Sairaalloinen fanitus

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Sairaalloinen fanitus

ViestiKirjoittaja Taanon » Pe Tammi 15, 2010 8:05 pm

En jaksa alkaa lainaamaan tektejä,sori ihmiset!

Minusta se kun pukeudutaan keikalle joksikin tietyksi bändin jäseneksi on sitä et näytetään et se on oman ihailunsa kohde,tai no en tiedä muiden syytä mutta an cafen kanonin tapaukses asia oli niin. (lyhyt...)

Keikoilla itse ihmettelen faneja jotka "sekoavat". Eivätkö ihmiset tunne "kohtele heitä kuin haluaisit heidän kohtelevan sinua"? Itse olen opetellut hillitsimään itseni. Musiikki on aina ollut tärkeää minulle ja jo 4 v taniaisena haaveilin että olisin joku päivä osa tuota mailmaa, haluan sinne edelleen. Mitä siitä tulisi sitten kun joku päivä pyörisin samoissa piireissä kun joku lempibändini ja saisin sielä jonkin fanityttökohtauksen? Voisi tulla sanomista aika mukavasti... ja kun näin tsukissa byoun tämän ollessa vapaalla en ollut heti sillain "HAA KIMPUUN!!!" vaan annoin herralle mahdollisuuden lähteä pois jos tämä ei minua lähelleen haluaisikaan, mutta en sano että olisin täydellinen käyttäytymiseltäni fanina, kyllä minä olen venyttänyt itseäni rajoille saakka jotta saisin Zeron kenkiä hiplattua ja jotain tämmöistä pientä. Silti en tajua niitä jotka "sairaanloisesti fanittavat" bändejä tai ehkä vain kuljen erinlaisessa ajatus mailmassa

Cossates jos minua kutsutaan kyseisen bändiläisen nimellä hyväksyn sen, jos kyseinen ihminen ei tunne minua mutta tämä oli minulle jo liikaa: Olin yksin ja eräs tuli luokseni pyytää että saisiko se ottaa minusta kuvan hänen kansaan,suostuin. vietin koko päivän hänen kanssaan ja menin ihastumaan typeränä. Illan konsertissa hän suuteli minua,maanantaina tuli viesti "Tahdon antaa sinulle rakkauteni,toivottavasti riitän sinulle". suostuin suhteeseen. olin tsukiconissa cossanut Hänen lempikitaristia. Suhde kesti 2 viikkoa ja jätti minut sen takia etten muistuttanut enään kyseistä kitaristia. Kyseinen henkilö oli 18 vuotias ja teki noin!!!Tämä jos jokin on TODELLA SAIRASTA! Toivon ettei kukaan ole kokenut samaa,se sttui.
Moe nya na~!

Taanon
Fani

ViestiKirjoittaja CANDYSMILE » La Tammi 30, 2010 3:27 pm

Noh, mielestäni juuri tämä himo ihkutus on ensinnäkin ärsyttävää, ja menee musta yli. Ja sellainen "Kanon on mun mies!<3<3" tai "Mä oon naimisis Rukin kaa!<3<3<3" jutut on säälittäviä. Siis tälläinen turha omiminen, että muka joku jiiru olisi vain jonkun tietyn ihmisen. Haloo, maailma on täynnä ihmisä jotka pitävät vaikka Reitasta. Ihan kuin muut eivät saisi pitää juuri siitä ihmisestä mistä itse tykkää o__o Tosi tyhmää ja lapsellista.

Jotkuthan kiinnittävät huomiota vain bändin jäsenten ulkonäköön. Ite bändeissä tietysti ihastun siihen musiikkiin - en kuuntele mitään bändiä vain sen takia että jäsenet ovat erittäin hyvän näköisiä. En tietenkää kiellä sitä, että Gazen jäsenet ovat aivan helvetin hyvännäköisiä, mutta sitä en tiennyt kun kuuntelin ja ihastuin heidän musiikkiinsa. Musiikkihan bändissä ratkaisee.

Ja juuri keikkakäyttäytyminen ei joillakin ole hallinnassa. Itse en ole jrockkeikoilla ollut, mutta juttua kyllä ole kuullut. Idoleilta suunnilleen vedetään raajat irti jos saadaan kiinni. Tuollainen on ihan pöyristyttävää, ja luuleeko joku että se henkilö enää haluu tulla Suomeen? Huutamisen ja keikoilla tunnelmassa mukana olemisen tietysti ymmärrän, keikat kun joskus herättävät tunteet helposti pintaan.

Cossates jos minua kutsutaan kyseisen bändiläisen nimellä hyväksyn sen, jos kyseinen ihminen ei tunne minua mutta tämä oli minulle jo liikaa: Olin yksin ja eräs tuli luokseni pyytää että saisiko se ottaa minusta kuvan hänen kansaan,suostuin. vietin koko päivän hänen kanssaan ja menin ihastumaan typeränä. Illan konsertissa hän suuteli minua,maanantaina tuli viesti "Tahdon antaa sinulle rakkauteni,toivottavasti riitän sinulle". suostuin suhteeseen. olin tsukiconissa cossanut Hänen lempikitaristia. Suhde kesti 2 viikkoa ja jätti minut sen takia etten muistuttanut enään kyseistä kitaristia. Kyseinen henkilö oli 18 vuotias ja teki noin!!!Tämä jos jokin on TODELLA SAIRASTA! Toivon ettei kukaan ole kokenut samaa,se sttui.

Olin hetken aikaa silmät pyöreänä. Kauheeta käytöstä, eikä mitään välitystä toisen tunteista, kunhan saa seurustella sellaisen tyypin kanssa joka muistuttaa lempikiraristiaan o__o Jaahas, toivottavasti mulle ei käy noin ku cossin Uruhaa D: On varmasti kyllä sattunut. Ja vielä 18-vuotias, eikö silloin pitäisi jo vähän osata käyttäytyä? Oon pahoillani et sulle on käyny noin. :<

Mut siis joo, tässä mielipiteeni, ei saattanut kaikki asiat nyt tulla mutta suurinpiirtein :------D
笑って? 笑って? 心からの笑顔で 涙拭いて・・・
傷付く時もあるんだって・・・ つまずく事もあるんだって・・・
君は言ったけど・・・

CANDYSMILE
Fani

ViestiKirjoittaja featherboy » Ti Kesä 21, 2011 2:46 pm

Hehheh, oon kyllä tismalleen samaa mieltä kanssanne ihmiset. Mutta itse voin ylpeänä sanoa, etten mä ole vielä tähänmennessä kohdannu sellasta super fanitus/ihkutus kohtauskia, missään suhteessa. Tai no, ihkuttaminen ei ole mulle ollu koskaan mikään tapa kertoa asioitani vakituisesti, jos olen hulluna johonkin (kuulostipas tympeelle). Ennen keikkaa mulla on aina ollu tapana olla puhumatta bändistä ja olla kuuntelematta heidän musiikkiaan. Joo en nyt usko siihen että se tuottas 'huonoa onnea', mutta ihan tosissaan, musta se tuntuu tuplasti paremmalta kun keikka on alkanut. No kyllähän mä itse myönnän että keikkojen jälkeen mulle tulee just niitä '' Oli mailman paras keikka ikinä'' - kohtauksia, joka taitaa olla jokaisen suhteessa ihan ymmärrettävääkin. (?)

Mutta, niinkuin CANDYSMILE antoikin jo muutaman hassun esimerkin noista '' Miku on mun mies<5667745'' - ihkutuksista, heh, voivoivoi.
Täytyy ihmisellä olla aika paljon munaa edes väittää jossain ii2 henk. tiedoissa että sivilysääty seurustelee j - rockarin kanssa. Siis, voi jumalauta oikeesti? :''''D
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

1 tykkää.
featherboy
Roudari

Edellinen

Paluu Yleistä