Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 10 (30.7.)

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 8 (16.7.)

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Heinä 16, 2012 8:43 pm

Yay, sain luettua viime viikon ficeistä peräti kaksi: Ahdinko ja kooman sekä Comedownin :D

Tämän viikon ficit yllättivät siinä mielessä positiivisesti, että joukossa oli peräti lukupiirin ensimmäinen ficci (The name of the dying ROSE), jonka nimi, alkutiedot tai muu vastaava eivät tuoneet itselleni mitään omakohtaisia lukumuistoja mieleen>8D Tosin ilmeisesti olen kuitenkin henkilöiden kuvia alkutiedoissa eksynyt stalkkaamaan, mutta muuten! Tähän mennessä tässä lukupiirissä on ollut vain puolitoista ficciä, joita en ole ikinä lukenut (Dark Shines kokonaan ja osa Madale Mentalea), että ihan hyvin on nähtävästi tullut Lafin ficcejä kahlattua vuosien varrella:'D Ehkä otan tämän viikon tavoitteeksi tuon The name of the dying ROSEn plus jonkun toisen kivaisan ficin lukaisemisen^^

//Propsit tosiaan teille, jotka olette edes melkein pysyneet lukupiirin menossa mukana:'D Ite oon säälittävän hidas lukija, koska haluan lukea raaauhassa, jotta en missaa tarinan hahmojen varpaan liikahtamistakaan jneXD Lisäks en jaksa koko illan datailua käyttää lukemiseen (puhumattakaan siitä, että jaksaisin ihan joka päivä edes lukea), niin useimpien näiden lukemieni lukupiirin tarinoidenkin läpi kahlaamiseen olen käyttänyt n.kaks iltaa:'D Ja kuten sanottu, olen lukenut lähes kaikki nämä ficit jo aiemmin niin ne eivät välttämättä enää sillä tavalla koukuta, vaikka viimeisimmästä lukukerrasta olisikin pieni ikuisuus. Jajajaja.... Minä mitään yritä selittääXD
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 8 (16.7.)

ViestiKirjoittaja embled » Ti Heinä 17, 2012 4:49 pm

Noniin, tän viikon ficit tuli luettua, nyt voin hyvillä mielin lähtee ajotunnille.

Taisin muuten löytää tällä viikolla kans uuden lempificin... (eikä niitä ookkaan ku... liian monta?)

1 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 9 (22.7.)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Heinä 22, 2012 1:51 pm

Osa 9: Takaisin kouluun
23.-29.7.

Lukupiirin yhdeksännessä osassa palataan kouluun ...tavallaan. Jokainen tämän viikon ficeistä lisää tavanomaiseen kouluympäristöön omat lisämausteensa. Onneksi meidän koulupäivämme eivät ole yhtä tapahtumarikkaita.

Särkymätön, 30/30 (Aysha)
K-18, useita artisteja, Asagi/Hide-zou, AU, yakuzoja, seksiä ja kuolemaa
Älä katso taaksesi aloitti lukupiirin. Nyt kahdeksan viikkoa myöhemmin kaikkien lukijoiden pitäisi olla selvinnyt siitä, joten on aika siirtyä prequeliin. Asagin ja Hide-zoun koulu- ja yliopistovuosia värittivät henkivartijat, tulitaistelut ja Asagin äiti.

Bend it yourself, 13/? (erring)
K-18, girugamesh, useita parituksia, AU, romantiikkaa, draamaa ja genderbendausta
Lähes heteron Ryon rakkauselämä mutkistuu entisestään, kun hän eräänä aamuna herää ja huomaa muuttuneensa tytöksi. Vielä omituisemmaksi tilanteen tekee se, ettei kukaan muu tunnu näkevän tilanteessa mitään omituista.

Unohtumattomat Muistot, 18/18 (Michu)
K-13, An Cafe, Miku/Kanon, AU, romantiikkaa, draamaa ja kesäleiri
Koulun sijaan An Cafen pojat suuntaavat kesäleirille. Alkavat suhteet ja kevyt huumori saavat kuitenkin väistyä taka-alalle leiriohjaajan muuttaessa paikan painajaiseksi.

--

Mitä nyt?
1) Lue mahdollisimman monta ficciä edelliseltä listalta
2) Kerro täällä viimeistään maanantaina 30.7., mitkä ficit luit
3) Jos haluat, voit kertoa tässä ketjussa lyhyesti, mitä pidit ficeistä
4) Jos haluat, voit myös jättää kommentteja ficcien omiin ketjuihin tai ottaa kirjoittajiin yhteyttä yksityisviesteillä

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Fray » Ma Heinä 23, 2012 8:56 pm

Minä palaan lukupiiriin reissun jäljiltä rähjäsenä ^^
Ainakin kaksi tän viikon ficeistä on luettu, ja Särkymätön vieläpä moneen kertaan - siispä taidan jättää sen suosiolla viimeseksi jos lukemaan ehdin ^u^
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja embled » Pe Heinä 27, 2012 4:24 pm

Ja embled vanha pieru tässä päiviä! Ilmoitan täten että oon lukenu tämän viikon ficit.

1 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

Re: Lafin parhaat -kesälukupiiri: osa 10 (30.7.)

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Heinä 30, 2012 9:28 pm

Pahoittelen viimeisen osan viivästymistä. Minulla oli pieniä teknisiä ongelmia: Yksi tämän viikon ficeistä oli osittain poistettu Lafista, ja jouduin lataamaan, purkamaan ja kopioimaan vanhoja varmuuskopioita hidastetun mobiiliyhteyden yli palauttaakseni puuttuvat luvut. ^^;

Kun olette tutustuneet tämän viikon ficceihin, olisi tosi kiva saada palautetta kesälukupiiristä yleensä: Kuinka hartaasti olette seuranneet, saitteko vanhoista ficeistä hauskaa tekemistä kesälomallenne ja kannattaisiko tällaisia aktiviteetteja järjestää enemmänkin?

--

Osa 10: Reitukin paluu
30.7.-5.8.

Lukupiirin kymmenennessä ja viimeisessä osassa palaamme takaisin foorumin historian rakastetuimpaan ja luetuimpaan pariin, The GazettEn Rukiin ja Reitaan. Viime viikon teemaa jatkaen nämäkin ficit ajoittuvat herrojen nuoruusvuosiin.

Elämä koetuksella, 9/10 (tattic)
K-15, multi-fandom, Ruki/Reita, AU, jännitystä, yakuzoja ja poikakoulu
Rukin uusi koulu ei ole tavallisimmasta päästä: Oppilaat on jaettu kahteen jengiin, joiden välinen kamppailu yltyy joskus verenvuodatukseen asti. Mutta kuka todella vetelee naruja koulupoikien kiistojen takana?

Fragile Wings, 11/11 (Lumiere)
K-15, The GazettE, Ruki/Reita, AU, jännitystä, romantiikkaa ja koulua
Reitalla ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia koulun kingiin Rukiin, mutta kun Reita joutuu omituiseen onnettomuuteen, Rukikaan ei pysty enää peittämään tunteitaan.

Man that you fear, 6/20 (akumu)
K-15, multi-fandom, Ruki/Reita, AU, huumoria, toimintaa ja Disney-vaikutteita
Disneyn Herkuleksesta vaikutteita saaneessa ficissä Reita lähetetään maan pinnalle etsimään tosirakkautta. Voisiko se löytyä mallina työskentelevästä Rukista?

--

Mitä nyt?
1) Lue mahdollisimman monta ficciä edelliseltä listalta
2) Kerro täällä viimeistään maanantaina 6.8., mitkä ficit luit
3) Jos haluat, voit kertoa tässä ketjussa lyhyesti, mitä pidit ficeistä
4) Jos haluat, voit myös jättää kommentteja ficcien omiin ketjuihin tai ottaa kirjoittajiin yhteyttä yksityisviesteillä

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Heinä 31, 2012 8:06 pm

Lukaisin tältä viikolta Fragile Wingsin unettoman loma-aamun kunniaksi kännykällä sängyssä makoillen :D Mut mun kahden päivän loma on ohi, työt söi vähän koko lukupiiriä :( Ei ole vieläkään ollut aikaa ÄKT:lle tai muille tovereille. Muutamia ficcejä oon tuolta välistä lueskellut enkä ole kaikkia tänne muistellut ilmoitella mut eipä sillä ole niin väliä kun en ihan kärkikolmikossa määrien puolesta kuitenkaan ole XD

Mut tosi kiva oli koko homma! Tähän ketjuun palailen kyllä vielä monta kertaa muutenkin kun on tylsää ja etsin jotain lukemista Lafista :D Kummasti sitä tällein löytyy hyviä vanhoja ficcejä, jotka ovat aikoinaan lipsuneet ihan ohi. Ensi kesänä uudestaan? Tai joululomalla jokaiselle päivälle-- :D
Just smile, it confuses people.

4 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja embled » Pe Elo 03, 2012 10:13 am

Ja tämän viikon ficit on luettu! Fragile Wingsia lukiessa (näin roolipelaajana) mulle iski kyllä yks ajatus iha niiku salama kirkkaalta taivaalta... ("Ei saatana, tää Ruki on melkein pahempi kusipää kun mun Ruki!")

Yhyy, joko se oli tässä ;__; Olisin mä voinu todennäkösesti kouluajallaki jatkaa, mutta muut ei taida olla samaa mieltä. : D Mutta joo, ylpiä olen siitä että sain jokasen ficin kunnialla luettua!
JOO. NÄITÄ LISÄÄ. ME GUSTA.

tikraw kirjoitti:Ensi kesänä uudestaan? Tai joululomalla jokaiselle päivälle-- :D

Juuri näin! ... Mut se joululoma sitten... "SUSKII nyt avataan lahjat!" "Joo ihan pieni hetki mä oon kohta valmis..." *lueluelue*

Mut joo siis jos ens kesänä tää järkätään kans nii melko varmana oon messissä!

embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja Fray » Pe Elo 03, 2012 12:08 pm

... Perjantai, vapaa viikko, en oo alottanukkaa ficcejä ja oon vaan siivonnu kuolemaan saakka...

Kai mä voisin ens yönä alotella lukemaan ku velikin painu persiisee ja voin olla myöhempään koneella koska oma kone... no... keittää huoneen ilmatilaa liikaa.

//edit: Fragile Wings jäi lukematta ihan ajanpuutteen takia, muut kaksi kahlasin urheasti läpi.
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Elo 09, 2012 9:55 pm

Maanantaipäivitykseni vähän venähti heh, mutta kai sitä vielä voi tulla kertomaan, miltä tällä hetkellä lopullinen luettujen juttujen lista näyttää!

Älä katso taaksesi, osa 63
Kaidan tien kulkijat, osat prologi-10
Valokuvia, osat 1-22
Homeschooled, kokonaan
Kylpyammeita, hiekkalinnoja ja Okinawaa, kokonaan
Go-en, 'kokonaan'
Sielunsyöjä, 'kokonaan'
In my dreams, kokonaan
Comedown, kokonaan
Ahdinko ja kooma, kokonaan
The name of the dying ROSE, osat prologi-6
Särkymätön, 1-18
Bend it yourself, 'kokonaan'
Fragile Wings, kokonaan

Särkymättömän lueskelua jatkan tässä parhaillaan ja kyllä tuo The name of the dying ROSE'kin välilehdissä odottelee loppuun lukemistaan\o/ Yhyy, ihastuin ihan tuohon Bend it yourselfiin ja luin sen yhdessä hujauksessa vielä sen sunnuntain puolella, kun uuden viikon ficit paljastettiin, vaikka vähän piti vaan vilkasta:'D Sitä ihmettelen suuresti, et miksen Särkymätöntä ole koskaan tullut lukeneeksiD: No nyt sekin korjaantuu!

Mutta hei, tykkäsin tästä lukupiiristä! Oli kiva saada nenunsa eteen listaa klassikkoficeistä, joista osaa en ollut edes lukenut, sen sijaan, että olisi joutunut koko kesän vain ruikuttamaan, kun ei tule mitään uutta tekstiä eikä jaksa vaivautua metsästämäänkään mitään ficcipuolen ykkössivuja pidemmältäXD Kiitos siis tästä, kenties vielä lähiaikoina käyn katsastamassa listasta lisää luettavaa^^♥
Gitchi Gitchi Goo !!

2 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Elo 10, 2012 6:56 pm

LOL OISKO PITÄNYT JO KERTOA ): kerron silti, vaikkei sillä mitään väliäkään olisi!

Älä katso taaksesi - puoleen väliin!
Kaidan tien kulkijat
Kadotettu totuus
Valokuvia
Homeschooled
Kylpyammeita, hiekkalinnoja ja Okinawaa
Prinssi ja kerjäläispoika
Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän?
Go-en, 23/?
Malade Mentale
My Very Berry Happy Days Under the Society
Barely boy
Dark Shines, 50/50 - puoleen väliin!
Sielunsyöjä
Ferrum
Before I Decay
20 päivää elämästäni - puoleen väliin!
In my dreams
Pyysin prinssiä, sain apinan
Comedown
Lepattajat
The name of the dying ROSE
Bend it yourself
Fragile Wings - puoleksi!
Man that you fear

Hieman huijariolo tulee, koska oon lukenut näistä melkein kaikki jo valmiiksi! Mutta kiitos tästä lukupiiristä ja kirjoittajille hienoista ficeistä!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

Edellinen

Paluu Lukeminen & kommentointi