JenJen-chanin Töhryiset tuotokset

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

JenJen-chanin Töhryiset tuotokset

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Ti Kesä 14, 2011 6:56 am

No, päätin minäkin sitten tänä kauniina päivänä tulla tänne joitain aikaansaamiani söherryksiä laittamaan, kun kerran itse niin paljon piirtämisestä pidän. Vaikka en silti uskokaan sen olevan ihan tuo vahvin lajini...:) Löysin tuolta laatikoista vaikka kuinka paljon erilaisia töitä, mutta pistän ainakin nyt ensin vain muutaman. Pyydän tässä aluksi vielä anteeksi kuvanlaadun paskuutta, kun tuo kamera päätti nyt näköjään raiskata näitä oikein kunnolla.
Tulevat kuvat ovat sitten toivon mukaan parempi laatuisia. Jos enempää edes halutaan nähdä=]
Tässä niitä nyt olisi:D

Aoi - the Gazette
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/Aoi.jpg
Hmmmm.. Kaipa se on ihan onnistunut? En osaa itse sanoa:) No, eikös se kuva kerrokin enemmän kuin tuhat sanaa:D Tämä on muistaakseni tehty jo ihan tämän vuoden puolella.

Hide
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/HidetoMatsumoto.jpg
Löysin tämän jostain sieltä laatikon syrjäisimmän nurkan perukoilta, enkä ole valmistumisvuodesta ihan varma itsekään, mutta sen tiedän, että vanha tämä ainakin on. Tuo puuvärien jälki kyllä näkyy kuvassa ikävästi ja onhan siinä muutamia muitakin itseäni häiritseviä ominaisuuksia, mutta ei niistä sen enempää.

Miyavi
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/Miyavi.jpg
Tämän sain valmiiksi tuossa viimevuoden puolella, niinkuin kuvastakin näkyy. Tuo nyt oli sellainen ihan vain huvin vuoksi tehty työ, kun jotakin ajanvietettä silloin kaipailin.

Lisää tulossa pian!

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita!!♥^w^♥
Viimeksi muokannut JenJen-chan päivämäärä Su Helmi 26, 2012 4:32 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

4 tykkää.
JenJen-chan
Fani

Re: JenJen-chanin Töhryiset tuotokset

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » To Kesä 16, 2011 1:25 am

Kerro mulle, miks sä osaat piirtää ja mä en?

Kamera tosiaan nähtävästi ei halunnut mun saavan katsoa niitä niin hienoina kuin ne oikeasti on, mutta kyllähän noista nyt sokeaki näkee, että joku kuuluisa muotokuvapiirtäjä, joka on tullut tänne näyttämään kuinka piirretään.

Aoi on kyllä auvan Aoin näkönen ja jos kuvalaatu ei olisi näin huono, miettisin luultavasti, että onko tämä valokuva vai mitä. Helmissä on ihanat kiiltopisteet ja nappi takissa on aivan ihana (ja myös tärkeintä kuvassa vai miten se oli-). Myös nuo nauhat on ihanat. En mä osaa ees sanoo mitää ko toi on nii hieno -______-' Tuu opettaa muaki piirtää.
Valkoset helmet on ehkä hieman epämuodostuneenoloisia osa, mutta kuka muu ko joku minä niitä ees kattoo ko pitää kattoo että herra isä ko on näkönen ja upee työ.

hide työ on ihana, ko siinä on noita värejä niin reilusti. Myös väreillä varjostaminen on sulta onnistunu tosi upeesti. Hiuksien vedot sais mun silmään olla ehkä hieman pehmeemmät, kuten itsekin totesit puuvärien jäljen näkyvän, mutta ei se ainakaan mua muissa kohtaa häiritse. Elävöittää vaan.
Noi silmät on kaikessa yksinkertasuudessaan hienot. Tosi suloset tavallaan (http://www.osaanselittaa.com)
Myös nuo valokohdat on ihanasti tuotu esiin.

Meev kuva on kans tosi hieno. Voi luoja oikeesti, kuinka sä osaat???? Joka varjostus oikeella kohallaan ja ja ja-
Ainoo mitä tässä jäin kaipaan on Meevin hiukset. Joko ne on pienet tai niitä ei näy kuvalaadun takia tai niitä ei vaan oo ko nuo pari hapsua. Aoi työstä kävi jo ilmi, et sun lyijykynätöissä hiuksista tulee ihania, joten olisin halunnut meeville sellaset hienot hiukset *_________* <3

Olis kiva, jos tekisit jonku tosi pirteän, värikkään työn, jossa olis tausta <3 Se olis varmana hienohh .____________.
Mut siis, kovasti jään ootteleen noita tulevia töitäsi (jotta voin tulla pöllimään ne näiden yhteydessä eiku siis mitä-) n___________n
< 3

1 tykkää.
Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Pe Kesä 17, 2011 3:09 am

Ooooh kommentti!o.o Kiitos paljon Wexiina96!:D

On tosi mukava kuulla, että pidit näistä ja olen iloinen kun kommenttisi oli niin positiivinen, joten kiitos taas siitä!
Kuten tuossa sanoit, Miyavi-työssä nuo hiukset eivät kovinkaan paljon näy. Syynä on se, että yritin siinä keskittyä enemmän tuohon vartaloon, joten jätin hiukset sitten noin yksinkertaisiksi.alkaa kyllä kuulostaa jo selittelyltäXD Eihän siinä nyt välttämättä olisi kovinkaan suuri työ ollut, jos olisin niitä vähän enemmän vaivautunut tekemään, mutta ne nyt vaan jäivät.:D

kyllä varmaan voisin tässä jonkin värikkään kuvan tehdäkin. Kiitos ideasta!^^haluaa päästä jo piirtämään..8] Kyllä minä varmaan tässä lähiaikoina saan joitain noista keskeneräisistä töistä valmiiksi ja tulevissa postauksissa tuo kuvanlaatu tulee sitten olemaan parempi!:)
Kiitos vielä kun piristit tällä aamuani!=^w^=

~JenJen-chan
Kuva

JenJen-chan
Fani

ViestiKirjoittaja tiibii » Pe Kesä 24, 2011 2:22 pm

Ohho ! Sait mut sanattomaksi. Eksyn todella harvoin selaamaan fanart osiota, enkä ole edes ikinä jättänyt tänne alueelle ainuttakaan kommenttia, mutta nyt oli niin loistavia töitä, että oli aivan pakko tulla kommentoimaan! Ja nämä piirrokset todellakin ansaitsevat sen :) Pidin itse erityisesti tosta viimeisestä Miyavista, se vaan oli niin hyvin piirretty ja ahh, sulin :33 !

Kyllä mä ainakin kattelisin mielelläni sun muitakin piirroksia, jos laitat niitä tänne. ;) En ees tajuu miten joku voi osaa piirtää noin hyvin, ihan niinkuin valokuva ! Ite osaan raapustaa ehkä just ja just paperille tikku-ukon, mut siihe se sit jääki. :D Ei mun pienet aivot voi yksinkertaisesti ymmärtää miten tämmönen on mahdollista? :3

Aoi on onnistunut mun mielestä todella hyvin. Näyttääkin ihan iteltään. :) Tykkäsin hirveesti Aoi:n silmistä tässä, ne näyttävät just niin Aoin silmiltä ja ilmekkin on niin Aoi mainen. oot saanu Aoin kasvonpiirteet toteutettuu kyl tosi hyvin! Myös varjostukset oli onnistuneet tässä työssä tosi hyvin.

Hide työssä oli ainaki värejä käytetty. :33 Ite tykkään myös värikkäistä töistä, vaikka hiukan kyllä enemmän noista lyijykynätöistä, kun niistä erottuu ne yksityiskohdat niin paljon paremmin. :33 Mut tääkin oli aivan upea. Valotuksen oot saanu tohon hyvin näkymään ja se tekee tähän piirroksesta mun mielestä kiinnostavemman.:)

Miyavi !!! Oihhh oot piirtäny sen vartalon tohon niin hyvin, mitä nyt tuolla aiemmin jo mainitsin, tykkäsin tästä erityisesti ;D! Miettisin kylläkin mihin noi hiukset oikeen menee, et onks niitä todellakin vaan noin vähän, vai onks ne kussu sitte kamerassa, tai sitten ne on vaan tuolla takana? Mutta äh mitä sitte, on tää aivan loistava kuva ilman paria lisähiustakin! aws. :) Ja oot saanu Miyavin näyttämäänki ihan iteltään :)

Odottelen innolla, et saan katella lisää näitä sun piirroksia :)!!

I like!

~
>>Mä haluun voida sanoo, et mä oon eläny, tehny kerran kaiken, mitä oon pelänny !♣

1 tykkää.
tiibii
Roudari

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Ti Kesä 28, 2011 12:15 am

tiibii: Kiitos kommentistasi:) Mukavaa, että tykkäät ja kiitos myös kehuista^^ Kuten tuossa aiemmin sanoin, niin nuo hiukset Miyavi-työssä todella näkyvät huonosti ja syynä on se, että päätin siinä keskittyä enemmän vartaloon jne. joten ne nyt vaan jäivät vähän taka-alalle, mutta kiva että pidit siitä silti=] Sitä pitää vaan tarttua kynään ja harjoitella kovasti niin tulee aina vain paremmaksi:D Niin sanon aina itsellenikin

Yritän tässä lähiaikoina saada jotain valmiiksi, niin laittelen niitä sitten tänne sitä mukaa kun valmistuvat ja saan niistä kuvat napattua. Mutta kiitos paljon vielä tästä ja hyvää kesäää!! :Dd
Kuva

JenJen-chan
Fani

ViestiKirjoittaja Kiboo » Ti Joulu 13, 2011 6:34 pm

Toivottavasti palaute vielä kelpaan, palan halusta päästä kehumaan töitäsi! :D

Aoi - Voi jestas, tää teki muhun lähtemättömän vaikutuksen. Aoilla on kuitenkin sen verran haastavat kasvonpiirteet, että en minä ainakaan noin hyvin onnistuisi. Noi silmät on erityisen kauniit, kaikki yksityiskohdatkin oot saanu toteutettua tosi hyvin. Tykkään ihan älyttömästi. (:

hide - Tämänkin herran olet onnistunut toteuttamaan todella hyvin. Värit erottuvat hyvin, vaikka kuva onkin kameralaatua. Todella upea, hidemäinen :3 En näe tässäkään yhtään kohtaa, joka olisi vaatinut enemmän panostusta.

Miyavi - Vau. Kyllä täytyy sanoa, että sinulla on ihmisvartalon piirtäminen hyvin hallinnassa. Tänkin kasvonpiirteet näyttää ihan Miyavilta ja noi tatuoinnit on tosi hyviä. Harmi vain kun ei näy kovin tarkasti :/ Kyllä sunlaiselle taiteilijalle pitäis joku huippulaatuinen skanneri hankkia että saisi kansa vastedeskin ihastella töitäsi. :D

Pahoittelen lyhyitä kommentteja, mutta en kertakaikkiaan keksi mitään, mitä pitäisi parannella. Sinulla on piirtämistaito hyvin hallinnassa, onitteluni! ^^
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

1 tykkää.
Kiboo
Fani

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Su Helmi 26, 2012 4:30 am

Kiboo: Mä pyydän tuhannesti ei vaan miljoonasti anteeks että mulla on menny näin kauan vastata!
On ollu kaikenlaista ja jotenkin mä olen onnistunu unohtamaan ton koko piirtustuspostauksen.
Nyt mä sitten lafia selatessa tajusin että hetkinen, täällähän on tääki!:D

Viitsitkin ees epäillä! Tottakai kelpaa, enemmän kuin hyvin!(:
Kiboo kirjoitti:Noi silmät on erityisen kauniit,

Voi kiitos!;) Mä tosiaan käytin aikaa noihin silmiin ja yritin saada niihin eloa:D
Tosi kiva kuulla että onnistuin tekemään niistä huomion herättävät.(:

Ihana myös kuulla että pidät muistakin. Toi hiden toteutustapa on mulle aika harvinainen, sillä mä en
jostain syystä yleensä oikein innostu(jaksa ottaa kyniä esiin)väreillä piirtämisestä, vaan pysyn useimmiten
tutussa ja turvallisessa lyijykynässä. Kiva että oon onnistunut, vaikkei mulla hirveesti kokemusta
noista puuväreistä tällaisissa töissä olekaan.(: Ja tossa Miyavissa tarkoitus oli tosiaan keskittyä enemmän
tohon vartaloon ja sen yksityiskohtiin. Mukavaa että pidit(:

Mulla on nyt tässä ollut piirtämisessä aika pitkä tauko, ihan vain oman kiireisyyteni vuoksi. Ja kuten tossa
mainitsinkin, niin olin unohtanut tän postauksen kokonaan, joten en ole päässyt tonne uusia kuvia postailemaan, vaikka oon niin luvannut.
Nyt mä kuitenkin olen taas täällä ja uusia kuvia postaan varmasti pian ja tuplasti paremman laadun kera. Se oli nyt lupaus! Noi kolme kuvaa joiden piti tänne olla tulossa, joudutaan kuitenkin nyt unohtamaan. Ne on kyllä tuolla kesken, mutta mun piirrustustyyli on tän tauon aikana muuttunut sen verran, että niiden jatkamisesta ei vaan tule yhtään mitään.):
Kyseisiä herroja tulen varmasti kuitenkin vielä piirtämään uudelleen. Ja monia muitakin! Ja jos on jotain hyviä ideoita, niin ne on aina tervetulleita(: Kiitos paljon kommentista!(: Teit mut iloseks:D
Kuva

JenJen-chan
Fani

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Ti Helmi 28, 2012 2:51 pm

Vaivaudun nyt viimeinkin postaamaan tänne pari uutta kuvaa.
Laatu nyt ei taaskaan oo mikään paras mahdollinen, mut vat ever!

Miku - An Cafe
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/kuva-1.jpg
Toi nyt on tollanen ihme sutasu. Ihan huvikseni tein joskus. Noi varjot nyt menee vähän miten sattuu, mutta kaipa tossa jotain hyvääkin on:D

Taa - LuLu
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/kuva.jpg
Tämä on nyt mun uusin työni, jonka sain valmiiksi ihan tässä pari päivää sitten. Ite oon ihan suht koht tyytyväinen, mitä nyt on tuolla päässy vähän lyijyt leviimään vääriin paikkoihin, mutta muuten. ihan hyvin ottaen huomioon etten oo pitkään aikaan piirtäny.

Kommentit olis kivoja(:
Kuva

JenJen-chan
Fani

ViestiKirjoittaja Kiboo » To Maalis 01, 2012 9:19 pm

Kommentoinpas taas vaihteeksi. :'D

Miku - Voi että kun on suloinen! :3 Vaikka tämäkin on hyvin onnistunut, niin siitä silti huomaa, että olet tehnyt tämän aikaisemmin ja nopeammin kuin esim. tämän uusimman työsi. Ensimmäisenä kasvoja tutkaillessa huomaa, että silmät ovat erikokoiset. Sitten kun katsoo hieman tarkemmin, huomaa, että käsi on hieman liian pieni suhteessa pään kokoon. Itse pidän muuten piirtäessäni nyrkkisääntönä sitä, että levitettynä käden kämmenosa täyttää suuren osan kasvoista. Mielikuvaharjoittelua käytän usein tässäkin; miltä hahmon käsi näyttäisi, jos sen siirtäisi samankokoisena kasvoille? Kun nämä pitää mielessä, huomaa usein myös helpommin jos piirtämänsä hahmon käsi ei ole ihan luonnollisen kokoinen (: Ja niin, erityisesti tässä kuvassa pidän muuten kontrastista ja - niin hassulta kuin kuulostaakin - tuosta Mikun päässä olevasta pinnistä :D Se on vain niin kiva lisä tuolla ja hyvin onnistunutkin :'D

Taa - Jestas, tässä kyllä huomaa ehdottomasti sen, että ei ole mikään hutaistu. Tämähän on aivan upea - mittasuhteet, tausta, kontrasti, hiukset, kaikki. Nyt saat olla tyytyväinen itseesi, sillä en löytänyt mitään, mistä valittaa :'D Saanko udella, kauan sinulla meni tämän työn toteuttamiseen, suunnilleen? Minusta on niin ihana katsella kaikenlaisia kuvia, missä on pienemmistä yksityiskohdista koottu yksi upea kokonaisuus, ja vaikka tämä ei sinänsä niin täyteentungettu kuva olekkaan, tykkään silti nähdä kättesi jäljen jokaisessa kohdassa, eli kuinka vaaleaksi olet jättänyt eri kohdat ja vastapainona tummemmalla väritetyt kohdat... Tämä on tosi kaunis. Tykkään, tykkään, tykkään.

Kiitos :) ja anteeksi jos selityksistäni ei tahdo saada tolkkua :D
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

1 tykkää.
Kiboo
Fani

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » La Maalis 17, 2012 12:24 am

Kiboo:Kiitos taas paljon kommentista(:
Joo ton Mikun mä tosiaan tein joskus aikaisemmin, en yhtään edes muista milloin, mutta ajattelin nyt laittaa senkin tänne. Siinä todella on melkoisesti virheitä, mutta tekemisestä tosiaan on aikaa. Tuo taisikin olla suunnilleen ensimmäisiä piirtämiäni J-rock-töitä:D Tuota mielikuvaharjoitusta käytän joskus itsekin, kun käsihän todellisuudessa leveimmillään ulottuu suunnilleen leuasta hiusrajaan, niin siitä on sitten helppo päätellä käden koko työhön. Kiva, että löysit siitä jotain positiivista, vaikka vanha työ onkin:D
Voi kiitos! Mähän oon aivan imarreltu! Mä itse näen tossa työssä liikaakin puutteita, mutta mä tapaan usein olla ihan hirveen kriittinen itseäni kohtaan ja perfektionisti kun olen, niin kaikki pienikin aina haittaa ihan hirveesti ja aiheuttaa päänvaivaa:D Hmm.. Kauankohan mulla on ton tekemiseen kulunut? No mä ainakin tein ton kahdessa erässä ja se eka erä veny neljään aamulla...xD Arvioisin itse, että varmaankin suunnilleen 7-8 tuntia(:
Kiitos ihan hirveesti!;') Mä oon todella ilonen, että oon sun mielestä onnistunu tossa työssä.
Mulla on just tässä tällä hetkellä suunnitteilla sellanen A-3 kokoinen värikäs työ jossa oon ajatellut sekoitella vähän eri tekniikoita keskenään. Katsotaan nyt mitä siitäkin tulee(:
Mutta sä saat mut oikeesti uskomaan itseeni enemmän!^^ Kiitoos!!♥
Kuva

1 tykkää.
JenJen-chan
Fani

ViestiKirjoittaja JenJen-chan » Su Maalis 18, 2012 9:20 pm

Ja sitten taas jotain uutta!(:

Isshi - ex. Kagrra,
http://i1081.photobucket.com/albums/j343/gazerrr/kuva-9-1.jpg
Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun piirrän A3 kokoisen lyijykynätyön jossa on liian yksityiskohtainen tausta:D En itsekään meinaa uskoa sitä, mutta totta se on: 18 tuntia piirtämistä ja puutuneet persaukset. Se on viimein ohi! Aikaa meni noin paljon siksi, koska tuohan on siis puolet isompi kuin aikaisemmat piirrokseni, jotka olen aina tehnyt A4 kokoiselle paperille. Ja piirsin siis nuo 18 tuntia putkeen ihan oikeasti ilman taukoja, josta olen itsekin todella yllättynyt. Siinä meni taas yhdet yöunet, mutta mitäpä tuosta:D Tuossa kyllä kusee monikin asia ja pahasti, mutta toivon silti, että se oli tuon kaiken vaivan arvoinen, edes jollain lailla. Tuo paperi on jotenkin taittunut kuvan keskeltä mutta älkää antako sen häiritä:)

Kommentit = ♥
Kuva

1 tykkää.
JenJen-chan
Fani

Paluu Jrock-fanart