Suunnitteilla olevat ficit

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Suunnitteilla olevat ficit

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Elo 13, 2010 9:44 am

Tässä ketjussa kirjoittajat voivat esitellä tulevia ficcejään ja kysellä lukijoilta niistä alustavia mielipiteitä.

Kommenttisääntöjä ei ole.

Ficeistä voi halutessaan postata alkutietoja tai teasereita, pakollista se ei ole. Jos teaser sisältää yksityiskohtaista seksi- tai väkivaltakuvausta tai muuta materiaalia, josta kaikki eivät välttämättä pidä, siitä on varoitettava etukäteen.

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Suunnitteilla olevat ficit

ViestiKirjoittaja Lumiere » Pe Elo 13, 2010 9:49 am

Heippa kaikki pitkästä aikaan! :)

Tiedän, että olen aloittanut jo useampia tarinoita, joita en ole päättänyt vieläkään, enkä varmaan tule pitkään aikaan vielä päättämäänkään. Olen aloitetuissa tarinoissa todella jumissa, enkä saa niitä yksinkertaisesti jatkettua.. Pahoittelut siitä.. Mutta nyt olisi tiedossa täysin erilainen tarina muihin kirjoittamiini tarinoihin verrattuna, mutta haluaisin vain tietää olisiko sille kiinnostusta?

Elikkä.. Otsikko olisi Last soulraiders, eli viimeiset sielunryöstäjät.. Ideani sai alkua eräästä kirjasta johon suorastaan rakastuin. Pääosissa olisivat Gazen jäsenet, koska olen taas pitkän tauon jälkeen alkanut heitä jälleen kuuntelemaan. Ideana olisi kirjoittaa tarina otsikon mukaan viimeisistä sielunryöstäjistä, sekä parista ihmisestä joiden sielut kiinnostavat sielunryöstäjiä ylitse muiden sielujen. Tarina olisi pääasiassa scifiä.. Hmm.. Mitäs vielä kertoisin... No enpä taida keksiä muuta, joten laitan ensimmäisen kappaleen jo teille, josta tulee myös koko tarinan ensimmäinen kappele, mikäli tarina saa lukuintoa voimistamaan.. Tässä se siis tulee:

Olin unessa, ainakin toivoin olevani. En voinut olla varma olisinko unessa vai hereillä, koska kaikki tuntuntui niin todelliselta valkoisine seinineen, valoineen sekä loisteineen. Lyhyt tai no ainakin minua lyhempi mies seisoi selkä minua päin kirkaan läpinäkyvän pöydän ääressä selvästi tutkien jotain. Tarkemmin katsoessani, pöydällä oli metallia muistuttava säiliö, jossa loisti pieni punainen pallovalo oikeassa alanurkassa. Säiliö oli läpinäkyvä, jonka vuoksi näin sen sisälle, jossa leijui pieni korkeintaan viiden senttimetrin pituinen hopealankaa muistuttava mato. Mato oli loisteikas, pieni ja suloinen, täysin tuntematon olemassaolo minulle. Hetken kuluttua huomasin jääneeni tuijottamaan säiliötä ja miettimään mikä se oikeastaan oli. En keksinyt sille oikeastaan mitään selitystä, se vaikutti niin epätodelliselta; suorastaan toiselle planeetalle kuuluvalta olennolta. Säiliötä tuijottaessani huomasin lyhyen valkotakkisen miehen kadonneen. Aloin etsiä miestä sivuiltani ja edestä, mitään ei kuitenkaan näkynyt. Huoneen valot alkoivat räpsyä ja aloin hermostua, aivan kuin jokin yliluonnollinen ilmiö, vaikka valojen välke oli normaalia myös minun elämässäni. Tämä valon välähtely tuntui kuitenkin erilaisemmalta kuin mihin olin jo tottunut. Selkäpiitäni alkoi karmia, kunnes aloin kääntymään ja katsomaan taakseni. Samassa kaikki valot sammuivat ja vain pientä taskulamppua muistuttava pieni valkeus oli edessäni. Henkeni salpaantui, sydämeni pysähtyi. Jäljelle jäi vain valossa loistavat punaisella värillä ympäröidyt mustaakin mustemmat ympyrät edessäni, jotka silmiä suurimmaksi osaksi muistuttivat. Mitä ne olivat tai kuka se oli?

Sitten mielipiteitä, heräsikö kiinnostus vai onko vain itseäni kiinnostavasta aiheesta kyse. Se on teidän lukijoiden päätettävissä.. Kertokaa mielipiteet niin katsotaan mitä tuleman pitää. :)

Lumiere
Bändäri

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Pe Elo 13, 2010 12:17 pm

Lumiere, minusta ficci-ideasi vaikuttaa näin alustavasti aika mielenkiintoiselta. Ei mitenkään valtavan omaperäiseltä ainakaan näiden alkutietojen perusteella (mieleeni tuli parikin elokuvaa/kirjaa/tietokonepeliä), mutta ihan tarpeeksi kuitenkin. Paljon riippunee siitä, keitä nämä sielunryöstäjiä erityisesti kiinnostavat ihmiset ovat ja miksi he niin kiinnostavia ovat.

Tuo teaserkin oli aika lupaava. Kyllä se minut mukaansa tempaisi. Mutta suosittelen kuitenkin, että suunnittelet ja hiot aika huolellisesti juonen ja perusidean ennen kuin alat kirjoittaa/julkaista. Jos juttu sinulle on yhtä suuri arvoitus kuin lukijoille, niin siltä putoaa vähän pohja pois - ajatellaan esim. nyt vaikka jotain Lostia... >.>

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On se kumma, miten kivaa ja helppoa on rustailla ficcejä ja sitten niin tuskaista kirjoittaa originaalia tekstiä, varsinkin jos siitä maksetaan. Nytkin minulla on about tusina eri ficci-ideaa hyppysissä, vaikka aikaa ei periaatteessa olisi yhdellekään niistä. Tämän yhden niistä haluaisin kuitenkin toteuttaa ihan hirveästi ja tässä alustavat alkutiedot:

Nimi: -
Genre: Mysteeri/komedia/draama/historia/(romantiikka). Het/slash/fem.
Fandom: The GazettE, MUCC, Hikaru Utada ym.

Setting: 1850-luvun Edo (= Tokio), missä yhden mielenkiintoisen, kokonaan oman yhteiskuntaluokkansa muodostivat samuraiperheiden nuoremmat pojat. Siinä missä vanhin poika oli isänsä perillinen (ja tyttäret naitettiin), nuoremmat saattoivat vain toivoa joko virkaa shogunilta tunnustuksena jostain erityiskyvystä tai että heidät adoptoitaisiin toiseen perheeseen. Näin ollen he olivatkin sitten useimmiten laiskoja ja kaikin puolin hyödyttömiä tapauksia.

-> Päähenkilöinä 4 samuraiperheiden nuorempaa poikaa (veljekset Uruha ja Yukke; Reita ja Miya) sekä yksi tytär (henkensä uhalla poikana esiintyvä Hikaru Utada), jotka muodostavat eräänlaisen kerhon tai klubin, jonka päätarkoitus on keksiä jotain hauskaa tekemistä kaiken saamattomuuden keskelle. Tarina kuitenkin lähtee liikkeelle siitä että Miya, joka on erittäin korkea-arvoisen samurain (hatamoton) poika, katoaa yllättäen.

Tapahtumat sijoittuvat enimmäkseen suuren rakkauteni eli kabukiteatterin maailmaan ja olen hahmotellut juonta hyvin innoissani, mutta epäilyttää...

En osaa päättää, painottaisinko genreistä enemmän komediaa vai draamaa. ...Haluaisiko kukaan lukea tätä? Paritukset eivät ole ne perinteisimmät (= ei Reitukia jne), joten aika paljon riippuisi tarinasta itsestään. Mielipiteitä?
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Elo 13, 2010 12:50 pm

Lumiere: Minulle tuli tuosta mieleen ensin se Twilightin kirjoittajan uusi kirja. (Ei, en ole lukenut sitä, mutta shy-rebel selitti minulle juonen miitissä, kun odottelimme muita jostain hirveästä vuoristoradasta.) Ihan kiinnostava asetelma, mutta olen vähän huolissani siitä, että kun edellisetkin ficit ovat jääneet kesken, tälle saattaisi käydä samalla tavalla, eikä ficcien jättäminen kesken ole hyvä asia ainakaan toiminnallisemmissa genreissä. Romanttisessa ficissä ei välttämättä ole yhtä suuri vahinko, jos viimeinen luku jää puuttumaan, koska lukijat arvaavat kyllä päähenkilöiden päätyvän yhteen. Sen sijaan jos scifi-ficci jää kesken juuri kun tulivuoret purkautuvat, hullut tiedemiehet kiduttavat sankaria, avaruusolennot hyökkäävät ja supersankarit nousevat toisiaan vastaan, pettymys on melkoinen, kun kiinnostava tilanne ei koskaan ratkea.

Apinakapina: Draamaa, ehdottomasti. Pidän huumoristasi, mutta veikkaan, että miljöö ja tapahtumat pääsevät paremmin oikeuksiinsa, kun niistä lukiessa ei kieri lattialla nauraen. Huumoria voi kirjoittaa mistä vain ja milloin vain, ja minusta olisi vähän sääli, jos se vain kävelisi näin mielenkiintoisen asetelman yli.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Elo 13, 2010 2:23 pm

Lumiere, mäkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että sun toi ficcisi vaikuttaa hyvältä jo nyt ! Ja oon enemmän kuin iloinen, jos tuohon ficciisi tulee The GazettE fandomiksi, koska siitä bändistä tykkään ainakin mä lukea paljon ^^ Tuon tekstipätkän perusteella voisin sanoa samaa kuin Apinakapina, tämä sinun Last soulraiders vaikuttaa hyvältä, ehkä jopa hämmästyttävän mielenkiintoiselta ! Mulle tuli itselleni pari kirjaa ja yksi leffa mieleen, mutta katsotaan sitten, miten aiot toteuttaa tuon ficcisi loppuun. Täällä olisi ainakin vakiolukija sekä -kommentoija :)

Apinakapina, myös sun ficcisi vaikuttaa hyvältä ! Musta on ihanaa oikeesti lukea joistain samuraista ja vielä, kun ficissä tulee olemaan kaikenlaisia, aivan varmasti rakastettavia hahmoja ^^ Draamaa olisi oikein mukava saada ilmenemään, koska sitä on niin hauskaa lukea. Huumoriakin voisi olla, muttei ihan niin paljon kuin esimerkiksi Ahdinko ja kooma-ficissäsi. Niin kuin gnrbu sanoikin, huumoria voi kirjoittaa koska tahansa, mutta ehkä tapahtuma-ajan ja paikkojen takia ficci pääsisi enempi oikeuksiinsa, jos siinä ei olisi niinkään paljon huumoria.

Ja jos paritusehdotuksia kaipaat niin mulla on yksi: Miya/Ruki !! Oon niin jumittautunut siihen, että huh huh... :D

Mulla olisi oikeastaan parikin ficciä kesken, mutta aattelin pistää tänne teille uusimman jatkoficcini tiedot ja pienen summarypätkän, että minkälaista tekstiä tämä tuleva ficcini voisikaan sisältää ;) Lupasin oikeastaan jo maanantaina lisätä kyseisen ficin ensimmäisen osan tänne, mutta tulin toisiin aatoksiin ja päätin tehdä luvusta vähän pidemmän ja prologinkin ajattelin tehdä, että idea aukeaisi teille paremmin !

title: --- jätän kertomatta, koska muuten tajuatte kaaaiken heti :(
genre: draama, angst, romance, slash
fandoms: The GazettE, Acid Black Cherry, mahdollisesti myös muita
summary: Heille se kaikki oli niin tärkeää: toisille pelkkää työtä, toisille elämäntapa. Mustahiuksiselle se tuntui olevan vain keino pitää heidät hengissä, etteivät kuolisi nälkään. Rahaa oli niukasti, kun toinen oli ilman minkäänlaista työpaikkaa. Kaikki tuntui joskus ihan turhalta ja siltä, kuin kuka tahansa voisi lyödä maahan. Mustahiuksinen antoi huomiota nykyään todella vähän ja se jos mikä ärsytti toista osapuolta. Työ, tai elämäntapa, meni ehdottomasti kaikkien mahdollisten asioitten edelle.

Ja siksi Ruki vihasi taiteilijoita.

Idea on siis kirjoittaa Rukista ja hänen elämänkumppanistaan ficci, jolloin kaikki ei mene ihan suunnitelmien mukaan. Rakkauselämä kärsii kuuden vuoden jälkeen Rukin miehen saadessa hyvän työpaikan, joka on hänelle työtä sekä elämäntapa. Ruki kärsii siitä, ettei saa huomiota ja on työtön, mutta koko ficci kääntyy päälaelleen, kun Ruki törmää erääseen tuttuun, jonka on tuntenut lapsesta asti.

Tapahtumat sijoittuvat pikkukaupunkiin, koska Japanin suurista kaupungeista en osaa kirjoittaa mitään ja pyrin kuvailemaan tapahtumapaikkoja tarkasti ja kuvailevasti. Olisiko teillä kenelläkään mitään ideoita genren kannalta ? Kaipaatteko angstin ja draaman sekään huumoria vai kenties mitä... ? Löytyykö tälle edes lukijoita ? :D
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Elo 13, 2010 4:02 pm

Okei, itselläni on varmaan miljoona ficciä kesken enkä ole julkaissut yhtäkään. :'D Ja silti keksin niin mahtavia ideoita jatkuvasti lisää, että ne tekee mieli toteuttaa. Tämä kuitenkin on viimeisin, ja varmasti tähänastisista ideoistani omituisin, joten haluan jakaa sen kanssanne.

Title: does not exist yet
Band: My Dragon (Kiryun alter ego)
Paring: Dandy Maro/Charity Miki
Rating: K-18
Genre: PWP, AU, slash, humor, fantasy, gender bender
Varoitukset: Punaviiniä kuseva, ihmiseltä-pukeutuneena-mehiläiseksi näyttävä mehiläinen (onko tuo muuten zoofiliaa jos se mehiläinen kuitenkin näyttää ihmiseltä? XD) ja mies, jolla on rinnat
Suositukset: Ennen lukemista kannattaa katsoa Youtubesta Gomen ne ! My Dragon @ Shibuya QUATTRO, sillä en voi tarjota kuvia hahmoista
Idea kaikessa lyhykäisyydessään: Charity Miki on päättänyt pitää tyttöjen illan yhdessä Beauty Taman ja Panty Hiwain kanssa. Tyttöjen ilta ei tietenkään ole mitään ilman punaviiniä, joten Charity Miki lähtee lyhyelle vierailulle Dandy Maron; mehiläisen, jolla on mystinen kyky virtsata punaviiniä, luokse, mukanaan neljä tyhjää pulloa. Paikan päällä käy ilmi, ettei Charity Mikillä olekaan mitään, millä maksaa punaviinistä (eihän Dandy Maro toki ihan omaksi ilokseen ihmisille alkoholia anna), ja samalla esille nousee kysymys siitä, että jos Maron virtsa on punaviiniä, mitä ne muut eritteet sitten ovat. Luonnossa maksamisen iloja luvassa.
Disclaimer: Tekstin tuotoilla ei ruokita kuin kieroa mielikuvitustani. En omista hahmoja (kuuluvat Kiryulle, etenkin Kurosaki Mahirolle ja Sakai Mitsukille), mutta teksti on omani
Palaute: Toivottua, jos joku on sisäistänyt varoitukset ja lukenut niistä huolimatta.

Okei, kuinka moni oksensi jo alkutiedoille? :'D Kaikki ficcejäni lukeneet osaavat arvata, etten todellakaan ole tekemässä tästä huonoa vessahuumoria sisältävää, 12 -vuotiaan kirjoittamaa räpellystä, on minulla sentään jonkinlaisia kirjoittajan lahjoja. :'D Onko tämä nyt vähän turhan omituinen lafiin? XD Se ei periaatteessa sisällä mitään kiellettyä, Dandy Marokin sentään näyttää ihmiseltä (ajatelkaa asetelmaa lastennäytelmänä: karhuksi pukeutunut tyyppi on karhu, puuksi pukeutunut tyyppi on puu).

Mielipiteitä arvostetaan, etenkin rakentavia sellaisia.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Pe Elo 13, 2010 4:32 pm

Apinakapinalle: Hmmm, oon tykänny lukee sun ficcejäs, (vaikken niitä ole kommentounutkaan vielä, shame on me.) joten mielenkiinto heräsi heti. Draaman puolelle minäkin sanoisin, mutta pieni huumorinpoikanenkaan ei olisi pahasta. Lukijaksi tulisin, vaikka GazettEsta en hirveästi fandomina pidä, vaikuttaa jännältä, että tulisi kyllä luettua.
akumu: Jes, Acid black cherry. Idea vaikuttaa ihan hyvältä näin alustavasti, ja tulisin lukemaan luultavasti tätäkin, (vaikka se Gaze ei suosikki tosiaan ole) mutta kun ABC:nkin olit laittanut fandomiksi, voisihan sitä. Tuon lyhyen pätkän perusteella en laittaisi huumoria ainakaan kovin suurissa määrin mukaan, draama ja angst voisivat sopia parhaiten?

Noniin, itselläkin olisi yksi ficci tuloilla. Olen saanut suunniteltua jo juonta jonkin verran ja mieleen pälkähtäneitä kohtauksia kirjoitettua, mutta pitää vielä suunnitella tarkasti koko homma loppuun, tai sitten käy (taas) niin, että ficci ei enää kiinnostakaan ja se jää kesken. Saas nyt nähdä, että koska saan sitä tänne lisättyä, luultavasti parin kuukauden sisällä. Tai että olisiko nyt ylipäätänsä ketään kiinnostunutta lukemaan ja kommentoimaan. Haluaisin kuulla ihan rehellisen mielipiteen, vaikka kovin tarkasti en olekaan juonta selostanut, koska tuo on lähinnä raakaversio, joka saattaa ja luultavasti vielä tuleekin muuttumaan.

Nimi: Ei ole vielä
Fandoms: Phantasmagoria, Satsuki, Sadie, D & Matenrou Opera
Pairing: Kisaki x Riku (ja mahdollisesti jotain muita)
Chapters: Prologi ja 5-10 osaa?
Genre: Drama, (jonkinlainen köyhä humor) & fluff
Rating: K-11/K-13
Juonta lyhyesti: No niin, tarkoitus olisi kirjoittaa tosiaan hieman pidempi teatterificci. Prologi alkaa siitä, kun Kisaki(ohjaaja) ja Iori(käsikirjoittaja) valitsevat viimeiseen jäljelle jääneeseen rooliin näyttelijää näytelmäänsä. Roolin saa Riku, juuri teatterikorkeakoulusta valmistunut nuori näyttelijä. Riku tutustuu tulevaan näytelmään ja harjoittelee rooliaan. Esiripun takana kuitenkin tapahtuu kaikenmaailman välikohtauksia, harjoitukset eivät mene aina ihan niin kuin on suunniteltu ja tilannetta hankaloittaa Tsurugi, Rikua kokeneempi pääosan näyttelijä, jolla on lievästi sanottuna noussut suosio nuppiin.
Riku yrittää parhaansa mukaan keskittyä työhönsä ja unohtaa Tsurugin oikuttelut, omat mokansa ja koko ajan vahvistuvat tunteet Kisakia kohtaan. Asiat eivät kuitenkaan aina tapahdu kaikista mieleisimmällä tavalla, kun näyttelijöiden tempperamentti ja ohjaajan kovapäisyys tuntuvat ottavan useinkin yhteen.
Keskeisimmät henkilöt tulisivat olevaan Kisaki ja Riku(ofc), mutta hieman suuremmissa rooleissa ovat myös Tsurugi, Jun ja Iori. Teatterilla työskentelevät myös mm. Kei, Mao, Satsuki, Ruiza, Mizuki ja You.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Elo 13, 2010 4:48 pm

Tälle ketjullehan tuli heti käyttöä. x)

Akumu: Kuulostaa hyvältä, vaikuttaa siltä että luvassa voisi olla vähän realistisempaa ihmissuhdedraamaa. Minulle riittää, jos genre pysyy perusdraamana, en tarvitse siihen yliluonnollisuutta, itsemurhaan asti etenevää angstia, valkoisia hevosia ja tulipunaruusuja -romantiikkaa tai crackia.

Yuugi: En oksentanut. Sen sijaan repeilen jo pelkälle idealle niin paljon, että minulla on hankaluuksia edes kuvitella sen lemonin kuvittelemista. Katsoin aiemmin sen lol-ketjuun linkittämäsi videon, ja se oli joko hienointa tai kauheinta, mitä olen koskaan nähnyt. Tuosta ficistä on tulossa parempi kuin Piparkakkujoulusta. ;D

Amor: Ehdoton kyllä! Aikuisviihdeteollisuus on rakkaus, ainakin ficeissä. :D Lisäksi Tukholma-syndrooma on aina hieno asia. Miten nopeasti haluat heidät naimaan? (Oletan ja toivon, että siihen päädyttäisiin. :D) Jos heti, syyksi kannattaa laittaa Reitan kieltäytyminen töistä; jos hän vain kuulee liikaa, Zeron ensisijainen huolenaihe on pitää hänet hiljaisena eikä keskittyä ihailemaan hänen kadehdittavaa fysiikkaansa.

Nukeochi: Phantasmagoria ei kuulu fandomeihini, mutta olen viimeisen puolen vuoden aikana kuunnellut niin paljon erään näyttelijän podcastia, että teatteri kiehtoo kovasti ympäristönä. Juonen puolesta sanon siis, että go for it!

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja sunny » Ti Huhti 12, 2011 11:43 am

Nyt kun on tänne saatu tämä mielenkiintoinen alakategoria Muu fanfiction -alueelle, niin mieleeni pälkähti juoni, jota olen joskus alustavasti suunnitellut, ja olen työstänyt sen rungon jo valmiiksi, ja nyt pitäisi syöksyä yksityiskohtiin - jos se ylipäänsä on kannattavaa.

Olen todella huono kirjoittamaan jatkoficcejä, koska ilman lukijakuntaa innostukseni lopahtaa valitettavan äkkiä. Olen myös erittäin huono kirjoittamaan suomeksi yhtään mitään, enkä ole kirjoittanut ficcejä suomeksi naismuistiin. Siksi, ennen kuin poraudun tähän juoneeni tarkemmin, haluaisin kysyä, onko Lafissa mahdollisesti ketään, kuka haluaisi lukea jpophettiä englanniksi ? Kuulostaa jo nyt siltä että ei :D Mutta en voi taikka jaksa uskoa olevani ainoa, joka kaipaisi edes pikkuisen hettiä tänne.

Pakko myöntää että olen varmasti yhtä suuri slash-fani kuin suurin osa teistäkin, enkä itse asiassa edes kirjoittele hettiä niin paljoin kuin luulisi, mutta tämän ficin tapauksessa olisi aika oleellista, että toinen henkilöistä olisi nainen (mm. siksi, että ficci sisältää raskauden ja mpreg ei sovi minulle ei sitten yhtään, ja koska ficissä on niin paljon draamaa etten ehtisi oikein paneutua siihen, että hahmot ovat homoja, joten on helpompaa tehdä heistä heteroita).

Juonesta en haluaisi kertoa kauheasti näin etukäteen, koska se varmasti muuttuu vielä melkoisesti, mutta koska tiedän tässä suurimman kompastuskiven olevan luultavasti heterous, voin puolustella sitä hieman. Ficissä ei ylistettäisi heteroutta yhtään mitenkään (henkilöt eivät pidä paraateja eikä ficci sisällä intensiivistä seksikuvaustakaan), eikä se pelaa muutenkaan ficissä valtavaa osaa, vaikka kyseessä olisikin romance/drama. Ficci keskittyisi vain pariin henkilöön (itse asiassa kahteen), ja vaikka setting olisikin melko yksinkertainen, aika paljon odottamatonta olisi tapahtumassa ;) Luonnollisesti en paljasta näitä odottamattomia käänteitä etukäteen. En pyri kuitenkaan perinteiseen ihmissuhdedraamaan, vaikka se onkin ainakin allekirjoittaneen mielestä perin huvittavaa luettavaa.

Uskon, ettei tältä foorumilta löytyisi lukijoita, mutta päätin joka tapauksessa heittää idean ilmaan. Toivottavasti edes joku kiinnostuisi lukemaan niin ehkä saisin työstettyä tämän orastavan idean pitemmälle !
難道 是天意

sunny
Vuoden kommentoija

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 18, 2011 5:24 pm

sunny kirjoitti:Siksi, ennen kuin poraudun tähän juoneeni tarkemmin, haluaisin kysyä, onko Lafissa mahdollisesti ketään, kuka haluaisi lukea jpophettiä englanniksi ? Kuulostaa jo nyt siltä että ei :D Mutta en voi taikka jaksa uskoa olevani ainoa, joka kaipaisi edes pikkuisen hettiä tänne.

Pakko myöntää että olen varmasti yhtä suuri slash-fani kuin suurin osa teistäkin, enkä itse asiassa edes kirjoittele hettiä niin paljoin kuin luulisi, mutta tämän ficin tapauksessa olisi aika oleellista, että toinen henkilöistä olisi nainen (mm. siksi, että ficci sisältää raskauden ja mpreg ei sovi minulle ei sitten yhtään, ja koska ficissä on niin paljon draamaa etten ehtisi oikein paneutua siihen, että hahmot ovat homoja, joten on helpompaa tehdä heistä heteroita).

Juonesta en haluaisi kertoa kauheasti näin etukäteen, koska se varmasti muuttuu vielä melkoisesti, mutta koska tiedän tässä suurimman kompastuskiven olevan luultavasti heterous, voin puolustella sitä hieman. Ficissä ei ylistettäisi heteroutta yhtään mitenkään (henkilöt eivät pidä paraateja eikä ficci sisällä intensiivistä seksikuvaustakaan), eikä se pelaa muutenkaan ficissä valtavaa osaa, vaikka kyseessä olisikin romance/drama. Ficci keskittyisi vain pariin henkilöön (itse asiassa kahteen), ja vaikka setting olisikin melko yksinkertainen, aika paljon odottamatonta olisi tapahtumassa ;) Luonnollisesti en paljasta näitä odottamattomia käänteitä etukäteen. En pyri kuitenkaan perinteiseen ihmissuhdedraamaan, vaikka se onkin ainakin allekirjoittaneen mielestä perin huvittavaa luettavaa.

Kyllä, Lafissa on myös meitä hetteilijöitä. :--------D Täytyy sanoa, että riippuu enemmän hahmoista itsestään kuin heidän sukupuolistaan, olenko kiinnostunut lukemaan, mutta periaatteessa kyllä, het on jees, enkku on jees ja kpop on jees, joten why not, etenkin kun sulla tuntuu olevan juonikuviot jo mielessä! Raskauskin on tällä foorumilla ollut huomattavan harvoissa ficeissä esillä.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

Paluu Lukeminen & kommentointi