Lempijrokkari

Yleistä keskustelua liittyen japanilaiseen musiikkiin.

Re: Lempijrokkari

ViestiKirjoittaja ikou » Ma Heinä 20, 2009 10:33 am

Reippaasti yli puolitoista vuotta sitten, kun ensimmäistä kertaa kuuntelin Kimi ni Negai wo'n mä olin ihan pihalla. Kappaleen jälkeen päässä löi tyhjää ja ainoo kysymys minkä sain kysyttyä iteltäni oli et kuka tää on? Parin kuuntelukerran jälkeen mä vaan tuijotin Miyavin sormia. Kuinka se tekee ton?
Siitä päivästä lähtien Miyavi kuulu erittäin vahvasti mun elämään ja innostuin koko ajan lisää mitä enemmän kappaleita kuuntelin.

Mä ihastuin ensimmäisenä Meevin kitaransoittotaitoihin. Mä olin just pari päivää sitten munannut itteni sillä koulun kämäsellä akustisella kitaralla ku me soitettiin luokan kans joku laulu salissa. Sit ku mä näin et joku soittaa kitaraa _noin niin..
No parin päivän päästä olin kuunnellu kai jotain kuus kappaletta Meeviltä. Ja mä tykkäsin niistä kaikista. Sitte ku huomasin kattoo kunnolla kuka sen kitaran takana seisoo, mä sain jonkun ahaa- elämyksen pahimmasta päästä. Sillon mä vasta innostuin niinku 300%:sesti Miyavista.

Ensimmäisten kahen viikon aikana kuuntelin Meeviä erittäin ahkerasti ja etein lisää kappaleita ja kuvia. Miyavin ääni ja kitaran soitto viehätti mua ihan hemmetisti ja muistan hyvin ku opein laulamaan Dear my friend'in ulkoo.

Ja jos hypätään tähän päivään niin Meevi on ollu mun idoli niin kauan ku mä vaan muistan. Sillon alkuaikoina Meevi oli vaan (erittäin) hyvä kitaransoitossa ja laulamisessa, mut nyt se on paljo muutaki. Meevi on persoonana ja ihmisenä jotain korvaamatonta mulle. Mä arvostan sen työtä ja omistautumista kaikelle mitä se on DLQ'in ja soolouran aikana tehny. Se muuntautumiskyky on tehny suuren vaikutuksen. Yhdessä välissä se laulaa ilosella ja pirteellä äänellä pirteitä kappaleita ja toisessa se karjuu, mutta tekee siitä karjunnaasta musiikkia. Varmaan just tuon takia ootan aina mielenkiinnolla uusia kappaleita, koska ei ikinä tiiä mitä se seuraavaks on keksiny. ja varmasti sen takia Miyavi oli ja on niin tärkee mulle. Musiikillisten taitojen takia. Sävellys ja sanotustaidot. Ja Vaikka tietysti mullaki on omat kappaleet joista en niinkään välitä, mutta kappaletta joka olis menny täydellisesti penkin alle ei ainakaan mun listoilta löydy.

En tainnut vielä sanoo mitään Meevin ulkonäöstä, mutta eihän se paljoakaan haittaa. Sanotaan nyt kuitenkin, että Miyavi on yks komeimmista/sulosimmista jiiruista joita tiiän.
Rakastan Miyavin hymyä taivaisiin ja siitä ylöspäin. Unohtamatta silmiä. Vaikkakin ulkonäkö on vain positiivista. Plussaa.

Mä halusin jättää tän aiheen väliin, mut mun pitää saada sanoo jotain. Eli Melody. Sillon ku muut valitti siitä et Meevi meni naimisiin melodyn kans ja vielä saa lapsen sen kanssa, mä iloitsin. Vaik alussa mä olin hetken ajan vähän mitäs hemmettiä. Mutta Meevi on elävä esimerkki siitä et jiirutki on vaan ihmisiä. Niilläki on yksityiselämää. Jota meidän pitäis kunnioittaa.

Kuitenki. Meevi on ihminen jota kohtaan mulla on todella suuri kunnioitus ja arvostus. Meevistä on tullu hyvin tärkee ihminen, vaikken henkilökohtasesti tunnekkaan.
Ja tunnen suurta pakkoa sanoa et oon samaa mieltä akumun ja ninjin'in kans ainakin. Mä en tiiä Meevin veriryhmää, sormuskokoa enkä kengännumeroa, enkä tiennyt oikeeta nimeäkään, ja tunnen tietäväni Meevistä vaan sen tarpeellisimman. eli just ne musiikkiin liittyvät. Ja mainitsen vielä, etten todellakaan olis halunnu tietää Miyavin oikeaa nimee.

Siinä kaikki näin lyhyellä mittakaavalla. Tuskin kukaan olis edes jaksanu lukee romaanin mittasta viestiä.
Mutta tästä tuli erittäin sekavaa tekstiä, enkä oo tyytyväinen siihen mitä sain aikaseks, enkä saanu puoliakaan ajatuksistani tähän tai edes oikein sanottua.

Mutta syyskuussa sitten nään idolini.
ex. Yuneshii
you know you're in love when you can't fall asleep 'cause reality is finally better than your dreams.

ikou
Bändäri

ViestiKirjoittaja jasper » Ti Heinä 21, 2009 11:47 pm

Jos tuntee minua yhtään, etenkään nähnyt mua livenä ei tule yllätyksenä että tähän viestiin sisältyy paljon puhetta Dir en greyn suuresta ja mahtavasta leader-samasta aka Kaorusta. Kaoru ei toki ole aina ollut se, jota olen katsonut ylöspäin ja kenen kitaroille olen itkenyt, mutta siinä vaiheessa kun Kaoru astui kehiin, jäivät kaikki muut taakse ja kauas.

Mä olen ehkä muita huonompi fani, koska tiedän että Kaorun kengänkoko on 39,5 ja naistenvaatekoko on M, se ei koskaan pitäisi keltaisia sukkia, se on allerginen eläimille, se ei osaa uida, sen lempivärit on musta ja liila, muistan jokaisen kitaran jota se on käyttänyt ja tunnistan niistä suurimman osan ( vaikka esimerkiksi neljästä mustasta kitarasta jotka eroavat hyvin vähän keskenään, on vaikeaa lähteä erottelemaan kun kitarat poikkeavat toisistaan sävyn ja hienoisten rakenne-erojen saralta joita on liki mahdotonta tajuta ilman vertailukohdetta... ) puhumattakaan siitä että Kaoru on ainoa A veriryhmältään koko Dirusta ja herra on likinäköinen.
Kyllä, mulla on jo lievä pakkomielle. Mutta siltikään voisin sanoa, etten tiedä hänestä juurikaan mitään, mitään oikeaa, millä olisi jotain oikeasti väliä.

Mä arvostan Kaorua ihan kauheasti ihmisenä. Kao on kunnianhimoinen mutta vaatimaton, niin ahkera että sitä voisi kutsua jo työnarkomaniaksi. Lempeä, omalla tavallaan miellyttämisenhaluinen (vai kuinka moni Dirun kokoisesta bändistä lähtöisin oleva rokkari kuvailee väärinpäin olevia ovia vain siksi että saattaisi päivittää blogia ?) ja no, johtaja. Hän on hyvin suuriegoinen olematta kuitenkaan ylimielinen ja ei ole eka kerta kun heitän että vaatimukset vastakkaiselle sukupuolelle on Kaorun luokkaa - toisinsanoen olen löytänyt miehen joka antaa itsestään sellaisen kuvan johon voisi oikeasti tykästyä pahemman kerran niin luonteensakin kuin ulkonäönkin puolesta joka lähestyy mun silmissäni jumalaista.

Lähimmät tutut on tullut tutuksi mun fanityttökohtauksien kanssa - milloin hehkutan ilmiömäisiä soittotaitoja, ulkonäköä tai uutta kitaraa. Kaikki kelpaa ja jos kertoo jotain, niin olen mm. sanonut muutamaan otteeseen meidän koiraa, Aikoa, Kaoruksi sekä mun kameraani Kaoruksi. Arvostan varmaan jokaista piirrettä siinä miehessä, rakastan sen sävellyksiä ja soittotaitoja ja sitä kuinka se oikeasti rakastelee sen kitaraa eikä vain soita. Vaikka Kaorun kitaran kanssa pelleily ei yletä Miyavin tasolle saakka, on sanottava että herra kuitenkin soittaa hyvin monipuolisesti ( mm. baby sitar jota en ole kuullut kenenkään muun soittavan ) ja uskaliaasti ja yksinkertaisempikin tyyli vetoaa ja sulattaa mut kokonaan.
Viimeksi muokannut jasper päivämäärä Ma Marras 09, 2009 12:30 am, muokattu yhteensä 1 kerran
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Yumina » La Heinä 25, 2009 9:35 pm

Aika moni on ihana Jrokkari, tosin onhan niitä pari suosikkia ja mainitsenkin ne sitten tässä, joten siirrytäämpä asiaan 8)

ihan ensimmäisenä, ensimmäisistä ensimmäinen on Kyo, tuttu siis lempibändistäni Dir en greystä. Kyo on suoraan sanottuna idolini, vaikak en nyt ole niin masokistinen kuin Kyo, mutta silti, ensimmäisistä ensimmäinen lempijrokkari. Minusta hänen äänensä on upeaa laatua ja rakastan sitä, suorastaan jumaloin Kyon ääntä, kiljumisesta karjumiseen. Myös Kyon hiustyylit ovat aina olleet vain niin ihania ;--D Myös Kyon pituus vaikuttaa asiaan, koska hän on vain niin ihanan lyhyt, vaikka onkin samanpituinen kuin minä, onhan Kyo silti aika lyhyt, muihin Dirun jäseniin verrattuna.
Jotenkin Kyon esiintyminen lavallakin on jotenkin... hienoa. Vaikka pystyn kyllä myöntämään, että Kyo menee joskus vähän yli juttujen, mutta kuitenkin. Ja Kyon esiintyminenhän ei ole aina oikein sopivaa vähän nuoremmille faneille tai heikkohermoisille. Silti Kyo toimii ykköspaikan vetäjänä minun listallani.

Pidän hänestä vain niiiin paljon, että välillä voin vaikuttaa tosi nuorelta, pieneltä fanitytöltä ja paihoittelen siis sitä. Minulla on joku outo pakkomielle Kyoon ja hänyn juttuihinsa. Tiedän siis ulkomuististanikin, että tämän kiinalainenhoroskooppi on lohikäärme, hän on syntynyt 16.2.1976, kengän koko on 38, hän rakastaa nukkumista, pitää tavallisista vaatteista, vaatekoko on S/M, ei tykkää saada karkkeja ja fanit ovat tälle tärkein asia. Jotenkin minä vain muistan nuo ;---D Pakkomielle siis. Aijemmin tykkäsin Dirun Diestä, mutta sitten aloin katsomaan Kyota tarkemmin, tulin isommaksi Dir en grey faniksi (tosin varmasti moneen muuhun aika 'pieni' fani), aloin pitämään Kyosta eniten.

Toisena tulee Kaya. Kaya... nimikin on hyvin kaunis ja onhan nän muutenkin niin kaunis Jrokkari. Hänen biisinsä ovat upeita ja asusteetkin. Kayankin ääni on vain niin ihanaa kuunneltavaa! sitä voisi kuunnella joka päivä ja senhän minä teenkin, sama juttu Dirun biiseissä. Osaahan Kaya tanssiakkin ;--) Hänen asusteensa ovat aina vaan niin upeita, aina. Kaikki ne mekot ja hienot meikit, hiukset, kaikki. Niin ihailtavaa materiaalia.
MEMORIEZ
Why my voice echoes in this empty room?

Yumina
Fani

ViestiKirjoittaja Mattie » Ma Heinä 27, 2009 4:56 pm

Yllättävää on, että lempi jrokkarini on hide, johon japanilaisen musiikin ihanassa maailmassa tutustuin ensimmäisenä. Tai siis olihan sitä An Caféa ja Gazettea tullut pari biisiä kuultua, mutta hide oli ensimmäinen johon oikeasti tykästyin. Sellainen jonka musiikista pidin heti, kun taas Gazettella se on vaatinut hieman totuttelua.

Siis hide oli ihana persoona. Sellanen ilonen ja pirteä pikku lapsi, joka osasi soittaa kitaraa mielettömän hyvin, lauloi koko sydämestään ja teki loistavia biisejä. hiden ääni oli omasta mielestäni hieman outo, mutta juuri siksi niin erikoinen ja upea.
hide teki yhteistyötä monien eri henkilöiden kanssa ja auttoi lahjakkaita bändejä, joita ei otettu tosissaan.
hide oli myös hyväntekijä, joka lahjoitti rahaa mm. leukemiapotilaille.
hide oli myös lajakas piirtäjä, kun ottaa huomioon että herra koristeli itse maaleilla kitaroitaan.
Huomasin hiden ensimmäisenä, koska hän oli niin lahjakas. Mulle on yks hailee miltä hän näytti, sillä ei oo merkitystä, vaikka olihan tuo tietysti hyvännäkönen.

R.I.P hide! <3
Viimeksi muokannut Mattie päivämäärä La Loka 31, 2009 5:36 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
I can't die, I can't live, I couldn't let you set me free.

Mattie
Roudari

ViestiKirjoittaja ramb0 » Pe Elo 14, 2009 7:51 pm

Kyo

Kyo on eka jiiru kehen tutustuin ns. kunnolla.
Ja siitä lähtien mä oon ollu niin mukana et se välil on jo ehkä vähä liikaaki.
Kyossa rakastuin ihan ensimmäisenä sen luonteeseen, melankolisuuteen ja "friikkiyteen".
Mä oikeesti ihailen sen miehen kykyä saada faneissa aikaan se tietty tunnelataus, mikä suorastaan räjähtää käsiin.
Se on jotain niin käsittämätöntä.
Kaikki vaan huutaa, ja itkee.
Ja fanit on ku Kyon varjoja.
Jos se itkee, me itketään, jos se huutaa, me huudetaan, jos se satuttaa itteään, mekin satutetaan itteämme.
On se jännä.
Seuraavaks tuli se sen ääni.
Jumalainen ääni.
Sitä vois kuunnella kyllästymättä 24/7.
Se miten palon se osaa äänellään tehdä.
Se huutaa, kiljuu, laulaa kovaa ja korkealta, laulaa hiljaa ja kauniisti, kuiskaa.
Se ääni nostaa kylmät väreet aina, ihan aina.
Sitten tuli ulkonäkö.
Se, kun se on niin pieni.
Pieni-suuri-mies.
Oon aina ihaillu sen hiustyylejä ja asuja.
That's it.
Niin yksinkertasta se on.

Mä en vaan vois elää ilman sitä miestä.
Se tekee mun elämästä kokonaisen, ja ilman sitä tuntuis, et jotain puuttuis.
Se täyttää sen reiän mun sisäl.
Oon monta kertaa yöllä heränny siihen et oon meinannu tukehtua omaan itkuuni, kun oon nähny Kyosta unta.
Kaikki siihen mieheen liittyvä tekee niin kipeetä, ettei voi ees kuvitella.
Mut silti mä rakastan sitä.
Love me, love me, love me

1 tykkää.
ramb0
Fani

ViestiKirjoittaja Gilraen » Pe Elo 14, 2009 11:49 pm

Täytyy tätäkin vähän päivitellä.

Minun suosikkini on D:n Asagi. Melko pitkään hän oli vain yksi parhaista, muttei kuitenkaan yhtä hyvä kuin esimerkiksi Mana tai Gackt. Kuitenkin samana hetkenä, kun D:stä tuli lempibändini, tajusin arvostavani Asagia ylitse muiden.
Eniten pitämäni asia Asagissa on hänen taitonsa käyttää lauluääntään useilla eri tavoilla sekä se, miten ilmiömäisen hyvin hän onnistuu huolimatta siitä, laulaako hän normaalisti ja pehmeästi, korkeaa falsettia vai matalasti karjuen. Tiedän useita vokalisteja, jotka eivät aina kuulosta erityisen hyvältä, mutta Asagilta tuntuu luonnistuvan kaikki. Myös lavaesiintyminen on hänellä hallussa, ja ainakin minun on helppo nähdä, että hän nauttii suurelle yleisölle laulamisesta, vaikka vaikuttaisikin olevan jossain määrin myös ujo. Täydellinen hän ei tietenkään ole, mutta kukapa olisikaan? Enkä minä täydellistä Asagia kaipaakaan. Hän on selkeästi mielettömän lahjakas ja todella ihailtava sellaisenaan kuin nyt on.

Ihanaa Asagissa on myös hänen persoonansa. Olen katsonut enemmän D:n backstage- ja making of-videoita kuin pystyn muistamaan, ja niiden perusteella Asagi vaikuttaa todella ystävälliseltä, muihin jäseniin verrattuna suhteellisen hillityltä (Hide-zou, Tsunehito ja Hiroki esimerkiksi tuntuvat olevan kovia sekoilemaan) ja, kuten sanottua, ujolta. Tai sellaiselta, ettei hän pyri olemaan koko ajan äänessä, vaan pysyy mieluummin taka-alalla hiljaa, varsinkin jos muut bändiläiset jotain touhuavat siinä samalla. En nyt sitten tiedä, millainen hän on sitten ihan kaikenlaisen julkisuuden ulkopuolella, mutta tuskinpa hän suuresti antamastaan käsityksestä eroaa. Ja vaikka eroaisikin, se ei muuttaisi suhtautumistani häneen. Hän on väkisinkin aika rakastettava. Minusta se, että niinkin rauhallisen ja kaiken kaikkiaan tavallisen oloinen mies tekee törkeän upeaa musiikkia ja omaa kauneimman lauluäänen kaikista, on jotain sellaista, mitä on pakko kunnioittaa. Asagi ei mielestäni ole koskaan käyttäytynyt k*sipäisesti julkisuudessa tai antanut ymmärtää, että on musiikkialalla vain suosion ja rahan ja vastaavan vuoksi. Hänelle musiikki tuntuu olevan itsestäänselvyys elämässä, eikä hän "tyrkytä" sitä faneilleen. Hän tuntuu tekevän sitä ennen kaikkea omaksi ilokseen ja antaa siinä samalla muille ihmisille aihetta iloon. Mielestäni se on hieno piirre hänessä.

Asagilla on myös automaattinen vaikutus saada polveni veteliksi jokaisessa kuvassa ja videossa, jossa hän on. Jrokkareiden mittakaavassahan Asagi näyttää varsin luonnolliselta: pitkät, mustat hiukset, joita harvemmin laitetaan huomiota herättävälle kampaukselle, ja todella hillityt meikit. Pukeutuminen on sitten jo asia erikseen, mutta vaatteet nyt eivät olekaan samalla tavalla osa Asagia itseään kuin hiukset tai kasvot. Ja olen nähnyt hänet sen verran monissa erilaisissa asuissa, että uskallan väittää oikeastaan kaiken sopivan hänelle. D:n uusimman albumin lookissa hänellä on aivan hillitön, punainen ja runsaasti koristeltu mekko, joka on mielestäni "hysteerisin" hänen D-aikanaan yllään olleista asuistaan. Mutta sekin sopii hänelle loistavasti. Olen myös huomannut, että hän on parhaimman näköinen jrokkari ilman meikkiä. Jotkut heistä näyttävät väkisinkin hieman oudoilta, mutta Asagia meikittömyys ja arkiset vaatteet (eli farkut ja ihan normaali musta paita tässä tapauksessa) pukevat todella hyvin. Hän ei tarvitse stylistiaan näyttääkseen upealta. Luonnollisena hän on aivan ihana, laitettuna muutaman asteen verran kauniimpi, mikä on tietysti kivaa, muttei välttämätöntä plussaa.

Muutamat pikkuseikat aiemmin mainittujen lisäksi vaikuttavat vähän siihen, miksi Asagi on juuri se ykkönen. Hän rakastaa ruusuja ja ihailee Johnny Deppia, ja nuo kaksi faktaa saavat aina hymyn nousemaan huulilleni (eivätkä vain siksi, että ne pitävät paikkansa minunkin kohdallani). Jotenkin ne korostavat sitä, että Asagikin on vain ihminen, vaikka minun silmissäni hän tuntuu olevan niin paljon enemmän. Ainakin hän on hyvin rakastettava ihminen. Toivon hänen pysyvän kuvioissa vielä pitkään ja antavan lisää syitä kunnioitukseen - ikään kuin lähes kahdenkymmenen vuoden ura uskomattomana laulajana ei riittäisi.
Viimeksi muokannut Gilraen päivämäärä Ti Touko 25, 2010 4:16 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja -Hann- » Su Elo 30, 2009 12:45 pm

Oon miettinyt jo pitkään pitäiskikö mun laittaa tänne ollenkaan mitään mutta tulin siihen tulokseen että kyllä.
Mulla on 2 j-rokkaria joita fanitan oikeesti yli kaiken, vaikka ihailenkin monia mutta ne kaksi vaan... on niin sanoinkuvaamattomia.

Ensimmäisenä Hide-zou.
Tällä hetkellä D-nimisen bändin toinen kitaristi. Toiminut myös bändeissä nimeltä S to M, As'REAL, LAPIS, etc. Ainakin tietojen mukaan.
Upean ulkonäön omaava tietenkin ;---) Todellista silmäruokaa ja päiviäni kulutan mukavasti katselemalla sitä millon mistäkin.
Hide-zou hallitsee oikeasti kitaransoiton upeasti, esim D ei olis D ilman Hide-zoun kitaraa vaikka Ruiza nyt hoitaakin yleensä miehen hommat mutta en osaa kuvitella niiden musiikkia ilman kahta kitaraa, se kantaa sitä musiikkia tavallaan yhdessä Tsunen basson kanssa.
Lisäks Hide-zou on toiminut As'REAL:in laulajana ja pakko myöntää, on kyllä sulonen lauluääni! Kuuleehan sen toki esim, D:n livekappaleissa kuinka Hide-zou laulaa Asagin taustalla, mm. Sleeperissä.
Musiikin saralla erittäin lahjakas ja upea ihminen. Lisäki mitä oon idolistani saanut selville, katsomalla haastatteluita, lukemalla niitä, seuraamalla blogia ja livejä + katsonut ihan liikaa Bara no Yakataa, niin Hide-zou vaikuttaa erittäin mukavalta ja hauskalta persoonalta :--) Tietenkin haastattelut sun muut antaa vähän väärän kuvan, on se luonnollista että medialle halutaan antaa mahdollisimman hyvä kuva itsestään mutta silti.
Ehkä elinikäinen haave on tavata Hide-zou face2face ja kertoa kuinka paljon sitä ihailen.

Eli siinä ensimmäinen, rakas Hide-zou♥

Toisena, muttei yhtään huonompana Hizumi.
D'espairsRayn upea ja lahjakas laulaja. Aikaisemmin toiminut ainakin bändissä Le'veil.
Ulkonäöllisesti ihana persoonallisen näköinen ja meikki tekee siitä vielä vastustamattomamman näköisen. Tosin ilman meikkiä se on niin sulonen että tekis mieli rutistaa! Hizumilla on ihanan persoonallinen ja vahva ääni ja se hoitaa kyllä myös livet kunnialla kotiin. Oonhan mä Despan jo muutamaan otteeseen nähnyt. Livenä Hizun ääni oikeestaan pääsee vasta oikeuksiinsa ja vielä heinäkuunkin keikalla se aiheutti mulle sellasia kylmiä väreitä ettei mitään rajaa.
Mä en jotenkin löydä sanoja kuvaamaan sitä koska se vaikuttaa sellaselta persoonalta joka on vähän hiljainen ja salaperäinen ja haluisin päästä siitä enemmän selville. Saanko viettää päivän Hizun kanssa? Kiitos :---)
Hizumi on vaan niin upea laulaja ja niin lahjakas etten voi kun rakastaa sitä ♥ ~

Mainitakseni muita on mm, Miyavi, Asagi, Ruki, Mana, etc.
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » La Syys 12, 2009 11:39 am

Mulla on nyt tällä hetkellä ollut jo tammikuusta lähtien suosikkina ehdottomasti Mix Speaker's,Inc.n S.

Ja lähtökohtana oli se MSI'n keikka. Siellä keikalla, tapahtui jotain, ja mä menetin sydämeni tuolle silloin susimaskein ja pupunkorvin somistautuneelle herralle. Jäin vain tuijottamaan S'ää jossain vaiheessa todella pitkään. Kun se niin keskittyneesti taiteili parilla puukapulalla ja muutamalla (+ muutamilla muilla) rummulla. Toinen pupunkorva hieman lörpöttäen. Ja kun bändi teki encoren ja esittivät GO!GO! Bremenin. Kun S siinä ihanassa Moon Wolf asussaan asteli lavan eteen, hitaasti ja rauhallisesti. Mulle tuli mieleen talviunilta noussut muumi.

S'ssä on lukuisia piirteitä, mistä mä tykkään. Hän on erittäin hyvännäköinen, piirre, johon kiinnitin aluksi huomiota. S on söpö mutta komea, luttana mutta seksikäs. S'ssä on kaikkea mahollista sekaisin. Jo pelkän naamakuvan tuijotus saa mut sekaisin, S'n katse on jotain aivan ihanaa, aina sellainen viattoman utelias. Ja ne POSKET. Mä oon aina rakastanut pyöreitä poskia ja kun S'llä sellaiset on... yksi hyvä syy miksi hän on niin vastustamattoman näköinen. Ja kun S'llä on viel paksut huuletkin. Etenkin alahuuli. Isot, luttanat silmät, pyöreät pullaposket ja paksut huulet tuo sellaisen suloisen ja iiihanan kuvan S'stä. Ja lisäksi S'n sääret on teinisydän, kuten yks mun ystävä sanoi joskus <3

Ja S osaa soittaa. Ja jumankauta miten soittaakaan! Taitavasti ja keskittyneesti, ei anna fanien kiljunnan häiritä keikoilla soittamista. Silloin siellä keikalla YOU Ai Messagen rummut ennen kertsiä sai mut valpastumaan. Mä kuulin ne, ja mä myös tunsin ne. Tunsin ne fyysisesti ja tunsin ne myös henkisesti. Mä jotenkin aistin, että noi rummutukset ei oo kenen tahansa soittamat. Ja sitten 凸凹 dekoboko chin douchuun livessä loppurummutukset... ei helvetti. Tämä tyttö kuoli niin kybällä sitä liveä katellessa. Tai sitten Ghost Orchestran rummut. Nekin. Niin täydelliset. Puhumattakaan We Are HA-CHA-ME-CHA'Zn rumpupaukutteluista. Mut hurmaa melkein kuka vaan taitavilla rummunsoittotaidoilla, mutta S ylitti ne kaikki "ketkä vaan". Eikä sen tarvinnut muuta kuin soittaa YOU Ai Message, se riitti.

Lisäksi S'n asut... ne ovat aina jotain söpöjä. Tuo 1st Storyssa ollut maskottirooli sopii S'lle. Mutta nyt 2nd Storyssa olleista rooleista en kauheesti tyksi, ne on niin negatiivisia. Paitsi Robo Cook ei ole sitä niin paljon. Mutta ne asut. Ne on upeita!! Joku Pet Tiger esim. just hieno! Mun lempiasu on ehdottomasti se Moon Wolf. Siinä S näyttää söpöimmältä. Ne hiukset ja se kuono ja meikki ja korvat... ,___, niin luttis. Ja toinen lempiasu on se uusin Quake Bateria. Siinä S'n söpöt kasvonpiirteet pääsee oikeuksiinsa. Ja lisäksi se kampaus on todella suloinen.

Joo nyt alko kone sekoilee niin pahasti etten kirjota tähän nyt enää... joskus toiste ehkä.
Viimeksi muokannut Larjus päivämäärä Pe Helmi 05, 2010 5:55 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja tegami » La Loka 31, 2009 2:54 pm

Mun on pakko sanoa että lempi j-rockari on Reita.

Kun aloin Gazettea kuuntelemaan, rakastin vaikka kuinka kauan Rukia, ja rakastan edelleen, mutta Reita on nykyisin se suurin rakkauteni kohde. Reitasta pidän koska se on jotenkin sellasen rauhallisen oloinen, sillä on ihana hymy, ihana vartalo, ihana haara-asento... :---------D Jos alkaisin listaamaan kaikkia Reitan ihania puolia, siihen menisi kymmenen vuotta. Reita on niin lahjakas soittaja, rakastan Gazeten biiseissä niitä kohtia, joissa Reita soittaa soolon. Se kuulostaa ihanalle, koska rakastan bassokitaran ääntä, ja Reita soittaa sitä tosi hyvin. En osaa edes kuvailla miten rakastan tuota herraa. En todellakaan tykkää Reitasta vain herran komeuden vuoksi, vaan sen taidon, komeus on vaan plussaa.

Rakastan sitä nenärättiä, se niin sopii Reitalle. En tiedä mistä tuo keksintö on tullut Reitalle peittää nenänsä, mutta hyvä idea se kuitenkin on. Vaikka kyllä Reita näyttää hyvältä ilman nenärättiä, mitä nyt pari sellaista vanhaa kuvaa olen nähnyt :-----D

Mainitsen nyt tähän toisenkin J-rockarin, joka tulee Reitan jälkeen hyvänä kakkosena. Hän on nimittäin meidän siloreisinen, naisellinen Uruha. Mahtava kitaristi, ihanat hiukset, ihana nauru ja hymy, ihanan höpsö. Jumaloin Uru-saman reisiä, hiuksia, vartaloa.<3
Why is it so painful to
touch you? I think it is
because I was afraid of
making the same mistake
and losing you.

tegami
Fani

ViestiKirjoittaja Koichan » La Loka 31, 2009 10:42 pm

Kai ♥ meinaan siis gazen kaita ofc :--D oww, se pieni lutunen hymypoika ! Ku aloin kuuntelemaa gazettea, Kai oli heti se kenee tykästyin ja myöhemmin rakastuin :3 Sen mahtavampaaki mahtavammat rumpalointitaidot (okei ei toi oo ees sana) ja sen koko olemus ! JA HYMY. okei en juokse vaa sen hymyn peräs vaa joku siin miehes on mikä iskee. kaikki kai-fanit tietää tän 8DD mä niin rakastan Kain tyylejä, vaikka jossai niis on aina pientä huomioitavaa, mut who cares. enkä mä tajuu miks kaikki dissaa kain nykyst tyylii 8<. okei ei kaikki tykkää siit et soon puolkalju MUT SILTI. Luulen et ehkä seki haluu välil luoda jotai muutaki tyylii ku aina sellast samanlaist.
ja aaaaaaaaaaaaaa kain ääni <3 kuolaan RCElt sen taustalaului. Kelaan ehkä noin 20 kertaa aina kohat jos ees pien pihaus kuuluu. ja sit soon niin höpsö kommenteiski ku toinen hihittää iteksee ja kukaa muu ees tajuu sitä ;;--;; ♥ voi parkaa.

Sitte hyvänä kakkosena tulee alice ninen Nao. Mä en ees tiie mitä tähän kirjotan ilman himmeetä ihkutust :---------------D No kuten kaikki (ainaki melkein) tietää, Nao on aivan tavattoman sulonen pikkumies ! ♥ JA SEN TYYLI. Mä rakastan sen hiuksii yli kaiken ! tai no en mä niist hiuksist niinkää ,mut siis se tyyli, u know? Esim. RAINBOWS- hiukset = ♥ vetäsin sil tyylil omatki hiukset mut nyt noon jo kasvan iha muuhun muottii...
unohtamatta tietyst Naon rumputaitoja. 8)))

Kolmosena kuka muukaan ku Sincrean Kazi. Mä tykkään tosta miehest aivan jumalattoman paljo ! Ah. Kazi on niin ADHD ja sulonen ja seksikäs tapaus että. Seki on mahtava rumpali, vaikkakaa varmaan niin kauaa soittan ku Nao tai Kai. Kazi saa mut aina niin hyvälle tuulelle ku kattelen sen kuvii koneelt tai muuta tämmöst. Ai että. *ww*

ja sitte ton kolmenkärjen jälkee tuleepi NewSin Keiichiro Koyama ja Alice ninen Shou. Mut sitte mul on niit erilaisii vaiheit, millo kukakii on niin ihana et voi luoja, mut ne kestää ehkä just sen päivän :---------D

mutta joo, eipä täs muuta 8) päivänjatkoja~
Viimeksi muokannut Koichan päivämäärä Su Marras 08, 2009 8:30 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja ikur » Su Marras 01, 2009 12:16 pm

Mulla on vaan ja ainoastaan yksi sellanen, kuka on oikeesti mulle äärettömän tärkeä ja rakas ja asd ja se yksi on Ruki.

Ruki on se yksi monesta syystä. En osaa pukea niitä kaikkia syitä sanoiksi, ja vaikka osaisin, kirjottaisin tätä viestiä vielä ensivuonnakin. Heti kun kuulin ihan ensimmäisen kerran Gazettea, kun SILLY GOD DISCO pamahti soimaan youtubesta ihan ekan kerran, musta tuntu niin oudolta. Olin sitä ennen kuullut vaan Diruja, ja silloin Kyon ääni ei ollut herättänyt mussa oikeen mitään tunteita, olin ajatellut että jaahas kiva. Mutta sitten kun mä aloin kuunnella SGD:tä ja Rukin ääntä ja sen mahtavaa englannin ääntämystä niin.. se vain iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. En mä tiennyt edes kuka se oli, koska kyseisessä videossa ei ollut PV:tä mukana, pelkästään sanat kulki näytössä. Mulla ei ollut mitään hajua miltä se näytti, tai millanen se oli, mutta silloin sen ääni iski muhun ihan kympillä. Sitten mä menin kattomaan niistä kuvia, ofc, ja enhän mä edes tunnistanut niitä toisistaan. Kyllähän se sitten siitä, kymmenen googlauksen ja photobucketista etsimisen jälkeen mä muistin ne.

Mä olen tosi ylpee siitä että voin sanoa, että mun rakastuminen Rukiin ei johtunut pienimmässäkään osin sen ulkonäöstä. Tietysti ulkonäkö on joissakin tapauksissa aika olennainen osa, kun tällätavoin rakastuu julkkikseen, koska eihän meistä kukaan voi tietää millainen persoona niillä oikeesti on, mutta.. mä en tykkää Rukista sen ulkonäön tähden. Enhän mä sano, että se ruma on, päinvastoin. Mutta ulkonäkö ei ole tosiaankaan mulle kaikki kaikessa. Vaikka mies ajaisi pään kaljuksi ja kiillottelisi PV:ssä kaljuaan niin en mä ajattelisi että se oli sitten siinä. Se on silti Ruki, on se kalju tai ei.
Mä voin rehellisesti sanoa, että mulla on jonkinsortin hirveä pakkomielle kyseiseen vokalistiin. Mä alotan mun päivän kuuntelemalla Gazea, lopetan sen kuuntelemalla Gazea, mulla on puolet mun huoneen seinästä tapetoitu Rukin kuvilla, mulla on sen aito nimmari, mulla on tyynyliina johon on printattu sen kuva (hehheh), sellainen liki metrin pitkä ja puolimetriä leveä kuva siitä yhdellä seinällä, taustakuvana/mesekuvana lähestulkoon aina Ruki ja mies on päällimäisenä ajatuksissa. Eikä tuossa ole edes puolia kaikesta siitä, mitä mulla on mikä Rukiin liittyy. Että hehs. Voisin nimittää jonkinlaiseksi pakkomielteeksi.

Syy, miksi mä tykkään just Rukista.. en mä oikeestaan edes tiedä. Mä arvostan sitä suuresti vokalistina, mä kunnioitan ja ihailen sen taitoja ja mä rakastan kaikkea mitä siitä tiedän. Se on mun mielestä ykkösvokalisti, sen ääni on niin moniulotteinen, ettei mikään mielestäni yletä samoihin ominaisuuksiin. En hehkuta nyt täällä Rukia siksi, etten haluaisi sanoa siitä mitään pahaa, mutta asia vaan on näin. Mä en näe siinä oikeen mitään vikaa, mikä mua häiritsisi.
Ja näin kliseisesti voin myös todeta, että Ruki on auttanut mut ylös suosta useaan otteeseen ._. Enhän mä sitä tunne, enkä mä oikeen osaa selittää miten se on edes mahdollista, että joku mulle täysin random tyyppi, josta tiedän just sen mitä netissä lukee ja miltä se näyttää ja miten se käyttäytyy, et miten se ja sen ääni voisi edes olla niin hyvä apu. Musta vaan tuntuu, että kun mä kuuntelen Gazea, niin mä lähden kauas relitystä ._. it's weird, i know.

Rukissa on liikaa hyviä puolia, mitä listata. Mahtava ääni, äärettömän seksikäs, ihana hymy, vaikuttaa ihanalta persoonalta, täysin uniikki. Juuri siksi mä pidän Rukista, koska en voi verrata sitä kehenkään. Se on ihan oma juttunsa. Enkä mä myöskään pidä siitä, jos Rukia verrataan johonkuhun, ja mun on aika hankala ottaa näihin vertauksiin kantaa, koska mä en yksinkertaisesti voi verrata sitä.
Ja tämän kaiken takia Ruki on mun suosikki kaikista maailman ihmisistä, se on ihan the only one ja tulee varmaan aina olemaan.
Rakastan nyt ja rakastan aina ♥
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

ViestiKirjoittaja MIYAKO » To Marras 05, 2009 2:46 pm

eh öö mm kirjotan siis Reitasta.

kuulin gazettea ensimmäisen kerran muistaakseni 2008 vuoden kesällä. .. tai syksyllä, ihan sama. ensimmäinen fanituksen kohde oli Ruki koska herran ulkonäkö oli lähes-- järkyttävä. ei en tarkoita nyt järkyttävä huonolla tapaa vaan päinvastoin. :'D innostuin kuitenkin gazetesta paremmin 2008 vuoden alkutalvella, ja aloin hakeen enemmän tietoo gazetesta ja kuunteleen kyseistä bändiä enemmän.
.. no, niinhän siinä kävi että gazesta tuli mun lempibändi. :c fun but true.
iskin silmäni siis talven aikana Reitaan. ehkä ulkonäön takia, ehkä sen takia että se soittaa niin pirun hyvin bassoa. tai sitten molempien asioiden takia. todellakin, Reita iski mun tajuntaan jollakin ihmeellisellä tavalla joten kiinnostuin siis hänestä. kun mun isä ja isoveli soittaa bassoa niin oon välillä kuunnellut niiden soittoa ja ajan myötä tajunnut miten helvetin taitavasti Reita näpyttelee niitä kieliä. jos multa kysyttäisiin ketä soittaa parhaiten bassoa vastaisin ylivoimaisesti .. no, Reita. :'D se taisikin jo tulla selville hieman ylempänä.

mä kunnioitan sen miehen soittotaitoja niin helvetin paljon, ettei sitä pysty kuvailemaan edes sanoilla. tai no toki pystyis mutta siinä menis ikuisuus.
.. se nenärätti sopii Reitalle niin täydellisesti. vaikka suurin osa katsoo ekaks sitä kieroon ja kysyy että mikä hitto toi on niin en itseasiassa tajua, miten ne voi järkyttyä siitä. sehän sopii Reitalle loistavasti, joten jos ajateltaisiin että miltä hän näyttää ilman sitä, niin mä voisin sanoa että järkyttyisin sillon enemmän kun näkisin Reitan se liina kasvoillaan. se nenärätti on vain sulanut Reitan imagoon, etten osais ajatella Reitaa ilman sitä. .. vaikka ilman sitä liinaa Reita olis mulle Reita, aina yhtä ihana sellainen.
rrrrakastan eniten ♥
we are the cause of your headache

MIYAKO
Fani

ViestiKirjoittaja handyman » Ma Marras 09, 2009 12:26 am

Aattelimpas tulla vastaamaan tähän. Hetken mietin, että kuka on oikeesti mun lemppari... mut tulin siihe tulokseen, että Reita se on.

Arvostan kyseistä miestä enemmän ku suomen presidenttiä. Reitan bassosoolot on jotain ... kaunista? En osaa kuvailla sitä ihanuutta mitä se herra saa lähtemään soittimesta. Tietysti Reitassa on muutakin, kuin täydellinen soittotaito. Nimittäin luonne. Aina kun eksyn kattomaan gazen backstage juttuja, kommentti videoita, haastattelua, photoshootteja ... etc niin meinaan sulaa Reitalle. Se on jotenkin ujon oloinen, mikä tekee siitä entistä sulosemman. Lavalla machoilee vaa, mut oikeesti onki sellane tosi sulonen XD

Muistan ku kaveri tuli mun luo koulussa sillai "löysin kivan bändin, kuuntele" no sitten kuulin cassiksen. Ihastuin biisiin samantien. Kotona sitte youtubeen kuuntelemaan lisää bändin musiikkia ja heti huomasin Reitan. Ehkä se johtu siitä kuuluisasta nenärätistä, mut heti jäi herra mieleen. No myöhemmin sitte etin tietoa gazetesta ja sain tietää Reitan nimen sun muita pikkuasioita. Pian keksittyäni photoshootit keskityin jotenki olennaisesti Reitaan. Sen hymy on varmasti maailman vallottavin. Samoin sen ihanat isot etuhampaat, kun ne paljastuu sen hymyillessä tai puhuessa. Ja Reitan ääni. Sitä en voi sanoin kuvailla. Aina, ihan aina ku ko herra sanoo jotain, oon ihan sulaa vahaa.

the GazettE oli toinen jrock bändi jota aloin kuuntelemaan. Yhdessä vaiheessa en pitänyt ko bändistä, koska musiikki oli mielestäni liian raskasta, mutta silti Reitan kuvat pysyivät seinällä ja muutenkin pysyi mielessä. Sen jälkeen aloitin kuuntelemisen uudestaan ja sainkin kuulla hieman bassosooloja, joihin rakastuin. Löydettyäni biisin "ride with the rockers" olin myyty. Siinä vaiheessa päätin, että kun herrat tulevat suomeen menen keikalle hinnalla millä hyvänsä. Tässä sitä odotellessa kuuntelen yhä useammin bändiä ja monesti laitan bassonvahvistimen päälle, että kuulen soiton.
Bassosta lähtevä ääni on rakkautta. Reitan soolojen jälkee, olen päättänyt hankkia basson ja opetella yhtä hyväksi soittajaksi, mutta sekin hanke on hieman vaakalaudalla.

~♥~

NO Reitan jälkeen tulee An Cafen Miku. Nyt monet siellä ruudun takana ovat, että "HAHA mikä pikkuernu, Miku ja Reita", mutta se on väärin XD En koe itseäni mitenkään 'pikkuernuksi' sen perusteella mitä kuuntelen ja keitä fanitan. Sattumoisin An Cafe oli ensimmäinen kuulemani jrock bändi ja Miku valloitti sydämeni äänellään. Mies itse on persoonallinen ja pidän siitä, ettei hän lukeudu kaikkiin näihin nahkapukuisiin visual kei -miehiin vaan on pirteämpi ja iloinen. Tietysti Mikulla on oman elämänsä vaikeudet, mutta silti jaksaa ilahduttaa fanejaan äänellään ja ihanilla sanoituksilla.

=) Muuta en sitten taidakkaan höpistellä.
「 Do a magic trick and remove my mask. 」 ♪♪

handyman
Fani

ViestiKirjoittaja Tyler » To Helmi 04, 2010 10:14 pm

Mulla on näiden vajaan kuuden vuoden aikana ykkösidolin pysti risteillyt Kyolla ja Kaorulla, mutta kyllä mun pitää myöntää että Kyo sen ansaitsee ylivoimaisesti. Mistä se kaikki lähti?
Vajaa kuusi vuotta sitten törmäsin eräällä nimeltämainitsemattomalla foorumilla topiciin Dir en greystä, ja aikamoista hehkutustahan sieltä löytyi. Sinne oli myös linkattu pari vanhaa visual-aikaista kuvaa ja jotenkin se lookki ja ne releet sai mun angstisen ja masentuneen varhaisteininmieleni kiinnostumaan tuosta bändistä. Joten kuuntelin Cagen. Ja vihasin sitä. Kyon ääni kuulosti mun mielestä hirveeltä känniseltä ölinältä eikä muutenkaan biisi inspannut. Mutta kuiteskin annoin sille biisille mahdollisuuden, ja pienen totuttelun jälkeen onnistuin pitämään biisistä. Muutaman päivän päästä lataukseen lähti six ugly, eikä aikaakaan kun tein jo koulun musiikintunnille esitelmää Dir en greystä kaverin kanssa. Pidin Diruista todella paljon, mutta ei se vielä ollut ansainnut lempibändin paikkaa.
Sitten ilmestyi The Final. Se tunnelataus jonka Kyo sai aikaan pelkällä laulullaan, huutamisellaan ja karjunnallaan sai mut heti ensimmäisellä kerralla kyyneliin, ja aloin kiinnittää enemmän huomiota Dirujen biiseihin. Päivä päivältä lumouduin enemmän Kyon laulutavasta ja äänestä, kunnes se oli mun mielestä ylivoimaisesti kauneinta mitä olin kuullut.

Etsin aluksi kaiken mahdollisen nippelitiedon kaikista jäsenistä, varsinkin Kyosta ja Kaorusta, mutta voin sanoa että enään en jaksa. En jaksa lukea blogeja jos niihin edes mitään kirjoituksia ilmestyy, enkä läheskään kaikkia haastatteluja. Monet PVtkin mä oon missannut aluksi kunnes oon saanut itteni pakotettua katsomaan ne. Mutta, silti se Kyo on mulle vain rakkain idoli ikinä. Kukaan muu ei saa mussa liikkumaan sellaisia tunteita vain äänen ja karisman avulla. Rakastan kuunnella kun Kyon ääni kehittyy ja kehittyy vuosi vuodelta niinkuin örinäkin. Kyo on itseasiassa melkeimpä ainut "örisijä" josta oikeasti pidän, se osaa tehdä senkin jotenkin omalla saundilla. Ja Kyon huudot, ne saa kylmät väreet mulle.
Ja se lavaesiintyminen, hertsyygeli! Se eläytyminen on jotain uskomatonta. Tietenkään en pidä siitä kuinka Kyo on satuttanut itseään lavalla, mutta jotenkin mä löydän siitäkin jotain omalla tavallaan kaunista. Ja Tavastian keikoilla se Kyon paidan tunkeminen pään yli ja sätkiminen, en tajua miten se jätkä saa tehtyä jostain niinkin tyhmän kuuloisesta hienoa.
Ja ne sanoitukset, ne on jotain niin epämääräisen tekotaiteellista sotkua että niitä ei voi olla rakastamatta. Niissä on hienoja oivalluksia ja monet muutenkin koskettaa mua paljon.

Lisäksi Kyosta huokaa karismaa jota mä en vaan voi vastustaa. Varsinkin nykyään kun visual ajat on jo kaukana takana, ne Kyon tatskat ja releet ja muutenkin se miehekäs asenne saa mut kiemurtelemaan fanityttömäisesti. Lisäks sen enkun lausuminen on jotain niin symppistä ;;_________;;<3

Lisäksi mulla on Kyosta sellainen kuva (tietysti tämä on vain median antama kuva, Kyohan voi olla vaikka kuinka erilainen) että se on ihanan välinpitämätön julkisuutta kohtaan. Ei mitään turhia mainoskikkoja, mielistelyä yms. ja mä arvostan sitä.
Seuraavaa Suomen vierailua odotellessa, ikävä kalvaa jo.
We can't stop here, this is bat country

Tyler
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Ke Touko 12, 2010 8:13 pm

Nonii, ja nyt tulee sitten ylivoimaista ylistystä kolmesta jiirusta.

Kisaki on mulle pirun rakas. Kuvan miehestä näin ekan kerran päälle vuosi sitten, mutta en silloin erityisemmin kiintynyt. Kuitenkin nimi ja ulkonäkö jäi mieleen, ja vaikka ei silloin niihin ehdottomiin suosikkeihin kuulunutkaan, tuli sitä fanarttia jo silloin rustattua. Kun aloin Phantasmagoriaa enemmän kuunnella, alkoi kunnioitus Kisakiakin kohtaan nousta. Herranjumala, tämä mies jos kuka osaa soittaa bassoa, ja pirun taitavasti soittaakin. Hänestä on tullut tämän vuoden puolella mulle monessakin mielessä suuri ihailun kohde ja ehkä jopa hieman roolimallikin, koska itse harjoittelen basson soittoa ja Kisaki ei suoraan sanottuna ainakaan harjoittelemisintoa vähennä. Minkä takia Kisaki on sitten niin ihana mun mielestä?
No niinkuin tuossa jo toistelinkin, hän on jumala basson kanssa. Hän vaikuttaa ihanalta persoonalta kommenttiraitojen ja haastatteluiden mukaan, ja mitä blogia olen stalkkaillut. Jostain syystä aina repeän Kisakin jutuille, mitä niistä nyt japanintaidoillani ymmärrän. Ja sitten, kuinka moni jiiru pelaa Wii Fittiä? Olin aamulla revetä liitoksistani, kun blogista huomasin, että herra oli tunti sitten japanin aikaa laittanut merkinnän ja kertoi pelanneensa kyseistä peliä. Hajosin. Lisäksi Kisaki on luvattoman hyvännäköinen. En voi sanoa kaunis enkä komea, koska levypomo on jotain siltä väliltä, mutta niin uskomattoman näköinen on, ettei mitään rajaa.

Karyu, niin monella eri tavalla uskomaton kitaristi, ja kirsikkana kakun päällä komea kuin mikä. Hän on loistava soittaja, ja karismaa löytyy. En voi vastustaa hänen kitarasoolojaan, ja hänkin taitaa olla jonkinlainen päähänpinttymä. (Tosin mulla taitaa olla joku kamala fetissi pitkiin ja karismaattisiin miehiin muutenkin?) Karyu on ollu mun suosikkijäsen D'espairsraysta, jo sillon kun aloitin yhtyeen kuuntelemisen. Kommenttiraitoja katsella voin myöntää hymyileväni typerästi aina, kun mies lohkaisee jotain tai edes hymyilee. Ei sitä pysty selittämään, millä perusteella vaan oon ''kiintynyt'' Karyuun. Jotenkin, aina kun vaa kattoo Despan kuvia, tietää vaa et toi kitaristi on mun suosikkijäsen, piste. Sitä on kamalan hankala sen kummemmin selittämään. Kai se jo riittää perusteeksi, että hän on mun mielestä luvattoman komea ja uskomaton kitaristi.

Asagi, ensinnäkin. Näin ensimmäisen kuvan vuosi sitten, ja jokin tässä miehessä ei jättäny mua rauhaan. Tuli vaa sellanen tunne, että on pakko ottaa tästä selvää. Kappaleita tuli sitten kuunneltua, ensimmäinen taisi olla Ouka saki some ni keri. Sitten tuli Yami no kuni no Alice (Johon rakastuin), ja sen jälkeen tais olla Dearest You. Ja mitä enemmän D:tä ja herran soolotuotantoa aloin kuunnella, sitä suuremmaksi ihailun kohteeksi hän muodostui. Ensinnäkin, Asagi on niin monella tavalla ainutlaatuinen, että hän teki väkisinkin vaikutuksen. Tyyli on erilainen kuin suurimmalla osalla muista VK-bändien jäsenistä. Hän on luvattoman komea, ääni on taivaallinen. Asagin hymy on jotain niin suloista, että ei voi kuin sulaa tuoliin kun katsoo sitä. Niinkuin sanoin, ääni on monipuolinen, ja taipuu melkein mihin tahansa, kaikkeen karjunnasta melodiseen, sydämmen sulattavaan lauluun. Lavaesiintyminen on jotain jumalaista katsottavaa. (Kröhöm, etenkin sulin kun herra alkoi leikkimään ruoskalla live DVD:llä) Kommenttiraitojen perusteella muutenkin vaikuttaa loistavalta persoonalta, jos näyttää niissä yhtään omaa luonnettaan. Asagi on vaan niin juurtunut mun mieleen että välillä tuntuu ettei se lähde pois kulumallakaan. (Mikä ei tosin haittaa ollenkaan.)
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä Ma Heinä 12, 2010 8:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Wiivi » To Touko 13, 2010 4:13 pm

MUOKSMUOKS 27.3 :)

Nykyisin lista on aivan liian pitkä kirjoitettavaksi kokonaisuudessaan, sillä nuoren tytön fanituksen kohteiden lukumäärä on uskomaton, eikös se niin tosiaan ole. Yhtä ei voi edes sanoa, tulee aivan liian hankalaa.

Ekana tulee mieleen Kai from the GazettE. On itseasiassa tullut mieleen jo noin puolen vuoden ajan. Kai on sellainen persoona, mitä mä en ole. Kai on positiivinen ja nauravainen (joskin osaa olla myös hyvin vakava) persoona (jonka hymy on jotain niin ihanaa katseltavaa :D), ja jostain syystä näyttää aina nauravan - paitsi kun soitettavana on joku herkistelybiisi, tyyliin Reila.
Kai nousi mun suosikiksi aika äkkiä kun ryhdyin kuunnella enemmän Gazettea. Ehkä se on sitten siitä, että mulla on salaperäinen tapa mieltyä rumpaleihin. No, oli miten oli, Kai on loistava soittaja, positiivinen ja nauravainen henkilö ja hän puhuu paljon. Itseasiassa Kai omistaa paljon pointteja, jota mulla ei ole. Ehkä se on sitten siitä, tiedä häntä.

Girugameshin Ryo (tattadadaa, jälleen rumpali) taas on niin symppis persoona, että siitä on pakko pitää. Kain tavoin myös Ryolla on korvasta korvaan ylettyvä hymy jota henkilö ei pelkää näyttää.
Samaisen bändin ShuU oli aiemmin yksi rokkareista, jota huomioin vähiten. tiedostin olemassaolon, en muuta. Täytyy kuitenkin sanoa, että nähtyäni pojat livenä ja seisottuani alle kymmenen metrin päässä Shuusta kuunnellen tämän juttuja, mielipide muuttui aika äkkiä. Yhtäkkiä tästä henkilöstä olikin tullut yksi mieleenpainuvimmista jiirokkareista, johtuneeko sitten siitä, että ShuU jutteli jätkistä eniten yleisön kanssa (no periaatteessa Satoshikin, joskaan läheskään kaikesta ei saanut selvää...)
Viimeksi muokannut Wiivi päivämäärä Su Maalis 27, 2011 9:02 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"We Rock" -Reita, The GazettE
RIP Isshi ♥

Girugamesh 08032011 Nosturi ♥

Wiivi
Fani

ViestiKirjoittaja rairuoho » Ma Touko 31, 2010 9:31 pm

Ehdottomasti Rai ♥ :>

en nyt osaa juurikaan perustella, Rai vaan on. Jotenkin se vaan iski, kun näin Rain ekaa kertaa.

Kyo

tykkään Kyon lauluäänestä (no ylläripylläri). Tykkään Kyosta sen kauheesta parrasta huolimatta >XDD ja jotenki Kyon elämä on kiehtova, vaikken siitä juurikaan mitään tiiä :O Kyon tapauksessa sama ku Railla, se vaan iski suosikeiks.

Yleensä kaikis mun suosikeis on ollu joku, minkä takia se on iskeny :OOOOO no jaa kaippa se on normaalia. Joo painun nukkumaa >

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja LaMort » Su Marras 21, 2010 6:22 pm

Hmm... ehkäpä... Moi dix moisin Mana tai K :D
Sethillä on hyvä ääni. Siis todella hyvä ääni (x
( ei vaan osaa lausua enkkua :''D )

Mana soittaa kitaraa aivan mahtavasti ! Ja K kanssa :D
Bändi on muutenkin mahtava, hahaha (:

// Laura: seuraavalla kerralla perusteluitakin, jooko?

LaMort
Fani

ViestiKirjoittaja Hoteletten » To Joulu 23, 2010 2:27 am

...miten kaikki on saaneet näin paljon tekstiä aikaan. mä yritän nyt sitten kans pitkittää tätä vähän.

mun lempparit on vaihtunut aika tiiviiseen tahtiin, enkä oikeestaan oo nyt pariin vuoteen edes jaksanut laittaa ketään mihinkään järjestykseen. edelleenkin jos joku jostakin tyypistä sanoo että "hitsi kun se on kyllä ihana" niin meikä alkaa heti kiljumaan mun mies !!1. mutta yks mulla on ollut aina kärkipäässä. mä en osaa sanoa onko se keskivertoa parempi kitaristi, koska mä en ymmärrä kitaroinnista yhtään mitään. mä en osaa sanoa muutenkaan onko se erityisen hyvä missään, koska ite en kuuntele musiikissa muuta kuin ärsyttääkö muo laulajan ääni ja onko biisi mun mielestä hyvä. jos tää kitaristi vaan olis 20 senttiä pidempi ja vähän lihaksikkaampi, niin mä olisin jo kidnapannut sen mun kanssa naimisiin. koska pirun komeahan se on, ja se riittää mulle perusteluksi. Kaoru on mun mies, ja ottaisin siltä kitaratunteja ihan millon vaan.

eli kaoru on mun suosikki, koska se on niin pirun komee :D

edit// pakko tehdä vielä lisäys toisestakin forever mine tyypistä. Aoi [ex ayabie, ei se gazetton isohuuli]. perusteluksi sanon tähänkin että se on niin hyvännäkönen.
Viimeksi muokannut Hoteletten päivämäärä To Joulu 08, 2011 5:44 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Hoteletten
Fani

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Ke Joulu 29, 2010 4:03 pm

Meikäläisellä on monta jiiruherraa, joista pidän, paljonkin. Monet heistä saavat minut aukomaan suutani kun katson heidän soittotaitojaan, kuten esimerkiksi miyavi. Mutta silti minulla on kolme suosikkia, joista kaksi pyörivät elämässäni jokaikinen päivä. Juuri heidän kuviaan minulla on kännykässä ja juuri heistä kirjoitan usein. Ne kolme herraa ovat SID:on Shinji sekä MUCC:un Miya ja Tatsurou.

Shinji
Ei herranjestas, ensimmäisen kerran kun kuulin SID:on Ajisain ja herran kitarasoolon... Se oli sitten menoa.
Miehen taidot kitarassa ja sanoituksissa olivat mielestäni mahtavia ja ovat vieläkin. Kunnioitan sitä herraa päivä päivältä vain enemmän. Ihastuin myös miehen kasvoihin, vaikka hän ei ehkä ole yhtä kaunis kuin Hizaki tai Mana. Ehkä hän ei nyt ole yhtä miehekäskään kuin Tatsurou, mutta silti jokin tuon jätkän karismassa ja taidoissa on iskenyt minuun. Etenkin miehen hymy ja ne huulet, ne huulet~ Ne kaareutuvat suupielistä pienesti ylöspäin, ja ne ovat hieman feminiiniset... Ehkäpä tuo riittää huulista. >_>'
Jostain syystä olen hyvin heikkoina kitaristeihin, kuten esimerkiksi Shinjiin tai Miyaan, vaikka en pidä itse ollenkaan kitaran soitosta, toisin kuin basson.

Shinji on muutenkin todella hellyyttävä ihminen, kun otetaan nyt vaikka huomioon sen pelleilyt, mitä se ei kylläkään tee yhtä usein kuin Yuuya. Ihastelen myös sen sisustustaitoja, sillä ne kuvat joita se laittaa blogiinsa... Ah, ja kokkaustaidoista puhumattakaan. Minulle tulee aina nälkä kun katson niitä kuvia ruoasta, haha. Myös sen twittaukset on ihania, esimerkiksi sen typoilyt englannin kanssa. Kun menossa kylpyyn: ''Bath in''. Kun menossa nukkumaan: ''Bed in''. Tarjoutuisin sille ilomielin englanninopettajaksi, se sentään harkitsi jo menevänsä kurssille. :D
Shinji on jotenkin suloinen luonteeltaankin, kun se on jotenkin kaino ja hieman erakoitunut. Mies vaatii paljon aikaa, että se alkaa luottaa johonkuhun, eikä sen ystäväpiiri sen takia ole kovinkaan laaja. SIDon jäsenten kanssa se eniten aikaansa viettää.

En tiedä hänestä kaikkea, enkä haluakaan. Okei, saatan nyt tietää miehen kengännumeron, mutta tekeekö se minusta yhtään sen huonompaa fania? Ei minusta. Pidän erityisesti myös hänen tyylistään, kuten nyt SID:on tyylistä yleensäkin. Shinji (ja SID) eivät ehkä ole yhtä ''visuaalisia'' kuin jotkin muut yhtyeet, mutta minusta on joskus mukavaa katsella toisella tavalla kuin mihin on tottunut pukeutuvia miehiä. Ja mainitsinko jo miehen taidot kitarassa? Taisin kyllä, mutta oikeasti, ne ovat... ah, taivaalliset. Ehkä miyavi tai Hizaki voi vetää jollakin tavalla ohi, mutta miehet soittavat kuitenkin aivan erilaista musiikkia. Esimerkiksi SID:on uudessa kappaleessa, Ranbu no Melodyssa, Shinjin kitarasoolo on todellakin kuuntelemisen arvoinen. Suosittelen bändin kuuntelemista, sillä he todellakin osaavat.

Voisin todellakin paasata tästä miehestä koko päivän~ ♥

Miya
Ah, Miya-kun. Vaikka en ole kuunnellutkaan MUCC:ua kuin alle vuoden, rakastuin miehen taitoihin ja häneen yleensäkin jo kolmen ensimmäisen kuulemani kappaleen aikana. Ensimmäinen kuuntelemani kappale oli Libra, sitten taisi olla Ryuusei ja Rojiura boku to kimi e. Ryuusei, Horizont, Ageha ja Yasashii Uta ovat kuitenkin iskeneet minuun MUCC:un ja Miyan taitojen puolesta eniten.

Luen Miyan Twitteriä päivittäin, ja on mukavaa kun nyt japania opiskeltuani ymmärrän jo niistä suurimman osan, vaikka sanakirja toimiikin välillä apuna. Ja jätkän parta~ Olen erittäin heikkona kitaristeihin (kuten sanoin) ja miehiin joilla on jonkinmoinen parta leuassa kiinni.

On myös huvittavaa katsella esimerkiksi kun MUCC:un miehet hyppivät live-esiintymisissään ilman kenkiä ja sukkia. Meikäläisen mielestä ''the great leader-saman'' lavakarisma on ihailtavaa, ah. ♥ En malta odottaa Miyan ja bändin näkemistä tammikuussa.
Miya on useimmiten MUCC:un jäsenistä se hallituin, vaikka kyllä mies osaa pelleillä myös. Pidän useimmiten hiljaisemman ja hallitumman puoleisista ihmisistä, joten taas yksi piirre miten olen tykästynyt Miyaan.

Sain kerran idean lähettää Miyalle fanipostia ja neuloin herralle villasukat sekä maalasin hänestä kuvankin. Raapustelemani kirje venähti kyllä melko pitkäksi (lähes kaksi sivua pienellä fontilla), kun kerroin millaista täällä on ja kerroin hieman itsestäni. Kehuin kirjeessä erityisesti yhtyeen lyriikoita ja sitä kuinka heidän kemiansa toimivat todellakin bändinä. Paketti on lähdössä Nipponiin kunhan kirjeen käännös saapuu takaisin japanilaiselta ystävältäni~
Toivottavasti tuo faniposti asia ei mennyt offiksi... >__<'

Tatsurou
Tatsurouh~
Kuten monet muutkin aina sanovat; miehen lavakarisma ja ääni. Jeesus, oikeasti.
Tatsuroun ääni on mahtava, ja mies laulaa minusta jopa paremmin kuin Mao ja Asagi. Etenkin Ame no Orchestra tuo miehen äänen parhaiten esille, vaikka se sopiikin raskaampiin ja aggressiivisempiin kappaleesin myös. Rakastuin Tatsuroun lavakarismaan Yasashii Utan ja Libran Nippon Budokan versioissa, enkä ole tieltä palannut takaisin. En ehkä ''fanita'' miestä samalla tavalla kuin Miyaa ja Shinjiä, mutta silti.

En malta tosiaankaan odottaa tammikuun keikkaa jolloin näen bändin ensimmäisen kerran. ♥
MUCC on jo lähes ensikuuntelemisestani lähti kuulunut lempparilistani korkeimalle paikalle SIDon kanssa, ja se on kiitos koko bändille, mutta erityisesti Miyalle ja Tatsuroulle.

Mutta todellakin kiitos näille kolmelle miehelle siitä, että te olette olemassa, ja osaatte piristää meikäläistä aina elämän surkeimpinakin hetkinä. ♥
Editto: lisäilin tekstiin jotakin.
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä