Dekirun taiteet

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Dekirun taiteet

ViestiKirjoittaja Dekiru » Ke Loka 10, 2012 6:10 pm

Menin ja rekisteröidyin deviantartiin valtavista paineista huolimatta. Olen siis heilunut kynä kädessä siitä asti, kun sain siitä ensimmäisen kerran otteen. Piirrän nykyään aivan liian vähän, varsinkin fanarttia, mutta löysin muutaman julkaisukelpoisen työn.
Olen aikaisemmin julkaissut piirrustuksiani lähinnä facebookissa. Jos joku siis bongaa samoja piirrustuksia sieltä, niin ne ovat sitten tod. näk. minun, ellei joku son of bitch oo mennyt niitä kopioimaan.
Lisäksi, en ole mikään mestari. Opin pitämään kynää kädessäni ehkä kolmetoista vuotta sitten.

hide (X Japan)
Aikaa käytetty: Muutama tunti
Piirretty siis yöllä äkillisessä inspiraatiotilassa ja jatkettu vähän päiväaikaan. Paperina A5, käytin kahta kynää. 2h ja 4b. Kontrastia lisätty gimpillä, koska skanneri teki työstä täysin harmaan.
En kyllä tiedä, näyttääkö tämä yhtään hideltä, mutta itse olen aika tyytyväinen tähän. 8D

hide - celebration (X Japan)
Aikaa käytetty: Muutama tunti
Kerrankin piirsin päiväsaikaan. 8D A5, kynät 2h ja 4b. Kontrastia lisätty gimpillä yllä mainitusta syystä.
En onnistunut kunnolla kasvoissa ja skanneri varsinkin vääristää piirrustusjälkeä. Piirrän kuulemma todella pientä piiperrystä: hiden kasvot on piirretty 20centin kokoiselle alueelle. Mustien alueiden värittämiseen meni ikä ja terveys, mutta hyvä tästä tuli.

hiden tatuointi
Aikaa käytetty: 15 min
Lasketaanko tämäkin fanartiksi? 8D A5, kynä 2h. Tahtoisin itsellenikin tälläisen tatuoinnin. :'D

Lisään lisää piirrustuksia aina, kun jaksan piirtää (satunnaisesti) jos ja kun piirrän myös fanartia. Kommentoikaa, kiitos! ^^

2 tykkää.
Dekiru
Teknikko

Paluu Jrock-fanart