Ylenpalttinen ihkutus

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Ylenpalttinen ihkutus

ViestiKirjoittaja AoiMomo7 » Ma Kesä 28, 2010 4:43 pm

Aoi...Aoi=ELÄMÄ
Ayabie oli ensimmäinen jrock bändini (ellei lasketa anticujen satunnaista kuuntelua joskus)
Aoi valaisi mut, Aoi teki mun elämästä paremman ;A; AOI ON IHANIN!♥♥ Aoi on niin täydellinen; unelmani ja elämäni. Kimi no koe to yakusoku oli ensimmäinen biisi Ayabielta jonka kuulin...Aoin ääni tunkeutui pääni sisään ja sai mut muuttumaan. Aoi pystyi siihen. Kukaan muu ei ole tehnyt sitä mulle, mutta Aoi teki. Aoi on ainutlaatuinen...
Aoin liikkeet...Aoin ääni...Aoin karisma...Aoin hymy...Aoin ulkonäkö...AOI on täydellinen pakkaus ja liian ihana ;w; Rakastan Aoita niin paljon etten pysty kuvailemaan kuinka paljon...♥♥ Näen unia Aoista ja odotan että Ayabie tulisi Suomeen...takaisin tänne jotta saisin nähdä/koskea/tuntea/kuulla Aoin...
Rakastan Aoita ennemmän kuin mitään~ Vaikka koko muu maailma hylkäisi Ayabien, niin itse pysyn ikuisesti heidän uskollisena tosi faninaan. Mikään ei ylitä Aoita tai Ayabieta. Ayabieru, Aoiliini...♥ Ayabien musiikki on liian ihanaa/mahtavaa/kaunista/taidokasta..kaikkea mitä voi unelma bändiltä odottaa.
Muut jäsenet myös...Taken ja Yumen kitarat...liian taitavia soittamaan, Intetsun basso joka iskee päähäni kuin pommi maahan, hyvällä tavalla ja Kenzo...Kenzon soittotaidot ovat kuin unelmaa. Ayabie ei olisi tietenkään mitään, ilman Aoita...♥ Aoin ääni saa minut hyvälle tuulelle ja lohduttaa minua kun olen surullinen. En voisi elää ilman Ayabieruta~~... ^o^ Kun dakewo utsushi te on niin raikas ja ihana...Aitakuten sanat kuvaavat sitä mitä haluaisin sanoa Aoille... Ayabie on rakkaus♥♥♥Aoi on rakkaus♥♥♥
it was magical overnight

AoiMomo7
Fani

ViestiKirjoittaja S i n t t i » La Heinä 17, 2010 5:12 pm

Voin rehellisesti sanoa että en IKINÄ uskonut että tää päivä tulis taas, mutta näköjään ei pidä nuolaista ennen kun tipahtaa ! : D
Koska siis. Löysin sen uudelleen. Rakkauden vuosien takaa, juuret ja syyt miksi rakastuin Japaniin. Enkä vieläkään käsitä mikä tän miehen äänessä, olemuksessa, ulkonäössä, ilmeissä, eleissä, tai ylipäätänsä (melkein)kaikessa mitä se tekee viehättää. Nauroin itekseni aika pitkään kun mietin että tässä sitä taas mennään, mutta minkäs sille voi.

2vuoden jälkeen Rukin ääni kuulostaa paremmalta kun koskaan ennen.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Heinä 25, 2010 9:06 pm

Miuuuuuuh~ <- näytön tällä puolen kuuluu samansortin ääniä...
Vaikka Malisu ei olekaan mun ykkössuosikkeja, niin Yu~ki on yhä yksi mun lempirokkareista - ei niinkään taitojensa vaan puhtaasti symppisolemuksen ja killer looksin ansiosta.
Kuka sanoi, että vanhetaan ja rupsahdetaan - meinaan Yu~ki sen kuin muuttuu vuosi vuodelta seksikkäämmäksi.
Siis whoah, Deep Sanctuary II'ssa oli ko. basisti vierailevana tähtenä ja törmäsin pariin kuvaan äsken. Mana nyt on tasoa vanha luumu jne :D okei, en erityisemmin vaan välitä Manasta. Közihän on kuumaa kamaa, vaikka ikä näkyy naamassa.
Yu~ki sen sijaan... uaaahhh! Mun polvet lyö koukkua ja selkäpiitä väräjää, kun katson reippaasti viidenkympin maagisen rajan ylittänyttä Yu~kia, joka on tasolla *niin seksikästä, että haluan vaan laota sun jalkoihin nauttivaa kuolonkorinaa pitäen*.
Kuinka mies voi vanheta noin upeasti, tyylikkäästi ja piru vie kuumasti! Siis maailmassa on paljon komeita japsirokkareita, mutta Yu~ki - yksi vanhimmista - on se, joka ruumiillistaa seksikkyyden ja saa jopa vain tyttöjä duunaavat tytöt pyyhkimään kuolaa suupielistään ja rauhoittelemaan läpättävää sydäntään.
Ahh~, antakaa mulle oma Yu~ki-samaahhh~ (wtf)

Tämä saa mut myös innostumaan siitä, että Közi/Yu~ki paritus on Kössi-sedän huonoa ihoa lukuunottamatta yhtä kuumaa kuviteltavaa kuin 10 vuotta sitten. Om nom nom, vanhat miehet on herkkua.
(Onkohan Yu~kin peppu vielä yhtä hyvän pyöreässä kuosissa kuin vuosikymmen taaksepäin...)
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja crucifysixx » Ma Heinä 26, 2010 1:31 pm

Oikeesti. 92/100!

Ehkä oot just nyt Aoi (the GazettE) parhain ihminen kenet tiiän. Ihan oikeesti, varmasti olisit antanut 100/100 jos kuva olis ollu isompi. :---D
Oot ihana ihminen vaikka et ookkaa mun suosikki.
MUT ARVOSTAN SUA 92% ENEMMÄN NYT KUN RETWEETTASIT JA ANNOIN VÄINÖLLE NOINKIN HYVÄT PISTEET!

Toivottavasti pidät pian uudestaan tommosen judun ni otan väinöstä paremman kuvan with you! :-------DDD

Aaa oikeesti Aoi en kestä sua! Oot sika ihana<3

//miks tää viesti ei nyt yhtään mätsää ShaneWinky kans :o
Kuva
bloglast.fm
socialriot -> crucifysixx

crucifysixx
Roudari

ViestiKirjoittaja marien » Pe Heinä 30, 2010 5:44 pm

Kiharat hiukset, suorat hiukset, pitkät hiukset, lyhyet hiukset, tummat hiukset, vaaleet hiukset, laitetut hiukset, laittamattomat hiukset, meikillä, ilman meikkiä, rennot vaatteet, lava kamat, (eivaatteita), polttaa, ei polta, sinkku, seurustelee, laulaa, soittaa kitaraa, nauraa, hymyilee, murjottaa, itkee, karjuu, kuiskaa, puhuu, hekottaa, halaa, nuolee (...oh yes...), vilkuttaa, näyttää rumia käsimerkkejä, pervoilee, hempeilee, yrittää olla vakava, sekoilee, moshaa, heiluu, tanssii, keikuttaa, iskee silmää, näyttää kieltä----

Ihan sama mitä se ihminen tekee, miltä se näyttää, mitä sillä on päällä...

En vois ikinä kunnioittaa ketään henkilöä jota en ole henk.koht tavannut näin paljon.

Enkä vois ikinä sanoa kenestäkään muusta että helvetti_se_on_maailman_kuumin_olento
ei saa surettaa
leikittäiskö prinsessaa
maailma muuttuu kauniimmaksi niin
kun se on meidän

marien
Bändäri

ViestiKirjoittaja shy-rebel » La Heinä 31, 2010 9:04 pm

Tämä on nyt hetken mielijohteesta kirjoitettu, mutta sen arvoista.

Matenrou Operan Sonon ääni on niin ihana! ♥
Rakastan sitä niin paljon, niin kauniista ja suloisesta miehestä lähtee niin lumoavan kaunis ääni! Rakastan niitä säväreitä, joita miehen ääni minussa aiheuttaa kuunnellessani Sonon laulua! ♥ Miten jollakulla voi olla niin laaja ja vahva ääniala, että pystyy laulamaan niin matalalta ja korkealta ja aiheuttaa samalla kuuntelijassa niin upean tunteen? Siinä on loistava esimerkki laulajasta, joka käyttää taidolla koko ääntään! Uskomattoman kaunista kuunneltavaa.
Minä vain rakastan Sonoa, mies on yksi parhaimmista laulajista (Miyavin, Rukin, Tatsuron ja Ryutaron rinnalla). ♥
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja BERRYLOVE » To Elo 05, 2010 9:24 am

(miks en oo lukenu tääl yhtäkää an cafe ihkutusta... vai oonko hypäny yli..?)

OIKEESTI AAAdsfljg 'ömh.,sflkhgdökjg öAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten joku bändi voi olla noin täydellinen???? @@____ @@

Ja mä oon niin varma et ne tulee takas. Ja ku ne tulee, nii se on BILEET PYSTYYN ja ÖDhDFHLKJHGLJH sit katotaa tikkujen live-dvdtä koko yö JA SIT MENNÄÄ SINNE VITUN COMEBACK KEIKALLE Ajlkshflkhalfhlkhlkgflkadlkha OAOAOAOOAOAOOAAOAOOA Tajuttiin vaa yks päivä bubblepartyn kanssa et _ne_tulee_takasin_
TERUKIN TWITTERIT JA KAIKKI ajajajajajajajajajajjajaj!!!

Ehkä jo ensvuonna. Apua. Hihi <3<3<3
i will walk together, the future not promised. it keeps walking together to the future wich u are.

BERRYLOVE
Fani

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Su Elo 15, 2010 6:36 pm

Voi elämä. Mulla ei oo mitää hajua, pitäskö mun tunkee tää vitutustopiccii vai tänne, mut jospa tää olis parempi paikka, vaikka tää aiheuttiki mussa nii helvetinmoisen tunnekuohun.

http://www.youtube.com/watch?v=m2OWSoROhqc
Sitä ei pysty kuvailemaa, mite mulla on ikävä tota bändiä, vaikka Kisaki ja Riku on nyt Rinissä ja Iori ja Jun Spiv statessa ja niin edelleen, mut silti. Ei kukaan, kukaan osaa soittaa noin hyvin kuin nuo, eikä mikään, mikään bändi oo koskaan aikasemmi saanu mua liikuttumaan ja itkemään ahdistuksesta tällä tavalla. Ku aloin kattoo tota liveversioo, osasin odottaa, et nyt tulee jotain nii kaunista, ja kun se alko, päätin, että en itke. Mutta kuinkas kävikään, kun ne kuvas Kisakin ilmettä. Se on niin ilmeetön, mutta silti sen kasvot on niin... Haistakoot, ei sitä voi sanoin kuvailla.

Hitto vieköön Tadashi Kisaki Matsuura, sä oot oikeesti joku jumala.♥
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Elo 30, 2010 4:40 pm

Aaaaaaaaasd en kestä tota miestä, se syö mun aivot.

Joo, olen jatkuva Rame-fani, ei siinä mitään. Rakastan sitä miestä aina ja kokoajan. Jaksan lakkaamatta puhua Ramesta, jos vain sattuu sellainen tilanne.

Mutta nää Rame-kaudet vetää kyllä aina niin huippupisteet kotiin, ettei paremmasta väliä. Ja niitä tulee, tasaisin väliajoin. Niitä ei voi välttää. Silloin tielle sattuvat ovat vaarassa jyrääntyä hysteerisen "Ramerameramerameramerameramerame"-vyöryn alle. Kuten Nokku raukka. Rest in peace eiku...

Ja näinä Rame-kausina kaikki Rameen liittyvä lietsoo sitä. En voi lakata ajattelemasta Ramea. Suurinpiirtein nukahdan ajatellen Ramea. Menen suihkuun ajatellen Ramea. Menen kouluun ajatellen Ramea. Teen ruotsin tehtäviä ajatellen Ramea puhumassa ruotsia. Teen englannin kuunteluita ja ajattelen samalla sitä, miten Rame lausuu englantia. Runkkaan ajatellen Ramea... ei hetkinen, liikaa inforamatiota. Pointti on: en vielä tällä hetkellä varmaan minuuttiakaan elämästäni ilman, että jossain alitajunnan syövereissä vilahtaa tumman mahonkipuisen värinen hiustupsu. Niin että perhana.

Ps. Älkää iniskö Vidollin epävisualkeimäisyydestä. Musa on edelleen hyvää ja mikä tärkeintä: ziisös kraist Rame näyttää niin muikean seksikkäältä housuissa (kyllä, olen niitä harvoja jotka kykenevät sanomaan sanat "Rame" ja "seksikäs" samassa lauseessa). Olispa Crescent Gazerin housut tiukemmat ku epävirallisen outfitin, koska nnh lantio.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja illusione » La Joulu 25, 2010 12:32 pm

// lol poistin...
Viimeksi muokannut illusione päivämäärä Pe Marras 30, 2012 6:01 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Su Tammi 09, 2011 6:19 pm

Miksi musta tuntuu että jotkut haluaa aiheuttaa meikälle hengenvaarallisia nenäverenvuotokohtauksia tahallaan?
Shinji ja Aki, te hemmetin... seksijumalat? X'D No, katsokaa sitten itse tuo seitsemäs ja kuudes kuva.

Tätä asiaa ei paranna tippaakaan se, että yölliset fantasiani kohdistuvat usein Shinjiin. Sitten se vielä menee ja lähentelee Akia tai toisin päin! En ihmettele enää miksi Shinji/Aki on yksi lempiparituksistani. En tietenkään valita, mutta SID ei anna joka kerta fanserviceä (Akia ei lasketa), joten reaktioni ovat melko voimakkaat. ♥

Mao-nyan alkoi jo strippaamaan. Se ottaa Akkunista mallia.
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusione » Su Tammi 09, 2011 7:47 pm

^ oho oho OwO Miks tossa videos lukee "Masao" ? soriturhaviesti
Dear ██, I ██ you.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Orkrist » Su Tammi 09, 2011 8:52 pm

^Masao on Maon oikea nimi. :)
here's the truth - baby, here's the truth.

1 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Ti Tammi 18, 2011 9:08 am

Ah, MUCCun eilinen keikka oli niin rakkaus. ♥
Fanitanko ehkä liikaa? En, MUCCua ei voi olla fanittamatta liikaa! Minulla on vain kaksi todellista lempibändiä, ja MUCC on niistä ehdottomasti toinen. Oli mahtavaa nähdä bändi livenä, etenkin idolini Miya~
Tatsuroun ääni, Yuken ihana basso ja hymy, Satochin rummutus, Miyan kitarointi ja sen herran komeus... Sain edes kuitenkin jotenkin pidettyä sisäisen fanityttöni poissa, mutta toivottavasti en häirinnyt vieressäni olevia teoillani, eheh. : D
Mahtava keikka kaiken kaikkiaan! Bonuksena se että sain toimitettua keikan jälkeen Miyalle menevät villasukat ja kirjeen henkilökunnalle, nappasin Yuken plektran ja koskin melkein Tatsurouhun~ se meni näin läheltä *näyttää pientä väliä käsillään* Oli myös ihana kuulla Yakusoku, FUZZ, Falling Down ja Saishuu Ressha livenä.

PS. Tatsukan hiukset oli ihanat, wah! ;___;
Myös Yuksun puheet oli ihania ja se kun Tatsukka kysyi ''onko teillä hauskaa''~ Niin suloista! Äwäwäw. ♥

Jatkakaa samaan malliin pojat, ensi vuonna nähdään. ♥
Viimeksi muokannut tearless-rain päivämäärä Ke Tammi 19, 2011 6:32 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja -Hann- » Ti Tammi 18, 2011 3:47 pm

Voisin nolata itteni nyt niin pahanpäiväsesti tekemällä sellasen ihkutusmerkinnän ettei tosikaan.

Mutta tyydyn tähän; MUCC ;___; ♥ muistan taas uudestaan ja uudestaan miks se ylipäätään on kaikista bändeistä se paras ja rakkain.
Se on vaan niin saatanan hyvä livebändi ja en vaan tajuu, niillä on outo vaikutus muhun.
Eilinen keikka oli jotakin NIIN IHANAA ♥ settilista oli huippu, vaikka olisinkin toivonu enemmän meneviä biisejä, jäsenet oli ihanan energisiä ja
tuntu itekin nauttivan keikasta, yleisö oli mukana, eturivi yuken edessä ja kaikenkaikkiaan oli täydellinen päivä.

Vaalin ikuisesti sitä Yuken lentopusua ... ♥ Mun sydän hyppäs sen taskuun ja pysyy siellä sillä samalla sekunnilla kun se avas suunsa ja sano "moi"...
Se jätkä on jotaki sanoinkuvaamattoman sulosta ;_;
Ja Tatsun hiukset♥ ahsiugdiualgsfiuasgfiuaewgeröohjrkiutkmodpjv !

Hane, Saishuu Ressha, FUZZ, Falling Down, Shiva, ymsyms. ♥ Oon niin onnellinen tällä hetkellä.
Nyt vaan kauheet depikset koska tuun ikävöimään niitä taas satakertaa enemmän ku aikasemmin.

Oon mustelmilla, väsyny, kipee ja itkuinen mutta kaikki se on todellakin muccujen arvosta.
Rakastan ehkä liikaa.

Ps. Yukke ♥
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Tammi 23, 2011 4:20 pm

Mulla on tänään ja on ollu koko viikonlopun kaksi ihkutettavaa miestä.

Ensinnäkin, jo tän topicin lukijoille vanha tuttu minun viesteistäni: Rame.

Kuva

Ramella on aivan uskomaton taito muuttua kauniimmaksi vuosi vuodelta. Jotenkin se onnistuu säilyttämään silmissään sen ihanan kipinän ja ihonsa täydellisenä, virheettömänä ja rypyttömänä, ja jotenkin sen hymy on vaan vuosi vuodelta aidompi, ja viimeaikoina harvemmassa. Mutta tänä viikonloppuna, ja vähän sitä aikaisemmin, Rame muuttui maailman kauneimmaksi asiaksi. Pelkäsin niin paljon, mitä se mies kävi läpi Vidollin hajoamispäätöksen aikana. Pelkäsin, että se syyttäis itseään siitä, ettei se voinut pitää lupaustaan tuoda Vidoll takaisin, vaikka kaikki tiesi, ettei se missään tapauksessa ollut Ramen vika. Minä jopa kerroin sen sille. Sanoin, että se oli ennemmin minun vikani kuin Ramen.
Kun Rame sitten julkisti oman mielipiteensä maailmalle ja sain gnrbun kääntämään sen (kiitos, gnrbu!), hajosin totaalisesti. Ei siinä nauramista tarkoittavassa merkityksessä. Olin jo itkenyt aika paljon pelkästään Vidollin hajoamisen takia, ja olin itkenyt sitä, kuinka pettynyt olin jäseniin, jotka sen päättivät. Viimeisenä Teroon, joka väitti, että päätös oli jäsenten yhteinen. Mutta se Ramen viesti. Mies vain tyynesti ilmoitti, että hän on varma, että Vidoll tulee jonain päivänä takaisin. Kävi tosiaan ensin mielessä, että elääkö herra niissä samoissa pilvilinnoissa, joissa minä olin elänyt edellisen päivän toivoessani, että Rame, Giru ja Shun, oma lempijäsenkolmikkoni, menisivät samaan bändiin jatkossa. Mutta en usko, loppujen lopuksi. Rame, kuten hän itse sanoi tauon aikana, on vain niin uskomattoman omistautunut Vidollille, ettei hän lopeta sitä näin helposti. Mikään Ramen elämässä ei ole tärkeämpää kuin Vidoll.
Ja tämä, tällaisten asioiden kertominen, tekee Ramesta kauneimman olennon koko maailmassa. Hän on omistautunut musiikilleen. Sellaisena suloisena basistisäveltäjäbandleaderinä minä Ramea rakastan. Parhaimmillaan hän on Vidollissa ja onnellisimmillaan, kun saa työskennellä bändinsä eteen. Kuten todistajat ovat määritelleet: Rame on täydellinen. Ramessa ei kertakaikkiaan ole yhtäkään virhettä, ei ole ikinä ollutkaan. Hän on kaunis, suloinen, subjektiivisesti hyvin seksikäs, kiltti, huumorintajuinen, ymmärtäväinen, liberaali ja itsepäisesti omistautunut elämänsä rakkaimmalle asialle. Rame on sellainen mies, jonka voi hyvillä mielin nimetä maailman parhaimmaksi idoliksi. Idoliksi, joka ei juo alkoholia eikä polta, ja käyttää polvi- sekä kyynärpääsuojia skeitatessaan (sanoi Shunshun mitä tahansa, suojat ovat söpöjä ja minun silmissäni nostavat pisteitä [Rame opettaa turvallisuutta!]). Rame on yksinkertaisesti parasta, mitä olen elämääni löytänyt. Maailman upein basisti, maailman upein säveltäjä, maailman upein bandleader, maailman upein ihminen ja maailman upein esikuva.

Otin muuten meikittömän kuvan hänestä todistaakseni, ettei Rame suinkaan ole kaunis ainoastaan meikit päällä. Meikittömänäkin Rame on yksinkertaisesti ihanan pehmeän ja lempeän näköinen, mutta toisaalta hänestä on vedetty pois se ultrasöpöys, mitä meikeissä korostetaan. Meikitön Rame on rauhallisempi, aikuisempi ja... no, seksikkäämpi.

Toinen, jonka haluan tänään mainita, on Shun.

Kuva

Shyuuuuun. Ramen oma kultapoika Shyuuuuun. Kun hajoamisen syyt ilmoitettiin kaikki epäilivät Shunia syypääksi tälle, koska Shun oli perustanut baarin tauon ajaksi, eikä Rame ilmeisesti ollut katsonut sitä hyvällä. Olen ensinnäkin sitä mieltä, ettei puhe välttämättä edes ollut Shunista, koska sitähän Rame ei suoraan sanonut. Samassa merkinnässä tosin oli maininta siitä, että Rame oli käynyt baarin avajaisissa, eikä alkoholia nauttimattomana oikein viihtynyt. Mutta sanat "käyttäytyä häpeällisesti Vidollin jäsenenä", "jos bisneksen hoitaminen onnistuu vaikuttamatta Vidolliin, niin ihan okei" voivat viitata myös erääseen toiseen jäseneen. Kumma kyllä.
Kuitenkin, kaikki luulivat, että Shunin baari ja Shunin kiinnostus tauon ajalla tehdä jotain muutakin kuin märehtiä Vidollin kohtaloa tai mennä takaisin normaaliin työhön elantonsa ansaitsemiseksi vaikuttivat Vidollin hajoamiseen. KAIKKI syyttivät Shunia. Minä en. En uskonut, että Shunilla olisi paljonkaan tekemistä tämän asian kanssa, eihän Shun ollut missään vaiheessa ilmaissut, ettei tahtoisi palata takaisin. Shun parka.
Kaikki saivat "in your face!"t minun puoleltani, kun Shun ilmoitti, kumoten Teron "tämä oli yhteinen päätös"-väitteen, ettei hän halunnut lopettaa, eikä hän vieläkään pysty hyväksymään sitä. Kaiken lisäksi, Shunin viesti tuntui kulminoituvan siihen, että päätös oli ollut Juin käsissä, eikä parille jäsenelle (Shun ja Giru) oltu edes kerrottu kaikkia yksityiskohtia, saatikka sitten kysytty lupaa.
Shunin viesti maailmalle oli Ramen jälkeen heti koskettavin. Hän sanoi, että jos on olemassa bändejä, jotka menevät tauolle, mutta eivät palaa, on olemassa myös bändejä, jotka hajoavat, ja palaavat. Hän myöskin sanoi, että vaikka hän esiintyisi sessioissa, hän ei voi aloittaa uutta bändiä tai liittyä toiseen bändiin, ja kun hän jonain päivänä tulee takaisin, sen on oltava Vidollin kanssa. Shun nimesi itsensä Vidollin suurimmaksi faniksi, enkä yhtään kiellä sitä.
Shun on kultapoika. Shun voi olla juuri niin naiivi, herkkähipiäinen, lapsellinen, temperamenttinen ja diiva kuin vain kerkiää, mutta se ei poista sitä faktaa, että hän, Ramen ohella, haluaa tehdä kaikkensa Vidollin eteen. Shun olisi siirtänyt baarinsa vähemmälle huomiolle, jos Vidoll olisi tullut takaisin. Pohjimmiltaan Shun on kiltti ja rakastava ihminen, enkä ymmärrä, kuinka olen itsekään joskus voinut syyttää häntä Ramen sydämen murskaamisesta. Perun kaikki pahat puheeni Shunista koskaan, mielestäni poika voi vaikka ottaa kuvia mätänevästä varpaastaan, ja se on ihan okei. Rakastan Shunia, ja kerroin sen itseni ja Shunshunin puolesta varsin eeppisellä viestillä, jossa oli Aishiteru monella uulla ja itkevä hymiö perässä. Koska se todella kuvasi tunteitani Shunia kohtaan. Rakastan sitä kitaristia. Rakastan sitä, että se rakastaa Vidollia melkein yhtä paljon kuin Ramea, ja auttaa bandleaderiään tuomaan bändin takaisin sitten, kun on sen aika.

Ja loppuun: Ehkä minä ja Shunshun emme lopetakaan kirjoittamista, koska näiden kahden viestin ansiosta olemme varmoja, että Rame/Shun on tästä eteenpäinkin ultraOTP. Tulemme vain tappamaan bändin muita jäseniä kivuliaasti eiku --

Kiitos tästä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Helmi 07, 2011 5:02 am

En tiedä minne tämän kirjoittaisin.
MIKSI. KUULIN. VASTA. TÄNÄÄN. ETTÄ. JULLY. LOPETTAA.
Shinichirou lähti bändistä.

Muistan vielä, miten hienoa Shinichiroun lavaesiintyminen oli, miten se vain veti täysillä alusta loppuun, miten en saanut silmiä irti siitä sen jälkeen, kun se saapui lavalle, MITEN NIIDEN MUSIIKKI ON VAIN NIIN HYVÄÄ, miten Jully on yksi niistä harvoista j-rockbändeistä, joita osaan vielä arvostaa henkilökohtaisella tasolla, miten niiden keikka vain oli niin loistava, miten mun piti lähettää niille ~fanipostia~ sen keikan jälkeen kuukausia, koska halusin vain kertoa, miten vaikuttava, hieno, upea ja koskettava niiden keikka oli puolityhjässä salissa viiden muun bändin jälkeen.

Miten ne oli vain parhaita, vaikka siellä oli niin paljon muita, jotka olivat menestyneet paremmin.

Ja nyt ne lopettaa.

En tajua. Ärsyttää ja vituttaa. Ne oli vain niin hyviä.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja illusione » Su Helmi 13, 2011 6:03 pm

Shyena oot mun <3
Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut illusione päivämäärä Su Huhti 01, 2012 10:54 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Dear ██, I ██ you.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Ke Helmi 23, 2011 8:14 am

Yleinen ihkutukseni aihe: herra Shinji.

Se mies on i-h-a-n-a. ♥
Okei, olen nyt jo fanityttöillyt sitä kaksi vuotta, mutta kiinnostukseni sitä miestä kohtaan ei näytä lähtevän, vaan se on tullut jäädäkseen. Ensinäkin, syyt:

- Miehen sisustustaidot -> katso sen blogikuvat omasta asunnostaan.
- Kitara/muusikkotaidot -> kuuntele SIDoa ja miehen kitarasooloja.
- Huvittavuus -> katso kommenttivideot, haastattelut ja photoshootit.
- Suloisuus -> kainous tiettyjä asioita kohtaan.
- Seksikkyys -> katso tämä

Antakaa mun mennä sinne lenkkipolun puskaan kyttämään tätä miestä pakkopaidan ja lasson kanssa? ;_;/♥
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » To Huhti 14, 2011 9:21 am

Mä yksinkertaisesti rakastan rakastan rakastan Miyavia koko pienen nyrkinkokoisen sydämeni pohjasta. ;___________________________; ♥

Enempää en pysty sanomaan ollessani vieläkin aivan sekaisin eilisestä keikasta ja herran jälleennäkemisestä.

Luoja se vain on niin paras! ♥
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

4 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä