Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [15.4.-12]

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [15.4.-12]

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Heinä 05, 2009 1:09 pm

Mulla on kuvia piirustuksistani galleriassa, joten linkitän sinne. En pääse yli enkä ympäri lyijykynästä, eli kaikki on väännetty lyijykynällä (Aijon vielä maalata jonkun! Ainakin osan siitä...) ja kuvat otettu digikameralla, joka sitten raiskas melkein kaikista varjostukset mutta... no, toivottavasti tykkäätte ^^ ja toivon kommenttia, niin kritiikkiä kuin kehujakin. Niin ja ekat viisi kuvaa eivät ole päivämäärän mukaan, niiden jälkeen tulevat ovat sitten uusimpia ^^

Miku
Itseäni tuossa häiritsee eräs asia suunnattomasti, mutta toivottavasti ette sitä huomaa >8)

Reita
Piirsin kuviksen tunnilla. Ehkä vähiten ylpeyttäni ansaitseva sitten yhen Tatsuroun jälkeen, jota en edes julkaise

Mao
Sadien laulaja jos joku ei tiennyt. Tummat kohdat fail, mutta muuten olen ylpeä tästä.

Uruha
Isäni tykkää tästä eniten XD Urskilla on oikeasti päälakikin piirustuksessa mutta oli hetken mielijohde ottaa kuva vaakatasossa.

Toinen Miku
Ensimmäinen j-rokkarini ja olen ylpeä isä äiti I-)

D'espairsRay
Tämä meni Zeron synttärilahja-projektiin ^^

Hide-zou
Elämäni ensimmäinen tilaustyö Joita voin tehä pientä maksua vastaan *köhmainontaaköh* Ei onnistunut niin hyvin kuin odotin, käytin toisenlaista piirtotekniikkaa, vaikka se ei jäljessä mielestäni näy x___D

Zero
Tittidididdiii!!! Niin eli, tässä on se Zero, jonka aloitin joskus ennen despan keikkaa. Se löytyi eräänä kohtalokkaana päivänä ja valmistui. Vihdoinkin XD Tässä on sekoitus vanhaa ja uutta piirtotyyliä (mulla se muuttuu oudon usein... tai no minähän sen vain huomaan -w-). Enjoy!

NEW!
Ei kukaan
Tämä ei esitä ketään, mutta suurena inspiraation lähteenä toimi KASSTRICK BACTERIA:n uusimman albumin kansikuva, joten todettakoon tämäkin fanartiksi -w-
Viimeksi muokannut Zenzen päivämäärä Su Huhti 15, 2012 4:35 pm, muokattu yhteensä 6 kertaa
Kuulostaa tosi japanilaiselta, kun tyyppi pieksee porukkaa golfmailalla

Zenzen
Roudari

Re: Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ke Heinä 29, 2009 12:38 pm

Okei, siis vau. Mulla on ihan pakko väkertää kommentti, sillä nää on niin upeita, vaikken rakentavaa saakkaan aikaan. Toivottavasti ei haittaa? Nämä oli vaan niin upeita. :D

Toi eka Miku, siis ihan tajuton. Varmaan yks hienoimpia, mitä mä oon nähnyt. Tuo on totaalisen Miku, sillä on se typerä Miku-ilmekin, jossa alahampaat ovat esillä. Mä olen usein yrittänyt piirtää kyseistä jäppiä, ja mä aina olen feilannut silmissä. Niissä on jokin mitä mä en osaa, mutta noi sun silmät... vau ja sitä rataa. Enkä mä mistään keksinyt sitä häiritsevää asiaa, ja nyt se puolestaan häiritsee minua! XDD No, mutta, toi kuva on kaikin puolin sellainen pehmeä ja luonnollinen ja vau. XD Siinä on jotain sellaista pehmeää, eikä Mikun ilme ole niin kova kuin yleensä. Mä en olis uskonut, että ikinä sanoisin tätä, mutta tuossa kuvassa Miku on kaunis. Oikeasti.

Toi Reita on kyllä ehdottoman tunnistettavissa, mutta silti siinä on jotakin jänää, epä-Reitamaista ja coolia. Mä luulen että se johtuu tuosta älykkäästä ja kierosta ilmeestä Reitan katseessa, joita mä en yleensä Reitassa havaitse :'D Lisäksi silmässä on jotain todella elävää ja todellista ja sellaista, että se vois räpsähtää milloin tahansa. Kuva on siis kyllä ihan tajuttoman hieno, mä rakastuin lisäksi noihin huuliin. Tuo toinen puoli katoaa hyvin kauniisti.

Maosta mulla ei ole paljoa sanottavaa, sillä se on suorastaan vaan niin täydellinen. Niin Mao. Taas mun huulifetissini muuten puplahtaa esiin, mä rakastan noita huulia hirmuna. Ja mä pidän tosta vähän rosoisemmasta tummasta alueesta, se tekee kuvasta jotenkin elävemmän ja miellyttävämmän katsella mun silmälle. Muutenkin mä pidän noista epätasaisimmista varjostuksista, ne sopii tuohon kuvaan ja tuo samalla särmää sekä pehmeyttä, jos kukaan mua nyt ymmärtää :'D

Urski, kuten edellesetkin, on ihan itsensä näköinen. Woah. Tämä on ehkä selväpiirteisempi kuin aiemmat, varjostuksia kenties vähemmän, mutta se sopii tuohon kuvaan. Ja taas, taas noi huulet, ihanat. :D Lisäksi toi korva tuolla on tosi hieno, kiva, se näkyy mukavasti tuolta hiusten seasta. Sitten vielä tuo toinen Miku. Siis uskomaton piirros ensimmäiseksi jiiruksi, aivan upea! Kasvot ovat ehkä kapeahkot, mutta eivät häiritsevästi. Mikun hiukset ovat suloiset, ja nuo pinnit ovat hienoja. Pinnejä on musta vaikea piirtää :D No, sä ainakin vedit hommaan kotiin kympillä, molempien Mikujen kohdalla. :D

Ja sitten, sitten, tuo Despan ryhmäkuva. Arvaas vain, kuinka kauan mä ihastelin ja läähätin sitä siellä keikkajonossa, se oli aivan upea. Hei muuten, tein sellaisen huomion, että livenä se näytti vieläkin paremmalta kuin tuossa kuvassa. On siis kyllä aivan upea piirrustus. Varsinkin Zero komeilee tuossa ihan tajuttoman komeana, varjostukset ja jokainen pienikin viiva ovat kohdallaan! Herran hiukset, oikeasti, ne ovat niin aidon näköiset, ja tuo kulmakarvojen seutu, ei voi muuta sanoa kuin vau. Kaiken lisäksi äijät ovat kaikki täsmälleen näköisiänsä, varjostukset ovat kohdallaan. Ja nuo päiden asennot! Se on ihan _tajuttoman _supervaikeaa piirtää alakuvakulmasta, ja sä oot todellakin onnistunut. Lisäksi, Karyu, hhhhrhhhrrrhrhhrhr miten hotto se on. Jumalauta. :D

Lisäksi, voi huomata, että sä olet mun mielestä kehittynyt, kun vertaa esimerkiksi ensimmäistä piirtämääsi Mikua ja tätä Despan kuvaa. Tyylisi on pehmentynyt ja muuttunut yhä aidommaksi ja elävemmäksi, niin paljon kehitystä niin lyhyessä ajassa. Ja vieläpä, kun katson tuota ekaa piirrostasi, voisin veikata, että tuosta on vaikea enää parantaa. Täytyy sanoa, että kun eka jiirusi oli noin upea, ja nyt olet jo näin tajuttoman hyvä piirtämään, en pysty edes kuvittelemaan, mitä me saadaan tulevaisuudessa. Oikeesti, herranjestas.

Joten, eiköhän tämä löpinä riitä, kiitoksia silmänruuasta! Mä odottelen innolla lisää katseltavaa ♥

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Zenzen » Ma Elo 03, 2009 11:49 am

SaseKo
Olin saada sydärin kun huomasin että tähän oli kommentoitu o___O Kaikki, jotka ovat kommentoineet, ovat kommentoineet galleriaan. Ja et arvaakaan miten iloiseksi tulin kommentistasi ;____; sulan täällä <3
Oli yllättävää ja tosi ihanaa miten jaksoit kommentoida jokaista piirrustusta yksitellen. Kiitos!<3 *halaa ja pusuttaa*

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja ruksutin » Ma Elo 03, 2009 1:22 pm

Siis woow! ♥_____♥ Nämä ovat upeita, oon sanaton. :------D

1. Miku = Tää on aivan Mikun näkönen. Mulle tuli olo, että millonhan Miku nyt silmiänsä räpäyttää... :'----D Silmät ovat onnistuneet todella hyvin, niissä on sitä jotain. Ja suu. ♥ Tässä kuvassa Miku näyttää rauhalliselta ja tunnelma muutenki tosi rauhallinen ja seesteinen. Hiukset ja hiuspinni on tehty hyvin.
SaseKo kirjoitti:Siinä on jotain sellaista pehmeää, eikä Mikun ilme ole niin kova kuin yleensä. Mä en olis uskonut, että ikinä sanoisin tätä, mutta tuossa kuvassa Miku on kaunis. Oikeasti.

Oon niin samaa mieltä SaseKon kanssa. :------)

2.Reita = Oow rakastuin tähän työhön. *uu* Reitan ilme on jotenkin viekas, käsien asento, katse ja suun virne viestittävät cooliudesta, hyrr kylmiä väreitä. ~♥ Ja jälleen, olet onnistunut silmän teossa.Todella eloisa. Hiukset näyttävät hiuksilta.

3. Mao = Haluatko viedä multa hengen tai jotain? ♥3♥ Ylistän taas silmiä tai no siis silmää! Apua katse poraa tiensä suoraan sydämeen. Rakastan huulia ja kättä. Oow, tää on vaan niin täydellinen kuva, että oon ihan sanaton.

4. Uruha = Siis oikeasti. Tää menee koko ajan hullummaksi. Niin upea työ Urskista. Rakastan hyvin tehtyjä silmiä. johtuisko lie siitä, etten itse saa silmiin eloa...? ::D:D:D:: Ja tässä jälleen on katse niin Urskimainen, että hui. Sun töitä katsoessa ootan vaan, että millon hahmo räpäyttää silmää. :''-------Dd Kokonaisuudessaan työ on todella upea, vähäiset varjostukset eivät minua haittaa. Sopii tähän jollain tavalla. Hiukset on tehty hyvin, aidon näköiset, eikä näytä sellaselta mopilta, joka on vain haluttu äkkiä raapustaa paperille. Huulet, upeat. Muuta en pysty sanomaan.

5. Miku = Apua! Tää sai hymyn huulille. ADHD Miku, Miku, jollainen on yleensä ficeissä ja silleen. :'D Todella hyvä työ ensimmäiseksi jiiruksi. Silmät ovat eloisat, täynnä intoa ja iloa. Ja hymy! Sulan.

6. Despa = O_____________O Oot kehittynyt todella paljon ensimmäisestä Mikusta tähän työhön. Herrat ovat niin komeita ja näköisiä, että henki salpautuu. Todella aidon näköisiä, enkä pysty sanomaan mitään viisasta. Zero on tajuttoman komea, katse, varjostukset, hiukset, kaikki. Rakastan silmiä ja hiuksia. Ovat niin aidonnäköisiä. Tää on täydellinen, en löydä huonoja puolia.

Olet kehittynyt todella paljon. Sun töissä on sitä jotain, saat silmiin eloa, töissä ihmiset näyttävät esikuviltaan. Hiukset onnistuvat myös hyvin. Odotan innolla tulevia töitäsi ja komppaan jälleen SaseKoa:
SaseKo kirjoitti:Täytyy sanoa, että kun eka jiirusi oli noin upea, ja nyt olet jo näin tajuttoman hyvä piirtämään, en pysty edes kuvittelemaan, mitä me saadaan tulevaisuudessa.

Sulan täällä sun töilles ja kiitän silmänruuasta. Nää on todella taidokkaita töitä. ~
Anteeksi, tää ei ole nyt todellakaan fiksu ja rakentava kommentti. >8

ruksutin

ruksutin
Fani

ViestiKirjoittaja Zenzen » Ti Elo 04, 2009 3:43 pm

ruksutin
Apua, kommentti! Oli oiken hyvä kommentti, ihana tietää että pidät ^^ Sinäkin jaksoit jokaista kuvaa erikseen kommata! Oon ihan tomaattina täällä, niin kauheesti kehuja *blush*

ruksutin kirjoitti:Hiukset näyttävät hiuksilta.

repesin tälle jostain kumman syystä :_D mut joo panostan aikalaila hiuksiin, häiritsee aina jos ne näyttää vaan joltain hampulta pään päällä XD

ruksutin kirjoitti:Rakastan hyvin tehtyjä silmiä.

Minäkin ^^ Silmät on mulla melkein pakkomielle, mun on aina pakko saada niihin se oikea katse. Koska itse ajattelen silmien olevan sielunpeili ja näyttävän henkilöiden tunteet (ja ajatukset), yritän kovasti saada sen näkymään piirustuksissanikin :3

Kiitos kommentista<3 *halaa ja pusuttaa*

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja -Hann- » La Elo 22, 2009 10:05 pm

Herranjumala! Upeita piirrustuksia. Ja sekin on vähättelyä.
Näin ton D'espairsrayn kuvan siinä Zero-projektissa kun selailin sitä (kaverini oli sen tekijä), ja pakko myöntää, se oli ehdottomasti suosikki sieltä. Se oli kaikista niistä hienoin ja oon varma että Zero ja koko Despa arvosti sitä kovasti :---) Minä henkilökohtaisesti ainakin arvostaisin jos joku ikinä edes piirtäis musta kuvaa XD Ja edes noin hienon.
Ja muutkin, varsinkin toi Uruha oli aivan mielettömiä.

On se kiva kun joku osaa :---(
Noei, kivaa kun saa kattella tällasia *----*

Teetkös tilaustöitä?XDD Voisin tilata Hide-zoun...... *grin*

Toivottavasti piirrät pian lisää 8)
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Elo 23, 2009 1:15 pm

-Hann-
OMG, kommentti! *-----* kiitos~♥ ;___; kauhea kun sulan täällä...

Tilaustöitä? olen imarreltu XD En ole koskaan ennen tehnyt tilaustöitä, koska ei ole tilattu mitään XD mutta juu voisinhan minä tehdä pientä maksua vastaan >D, ota vaikka yksärillä yhteyttä kun tiedät millasen kuvan haluat :)

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja Yuuchan » Ti Syys 15, 2009 9:54 pm

Wow..

Ihan mahtavia kuvia! Lyijärityöt on kivoja,ja nää on vaan.. liian kivoja!! Kun avasin ton ekan Mikun niin silmät pyöreinä
katoin sitä siinä.. Upea! Ja toi Uruha! Ihan näköinen.. Todella kauniita kuvia kaikki. Ja sitten toi Despa.. MITEN SÄ OSAAT?!
Mietin että jos joku on vaikee piirtää,niin se olis Hizumi.. Mutta eipä näköjään ollut,se on kanssa ihan näköinen~!

Kauniita.
誰も知らないStory~
The undiscovered prince charming

Yuuchan
Fani

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Syys 27, 2009 12:59 pm

Yuuchan
*blush* siis voi kauhia sentään ku muutun hattaraks -w- Kiva että kuvista oli silmäniloa ja kiitos _todella_ paljon kommentistasi!<3

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja Zenzen » To Loka 22, 2009 7:26 pm

Dingsingding! Uutta pukkaa, hyvät naiset ja herrat: Hide-zou

ps. olisin voinut pistää tämän jo viikkoja sitten, mutta unohtui :__3

Zenzen
Roudari

Re: Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [22.10.-09]

ViestiKirjoittaja -Hann- » Pe Loka 23, 2009 2:36 pm

Oaaah !
Mun Hide-zouni ;___;♥ Oikeesti oon tuhannesti ja taas tuhannesti kiitollinen tosta piirrustuksesta ! ainiin vastaan tän jälkeen siihen yksäriin.
Vaikka korva ei kuulemma luonnistunut aluksi, koska se on liian hörö (zou on apina♥) mutta toi koko piirrustus näyttää kokonaisuudessaan, korvaa myöten, ihan täydelliseltä ! Tai vihaan sanaa täydellinen koska mikään ei voi olla täydellisestä mutta mun silmään toi on virheetön ja oikeesti aivan älyttömän upee ;_;
Oon ylpeä kun oon sun ensimmäinen tilaaja, sitten kun susta tulee kuuluisa niin mä lesoon tolla piirrustuksella XDDD Se pääsee mun seinälle♥

Rakastan sitä poskettomasti!
Kaikki kasvon piirteet ja kaikki, siinä se on, rakas. En tajuu miten onnistut tekeen tommosia paperille. Se on vaan niin... uskomatonta. Hienoa.
Miehinen mies, Hide-zou XD Ei vaan, kun se on niin ... upeen näkönen. Silmä ja hartiat varsinkin + korut. Ja toi kokonaisuus.
Eeh, rakastan tota liikaa♥. Ja toi käsi, seki on niin adhuygfdw liian hieno !

Toi on niin epärealistisen upee, koska se on niin oikeen näkönen 8( Melkein parempi jopa kun alkuperänen kuva!
Joten, kiitän miljoonasti tästä♥
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Umi » Pe Loka 23, 2009 5:49 pm

Pakko sanoa, että piirustustyylisi kieltämättä on persoonallinen. Vaikka piirrätkin henkilöitä realistisesti, on kuvistasi kuitenkin aistittavissa jossain määrin.. sarjakuvamaisuutta, kenties. Veikkaisin sen johtuvan siitä, että jätät kasvot vähemmän varjostetuksi ja piirrät ääriviivat melko vahvasti. Mutta se ei mielestäni ole ollenkaan huono juttu, ainoastaan asia, mikä antaa piirustuksillesi ominaispiirteensä. Sama koskee varjostustekniikkaasi, vaikka siihen ehkä hieman vähemmän olenkin ihastunut. Se on toki eläväistä, mutta tuntuu, että se on sitä välillä hieman turhankin paljon ja saa varjokohdat näyttämään jossain määrin sotkuisilta, vieden samalla huomion tekstuuriin ja pois valon ja varjon kontrastista.

Pidän töistäsi kenties eniten ZEROn syntymäpäiväprojektiin menneestä yksilöstä. Erityisesti ZEROn hiukset ovat harvinaisen elävännäköiset. Hieman kuvan alalaitaan painottunut sommittelu häiritsee, kun Karyu on sen verran kuvan alalaidassa, että leikkautuu osaksi pois, mutta se selittynee sillä, että kaikki paperilla ei kuvaan ole mahtunut. Olisi mukava joku päivä nähdä, miltä työsi näyttävät skannattuina. :]

Tämä uusin HIDE-ZOU on myös varsin onnistunut. Olen erityisen ihastunut piirustuksessa käteen, mutta hieman mietityttää, onko se kenties aavistuksen liian pieni suhteessa kasvoihin..

Töistäsi näkyy mielestäni hienosti kehityksesi (leikin ainakin tietäväni, missä järjestyksessä olet kaikki piirtänyt - ok, kurkin vähän sieltä toisesta paikasta) ja se, kuinka olet oppinut katsomaan referenssejä tarkemmin ja kuinka varjot ja kontrastit ovat pikkuhiljaa töissäsi lisääntyneet. Tulee olemaan kiinnostavaa nähdä, mihin suuntaan kehitys jatkuu.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Savukerasia » Pe Marras 06, 2009 3:23 pm

Miten joku voi osata piirtää noin helkkarin hyvin?! O____o
Ekaks kun aasin ton Mikun kuvan olin silleen et; tää ei oo piirtäny tätä! Ei varmasti ole! Siis noi on ihan älyn hienoja! ja sit... Toi despairs´rayn... Multa varmasti tippu leuka lattiaan. Se oli TODELLA hieno! Mä en ole eläessäni nähnyt kenenkään piirtävän noin hyvin. ;D Ite kun oon yrittäny ei onnistu. Ei sitten millään. Nyt iski masennus .___.
Oikeesti sä osaat! *---*
"If they don’t need you, it’s okay, you do not live for other people."
— Kyo

Savukerasia
Roudari

ViestiKirjoittaja nanami » Su Marras 08, 2009 5:30 pm

Omg. oon kattellu nää jo moneen kertaan, mut en oo keksiny mitään sanaa kuvaamaan tätä tunnetta. siis wau. sulla tosiaan on kynä hallussa, jos näin nyt voi sanoa. (okei, toi kuulosti oudolta.) mutta kuitenkin, toi miku1 oli jotain niin hienoa. ja d'espairs ray vielä upeempi. kaikki oli aivan mahtavia. jään odottelemaan lisää taideteoksia ^--^ ja heitänpä sulle vielä piparin (eilen leivottuja n_n) *heittää vaaleanpunaisella kuorrutteella koristellun piparin*
ex. CHERRYCUPCAKE

nanami
Bändäri

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Marras 08, 2009 7:44 pm

O________O vau, kommentteja...

-Hann-
Juuh eipä mittää, kiitos tilauksesta ja mahtavaa että tykkään ^^ kunhan saatais tuo sulle vielä joskus niin hyvä tulee XD

Umi
Varjoista voin sanoa että kamera raiskaa ne aina haluaisin itsekkin nähdä ne joskus skannattuina :__D, mutta kiitos kommentistasi, se oli rakentava ja anto mulle jopa uusia piirtotyyli-ideoita :) Despa-piirustuksessa tosiaan tajusin miettiä sommittelua liian myöhään ja Hide-zoun käsi saattaa olla himpun liian pieni suhteessa päähän, koska olenhan vain ihminen ja symmetrisyys on yksi vaikeimpia asioita mulle treenaankin sitä nykyään aikas mukavasti.

_hande_
Valitan olen kyllä piirtänyt jokaisen :__D
_hande_ kirjoitti:Mä en ole eläessäni nähnyt kenenkään piirtävän noin hyvin. ;D

Sitten et olekkaan nähnyt paljoa XD Mut siis tuhannesti _kiitos_ sait mut melkein vetistelee ;____;<3

nanami
Kiitos kommentin sisältämistä kehuista<3 Ja lisää on jo tulossa ^^ *nappaa piparin ja menee sitä onnessaan mutustellen nurkkaan jatkamaan kesken jäänyttä Zeroa*

Kiitos kaikille kommentoineille~♥ *pusuttaa kaikki märiksi*
Viimeksi muokannut Zenzen päivämäärä Su Helmi 07, 2010 2:58 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Zenzen
Roudari

Re: Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [2.2.-10]

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Helmi 07, 2010 2:55 pm

Tuli perheen lisäys. ZERO!<3

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja Artemis-- » To Maalis 18, 2010 5:11 pm

Kaunista...
Toi Reita oli kaunis,Miku myös,vaikka en miehestä niinlään välitä...
Lyijykynäpiirrokset on mun mielestäni kaikista kauneimpia,ja sä teet niistä aivan helvetin hienoja.
Jatka samaan malliin jooko?
Mizukara no kubi shimetsukeru...

Artemis--
Fani

ViestiKirjoittaja Zenzen » To Huhti 01, 2010 10:38 am

Artemis--
Kiitos kauniista sanoistasi ;___;<3 Ja juu jatkan kyllä piirtämistä, mutta nyt on menossa pieni valtataistelu meikäläisen pääkopassa, eikä uusia jiiru piirustuksia ole tulossa lähiaikoina.

Mutta kiitos kommentista<3

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » Su Huhti 04, 2010 12:13 pm

Ja kuinkahan kauan sä olet piirtänyt?
Koska noi kaikki on älyttömän hyviä. Osaat käyttää lyijykynää/lyijykyniä monipuolisesti ja taitavasti, että tummemmat ja vaaleammat kohdat erottuvat hyvin jättäen useita eri sävyeroja, vaikka digikameralla kuvaaminen onkin aina oma haasteensa.

Voisinkin sanoa jotain myös noista kuvista erikseenkin. Ehkä vähiten minuun teki vaikutuksen tuo ensimmäinen Miku-kuva. Jokin häiritsi kasvoissa, mahdollisesti huulet tai muu osa, vaika olitkin tehnyt hyvää työtä. Voi myös olla, että olen kylmä, koska en ole an cafe fani enkä muutenkaan välitä bändistä yhtään.
Pidin eniten tuosta Hide-zouta, koska pidän miehestä muutenkin paljon. Hyvän kuvan olit valinnut ja kaikki nuo yksityiskohdat (sormukset, korut, musta kynsilakka) olivat tehty tarkkaan etkä ollut löysäillyt jättämättä niitä tekemättä. Erityisesti minuun iski kokonaisuuden lisäksi silmät (silmä, kun vain toinen niistä näkyy kokonaan), tuo varjostuskin, mikä on tyypillinen Hide-zoun meikissä oli mukana^^
Joo, ehkä voisin jättää turhan hehkuttamisen tuosta kuvasta - tajusit jo varmasti minun pitäneeni siitä.

Pidin myös Uruhasta, Zerosta, D'espairsRaysta ja Maosta.
Uruha on kaunis tuossa kuvassa, hyvin viehättävä, mutta ei liian naisellinen. Mukava (ei ehkä sinusta tärkeä) erikoisuus tässä kuvassa verrattuna muihin, on paperin väri. Tässä oli mukavaa tunnelmaa tuon keltaisuuden takia.
Zero oli jälleen niin täynnä yksityiskohtia ja tarkkuutta, että aukoilin hetken aikaa suutani. Miten ihmeessä sä osaat piirtää hiukset ja erityisesti silmät niin hyvin? Minä aina revin hiuksiani silmien ja hiusten kanssa, että taisin muuttua vihreäksi kateudesta.
D'espairsRayssa katseeni osuivat ensimmäisinä syystä tai toisesta Tsukasaan ja Karyuun (kai ne olivat nuo alimmat herrat). Asettelu oli muutenkin tehty hyvin, samoin päänliikkeet/katseiden suunnat, etteivät kaikki neljä vain katsoneet suoraan eteenpäin. Tsukasasta minulle tuli taas mieleen salaperäinen mallipoika, mikä on jumittunut mielikuvani herrasta. Karyuun katse taas... En tiedä - on sinun syysi, että tuijotan sitä koko ajan!
Mao on minulle taas hiukan tuntemattomampi jrockari, mutta hänen kuvassaan välittyy sellainen synkkä, jollain tapaa varjostusten takia pahaenteinen tunnelma - tuo oli siis kehu.

En oikein osaa antaa rakentavaa palautetta enkä kritiikkiä. Ehkä sanoisin, että ole tarkka ylöspäin sojottavissa hiuksissa kuten Maon kuvassa. Minä lähinnä kaipailisin jotain kuvaa, jossa olisi väriä. Oli se sitten maalattu tai tehty puuväreillä, mutta olisi mukava nähdä sellainen piirrustus lyijykynätöiden välissä. Olisi myös mielenkiintoista nähdä joistakin bändeistä ryhmäkuvia, koska luotan aika paljon taitoihisi (sen verran paljon, että olen jo tehnyt pääni sisällä listan kuvista, joista haluaisin sinun ottavan ideaa/mallia).

Eipä muuta^^
Ylistin varmaan muutenkin liikaa...
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Zenzen » La Huhti 24, 2010 3:23 pm

Aysha
Okei, tulin erittäin pitkän tauon jälkeen käymään lafissa, joten kommenttisi oli erittäin positiivinen yllätys :3

Mutta siis suurkiitos ja toinen kiitos, kehuista!<3 Hide-zoun kuvaa en itse valinnut, vaan -Hann-, joka herran minulta aikoinaan tilasi. Tosin tuo kuva on yhä minulla, koska rahojen ja kuvan vaihtaminen meni jotenkin vaikeaksi, enkä ole hannasta kuullut nyt oikein mitään.

Ja mitä noihin silmiin ja hiuksiin tulee, olen perfektionisti, joten mulla on pakkomielle piirtää melkein joka helevatan hius, jonka kuvassa nään -___-' ja silmät taas ovat minulle sielunpeili, joiden on onnistuttava ja niihin on saatava eloa (tosin piirtämäni uruhan silmä on ihan kuollut...)

Värillisiä kuvia olen harkinnut, mutta en omista kunnon välineitä (paitsi tietenkin maallaamiseen on tarvikkeet, en vain osaa maalata). Ja minusta tuntuu, etten tule piirtämään jiiruja pitkään aikaan, jos edes enää ollenkaan, koska olen yksi k-pop hyökyaallon uhreista ja suunnittelen heidän piirtämistä. Tosin yritän vähentää tietokoneella oloa, johon ei auta jiirujen piirtäminen, koska joudun ottamaan koneella olevasta kuvasta mallia, eli istun sitten koneen ääressä monta tuntia (se ei tosin ole ihan sama asia, mutta kuitenkin). Ja innostus on laskenut. Mutta ehkäpä joku/jokin saa minut vielä innostumaan uudelleen.

Kiitos tuhannesti!<3 *rutistaa rusinaksi*

Zenzen
Roudari

Seuraava

Paluu Jrock-fanart