YOSU + KYNÄ = DISASTER.

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

Re: YOSU + KYNÄ = DISASTER.

ViestiKirjoittaja illusione » Su Tammi 01, 2012 7:02 pm

Siis sua on varmaa jo kehuttu ihan tarpeeksi, mutta pakko mukin päästä tänne kehuskelemaan.
Miten_joku_voi _piirtää noin laittoman hyvin!? Siis toi Tsunehito, siis, siis . . . se on nii aito! Sä oot oikeasti joku taiteilija ASD!
Samoin Aoi! Kaikki hiukset ja jokaikinen yksityikohta on nii huolella tehty ja oikeesti en nää yhdessäkään kuvassa ainuttakaa virhettä. Ne on nii samannäkösiä kun olla ja voi. Olin ton Aoin kuvan avatessani ihan varma et se on joku valokuva, mut ääää . . .
yhyy, oon kade. Piirrät laittoman hyvin. Lisää kuvia kiitos, näitä vois ihailla vaikka kokopäivän. ;_____;
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Kiboo » Su Tammi 22, 2012 12:19 pm

Ei jestas YOSU, nämähän ovat ihan kuin valokuvia! Vaikea uskoa erityisesti näissä käsinpiirretyissä, että olet oikeasti tehnyt itse ja vielä ihan tavan värikynillä... Huhhuh. Kertakaikkiaan älyttömän hyvää työtä. Mittasuhteet, varjostukset, väritys... Kaikki ihan kondiksessa. Jos on tulossa lisää töitä, niin saa ihmeessä pistää. Täällä on monia, monia ihmisiä jotka todella mielellään näkevät taideteoksiasi kaikista kommenteista päätellen (: Ja ainiin, suosikkini on Aoi, sillä rakastan tuota värimaailmaa.
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

1 tykkää.
Kiboo
Fani

ViestiKirjoittaja OrokanaRingo » Su Kesä 17, 2012 7:41 pm

... wow ! Aoi näyttää niin aidolta :u: tykkään tosi paljon kynänjäljestäs ! ja tää miyavin kuva, ihana ;~; ♥
mielellään haluisin nähdä lisää sun pirrustuksia :D ~
(。・ω +。)

OrokanaRingo
Fani

Edellinen

Paluu Jrock-fanart