Revolution ART [päiv. 15.10.12]

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Revolution ART [päiv. 15.10.12]

ViestiKirjoittaja Raura » Su Tammi 03, 2010 5:04 pm

Nyt lähti.
Pientä listaa paperi+kynä+minä -yhdistelmästä jos raaskitse vilkaista~

~ ルキ
Ensimmäisiä Ruki-töitäni. Inspiraatio lähtee yleensä siitä, kun näkee itseään parempia töitä ja haluaa aina pistää paremmaksi~

ルキエゴイスト
Noh, mitäs tästä nyt osaisi sanoa. No sen ainakin, että kasvoihin on vain keskitytty. Ei muuhun. Vaatteet ovat yhtä sotkua (haha).

-雅- miyavi
Tätä piti muokata monet kerrat kunnes tyydyin siihen itse. Kokeiltiin sinisävyä ja vihreää, mutta seepia näyttäytyi nyt parhaaksi. Ainakin omasta mielestäni~

みく
Kuolaava Miku, joka nykypäivänä löytyy kaverin pianon päältä. Tai ei enää. Kehyslasi hajosi kun se hieno halusi mennä ja pudota : D No mutta hengissä se oletettavasti vielä on~

エスエクスエス
No nyt päästään tähän. Kunnon Lafiaihe : D. Oma parituksemme yhden roolauskaverin kanssa josta päätin yksi kaunis kouluretkipäivänä bussissa piirtämisen aloittaa... Ihme ettei opettajat huomanneet mitään..

GACKT 神威・楽斗
Myöhästynyt joululahjani rakkaalle ystävälle~ Kuva on brullaantunut ja pahasti johtuen siitä etten voinut skannata tätä ennen kuin sen jouduin jo luovuttamaan oikealle omistajalleen ~~

KIYOHARU 清春
Lahja toiselle rakkaalle ystävälle ja tällä kertaa ihan ajoissa o/ Anteeksi taas brullaantuneisuus.

エスエクスエス:ツーショット
Vihdoinkin valmis! SxS:Two Shot. Oma kommenttiko? Ensinäkin, GACKTin pää tuntuu uppoavan Kanonin päähän. Toiseksi; en ymmärrä miten GACKTin käsi voisi fysiikan lakien mukaan olla tuossa asennossa tuossa kohtaa..? Mies parka. Piirsin hänet astetta Shinyaa nopeammin ja lyhyemmällä väliajalla. Toivottavasti kuitenkin nautitte~

Uruha 麗
Jälleen myöhästynyt lahja tärkeälle ystävälle~ Uruha Before I Decay -lookissa. Teos on niin paljon vääristynyt teon aikana, että ihan hävettää. Youtubesta löytyy puolen minutin videopätkä, johon kokosin kuvat vaiheista. Drawing Uruha 麗

Kanon カノン -Ryuusei Rocket-
Oh gosh. Tuleepa multa tänne päivitystä hitaasti.. Ainutta useamman osan ficcua pitäisi kanssa jatkaa, kun onhan mulla sen jatkamiselle jo ideoitakin, mutten vaan saa aikaiseksi kirjoitettua - taidelukion lopputyö alkaa huohottaa jo niskaan ja se vitkuttaa hommia. Mutta tässä siis yksi KUPE (kuvataiteen perusteet)-töistä, jonka aiheena oli "minulle tärkeä/korvaamaton asia/aihe/esine/henkilö". Tunnustan olevani Moe-tyyppinen nainen - pahoittelen. Tästäkin työstä tein videokoosteen työvaiheista: Drawing Kanon カノン - An Cafe

SXS - SHOWERBREAK
Jälleen syntymäpäivä lahja rakkalle ystävälle! Jos ette tunnistaa tahdo, niin paritus on edelleen sama: GACKT X KANON (aka Satoru x Shinya aka SXS). Pitäkääs kivaa pojat~

MIYAVI
Palasinpa puuväreihin, mutta tällä kertaa vielä nopeammin tehty tulos, kuin esimerkiksi tuo edellinen Kanon. Tämän työn tarkoituksena oli saavuttaa entisen kouluni 150-vuotisjuhlat, jossa se olisi vertailukohteena yläasteen aikaisen työni vieressä havainnollistamassa, etten piirrä enää sentään niin huonosti. Mutta arvatkaapa vain, olikos niiden bileiden järkkäri pelle ja torjui sen. Se oli ainut ehtoni sille, että he saivat pitää kouluaikani töitä näytillä. En siis antanut sitten lupaa näyttää muitakaan töitäni.

Nightmare - Sakito
Synttärilahjahan se jälleen siinä! En tunnu kehittyvän edes vuodessa mihinkään.. pitäisi alkaa käyttämään enemmän aikaa per yksi työ, koska vesimiehenä syyllistyn kärsimättömyyteen ja loppu tulee sutaistua 8c

Before I Decay - Ruki
Enpä taida paljoa nykyä teoksia tuottaa, kun jokaisen näiden kuvauksissa lukee 'syntymäpäivälahja ystävälle' :'D Tämäkin siis rakkaalle ystävälleni hänen 18-vuotissyntymäpäivänä annoin ja toivottavasti hän tykkäsi lahjasta. Vaikkei vesiväreille kangas ollut tarkoitettukaan, niin tämä on maalattu gessotulle canvas-taululle kokoa 20cmx20cm, vesiväreillä. Tässä on myöskin video maalauksen tekemisestä ja tällä kertaa ihan videona, eikä still-kuvina välivaiheista: SPEEDPAINT - the GazettE RUKI.Toivottavasti teoksesta ehtii nauttia, ennen kuin se rappeutuu. See, what I did there? ;D

Will be continued~
Viimeksi muokannut Raura päivämäärä Ma Loka 15, 2012 11:01 am, muokattu yhteensä 12 kertaa
君はどこに落ちたい?
・・・
I don't wanna become the fucking garbage like you.

2 tykkää.
Raura
Fani

Re: Revolution ART

ViestiKirjoittaja tiptoe » Ma Tammi 04, 2010 7:22 pm

Holy shhhi---

Eli joo, ihan mielettömän upeita. Oot taitava.
Mä taisin rakastua tohon Miyaviin, tykkään tosta kontrastista ja aa sen silmät. *---* Plus oon hulluna kulmakarvoihin, ja noi on erittäin onnistuneet sellaiset!
Tykkäsin myös tosta toisesta Rukista, mutta häiritsee vähän toi blurraus. Tuntuu että multa jää jotain olennaista näkemättä sen takia, mutta jos se kuuluu työhön niin eipä sitten mitään ~

Haha, pakko sanoa että mullakin inspiraatio tulee usein just siitä, kun näkee parempia töitä kun omansa ja haluaa pistää paremmaksi. Nyt tais käydä niin, mun on nimittäin ehkä sun töiden näkemisen jälkeen pakko alottaa jonkun jiirun väkertäminen ~
Talk to the mirror ⌈oh, choke back tears⌋
‒ and keep telling yourself that
"I'm a diva!"

tiptoe
Roudari

Re: Revolution ART

ViestiKirjoittaja Raura » Ke Tammi 06, 2010 1:39 am

tiptoe kirjoitti:Holy shhhi---

Eli joo, ihan mielettömän upeita. Oot taitava.
Mä taisin rakastua tohon Miyaviin, tykkään tosta kontrastista ja aa sen silmät. *---* Plus oon hulluna kulmakarvoihin, ja noi on erittäin onnistuneet sellaiset!
Tykkäsin myös tosta toisesta Rukista, mutta häiritsee vähän toi blurraus. Tuntuu että multa jää jotain olennaista näkemättä sen takia, mutta jos se kuuluu työhön niin eipä sitten mitään ~

Haha, pakko sanoa että mullakin inspiraatio tulee usein just siitä, kun näkee parempia töitä kun omansa ja haluaa pistää paremmaksi. Nyt tais käydä niin, mun on nimittäin ehkä sun töiden näkemisen jälkeen pakko alottaa jonkun jiirun väkertäminen ~

Kiitos, kun jaksoit käyttää kullankallista aikaasi kommentoimalla pikkutaikkarilaisen teoksia : D
Törmäillään~
君はどこに落ちたい?
・・・

Raura
Fani

Re: Revolution ART [päiv. 9.1.10]

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Helmi 01, 2010 9:13 pm

Kyllä näistä näkee, että opiskelet taidelukiossa. Suosikikseni nousi kakkos-Ruki, koska siinä on eniten ilmettä, ja juuri ilmeiden uskottava piirtäminen on minusta hankalinta. Ilmeitä riittää kaikilla muillakin, hienoa. :)

Haluan mainita myös Miyavin kulmakarvat, kuten tiptoekin teki. Ihana pieni yksityiskohta.

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Revolution ART [päiv. 1.2.10]

ViestiKirjoittaja Artemis-- » To Maalis 18, 2010 6:09 pm

Nää on hienoja. Erityisesti iskin silmäni tuohon toiseen Rukiin. Ilme on aivan mahtava!
Miyavikin oli mahtavasti toteutettu,silmät,hiukset sekä huulet olivat aivan täydelliset.
En epäilisi vaikka tienaisit piirtämisellä joskus rahaa...
Mizukara no kubi shimetsukeru...

Artemis--
Fani

Re: Revolution ART [päiv. 26.6.11]

ViestiKirjoittaja Raura » Ma Loka 15, 2012 11:08 am

Olipas pitkä tauko jälleen. Päivitystä siis, eli yksi uusi työ lisätty listaukseen~!
Toivottavasti paranen vielä tästä..

Raura on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Ma Loka 15, 2012 11:08 am
君はどこに落ちたい?
・・・

Raura
Fani

Paluu Jrock-fanart