Mielialalääkkeitä. päiv. 16.9.2013

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Mielialalääkkeitä. päiv. 16.9.2013

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Elo 15, 2008 4:45 pm

Ette pääse minusta eroon, ette vaikka kuinka haluaisitte. %D
Aloittakaamme vaikka Jiiru-fanitaiteella:

Quarter Moon.
Ujelolle piirretty Sakito.

Metallic Butterfly.
Omaa portfoliota täyttämään piirretty Ruki.

Me lurves U.
BA:n ropesta tuttu yakuza-Ruki ja lemmikki Mao.

And darkness surronds Me.
Ekstemporeena tehty Aoi, joka piti olla Memelin synttärilahja, mutta se repsahti kulmasta enkä siksi voi antaa sitä kellekään.

As I lay DYING.
Art Noveau-tyylinen Uruha, ARENA 37C spesiaalista. Mestariteokseni ATM.

From the Dark I'm molded.
iacuille lahjoitettu Reita.

Wrapped in Silk.
Memelin-homo-vaimon synttärilahja.

Edit/ koska lafi on taiteellisesti rajoittunut, yhyy... 8<<<3
Viimeksi muokannut Nera päivämäärä Su Syys 15, 2013 11:37 pm, muokattu yhteensä 18 kertaa

Nera
Vuoden crossover

Re: Mielialalääkkeitä.

ViestiKirjoittaja pakanalapsi » La Elo 16, 2008 2:49 pm

O.O

... minun täytyy palata kommentoimaan heti kun olen toipunut järkytyksestä ja alemmuuskompleksista. Lupaan ja vannon.
Quid ides? Mutato nomine, de te fabula narratur.
Kun tiedemiehet vihdoin löytävät maailmankaikkeuden keskipisteen,
muutamat ihmiset ällistyvät huomatessaan, että he eivät sijaitse siinä.
Veli Jaques, te tulette ylen rajusti!

pakanalapsi
Fani

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » La Elo 16, 2008 6:16 pm

Oon oikeestaa hyvin onnellinen siit etten ((osaa tuntea)) tunne alemmuuskompleksia, vaan ihailua itteäni parempia kohtaan... koska muuten mulle olis käyny niinku pakanalapselle. *naur*

Quarter Moon.
Ihanan tollanen ylväs ja haha, hartiat lysyssä~ Jotenki ristiriitasta, ne?
Kokonaisuus on upea ja valotukset on hienosti tehty!

Metallic Butterfly.
Sivuprofiili taitaa olla suosikkis?
Erittäin hieno, tykkään kovasti tosta hatusta ja siinä olevasta perhosesta sekä siitä, että tavallaan itse kuva eli Ruki jää kesken ja siltikki taustaa on hahmoteltu hieman. Luo tietynlaista mystisyyttä.^^

Me lurves U.
Ihana<3 Haha, Ruki on vähän ulkona...xD
ja toi paidan printti on kans hyvin toteutettu.
Piirrät hiukset aivan todella hyvin, ois hienoo tietää tekniikkas~

As I lay DYING.
Ei jumala mitkä yksityiskohdat... <3__<3 Huulet, hiukset, silmät, vaatteen röyhelöt, tausta... Kaikki siinä... tajunnan räväyttävä kuva!
Tekis mieli pyytää sulta lupaa ton tulostamiseen ja seinälle pistämiseen!

From the Dark I'm molded.
Simply awesome.

Wrapped in Silk.
Wau... TaaskerranNuoHiukset!
Ihana, tollasen kelpaa antaa synttärilahjaks!;D

Olisko liikaa pyydetty, et tekisit lisää ja laittasit tänne?

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Hopsu » Su Elo 17, 2008 9:26 am

O_______________________O Olen _järkyttynyt_ todella pahasti.... Nyt ei pysty katsomaan noita kuvia enään... iski alemmuuskompleksi kun en osaa piirtää ollenkaan D< Yhyy..

Hitto sin oikeasti osaat piirtää ihanasti ;----; Sun jälkes on mahtavaa jajajajaja.... anteeksi.. ei tule järkevämpää kommenttia nyt.
monnis sanoo:
ikuinen basisti XDD surkea tulevaisuus

Hopsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Aradhela » Ti Elo 19, 2008 1:40 pm

Ooow, piirrät super hienosti ! Tykkäään tosi paljon! lemppareita oli siis tämä ja tämä Tuo jälkimmäinen on vielä ihanampi!
★ Natural born trash human ★

Aradhela
Fani

ViestiKirjoittaja garasu » Ti Elo 19, 2008 5:31 pm

vou....o.o oikeasti.

oon joskus selaillu piirrustuksia devianART:issa, mut en kyl tienny, et nuo on siun tekemiä. no, nyt tiedän senkin.

piirrät ihanan "pehmeästi". noi katseet jossain kuvissa jotenkin vangitsee katsojan :'D varjostukset on ihanat ja muutenkin kuvasi ovat erittäin hianot. osaat piirtää tosi hyvin. onnea sulle. olen jo kateellinen.
24/7 on my mind.

170309

230909

garasu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Tenshi » Ke Elo 20, 2008 9:29 pm

Nää oli iha mahtavii ! Kaikkein eniten pidin kuites tuosta Aoista. Se oli niin mahtava :3
Mä en oikeesti ymmärrä, miten jokku osaa piirtää näi hyvi. Osaisimpa minäkinn~
Mutjuuu, kaikki oli tosi hienoja, tykkäsin paljon ! Ja olen kateellinen sulle ja sun mahtaville piirrustus taidoille :)
020708

Tenshi
Fani

ViestiKirjoittaja Nera » To Elo 21, 2008 11:11 am

pakanalapsi: lol, okei. xD <3

Yuksupuksuh: kiitos ensinnäkin pitkästä kommentista. ^^ Voihan avautua vähäsen jokaisesta kuvasta, jos se on sinulle mieleen. :''DD
Sakito seisoo itse asiassa hyvin suorassa tuossa kyseisessä kuvassa, hartiat taaksepäin vedettyinä. Löysästi sidottu kimono joka paljastaa vähän enemmän kaula-aukkoa kuin ehkpä pitäisi, luo tuohon sellaisen illuusion että hän seisoisi kyyryssä. Ja Sakiton rinta on meitä päin, kun taas setä katsoo oikealle... Nämä ovat taas näitä ihmiskehon hienouksia ja vaikeuksia. Lol.

Sivuprofiili itse asiassa EI ole suosikkini, koska ööh... Se ei vaan ole. xD Pidän enemmän 3/4 profiilista tai sitten portreteista. Nuo nyt sattuivat tulemaan sopivasti peräkanaa. :'D

Ruksu on aina vähän ulkona, kun Mao tulee niin yllättäen kerjäämään huomiota. Eiku... Joo. xD On se kummaa, kun ei saa ees viinoja juoda rauhassa ilman että toinen on niskassa kiinni.
Tekniikkani on.. Olematon? Jos seuraat hiuksissa näkyviä viivoja, niin siinä on sinulla tekniikkani. :'D En minä osaa selittää miten minä piirrän, se pitää enemmänkin nähdä että tajuaisi.

Ah, ah, siinäs tulostat. Tuossa kuvassa on ikävä kyllä vesileima, joka tulee mukana kun lataa kuvan. Tuossa on vesileimaton kuva. Ole hjuva.

Ömms, kohta oikeastaan tulee lisää! 8D Kiitos vielä kerran niin laajasta kommentista, makes me happeh. xD <3

Hopsu: lol, en suosittele järkyttymistä, ei ne niin hienoja ole. xD Ja turha tuntea alemmuuskompleksia, on tuolla maailmalla 10x minua parempia piirtäjiä. Mutta kiitos kuitenkin. n__n

Aradhel: Kiitos paljon kommentistasi. ^^ Oli hauska kuulla että näkemäsi miellytti sinua.

garasu: Pyh, pah, ei minulle kannata olla kateellinen, se on ihan turhaa.^^;; Minä liikun netissä niin monella eri nimellä, että en yhtään ihmettele jos joku ei tunnista minua siellä. Kiitos paljon kommentistasi. <3

Tenshi: Ei minusta kannata olla kade, kun minua parempia on vaikka kuinka paljon. ^^;; Okei, kyllä minä pidän kuviani hienoina, mutta ne voisivat olla vielä parempia. Minulla ei ole mitään kärsivällisyyttä piirtämisen suhteen, lol. xD
Ja harjoitus tekee kenestä tahansa hyvän, oli laji mikä tahansa. Jos haluaa hyväksi piirtäjäksi, pitää piirtää joka päivä. Ja jos on hyvä lykky, (kuten minulla) niin perii hyvät geenit. xDDD
Kiitos paljon kommentistasi! <3

Ja köh köh. Nyt tulee uutukainen!

I am VOGUE.
Yhden vittuuntuneen illan aikana luotu Ruki, jolla on liikaa hiuksia ja tyhmä pose ja ihan liian ruskettunut iho, mutta oeee voeee.

Nera
Vuoden crossover

Re: Mielialalääkkeitä. päiv. 21.8

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » To Elo 21, 2008 4:02 pm

Danke Schön~ Toivottavasti tulostin ei tapa sitä pahasti. *pohdintaa*

Oi uusi värillinen kuva~ ja arvaa hihittelinkö taas ku se oli sivuproffa!
Tykkään noista hiuksista ihan simona ja kans tosta keltasesta kuviosta~^^
Millä toi on tehty, nimittäin näyttää vähän joltai vesiväri/akvarelli, mut ihan hemmetin tarkkaa jälkeä? ((tai sit ainoostaan mie olen niin poro et aina kaikki vaan levii ja sulautuu yhteen ja muuttuu mustaks läntiks ku maalataan...XDD))
Rukilla on joku.. hassu musta.. viiva (?) kaulassa...?

More more more!

//
[Off]pakanalapsi sen saat taivuttaa vaikka ihan yuksua jos tuntuu hankalalta~ Tai jättää h:n pois! itelleni ei oo niin tarkkaa^^ [/Off]
Viimeksi muokannut Yuksupuksuh päivämäärä Pe Elo 22, 2008 4:56 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja pakanalapsi » To Elo 21, 2008 10:10 pm

Woooooo...!
No en kyllä vieläkään ole toipunut siitä alemmuuskompleksista, mutta ehkä kommentoin silti :'D Öö. Joo. Jokainen kuva erikseen. Olen kauhea ihminen ja matkin Yuksupuksuh:a (miten tuo taivutetaan o.O) (joskin kieltäydyn myöntämästä että olisin lukenut kenenkään muun kommentteja, joten saatan nyt toistaa jotakuta)

Quarter Moon
Woo, kiva~ Sakiton näköinen Sakito. Rakastan noita huulia, ne ovat jotenkin, hmm. Kutsuvan näköiset xD Hiukset ovat hyvin piirretyt ja nuo leuan varjostukset... wooo. Jos jotain kritiikkiä pitäisi keksiä, niin jokin tuossa korvassa häiritsee minua. Se on ehkä hivenen liian alhaalla, vinossa ja pieni. Ja jollakin tapaa... kumisen näköinen. En tiedä, väsyttää :D Ja kaula tuossa korvan takana näyttää kaartuvan jotenkin hassusti taaksepäin. Muttaa~ Tyksin silti ^^

Metallic Butterfly

No öw. Tämä ei ehkä ole aivan niin hyvin onnistunut kuin nuo muut kuvat. Se on taitavasti piirretty, se on näköinen, mutta sitten siitä puuttuu se jokin. Kasvoissa voisi ehkä olla hivenen enemmän varjostuksia, ettei Ruki olisi aivan niin kaksiuloitteinen, tai jotain. Kuva näyttää ehkä jotenkin epätasapainoiselta, kun osa Rukia (paidan kaulus, hatun perhonen) on piirretty kovin tarkasti, mutta toisaalta osa (kasvot, hiukset) ovat lähinnä varjostamatonta viivapiirustusta. Taustan summittaisuus ei häiritse minua ollenkaan niin paljon kuin Rukin... epämääräisyys o.O

Me lurves U
Waa, tämä on ihana~ No ok, Rukia en ehkä tunnistaisi Rukiksi, jos en tietäisi että kyseinen herra on kyseinen herra, mutta Mao sen sijaan on aivan itsensä ^^ Ja Rukin paita on hyvin varjosteltu ja printtailtu ja pidän siitä paljon ^^ Ja kuvan tunnelma on jotain sanoinkuvaamattoman suloista.
Maon hiukset <3
Nipotan vähän herrojen käsistä (nipotan aina käsien piirtämisestä ._.), sanoit itsekin että Maon kädet ovat naiselliset... Ne jotenkin pomppaavat silmille kuvasta. Eivät ihan istu siihen. Ja Rukin kädessä on sitä samaa... kumimaisuutta, joka häiritsi minua Sakiton korvassa.
Waa Maon silmät <3
Rakastuin Maoon *w*

And darkness surrounds me
Kun minä näin tämän, niin ensimmäisenä ajattelin, että repäisit sitä tahallasi kulmasta, koska halusit pitää kuvan itselläsi :D Waa lasit, waaa käsi. Ok, mustavalkoiset kuvat joissa on voimakkaat kontrastit, ovat heikkouteni. Ja tämä on juuri sellainen! (No shit Sherlock o.O) Pidän kovasti juuri nimenomaan noista laseista, olet saanut ne näyttämään... lasimaisilta. Tai siis. Haha :'D Aina, kun minä piirrän mitkä tahansa rillit jonkun silmille, ne näyttävät aina joltakin päälleiimatulta. Nuo eivät. En osaa laittaa ajatuksiani paperille 8) Anyway, ne _näytävät_ aurinkolaseilta, ja se nyt oli se asia, joka teki minuun vaikutuksen.
Tyksin noista ihon varjostuksista ^^
Waa, kihara hiuskiehkura >.< Siinä on jotain mätää, se ei näytä hiuksilta. Anteeksi tämä jatkuva valitukseni ._.

As I lay DYING

Onko ihmekään jos poden alemmuuskompleksia? Tästä ei oikeasti voi sanoa mitään.
Olen rakastunut. Pöllin vesileimattoman kuvan ja länttään sen seinälle muistutukseksi. Tällaista jälkeä tulee kun osataan piirtää.

From the dark I'm molded
Sanoinko jotain mustavalkoisista kotrastikuvista *w* Tyksin kuvan rajauksesta, siitä, että alareunaan on jätetty tyhjää valkoista tilaa. Ja pidän vahvoista kontrasteista, mutta koskapa en pitäisi 8) Kasvojen vasemmassa puolessa on jotain mätää, joka vie kuvasta tiettyä reitamaisuutta, kasvot näyttävät ehkä hieman liian kapeilta/suipoilta. Huulet ovat vähän hassut. Rakastan tuota hiukset-olkapää-kaula-kohtaa Reitan oikealla puolella ^^ Hiukset ovat muutenkin hyvät.

Wrapped in silk

Aoi? Onko? Eikö? Aoi?!?
Se näyttää Aoilta, joten elän siinä oletuksessa, että se on Aoi, toivottavasti en ole väärässä o.O
...Eli jos se on Aoi, niin siinä tapauksessa, oikeastaan ainoa asia, joka pitää minua epäilyksen vallassa kuvan henkilön mallin henkilöllisyydestä, on nenä ja suun leveys/paksuus. Jotenkin. Liian leveitä. JOS kyseessä on Aoi. Olen edelleen epätietoinen. Waawaawaa, kuitenkin. Hiukset <3 ihanat. Silkkisen näköiset. Pehmoisen näköiset. Houkuttelevat silittämään ^^ Silmät/kulmakarvat, elävän nälöiset. Tunteikkaat. Silmät ovat se asia, joka tuo kuvaan tunnelmaa ja toden tuntua, mikäli ovat taitavasti piirretyt. Nämä ovat ^^ Puku? I luv teh varjostuksia. Voimakkaita kontrasteja. Teräviä, paksuja, eloisia viivoja.
Oletko tehnyt taustan tietokoneella vai käsin ja jos käsin, niin mahdoitko tehdä kuviot pyyhekumin avulla? Alkoi kiinnostaa ^^

I am Vogue
Woo värejä o.o Ihanan raikasta keltaista. Kivat kiharat. Paita on kivasti väritetty ^^
Korva... hmm. Se on liian alhaalla. Korva on vaikea asettaa oikealle paikalleen kun piirretään sivuprofiilia, minä tiedän. Mutta sen sijoitteluun on kuitenkin joitakin helpottavia kikkoja (en tiedä tiedätkö nämä jo ja minä vain ärsytän selittämällä samaa vanhaa, mutta selitän kuitenkin ._.): Korva yleensä lähtee suunnilleen samalta tasolta silmän kanssa. Sen ylin kaarre on hieman kulmakarvojen alapuolella ja korva kiinnyttyy poskiluuhun (? mihinlie, kuitenkin) suunnilleen nenän tasolla. Korvannipukka nyt on jokaisella oma lukunsa. Ja sivusta katsottuna korva on yleensä suurinpiirtein keskellä päätä (hiukset nyt kuitenkin yleensä muuttavat tätä vaikutelmaa ja siirtävät korvaa edmmäs). Tämä vain siksi, että kaikissa piirtämissäsi sivuprofiileissa on toistunut sama virhe (Metallic Butterflyssä vähemmän silmiinpistävästi, mutta siinäkin vähän).

Älä nyt ajattele, että minä olen aivan kauhea ihminen, joka ei keksi muuta kuin valitettavaa kuvistasi ._. Hyville piirtäjille on vain niin paljon helpompi antaa kritiikkiäkin hehkutuksen lomassa, koska he yleensä osaavat ottaa sen rakentavana ja hyväntahtoisena negatiivisen piikittelyn ja haukkumisen sijaan toisin kuin jotkut (hivenen huonommat) piirtäjät. Oikeasti palvon piirustuksiasi ja pidän sinua todella hyvänä ja kärsin suunnattomasta alemmuuskompleksistä atm.

No en oikeastaan, lähinnä minulle vain iski suunnaton halu piirtää :'D Kuitenkin.

//Editto-offi
Yuksupuksuh, ehkä kutsun siuta vain Yuksuksi tästä lähtien :D Helpottaa vaikeaa elämääni 8)

pakanalapsi
Fani

ViestiKirjoittaja Nera » Ma Elo 25, 2008 5:41 pm

Noniih, vastailenpa taas tänne. :'3

Yuksupuksuh: dude, se viiva Rukin kaulassa yrittää olla se random viiva joka merkkaa solisluun paikan herran kehossa. :'DD Ymmärrän että se näyttää vähän daijulta tuossa koska se on niin paksu ja kömpelö, mut njeh... Tämä maalaus tosiaan tapahtui silleen 1½ tunnissa. Akvarelleillä u know.
Ja maalaukseen pelastaa yleensä hyvin muotoiltu sivellin ja vessapaperi. No kidding. ;3 Hyvä paperi on myös aika olennainen osa koko systeemiä.
Kiitos kommentista, uutta tulee niin nopeasti kuin mahdollista. :'D

pakanalapsi: Nonii. Aloitetaanpa sitten tilitys.
Ensi reaktioni oli kyllä puolustaa lapsukaisiani, koska ne ovat viattomia kaikkeen, mutta nukuin yhden yön ja pohdiskelin kommenttiasi rauhassa, tullen siihen tulokseen, että osassa olet varsin oikeassa, ja toisissa kehoitan sinua katsomaan kyseisiä valokuvia vähän tarkemmin. Olen kuitenkin iloinen että katselit niitä niin tarkkaan, koska nyt tiedän että oikeasti katsoit niitä. ;D

Mitä Sakitoon tulee, niin katso tuota orisinalia ihan huvin vuoksi. Sakitolla ON pienet korvat ja ne ovat kaukana muista kasvoista. Usko tai älä, minä kyllä mittasin moneen otteeseen kaikkia noita mittasuhteita ja luojatiesmitä, sillä halusin että tuosta tulisi mahdollisimman hyvä. Enkä minä voi lisätä tuohon korvaan enemmän varjoja kuin siinä on jo valmiiksi, siitä tulisi vasta häröä. xD Eihän tuo ole täydellinen, ei, mutta muutamaan tekijään en minä voi vaikuttaa. Syytän Sakiton geeniperimään. xDDD <3 Kiitos kuitenkin.

Kuten Sakitossakin, tämän Rookien kasvoissa _ei ollut paljon varjoja mitä lisätä. Yllätyin itsekin kun siellä ei ollut mitään lisättävää, kun kuva alkoi olla valmis. Mutta syytän myös sitä, ettei minulla tuohon aikaan ollut kunnon jälkikäsittelymahdollisuutta. Kys. kuva näyttää luonnossa paljon paremmalta. Ja tuo on niin wanha jo, että ihan hävettää katsoa sitä. xDD
Kiitän kuitenkin rakentavasta.

Ah... Kädet.. Kädet. Ne svidun kädet. Kädet feilaa AINA, vaikka niitä kuinka yrittäisi saada siedettävän näköisiksi. Itse olen kyllä ihan tyytyväinen Maon käsiin, koska jos olet koskaan katsonut herran näppejä, niin huomaat kuinka neidit ne oikeasti ovat. Ja Rukin naama.. Lol, tuossa minulla ei ollut mallia, vaan piirsin piirtämistäni ja... itsehän näet millaista jälkeä siitä tuli. Rukin kasvot eivät ole helpommasta päästä kopioida ulkomuistista.
Mao on minun. Piste. :----P <3

Et muuten ole eka joka nipottaa tuosta Aoin kikkarasta. Myönnän, se on vähän phail, mutta oli se yhtä lailla irtonainen siinä valokuvassakin. Ehkä minun olisi pitänyt piirtää se tummemaksi? :o
Kiitän kuitenkin kehuista. n__n

Yhyy, tuo on eka Reita jonka olen koskaan piirtänyt tosissani... .___. ja sitten en osannut keskittyä siihen kunnolla, vaikka halusinkin. Mutta niistä tosiaan uupuu se reitamainen pullaposkimaisuus. Ja usko pois, minuakin hämmensi nuo huulet kun niissä oli noin random varjostus siinä valokuvassa... Ehkä piirrän jonkun toisen ja yritän parantaa suoritustani. *das päättäväisyys*

SE ON AOI !!1
Oletpas huono ihminen, joka et tunnista seksin ruumiillistumaa!11 Haastan sut oikeuteen. Eeeenigheis..
Hmm.. Minusta taas en tehnyt niitä liian leveiksi, koska Aoilla tunnetusti on oikeat botoxi-huulet, oli ne sitten aitoa tavaraa tai ei. xD Mutta otan huomiosi huomioon, ja katson mitä asialle voin tehdä, kun seuraavan kerran piirrän tätä dudea. Anatomian opin mukaan, suupieli on linjassa silmän linssin kanssa, ja minusta menin tässä oikeaan osoitteeseen... Sillä Aoin silmät ovat aika etäällä toisistaan ja sitä paitsi tuo herra karsastaa lievästi.
Mutta joo... Nenä.. Olet kyllä sen suhteen oikeassa. Paska säkä. :'DDD Ja tausta on ensin sotkettu lyijyllä ja sitten sutattu kumilla. Ei sen vaikeampaa. ;D

... Pliis, tiedän ettet tarkoita mitään pahaa sillä, että avaudut minulle näistä kikoista miten pistää ihmiselle korva oikeaan kohtaan kalloa, mutta minusta kuitenkin tuntui aika alentavalta, että kirjoitit nuo sinne, sillä olen selvillä näistä asioista. Olen oppninut ihmisen anatomian ja tiedän miten keho piirretään ja tunnen että minulla on 19 vuoden vapaan piirtämisen ja 10 kuvataidekouluvuoden jälkeen lupa rikkoa tai ignorata tietyt säännöt. Oma tyylini luonnollisesti vaikuttaa siihen mitä piirrän, koska pyrin aina jättämään oman merkkini kuvaa, ettei siitä tule tylsä valokopio. Uskon, että kuka tahansa voi tehdä tyylipuhtaan kopion, mutta kaikki eivät osaa piirtää omalla tyylillään, ja oman tyylin löytäminen ja sen ilmaiseminen on minulle piirun verran tärkeämpää, kuin olla joka kerta anatomisesti korrekti.
Olen kuitenkin kiitollinen siitä, että olet jaksanut myös katsoa kuviani enemmän kuin viiden sekunnin ajan. Se tarkoittaa että olet oikeasti ollut tarkkaavainen, ja se on minulle oikein mukavaa, usko pois. En yllä olevassa vuodatuksessa tarkoittanut olla töykeä, mutta olen omasta mielestäni oikeutettu puolustamaan omaa tyyliäni edes vähän. ;D

Kiitos kuitenkin siitä että rohkenit ilmaista mielipiteesi. Siitä en sinua syö. <3

Move over, move over, yeah you heard what I said, move over.

I feel so lonely, haven't slept a wink.
I walk the floor, and watch the door.
And in between I drink black coffee.
Love's a hand-me-down brew.
I never know why Sunday in this weekday brew?
I'm talking to the shadows, 1 o'clock till 4
And Lord how slow the moments go.
All I do is pour black coffee.

Since the blues caught my eye,
I'm hanging out on Monday,
But sunday dreams too dry
They say a man is born to go alone
And a woman is born to weep and fret
To stay at home and drown her past regrets
In coffee and cigarettes.
And moody all the morning, moody all night.
And in between I drink black coffee.
Black coffee.

- Tricky - Black coffee

Nera
Vuoden crossover

Re: Mielialalääkkeitä. päiv. 25.8

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ma Elo 25, 2008 7:06 pm

jeijj, uutta<3

In coffee and cigarettes.
Nuo kasvot, tuo look, kerrassaan ihana <3__<3
hassua ku vaatteissa oli kauheen vähän taitteita/ryppyjä/mikä se sana onki, ja jalkojen asento tolleen katos, johtunee tekotavasta.
Kokonaisuudessa aivan mahtava, nuo paperit taustalla on todella hieno yksityiskohta! Ja rukin lasit, nuo huulet, ja nenä todella tarkasti ja hyvännäkösesti piirretty! Oon iha sanaton.
...Oot mun idoli piirtämisessä!
(tulostin sne kuvan muuten seinälleni~♥)

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja pakanalapsi » Ma Elo 25, 2008 9:43 pm

Oi, olen oikeasti todella pahoillani, en mitenkään tarkoittanut pahoittaa mieltäsi tai... mitään. Oikeasti, anteeksi, jos kuulostin ihan hirveältä ihmiseltä ._. Tekosyykseni sanon että olin todella väsynyt, mutta päättänyt kommailla kuitenkin. Mitä ei ehkä pitäisi väsyneenä tehdä -.-''

Hömhmm. Ehkä minäkin hieman puolustelen itseäni, mutten paljon kuitenkaan :'D Ömm, juu, olet ihan oikeassa, että joissakin kohdissa tein hieman hätäisiä johtopäätöksiä ja olisin ehkä voinut harrastaa vertailevaa tutkimusta enemmän... Tulin luottaneeksi ihan liikaa muistiini, koska monet mallina käyttämistäsi kuvista löytyvät koneeltani taikka lattiallani pyörivistä lehdistä. Myönnän hätäilleeni -.-'' Ja ilmaisin ehkä itseäni vähän turhan jyrkästi, minulla on oikeasti vaikeuksia itseilmaisussa :D

Sakito= loistava kuva. Oikeasti. Rehellisesti. Uskomattoman näköinen. Minä=perfektionisti, joka on pitkän harjoittelun tuloksena oppinut näkemään hyvinkin pienet heitot viivoissa/mittasuhteissa/missä tahansa. Turhan usein mainitsen täysin epäoleellisista asioista.
Originaali löytyy lattian lehtikasasta, mutta luotin liikaa itseeni.
Sakiton geeniperimää on hyvä syyttää ^^

Mitä tulee Maon käsiin, niin en nyt sanoisi miksikään pahaksi feilaukseksi 8) Siis, ne ovat hyvät ja näin, pistivät kuitenkin minut silmääni jonkun verran. Herra kuitenkin kuuluu yhteen lempibändiini, joten on tullut joskus tsiigailtua tätä(kin) hottista. Ruki nyt on vähän semmoinen... Semmoinen. Vaikea muistettava xDD Seuraavaksi tulen jonkun pikkuernulauman lynkkaamaksi o.o
(Miksi minusta tuntuu kuin puhuisin itseäni pussiin koko ajan o.O Whateva, syytän pahaa kaksoisolentoani).
Mao, rakas Mao <3 Vien sen siulta yöllä nukkuessasi :'D

Tummempi kikkara voisi hyvinkin toimia, I think. Ei ehkä olisi aivan niin irtonaisen näköinen o.O Kannattaa ehkä kokeilla, jos mahdollista.

Waa, raastuvassa tavataan :o No oikaestaan olin aika 100 %:sen varma, että kyseessä on Aoi, mutta sitten... En tiedä. Väsytti pahasti ^^'' <- das tekosyy
Hmmhmhmm. Nenä suhteen väitän olevani oikeassa, ehkäpä se sitten hämäsi minua huultenkin kanssa... *pikatarkistus*
Hmmhmmhmm. Hmm.
Hm.
Voi olla, että olet ihan oikeassa, ja minä yritän turhaan päteä :'D Aoilla on botox-huulet, myönnetään 8)

Oikeasti en tarkoittanut mitenkään pahalla tuota ja mietin varmaan kymmenen minuuttia, kehtaanko oikeasti olla niin töykeä, että länttään tuon pätkän tuohon -.- Olen pahoillani että tunsit sen alentuvaksi.
Ja ymmärrän oikein hyvin näkemyksesi oman tyylin tärkeydestä itsekin viimeiset 18 vuotta piirtämistä harrastaneena. Tuntemattoman ihmisen töistä on kuitenkin niin vaikea sanoa, onko kyse tahallisesta sääntöjen rikkomisesta, jota mielestäni voi täysin vapaasti tehdä säännöt tuntiessaan, vaiko jostain muusta. Rikkeesi eivät kuitenkaan näyttäneet pahoilta, vaan yleensä sopivat oikein hyvin kuvan kokonaisuuteen. Joten oletin, että tunnet anatomian, ja näin, että olet piirtänyt paljon, ja epäilin suuresti, että olen aivan kauhea, jos lähetän tuo kommentin tuossa muodossa kuin sen nyt lähetin. Mutta sitten tulin siihen tulokseen, ettei siitä loppujen lopuksi ole mitään hyötyä, jos vain ylistän piirroksiasi maasta taivaisiin ilman kritiikin häivääkään.
Lopulta lähetin tuon viestin tuollaisena peläten, että loukkaan sinua tuolla anatomiapläjäyksellä.
I feel stupid.

Enkä pitänyt vuodatustasi edes vuodatuksena, vain ainoastaan täysin oikeutettuna puolustuspuheena :) Minä se tässä se töykeämpi osapuoli taisin olla.

Oh, aion kyllä myös kommentoida uusinta työtäsi, mutta ehkä siirrän sen vähän myöhemmäksi, laiska kun olen ;D

pakanalapsi
Fani

ViestiKirjoittaja kisuneko » Ke Elo 27, 2008 5:49 pm

ou, wau.

Herranjestas kun jotkut oikeasti osaa piirtää o_o Kaikkia katselin nenä kiinni ruudussa ajatellen: "onko tämä mahdollista?"

Tuo sakito O_O Aivan upea. Kaikki kasvonpiirteet ovat niin... Niin... Aitoja :o Näissä muissakin sama juttu. Niitä katsoessa tulee sellainen ihana olo. Kaikki on niin kauniisti ja taidolla tehtyjä, että ihan sanattomaksi menee, ja hymy nousee huulille. Itsekin ahkerana (tosin ei niin hyvänä) piirtäjänä tiedän kuinka vaikeaa on saada kaikki symmetrisiksi, mutta jos on todella taitava eihän se niin vaikeaa pakosti olekaan.

Piirrosten varjostuksetkin tekevät niistä todella vaikuttavia ja upeita (toistan itseäni, anteeksi X'D) Ja tuon aoin aurinkolasitkin näyttävät niin... Laseilta 8'D Upea työ, kertakaikkiaan.

Ja tuo uruha. :o Todellakin näyttää uruhalta, ja se on niin upea ja ääh en keksi mitään sanottavaa :'DD

Piirroksesi ovat tosiaankin upeita, sanon sen vielä kerran.

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nera » To Elo 28, 2008 9:12 am

Yuksupuksuh: Minä kiitän ja kumarran. :'D Orkrist oli kiltti ja skannasi sen minulle, ja samaisessa prosessia vaaleat värit tuppaavat kuolla... .__.''' Enkä minä muista originalista paljon mitään atm. Muistaakseni kyllä yritin laittaa enemmän laskoksia/ryppyjä/what ever hänen paitaansa, mutta njeh...
xD Eniweis, kiitos kommentista ja hauskaa että pidit raapustuksestani. 8D

pakanalapsi: kuten jos sanoin, en syö sinua siitä että ilmaisit mielipiteesi. :'D Tuppaan itse olemaan erittäin suojelevainen kuviani kohtaan, sillä ne ovat minun lapsiani kaikki, ja haluan että niitä kohdellaan hyvin. Niin mielenvikaiselta kuin se kuulostaakin. xDD;; Johtunee siitä, että kuvataide on aina ollut vahvin lajini ja siksi siitä on tullut itselleni tosi henkilökohtaista. Who knows.
Kommenttia odotellen~ ;D

kisuneko: Kiitän kommentista~ :--D

UUSHET NYTUUS.

Hiekkalaatikolla on hyvä olla.
Kaikki lähti siitä, että Elindar ja minä istuimme mesessä ja kuvittelimme Rukin ja Watarun hiekkalaatikko-ikäisiksi.. Ja sitten kaikella adminin voimallaan, hän käski minun pirtää.. Vitsimme tuppaavat paisumaan kuin pullataikina.

Khuul, oon kuus vee.
Wakkun tosiaan on khuul ollakseen kuusi vee.

Keinuva Aoi..
.. On keinuva Aoi. Memlein vika, koska hän pyysi. <3 Aoi seitsemän vee.

Nera
Vuoden crossover

Re: Mielialalääkkeitä. päiv. 28.8

ViestiKirjoittaja Lyra » Pe Elo 29, 2008 1:44 pm

Luulin vielä tähän päivään asti osaavani piirtää edes jotenkuten, mutta taidanpa tästä lähteä kynän ääreen itkemään alemmuuskompleksiani 8D pyydän jo etukäteen anteeksi seuraavaa lausettani, mutta tilanne vaatii juuri tätä.. Voi helvetti.
Saanko kysäistä monen ikäisenä olet alkanut piirtämään? :] Tuoijottelin nimittäin tuota Aoin kuvaa nenä kiinni ruudussa ehkä kymmenen minuuttia kunnes sisko tuli pelastamaan näytön liialta kuolalta :'D sinä se sitten osaat *viheltää pitkään*
Minulta ei liikene nyt mitään suuria analyysejä jokaisesta kuvastasi, mutta sokeakin sen jumalaude näkee että sinä osaat piirtää!!! Itse ryssin aina taustat, mutta nekin sinulla oli aina joka kuvassa niin hienot.

*naurahtaa vaivaantuneesti* Heh 8D en voikun hattua nostaa ja nostetaanpa samalla vielä näppäimistöäkin!
wou~

Lyra
Roudari

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Pe Elo 29, 2008 5:05 pm

Awwwwwwwwwwwwww~ *kumartaa ja pahoittelee syvästi*

Hiekkalaatikolla on hyvä olla.
Söötti~ *www*
Tuli mieleen sellanen random sarjis jonka joskus luin~ Eka rekatio oli sellanen "Chunnnchunn awww *sydänsydänsydän*"
Randomi-ideat on just kannattavia ku viisaat hmiset saa niistä suurta taidetta. *ketään osoittelematta*

Khuul, oon kuus vee.
No siis tottamaar, kuusvuotiaat on just kholeimpii! etenki tollaset pikkumies-watarut~!
Söpö taas kerran.*www*

Keinuva Aoi..
Nuo hiukset... *naurua*
Aoi on niin lapsellinen tossa, awws~
((Tosta tuli mieleen yks entinen kaveri nimeltä lassi, sil oli joskus tolleen pitkät tummat hiukset ja sit keinuttiin aina... *muistelot*))

...Tän päivän yhteenveto: Awwwwss *www* <3 söpöjä~

Lisäää~!

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Cheony » Pe Elo 29, 2008 5:30 pm

miten joku voi olla noin hyvä piirtämään? *suuri alemmuuskompleksi* o____o
luulin vielä vähän aikaa sitten, että itse olen suht koht hyvä piirtämään mutta nyt se vain haihtui jonnekkin kun katselin noita kuvia.

ja noi sun uusimmat kuvat on niin awww~~
Khuul, oon kuus vee.
hihiii! kuus vuotias wataru on jotain aika söpöä! *wwww*

sori nyt tää mun kommentti on täynnä hikutusta, MUTTAKUN! oot vaan niin hyvä tässä.
o____o

Cheony
Fani

ViestiKirjoittaja Nera » Ma Syys 22, 2008 10:42 am

Lyra: Voi kulta, älä nyt kuitenkaan mene itkemään... ^^;; Eikä kiroilemista tartte pyytää anteeksi, jos sen kokee tarpeelliseksi, itsekin kuulostan aina tasaisin välein oikealta rekkakuskilta, kun suun aukaisen.. Ööh, lol? xD
Öööh... Piirtämään aloitin tuossa 1-2 vuoden ikäisenä, en muista tarkkaan, koska olen aina piirtänyt tai maalannut.
Kiitos kuitenkin kilteistä sanoistasi. Olen otettu. :3

Yuksupuksuh: Asd lol, noita chibelä nyt sikiää kuin sieniä sateella, kun ne ovat mainio tapa saada hömelöt ideat pois päästä, että voi sitten piirtää jotain "oikeaa" oikealle paperille jne. ;''DDD

Lisäää tulee ihan kohta, do not worry~~~! Ja kiitos. :3

Cheony: Miksi näin paljon alemmuuskomplekseja nyt yks kaks yllättäen? : OO Nouskaa nyt sieltä, te hassut. Luulen kyllä että kaikki osaavat piirtää, edes jollain tapaa. ^^
Kiitän paljon kehuista. :3

UUSHET NYYTUUS ~~ !1

Mmm.... Chocolate.
Ujelon pyynnöstä piirtämäni chibi Zero, joka mussuttaa suklaata ruoka poskillaan. :''DD

Mä hymyilen ja oon kamalan sulo.
Muistaakseni ADMIN-SAMA halusi hymyilevän Kaipin itselleen...? Ja Kain silmät ovat muuten ne paksut viivat hänen naamassaan, eivät nuo pallurat.. Ne on blushaus-pilkut tj.. :'DDD

Lainailenpa mamin meikkejä.
Hizaki lainaa mamin pakkeleita. xD

No, kommentoikaa ;D !

Nera
Vuoden crossover

Re: Mielialalääkkeitä. päiv. 22.9

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ma Syys 22, 2008 4:19 pm

Wii!

Mmm.... Chocolate.
...haha awww~! Nauroin tuolle hatulle kivan aikaa...xD Se on jotenki.. rankka..!
Muute onko noin valkeet pallot tässäki jotkut... *lunttaa* blushaus-pilkut vai silmät?

Mä hymyilen ja oon kamalan sulo.
Sulin tälle! Kai on niin sulonen tässä! ((noi haalarit...>DD))
...Vähän noi hiukset muuten näyttää hienoilta!

Lainailenpa mamin meikkejä.
Nimen luettuani olin jo aivan varma et mitä ootan silt kuvalta, ja kuinka ollakkaan olin oikeessa!
tää on miu lemppari näistä... aivan ehottomasti.
Toi mekko on hienosti tehty samoin noi hiusten koristeet ja etenki silmät und ripset!

Millä muuten teit nää?^^

Ja lisää ruinaan taas kerran!>D

Yuksupuksuh
Bändäri

Seuraava

Paluu Jrock-fanart