Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [15.4.-12]

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Re: Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [2.2.-10]

ViestiKirjoittaja Zenzen » Pe Syys 10, 2010 7:47 pm

brainwash
;__;<3 Ihanaa että ihmiset tykkää mun tuherruksista ^^
Mutta juu suostun kyllä tekemään tilaustöitä, mutta en oikein suostu rahat-piirustus-postiin -hommaan... et haluun luovuttaa piirustuksen henkilökohtaisesti, koska yks tilaustyö on yhä minun hallussani, koska tilaaja ei ole vastannut viime vuonna lähettämääni kysymykseen, että onko hän nyt ostamassa sitä työtä vai ei (en kyllä tosin enää myy sitä hälle... tai ehkä, jos tilaaja tunnistaa itsensä tästä kommentista ja pyytää sitä kuvaa vielä ja voimme tavata henkilökohtaisesti). Meillä oli siis suunnitelma et dude pistää rahat postissa (joita en ikinä saanut) ja minä sitten piirustuksen (joka ei ikinä sitten lähtenyt) jne. Joten jos _tosissasi_ haluat minulta tilaustyön nii pistä sit yksärillä viestiä ^^ (ja ole valmistautunut siihen että meidän pitää sit nähä joskus ihan oikeesti XD)

Aika... Joitain töitä teen muutamien päivien ajan, jos en kerralla jaksa piirtää viittä tuntia putkeen -w-
Kuulostaa tosi japanilaiselta, kun tyyppi pieksee porukkaa golfmailalla

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja Pelko » Su Loka 24, 2010 7:24 pm

Ooo...
Hienoja! Upeita! Ihania! Piirrä lisää!
Ja tähän lienee loppuva ihqtus ja anominen...
Ja nyt alkaa se oikea kommentti:
Ja koska rakastan listoja:
1.Miku
Sua ärsytti joku asia tässä kuvassa. Kun oikein etsimällä etsin, niin totesin että joko se on tuo oikea yläkulma, tai sitten jompi kumpi meistä on vainoharhanen. Itse en ole An Cafen musiikista liiemmin piitannut, mutta ficcejä ja piirustuksia töllään oikeen mielelläni. Ja koska tämä sattuu olemaan piirros, vieläpä erittäin hieno sellainen, niin kyllä sitä kelpaa katsella. Itse en ole ikinä ollenkaan osannut piirtää kenellekkään nenää, joten sinua suuresti arvostan, sinä kun näytät osaavan. Mikun sormistakin voit olla ylpeä. Sekä tietysti silmistä ja suusta, hieksista... Yleisesti ottaen kaikesta tässä kuvassa.
2.Reita
Tän kuvan mallia en löytänyt... Mut jos piirsit sen kuviksen tunnilla, ni pystyitkö edes käyttämään sellasta??? Nimittäin jos ET käyttänyt mallia, vaan piirsit kaiken ulkomuistista tai sillee... ilman mallia, ni AARGH! Meillä on joku yliluonnollinen olento täällä! :D Paitsi että yhtä asiaa kritisoin: nenärättiä. Se on liian leveä. Siis mun silmiini. Mutta tästkin kuvasta voisit olla enemmän ylpeä, kun sanoit ettei se sitä niinkään paljon ansaitse. (Ja oon kyllä ihan kiinnostunu näkemään sen Tatsuroun? :D) Varjot/valot on tosi hyvät, Reita on aivan ittensä näkönen tässä kuvassa <3
3. Mao
Tätä herraa en liiemmin tunne... Mutta joo, se kuuluu samaan ryhmään kahden edellisen kanssa, erittäin kaunis. Mutta häntä en sen enempää kommentoi, koska olemme liian uusia tuttavuuksia keskenämme... :D (Mutta jos piirustuksen perusteella pitäisi valita, utustunko vai enkö, vastaus olisi kyllä)
4. Uruha
Yhtä hassut huulet ja kiva nenä ku oikeella Uruhalla, ihan selkeästi oma itsensä :D Tähänpä n muuta "fiksua" OSAA sanoa (Kyse on siis taidoista, ei kuvasta)
5. Miku (Taas! :D)
Sä kaunistelit Mikua!!! Tai siis... Se kuva, jota luulen malliksi, siinä Miku näyttää jotenki väsyneemmältä. Mutta noi pinnit aww... Ne näyttää vähän turhilta tossa kohdassa... Tässä kuvassa ei oo hirveesti varjostuksia... Mut ei se oikeatsaan haittaa ollenkaan :D Ihana kuva <3
6. D'espairsRay
Yksi tänhetkisistä lempibändeistäni! Oi ku kivaa! Tässä kuvassa taas on varjoja ja valoja, ja ne sopii tähän kuvaan!!! Öh... Tästä tulis kuitenki taas pelkkää ihQtusta, ni ehkä lopetan Despojen kommentoimisen tähän...
7. Hide-zou
Mitäs tästäki nyt sitte sanois... Sillä on kiva nenä? Mä haluun sen vaatteet? Ja korut? Ja hiukset ja kasvot?
Mutta mitä tarkotat ku sanot "erilaista piirtotekniikkaa?"
8. Zero
Ah... Kaunis. Lähestulkoon milliä myöten samanlainen epäilemäni mallin kanssa. Ja taas "uusi piirtotyyli". Eli mikä? Niin... Koska tästäKIN tulis kuitenki pelkkää ihailua, ni lopetan hyvän sään aikana

Kaikki sun piirrosket oli ihan niin ku valokuvia. Piirtotyyli, jota rakastan. Ja siksi ihailen. Musta tuntuu, että noiden selitysten laatu huononi loppua kohden, anteeksi siitä... Mutta tää oli mun toka kommenttini (mikäli laskin oikein), joten... Ehkä mä opin vielä?

Lisää voisit piirtää, minä tulen kyllä katsomaan ja ehkä osaan sitten kommentoida paremmiin... x)

Pelko
Fani

ViestiKirjoittaja Zenzen » La Marras 20, 2010 6:38 pm

Pelko
*Kumartaa syvään monta kertaa* Kiiitos ihan tajuttomasti! Mikään ei oo kivempaa kuin saada pitkä kommentti, jossa jokaista kuvaa kommentoidaan :3
Vastaan kivasti listana XD

1. Ei ole oikea ylä kulma. Se kulma on kyllä leikattu pyöreäksi, koska onnistuin siihen jotain ruokaa sotkemaan, en tosin enää muista mitä -w- Mutta siis se ei ole se mystinen asia, joka minua riepoo XD Mukavaa että pidät tästä ^^
2. Kuviksen tunnilla, tietokoneen ääressä mallia katsoen, joten meillä ei ole mitään yliluonnollista olentoo XD minulla on kyseinen mallikuva koneella, joten en ole ulkomuistista piirtänyt. Ja nenärätti on failaus, koska unohin piirtää siihen kuviot, joita mallikuvassa on, enkä jaksanu sit piirtää niitä jälkikäteen. Piirtämääni Tatsua ei kukaan pääse näkemään netissä, hän näyttää hevoselta ^^
3. Suosittelen tutustumista, Sadien musa is very good!
4. Ei muuta sanottavaa kuin, Kiitos!
5. Piirtäessä tulee kaunisteltua usein, tosin en ainakaan tietoisesti kaunistellut Mikua. Ja joo, niistä pinneistä oon saanu kuulla usein, en vaan halunnu jättää niitä pois kun kerran olivat mallikuvassakin I-)
6. Ja sen alkuperäinen versio on herroilla itsellään <3 ittelläni on vain könynen kopio josta on varjot hävinny. Onkohan toi piirrustus vielä hengissä siellä japanissa?
7. Erilainen piirtotekniikka... hmmm, en muista enää, olikohan mulla jotain uusia kyniä vaiko uusi tapa pidellä kynää? En tiiä, mut jotenkin toisella tavalla sen piirsin. Toi kuva on tosin vieläkin minulla, ei kuulunut silloin joskus siitä tilaajasta, joten en sitten ole sitä vielä myynyt. Olisitkos kiinnostunut ostamaan? >D
8. En enää muista mistä ihmeen uudesta piirtotyylistä oon selittäny, joten siitä on sit vaikea kertoa.

Kiitos tuhannesti kommentistasi, se oli oikein hyvä. Ja kommentoimaan oppii vain kommentoimalla lisää^^
En tiedä tuleeko lisää jiiruja, ehkä, jos saan motivaatiota ja kannustusta. Olen kyllä piirrellyt ja tällä hetkellä on vaiheessa korealaisen jätkän piirtäminen, jonka saatan lisätä tuonne galleriaani, missä muutkin piirustukset ovat. Jos on kiinnostusta piirrustuksiani kohtaan, kannattaa katella galleriassa, sillä sinne lisäilen kaikkea, mutta vain jiiru aiheisista piirrustuksista laitan linkin tänne.

Zenzen
Roudari

Re: Kun Zenzen saa käteensä kynän ja eteensä paperin [15.4.-

ViestiKirjoittaja Zenzen » Su Huhti 15, 2012 4:36 pm

Zenzen
Roudari

Edellinen

Paluu Jrock-fanart