lol @ jrockers

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: lol @ jrockers

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Joulu 08, 2011 9:15 pm

Viimeaikoina hirveän monella tuntemallani jiirokkarilla on ollut kamala tarve treenata ja/tai laihduttaa kuntoilemalla. Pakko kyllä sanoa, että viimeisenä oletin todistavani Kameleon Hikarun kehonrakennusyrityksiä, sillä Hika-chan on yksi hintelimmistä jiiruista, jonka tiedän. :'D Jouduin pyörtämään sanani, kun tsekkailin herran ameblo-nauta.

HIKARU. [8/12, 14:18]
これからDAISUKEさんと…ジム…(笑) ムキムキマッチョマンになって!!こういちをぶっ飛ばす!!イェア◎
(Tästä eteenpäin olen DAISUKE-sanin kanssa... salilla (naurua) Minusta tulee lihaksikas machomies!! Lyön Kouichin laudalta!! Yeah.)

HIKARU. [8/12, 15:26]
早くもヘトヘトだぜイェア◎
(Väsähdin jo yeah.)

Ei tainnut Hikarusta tulla lihaksikasta machomiestä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

10 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Joulu 19, 2011 1:43 am

Dirusta ei oo tullut montaa näin sekavaa videoo julkisuuteen varmaan vuosiin. :D

Sekushii Nora & Kyo-chanin keskisormi...

(Toivottavasti joku tekstittää tän jossain kohtaa, kun en itse saa oikein seurattua tätä, liian sekavaa ja äänenlaadultaan huonoa mun kielitaidolle. :D)
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

7 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja tycho » Ma Joulu 19, 2011 1:44 pm

Saako tänne vaan jakaa kaikkea lol-kamaa vai myös kommentoida postattuja asioita?

En kestä, nauroin puoliääneen tolle Amberun videolle ja mietin kuinkakohan kännissä noi on mahtanu kaikki olla :DD Virnuilutti jo heti alkuun kun pojat on niin isoja ja karskeja miehiä että ohjelmaan joutaa menemään kaljapullot tassussa, Shinyan käynti on aina yhtä huvittavaa ja tunnistettavaa (Shinya kun vaappuu kuin joko ihan hirveän ylipainoinen tai kuin olisi peppuun lykitty koko viime yön :D) JA AHHAHHA LOL KYO. Ja sen maailman kauneimmat kädet ja helvetin pitkät ja kauniit sormet en kestääää ;______; ♥

(Mun suhde Kyon käsiin on ihan normaali siihen nähden etten ole koskaan esim. koskenut niihin.)

Mut joo, kiitos tästä, Amber!
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

1 tykkää.
tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Avalyn » Su Tammi 15, 2012 2:45 am

Kun kääntää lempijiirunsa twiittejä google translatorilla ja saa tulokseksi "I have been dressed as an angel. The female impersonator", olettaa tietysti, että kyse on käännösvirheestä. Kyllähän me kaikki tiedämme, kuinka epäluotettavia automaattikääntimet ovat. Juin twiittien tapauksessa asia menee kuitenkin niin, että mitä oudommalta twiittien käännökset kuulostavat, sitä todennäköisemmin ne ovat aivan oikein. Tämä sääntö on todistettu oikeaksi moneen kertaan.

Eli joo, Jui oli todella keksinyt pukeutua naispuoliseksi enkeliksi. Vitivalkoinen mekko, prinsessaripset ja vyötärölle ulottuva vaalea kiharaperuukki. Voin kertoa, että näky oli varsin... unohtumaton. Siis lievästi sanottuna. Linkittäisin ilomielin kuvan, jos kaikki kuvat eivät olisi jäsenlukittuja. :(

Kaikkein pelottavinta tässä jutussa on se, että olen hiljattain kehittänyt melkoisen enkeliobsession Supernatural-TV-sarjan vuoksi. Mitä ilmeisimmin Jui on nyt jollain keinolla saanut obsessioni selville ja päättänyt osoittaa, että hän osaa halutessaan olla upeampi enkeli kuin kaikki Supernaturalin siivekkäät yhteensä. So damn creepy!
Jossain ollessaan on jostain poissa.

4 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja hinua » To Maalis 08, 2012 11:39 pm

Tuli vähä sellanen olo, että ehkä Girujen Ryon blogin aktiivinen seuraaminen ei tee niin hyvää mulle, etenkään tälleen yön pimeinä tunteina. En ehkä odota yhden lemprumpaleistani hyppäävän silmille puolalasti, sinisen vartalomaalin peitossa... XD Mut on toi Stitch on kyllä aika ihana <3

// Koska joillain ei välttis linkkien kautta kuvat näy ni iskin nyt toisen noista tähän iha suoraan. Anteeksi jos on iso virhe, sanokaa niin poistan tai modet voi poistaa suoraan itse. Koska kaikkien pitää nähdä Ryo.

// Eivät ne näy kuvinakaan. t: gnrbu

// Yyyy kertokaa mikä siinä sit on ku mulla näkyy ja kaikil kavereil näkyy XD
Kuva

2 tykkää.
hinua
Teknikko

Smile, you're on candid camera!

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Maalis 11, 2012 4:35 pm

Jokaisen kannattaisi varmistaa selustansa ennen kuin alkaa puhua toisesta ihmisestä, sillä koskaan ei tiedä, kuka kuulee - kenties jopa asianomainen itse, kuten tässä tapauksessa.
Kyseisessä videossa Tatsuro siis tekee yllätyshyökkäyksen SuG:n Takerun haastatteluun, jossa tämä on juuri kertomassa vaikutelmastaan MUCCusta ja näiden omaperäisestä vokalistista.

Jospa minäkin alkaisin puhumaan päivät pääksytysten Tatsurosta (miten niin "alkaisin"?), ilmaantuisikohan hän viimein jostain varjoista minunkin taakseni? Hmm~ ♥
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

7 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

Hylkeet hoi!

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Huhti 03, 2012 3:33 pm

Vasta on viimeisetkin joulukonvehtirasiat tyhjennetty kun nyt jo pitäisi kantaa kori väärällään suklaamunia kaupasta.
Ja vaikka rantakunnossa ne hylkeetkin on (eli me), niin ainakin allekirjoittaneella on tavoitteena pudottaa kesäksi jokunen kilo, ettei japanilaiset rupea kipittelemään perässäni harppuunan kanssa ja ettei Greenpeace tule pyörittelemään takaisin mereen, jos satun vaeltelemaan rannalla.

Vaan mistäpä motivaattori liikuntaan ja seuraksi kiva treenikaveri? Sitä olen tässä koko kevään pähkäillyt, mutta onneksi enää ei tarvitse etsiä. Värväsin nimittäin Tatsuron ja Miyan pitämään pienimuotoisia jumppatuokioita kanssani, ja näitä muuveja voitte te muutkin harjoittaa tämän giffin tahdissa...

HIIOP SIIS VAAN.

Tosin jännästi alkoi silmää nykiä tätä katsellessani, mutta ehkä se on vaan elohiiri johtuen vitamiinien puutteesta.
Niitäkin pitäneisi siis alkaa napsia...
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

6 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja AMAZE » Ke Touko 02, 2012 4:42 pm

Twitterin ja ameblon satoa.

"Täällä on bileet. Herra T. tanssii. Minä... jätän väliin. Se on noloa, ellen pitele bassoani."
- ZERO

"Tanssin peilin edessä ollessani humalassa."
- ZERO

"ZERO syö bolognesea. Siitä tulee zerognesea."
- ZERO

"Nykyään jokaisen tulee olla tarkka alusvaatteistaan!"
- ZERO

"Takoyaki -shopin (myyjä)tyttö tunnisti minut. Se oli aika noloa... Koska olen aina ollut niin ujo!"
- ZERO

"Minusta tuli EXILEn jäsen!"
- HIZUMI (aprillipäivänä)

Sitten tapahtuipa näin keran TSUKASAn kanssa:
Fanit: "Hyvää syntymäpäivää meidän Karyullemme!"
TSUKASA: "Ei, MINUN Karyuni!"
Fanit: "Antaisitko synttäripusun hänelle meidän puolestamme?"
TSUKASA: "Ei, Karyu & minä olemme mies."

"Keskiyön demonit ovat olleet liikkellä. Twitter on täynnä likaisia vitsejä."
- HIZUMI

"Olen nyt sairaalan röntgenkuvahuoneessa odottamassa. Twiittaan salaisesti."
- HIZUMI

"Minun aivoni ovat todella pienet!"
- HIZUMI

"Minä en sheivaa mistään."
- HIZUMI

"I'm going to bad."
"Ooops, bed!"
"I'm not sleepy!! I'm bad boy!! XD"
"OK!! Go to bad!! XD"
"(u_u=)。o◯(Bad boy is bed!!! ... zZZ)"
- ZERO keskusteli itsensä kanssa

"Herätessäni huomasin mustelman polvessani! Pelasinko jalkapalloa unissani? Mutta mihin löin sen...?"
- ZERO

"Hei! Tahdon vain tervehtiä maailman kaikkia tissejä. Voitteko hyvin?"
- Mizuki

"Menin radio show nauhoitukseen ja sieltä kuntosalille. Tänä yönä aion pidellä tyttöä kainalossani viinilasi kädessäni .... mielessäni."
- Mizuki

"Pidän valtavista tisseistä!"
- Mizuki

"Löysin itseni Facebookista. Facebookin mukaan olen homo. Ei, minähän rakastan tyttöjä! Miksi ihmeessä?!"
- Jun (UnsraW)

"Halloween! Satochi tuli kotiini vankilavaatteissa ja sitten nukahti."
- YUKKE

"Huomenta! Jatkan cheer kaikille SCREW! Rakastan kaikille maailmassa!"
- Rui (SCREW, tweet suomeksi)

Tämä tältä erää.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

13 tykkää.
AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja Dekiru » Pe Heinä 06, 2012 12:17 am

Vaikka esim. tää 8DDDD Mun huumorintaju maustettuna väsyneisyydellä plus sit vielä lisäks tälläsii randomhaastatteluja saa mut nauraan lattialla 8D

hide: You never let me see your hip!
Toshi: Ha ha… “never let me see your hip”… Do you want to see it?

Samaan aikaan jotenkin söpä ja noloa ja asd. :DD

3 tykkää.
Dekiru
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Syys 16, 2012 9:52 pm

Ikä on vain numeroita... ja parempi pitää omana tietonaan. Ainakin GazettEn Aoin mielestä.

Nyt kun Aoi on viimein päässyt yli Twitter-maailman nurjasta puolesta - nimittäin sen köyhällä huumorilla ja kovin pieneltä vaikuttavalla älykkyysosamäärällä siunatuista kanssatwiittaajista, hän on palannut takaisin ja aloittanut twiittaamisen oikein urakalla - vaikka sitten vain omaksi huvikseen.

Onneksi hänen ei kovinkaan usein tarvitse kauaa pitää mitään vaginamonologeja kun jo saapuu potentiaalisiakin keskustelukumppaneita. Aoi tykkää selvästi jakaa elämänsä filosofiaa faneille ja muille muusikoille, ja täytyy kyllä myöntää, että herrassa on välillä vähän poliitikon vikaakin ympäripyöreine, hypoteettisine vastauksineen, jotka usein ikään kuin palauttavat kysymyksen takaisin.

Esimerkiksi:
Fani kysyy, onko nainen vanha 33-vuotiaana, mihin Aoi toteaa kuullensa joidenkin nuorten tyttöjen puhuneen takanaan, kuinka jonkun kolmannen tytön 31-vuotias seurustelukumppani oli kyllä komea, mutta vanha. Tämän jälkeen Aoi alkaa vain taivastella omaa ikäänsä, että onko hän nyt sitten vanha myös?

Niinpä. Ovelasti sivuutettu kysymys. Ehkä tästä voi päätellä, että hän ei koe sitä ikäluokkaa olevia henkilöitä vielä kovinkaan vanhoiksi. Ehkä.
No, tähänpä kuitenkin takertui muuan toinen fani, joka kysyi, että paljastitkos juuri ikäsi ja eikö sen pitäisi olla salaisuus, johon Aoi totesi, että on se salaisuus.

...
......
.........

Just. Tämän jälkeen jotakuta alkoi kiinnostaa, että miksi VK-genressä muusikoiden iät salataan. Aoi teorisoi sen niin, että jos iät paljastettaisiin, ne väkisinkin liitettäisiin aina nimen perään, ja se tekisi muusikosta jotenkin antiromanttisemman. Jaa-a, siksikö, että ikää alkaa sitten aina väkisinkin miettiä, vai siksikö, että joitakin jiiruja pidettäisiin jo liian vanhoina? Vain Aoi tietää vastauksen tähänkin - vaan yllättäen eipä kertonut selkeämmin. Totesi vain omalla kohdallaan sen olevan niin, ettei iän mainitseminen sopisi hänen kaltaisensa rokkarin tyyliin. Yhdelle fanille mainitsi vielä, että kyllä hänen oikea nimensä ja ikänsä tulisi esille ainakin jossain rikosraportissa. o_o;;

Jäämme siis vissiinkin odottelemaan jotain sellaista...

Ja nyt ymmärrämme ehkä asteen verran enemmän tätä mystistä VK-genreä. Jiirut eivät vain halua numeroita keikkumaan nimensä perään!

---

Lähde: MJP Twitter Stories

4 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

Halloween Junky Orchestra

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Syys 30, 2012 10:25 pm

Makunsa kullakin, sanoi kissa kun...

Joku teistä on ehkä kuullutkin Hyden tämänvuotisesta halloween-projektista, tai sitten ei.
Sellaiset kinkerit Hyde on joka tapauksessa jälleen tänäkin vuonna päättänyt kehitellä, ja sen kokoonpanon nimi on Halloween Junky Orchestra, johon on koottu jiiruja monesta eri bändistä, mukaanlukien myös naisia. Tältä porukalta on tulossa myös sinkku.

No, tänään julkaistut kuvat ovat herättäneet laajaa kohinaa niin Twitterin kuin Feissarinkin puolella, josta reipastuneena Tatsurokin päätti jakaa omassa Twitterissään promokuvansa HJO:ssa. Se näyttääpi tältä.
Ja tämän nähtyään SIDon Mao ei voinut muuta kuin todeta "how cute!"
No, ihan mistä kukin tykkää....... :D

Ei vaan, Tatsuro on ihana, Halloween on ihana. Ja tuo sinkku on saatava!

//PV Preview

5 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

Satoshi & Tatsuro

ViestiKirjoittaja Anraf » Pe Loka 19, 2012 9:53 am

Satoshi päätti eilen esitellä Twitterissä Aasian kiertueella shoppailemiaan kenkiä. Sanoi etsineensä himoitsemiaan vihreitä lenkkarikenkiä todella pitkät tovit ennen kuin löysi sen kaltaiset. Tästä saatiin tietenkin myös hieno kuva. No, Tatsuro - trolli kun on ja Satoshi hänen suosikkikohteensa - ei malttanut olla lähettämättä kuvaa omista vihreistä kengistään, jotka olivat enemmän sellaiset, mitä Satoshi oli etsinyt. Sanoi ostaneensa ne jo kesällä jostakin.
Satoshihan oli sitten että "haluuuuuun noi". (Onko tämä jokin junioreiden ja senioreiden yleinen tapa vaihdella vaatteita ja kenkiä keskenään?)
No, Tatsuro vain tuumasi että "muuten kyllä, ei näitä ole pidettykään kuin vain viitisen kertaa, mutta taitavat olla vähän isot sinulle".
Johon Satoshi huokaisi: "Niin, olen 24 senttimetriä..."
Tarkkuutta sanavalintoihin kun Tatsuron kanssa puhutaan! Trolli tarttuu jokaiseen tilaisuuteensa saada kuittailla ihmisille. Niinpä Tatsuro virkkoi takaisin: "Aika pieni olet."
Johon Satoshi: "Puhuin jalasta! Kengänkoosta!!"
Tatsuro: "Juu juu."
Satoshi: "Heyyyyyyyyyyyyyyy!!!!"

Huoh. :D Nuo kaksi, päivieni piristykset. ♥

13 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

Trolli-Aoi ja SID

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Loka 31, 2012 3:45 pm

Aoin Twitter-monologit jatkuvat. Herra oli näemmä saanut VIP-kutsun SIDon Tokion keikalle ja päätti jakaa tunnelmansa kaikelle kansalle:

I don't know even one song (; ̄ェ ̄)

I can't believe they started at seven (; ̄ェ ̄)

No, this is a night cabaret (*´・д・`)

Which is Mao-san (・ω・)? laugh

Which is Aki? (´;ω;`)

Which is Shinji? (●゚ェ゚) Ah yes, there's only one of those.

Well then I guess I'll go home and sleep.

It feels weird to watch your drinking buddies work ( ੱ ಒౢੱ)

I saw a good live today. That was the real thing.

♔ SID ♔

---

Niille, jotka eivät tiedä, kerrottakoon, että Aoi todellakin vitsaili, sillä hän on - yllättäen - todella läheinen ystävä Akinkin kanssa. Night cabaret -kommentin ymmärrän kuitenkin enemmän kuin hyvin. *naur*

7 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » To Marras 08, 2012 6:00 pm

Onneksi Halloween on vain kerran vuodessa (ja että se on taas ohi tältä erää).

girugamesh

Hitsugi (Nightmare) ja Aki (SID)

Tatsuro (MUCC)

---

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » To Marras 08, 2012 6:18 pm

^ Nyt kun kerta aloit Halloweenista+jiiruista puhumaan niin muutama asu lisää ^^;
Takeru (SuG)
Sorao (THE KIDDIE)
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

1 tykkää.
Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Avalyn » To Marras 08, 2012 7:55 pm

^
Minäkin voisin jakaa muutamia jiirujen Halloween-asuja muiden hylkeiden kanssa. ^^

Jui (Gotcharocka) ja Hitomi (Moran) vampyyreinä

Lisää vampyyreitä: Juin ja Hitomin lisäksi kuvasta löytyvät Subaru (Royz), Aoi (168 -one sixty eight-), Yuugin (DaizyStripper) ja yo-ka (DIAURA). Älkää kysykö, miksi osalla vampyyreistämme on sarvet, sillä minä en todellakaan tiedä. :D

Gotcharocka goes anime

Lähikuva Juin Rei Ayanami (Neon Genesis Evangelion) -cossista.
Jossain ollessaan on jostain poissa.

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja illusione » Ke Joulu 19, 2012 10:56 pm

Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

3 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Ke Maalis 13, 2013 1:59 pm

Dir en greyn Toshiya on nyt vienyt poseeraamisensa AIVAN UUDELLE LEVELILLE.

(Ei pysty, mielenterveys ei kestä, itkunaurua!)
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

3 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Nera » Ke Maalis 13, 2013 3:21 pm

^ WERK IT

TOTCHI MITÄ SÄ DUUNAAT ::::::::::::DDDDD Kyrde selvästikin yrittää jotain Vapaudenpatsasta amirite?

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Maalis 13, 2013 4:20 pm

^ Ihan söpö se on. Kyo näyttää oudommalta. :D

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä