Tähtinauha [oneshot, Mies/Nainen, PG-13]

Alue originaaliteksteille, eli novelleille ym. fiktiivisille teksteille ja lyriikalle.

Tähtinauha [oneshot, Mies/Nainen, PG-13]

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ti Kesä 28, 2011 9:32 pm

Nimi: Tähtinauha
Author: Allekirjoittanut Porkkana.
Beta: Ei ole.

Pairing: Mies/Nainen
Rating: PG-13
Laji: lyhyt novelli
Genre: het, romance, drama
Summary: Hänen korvansa kuulivat yhä leikkisällä äänellä mutta vakavalla mielellä lausutut lauseet Pyhästä Kirjasta.

A/N: Omistettu Sairaalle Enkelille, joka ehkä ymmärtää miksi. Tämä fikki on hetken lapsi, jonka idea iski päähäni täysin odottamatta ja mistään itseään inspiroimatta. Hämmennyin.

~*~ ~*~ ~*~

”Vaimoni”, mies sanoi hymynkare huulillaan hämärässä ja pyyhki läpikuultavan purppurakankaan pois häntä nuoremman naisen pelokkaiden kasvojen reunoilta, ”nyt on aika.”

Nainen värähti, hän sulki silmänsä ja puristi miehen kättä, mutta näki yhä suljettujen luomiensakin takana toisen tummien silmien lämpimän hohteen ja kiharaisen mustan tukan, joka kutitteli tämän lämpimän yön loisteessa kiiltävää otsaa.
Hän tunsi paineen vatsassaan ja pelkäsi antavansa ylen, niin paljon häntä pelotti. Mies tunsi hänen kätensä hikoavan ja silitti sen selkämystä sormellaan taluttaessaan sokeaksi tekeytyneen naisen sängylle.

Nainen ei tiennyt, mitä sanoa. Hän nieleskeli ja avasi silmänsä, kun hänen selkänsä painui vasten sängyn pehmeitä kankaita. Hän näki yllään katoksen, häävuoteensa taivaan, jonka reunoilla roikkui kultalangoista rakennettuja tupsuja. Miehen sänki kutitti hänen poskeaan, kun tämä kumartui antamaan suukon hänen poskelleen.
”Ei sinun tarvitse pelätä, en minäkään osaa”, mies sanoi ja näytti hetken aikaa pojalta.
Ei hänellä ikää ollutkaan kuin kaksikymmentä vuotta, ja nainen tajusi sen olevan vain kovin vähän enemmän kuin hänellä itsellään, vaikka mies olikin käyttäytynyt kuin muutkin aikuiset miehet koko hääjuhlan ajan.

Ajatus rohkaisi häntä. Liitto ei ollut huono hänen kannaltaan, hän oli saanut hyvät kortit – mies oli hyvin koulutettu ja hyvästä suvusta, eikä lisäksi vanha tai ruma tai muutoinkaan vastenmielinen, mutta nainen ei ollut tuntenut ainoatakaan miestä, jolla olisi hyveenään lämmin sydän.

Hän antoi passiivisesti miehen karkeiden sormien riisua itseltään ensin hunnun ja sitten avata hänen mekkonsa etumuksen. Kun hän tunsi kostean mutta yössä viilentyvän ilman koskettavan hiekanväristä ihoaan, hänen ajatuksensa karkasivat takaisin siihen hetkeen, kun huntu oli peittänyt heidät molemmat ja miehen suupielillä oli ollut virnistys, jonka hän oli tartuttanut naiseenkin.
Hänen korvansa kuulivat yhä leikkisällä äänellä mutta vakavalla mielellä lausutut lauseet Pyhästä Kirjasta, hän näki yhä kuinka miehen silmiin oli kertynyt kyyneliä heidän katsoessaan kuvajaistaan peilistä.

Hän toivoi, että hääpäivän valo, voima ja ilo olivat enne hänen tulevasta elämästään.
Hän toivoi, että vuotaisi paljon verta, niin paljon ettei kukaan kyseenalaistaisi hänen koskemattomuuttaan.
Hän toivoi, ettei mikään menisi pieleen nyt, kun kaiken piti olla täydellistä. Hänen perheensä kunnia riippui tästä.

Ajatus sai hänen kurkkunsa kuristamaan ja hän yskähti hädissään, peläten taas oksentavansa. Miksi hänen vatsansa yritti pilata kaiken?

Mies naurahti. Hän oli parhaillaan suukotellut naisen rintakehää sydämen päältä ja säikähtänyt, kun tämä yskäisi.

”Sinä olet aivan kauhuissasi, näen sen jopa täällä pimeässä”, mies sanoi.
Nainen punehtui ja katsoi pois, tunsi kyynelet silmissään ja toivoi, että sänky söisi hänet.
Mies istui hänen vierelleen ja laski kätensä hänen sydämensä päälle hieman ylemmäs siitä, mihin oli viimeksi painanut huulensa.
”Minuako sinä pelkäät?” hän kysyi hiljaa.

Nainen katsoi häntä hämillään, kohottautui ylös ja tunsi mekon yläosan valahtavan lanteilleen kun painovoima veti sen mukanaan.
”Sinua? En minä sinua pelkää, mutta mitä jos...”
Hädissään hän läimäytti käden suullensa. Ei hän saanut sellaista epäillä.
Mies kallisti päätään ja hymyili vinosti kulma kohollaan. Hänellä ei ollut aavistustakaan mikä tuota naista piinasi.

Nainen ryhdistäytyi ja veti henkeä.
Tuo mies olisi vain hetkien päästä hänen aviomiehensä loppuiäksi. Hänen täytyisi luottaa tähän, sillä hänen elämänsä riippui tästä.
”Mitä jos minä en vuoda verta? Minä olen koskematon, mutta olen kuullut, ettei... se välttämättä tapahdukaan. Ethän sinä hylkää minua? Minä vannon käsi sydämellä, etten ole koskaan maannut miehen kanssa!”

Mies räpäytti silmiään, kurtisti kulmansa ja käänsi sitten katseensa pois. Hänen sormensa löysivät tytön mekon kirjaillut hopeakuviot ja hän hypisteli niitä hetken. Ikkunasta sängylle idyllisesti lankeava kuunvalo sai hopealangan hohtamaan kuin nauha tähtiä olisi vangittu puvun kuteisiin.

”Jos sinä et vuoda verta tai sitä ei tule tarpeeksi lakanoihin, minä sanon, että sitä oli minun ihollani. Minä todistan sinun puolestasi sanallani, jota ei voi kumota. En minä sinua hylkää, sinä olet minun vaimoni.”

Nainen huokaisi. Hän katsoi ihmeissään miehen kasvoja, kun tämä jälleen katsoi häneen päin, ja sitten hän hymyili niin että tunsi koko päänahkansa liikkuvan mukana.
”Ihanko totta?” hän huoahti.
Mies kohautti harteitaan.
”Miksi minä tahtoisin häpäistä sinut, kun sinä olet nyt Jumalan nimessä minun vaimoni?” hän kysyi puolestaan.

Nainen ei tiennyt eikä välittänyt.
Sen sijaan hän kurotti kätensä miehen ympäri ja syleili tätä, eikä hän enää pelännyt.
Yökin oli niin kaunis.
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

2 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

Re: Tähtinauha [oneshot, Mies/Nainen, PG-13]

ViestiKirjoittaja Spacecraft » Su Heinä 03, 2011 11:17 am

Ensimmäinen kommentini ikinä, joten yritä ignoorata feilaaminen >.<

Joo, olen stalkkaillut sinun teksejäsi jo pidemmän aikaa (talk about making a good first expression...), ja jostain syystä tänne originaali alueelle kommentoiminen on vähemmän pelottavaa kuin oikealle fikkialueelle.. Olen halunnut jo aikaisemminkin kommentoida tarinoitasi koska kyllähän se aina saa vähän enemmän uskomaan siihen että joku niitä lukee ja niistä pitää. Varsinkin Go-en on sellainen tarina jonka jatkoa odottelen aina kieli pitkällä. ^^'

Luin tämän lähinnä sen takia että kirjoittaja olit sinä, mutta tarina myös erosi lafin materiaalista aihevalinnallaan. En ole tainnut ennen lukea häätarinaa täältä.. Ja olen kasvanut sen verran yaoi-faniudesta että voin lukea *gasp* heteroista!

Tarina ja toteutus oli mielestäni mukavan realistisia. Minua jäi kiinnostamaan että missä maassa tämä oli, koska suomessa järjestetyt avio-liitot eivät ole kovin yleisiä, mutta kun ottaa huomioon tämän foorumin aihepiirin, niin japani taitaisi olla aika todennäköinen vaihto-ehto? Jotenkin tämä tarina sopisi johonkin seksi valistus juttuun, (anteeksi jos tuo loukkaa mutta kun se kuvasi hyvin sitä että eka kerta voi pelottaa ja että noin sen pitäisi mennä, että asioista jotka vaivaa pitää kertoa eikä ole syytä hävetä..) tosin en tiedä sopisiko tuo järjestetty avio-liitto juttu siihen...

Yksi asia tosin häiritsi, tuosta miehestä tuli jostain syystä mieleen eräs tuttu, jota en välttämättä hirveän mielelläni muistelisi... Tosin minusta tuntuu että kaikki hetero romanttiset jutut tuo sen mieleen D: Varsinkin tuo kohta missä se mies kallisti päätään, tuli ihan elävästi mieleen tapa millä hän aina kallistelee päätään >.< Toisaalta aika hienoa että teksistäsi tulee niin elävästi asioita mieleen. Ja se että jaksan lukea ja kiinnostua jostain hää-aiheisesta kertoo jo että koen tekstisi hyvin viihdyttävinä ja mielenkiintoisina~
You can't see the shooting stars when your eyes are on the ground.

2 tykkää.
Spacecraft
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ninjin » Su Heinä 03, 2011 2:35 pm

Hei, kiitos. <3
Ehdin jo vähän pettyä kun kukaan ei huomionut. Köh. Go-en lagaa pahasti, pitäis jaksaa kirjoittaa siihen jatkoa, on vaan jotenkin sellanen olo että porukka ottaa muttei anna sen kanssa, eikä sen kirjoittaminen ole enää mulle ajankohtaista tai... niin, hauskaa? Nyt on tullut luettua aika paljon negatiivista kommenttia sateenkaariperheitä kohtaan ja tavallaan fikki on enemmän ajankohtainen sen myötä, joten voisin vaikka vaivautua. ^^;
Ja nyt tähän...

Tavallaanhan tämä voisi sijoittua mihin tahansa maahan, jossa on (vanhoillis)islaminuskoisia. Itse sijoitin sen Afghanistaniin.
Tarkoitukseni oli alunperin jättää hieman enemmän vihjeitä, mutta hahmot veivät. Siksi tapahtumat ovat nyt hieman hämärähköön miljööhön istutettuja. Ehkä tämä tarinanpätkä sopisi johonkin... öh, kulttuuriluennolle, ehkä yhteiskuntaopintunnille tai terveystiedontunnille, jossa käsitellään kulttuurieroja seksissä ja suhteissa. Hmm. Toivottavasti en tehnyt kamalasti mokia. XD

Onneksi mulla on muistoja vaan hyvistä jätkistä. ._.

1 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ke Elo 08, 2012 12:51 pm

Kuten spacecraftilla, tämä kommentti on munkin ensimmäinen mihinkään ficciin ja tuntui turvallisemmalta aloittaa täältä originaalitekstien puolelta. Ja päätin, että ansaitset ekan kommenttini, koska olit yksi niistä, joka auttoi mun rope-kysymykseni selvittelyssä, joten tämä on... kiitos/palkinto, okei? ^^ En ole lukenut sun muita tekstejä vielä kunnolla, vain selaillut niitä sieltä täältä, mutta avasin tämän lyhyen novellin ensinnäkin tuon nimen takia, koska se oli mielenkiintoinen ja toiseksi, koska tämä on HETTIÄ! :D Ei sillä, etteikö mua miesXmies-paritukset kiinnostaisi (niitä täällä Lafissa suurimmaksi osaksi luen), mutta tä on kivaa vaihtelua :D Varsinkin, kun olen huomannut suuren osan sun ficeistä käsittelevän Diruja, niin halusin katsoa, miten onnistut miesXnainen-parituksella ja hyvin se musta toimi! :3 Tosin mietin, että olisiko noille hahmoille voinut keksiä nimet? Se olisi personoinut niitä ehkä vähän lisää (nimi usein paljastaa kansalaisuuden ja jotain luonteestakin, yleensä, ei toki aina) ja lukijan olisi kenties ollut helpompi sijoittaa tämä novelli nimenomaan Afganistaniin, kuten itse olit ajatellut :D

Mutta jos nyt menen hahmoihin, niin käsittelen ensin tuota miestä, koska hänen repliikillään tämä koko novelli alkaa. Mulla on tuosta miehestä jotenkin tosi ristiriitaisia tunteita - lähinnä johtuen sen ilmeiden vaihdoksista. Ensimmäisen replansa jälkeen se mies tuntuu jotenkin musta perverssiltä vanhalta papalta o.o"" Tuossa toisessa kappaleessa lämpenin uudestaan ja tajusin, että hän on nuori vielä sekä hyväsydäminen (tuo nainenhan ajatteli yhdessä kohdassa, ettei "ollut tuntenut ainoatakaan miestä, jolla olisi hyveenään lämmin sydän"). Ja jotenkin tuo miehen ulkonäkö on ihana! Noi lämpimät silmät, pieni parransänki ja kiharat hiukset (jollaiset voisi hyvin olla espanjalaisella tai italialaisellakin - tai miksei aasialaisellakin, joten ymmärrän spacecraftin ymmällään olemisen), mutta koska kukaan ei ole täydellinen niin nuo karheat kädet on turn off :D. Tosta miehestä saa kuitenkin sellaisen tosi kiltin ja tunteellisen kuvan, varsinkin, kun se koittaa rauhotella tota naista toteamalla, ettei se itsekään osaa eikä se hylkää sitä ja se herkistyy siellä hääjuhlassa kyyneliin, aaww! :3 Ja itse tosiaan tunnistin tän sijoittuvan Afganistaniin, koska tossa oli mainittu tuo huntu ja peili, molemmat siis saman hunnun alla ja katsovat toisiaan peilistä :D kiitos Khaled Hosseinin kirjojen, osaan perustellakin tässä kommetissa jotain, jipii! x3

Etsin tämän ficin kommentointia varten netistä tarkentavia tietoja ja kävi ilmi, että 2/3 naisista joutuu elämänsä aikana väkivallan uhriksi, 82% tapahtuu perheen sisällä. Ja luin jostain kauan sitten, että miehellä on oikeus kurittaa vaimoaan, jos tämä ei usko ensimmäisen varoituksen jälkeen. Myöskin nainen voidaan esimerkiksi jättää ilman ruokaa, jos hän kieltäytyy tyydyttämästä miehensä seksuaalisia tarpeita. Että näiden tietojen valossa tuon naisen aviomies tuntuu harvinaisen täydelliseltä tapaukselta! :D Tuo naisen ikä ei käy ilmi, sillä kuvaat sen miehen iän olevan "vain kovin vähän enemmän". Tilastojen mukaan noin 60% tytöistä menee naimisiin alle 16-vuotiaana (lapsiliitto) ja noin 75% on pakkoavioliittoja. En tiedä, kuinka vanhoja siellä Afganistanissa aviomiehet yleensä ovat, mutta lukemieni juttujen perusteella se ikäero on suomalaisten näkökulmasta aika suuri avioparin välillä. Tässä pari esimerkkiä, jotka löysin Suomen kuvalehdestä ja muualta netistä: tyttö 9-vuotias ja mies 19-vuotias. Toinen tyttö 12-vuotias ja 38-vuotias mies. Khaled Hosseinin kirjoittamassa Tuhat loistavaa aurinkoa -romaanissa päähenkilö oli 15-vuotias joutuessaan naimisiin ja aviomies oli 45-vuotias. Myöhemmin aviomies otti toisen vaimon (14-vuotias) ollessaan itse yli 60-vuotias. Useampi vaimo avioliiton aikana ei siis ole mikään ihme ja nuo ikäerot tosiaan ovat aika järkyttäviä näin suomalaisen näkökulmasta. Pointtini siis on, että nuo sinun hahmojesi iät ovat kyllä ihan mahdollisia, mutta eivät mielestäni kovin yleisiä - yleistymässä varmaan kuitenkin! Koska he ovat ylhäisistä suvuista molemmat, niin pienempi ikäero ja miehillä aikaisempi ja naisilla myöhäisempi avioitumisikä ovat toivottavasti yleistymässä - ainakin netin mukaan Afganistanissa on jo se paremmin elävä eliitti, jonka keskuudessa vallitsee liberaalimpi käsitys avioitumisesta, mm. saatetaan käydä treffeillä. Ja tuo sinun naisesi voi aivan hyvin olla 16-vuotias tai 19-vuotias, riippuu siitä, miten olet ajatellut tuon ikäeron ilmaisemalla sen olevan kovin vähäinen - kovin vähän voi olla meille suomalaisille 1-2 vuotta ja Afganistanissa 7 vuotta. Mutta siis: tuo sinun parisi voisi olla tulevaisuuden pariskunta! ^____^ Ja tulevaisuuden siksi, että päättelen tuosta, ettei nuo nainen ja mies ole jomman kumman kodissa vaan jonkinlaisessa häähuoneessa/sviitissä? Lähinnä siis tuon häävuoteen perusteella. Josta päättelen, että juhlatkin ovat olleet melkoisen kalliit ja vietetty jossain muualla kuin kotona, joka puolestaan on yleistynyt vasta 2000-luvulla, ennen ei saanut pitää julkisia juhlatilaisuuksia, joten ne pidettiin kotona. Ja tuo naisen hääpuku on ihana *-* Novellisi nimikin varmaan viittaa tuohon pukuun, vai? o.o Ja sillai se viittais tohon naiseen ja sen kokemiin paineisiin siitä, että kaiken pitää onnistua x3

Mitä tuohon koskemattomuuteen tulee, sitähän sun nainen koko ajan hermoilee, niin mun ymmärtääkseni nykypäivänä siitä ei enää teloiteta jos ei ole koskematon naimisiin mennessään..? o_O Mutta ainakin se on häpeällistä/todella paheksuttavaa eikä taatusti pääse kovinkaan korkeassa asemassa olevan kanssa avioon, jos ei ole koskematon että sikäli ymmärrän ton sun naisen huolen :D Ja koska naisen on pidettävä perheen kunnia yllä ja naisen kunnian säilytys on miehen tehtävä (mies on sanatarkasti naisen kunnian vartija), niin olisin mäkin tossa tilanteessa hermona . . . o__o"" Varsinkin, kun nainen ei ilman miestään ole yhtään mitään: joutuu kadulle kerjäämään tai bordelliin ja siksi Afganistanissa naiset tekevät paljon ns. kunniamurhia. Ja kuten spacecraftikin sanoi, niin musta on hyvä, että tuo nainen sanoo, miksi se on ihan ylen partaalla, eikä vaan vatvo sitä päässään (mitä tosiaan voisi verrata siihen, että "näin toimitaan ekalla kerralla" :D). Selvästi tuosta kuitenkin huomaa, ettei tuo nainen saisi kertoa, mikä sitä vaivaa ja siihen nähden tuo mies ottaa sen asian tosi ihanasti, aawwww *--*<3 Musta se on tosi hellyttävää, että tuo mies vetoaa siihen, että tuo nainen on "Jumalan nimeen" sen vaimo. Toisaalta se kuulostaa vähän ahdistavan lopulliselta ja toisaalta tuosta miehestä saa tosi hengellisen kuvan :D

Vielä eräs asia, joka mulle tuli mieleen (tätä ei siis lue mun muistiinpanoissa, jotka on tossa vieressä, että muistan sanoa kaiken) X3 Tuo tapa, miten toi mies koskettaa tota naista on todella hellä ja rakastava, vaikka epäilen, ettei kaksikko ole tuntenut sen enempää kuin mitä kihlajaisiin ja häihin on kulunut aikaa. Tuli sellainen olo, että tuo mies olisi jo vähän rakastunut tohon naiseen o.o Jos ajattelee, miten se käsittelee sitä ja puhuu sille. Tai sitten se vain ajattelee jo eteenpäin ja ajattelee, että hyvän hääyön jälkeen ehkä loppuelämäkin olisi helpompaa, kun se nainen ei olisi ihan paniikissa koko ajan sen miehen seurassa x3 Mutta voisin kumminkin kuvitella tällaisenkin skenaarion, että tuo mies vaan repisi vaatteet pois ja tekisi sen mitä nyt hääyönä tehdään ._. Mut sen sijaan se suukottaa eka sen poskea, söpöä! :3 Se nimittäin voisi heti puristella sitä naista ties mistä, mut ei. Ylipäätään se, että toi mies suukottelee tota naista eikä näyki/pure/nuoleskele sitä, ni antaa siitä sellasen the perfect and loving husband - vaikutelman, me likes! Koska koen ton suukottelun sellaisena eleenä, että toi mies ajattelee ton naisen olevan jonkun arvoinenkin :D Afganistanissahan on huutava epätasa-arvo naisen ja miehen välillä, vaikka koko ajan sitä koitetaan korjata.

Ja mäkin osaisin hyvin kuvitella tän itteni mielestä realistisen novellin jonnekin terveystiedon/yhteiskuntaopin/uskonnon tunnille, jossa käsitellään eri kulttuurien ja uskontoryhmien avioliittoa ja seksuaalikysymyksiä! :D

Mitään lempikohtaa en osaa poimia, koska tykkäsin tosta novellista kokonaisuutena hirveesti ;___;<3

Tä vois hyvin olla prologi jolleki pidemmälle novellille :3 Kirjoitatko tätä kenties joskus lisää?^^

Sori kommentin venyminen ja epäloogisuus ;---;
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

1 tykkää.
Secu-chan
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ke Elo 08, 2012 1:13 pm

MUA PELOTTAA VASTATA SULLE OK XD;;;;

Ensinnäkin, kiitos! Olin unohtanut tän novellin... lähes vuodeksi? Kun nyt ihan joskus viimeaikoina mietin tätä syystä X. Sattumat. :D
Mun on myönnettävä että tätä, kuten muitakaan novelleitani ja fikkejäni ja mitä vielä en oikeasti ole taustatutkinut juuri lainkaan. Hääseremonioista katsoin ja se oli siinä. Niin että sun kommenttisi oli täynnä sellaista pientä tietoa, josta en oikeastaan juuri ole aiemmin kuullutkaan. XD

Molemmat näistä hahmoista on hyvästä suvusta. En ole ihan varma, kumman kotiin olin häät sijoittanut, mutta joka tapauksessa jommankumman kotona oltiin. Häävuoteesta puhuttiin lähinnä, koska sitä virkaa sänky nyt (ensimmäistä kertaa?) toimitti. Kyseessä on myös molempien ensimmäinen avioliitto ja bileet oli suuret ja kalliit. :D Tyttö tulee vanhoillisemmasta perheestä, jossa on luultavasti vihitty jo ainakin yksi vanhempi sisar, ja piireistä, joissa uskonnolla on hyvin paljon merkitystä. Poika taasen hieman vähemmän vanhoillisesta perheestä (luulisin, että pojan isä on jossakin monikansallisessa yrityksessä pukumiehenä ja käy työmatkoillaan Amerikassa ja Euroopassa - jännää, että mulla on mielessä edelleen taustoja henkilöille, joita ei edes mainittu. Ei mikään ihme että mun päähän ei mahdu mitään käytännön asioita >_>) ja korkeasti koulutettu. Veikkaan, että näillä on ikäeroa ehkä nelisen vuotta, tyttö ehkä sen 16-17 ja poika kahdenkymmenen paikkeilla.

niin mun ymmärtääkseni nykypäivänä siitä ei enää teloiteta jos ei ole koskematon naimisiin mennessään..?

En usko että telotetaan, mutta kunniamurhat on edelleen turhan yleisiä. Tytön perheen vanhoillisuuden mainitsin aiemmin, mutta selvästi asenteesta näkyy, että tytöllä on syytä pelätä sen suhteen. Tekijänä on myös tietysti se, ettei hän tiedä yhtään mitään sulhasensa perheestä sen lisäksi, että rahaa löytyy ja jäseniä on määrä X ja nimet on Y, Z, Ö, Ä ja I, eikä sulhasestaan juuri sen enempää, mitä nyt nähneet tapaamistilaisuudessa ja puhuneet jonkin aikaa.
Poika taasen on selvästi lukenut liikaa runoutta ja on ihan ihastunut tyttöönsä, toivottavasti tilanne jatkuu samanlaisena.

Kirjoitatko tätä kenties joskus lisää?^^

En usko, mulla on niin järkyttävät kriteerit realismilleni. XD Jotta mä voisin jatkaa, mun pitäisi niellä kirjastollinen tietoa maasta ja kulttuurista ja heimoista ja uskonnosta ja... no, sanotaanko, että pelkkä ajatus huimaa!

1 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

Paluu Muu fiction (originaalit)