Ylenpalttinen ihkutus

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Ylenpalttinen ihkutus

ViestiKirjoittaja kurisWu_ » Pe Touko 06, 2011 6:48 pm

Pakko ihkuttaa täällä ku mä en voi oikeen muualla ihkutella tätä asiaa.
Okei, eli mä rekisteröidyin twitteriin kolme pvä sitten ja mä lähetin Yoshikille jonku viesti, että niiden pitäsi tulla suomeen keikalla (lol, oli pakko) :D Niin seuraavan kerran ku kirjauduin Twitteriin sisälle ja kattelin vähän mun profiilia niin huomasin että Yoshiki on mun seuraajissa, eli se siis seuraa mua : OOOOOOOOOOOOO xDDD <3 <3 <3 <3 ihihihihiiiihihihi Melkeen tipuin tuolita kun näin sen ja mun ilme oli kyllä niiiin mahtava : DDDDD Eli se siis tarkottaa sitä että se on lukenut mun viestin ja nähny mun omakuvan : OOOOO <3 <3 <3 xDDDDD
Olin aivan pilvissä sen jälkeen ja oon vieläki, tekis mieli huutaa täysillä ku oon niin ilonen ja fiiliksissä!!! Se pelasti mun kuukauden. HHIHIIIHIHIHI
Kuullostaa tyhmältä, mutta kun (seliseli) Yoshikilla on twitterissä melkein 60 000 seuraajaa ja se itse seuraa vaan n. 3500, niin vähemmästäki mä oon ihan taivaissa <33 Ja Yoshiki on siis ihanin ihminen maailmassa, thihihiii SEKOAN<3 omfgg ;___; voisin mennä huutelemaan ulos ku on liikaa energiaaa!!!

IhanatmieleniPurkaamiset<3

4 tykkää.
kurisWu_
Fani

ViestiKirjoittaja ryuuta » Pe Touko 27, 2011 10:20 pm

VORTEX rakastan.

(anteeksi, kiitän.)
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

4 tykkää.
ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja Kyugi » Ke Kesä 15, 2011 10:49 am

HEI SE ON MINÄ JA VERSAILLES TAAS PÄIVÄÄ VAI PITÄISIKÖ SANOA IHAN BONJOUR (kamijoksi bontsii)

Holy Grail on ehkä upea levy! ♥ Oli kyllä hyyvin paljon oottamisen arvoinen tämä platta. Suuronnellisuutta aistittavissa tältä suunnalta.

Nyt mä haluun syödä jotain tosi hyvää ja lihottavaa ihan vain juhlistaakseni sitä, että Versailles on vain kerta kaikkiaan loistava bändi ja tehnyt jälleen taas loistavan levyn. Raaakastan. Ärsyttää kun mulla on vasta ens kuussa rahaa ostaa tää ;;___;; mutta sitä ootellessa. En malta oottaa että pääsen hiveltää sitä. Yhtä innolla venailen lokakuuta ja Euroopan kiertuetta (onneksi olen silloin Saksassa, kaikki visualit on aina Saksassa niin pääsen varmana kattoo ♥) hahaa!

Sanotaanko muuten kappaleista että DRY ICE SCREAM!! yllätti mut iloisesti ja Remember forever oli yksinkertaisesti ihana. Loistavia ne oli muutkin kappaleet, siis ehdottomasti, mutta kunniamaininnat noille kahdelle :'3

.. voin lisäksi kaiketi olla itsestäni ylpeä kun saan Kamijon enkusta selvää niin kauniisti kuin herra sössöttääkin.

// hei nyt mun pitäis ehkä rajoittaa, kello on 06:19 aamulla ja oon kieriny tässä jo puol tuntia jossain Versaillesgasmissa koska:
1 2 3 4 5 6 7

MUTTA hahaa en halua rajottaa : D
kamferipuu laulaa

2 tykkää.
Kyugi
Bändäri

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Elo 01, 2011 9:54 pm

Ah, Kisaki Projectin uusi laulaja on Satsuki (kiitos tiedosta, Yuugi!)! <3

Minä tykkään, sillä aika mietteissäni olin, kuka tulisi Juin tilalle nyt Projectiin. Nyt olen onnellinen, kun sain vihdoin tietää uuden laulajan, Satsuki olla oiva valinta. -3- Ja Satsukin ääntä on varmasti ilo kuunnella! Mitä nyt olen aiemminkin Satsukin laulua kuulostellut, niin hyvältä diililtä tuo laulajanpesti bändissä vaikuttaa. (: Millaisiahan biisejä Kisaki on keksinyt tehdä tällä kertaa? :3 Can't wait to hear!!

Okei, kuuntelin justiinsa Satsukin "YOUN" ja hihkun entistä enemmän onnesta, että herra on päässyt KP:n riveihin mukaan! Hieno ääni pääsee tulkitsemaan upeita biisejä! <3

P.S. Ja muutenkin, ihanaa, että Kisaki Project on palannut takaisin elävien kirjoihin. <3 Ihanaa kuulla välillä iloisiakin uutisia, sillä ennätin jo luulla, ettei tästä bändistä kuulla enää koskaan.
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

2 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Syys 29, 2011 3:43 pm

En oikeasti tiedä, meneekö tämä enemmän angstaamisen vai ihkutuksen puolelle. :D Näin tuntuu käytän nykyään aika usein.

Aloitan kahdella sanalla: Voi Shun.

Voi kaunis, suloinen, uskollinen, kiltti kultapoika Shun. Sattuu katsoa, kun poika parka on neljänkin kuukauden jälkeen aivan maassa Vidollin lopettamisesta. Muille se ei tuntunut olevan ongelma, vaikka Giru ei sovikaan Angeloon ja BFN:kin tuntuu olevan Ramelle vain korvike. Shun ei suostu edes itsepetoksen nimissä liittymään uuteen bändiin tai perustamaan omaa. Pieni raukka uskoo vahvasti Vidollin tulevan takaisin. Eikä sillä, kyllä Vidoll varmaan tuleekin.

Kymmenen vuoden päästä.

Yhden päivän kestävän revival -liven muodossa.

Niin...

En ehkä ole ihan vainoharhainen kun sanon, että lauseet "mikään ei tunnu hyvältä enää Vidollin jälkeen", "soitan kitaraa viidestä kuuteen tuntia päivässä", "voisin lopettaa bloggaamisen", "millään ei ole enää merkitystä" ja "olen itkenyt paljon viimeaikoina" kuulostavat lähinnä bändinjälkeiseltä masennukselta. Shun raukka uskoo, ettei mikään voi enää ikinä olla sama, kuin Vidoll, eikä hän halua edes yrittää mitään muuta. Pieni kitaristipoika sanoi ystävällisesti kieltäytyvänsä kaikista bändiinliittymispyynnöistä. Hän ei halua uutta bändiä, koska se ei tunnu hyvältä Vidollin jälkeen. Voi Shun.

Ja voi Rame. Rame ilmoitti FC-blogissaan jo kuukausi sitten, että BFN on muuten valmis, mutta heiltä puuttuu toinen kitaristi. Mystisesti toista kitaristia ei nähtävästi ikinä löytynytkään, ja fanien yhteismielipide on: arvatkaa, kenelle se varaa sitä. Rame raukka yrittää epätoivoisesti saada Shunin liittymään bändiinsä heruttelemalla sille Black Genen musiikkia ennen kaikkia muita ja inspiroimalla Shunia muusikkona. Ja Shun rakastaa BFN:ää. Mutta ei tarpeeksi.

Voi oikeasti teitä kahta. Miksi olette niin surullisen suloisia.

// edit Voisin oikeesti lisätä tänne loppuun sitä oikeeta, keyboard smash & capslock -ihkutusta. Ilman kumpaakaan.

Siis ihan tosi asd, oon tavallaan niin onnellinen, ettei Arcista ikinä tullu suosittua länsimaissa, koska nyt voin omia Koo-kunin itelleni, enkä joudu tappelemaan siitä kenenkään kanssa [en edes shunshunin, koska vaikka shunshun tunkee mun kanssa omistamaan Ramea, niin se tietää, että oon vähintään Suomen ylin Arc-papitar (ja F-BOYZin kans) ja näin ollen mulla on etuoikeus Koo-kuniin].
Ei siis sillä, että oikeasti suunnittelisin jo häitä sen kanssa. :D Mieluummin voisin adoptoida sen, koska Koo-kun on vielä niin pieni <3 (vaan hikiset 5-vuotta mua vanhempi, ei voida edes laskea vanhemmaksi).

Mutta se ihkutuksen aihe oli tosiaan New period, eli F-BOYZin minialppa, joka kuulostaa niin sairaan hyvältä, että voisin hypätä katolta, juosta ympyrää miettien, mihin seinään haluan osua ja itkeä silmät päästäni. Koo-kun kuulostaa vaan niin järjettömän ihanalta, ja oon tullu immuuniksi sen epävireiselle laulamiselle. :D En nykyään enää edes kuule sitä, ja kun shunshun lollailee et: "Koo-kun ei osaa laulaa >D" niin mä näytän vieressä tältä: oAo, ja ajattelen, että musta se kuulostaa ihanalta ja kauniilta.

Voi Koo-kun <3 Sen ihana, lapsekas nasaaliääni saa mut käymään ylikierroksilla.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

7 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ke Joulu 21, 2011 1:48 pm

Nyt on taas ihan pakko vaan ihQuttaa GACKTOA JA DANCING SAMURAITA! ♥ Miten se kappale aina onistuu olemaan yhtä ihana ja saa hymyilemään ja fiiliksen että voisi vaan antaa palaa ja vähät välittää mistään muusta!
Yes ♥ GACKTO
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Kyugi » Ma Joulu 26, 2011 3:10 pm

Lyrical sympathy ;;____;;

Ihana retroversailles. Ihana. Rakastan sitä miten Kamijo kuulostaa tässä vielä niin Lareinelta jajajajajaja tää... ää. Ää. Voi, voi niitä muistoja vuosien takaa kun kuuntelin tän ekaa kertaa ja voi kaikkea tuli ryöppynä nyt vain yllättäen kun pistin tän levyn soimaan ja hihihi. Näkisittepä kun hymyilen tällä hetkellä tosi typerästi.

On ihanaa rakastaa teitä Versailles hihi ♥
kamferipuu laulaa

Kyugi
Bändäri

ViestiKirjoittaja Larjus » To Maalis 29, 2012 9:25 am

Katoin taas Romeo no Melodyn musavideon DVD:ltä TV:n kautta (netistä ku kattoo niin lagaa ja laatu pöh), JA LUOJA MÄ EN MUISTANUT ETTÄ MIKI ON NOIN KAUNIS ;;___;;
Tollanen perfect posliini-iho, kiiltääkin niin kauniisti, ja NOI SILMÄT, LUOJA noi silmät! <3 Glittermeikki sopii MIKIlle ihan täydellisesti.

Plus MIKI kuulostaa niin kauniilta. Iih
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Maalis 29, 2012 1:37 pm

X Japan ja Sadistic Desire! ♥ Luoja se kappale vetoo muhun joka hemmetin kerta ja on niiin perrrrrkuleen hyvääää! ♥
Ja jätkäki live vedoissa, jonfgfgfggf! *_____*

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja wildrose » To Maalis 29, 2012 6:13 pm

GACKTO, se mies sekottaa mun pään aina, kokoajan ja jatkuvasti! Voi luoja ette tiedäkkään! Sen miehen ääni.... OMGackt! Saanko sulaa tähän näppäimistölle? *gacktogasmi* @wwww@

wildrose
Fani

ViestiKirjoittaja elmeri » To Joulu 20, 2012 1:44 am

ei mul muuta.
( lue = en kykene muuhun )
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

3 tykkää.
elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Su Joulu 30, 2012 8:39 pm

9GOATS BLACK OUT:in CALLING-albumi. Mestariteos, upeat kappaleet!

Panta rhei-kappale, joka on yksi parhaimpia, mitä olen elämäni aikana kuullut.

Miten Ryon ääni kuulostaa niin hyvältä? Ja tämä musiikki...
En kestä. ;___; ♥
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

1 tykkää.
Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja raesokeri » Pe Tammi 03, 2014 7:34 am

Sukekiyo ja sen Aftermath PV. Bändi kuulosti järjettömän lupaavalta korviini (9GBO'n Uta ja Dirujen Kyo samassa), eikä se osottautunu yhtään hullummaksi, vaikka kappale vaatiikin ainakin miulta vähän totuttelua eikä vastannut ihan odotuksiani. Innolla odottelen jatkoa tälle. ♥
(ja Utan hiukset on edelleen ihanat)
"Minä tulen milloin minulle sopii. Ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle."

3 tykkää.
raesokeri
Fani

ViestiKirjoittaja DrMinttu » Pe Tammi 03, 2014 10:22 am

^ MITTÄÄÄÄHH miten mult on menny toi ihan kokonaan ohi?? Kuulostaa jänskältä noin niinku instrumentaalipuolella, Kyon falsetin liikakäytön suuri fani en oo. Nyt tsekkaamaan onks tos bändissä mitään potentiaalista ficcimateriaalia heh heh öh. Kiitos muuten vinkistä, raesokeri!
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

1 tykkää.
DrMinttu
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Tammi 03, 2014 9:49 pm

D'n DARK WINKS-single, ei jessus!♥ Jokainen kapple on jotain parasta, raukkautta!♥ Kiitos tästä pojat~

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Huhti 11, 2014 7:46 pm

http://asianbeat.com/ja/feature/interview/8-3.html

Toi S:n fleda EN KESTÄ!! *ww* Olen kade noista kutreista. Se kyl näyttää aik ihanan höpsöltä tolla tukalla :D Mut se on niin ihana. Noi sääret ♥♥
Ja sillä on taas niin makeet Converset et tiedän mitkä on kolmannet kengät mun ostoslistalla (ekat on tummankeltaset Converset jollasia S käytti jossain kuvassa joskus, ja tokat on semmoset kivat mustat kuviolliset Converset jotka näin tänään Spirit Storessa)

JA SEEK, VOI HITTO VIE, MITEN SE ON NOIN SÖPÖN JA SYMPPIKSEN NÄKÖNEN!! ;;_______;; Ku yleensä se on semmonen ihana kummajainen mutta nyt se on niin tuitui etten kestä. Silläki on ihana tukka.

Mun tukkajumalat. Ja musiikkijumalat. Ja kaikki ♥ Iiiiih~
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » Ti Huhti 22, 2014 1:56 pm

KuvaMagical Show Invitation by Larjus, on Flickr

Mä sain sen viimein ;;www;; Ja oon niin onnellinen etten sanotuksi saa.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Kesä 22, 2014 7:38 pm

Triplaspämmi-ihkutusta jälleen, muttakun, muttakun!

Mä en tajua, miten Mix Speaker's,Inc. voi kuulostaa tänäänkin vähintään yhtä hyvältä kuin vaikka viisi vuotta sitten. Siis oikeesti! Nää biisit on niin upeita etten kestä ;;_______;; Nytki kuuntelen parhaillaan 傘の下の世界ta, joka kuulostaa edelleen yhtä hienolta ku sillon ku se julkaistiin. Tää bändi on vain niin täydellinen että mun on vaikea uskoa sitä! Miten tämmöstä voi olla...? Kusen hunajaa.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » La Tammi 24, 2015 2:24 pm

Eiks kukaan muu enää ihkuta mitään?

Anyways, sain vihdoin kätösiini ennakkotilaamani Bellen Non Fiction -sinkun molemmat versiot (koska en osannut päättää, kumman tilaan XD), ja nää kuulostaa upeilta. Silloin kun kuuntelin Belleltä paria näyteraitaa, aattelin, että ihan jees, mutta en tykkää Haron äänestä, mutta nyt... VAU *-* Ja Haron äänikin kuulostaa tosi kivalta :D Näillä on aika erilainen soundi verrattuna moniin bändeihin, joita kuuntelen, mutta ei haittaa, tykkään silti. Hyvältä kuulostaa, Laura tykkää! *peukku*
Ihihihihihiiiii Non Fictionissa ja Yattenaissa on silti kuultavissa Yumehito-soundi <3333
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Tammi 25, 2015 7:43 pm

♡ tää on jotain mahtavaa love it
Viimeksi muokannut illusionchiu päivämäärä Ti Touko 26, 2015 5:58 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

illusionchiu
Taustalaulaja

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä