Spookyn hetkelliset taidepuuskat

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Spookyn hetkelliset taidepuuskat

ViestiKirjoittaja Spooky » Ke Syys 29, 2010 3:22 pm

Vihdoista viimein sain itseäni niskasta kiinni ja uskaltaudun laittamaan tänne esille omia kynän tuotoksiani. Piirtänyt olen jo nelisen vuotta niin että oikeasti tahdon kehittyä yms yms. Valitettavasti en (vielä) omista skanneria ja digikameran laatu on mitä on, mutta toivon että saatte edes pienehkön yleiskuvan minkälaisia töherryksiä meikäläinen saa aikaan.

Työvälineinä käytän kaikkea mahdollista valkoista paperia (kaikki käy koulumonisteista tulostinpaperiin), lyijykyniä ja tietenkin pyyhekumia, unohtamatta kännykässä olevia miljoonia jiirockareiden kuvia ja tulostettuja kuvia.

Kommentit ovat tietenkin rakkaus, kuten jokainen tietää ja erityisesti kiitän niitä, jotka haluavat antaa kehittävää kommenttia. Lisää kuvia toki tulossa~

Ja pyydän vielä anteeksi kuvien huono laatua, kiitoksia voitte sanella kotini huonolle valaistukselle + ah-niin-hyvälaatuiselle digikameralleni.

29/09/2010

Reita (the GazettE)
- Piirretty kesällä '10 pahimpaan helteen aikaan, kun aika kävi pitkäksi ja kännykästä sattui löytymään kivanlainen kuva Reitasta. Ainoa Reita, johon olen edes jotenkuten tyytyväinen, se tyyppi kun on pirun hankala piirtää, tai ainakin miusta. Varjostuksen kaulalla + sen lähistöllä ovat hieman outoja, mutta kuvassa ne oli juuri tuolla lailla.

Teru (Versailles -Philharmonic Quintet-)
- Piirretty tässä lähikuukausina, varsin yksinkertainen, ei varjostuksia tms. Ja näyttää kokonaan käsivarsi puuttuvan, ohops... Jokin tuossa häiritsee, en vain millään osaa sanoa mikä. Kämmen kusee kauniisti, mutta yleisesti ottaen olen varsin tyytyväinen. Jatkan todennäköisesti vielä joskus ihan kunnolla loppuunkin.
ps. Piirretty kehittävällä psykologian tunnilla monisteen taakse.

Hitsugi (Nightmare)
- Tämäkin piirretty tässä lähiaikoina psykologian monisteen taakse tunnilla. (Kyllä, olen ahkera opiskelija). Samaten kuin ylempänä oleva Teru, tämäkin on varsin yksinkertaistettu, varjostuksia ei ole lähes laisinkaan ja vaatteet varsin luonnoksen tasolla. Saa nähdä, jos tätäkin jatkan joskus tulevaisuudessa. Tässäkin on jotain, joka häiritsee mutten osaa paikantaa mikä asia on kyseessä. Suu on erilainen kuin alkuperäisessä kuvassa, koska tulin siihen tulokseen ettei hampaiden piirtäminen ole lainkaan juttuni.

Ruki (the GazettE)
- Ikuisuusprojektini, tai siltä se vähintään tuntuu. Eilen illalla ajattelin saaneeni sen valmiiksi, mutta tänä aamuna tulin siihen tulokseen että siitä puuttuu jotakin vielä. Enkä ole tyytyväinen kasvojen varjostukseen. Kuvan tummuus aiheutti suurta tuskastumista, joka saattaa ehkä näkyä tuossa oikeassa reunassa kuvaa.

Spooky
Bändäri

Re: Spookyn hetkelliset taidepuuskat

ViestiKirjoittaja Kiboo » To Joulu 15, 2011 6:10 pm

Ihme kun ei ole kukaan käynyt näitä kommentoimassa :o Pitäähän se vääryys toki korjata :D

Reita - Vau. Mielestäni tässä näyttävät siistiltä nuo kasvojen varjostukset :3 Tämä on muutenkin mielestäni oikein onnistunut ja tässä on tietynlaista sarjakuvamaisuutta :D Vähän kyllä ihmetyttää tosiaan nuo kaulalla + sen lähistöllä olevat varjot, mutta hyvältä tämä näyttää ihan niidenkin kanssa. Mainitsit, että Reita on mielestäsi vaikea piirtää, mutta minusta tämä on ihan Reitan näköinen! :)

Teru - Tämä on jotenkin tietyllä tavalla jäykkä? Patsasmaisen vaikutelman saattaa antaa toki sekin, että toinen käsi puuttuu, eikä näin ollen ole mitään luonnollisesti tukemassa kallistunutta vartaloa. :D Minä olisin myös lisännyt Terun kämmeneen niitä realistisuutta tuovia viivoja (? :D) ja piirtänyt sormista paksummat. Lisäksi käsi tulee vähän vinossa hihan sisästä. Muuten olet kyllä onnistunut hyvin; vaatteet ovat hienot ja kasvonpiirteet näyttävät Terulta C:

Hitsugi - Tämä on kyllä tosi hieno, mutta sitten on myös asioita, jotka pistävät silmään. Minä olisin varjostanut hiukan nenääkin ja jatkanut herran suupieliä hiukan pidemmälle, vaikka kyllä tämä toimii näinkin. Takin (? minun on vähän hankala sanoa, koska en ole nähnyt tämän alkuperäistä kuvaa ja jrockkareillahan on tunnetusti vaikka minkänäköisiä paitojakin, että... :D) karvainen osa on näköjään jäänyt osittain piirtämättä? Tykkäsin tästä kyllä muuten ^^

Ruki - Vautsivau! ;D Pidän tämän tummuuden ja vastapainona toimivien vaaleiden kasvojen ja paidan yhdistelmästä, vaikka taustan väritys onkin hieman epätasainen. Tiedän kyllä kuitenkin, miten ärsyttävää on värittää suuria alueita pelkällä mustalla :D Plussaa tulee onnistuneista paidan rypytyksistä ja hienoista silmälaseista - lasit ovat minulle ainakin haastavat piirtää! (:

Loppujen lopuksi voisin sanoa, että mittasuhteet sinulla ovat hyvin hanskassa, mutta joistain kuvista löytyy joitain pieniä epäkohtia. Nämä kaikki olivat kyllä hienoja ja mukavaa katsottavaa, kiitos siis kun pistit piirustuksesi nähtäville ja näen mielelläni lisääkin piirustuksiasi, mikäli niitä on tulossa! ^^
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

1 tykkää.
Kiboo
Fani

Paluu Jrock-fanart