SID

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: SID

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » La Kesä 11, 2011 11:13 am

Mäkin voisin tulla ny tänne kirjoitteleen o/ Piti tulla heti miitin jälkeen, mutta se... ny vähän jäi samalla tavalla ku kommentointi.

Eli siis joo, Mä pidän SIDosta, paljon. Ennen en ollut kuunnellut bändiä kunnolla, vain pari biisiä. Kuitenkin kaikki muuttui miitin ansiosta, hyvä niin. Miitin jälkeen SIDon kuuntelu alkoi lisääntyä, paljon. SID myös nousi mun lempibändikseni. ♥
Mä sain tietää SIDosta alun perin tämän videon ansiosta. Katsoin Maon kommenttia siinä, ajatellen "onpas ihana". Sitten sain tietää, että hän on SIDon laulaja. Menin suoraa tietää JaME:en ja etsin sieltä SIDon. Kuuntelin jotain biisejä ja huomasin, että oltiin järjestämässä SID miitti. Kuitenkin, pari viikkoa miittiin ilmoittautumisen jälkeen tajusin, että olin kuunnellut SIDoa oikeasti kauemmin kun uskoinkaan. Olin kuullut Natsukoin jo aikaisemmin, mutta nimen ollessa japaniksi en tajunnut, että se oli SIDoa. No positiivinen yllätyshän se oli, koska pidin paljon kyseisestä kappaleesta. :'D
ps, Tajusin myös myöhemmin, et Yuuyakin on siinä. :D (Siis videossa, jonka ansiosta sain tietää SIDosta)

Mun lempibiisini on varmaankin Natsukoi. Se aina piristää muo, jos mulla on paha olo, ärsyttää, surettaa tai jotain niin kuuntelen yleensä ensin Natsukoin. Se ikäänkun tuo jonkinlaista lohtua ja mun olo piristyy, ainakin hieman. Jos on oikein paha olo, niin sillon auttaa pari kertaa kuunneltuna. Kuuntelen kyseistä kappaletta toki myös iloisena ollessani. Silloin se jotenkin vahvistaa sitä hyvää fiilistä. Keväällä se antoi sellaisen kesäisen fiiliksen, jolloin loska ja viileä ilma ei lannistanut. Jonkinlainen psykologinen biisi siis (?) :D Yksi syy myös siihen, että juuri Natsukoi on lempibiisini on se, että koska se oli ensimmäinen kappaleeni SIDolta, niin siihen liittyy sen takia myös paljon enemmän muistoja kun joihinkin muihin kappaleisiin.

Jos nyt muutamia muita tärkeitä kappaleita lisäisin niin ainakin: Rain, Binetsu, Mitsuyubi, dear Tokyo, Mousou Nikki, USO ja Sweet?. Niitä olisi lisääkin, mutta sitten luettelisin koko tuotannon mitä oon kuullu. :'D Jos jotain pieniä perusteluja niin, Binetsu on vaan niin ihana. Aina kun kuuntelen sitä mulle tulee sellane herkkä olo. Binetsua on vaan niin ihana laulaa mukana ja tällain.
Rain oli niitä biisejä, jotka etsin ennen miittiä. Muistan kun kuuntelin Rain:iä putkeen 5 kertaa (mikä oli minulle niihin aikoihin aika epätavallista, sillä yleensä vaan vaihdoin biisin heti edellisen loputtua.) Se oli ensimmäinen SIDon kappale, jonka lisäsin Youtube:ssa suosikit listalle. Hyvin ihana kappale kanssa, olen kuullut myös pianoversiona ja pidin paljon, vaikka tykkäänkin kuunnella yleensä ihan laulun kanssa. ja Akin hiukset on ihanat Rain :in pv:ssä
Sweet?:in kuuntelin ensimmäisen kerran... jokseenkin huonoon aikaan (aina kun kuulin uuden biisin se jätti kylmäksi tai vastapainoisesti päätä alkoi särkeä tai/ja alkoi ärsyttää). Tai sitten se vain on sellainen kappale, ainakin mulle, ettei se aukea ensimmäisellä, eikä vielä toisellakaan kuuntelukerralla kunnolla. Muistan kyllä kuinka pidin itse säkeistöstä, mutta kun kertosäkeistö alkoi, se ei ollutkaan enää niin... no, sellainen. Kuitenkin parin kuuntelukerran jälkeen "opin" pitämään kyseisestä kappaleesta paljon.
Mitsuyubi on sellainen svengaava, rakastan erityisesti sitä "aishiteiru, aishiteru" kohtaa. Muutenkin, aina kun kuulen kyseisen kappaleen tekee aina mieli edes pienesti tanssahtaa, mikä taas on kivaa erityisesti kaupassa ja koulussa!
Dear Tokyo:ssa ja Mousou Nikki:ssä on lähes sama juttu. Pidän todella paljon kappaleista, ne ovat sellasia, että tulee mieli jne.
USO taas on myös todella kaunis ja rakastan myös laulaa sitä. ♥

Lempijäsen... ensin en osannut päättää ja ajattelin, että ehkä tämä on sitten sellainen bändi, ettei minulla ole lempijäsentä. Loppujen lopuksi lempijäsen on kuitenkin muodostunut ja sen paikan on ottanut haltuunsa, Yuuya. Yuuya on sellainen hauska, haluaa selvästi viihdyttää katsojia, sillä en ole tainnut nähdä yhtään kommenttivideota, jossa Yuuya ei olisi laukaissut mitään. Arvostan myös hyvin paljon Yuuyan soittotaitoa, sitä miten ihanasti rummut tulevat esiin, sitä miten joissakin kappaleissa rummut kuulostavat jollakin tavoin pehmeiltä (tai siis ei terävältä, niinkuin yleensä rumpujen ääni on) ja joissakin kappaleissa taas se tulee taas terävämpänä ja kovempana jne. Oli kyllä aika huvittava nähdä, kun Yuuya laitettiin rakentamaan palikoilla, hänen piti olla rauhallinen, vakava jne. Huvittavat momentit. :'D
Kuitenkin, pidän myös paljon muista jäsenistä. Musiikin saralla niin taitavia, että taivas varjele.:D

Ja todellakin saisi tehdä Euroopankiertueen (ja tulla Suomeen), sillä tämä on sellainen bändi, jonka haluan/aion nähdä livenä. :D
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä Su Heinä 31, 2011 8:58 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

2 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Su Kesä 12, 2011 10:27 pm

Meitä SIDolaisia hemmotellaankin taas kerran! Uusi live dvd, SIDNAD vol. 7, ilmestyy 5. lokakuuta!

Lisää infoa löytyykin SIDon kotisivuilta.

SIDNAD-haaremi on varmaankin innoissaan tästä? Allekirjoittanut ainakin on. :D

Myös LiveJournalin SID-ryhmässä raportoitiin uuden sinkun ilmestymisestä. Asia lukisi kuulema noilla virallisilla sivuilla, mutta en itse onnistunut kyseistä tietoa sieltä kalastelemaan... Kellään muulla tietoa tästä?
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

1 tykkää.
tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Kesä 12, 2011 11:09 pm

^ Virallisten sivujen flash-intron viimeisenä tekstikohtana on "Vuoden 2011 ensimmäinen single... coming soon". Muuta tietoa ei vielä löydy, mutta kai sitä pian tulee.

4 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Pe Heinä 22, 2011 8:57 pm

New goods:

Dead Stock Band Score -kirja 31.5.2011

Singlen julkaisupäivä 28.9.2011 (nimeä ei vielä tiedossa)

Live DVD「SIDNAD Vol.7 ~dead stock TOUR 2011~」5.10.2011

Joku epäili myös, että tiedossa olisi myös Photo Book tältäkin vuodelta, mutta minä epäilen kyseisen Photo Bookin olevan tämä. Aki on nykyään kävelevä kuvakirja. Paljonkohan maksaisi? x)
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Loka 09, 2011 10:24 am

Odottelen täällä kynnet kopalla SIDNAD seiskaa ja tulevaa SID-miittiä.
Tässä joutessani ajattelin, että tänne voisi päivittää viimeisimmät kuvat pojista.
Kas tässä:

Kuva
Mao

Kuva
Aki

Kuva
Shinji

Kuva
Yuuya

---

Tosin blogikuvia katsellessa Akin tukka näyttäisi mystisesti pidenneen sitten tuon kuvan ottamisen jälkeen. Hänellä on siis joko jotkin supergeenit (ai miten niin "joko"?) tai sitten ne ovat lisäkkeet. Yhtäkaikki, nämä ovat nyt kuitenkin kuvat viimeisimmistä photoshooteista.

Official-sivulla alkubuffissa vilkkuu myös "TOUR 2012", mutta ei vielä mitään sen tarkempaa infoa ajankohdasta ja keikkapaikoista. Tuskin kuitenkaan mitään Euroopan-kiertuetta, valitettavasti. :(
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Helmi 14, 2012 12:16 am

Olen kieltämättä täpinöissäni. Aki tuntuu puoliksi asuvan studiolla (ei sinänsä mitään uutta) ja jotenkin ilmassa tuntuu olevan jotain mielenkiintoista tiedossa tälle vuodelle. Ehkä jokin megatapahtuma tai jotain. Ki/oon records järjestää ainakin jonkin tapahtuman, jossa SID esiintyy. On myös huhuttu, että Mao mahdollisesti näyttelisi Kamen Rider -elokuvassa.

Maolla jokatapauksessa tuntuu olevan suunnitelmia tälle vuodelle, päätellen hänen twiiteistään:
"Right now there are lots of things I can't say, so I'm also feeling impatient. Haha (^v^)v"
"Everyone will probably be astonished. 2012 = surprise. When the weather starts to get warm, it will be one thing after another."

Nähtäväksi siis jää mitä tuleman pitää. Kesän kiertuepäivät ja keikkapaikat on ainakin jo julkaistu, ja itse pääsen onnekkaana ainakin yhteen niistä (ellen saa itseäni useampaankin, mahdollisuuksien mukaan). <3

2 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Huhti 18, 2012 12:41 pm

Jos joku ei vielä tiennyt, SID teki biisin kauhuelokuvaan Sadako 3D.
Samassa hengessä tehtiin myös uusi PV S.
Mielenkiintoista; tuo biisi on hyvin erilainen verrattuna viimeaikaiseen, letkeään tuotantoon. Tämä on kuin askel takaisin Renain ajalle. Mao lupaili meille tämän vuoden olevan täynnä enemmänkin yllätyksiä...

Ja ihan vain lisätäkseni suosiota SIDNAD haaremini keskuudessa, kerrottakoon että allekirjoittanut pääsee jälleen livenä todistamaan SIDon ihanuutta gnrbun kanssa 2.7. Narassa, lähellä lavaa(!!) enkä vain voi olla hehkuttamatta sitä. Mutta mupsut, kuten lupasin, lähetän teille kyllä kaikenlaista fanikamaa, kuten ne Maofish-vibrat. ;D

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Nera » Ke Huhti 18, 2012 8:54 pm

^ Odotan innolla fanikrääsä, darrrrrling.

Anygays, YESS FINALLY KIVA VIDEO. JA MAO ON KUNINGAS WOHOHOO!. Paitsi että tuo rööki. LOL äksdee. Tuo Kiyoharun matkiminen ei ole noin cool, Maukkaseni. :'D Mutta tykkään tällaisesta rokkiralli-SIDosta paljon, paljon, PALJON. :D
En tykännyt sitten yhtää Nokoriga what ever olikaan nimi, se oli plää. En oikeen osaa blue-screen peeveitten kanssa. En sitten yhtään. Olen pahoillani. Eikä biisikään ollut mitenkään erityisen mieleenpainuva. Onko minusta muka tullut liian nirso?

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Heinä 03, 2012 4:47 pm

No niin, ensimmäinen SID oneman on koettu. Kirjoittelin tuumailujani jo vähän tuonne Feissarin puolellekin, mutta kerrottakoon nyt vielä tässäkin jotain silleen summa summarum.

*Näyttävä sisääntulo ei ollut niin näyttävä kuin esim. se helikopteri yhdessä SIDNADissa. Veikkasimme gnrbun kanssa sukellusvenettä tällä kertaa, mutta ihan omin jaloin pojat tulivat. Valotehosteet lavalla olivat silti tosi kivat ja näyttävät.

*Shinji rokkasi mustissa housuissa ja valkoisessa kauluspaidassa, Mao muistutti Kiyoharua ihonmyötäisine mustine vaatteineen ja koppalakkeineen, jotka kimaltelivat tietyssä valossa, Aki näytti tältä ja Yuuyalla oli valkoiset vaatteet, sekä mielettömän punainen otsatukka, joka näkyi melkosen selkeästi valtavan rumpusetin takaa.

*Alkupuolella soitettiin aika paljon vanhoja biisejä, jopa niitä svengaavimpia, jotka toivat mieleen risteilyaluksen klubi-illan ja saivat allekirjoittaneen himoamaan jotain cocktaildrinkkiä.

*Sitten oli jonkin verran biisejä, joita en tunnistanut, eli ehkä uusimpien sinkkujen A ja B -puolia, en tiedä, kun en ole ihan ajan tasalla kaikkien viimeisimpien sinkkujen kanssa. ^^;

*MC oli hupaisa - jokainen kertoi jotain päivänpolttelevia juttuja... Shinji suitsutti niiden keyboardistia Koikea (joka vedettiin sitten kulisseista lavalle), Aki vertaili muskeleitaan Koiken kanssa, Yuuya lollasi jotain Akista ja Maukka vain kommentoi kaikkia.

*Encorea sai odotella jokusen tovin, mutta sitten miehet palasivat lähes samoissa vaatteissa kuin aiemmin - paitsi Aki, joka oli kadottanut niistä puolet ja Mao, joka näytti siltä, että on valmis lähtemään Okinawalle keikan jälkeen. Eli Akilla oli siis muuten noi samat vaatteet kuin tossa kuvassa, paitsi että liivi oli veks ja kauluspaita auki. Napa- ja nännikorut on tallella, jes! Absitkin on tallella, jes jes! hahah.
Herra vilautti vielä paitaansa ylös selänkin puolelta, jotta nähtiin kuuluisat perhostatuoinnit. Approovaan tätä elettä niin paljon. :') (enkä kiljahduksista päätellen ole tunteeni kanssa yksin)
Maukka puolestaan oli haalean vaaleansinisissä shortseissa ja löysässä nappipaidassa lierihattu päässä. Aikamoinen veto sen rockstar-lookin jälkeen. :D

*Viimeisinä biiseinä kuultiin Namida no ondo, joka sai allekirjoittaneen fiilistelemään, kuten aina, ja Natsukoi, joka ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, mutta sopi teemaan kyllä hyvin, koska taitaapi käydä niin, että SID tulee olemaan ainut kesärakkauteni täällä. ♥

*Fanipöydästä irtosi myös tavaraa mukaan... Akin suunnittelema nahkainen rannekoru (kultaista ja hopeista blingiä), Maofish-kylpysuolapallo, jonka sisältä paljastuu Maofish-figuuri, jollaisia on neljä erilaista, tour pamphlet -kirjanen myös, tottakai, ja pieni paketti keräilykortteja (joista yksikään ei ollut Aki. Mikä tuuri tämäkin...)

*SID-fanit vaikuttivat hyvin rauhallisilta ennen ja jälkeen keikan, ja keikallakin. Eikä meidän kuuden hengen ulkomaalaisporukkaamme katsottu mitenkään kieroon (meitä oli siis minä ja gnrbu sekä Passionmindsin tytöt Aki ja Ruka, Livejournalin Invisiblehabits, sekä yksi heidän kaverinsa), päinvastoin, pieni faniporukka halusi jopa vaihtaa SID-kortteja kanssamme suosikkeihinsa. Itse päädyin kuitenkin olemaan vaihtamatta, kun noista saa ihan kivoja tuliaisiakin. ;)

*SID-kamaa on muutenkin tullut täältä Japanista ostettua, en vain edelleenkään tiedä mihin ne pistän kun ei ole sitä vakituista asuntoakaan... Noh... :D

*Suosittelen SID-keikkaa kaikille kynnelle kykeneville! Ei tartte olla tosifani viihtyäkseen, sillä herrat tarjoavat kyllä monenlaista aistinautintoa muutenkin.

Näissä tunnelmissa, palaan ficcaamisen pariin. ->

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Heinä 03, 2012 5:03 pm

Anraf kirjoitti:*Suosittelen SID-keikkaa kaikille kynnelle kykeneville! Ei tartte olla tosifani viihtyäkseen, sillä herrat tarjoavat kyllä monenlaista aistinautintoa muutenkin.

Tarvitseepas! T: Ei-tosifani

Joo, keikan hienous meni minulta vähän ohi... Pidän itse kovemmasta ja nopeammasta musiikista. Olin viime viikolla katsomassa Roachia, jossa yleisöä oli yhteensä yhtä paljon kuin SID-keikan viidessä ensimmäisessä rivissä (Roach-keikan yleisö <250 henkeä, SIDon ~1 600 henkeä), mutta energiaa ja tunnelmaa oli kymmenen kertaa enemmän. SID-fanit tuntuivat, öh, yhtä rauhallisilta kun SIDon musiikkikin. Koko keikka tuntui vähän liiankin helpolta ja turvalliselta. Mutta kai SID on jo niin suosittu, ettei niiden tarvitsisi tehdä muuta kuin käydä kääntymässä lavalla, ja yleisö olisi tyytyväinen.

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Elo 02, 2012 4:16 pm

Uuni tuore SID-fani ilmottautuu! :3 Kiitokset että löysin tämän bändin saan osoittaaa Anrafille ja hänen ficillensä We are thieves! SIDissä ihan ensimmäisenä laitoin merkille pokien ulkonäön ja sillon jo mielenkiintoni heräsi bändä kohtaan ja kävinki Youtubessa kuuntelemassa jonkun kappaleen, mutta en ihan vielä tykästynyt. Mutta silti bändi jä mieleeni ja vähän aikaa sitten taas Youtubesta kuuntelessa bändiä ja tällä kertaa kappaleena toimi Hitsuyouaku ja huomasin jääneeni kuuntelemaan kyseistä kappaletta uuudestaan ja uudestaan. <:
Tällä tavalla Mao pääsi laulamaan itsensä sydämeeni. :3

Tykkään jäsenistä eniten Akista. ♥ (Yllätys yllätys) En oikeen osaa sanoa mikä mihessä oikeen vetoaa, muu kuin se että mies on basisti ja olen heikkona basisteihin.~ *naur* Toisena tuleekin Mao.~
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Anraf » La Elo 04, 2012 11:10 am

Olen enemmän kuin mieltynyt haaremimme kasvamiseen.
Kävin myös tänään tapaamassa henkilökohtaisesti Maoa, jonka kohdalle arpani sattui randomissa kättelytilaisuudessa, jonne sain lipun uuden albumin mukana. Koska FB on näemmä tarkka siitä, kuka saa lukea ihmisten life eventtejä, vaikka pistäisi ne julkisiksi, copypastetan tänne nyt surutta tekstini, koska tämä asiahan ON PAKKO JAKAA, hei.

"So, since I'm in Japan now I took the oppotunity to buy right away SID's new album as they released it the 1st of August. Little did I know it would also include a ticket for meeting them at the special event. I was just happy with the little photobook, DVD and of course the album in itself. But this, THIS.

I went to their page and checked the locations of the event and found one in Tokyo suitable for my schedule. And it was the 4th of August, which then was today. After careful translating I got the impression it would be an encounter with just one random band memeber, but I also heard I might get to choose.

Naturally, being most of all Aki fan I would have chose him, though I did feel kinda disappointed missing an opportunity to meet Mao too... However, apparently fates have decided I shall not meet Aki unless I look like a roadkill, so - gorgeous as I was in my sparkly little black dress and for once perfect hair - I ended up meeting Mao! :D

The tension and excitement in Tokyo Ryutsu Center was really high and people were constantly fixing their make-up and hair (well, it was very hot day too, so...) and checking out each other too. Hmm, I noticed also surprisingly many fanboys - and they were all gorgeous, mind you. I could go to the events just for them! hahah

Nah nah, seriously, back to business. So, finally came my turn to enter behind the built wall separating the space in the hall, and when I realized Mao stood there I just... I... Probably perfomed the best 'Maofish' cosplay ever gasping air and not knowing what to say.

Our hands touched and suddenly I realized his grip tightening as our eyes met and his began to shine so beautifully and excited. He said arigatou and I kept gasping, wanting to say "NOOOOOO, DON'T THANK ME, I SHOULD THANK _YOU_, FOR SAVING ME AND GIVING ME A DREAM AND SOMETHING TO LIVE FOR!" but all too soon the staff member started pushing / dragging me from the way, and dragging it rather was, since Mao didn't want to let go of my hand. :'D
I was already nearly behind another wall while he still was reaching to hold my hand until we couldn't hold each other even from the fingertips anymore.

That looked and felt rather tragicomical and I was about to cry and laugh at the same time for the first time of my life. I felt strong connection in our gazes and touch, and I am just as happy as if I had met Aki. After all, I love both of those darlings. Well, all of them, to be precise, since the whole band changed who I am and the direction of my life, and for that I am forever grateful to them."

Btw, SIDolaiset twiittailivat hetki sitten, että kello kolmelta, jolloin tapahtuma alkoi, oli laskettu että jonossa oli jo 3500 henkilöä. Tämä Tokion tilaisuus kestää siis ilta kahdeksaan, ettäh... Vielä ehtii populaa tulla sinne. Huomenna on Tokiossa myös otos kaksi. Että pikkasen faneja joka kolkassa Japania... :D

6 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Syys 25, 2012 3:01 pm

Joko kaikki ovat tavalla tai toisella saaneet hyppysiinsä uuden albumin M&W:n?
Mielipiteitä? Lempibiisejä?

Ensinnäkin pakko sanoa, että olen mieltynyt albumin ulkoasuun kansineen ja sisälehtisineen. Tuo photoshoot on niin hieno ja taiteellinen, että voisin vaikka kehystää ne kuvat seinilleni suurennettuina.

Sitten albumiin itseensä. Siinä missä se ei saanut mua tanssimaan carambaa, että jee jee parasta SIDoa ikinä, se on kuitenkin mielestäni himpun verran parempi kuin Dead Stock, joka jäi paria astetta kevyemmäksi kuunneltavaksi. Tokihan tämäkin kevyttä on verrattuna moneen muuhun bändiin, ja esimerkiksi synkkä biisi S ei edes päässyt albumille, mutta tykkään siitä, että tässä levyssä näkyy niin paljon Akin kädenjälki svengaavan ja jazzahtavan rockin muodossa.

Siinä missä Cafe de Bossa ja Ghost Apartment ovat saaneet ansaittua huomiota, itse olen mieltynein Fuyu no benchiin ja Nokorigaan.

Ai mistä muka huomaa, että olen nyt vasta toipunut kättelytilaisuudesta ja kykenen arvioimaan tassuihini saamaani levyä muutoinkin? :D

SID lähtee muuten tässä soittelemaan pitkin aasiaa ja esimerkiksi Taiwanin kahden keikan liput myytiin loppuun kymmenessä minuutissa. Josko huomaisivat nyt, että ulkomailla odotetaan kynnet kopalla heidän kiertuettaan...?
Tosin siinä missä toivon heidän rantautuvan joskus Suomeenkin, pelkään kyllä länsimaalaisten fanien käytöstä... Hmm. u_u

Apua, ja ihan meinasi jäädä mainitsematta limited versionin DVD-klipit! Siinä on kolme biisiä kiertueelta ja se kyllä sai mut tanssimaan carambaa, salsaa ja vähän vaaka-mamboakin. Tuo kiertue-DVD on PAKKO saada. SIDNAD vol. kasia odotellessa...

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Loka 31, 2012 3:37 pm

Jee! Viimein tuli ilmoitus SIDNAD vol. kasista! Ensi keväänä se ilmestyypi bändin kymmenvuotisen taipaleen kunniaksi. Aivan mahtavaa. Ihanat pienet kultamussukkaiseni ovat olleet jo niin pitkään yhdessä, eikä loppua vieläkään näy. Lisää vain erilaisia projekteja ja musiikillisia elämyksiä. ❤
Hieman himoitsen myös 『SID 10th Anniversary BEST』albumia, joka ilmestyy tammikuussa. Hmm. Kuulostaapi siltä, että keväällä on SIDNAD harem -miitin paikka näissä tunnelmissa! ;)

Huomatkaa myös OHP:n introvideo.
Mitäköhän he vielä keksivät juhlavuotensa kunniaksi? Eräällä fanisivulla haaveillaan jo maailmankiertueesta. Tämä olisi aika hurjaa kyllä. :)

2 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z