Tyhmät kysymykset

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Tyhmät kysymykset

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Tammi 09, 2011 9:58 pm

omppu-chan: Kyllä se on ihan oikea käsitys että Teru ja Jasmine on ollu Hizaki grace projectissa=) En mä siihen projektiin oo mitenkään suuremmin perehtynyt, mutta kyllä Terun ja Jasminen tunnistaa helposti esim Philosopherin PV'ssä ja varmaan muissakin videoissa, en vaan oo niitä pahemmin katsellut:'D En sitten osaa sanoa juuta enkä jaata siihen että mainitaanko siitä missään nimittäin kyllä ainakin JaMEssa Hizaki grace projectin jäsenlistassa on ne mainittu. En tiedä onko se sitten jotenkin sekottanut, kun ne on tavallaan ollu siinä sessiojäseninä niinkuin kaikki muutkin projektissa mukana olleet Hizakia itseään lukuun ottamatta.
JaME kirjoitti:Versailles'n perustivat maaliskuussa 2007 KAMIJO (ex-LAREINE) ja HIZAKI (ex-SULFURIC ACID), sitten mukaan liittyivät Jasmine You joka oli mukana myös HIZAKIn sooloprojektissa HIZAKI grace projectissa. Vielä liittyivät TERU (ex-Aikaryu) ja YUKI (ex-Sugar Trip), joita suositteli Rock May Kan, pitkään tunnettu keikkapaikka Tokiossa.

Tuossa pätkä Versaillesin biografiasta JaMEssa... En kyllä osaa sanoa että mitäs tuo sitten meinaa, että Terua olis suositeltu, sillä Versailleshan perustettiin 2007 ja toi Philosopher ilmestyi joskus siinä 2006-2007 vaihteessa?

En tiedä oliko tuosta sitten apua... En ole itsekään sataprosenttisen varma kaikesta, mitä tässä viestissä selitin, joten saa korjata, jos oon väittänyt jotain, mikä ei oo tottaX'DD
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja ikou » Ti Helmi 15, 2011 5:36 pm

Tämä on kysymys tyhmimmästä päästä mut yks mun tuttu kysy et mikä Rukin kaulassa on vikana, kun siinä oli ne mustat viivat.
Sit tajusin et en oo ikinä ennen tajunnu aatella sitä et mikshän sillä ne on joskus? Ois tosi kiva jos joku nyt tietäis et onko niillä joku syvällisempiki tarkotus ku jäi vaivaamaan nyt tämä :D
ex. Yuneshii
you know you're in love when you can't fall asleep 'cause reality is finally better than your dreams.

ikou
Bändäri

ViestiKirjoittaja jasper » Ti Helmi 15, 2011 6:45 pm

ikou kirjoitti:Tämä on kysymys tyhmimmästä päästä mut yks mun tuttu kysy et mikä Rukin kaulassa on vikana, kun siinä oli ne mustat viivat.

Ne on varmaan ihan vaan ulkonäön vuoksi Rukin kaulassa. Aka meikatut. :-----D Rukista se on kool, siinä varmaan syvällisin syy. Toisin sanoen en syvällistä merkitystä tiedä tai osaa arvailla muuta, kun en valitettavasti herraa tunne.
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja hinua » Ti Helmi 15, 2011 9:46 pm

^^ kuulemma Ruki on joskus haastattelussa sanonu, että koska hän on epävarma itsestään/kärsii huonosta itsetunnosta tai jotain sellasta, niin sen takia mm. ne viivat on vedelty sen kaulaan. En oo sit varma onko sillä joku erityinen kompleksi kaulansa kanssa, mutta siis huonosta itsetunnosta johtuen Ruki tykkää meikkailla ja laitella niitä viivoja :)
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja sunny » Ke Helmi 16, 2011 10:31 pm

Näin kaula-asiaan liittyen tai "liittyen", ei sovi unohtaa, että pystyraitahan tunnetusti pidentää ja hoikentaa; thus, voisimme päätellä, että Ruki pelkää kaulansa olevan lyhyt ja paksu ? :D

Tai mahdollisesti hän vain halusi keksiä jotain omaa. Kuka tietää.
難道 是天意

sunny
Vuoden kommentoija

ViestiKirjoittaja shy-rebel » To Helmi 24, 2011 9:39 pm

Tämä nyt on maailman yksinkertaisin kysymys, mutta kuinka pitkä Puran Ryutaro on?
Uskoisin Arimura-sanin olevan yli 170 cm pitkä, mutta mikä on herran tarkka pituus? Pohdittiin asiaa haruin kanssa tänään Mäkin pöydän ääressä, mutta tajusin, etten ole ottanut tästä asiasta koskaan kunnolla selvää. Hyvä minä. :____D Itse asiassa tämän seikan tahtoisin kovastikin tietää...

Kiitos sinulle, joka tiedät! ♥
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Amber » To Helmi 24, 2011 10:09 pm

^Randomin faniyhteisön mukaan 173 cm. Sen virallisempaa tietoa en ole löytänyt kuin tuon yhden, googlettamalla samaisen tiedon perässä...
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja minnako » To Helmi 24, 2011 11:52 pm

172cm. :D Voin kaivaa sen haastattelun esiin jostain, jossa sen aikaiset jäsenet (Takashiii~~ ) kertovat mittansa! Mut siin varmaan menee hetki, se on aika vanha :D

//"Please tell your height, weight, shoe size.
Ryutaro. 172cm, 53kg, 25-25.5cm (spring)
Akira. Infinitely tall, heavier than an elephant, feet: two
Tadashi. 169cm, about 50kg, about 25.5cm
Takashi. 168cm, 550t, 25.5cm"

translation: bronny & dalamar

(ps. lol @ Akira : DDDD)
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Ni_Saki » Su Helmi 27, 2011 8:08 am

Mäkin Tahtoisin Kysyä.. :D Niin Onko Se Totta, Että ViViD:in pojat ovat 21-23-Vuotiaita? Tai Siis Ovatko He Syntyneet 88-90? Olen Kuullut Jotain Tollaista, Mutta Tahdon Varmistuksen :)

Ni_Saki
Fani

ViestiKirjoittaja Thought » Su Helmi 27, 2011 11:10 am

^ Löysin hetken etsiskeltyäni tällaista:

Shin: -87
Reno: -87
Ryouga: -87
IV: -90
Ko-ki: -90

Tietojen oikeellisuudesta en takaa.
Mut en anna palaakaan mun pienestä mielestä, ku jo tiedän et huomen lähtisit mun vierestä.

Thought
Bändäri

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Maalis 07, 2011 4:09 pm

Mulla olisi kaksi tyhmää ja noloa kysymystä... hävettäääääää.
Niin ensimmäiseksi ->

1. Mikä on Oneman live? Siis en tiiä missä tätä ois pitäny kysyä.... ashgsdgdhj kun JaMessa lukee aina ".. heidän oneman live.." ja oon miettiny tota tosi kauan, mut en ikinä saa tietää mitä se meinaa.

Ja toinen.. 2. Onko The GazettEn Reita homo? (8''''''''D häpeän kysyä tätä..) mutta siis, kun mä kuulin, enkä oo varma onko se sitten totta niin tänne tulin kysymään. En tarkoita, että tuo ois mitenkään paha asia, mutta kun oon miettiny tuota.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Maalis 07, 2011 4:17 pm

^ Oneman on sellainen keikka, jolla soittaa vain yksi bändi! Japanissa on varsinkin pienten (esim. visual kei-) bändien kohdalla hyvin yleistä, että yhdellä keikalla soittaa useampi bändi (=event), ja Oneman on tämän vastakohta. Eli siis jos menet katsomaan keikkaa, jossa esiintyy vain esim. Dir en grey, keikka on oneman.

Toivottavasti selkeni (enkä ole kamalan väärässä :D)!
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Maalis 07, 2011 5:20 pm

2. Onko The GazettEn Reita homo?

No siis tällee lukion matematiikan kurssit käyneenä voisin todeta et siinähä on vähä 50-50 mahkut olla tai ei :'D Enpä ihan usko, että tohon kysymykseen vastausta saa yhtään mistään, ellei ole ihan sisäpiiri-ihmisiä Reitan elämässä. Eikä kyl välttämättä sittenkään :D
Mut muutamissa haastatteluissa herrat The GazettE on kyl ihan kivasti söpösti muikkeleista höpötelleet ja listanneet piirteitä jotka unelmien nainen omaa, että tästä voidaan repiä sellainen toteamus, että kyllä ne naisista(kin) tykkää. Tai ainakin niillä on näkemys millaisesta naisesta ne tykkäis... Tai jotain.
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja tycho » Su Huhti 03, 2011 10:43 pm

Hei, osaisko joku selittää mulle Twitterin bottien toimintaperiaatteen? Oon edelleen vähän kyyninen niiden suhteen, ja oon jonkun hetken nyt yritellyt selvittää, mikä niiden idea todella on, mutta kukaan ei tunnu osaavan selittää :|

Kiitos.
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja illusione » Pe Kesä 10, 2011 3:10 pm

Olen tyhmä....

... voisko joku kertoo mulle kuka toi on ? :'d Koska se ei ole gazetten ruki vaikka tuossa niin lukeekin ...

anteeks, olen TODELLA tyhmä :'D
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Tricen » Pe Kesä 10, 2011 3:14 pm

^ tunnettu Billyn alastonphotoshoot, en tiiä herran nimeä, mutta ainaki soittanu/laulanu/hengaillu/tanssinu Billyssä 8---D
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja rikashock » Su Kesä 12, 2011 6:42 pm

NYT on pakko kysyä tyhmähkö kysymys. On tullu vähitellen huomattua että jiiruilla on tosi paljon biisejä joiden nimessä esiintyy jollain kielellä sininen lintu (kyseessä lienee oikeesti joku laji jonka nimelle vaan en tiedä suomennosta). : D Siis oikeesti, näitä L'oiseau bleu / Aoi Tori / Blue Bird tmv nimisiä biisejä tursuaa joka paikasta (mahdollisesti länsimaistaki mutten vaan oo kiinnittäny huomioo). Mistä ihmeestä tää johtuu (liittyykö ne esim. johonki tarustuffiin vai onko syvällisin syy joku NÄÄ LINNUT O TOSI NÄTTEI TEHDÄÄN TÄSTÄ LAULU) ja jos kyseessä on oikeesti joku oma laji jolla on fiksu suomennos niin kertokaa. Kiitos. ♥

Kyllä tää liitty jäätävästi jiiruihin vaikka meinaski lipsahtaa, ehe.

rikashock
Fani

ViestiKirjoittaja Enya » Su Kesä 12, 2011 8:27 pm

Ainakin itselläni on sellainen käsitys, että tuolla viitataan nimenomaan yleiseen mytologiaan, jonka mukaan Bluebird kuvastaa mm. onnea, rakkautta ja vaikeuksien voittamista. Googlettamalla varmasti löytyy tarkempaakin tietoa, nopeasti haettua löysin ainakin tämän ja tämän sivuston, jolla on enemmänkin aiheesta.
Don't be afraid now, don't be afraid

'Cause when the wind takes you, it takes me, too. When you change colors, I change mine, too
Try not to think and I will try, too. And when you let go, I will let go, too

1 tykkää.
Enya
Teknikko

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Kesä 13, 2011 12:38 am

Tässä sitä taas tulee:

- Miksi The GazettEn Reita käyttää sitä nenärättiä aina...?

.... eikö hän tykkää omasta nenästä vai?
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Kesä 13, 2011 9:01 pm

^^ Sitähän on ollut puhetta, että Reita olisi itse sanonut pitävänsä sitä sen takia, että faneja ärsyttää ettei ne nää herran nenää ja Reitasta se ärsyttäminen on hauskaa :D Ainakin mun on helppo kuvitella, että Reita ihan tosissaan sen takia rättiä pitäis, tosin Niinin mainitema imago-juttu on kyllä ehkä vähän uskottavampi selitys XD
Kuva

2 tykkää.
hinua
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä