T.M.Revolution

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

T.M.Revolution

ViestiKirjoittaja ichi » La Syys 20, 2008 8:01 pm

Kuva

T.M.Revolution - oikealta nimeltään Takanori Nishikawa - on nopetempoista ja rock-henkistä musiikkia soittava artisti. Hän aloitti soolouransa vuonna 2005, jota ennen hän oli Luis~Mary nimisessä yhtyeessä nimellä HAINE.

Debyyttisingle, DOKUSAI -monopolize-, julkaistiin toukokuussa 1996. Saman vuoden elokuussa ilmsetyi ensimmäinen albumi, Makes Revolution. Saman vuoden marraskuussa julkaistu kolmas single, HEART OF SWORD -Yoakemae-, teki hänet kuuluisaksi. Kappaleesta tuli Rurouni Kenshin -animen teemakappale, minkä ansiosta hän sai faneja niin anime-, että musiikkifaneista Japanista ja suosion levitessä myös ulkomailta.

Artistin toinen läpimurto, WHITE BREATH, julkaistiin heinäkuussa 1997. Hittisingleä myytiin yli miljoona kopiota. Kolmatta albumia, triple jokeria myytiin ennätykselliset kaksi miljoonaa. Albumia myytiin myös ulkomailla, jolloin T.M.Revolution kävi Taiwanissa huhtikuussa 1998 mainostamassa sitä.

Vuonna 2001-2002 artistin julkaisujen tulo väheni huomattavasti. Kokoelma-Cd, B*E*S*T, julkaistiin niihin aikoihin ja kaikki hänen vanhat CD:nsä julkaistiin uudella levy-yhtiöllä, Sony Musicilla.
Tämän hitaamman jakson jälkeen T.M.Revolution pääsi Gundam Seed -animeen INVOKE-kappaleellaan. T.M.Revolution on tehnyt useampiakin kappaleita kyseiselle animelle ja sen jatko-osalle Gundam Seed Destinylle. Hän myös esitti Sengoku Barusa -videopelin teemakappaleen, crosswisen, ja Spiderman 2 japaniversion tunnuskappaleen, Web of nightin.

Vuodesta 2005 T.M.Revolution on ollut johtohahmona abingdon boys school -nimisessä bändissä, mutta pitää samalla soolouraansa yllä.

Julkaisut:

CD & minialbum:
1000000000000
UNDER:COVER
UNDER:COVER (Limited Edition)
vertical infinity
Seventh Heaven
Coordinate
B☆E☆S☆T
Progress
DISCORdanza Try My Remix
the force
triple joker
restoration LEVEL ->3
MAKES REVOLUTION

Single & maxi-single:
resonance (cd+dvd)
resonance (cd)
resonance (blu ray)
vestige
ignited
Web of night
Albireo
INVOKE
Out Of Orbit Triple ZERO
BOARDING
Madan Der Freischutz
HEAT CAPACITY
BLACK OR WHITE? version 3
WILD RUSH
Burnin' X'Mas
THUNDERBIRD
HOT LIMIT
Aoi hekireki
WHITE BREATH
HIGH PRESSURE
Level 4
HEART OF SWORD -yoakemae-
Seishukujo -venus-
Dokusai -monopolize-

DVD:
T.M.R. LIVE REVOLUTION '06 -UNDER:COVER-
1000000000000
T.M.Revolution SEVENTH HEAVEN T.M.R. LIVE REVOLUTION'04
SONIC WARP the Visual Fields
T.M.R.LIVE REVOLUTION '02 B★E★S★T SPECIAL -SUMMER CRUSH 2002-
T.M.Revolution DVD Series The Summary -summarize 1-
T.M.Revolution DVD Series The Summary -summarize 2-
T.M.Revolution DVD Series The Summary -summarize 3-
T.M.Revolution DVD Series The Summary -summarize 4-

(Blu ray:
resonance
T.M.R. LIVE REVOLUTION '06 -UNDER:COVER-
)

VHS:
Video Triple Joker
LIVE REVOLUTION 2 - Ishin LEVEL->3 Live Revolution 2 維新レベル→3 VHS conce
VIDEO Ishin Level --> 3 VIDEO 維新レベル→3 VHS pvs
1996-12-01 LIVE REVOLUTION 1 ~MAKES REVOLUTION~

Official site

@Youtube:
THUNDERBIRD
WILD RUSH
Invoke

JaMen uus haastattelu !

Tiedot omasta päästä ja jamesta.

---

Oma mielipiteeni Takanorista on se, että mies on ihan uskomaton. Yks iso rakkaus. Sillä miehellä on uskomaton ääni, se näyttää uskomattomalle ja sillä on hemmetin paljo karismaa. Oon kuunnellu sitä nyt noin kolme kuukautta - ei oo paljo todellakaa - mutta aijon kuunnella vielä palio pidempää. Takanori osaa tosiaan hommansa ja toivon, ettei se oo lopettamassa vielä vähää aikaa.
Suosikkikappale on varmasti invoke nykyää. Aluks tykkäsin THUNDERBIRDistä kamalasti, mutta Invoke nousi ohi.

En osaa oikiastaa omaa mielipiettäni enempää kertua, koska se on vaa sellane juttu, että Takanori on upia mies, joka laulaa upiasti ja kuuntelen sitä todella mielelläni.

Sekä suosittelen kuuntelemaa *w*
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas

ichi
Teknikko

Re: T.M.Revolution

ViestiKirjoittaja ichi » La Marras 01, 2008 3:10 pm

. . . minä taas

Takanorin kysymyspaneeli JaMessa !

klik

plus herran profiili myspaceen täällä
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas

ichi
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » Su Marras 02, 2008 8:56 pm

TAKANORI !

Mä voin vaan sanoo, et tää on varmaan homoin mies, ketä mä oon koskaan vapaaehtoisesti suostunut kuunteleen >DD ei siis pahalla.

Hmm. Mitä voisin tästä herrasta sanoa. T.M. Revolution. Hmm. Ensimmäinen asia mikä tästä oikeasti tulee mieleen, on se lahjakkuus. Tämä, abingdon boys school, kaikki se, mitä ne molemmat on saavuttanut - hitto sentään. Toi mies, toi on saavuttanut niin paljon, se osaa paljon ja se varmasti tulee vielä tekeenkin paljon, siitä ei oo epäilystäkään. Takanori Makes Revolution, aika osuva nimi.

Musiikki sitten. T.M.Revolutionin musasta en nyt tykkää niin ---- krhm ---- paljoo, mutta hyvää se on silti. Ne vanhemmat polvenheilutusbiisit on niin repeilyttäviä, että huhhahhei >DDD mutta kyllä se hyvää on, en sitä voi kieltää.

Paljon animemusaa. Hyrr. Tuttu siis jo aiemmin, en vaan osannu... tajuta.

Mä voin vaan ihmetellä, kuinka paljon toi mies on saavuttanut. Oikeasti.

v komppaan Laurao :-------D
Viimeksi muokannut minnako päivämäärä Ti Marras 04, 2008 9:40 am, muokattu yhteensä 1 kerran
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Ailesoku » Ke Joulu 03, 2008 7:16 pm

T.M.Revolutionista kuulin varmaan jo -05, kun ensimmäinen Anime-lehti ilmestyi. Vai oliko se silloin? No, eniweis. Luin artikkelia miehestä ja tuumin, että tämäpäs kuulostaa mielenkiintoiselta kaverilta. Silloin toimi vielä VNL Online, jossa käyttäjät saivat aktiivisuuden mukaan tilaa jrock-gallerioille- ja videoilleen. Pysyttelin gallerioissa, koska koneeni inhosi edes yrittää videoiden avaamista, joten siellä ensimmäisen kerran tutustuin kuviin kuminaamaisesta Takanorista, joka sai meikäläisen miettimään uudestaan. Köh. Ilkeää on tuomita ulkonäön perusteella, mutta oikeesti! Sen naama on ihan varmaan jonkun leikkauksen jäljiltä... >.<;;

No, kun sain uuden koneen, tuli sellainen buumi yrittää ladata kaikkea mahdollista omalle koneelle, kun se viimeinkin oli mahdollista! Vielä kun sai selville monenmoisia mp3-sivuja, tuli niistäkin sitten ladattua yhtä sun toista artistia. Oliko se niin, että mulla oli Takanorilta peräti 5 biisiä monen kuukauden ajan silleen, etten uskaltanut kuunnella, koska mua huvitti koko ajatus. Sitten joku kerta halusin polttaa jotain musiikkia levylle ja piti sekalaista saada. Uskaltauduin silloin ekan kerran kuuntelemaan Engraved on the moonin, eli joskus viime vuoden kevättalvella. Kitara valloitti heti alkusekunneilla, samaten ne ihmeen kellot, jotka muistuttivat Texasin Summer Sonia. En mä tiedä, kuinka monta kertaa pistin toistolle sen kappaleen, mutta siihen jäin koukkuun.

Myöhemmin on tullut hankittua enemmänkin musiikkia, vaikken mikään suuri fani ole. Tämän tyylinen musa kaiketi uppoaa minuun parhaiten, kosken ole tietääkseni löytänyt yhtään huonoa biisiä niistä, joita olen kuullut. Ehkä kuitenkin enemmän ne biisit, joissa on menoa kuin hempeät animesoinnut.

Sitten en kyllä kanssa muista, että missä videossa olen tarkalleen törmännyt häneen uudelleen, mutta kaverini taisi näyttää jonkun jpop-bändin videon (SMAP varmaankin), jossa kauhisteli, että "Ihan hirveetä, kun siinä on juontajana joku kauhea neiti! En voi tajuta!" Ehdin katsoa hiukan alkua, kun jo tajusin, että ystäväni Temishän se siinä - valkoisessa puvussa, hiukset laitettuna, meikkiä naamassa. Miehekästä, KYLLÄ. Ja taisin TV:ssäkin törmätä jonkun kansainvälisen konsertin yhteydessä, ja aloin juosta ympäri kämppää huutaen vertahyytävällä äänellä, "EEIIIII!"

Viha-rakkaus-suhde kaiketi meikäläiselläkin. Pidän musiikista, mutta mies itsessään on niin... kuminen. No, toiset tykkää sellaisestakin. XD

Ailesoku

ViestiKirjoittaja Yuuchan » Ti Syys 15, 2009 8:42 pm

Piristävä ilmestys,ei voi muuta sanoa.

Joo,tutustuin T.M. Revolutioniin Hot limitin PV:n kautta,ja kun sitä olin katsonut siinä vähän aikaa,en tienny että nauranko vai jatkanko suu
auki istumista x'D Ihan mahtava tyyppi! Se PV on jotain niin hauskaa että.. ja tottakai tykästyin siihen biisiin,Takanorin äääni nyt kun on
tunnesti ihan kiva :'D Ja tanssiminen on kanssa.

Wild Rush oli sama tilanne,ihan mahtavaa~! Kyllä Takanori nää PV:t taitaa jos joku!!
Ne äänet siellä taustalla. Well done.

Ja Sitten kun sille sopii oikeestaan mikä tahansa tyyli,eli rockahtava poppi jne jne, kaikki kuulostaa ainakin minun korviini hyvältä!
Sitten kun kuulin Resonancen olin "Hm? Täähän on ihan mahtava biisi!!" ja kuuntelin sitä siinä sitten sen koko loppupäivän. =)
Elikkäs kyllä se Resonance ja Hot limit on niitä suosikki biisejä häneltä.~

Ja loppuun. Takanori, sä oot kaunis!!
誰も知らないStory~
The undiscovered prince charming

Yuuchan
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Heinä 16, 2012 3:02 pm

Hymm Takanori! <3 Löysin tämänki herran vaan silleen että halusin yksinkertaisesti kuunella millasta musiikkia tämä mies tekee ja menin sitten Youtubeen kuuntelemaan herran kappaleen ULTIMATE ja ajattelin hymm joo ihan okei musiikkia, mutta sitten kuuntelin lisää smaaa kappaletta ja rakastuin sitten lopulta.~ Aloin sitten ettimään herran levyjä ja olenki saanut Youtubesta ladattua herran kappaleita muutaman. ♥

Tässäkin vaiheessa rakkaus ei ollu täysin liekeissä, mutta nyt viime viikolla kun olin parhaan ystäväni luona ja me kuunteltiin Youtubesta Matenrou Operan cover versio X Japanin Kurenaista ja huomasin siinä listassa T.M:n Hot Limitin ja senku kuuntelin ja se kipinä roihatti täyteen liekkiin.~ Kyllä nyt T.M.Revolution on täysilla mukana musalistalla ja rakkautta se on.<3 *naur*

Tykkään kovasti herran ulkonäöstä ja erityisesti vaateuksesta. (Ainaskin sillo ku mies pomppi keikoilla niisä nahka shorteissa. ;>)
Ja niin lopuksi, You are beautiful man Takanori Nishikawa. <3

;)
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

Paluu Bändit # P - Z