Videoita

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Videoita

ViestiKirjoittaja mutasota » Ke Touko 13, 2009 7:55 pm

oli pakko laittaa tää, rankkaan tätä kokoajan. tää on niin ihana ♥ ;;_________;;

Cooking with Hyde Gackt and Miyavi

ja sitten toinen ihan kaikista artisteista ja bändeistä

Jrockers, pervs!!!
Sincrea 181008 ♥♥♥
An cafe 180309 ♥♥♥
Miyavi 220909 ♥♥♥
Vistlip + Aicle. + Dio - distraught overlord 181009 ♥♥♥

HAPPY HOUSE ♥

Hallitsemisen tunne

ent. alinaalina

mutasota
Roudari

ViestiKirjoittaja Mo Ii Yo » La Touko 16, 2009 10:09 am

Tämän kun katsoin sain kymmenen minuuttia kestävän aaawtus kohtauksen. *Kuoli*

There you go, Ruki's Red Muffler song!

http://www.youtube.com/watch?v=teP0swu4awM
Time after time I lose again.
Night after night I wake up shaking 'Couse my world is breaking.

Mo Ii Yo
Roudari

ViestiKirjoittaja teke » Su Touko 17, 2009 2:02 pm

tää on vaan niiin ihana et oli pakko laittaa. :-----D gazen Kai siis kyseessä.

Kai Laughing! Featuring Enzyte.

teke
Bändäri

ViestiKirjoittaja Juiii » Ti Touko 26, 2009 3:03 pm

aww

kaikkihan rakastavat Gazetesta tutun Kain naurua & Hymyä ?? =''33

Joten tässä sitä runsaat 2 minuuttia! ^^ <'33

Kai Laugh attack!

Lopussa myös Reitan naurua ja Reitan sanomana sana "wau." Mikä on jo laittoman suloista! <3
Yuji on HöTT
Reita on SeX
Kai on AwWW
Miku on NaMM

SuG<3TheGazettE<3An Cafe<3

Juiii
Fani

ViestiKirjoittaja Mo Ii Yo » Ke Kesä 03, 2009 12:32 pm

Hohoohooo... tässäpä on teille naurun aihetta. Kuunnelkaapa tota Takerun: " Aha ahaa"-ta.
Ite repesin kyllä pahemmin sille naurulle siinä ihan lopussa. 8'D Eli siis SuGin poikien säätämistä tällä videolla...

http://www.youtube.com/watch?v=NC45udBWNTo&feature=related
Time after time I lose again.
Night after night I wake up shaking 'Couse my world is breaking.

Mo Ii Yo
Roudari

ViestiKirjoittaja NocturnalRose » To Kesä 04, 2009 2:12 pm

<3

WHAWHAWHAWHA

Ei helv- toi on niin best~
All we see or seem is but a dream within a dream

NocturnalRose
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » To Kesä 04, 2009 2:41 pm

Koska katsoin ekasta viestistä, että tänne saa laittaa PV:itäkin, haluan jakaa tämän teidän kanssanne:

えんそく。 ensoku - This is a pen

Törmäsin tähän sattumalta, ja mua erityisesti huvittaa tässä se, että laulaja laulaa lähes koko laulun ajan yhtä lausetta (This is a pen). Noin puolessa välissä oleva puhe (ilmeisesti kynästä?) saa minussa ihmettelemisen aihetta. En ole koskaan törmännytkään näin yksinkertaisia lyriikoita omaavaan kappaleeseen.
Tämän PV:n avulla ei jää epäselväksi, mikä kynä on.
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Jemmi » La Kesä 06, 2009 9:30 am

^ omg :------- D oon luukuttanu tota biisii aikasemminki ( aivan loistava ) mut en ikina oo tullu kattoneeks et oisko sil PVta ! Hahaha laulaja on aika hot, toi biisi on mahtava, mietin itekki etta... taa on kyna, okok.

Ja ma jaan teille vahan Baggy-Bogyn jatkien puuhastelemista ahhh

tassapa tama ! muistakaa hakee myos part 2 ja 3 : D

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja kumiperuna » Su Kesä 07, 2009 3:44 pm

http://www.youtube.com/watch?v=nX-_Yt23iXQ

Dir en greyn jouluviesti. Käännöstä en tiedä, mutta ainakin Shinyan ja Kaorun puhuessa jätkät repeilevät nauruun tämän tästä :D
Rain washes our tears away

Entinen nimimerkki Moshi_Moshi

kumiperuna
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Kesä 07, 2009 5:30 pm

^^ Aloin jo kääntää, kun huomasin, että joku muu ehti ensin. Käännös löytyy samalta YouTube-sivulta kommenteista.

Kaoru pitää tietokilpailun aiheesta "mitä tänään syödään päivälliseksi". En tiedä, kuka henkilö nro 3 on, mutta ilmeisesti hän tuli syödyksi, koska 1, 2 ja 4 ovat kaikki osoittaneet elonmerkkejä vuoden 2000 jälkeenkin.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja NocturnalRose » Ke Kesä 10, 2009 5:59 pm

Kuka haluu nähä Gacktin ilman paitaa? :::D

Gackt Commercial >D

Hajosin niin pahasti ku katoin ton XD

NocturnalRose
Teknikko

ViestiKirjoittaja tekubi » Ke Kesä 10, 2009 6:52 pm

^ toi ensokun biisi, jaksan aina nauraa sille vaik, no siit on jo jokin aika kun tutustuin bändiin |D "everybody we need a pen.."

-艶ict- キモいPV3 「萌えてたまるか」
Musta tämä video on aika hauska, iloinen ja jollain lailla hellyyttävä n________n vähän tuntemattomammalta artistilta jne. (Lienekö omaa kieroutuneisuuttani, mutta eikös herralla olekin aika iso takapuoli kun siihen kiinnittää huomiota?) 8D Tämmöistä pitäisi tehdä enemmän! ::DD
wrist.

tekubi
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 11, 2009 3:59 am

Nokitan NocturnalRosen Gacktin alastonmainoksella.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja NocturnalRose » To Kesä 11, 2009 10:49 am

Dääämn, joku onnistu nokittamaan!

Mut mä pistän samalla mitalla >D
Gackt and the voice of DOOOOOOM

Ja nyt mä lopetan, :33 KOSKA MULLA ON LIIAN HAUSKAA MUAHAHAHAHAHA.

///EDITEDITEDT
Detective Tragedy Live Aoi scream*__*
Joo. No ekaks, toi biisi on ihana. Tokaks, Rukin ääni kuulostaa kivalta. Kolmanneks, AOI KILJUU AHDNLHDKJGHFHKFGIYKHNFSÖLJHK <333
Aoiorgasmi!
Viimeksi muokannut NocturnalRose päivämäärä To Kesä 18, 2009 1:05 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

NocturnalRose
Teknikko

ViestiKirjoittaja S i n t t i » La Kesä 13, 2009 5:05 pm

..Okei no noita kahta edellistä on paha enää pistää paremmaks...Mutta tässä vielä yksi pätkä ala mr.gackto.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

Fanivideoita

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Kesä 15, 2009 3:38 pm

Tämän olisi voinut yhdistää tuonne videot -topicciin, mutta näin jostain kumman syystä tarpeelliseksi perustaa tälle oman topicin kun ei tuolla videot -topicissa ole juuri fanivideoita näkynyt.

Fanivideo on siis video, joka on tehty jostain bändistä/jäsenestä/useammasta bändistä/parituksesta, usein sopimaan taustalla soivaan musiikkiin joka voi olla joko bändin itsensä tai jonkun muun artistin tekemä. Fanivideo voi olla juonellinen, ikään kuin tarina videomuodossa, tai se voi olla kasa eri videoista otettuja klippejä. Fanivideo voi olla kunnioituksenosoitus, tai osoitus siitä, että jonkun bändin jätkillä vaan menee välillä vähän liian lujaa.

Haluaisin, että ihmiset postaisivat tänne itse tekemiään tai löytämiään, hyvinä pitämiään fanivideoita. Fanivideoiden kommentoiminen tässä topicissa on toki sallittua.

Aloitan itse.

Phantasmagoria - Happy
Tämä on nyt niitä videoita, joissa jonkun bändin jätkillä menee hieman liian lujaa. XD Video kestää kaksi minuuttia, ja suosittelen katsomaan jos tekee mieli nauraa.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

Re: Fanivideoita

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Kesä 15, 2009 4:26 pm

Voin varmaan peräänkuuluttaa samassa ketjussa toisenlaisiakin fanivideoita?

Onko kukaan koskaan tehnyt tai edes nähnyt missään jrock-aiheisia paritussoundtrackeja? Löysin aikoja sitten pari animeista tehtyä sellaista, mutta ne on nykyään poistettu YouTubesta tekijänoikeuksien takia.

Idea on siis, että videolla näkyy joko sarja valokuvia tai pätkä videota tietystä parituksesta samalla, kun taustalla soi biisi, joka tekijän mielestä kuvaa paritusta. Esimerkiksi jos tekijän mielestä kyseisten hahmojen suhde olisi pelkkää fluffia, taustalla voisi soida Bon Jovin Always, Taylor Swiftin Love Story tai jotain vastaavaa hempeilyä. Yhtä paritusta näytetään yleensä 15-30 sekuntia, samalla videolla on useita parituksia. Idea on esitellä musiikkia (ja näyttää nättejä kuvia), ei kertoa tarinaa tai perustella.

Musiikki tuo mielestäni loistavasti esiin, mitä ihmiset mistäkin parituksesta ajattelevat, ja samalla saattaa löytää uutta kuunneltavaakin. Jos jollakulla sattuu siis olemaan tylsää, tekaiskaa katseltavakseni tällaisia. ^^

--

Lopuksi postaan linkin videoon, jota en ole itse tehnyt, mutta jonka YouTube-sivu alkaa kulua puhki, koska olen katsellut sitä liian usein: I'm One of Those Boys

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Ma Kesä 15, 2009 6:49 pm

Hoo, tunnustaudun hyvien fanivideoiden ystäväksi! Taidetta ne on.^^

Valitettavasti minun listaltani löytyy vain Reitaa ja Reitukia, ja nekin luultavasti ovat asiassa harrastautuneet jo nähneet... Niin, nämä eivät siis ole minun tekemiäni.

Reita-videot:

Bassoilua Edith Piafin tahtiin. Erittäin hyvin rytmitetty ja jaksaa huvittaa minua loputtomiin.
Reita ja Modern Talking. Tämän on nähneet varmaan kaikki Reita-fanit, eikä tässä ole kuin kuvamateriaalia, mutta nehän kelpaavat hyvin... :P

Reituki-videot:

Lol, Tamagotchi-Ruki. Saksani on erittäin heikkoa, mutta ehkä juuri siksi tämä on niin paras.
Reitukia Disneyn Herkuleksen tahtiin. Tämä biisi on niin nappi, ja videokin rullaa mallikkaasti.
Peaches-musaa! *_*Tässä on Ruki pääosassa, mutta Reitaa vilahtelee ihan kiitettävästi.

Kommentoisin jo linkitettyjä videoita, mutta nyt on kiire! Mutta tulen vielä myöhemmin takaisin.^^
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Kesä 15, 2009 7:45 pm

Mäkin tunnustaudun fanivideoiden katselijaksi ! Aina, kun sitä vapaa-aikaa löytyy niin todellakin täytyy mennä youtubeen katselemaan hienosti tehtyjä videoita. Mulla on favouriteosiossa aika monta hienosti tehtyä fanivideota, mutta linkkaampa tähän nyt muutaman. Ensimmäinen ei nyt liity j-rockiin mitenkään, mutta voin sanoa, että on katsomisen arvoinen, mikäli on vain kiinnostunut Battle Royalessa esiintyvästä näyttelijästä Masanobu Andosta.

Kazuo Kiriyama - Blow me away - mä oon aina pitänyt tästä musiikista, se sopii tuohon niin mahtavasti. Ja kun itse vielä fanitan Masanobua ihan hirveästi niin katson tuota aina ihan haltioissani. Hieno toteutus ja ihanasti valitut klipit. Mä tykästyin tähän videoon ihan heti.

Ultimate j-rock war - pakko myöntää, mutta tälle repesin heti ensikättelyssä. Tää ollaan tehty kyllä ihan älyttömän hyvin, mutta toi musiikki sai mut vähän repeämään. Mut sitten kuitenkin mun ilmeeni vakavoitui ja tajusin, että sehän sopii tohon hyvin. Tykkään tästä kyllä suoraan sanottuna aika lailla, ja on hyvin onnistunut tuotos, tämäkin.

What j-rockers should really sing - uskon, että tän fanivideon on nähnyt suurin osa. Muistan, kun linkitin tän tuolla vanhassa Lafissa ja sen jälkeen moni on varmaankin nähnyt tän. Mä tykkään tästä hitosti, niin hiton hyvin valitut musat ja klipit. Mua aika usein naurattaa tätä kattoessa, mutta sitten hellyn aina, kun Rukin kohdalla soi se Backstreet boysin Quit playing games with my heart. Tai sitten sen Filth in the Beautyn kohdalla soiva Backstreet boysin Get down. Hieno, tykkään tästäkin.

This is Halloween - tää on kyllä hienoin Gazetto fanivideo, minkä oon ikinä nähnyt. Toi Marilyn Mansonin biisi sopii tohon niin mahdottoman hyvin, että äää--- tätäkin videoo tuijotan aina vain, kun siihenkin löytyy mahdollisuus.

Where ever you will go - en oo koskaan tykännyt Miyavi/Ruki parituksesta, mutta tän fanivideon jälkeen toki pidän siitä vähän. Oon nähny tän videon kauan aikaa sitten ja pakko myöntää, että rakastuin heti. Tän videon toteutus on mitä mahtavin ja tää The Callingin biisi sopii hyvin. Ja kyllä, Nickelback ei soita tätä biisiä, vaikka jossakin niin väitetään. Mutta niin, tää on mun lempifanivideo koskaan ♥

Musta on myös jotenkin ikävää, että kolme mun yksiä lempifanivideoita ollaan poistettu kokonaan. Esim Ruki can't escape Reita's love, Going under ja Heartbraker. Olihan niitä kai vielä yksi, mutten kuollaksenikaan muista nimeä. Pakko sanoa myös, että tämmöset fanivideot saa mun kirjoitusintoni kohoamaan ihan hitosti ! Siksi niitä yleensäkin katselen.
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ma Kesä 15, 2009 9:50 pm

En ihan kaikkia etsimiäni enää löytänyt youtubesta, enkä tietenkään ole tallentanut suosikkeihin niitä paria, mutta tässä on ainakin pari sellaista, jotka jaksavat naurattaa joka kerta, kun satun katsomaan ne.
(Ja pakko mainita, että Apinakapinan linkkaama tamagochi-video on ehkä paras gazette-fv aikoihin. :''''''''''''''D Nauroin aivan törkeästi, ehkä juuri siksi, kun ymmärsin ne tärkeimmät osat, mutten kaikkea epämääräistä pajatusta sieltä välistä.)

THIS IS SPARTAAAAAAAAA. Rukin kulmakarvan nosto ja Miyavin "FREEDOM" vaan pelastaa illan kuin illan.
Kyo the Harassment Panda. Tässä ei oikeastaan ole mitään muuta niin hauskaa kuin lopun Kaoru, joka on niin sanotusti priceless.
Always look on the bright side of life. Ehkä yksi parhaista fanivideoista yleisesti ottaen, mitä olen koskaan nähnyt. Biisi sopii ihan loistavasti ja Keiyuu on ehkä liikuttavinta.

Ja koska mikään fanivideotopic ei voi olla ilman tätä: Miyavi's Son. RRRRRRRRRRRRR I SAID NO COOKIES.
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä