Uudenvuodenlupaukset 2013

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Re: Uudenvuodenlupaukset 2013

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Joulu 01, 2013 11:40 am

^Jos kaksi kommenttia kirjoitat vielä joulukuussa niin on se musta ~lähes lupauksen pitäminen ;D Pidän sut nyt vielä listalla ~merkinnällä :D

Fray, itse kullekin on varmaan valitettavasti tuttu juttu se, että joskus aito elämä haittaa lafitusta... :( Mut kiitos osallistumisesta ja aktiivisuudesta, ens vuonna tosiaan uusiksi! Ja neo-giri, oikea asenne! Joka päivä suklaakalenterin yhden palan voimalla yksi uusi kommentti? :D

Joulukuu on siis saapunut, joten loppusuoralla ollaan. Vielä viimeinen rutistus jouluherkkujen ym. voimalla!
Just smile, it confuses people.

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ma Joulu 23, 2013 10:53 pm

Voisin tässä vaiheessa ilmoittaa, että tulen feilaamaan kunnianhimoisen lupaukseni postata tämän vuoden aikana 15 ficciä Jfanfic50-haasteeseen. Tilanne on nyt 6/15, ja yhdeksän ficin kirjoittaminen reilussa viikossa on minulle aivan ylivoimainen haaste, varsinkin kun olen todennäköisesti poissa kotoa joulupäivästä ensi vuoden puolelle asti.

Kommentointilupauksestani pyrin sen sijaan pitämään kynsin hampain kiinni. o/
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Joulu 25, 2013 5:13 pm

Mulla on 12 kommenttia viiteen päivään! Aion onnistua. >:3
提心吊胆和闷

5 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja neo-giri » Pe Joulu 27, 2013 10:44 pm

6/30 tehtävästä suoritettu (sen ficcaamisjutun voi kai myös nyt unhoittaa...)...

Vähän epäilyttää, pääsenkö ihan kolmeenkymppiin asti, mutta mahdollisimman likelle koetan vielä päästä:'3 Ehkä seuraavalla kerralla saisin pidettyä koko lupaukseni^^"
Gitchi Gitchi Goo !!

3 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tikraw » To Tammi 02, 2014 6:15 pm

Jos ette ole huomanneet, niin VUOSI ON VAIHTUNUT! Edellisestä vuodesta siis selvitty ja uusi uljas vuosi edessä ja aikaa jokaviikkoiseen lenkkeilyyn ja muutaman uuden kielen opiskeluun löytyykin yllättäen kaikilta, eikö...? ;D

Laskujeni mukaan mun kanssa loppuun asti pyristeli Avalyn kommenttilupauksellaan. Suuret onnittelut hänelle! Kaikille muillekin täytyy kyllä nostaa hattua, että lähditte mukaan ja urakoitte kuka minkäkin lupauksen parissa. neo-girin ja minnakon loppukirit varsinkin oli huimaa katsottavaa : D

Kiitos kaikille mukana olleille ja kaikille taisteluhenkeä (sekä kirjoittamisen & kommentoinnin kuin kaiken muunkin suhteen) ensi vuoteen!
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Edellinen

Paluu Lukeminen & kommentointi