Toivo ficciä

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Toivo ficciä

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Huhti 14, 2012 6:15 pm

Etkö löydä tarpeeksi luettavaa? Vuodata sydäntäsi täällä! Kerro, mitä juuri sinä haluaisit lukea.

Voit toivoa esimerkiksi:
- ficciä tietystä parituksesta, genrestä, ikärajasta tms.
- jatkoa johonkin ficciin (linkki ficciketjuun olisi kiva)
- ensimmäistä osaa johonkin suunnitteilla olevaan ficciin
- kirjoittajaa jollekin Haastetopicin haasteelle

Perustelut eivät ole pakollisia. Jos joku toinen ehti jo toivoa samaa ficciä, voit toivoa sitä uudestaan tai käytä tykkää-nappia.

On myös ehdottomasti sallittua inspiroitua jonkun toiveesta, kirjoittaa toiveet täyttävä ficci ja mainostaa sitä täällä.

4 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Toivo ficciä

ViestiKirjoittaja shunshun » La Huhti 14, 2012 6:41 pm

Vaikka tämä ficci-idea on jo haastetopicissa varattu arvon minnakolle, toivoisin silti näkeväni tämän ficin päivänvalossa jonain päivänä: gnrbun ukehaaste.
Tuo idea on oikeasti ihan törkeän hyvä, olen odottanut tuota ficciä kuin kuuta nousevaa :3 Tämä nyt ei ole mikään moralisointi minnakoa kohtaan<3, vaan muistutus tämän hienon rakenteen olemassaolosta.
Harkitsin aikanaan myös sitä, että menisin ruinaamaan tämän ficin kirjoituslupaa minnakolta, mutten kehdannut. Nyt writer's block ei ole mikään hyvä yhteistyökumppani ottaa tätä ficciä kirjoitettavaksi, joten joku, minnako tai muu hylje, kirjoita mulle tästä hyvä crack-ficci!

(Mulla on myös toinen toive, mutta teen sen haastetopicciin ja linkitän sen tähän viestiin. Tässä haaste.)
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

4 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

Paluu Lukeminen & kommentointi