Ylenpalttinen ihkutus

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Ylenpalttinen ihkutus

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Elo 11, 2008 8:57 pm

Jokaisella meillä koittaa toisinaan heikko hetki, jona on yksinkertaisesti pakko päästä kertomaan, miten IHANA se lempibändi on, miten KOMEA se ja se on, miten UPEA on se uusi single jne.

Joten olkaa hyvä, naiset ja herrat, fanittakaa päänne irti!
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

Re: Ylenpalttinen ihkutus

ViestiKirjoittaja Tonath » Su Elo 17, 2008 4:03 pm

Amber kirjoitti:Joten olkaa hyvä, naiset ja herrat, fanittakaa päänne irti!

Kiitoskiitos luvasta. Kiitän tuhannesti.

Miten joku bändi voi olla niin loistava? Miten se voi osata hommansa niin helvetin hyvin? Rakastan. Olen rakastunut. Lievästi sanottuna. Kauan eläköön Despa<3
hlkjhiuyginjmhjojyhoöiojfk. Menetän varmaan järkeni, ellei posti kohta tuo Spiral Staircasea syliini, joka on naamioitu postilaatikoksi. Ne... Ne... on vaan niin... Rakkaus.<3
baby, don't rewind

let me out of my mind

last.fmirc-galleria

Tonath
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Elo 18, 2008 2:22 pm

Tää ei voi olla enää edes totta. Nehän on hullumpia ku luulin.

Okei, kyllä mä oon tienny pitkään, että Nightmare Gianism-laulusarja tulee jostain animesta jossa on hahmo Gian ja että niiden indies-kokoelmat on nimetty jonkin Gianin sanonnan mukaan, mutta en koskaan tajunnu tarkistaa millainen anime. Nimi Doraemon kyllä kuulosti ihmeen tutulta. No tota nyt menin katsomaan ja... mua naurattaa ja itkettää vähän turhan paljon. Awwitelkaa. Sakitolla on varmaan ollu aika hauskaa.

Ja vitsi ku mulla välähti tänään, Yomilla on ihan hiton ihana ääni itseasiassa ja pidän siitä enemmän kuin mistään muusta.

Yhyy♥

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Ma Elo 18, 2008 2:38 pm

Joo, en sit yhtään seonnut kun luin pari päivää sit tulevasta RENTRER EN SOI:n minialbumista. 8) He ovat hirveen nopeita! Varmaan tulee pian uusi albumi, eikös? :3
Ja sitten... lempiaiheeseeni. Larukun Shine-PV ja itse biisi... Voi luoja. *ww* Ihanan rentouttava ja pirteä! Kenin kitaransoitto, Hyden ääni, Tetsun basso ja Yukihiron rummutukset ovat _ihania_ tässä biisissä! <3 PV:ssä tulee pakosta mieleen Hyde/Tetsu-paritus(mitäs heidän kasvonsa ovat yhtäaikaa kuvassa? 8D ) Ootte mahtavia, parannatte koko ajan musiikkianne! Tätä biisiä kuunnellessa tulee väkisin iloiseksi. :3 <3
Awwww~! <3 Ja sit READY STEADY GO:n alussa oleva "Are you ready?" ... seksikästä! xD Harmi vaa, ettei mulla oo sitä versioo, että hän sanoisi sen. AWW! xD <3
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja pucca » Ma Elo 18, 2008 4:40 pm

ehhhh........ miten mä voisin kompata __koko orkristin viestin ? :------------------------------------))))

mut siis lisäyksenä vaan, et Reitan epävireinen laulu ´wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww`

ja Ruki ihan itsessään ja jestas oikeesti ne sen hinkkaukset ! : OOOOOOOOOOO
「貴方を愛した がいる
を愛した貴方がいる」

pucca
Teknikko

ViestiKirjoittaja Oni » Ti Elo 19, 2008 3:07 pm

Löysin Gazeten uudestaan! Vitsit en musita millon niitten musiikki ois kuulostanu näin hyvältä! Kauan siitä on, mutta nyt <3333

Rukin ääni on niin täydellinen. Ja tekee mieli fanittaa ne nyt ihan maasta kattoon saakka. (Mut niitten päät kolahtaa...)

Ain välillä kyl palaa sinne keikalle, mut nyt kelpaa musiikkiki jälkiruuaks, ei pääruuaks ja alkuruuaks kans! Mut nyt nyt nyt... * kuolaa *

No mut ehkä en kiusaa ketään enempää, mut siis ei voi tajuta kuinka hyvää musiikkia loppujen lopuks ne tekee mun mielestä. :33333
Excuse me wut?

Oni
Teknikko

ViestiKirjoittaja sshokora » Ti Elo 19, 2008 4:20 pm

UROSPOROOOOO~ ! pakkopakkopakkkko päästä tilaamaan se, aivan pakko ;______; ♥ kaikki sitten ilmoitatte HETI, kun se tulee Mirri Musiciin tai CDon.comiin, ilmoitattehan minulle ? Niin ja niille, keille urosporo ei ole tuttu, tarkoitan siis Dir en greyn tulevaa UROBOROS-albumia (:. Ja sen vuoksi olen so happyhpy.

+++ dozing green cdon.comissa 0,95€! ... en usko tätä. Haluaisin sen, mutta sen jälkeen minun ei kuitenkaan anneta tilata urosporoa. silti, olisi kyllä hienoa saada se, kun se on niiiin halpa... XD ♥

sillä singlellä esimerkiksi asomin live, joka on aivan ihanakoukuttava. sen piti soida minulla nyt koneelta, mutta tajusin juuri, että se... meni ohi turhan nopeasti :D. nyt soi jo drain away, asomin jälkeinen kappale soittolistassa.

anteeksi, viesti oli demi.fi-tasoa. anteeksi ;______; (MUTTAKUNSEUROSPORO~ ♥ !!)
- I can't open myself up to anyone, I can't believe in anyone at all
And I can't see anything, the ray of light disappears and will dry up -

sshokora
Teknikko

ViestiKirjoittaja WaraiOni » Ti Elo 19, 2008 5:54 pm

Közi ♥----------♥ Äääää, miten se mies saa mut rakastumaan itseensä aina vaan enemmän?
sjasnxds, se on täy-del-li-nen! *hihittää*

Buried with the light *--------------* ja jos huhut Közin OMASTA ja UUDESTA musiikista on totta niin..... aaudnassakjah.
That is our beauty, obsession
Love me, blood red
Love me, blood red
Love me, blood red
Love me, blood red

WaraiOni
Fani

ViestiKirjoittaja mjau » Ti Elo 19, 2008 10:40 pm

Miten oikeasti voi olla olemassa jotain näin ihanaa kun Gazette, flodkvflsd mä en kestä tätä tunnetta minkä nää saa mussa aikaan ;____;<3 Tekee mieli itkee ja nauraa ja kiljuu ja pomppia ja apuapua.

Ja miksi Ruki on noin helvetin seksikäs ;----; Kattoaa nyt sitä, mä en kestä, mä tukehdun. Vittu panisin oww ♥
Fuck your fascist beauty standards

mjau
Bändäri

ViestiKirjoittaja sshokora » Su Elo 24, 2008 7:18 pm

aaaaAAAAAAAAaaaTsaastsaaTSAA! Mirri Music ottaa urosporon kaikki kolme versiota myyntiin!
~ + GLASS SKINin voi jo ennakkotilata Mirristä hintaan 10 €, riistoa!!!!!!

Olen erittäin iloinen lievästi sanottuna. Kaikki kolme versiota? Limited Edition tänne, kiitos!
- I can't open myself up to anyone, I can't believe in anyone at all
And I can't see anything, the ray of light disappears and will dry up -

sshokora
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cheza » Ti Elo 26, 2008 3:25 pm

mjau kirjoitti:Miten oikeasti voi olla olemassa jotain näin ihanaa kun Gazette, flodkvflsd mä en kestä tätä tunnetta minkä nää saa mussa aikaan ;____;<3 Tekee mieli itkee ja nauraa ja kiljuu ja pomppia ja apuapua.

Ja miksi Ruki on noin helvetin seksikäs ;----; Kattoaa nyt sitä, mä en kestä, mä tukehdun. Vittu panisin oww ♥

Ja miksi Reita on noin helvetin seksikäs *--* Mä en kestä, mä tukehdun. Vittu panisin aww ♥ MAAILMAN IHANIN<3

The GazettE on vaan ehkä maailman parhain<3

HASKOFJSAKLFH ASKLFH l PELKELE sais tulla suomeen takas ja äkkiä ;____; AWWSS KADAO SF OAKSJ MAAILMAN IHANIN <479000476970086089

edit: mömömöääää nyt ku sain ton mun dvd, sen countless error tour 2007-2008, moon kattonu sen nyt joka pvä. awsssmiks on noin ihana. itku surku ja parku kun ne on niin ihania, reita ja ruki<3 asdlkalösdkaskdöl alösd as en kestä!
EIKÄ REITA LAULA EPÄVIREISESTI 8<<< <3346+3490 ssson parhain<34689å
Viimeksi muokannut Cheza päivämäärä La Syys 13, 2008 8:32 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Somebody wake me from this nightmare.

Cheza
Fani

ViestiKirjoittaja Crystal » Ke Elo 27, 2008 7:52 pm

...
Laruku on ehkä ihanin bändi ikinä. <3 Heidän uusin single tuli tänään. Rakastan SHINE-ja NEXUS 4-kappaletta. ♥__♥ Kenin kitarasoolot ovat upeita, Hyden ääni on upea, Tetsun bassotaidot NEXUS 4:ssa on rakkaus ja meininki muutenkin. NEXUS 4-PV on ehkä niin ihana. Hyde on ylisöpö. Vaikee uskoo et se on vanhempi miltä se näyttää <3 <3 Meinasin awwittella ääneen kun katoin sen PV:n ekan kerran. ♥__♥
Voi juma kun nää pojat ovat niin MAHTAVIA!!!
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja ujopissa » La Syys 06, 2008 10:13 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TÄMÄ IHANA BÄNDI ON PAKKO (!) PAKKO SAADA TAAS SUOMEEN ESIINTYMÄÄN TAI TÄMÄ HENKILÖ TÄÄLLÄ TULEE HULLUKSI! ö_ö D'espairsRay.....AAAAAAAAAAAAAAAA voiko ihanampaa olla ;_________; ♥ mä rakastan niitten musiikkia yli kaiken.
Ja Hizumin ääni..se on niiiin kaunis ja ihana ja Karyu ja Zero ja Tsukasa jajajaj NE ON NIIN IHANIA KAIKKI!<3
Hizumi on seksikkäin ikinä....Yhyy katon sitä niitten live dvd:tä aina ja itken 8< HIZUMI HYPPÄÄ YLEISÖN SEKAAN JA NE TYYPIT SIELLÄ KOSKETTELEE SEN HAAROJA O_______________________o aika reilua <////3 SCREEN♥ KALEIDOSCOPE♥ BORN♥
c'mon guys..Suomeen ja hetiiiiiii~
♫ Yeah, there was a boy who wanted to fly ♫

ujopissa
Fani

ViestiKirjoittaja ikur » Su Syys 07, 2008 12:45 pm

mjau kirjoitti:Ja miksi Ruki on noin helvetin seksikäs ;----; Kattoaa nyt sitä, mä en kestä, mä tukehdun. Vittu panisin oww ♥

vittu niin mäkin *ww* ♥ Ruki on seksikkäin, Ruki on rakkaus, Ruki on Jumala <3 Ja siitä emme pääse mihinkään~ Seinillä yli kuuskymment kuvaa siit, koneella reilut 400. Miten joku voi näyttää tolta ihan koko ajan nyyh ;;____;; ei kukaan muu kuin Ruki voikkaan <3 Ruki oot niin mun mies *w* ♥ KAIKKEIN IHANIN!! TTwwwTT se on niin adgtadgsfrhxc aina ko nään yhenkä sen kuvan se on niin komee ja ihana ja voi luoja *__*
Ja ahh GLASS SKIN! Viimein se tuli, viimein~ !! Niin mahtava, liian mahtava.. PV vähän epäselvä joo mut sopii biisin täydellisesti ja AH *___* Pitää saada tilaa uroboros mut EI OO RAHAA NYYHHH ;;;_______;;; eikä kukaa suostu lainaa mulle TT_____TT itketäänkö yhdessä? Ja kun se vaan on yksinkertasest niin mahtava ja upee ja BLAAH en saa mitään järkevää tähän :'<< Kuunnelkaa te uroborosta sit munki puolesta jotka sen saatte te vitun onnekkaat ;____;
Ja ihkuttaisin LM.C:täki mut EN PÄÄS SINNEKÄÄ >: haluuuuuuuuuun~!! mut en pääs T___T
Viimeksi muokannut ikur päivämäärä Ma Syys 08, 2008 5:58 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

ViestiKirjoittaja Lupo » Su Syys 07, 2008 4:06 pm

YHYHDSGSYFGS SID ;---------------;

Monokuro No Kiss preview yhyyy hei jätkät te osaatte !1 Tulkaa suomeen (meinasin kirjottaa et syömään XDDDDXDXXXDDDDXX) yhyhyy
Mao ♥
Aki ♥
Shinji ♥
Yuuya ♥

aishhdjkdhkajdhajkhdjka haluu sen niiden live dvdn ;-------------------------------;

.... moi?
「一緒に行こうよ ギュッと繋いで 怖くないさ 君と僕となら
不安だって 涙だって 忘れてしまえるの」

Lupo
Fani

ViestiKirjoittaja Dobnu » Ma Syys 08, 2008 10:45 am

mä yritin välttää tämän, mutta täällä ollaan, koska...........
KAI ! ne kuvat. se uusi outfit. _ne _Kain _kuvat ! ;;__;; äadssolgkjsehgtuogaaah! ja hitto sen silmät näyttää kirkkailta! ei sameilta ja väyneiltä ja kasvoihin painuneilta! voi Kai kun sä voit näyttää niin hyvältä, ettei sitä tavallinen fani pysty edes katselemaan. ! jollakin niin on rahaa uuteen neo genesikseen. ♥ (;;_________________;;)

Kai♥♥

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja InSane » Ti Syys 09, 2008 2:31 pm

GazettE... rakkaus... ikuisesti..Aoi.. Uruha..Rukin housut..

Miten joku vaan voi olla noin ihana kun gaze on? Pitäs olla kiellettyä.
A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Won't save her from herself

InSane
Fani

ViestiKirjoittaja Keikkudo » Ti Syys 09, 2008 10:49 pm

okei mistä alottaisin....
Miyavi The Beginning of Neo Visualizm Tour 2007 Ge Goku Jo Live at Shibuya Kokaido
Miten se voi olla noin täydellinen? Sen hymy! Kaikkki siinä miehessä!
Girls be ambitious<3
Neo visualizm<3
Koko saakelin DVD! <3 Katoin tuon just. Tahdon kattoa sen uudelleen. Heti. Erityisesti kappaleet:
01. Selfish love -Aishitekure, aishiteru kara-
02. Kabuki Danshi -KAVKI BOIZ-
04. Ossan ossan ore nanbo
05. Jibun kakumei -2007-
07. Mamagoto (Ex Shokyo to sakujo)
08. Sakihokoru hana no you ni -Neo Visualizm-
10. Hi no hikari sae todokanai kono basho de feat. SUGIZO
11. Rock no gyakushuu -Super star no jouken-
13. Girls, be ambitious
<333 Ehkä jotain parhautta <3
Kiitos miyaville kun on nini täydellinen. Nyt jo ikävä Girls be ambitioussia vaikka se JUURI LOPPUI!!!

Ja sitten seuraava aihe:
D<3
Yami no kuni no Alice<3
Ne outfitit<3
Asagi<3
Asagin reidet<3
Tsunen housut<3
Tsunehito<3
Ruiza<3
Hide-zou<3
Hiroki<3
Nuo molemmat limitedit!<3
Se helvetin MAD TEA PARTY jonka pääsin kuuntelemaan vasta TÄNÄÄN! <3
Rakastan sitä<3 Se on just sellanen ku kuvittelin! Asagin vihellys ;;_____;;
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja Koichan » Ke Syys 10, 2008 7:55 pm

äwww, KAIjaNAO<3 sulosimpii ikin 8333 <3

Naoki niin pien ja hölmö 8)) <3
Kaikkonen it's mai mään! ^-^<3 [sori te,jotka siit pidätte 8))]

Gaze ja A9 nopee tänne pohjolaan :)) plus te kaikki muutkin söpöläiset 8)<33

AW !!
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja ikur » Pe Syys 12, 2008 8:27 pm

aaaaaargghhhhhh Ruki on niin dsjfhskehjshdgjasdgajsdasja:n sulonen ja seksikäs ja ihana ja VOIAWWWWW *wwww* ahhh se live deeveedee........ *w* Miten oikeesti, MITEN joku voi näyttää tolta? Kidutusta~
Ja sen ÄÄNI TTwwwwTT Ja sen KUVAT TTwwwwwTT Ja se itekkin, voi äwwww ♥♥♥ Ruki oot edelleen mun mies~ ♥ Jos joku on rakkaus ni se on sit Ruki *w*
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

Seuraava

Paluu Yleistä