Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 10 (30.7.)

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 3 (11.6.)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Kesä 13, 2012 4:10 am

Embled, ei, ei se ole. :D

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Kesä 13, 2012 11:15 am

Minusta se on hyvin väärin. Tulisitko lukemaan pari ficciä mun puolesta kun mä en näytä taaskaan ehtivän lukea kaikkia itse? :D
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja embled » Ke Kesä 13, 2012 12:12 pm

^ Enköhä mä joutane! : D

2 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Kesä 13, 2012 12:59 pm

Ellu, sulla on hyvin aikaa SCREWiä odottaessa ; ))) Älä hätäile!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Kesä 13, 2012 1:13 pm

...Itse asiassa tuo on aika hyvä idea. Tosin, pitäisi melkein printtailla ficci, kun kännykän akku ei kestä loputtomiin (kannettavan akusta ei kannata edes puhua, jos piuha ei ole seinässä, tämä toisinaan sammuu akun loppumiseen ennen kuin ehtii edes käynnistyä...). Viikko ei kyllä ole vielä edes puolessa välissä, mutta ovatko muutkin yhtä hyvällä mallilla kuin embled vai yhtä pahassa pulassa kuin minä? :D

// Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän luettu loppuun, jes! Go-en luettu aiemmin, ja nämä kaksi ficciä taitavatkin jäädä tämän viikon saldoksi kun huomenna suuntaan etelään ja kohti SCREWin keikkaa ;D

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 14, 2012 6:40 pm

Valokuvia luettu!!1 Olen siis nyt selviytynyt viime viikon ficeistä. Enää kolme päivää aikaa selättää tämän viikon kolme ficciä. ;p

//mitä muutakaan sinä tekisit siellä tylsässä japanissa? ;D t. tikraw

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Nightfall » Pe Kesä 15, 2012 11:09 am

Go-enin luin tiistaina loppuun (ja nyt mietin, miksi ihmeessä en ole tehnyt sitä aiemmin. Mikä ficci.), ja Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? lukaisin eilen uudestaan loppuun. Prinssiä ja kerjäläispoikaa en taida ainakaan tällä viikolla edes yrittää, sillä olen sen jo joskus aiemmin lukenut, mulla taitaa edelleen olla hattaraa hampaanväleissä Valokuvien jäljiltä ja musta tuntuu, etten varmaan onnistu edes teeskentelemään tekeväni jotain hyödyllisempää kuin koneella istuminen ja ficcien lukeminen, jos isken vielä tässä vaiheessa viikkoa kiinni johonkin 50-osaiseen tarinaan :D Taidan siis jättää tämän viikon ficit tähän ja palata lueskelemaan Kaidan tien kulkijoita vähän eteenpäin.
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

1 tykkää.
Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Kesä 16, 2012 4:25 am

Eilinen meni aika ohi, joten nyt olisi melko tarkkaan 36 tuntia aikaa lukea nämä kolme ficciä, yhteensä 85 lukua. No, onneksi täksi päiväksi ei ole mitään tekemistä ja kämppiskin on krapulassa, joten pystyn toivottavasti lukemaan ilman häiriöitä.

// Prinssi ja kerjäläispoika luettu lauantai-iltana. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? luettu sunnuntai-iltapäivällä. Enää Go-en jäljellä.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Fray » Su Kesä 17, 2012 4:41 pm

Kaikki tämän viikon ficit luettu ja vieläpä jonkin verran edellä aikataulustani ^u^

Jeij~
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 4 (18.6.)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Kesä 17, 2012 4:57 pm

Osa 4: Mielenterveysongelmia
18.6.-24.6.

Lukupiirin neljännessä osassa näemme kolme hyvin erilaista tulkintaa mielen sairauksista.

Malade Mentale, pro+9/14? (Ujelo)
K-18, multi-fandom, AU, kauhua, väkivaltaa ja salaperäinen mökki keskellä metsää
Vuoden ficiksikin äänestetyn Malade Mentalen mielisairaala on synkkä paikka täynnä vaarallisia asukkaita ja salaisuuksia.

My Very Berry Happy Days Under the Society, propro+pro+5A/8 (shunshun & Yuugi)
K-18, multi-fandom, AU, crackia, draamaa ja taantumusta lapsen tasolle
ss&Y Companyn maailmassa mielisairaalan asiakkaaksi on syytä siirtyä siinä vaiheessa, kun alkaa kuulla ja noudattaa käskyjä puiselta porsaalta.

Barely boy, 5/5 (akumu)
K-15, The GazettE, Ruki/Reita, angstia, draamaa ja anoreksiaa
Kolmikon viimeinen ficci keskittyy anoreksiaan ja siihen liittyviin itsetunto-ongelmiin.

Mitä nyt?
1) Lue mahdollisimman monta ficciä edelliseltä listalta
2) Kerro täällä viimeistään maanantaina 25.6., mitkä ficit luit
3) Jos haluat, voit kertoa tässä ketjussa lyhyesti, mitä pidit ficeistä
4) Jos haluat, voit myös jättää kommentteja ficcien omiin ketjuihin tai ottaa kirjoittajiin yhteyttä yksityisviesteillä

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Kesä 20, 2012 8:46 am

Barely boy vei pitkästä junamatkasta puolitoista tuntia! Malade mentale mulla taas on ollut uudelleenlukulistalla jo pitkään, mut taidan haluta lukea sen alusta asti vasta kun uusi osa ilmestyy. Kolmas tän viikon ficciä taas tuntuu toivottoman pitkältä, kun pitäisi tällä viikolla vielä mm. tuosta juhannuksesta selvitä, joten taitaa jäädä tulevaisuuden lukulistalle. Mut huhhuh, jäätävintä on aina törmätä noita ficcejä lueskellessa joihinkin omiin useamman vuoden takaisiin kommentteihin XD en tiedä pitäiskö osalle noista itkeä vai nauraa...

Mites muilla tällä viikolla? Viekö juhannus lukuaikaa vai antaako se sitä esim. tylsän mökkeilyn muodossa lisää?

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Kesä 20, 2012 12:11 pm

Kaikki luettu! Jäljellä on enää ÄKT, jota oon jo ninjasti lukenut ~15 lukuun asti.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Fray » Ke Kesä 20, 2012 1:19 pm

Tämä viikon ficit luettu!

(Ja yksi oma kirjoitettu viime yönä kun sain jumalattomia inspisviboja Malade Mentalesta ja Sonata Arcticasta...)
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja embled » Ke Kesä 20, 2012 3:52 pm

Nyt olis taas luku-urakka takana. \o/ Jotenki oon kiitollinen siitä, että en jättäny Barely Boyta viimeseks... Oli nimittäi sen verran ahistavaa tekstii itelleni lukee koska tunnen samanlaisia tapauksia muutaman... :/ My Very Berry Happy Days oli onneks sitten vähän keveempää luettavaa, muuten oisin varmasti repiny hiukset päästäni. : D

// Kattosin ens viikon aiheen ja... Pitääpä kävästä vielä loppuviikon aikana kaupasta muutama vaippapaketti. Eiku mitä?

embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 21, 2012 9:34 am

Olen pahasti jaljessa ja ilman nettia! :(((((

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Nightfall » Pe Kesä 22, 2012 3:46 pm

Luin sitten Kaidan tien kulkijat loppuun asti, enkä näin ollen ole vielä aloittanutkaan tämän viikon ficcejä. Tällä viikolla tämä koko lukupiiriprojekti on muutenkin hiukan levähtänyt äidin syntymäpäivien ynnä muiden menojen takia, minkä lisäksi menin kaiken päälle hakemaan kirjastosta vielä hiukan lisää luettavaa :D Eräs suurehko ompeluprojektikin venähti entistä suuremmaksi, joten se tulee syömään aikaani jonkin verran enemmän kuin olin kuvitellut, mutta kyllä minä silti ajattelin pysyä ainakin kahden ficin viikkotahdissa, jollen ihan kaikkia ehdi aina lukea.

Menen tästä Barely Boyn kimppuun -->

// Barely Boy tuli lukaistua loppuun siinä puoli kahdentoista paikkeilla viime yönä, nyt menossa My Very Berry Happy Days luvussa kaksi.

// Nyt on My Very Berry Happy Dayskin luettu. Kai meikäläisen aivoihin uppoaa näin aikarajan puitteissa vielä ainakin pari lukua Malade Mentalea, mutta loput jäävät sitten myöhemmäksi.
Viimeksi muokannut Nightfall päivämäärä Su Kesä 24, 2012 5:18 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Kesä 22, 2012 7:57 pm

Oon ollu ihan koomassa koko viikon kotona, enkä näin ollen ole jaksanut raahautua kirjoittamaan lähes mitään lafiin. Mun piti esim. maanantaina tulla kertomaan, että olen lukenut kaikki edellisviikon ficit. Tän viikon ficcejä oon tähän mennessä vain vilkaissut ja vaikuttaa tosi hyviltä. En kuitenkaan ole jaksanut aloittaa luku-urakkaa, sillä oon yrittänyt organisoida nyt huomista nyappy is back -miittiä Tampereella, harjoitellut tanssia koetansseihin ja sellasta. Kuitenkin, aion lukea kaikki nää ficit, vaikka sitten myöhässä. Esimerkkinä, Malade Mentaleen on ollut mun "luettava" listalla siitä lähtien kun voitti pari vuotta sitten palkinnon gaalassa...

Meen nyt jatkamaan muita kirjoitustehtäviä ja Hyvää Juhannusta ! ^^ -->
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Kesä 23, 2012 3:41 pm

Tiedoksi, että ensi viikon ficit postataan ensi maanantaina ~iltapäivällä. Olen suurimman osan sunnuntaista ja maanantaista maaseudulla ilman nettiä, joten keskiyöpostaus ei onnistu.

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 5 (25.6.)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Kesä 25, 2012 2:19 pm

Osa 5: Yliluonnollisia tapahtumia
25.6.-1.7.

Lukupiirin viidennessä osassa nähdään monenlaisia asioita, joita ei voida järjellä selittää.

Dark Shines, 50/50 (Fanyare)
K-15, X Japan, Taiji/Yoshiki, angstia, draamaa ja aikamatkustusta
Fanyaren 50-osaisessa jfanfic50-haasteficissä Taijin elämä kääntyy ylösalaisin, kun paljastuu, että Yoshiki osaa matkustaa ajassa ja tarvitsee Taijin apua menneisyydessä tehtyjen virheiden korjaamiseen.

Sielunsyöjä, pro+11/12 (Rieken)
K-15, The GazettE, Ruki/Reita, AU, kauhua, kuolemaa ja kummitustalo
Reitan, Kain, Aoin ja Uruhan loma saa odottamattoman käänteen nelikon eksyessä vanhan kummitustarinan tapahtumapaikalle. Onneksi sielunsyöjää ei ole olemassakaan. Vai onko sittenkin?

Ferrum, 8/8 (erring)
K-18, Girugamesh, Ryo/Satoshi, AU, romanssia, draamaa ja siivekkäitä taruolentoja
Lafin tunnetuin Girugamesh-kirjoittaja antaa Ryolle siivet. Satoshin Ryo ottaa ihan itse.

Mitä nyt?
1) Lue mahdollisimman monta ficciä edelliseltä listalta
2) Kerro täällä viimeistään maanantaina 2.7., mitkä ficit luit
3) Jos haluat, voit kertoa tässä ketjussa lyhyesti, mitä pidit ficeistä
4) Jos haluat, voit myös jättää kommentteja ficcien omiin ketjuihin tai ottaa kirjoittajiin yhteyttä yksityisviesteillä

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 5 (25.6.)

ViestiKirjoittaja Fray » Ti Kesä 26, 2012 8:04 pm

Multa jää tän viikon ficit aikalailla koskematta. Haluun ehtiä kattoo mahdollisimman paljon Game of Thronesia ja torstai-aamuna on lähtö kohti Helsinkiä, perjantaina taas matka alkaa ja kolme viikkoa edessä.

Joten joo, luovutan jo tässä vaiheessa näiden suhteen. Ferrumin tosin olen lukenut useammankin kerran joskus hurjassa menneisydyessä ja muistan tapahtumat melko hyvin~
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

EdellinenSeuraava

Paluu Lukeminen & kommentointi