Kommenttikiitokset ja -kehut

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Kommenttikiitokset ja -kehut

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Huhti 06, 2010 12:39 pm

Keneltä olet saanut hyvän kommentin ficciisi? Kuka lafilainen piristi päivääsi tänään tai kehitti sinua kirjoittajana vuosia sitten? Keitä olet unohtanut kehua ja kiittää? Kuka kirjoittaa niin hyviä kommentteja, että hänen jälkeensä hirvittää mennä sanomaan oma mielipiteensä? Kuka sai kommentillaan sinut jatkamaan kauan hiatuksella ollutta ficciä?

Tässä topicissa voitte avautua parhaille tai muuten vain ihanille kommentoijillenne siitä, miten paljon heidän näkemäänsä vaivaa arvostatte. Lyhyestä virsi kaunis, tai pitkästä. Tärkeintä on näyttää, että kommentointi todella kannattaa!

(Aloitan toki itse. :--------D)

Avalyn, siitä on jo aikaa, kun olen sinulta kommentteja saanut, kun en ole julkaisijanakaan mikään aktiivinen aikoihin ollut, mutta tulin lukeneeksi pätkän eräästä kommentistasi eilen. Olet kyllä kehunut minua aivan ylenpalttisesti, mutta perustelit näkemyksesi niin hyvin, että paha on moderaattorinkaan pitää kommenttejasi mielistelynä. Liikuttuihan siitä, ja tuli pitkästä aikaa sellainen olo, että jotain pitäisi julkaistakin taas. Olen kiittänyt ja kehunut sinua kommentoijana monesti ennenkin, mutta ansaitset vielä monta uuttakin kehua, niin paneutuva ja ajatteleva lukija ja kommentoija olet. Kiitos. ♥
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

Re: Kommenttikiitokset ja -kehut

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Ti Huhti 06, 2010 4:48 pm

On niin monia ihmisiä, jotka ovat kommentoineet monia eri ficcejäni ja niiden osia viimeisten 12 kuukauden aikana, ja haluaisin kiittää heitä kaikkia, koska en ikinä olisi uskonut saavani niin paljon kommentteja! Erityisesti kaikki Amaranthia seuranneet ja kehuneet, kiitos. Luettelisin nimiä, jos en pelkäisi unohtavani jotakuta tärkeää (ja jotta en kuulostaisi vieläkin enemmän Oscar-märehtijältä kuin jo kuulostan >.>)

Viime aikoina:

Kaikkien lafilaisten kauhu Gnrbu on piristänyt (tai "piristänyt") ficcaajien päiviä kommenteillaan ja haluaisinkin kiittää tässä häntä erityisesti rehellisyydestä (vaikka epäilen, että hänkin olisi vielä paljon armottomampi, jos kehtaisi, ainakin minun ficcieni suhteen) sekä ahkeruudesta! Ristin hänet täten lafin Simon Cowelliksi...

Samoin Tattic on viime aikoina ollut hyvin aktiivinen ja innostunut ficcini kommentoija ja pitänyt minua varpaillaan laiskottelun suhteen erityisesti yksäreillään; kiitos siitä!

Tyler: Vähän random kiitos, mutta olen jotenkin ihan onnessani, että pidät Reitastani ja että kommenttisi ovat niin... hm, suoria?

Socialriot: Ei tykkää "gay-juduista" häntä lainatakseni ja rohkaisikin minua parilla kommentillaan kirjoittamaan muutakin kuin romantiikkaa, kiitos kauheasti!

Ja vielä Jemmi: Olet kommentoinut niin montaa ficciäni, ja mielipiteesi on minulle erityisen arvokas, koska olemme monista Gaze-asioista niin hämmentävän samaa mieltä! Ja koska poden huonoa omatuntoa feilattuani hengata mesessä >.>

---

Tietenkin joku nyt ajattelee, että "mikä kiittämätön ämmä" -> lähetä vain yksäriä, jos minun olisi pitänyt mainita sinut... :/
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja ikur » Ke Huhti 14, 2010 8:38 pm

Tämä topic on selvästi se ainoa ja oikea paikka mulle. :-----D Musta tuntuu että kiittelen mun ficcien kommentoijia koko ajan ja siltikin tuntuu etten kiittele tarpeeksi.
Siispä vaihteeksi kiitän kaikkia ficceihini, erityisesti Homeschoolediin kommentoineita ! Oon sanonut tän jo sata kertaa ja enemmänkin, mutta ilman teitä en olisi pystynyt kehittyä niin paljoa kirjoittajana. Komppaan Apinakapinaa siinä asiassa, että tästä tosiaan tulee vähän Oscar-gaalafiilis. XD

On kyllä yksi, jota mä haluaisin ihan erityisesti kiittää, tuo yksi on Gilraen. Apua, mä en edes tiedä mitä sanoisin ! Kuulostaa kauhean karulta vaan kirjoittaa kiitos, se on hirveän laimea sana siihen nähden, miten paljon mä sun kommentteja arvostan. Sä kirjoitat romaaninmittaisia kommentteja, sä analysoit joka kerta hahmot läpi, kerroit mistä pidit ja mistä et, huomaat kaikki pilkkuvirheet jotka mun haukankatseelta (...) menee ohi ja sä tunnut tosissas tykkäävän mun ficistä. Kerran sä jopa kerroit lähestulkoon kappaleen verran miyavin kaatuamisesta tuolilla, joka mainittiin tekstissä sivulauseessa ! XD Eikä siinä vielä kaikki, vaan sä myös kuulostat oikeesti siltä, että sä tarkoitat, mitä sanot :D
Ootan sun kommentteja aina innolla, koska mä tiedän, että ne on aina täynnä asiaa. Sulla on hyvä tyyli kommentoida, se on selkeä ja etenet järjestelmällisesti. Sä et jaarittele tai quotaile turhia, jotta saisit kommentin näyttämään pidemmältä. Sä kerrot juuri sopivasti, et liian vähää etkä liian paljoa. Mulle tulee kaiken lisäksi aina hyvin liikuttunut fiilis, kun sä heität mua yksärillä ja tiedustelet uusimman osan julkaisupäivää XD
Haluan siis kiittää sua ihan sydämeni ja vaikka keuhkojenikin pohjasta, sun kommentit on aivan ylimahtavia ! Kiitos ! ♥

Mun tekisi mieli kiittää teitä kaikkia muitakin.. :( ( toisen kerran lol ) Jos koet nyt itsesi syvästi loukatuksi, rohkeasti yksäriä vaan mulle ja korjataan asia ! :D
Kiitos vielä kaikki te ♥
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tuuli » Pe Heinä 23, 2010 11:27 pm

Hei, miksen oo havainnut tätä topaa. :-------(

Täydellinen tilaisuus kiittää yhtä ihmistä - eli shunshun, asd, kiitos niin, niin paljon ja hirveästi ja kamalasti. Kommentoit mulle sabout vuosi sitten, kun lafissa vielä aktiivisesti julkaisin. En muista suoralta kädeltä, moneenko ficciin numeraalisesti, mutta sen muistan, että moneen ja aktiivisesti. Listasit mut joskus viestiisi Suosikkikirjoittajat-topassa - joo, törmäsin siihen vahingossa aikoinaan ja lukemani jälkeen vietin loppupäivän sanattomuudessa. Piristit kommenteillasi monia muuten harmaita päiviä, ja osasit aina sanoa ne oikeat asiat. Pidän kommentointityylistäsi, olet hyvä kirjoittaja ja se näkyy myös tässä. Keskityit ficceihin ja eläydyit niihin. Osasit poimia pienimpiäkin asioita ja syventyä yksityiskohtiin. Ilahduin aina, kun näin, että olit kommentoinut - viestisi olivat jotain, mitä odotti ja toivoi. Juuri siksi olen vieläkin järjettömän pahoillani siitä, että vastailuni kommentteihisi oli mitä oli. Olen todella huono vastaaja näin yleisestikin, en koskaan tiedä miten päin olla ja mitä sanoa. Pelkkä vilpitön 'kiitos' tuntuu aika laimealta, etenkin sun kommenttiesi jälkeen. Toivottavasti et vihaa mua ihan tyystin, koska oikeasti, olit parhaimpia aktiivisia kommentoijia ikinä. ♥
ficcilistaus | tumblr | last.fm

( filthy victorians, they made me what I'm made of )

Tuuli
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Syys 04, 2010 7:14 pm

Annan randomit seläntaputukset shy-rebelille, joka on viime aikoina kommentoinut useampaa ficciä pitkästi ja kannustavasti. Suunnitteletko kenties ensi vuoden gaalaan nelosvoittoa Vuoden kommentoija -palkinnon kera?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja cake-monster » Ma Syys 06, 2010 5:05 pm

Kiitoksia APPLEHOLIC kivoista ja kannustavista kommenteista! joita olet ficceihini postaillut! Tuollaiset mukavat kommentit piristävät :)

Kiitokset myös kaikille rakentavaa kommenttia antaneille, olette auttaneet minua paljon kehittymään kirjoittajana!
♪♫♬♥
♪♫♬♥

cake-monster
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Marras 23, 2010 5:46 pm

Tahdon nyt kiittää oikein virtuaalihalauksien ja sanojen kera Amoria, sunnya ja nazogia, koska näiltä kolmelta hyypiöltä todella ihanalta ihmiseltä saa niin rakentavaa, negatiivista kuin positiivistakin palautetta ! Sitten kun teitä näen jossakin in real life niin varautukaa kunnollisiin halauksiin ! Ootte kivoja, ihania ja lutusia ja ehkäpä mun ficcieni vakiokommentoijia :D ♥

Te osaatte yksinkertaisesti piristää mua ihan kamalan paljon kommenteillanne. Oon tosi usein löytänyt inspiraationi takaisin teidän kommenttejanne lukiessa ! Eli - muchos gracias teille immeisille, keep rockin' girls !
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Helmi 18, 2011 2:59 am

Kiitän nyt tässä suuresti Enyaa, koska tuntuu, etten ole vielä häntä tarpeeksi kiittänyt. Enyan kommentit ovat jokainen mielettömän loistavia, ja ilman tätä neitiä, olisin varmaan jo lopettanut kirjoittamisen. KIITOS. Hienoa on vielä se, että Enya jaksaa uskoa mun teksteihin monta kertaa enemmän kuin minä koskaan.

Lisäksi kiitän Amberua, joka uskoo, että hänen kommenttinsa ovat tekstianalyyseja. (Olisipa munkin analyysit noin hienoja...) Oikeastaan on Amberun ansioita, että koskaan aloitin kirjoittamaan, ja hänen(kin) ansiotaan, että sitä vielä jatkan.

Lisäksi kiitän andouta, jonka pari kommenttia mulle on olleet ehkä parhaita kommentteja, jotka oon koskaan saanut.

//Lisäksi kehun gnrbua, joka on kommentoinut aina yhtä loistavasti varmaan useampaa ficiä kuin kukaan lafilainen ikinä. Ja se on jo suuren kehun arvoista se.
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ti Maalis 06, 2012 6:16 pm

Vaikka topicin avausviestissä on jo kiitosta tullut, koen nyt kahta vuotta(?) myöhemmin aiheelliseksi kiittää uudelleen Avalynia, joka yhä vaan jaksaa panostaa kommenttitaiteeseen. Mikään ei tunnu yhtä hienolta kuin avata lafi ja huomata, että fikkiin on laitettu fikkiä itseään pidempi kommentti! Toivottavasti seuraavat kaksi vuotta sujuu samoissa merkeissä, ne~? Itse paatuneena kommenttinarkkarina en tiedä mitään parempaa kuin lukija, jolla on mielipiteitä.
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

4 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » To Huhti 19, 2012 9:05 pm

Mun on pakko tulla kehumaan ja kiitostamaan minnakoa, joka eilen veti aikamoisen kommenttispurtin kirjoittamalla peräti neljä kommenttia! Hienoa menoa, toveri! :D
Just smile, it confuses people.

5 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ma Syys 03, 2012 2:35 pm

Haluan kiittää ja kehua lumiukkoa Art of Life -ficin kaatamisesta. Ilman ahkeruuttasi Kommenttihaasteen kaato olisi saattanut jäädä yhdestä ficistä kiinni, mikä olisi ollut todella harmi. Sinua ei kuitenkaan onneksi riittänyt lannistamaan 16 osaa eikä edes legendaarinen Yoshiki, vaan näytit, että pidempi ficci kaatuu päättäväisen kommentoijan edessä siinä missä lyhyempikin. ^^

Muutenkin on ollut ihanaa nähdä, että uusi lafilainen on lähtenyt innolla kommentoimaan kaikenlaisia ficcejä eikä ole turhaan pelännyt Lafin kuulemma kovin Suuria ja Pelottavia kommenttivaatimuksia. Kommenttiesi taso on myös noussut koko ajan, mikä todistaa jälleen kerran, että harjoitus tekee mestarin. Jatka samaan malliin! ^^
Jossain ollessaan on jostain poissa.

9 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Nera » Ma Syys 03, 2012 8:09 pm

Haluaisin myös kiitellä heitä, jotka ovat lukeneet ja kommentoineet ficcejäni, ja aivan erityisesti Ninjiniä, joka ei edes tykkää Gazesta, mutta silti luki ja kirjoitti minulle monta ihanaa kommenttia! :D Kiitos paljon!
Kiitos isosti ja paljosti myös teille muille, superduperihanille kommentaattoreille. <3

3 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja sunny » Ti Heinä 16, 2013 3:20 am

Haluaisin tulla täysin out of the blue mutta samaan aikaan täysin aiheesta kiittämään Avalynia, joka on jättänyt lähes jokaiseen julkaisemaani teokseen järkymättömän ihailtavalla laadulla tuotetun, perusteellisen ja sanoja säästelemättömän kommentin, joka usein jättää pituudellaan jopa itse ficin varjoonsa. Mikään ei ole ilahduttavampaa kirjoittajalle kuin huomata, että lukijalla on liikkunut muutakin päässään kuin silmät teosta läpi kahlatessaan, ja Avalynin palautteesta sen kyllä huomaa! Hän inspiroi minua itseäni olemaan parempi kommentoija, kirjoittaja ja miksei ihminenkin. Kiitos paljon, toivottavasti jatkat samaa rataa!
難道 是天意

2 tykkää.
sunny
Vuoden kommentoija

Paluu Lukeminen & kommentointi