fiction (originaalit)