Suosikkificit

Täältä löytyvät kaikki ficcien lukemiseen ja kommentointiin liittyvät keskustelut.

Re: Suosikkificit

ViestiKirjoittaja illusione » Su Marras 25, 2012 3:58 pm

Kuolemanpeli by Michu
Yks mun suosikkificeistä ollut jo kauan <3 Rakastanrakastanrakastan vaa niin paljon yyh. Rakastan juonta, rakastan paritusta, rakastan hahmoja ja niiden luonteita, rakastan suoraansanottuna kaikkea tässä ficissä. Tää ficci on tehnyt mun elämästä paremman, aina kun luen tätä tuun niin hyvälle mielelle, mutta toisaalta alkaa myös masentaa koska odotan uutta osaa kuin kuuta nousevaa näin kuvainnollisesti.

Malade Mentale by Ujelo
Toinen jumalainen ficci. Ylimahtava juoni, ihanaa kuvailua ja koko idea on muutenkiin niin ihana! + oon liian kauan jo miettiny Aoin kohtaloo, tahdon jatkoa.

Unchained Lover+ muut aiemmat osat by Ujelo
Tämmösenä randomina tuntemattomana voin vaan sanoo et Ujelo oon sun fani tiedoksXD <3<3<3 Näiden ficcien takia en pysty enkä edes halua lukee kenenkään muun kirjoittamaa Karyu/Zeroa, voisin itkee tän ficin täydellisyyden takia + haluun jatkoa ;_____; <3

vanhassa lafissa Autiotalo by Ujelo
Joo siis..... XD Kirjoittaja on varmasti otettu, kun kaivan tän esiin mutta ihan oikeasti oon kiintyny tähän ficciin, vaikka onkin_vanha ja en usko että tähän enää koskaan on jatkoa tulossavaikka salaa toivonkin.! Tässä on vaan niin ihanan lämmin ja kesäinen tunnelma, sellainen fiilis, johon vois jäädä pitkäksikin aikaan :'3

Vedät rajaa meidän väliin by Amor
Tää on vaan yksinkertasesti niin helvetin kaunista tekstiä. Oon lukenut paljon tämän kaltaisia oneshotteja, mutta tää on vaan jäänyt jotenkin mun mieleen.
Siitä lähtien kun ekan kerran tän ficin luin, jotenkin vaan rakastuin tähän <3 Tulee aina jotenkin tosi haikee ja herkkä olo, en voi ymmärtää miten joku oneshotti voi näin paljon saada mun tunteet pintaan, mikään muu ei koskaan ole! ;-; Oon vaikuttunu.

Smells like teen spirit by TheCatInTheHat
Koska esim. rakastan tätä. Useimmat kouluficit on kaikki samantapaisia kliseisiä "Reita tapasi rukin lukion ekalla ja he rakastuivat ensisilmäyksellä<3<3<311", mutta tää on ihan oikeesti erinlainen. Tässä on niin ihanaa kuvailua ja pystyn oikeesti näkemään silmieni edessä nuo kaikki tapahtumat! Kirjoittaja osaa saada kaikkiin tilanteisiin semmoisen ihanan tunnelman, jotenkin jokaiseen herkkään kohtaan pystyy kuvittelemaan taustalle jonkun herkän biisin XD

Cat like F-risky by TheCatInTheHat
Parasta viihdettä aikoihin! Riittää monet naurut ja myötähäpeän puuskat Rikua kohtaan pitkäksikin aikaa ♥ ! (: oon lukenut tän jo liian monta kertaa, mutta silti en vaan osaa kyllästyä tähän.

Valokuvia by HamtaroHam
Rakkaus <3 Tätä ficciä ajatellessa tulee mieleen niin monet nostalgiset hetket tän parissa, kun sain hymyillä posket kipeäksi, nauraa niin että mahaan sattuu ja kiukutella koko loppu päivän sitten kun huomaa tän lopun tulevan :c Aivan mahtavaa tekstiä, hahmojen luonteet ovat sellaiset aidot, minkälaisiksi voisin oikeassakin elämässä kuvitella heidän olleen lukiovuosina! Rakastan tätä ficciä ihan aidosti! XD

Kiire by Ujelo

Uuden suunnan lapset by Serina

+ muita, joiden muistan olleen joskus suosikkejani mutta pitäisi lukea uudestaan koska siitä on niin kauan kun luin ... XD
Kaidan tien kulkijat by shy-rebel
Lepattajat by Orkrist
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Helmi 24, 2016 11:30 pm

Haluaisin ujosti ohjata Lafilaisia lukemaan tämän äärettömän ihanan ficin, joka olemassaolevasta fandomista huolimatta voisi toimia originaalifiktiona. Valitettavasti fandom ei ole mitenkään J-rockiin viittaava, vaan Game Grumps, ja kielikin on englanti.

Child of the Stars by Medicalnonsense
- Game Grumps AU, Arin/Dan, Mature (kehtaisin melkein sanoa NC-17), scifi

Arin hasn't considered too hard in the past whether or not humans are alone in the universe. He gets an answer, however, when a benevolent alien asks for his help in performing research on the human race. Arin's not exactly a diplomat, but he nonetheless finds himself in the position of teaching the alien what it is to be human.

Pätkä ficistä:
“Dan,” Arin gasped, his dick becoming all the perkier with the show of strength. Why was this so hot? Had he really always wanted something like this? He moaned, breaking their kiss to lick down Dan’s neck, but his eyes opened and… “What the fuck, man?!”
Dan was thrown off momentarily by the shout, was this traditional? The yelling of confused obscenities? Dan blinked and turned his head in the direction Arin was facing, ah…
“Hey, Brian.” Dan greeted, having completely forgotten that his friend was even manifested in the room.
Arin might as well have been called “Angrin” because this shit was unbelieveable, he was just fucking standing there, staring! As he was still being held up by Dan’s hands on his bare ass, Arin didn’t flail all that much, but his boner was dead now. “I forgot this was a party of three.”
“Yeah…” Dan apparently felt the same thing, “Dude, can you, like… We’re in the middle of something here.”
Brian kept staring.
“Or that’s cool, okay.” Dan groused, moving to set Arin down. He shook his head and fluffed his hair, staring at Arin who had begun to sweat from the contact. “I think… We… Should... Uh…”
“I need to get dressed.” Arin grumbled.
“Yeah, I-I’ll go get your, uh, your clothes.” Dan rushed off, not bothering to correct his shape from his impression of a naked human to his normal one. Meanwhile, Arin turned his sour gaze to Brian.
“Fuck you, man.”

Itse uskoin ensin, etten olisi kiinnostunut scifiAUsta ollenkaan, koska normaalisti meen fantasyAUn puolelle. Onneksi kuitenkin päätin yrittää lukea kyseisen ficin, koska siitä tuli hetkessä yksi parhaimmista, ellei jopa paras, lukemistani ficeistä. Sanoja löytyy kepposesti semmoset kaks ja puol NaNoWriMoa ja osia on yhteensä 21. Tulossa on kuulemma jopa jatko-osa.

PS. Itkin lopussa. Minä. Minä joka en ikinä itke millekään viihteen osa-alueelle. Itkin. Ficin lopussa.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja DrMinttu » Pe Maalis 04, 2016 2:44 pm

Yuugi kirjoitti:Haluaisin ujosti ohjata Lafilaisia lukemaan tämän äärettömän ihanan ficin, joka olemassaolevasta fandomista huolimatta voisi toimia originaalifiktiona. Valitettavasti fandom ei ole mitenkään J-rockiin viittaava, vaan Game Grumps, ja kielikin on englanti.

Oli muute aika mielenkiintonen, kiitos suosituksesta. Jossain vaiheessa päätin tsekata Tuubista noiden juttuja ja siitä eteenpäin kaikki tossa ficissä jotenkin alkoi käydä järkeen. :D (Sinne ujutet biisien sanat, avaruusvalas nimeltä Brian jne.) Hatunnosto kirjoittajalle, tossa on ollu ihan hirvee urakka! Oli aavistuksen liian scifi mulle mutta en oikein ikinä lue mitään tollasta, joten freessi lukukokemus kaiken kaikkiaan.

Ja koska parina edellisenä yönä oon nukkunut tosi vähän nimenomaan sen takia, että on ollut pakko lukea "vielä yksi kappale" tätä ficciä, suosittelen muillekin. :D
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

1 tykkää.
DrMinttu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Maalis 04, 2016 10:21 pm

DrMinttu kirjoitti:
Yuugi kirjoitti:Haluaisin ujosti ohjata Lafilaisia lukemaan tämän äärettömän ihanan ficin, joka olemassaolevasta fandomista huolimatta voisi toimia originaalifiktiona. Valitettavasti fandom ei ole mitenkään J-rockiin viittaava, vaan Game Grumps, ja kielikin on englanti.

Oli muute aika mielenkiintonen, kiitos suosituksesta. Jossain vaiheessa päätin tsekata Tuubista noiden juttuja ja siitä eteenpäin kaikki tossa ficissä jotenkin alkoi käydä järkeen. :D (Sinne ujutet biisien sanat, avaruusvalas nimeltä Brian jne.) Hatunnosto kirjoittajalle, tossa on ollu ihan hirvee urakka! Oli aavistuksen liian scifi mulle mutta en oikein ikinä lue mitään tollasta, joten freessi lukukokemus kaiken kaikkiaan.

Ja koska parina edellisenä yönä oon nukkunut tosi vähän nimenomaan sen takia, että on ollut pakko lukea "vielä yksi kappale" tätä ficciä, suosittelen muillekin. :D

Ihanaa, että joku uskaltautui lukemaan, eikä pelännyt outoa fandomia <3 Toivottavasti ficci tuotti sulle yhtä paljon iloa kuin se tuotti mulle.

Mäkin vedin yhden all-nighterin kun en malttanut lopettaa ton ficin lukemista, vaan piti lukea se loppuun kertaistumalta.

Ja varmaanehkä suakin kiinnostais, nimittäin tää ficci sai tosiaan jatkoa about viikko sitten, ja jatkon nimi on Child of the Earth. Kaksi kappaletta vasta ilmestynyt mutta jo nyt jännitys on katossa.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja DrMinttu » Ma Maalis 07, 2016 1:00 pm

Yuugi kirjoitti:Ja varmaanehkä suakin kiinnostais, nimittäin tää ficci sai tosiaan jatkoa about viikko sitten, ja jatkon nimi on Child of the Earth. Kaksi kappaletta vasta ilmestynyt mutta jo nyt jännitys on katossa.

Ohhh my. :D Aattelinki et se loppu ihan kesken...
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

DrMinttu
Teknikko

Edellinen

Paluu Lukeminen & kommentointi