SuG ~ Heavy Positive Rock ~

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: SuG ~ Heavy Positive Rock ~

ViestiKirjoittaja mochi » Pe Marras 06, 2009 4:11 pm

Shinpeihän näyttää hyvältä SuGussa. Minä ainakin otan hänet avosylin vastaan. :D Eikös kyseinen herra ole ollut jossain muussakin bändissä ennen... jossain S:llä alkavassa? XD (Minä ja hyvä muistini) Ainakin jostain luin, mutta en muista tarkemmin...

Mitä mieltä olette muutes tästä uudesta previewistä:(toivottavasti tästä ei ole jo puhuttu täällä. 8<) P!NK masquerade? Minusta se ainakin vaikuttaa hyvältä! Odotan innolla, että saan nähdä tuon PV:n koko version~ SuGuilla on ilmeisesti jokin halloween-look tuossa. Takerullakin torahampaat/vamppyyrinhampaat/mitkä lie. 83 Ja Shinpei näyttää hyvältä. x)
Nyt kun yksin kuljen
hellästi suljen sydämeeni
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cheyenne » Ti Tammi 19, 2010 6:59 pm

En ole mikään SuG-fani, mut julkaisu-uutiset on aina kiva jakaa : )

JaME kirjoitti:
Aiemmin indie PSC:lle levyttänyt SuG solmi hiljattain levytyssopimuksen PONY CANYONin kanssa ja on jo paljastanut tietoja ensimmäisestä kokopitkästä albumistaan kyseiselle levymerkille.

27.1. ilmestyvän gr8 story -singlen jälkeen seuraava julkaisu on uusi studioalbumi, TOKYO MUZiCAL HOTEL, jonka on määrä saapua kauppoihin 9.3. Albumi sisältää 13 kappaletta, joihin lukeutuu gr8 storyn lisäksi neljä indieaikojen kappaletta uusina versioina. Albumia myydään kahtena versiona, joista rajoitetulla on 40 minuuttia making-of-materiaalia DVD:llä sekä 48-sivuinen photobook, normaaliversion sisältäessä kokonaiset viisi ylimääräistä kappaletta, joka nostaa sen raitojen määrän kahdeksaantoista.

Pretty cool, huh? Uuden sinkun julkaisupäivä, 27.1., taitaa muuten olla aika suosittu päivä jiirujen keskuudessa. Kolmelta bändiltä ilmestyy silloin uutta matskua ( megamassolta sinkku & ayabieltä kokopitkä ) !
"Be true to yourself, it's all you got."
- Janis Joplin

avatar by xanjellykax @ photobucket

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pikku-Panda » Pe Syys 10, 2010 5:32 pm

SuG On aivan ihana bändi. Tykkään siitä niitten pirteestä olemuksesta ja näin.

Nyt kuitenkin jos totta puhutaan en tykänny Takerun äänest eka ollenkaan, suoraan sanoen vihasin sitä. Srähti nimittäin ilkeesti korvaani. Jätin kuitenkin mp3-soittimen pohjalle tyhjän paltiksi lojumaan ja sit yhtenä päivänä tein inventaarioo siihen. Kuuntelin sit kummiski sen yhen sugin biisin ja huomasin et silhä on aika nätti ääni.. Ja näin huomaatte muuttuvaisen mieleni. Lisäks rakastan Takerun hymyä, kuten ilmeisimmin aika moni..
Ei kannata tustustua, kadut sitä kuitenkin.

Pikku-Panda
Bändäri

ViestiKirjoittaja illusione » Su Joulu 19, 2010 11:55 pm

- Muoksin tän uusiks ku olin vhä nolo xD-

Eli siis. SuG on edelleen yksi mun lempibändeistä, vaikka en nykyään niin paljon heitä kuuntelekkaan. Tutustuin suguihin yhden kaverin kautta, joskus -09 kesällä kai, kun kaveri linkkasi Love scream partyn. Ja ah, rakastuin biisiin samantien <69 Replay- nappi sai kokea kovia. Kuuntelin sitä yhtä samaa biisiä koko yön, kunnes tajusin että muitakin biisejä on olemassa. Mutta siis. Takerun ääni oli jotain niin ihmellistä, mistä ei voi olla tykkäämättä. Jotain helvetin suloista, en ole koskaan törmännyt toiseen yhtä suloisen äänen omaavaan J-rockariin :'D
Anygay, sitten olikin seuraavat parikuukautta pelkkää sugujen ihkutuskautta:D Lempibiisejäni ovat mm. Love scream party, Scheat, Shikisai, vi-vi-vi, Primal, Alterna, Cherish, 39galaxyz, UMBILICAL ym.
Ja kuten mainitsin, lempijäseneni ylläryllär on Takeru. Hmm, tarvitseeko tähä muka selityksiä? Sitä miestä vaan ei voi olla rakastamatta<3
Toinen 'suosikkini' on Yuji. Älyttömän hauska ja suloinen persoona, jonka jutuille saa aina nauraa.:D
Mutta siis, ihana bändi on, tykkään. (:
Viimeksi muokannut illusione päivämäärä Ke Joulu 28, 2011 3:20 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Tammi 05, 2011 11:50 pm

SuG <3 Löysin tämän bändin n. vuosi sitten :)
En ole 100% varma, mutta jos oikein muistan tarina meni tälläin:
Katselin kaverini tekemiä nettisivuja, ja sieltä menin y-työn kohdalle. Napsautin sitten ensimmäistä linkkiä listasta ja se johti erään hänen nettikaverinsi kotisivuille.
Hän oli lisännyt sinne tietoa lempibändeistään ja siellä yhtenä oli SuG. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut kyseisestä bändistä, joten päätin kokeilla minkälaista musiikkia he soittivat. Menin youtubeen ja hakusanaksi SuG. Ensimmäisenä listassa oli Love Scream Party:n. Kuuntelin biisin ja katselin videota. Kyseinen biisi iski minuun totaalisesti, ja otin sitten seuraavankin videon.Myöhemmin huomasin, että Love Scream Party:stä oli making of ja enkkusubseilla, katoin sitä sitten. Silloin he myös ansaitsivat paikan lempibändieni joukossa.

Pidän SuG:ista todella paljon. Heidän musiikkinsa on hyvin piristävää ja ihanaa kuuneltavaa. Melodia toimii ja Takerun ääni on todella ihana ^^
Jäsenet ovat hauskoja ja hyväntuulisia, eli tykkään katsoa myös SuG:in kommentteja musiikkivideoiden lisäksi.

Lempijäseneni on joko Masoto tai Yuji. En osaa päättää, Masoto on hiljainen(?). Ainakin kommeteissa ei paljoa puhu. Hän on minulle jotenkin salaperäinen, en osaa selittää...
Yuji taas on sellainen hassuttelija, joka takaa naurut :D
Lempibiisini on Love Scream Party olen huomannut, että monesti bändin ensimmäinen biisi jää yleensä yhdeksi lemppariksi ja Five Starz.
Kummankin musiikkivideot ovat myös kivoja :D
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » La Heinä 09, 2011 2:07 pm

YAAAAAY, SuG. Tää oli kolmas japsi bändi, jonka löysin. Ihastuin heti, ja ensimmäinen kappale jonka kuulin oli 39GalaxyZ.
Mitäs kertoisin... niin. Silloin kun olin tutustunut SuGiin niin kuuntelin niitä aika paljon youtubesta ja silleen, mutta SuG jäi sitten jonkin ajan kuluttua. En siis kuunnellut niitä melkein yhtään, koska muut bändit taisi jyrätä...
Mun mielestä toi uusi tuotanto on huonompaa kuin vanha, mutta niinhän se aina tuntuu menevän. .____. Joidenkin mielestä. En kuunnellut siis pitkään aikaan SuGia, kun joku kaunis päivä aloin taas popittamaan niitä täysillä (Tuntuu että tätä on niin vaikea kirjottaa.. XDD) Mulla on sellanen ihme SuG fanitus, että joskus oon sillee "Nyt on pakko kuunnella SuGia!", mutta sitten joskus en jaksais kuunnella niitä millään... mutta SuG kyllä kuuluu mun lempibändeihin. Uusi single ☆ギミギミ☆ on muuten mahtava.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » La Syys 24, 2011 5:36 pm

No möw! : D Joo, tota mua ei olla täällä vielä kovinkaan paljon nähty, rekisteröidyin tossa ihan äskettäin.

No siis olen tässä kuunnelut SuGua jo vähän aikaa. Kaveri on kuunnellut jrockia jo aika kauan ja sitten tarpeeks kauan sitä soitettuaan mullekin hurahdin itsekkin kuuntelemaan sitä. SuGun oikeastaan keksin kun kaverini sanoi ette Takerulla on kuulemma pelottava hymy (ja pah... Se on just söpö~♥) niin tietenkin SuG piti sitten heti kattoa. Muistaakseni ensimmäinen biisi jonka kuunteli oli juuri Love scream party.

Olen nyt sitten kuunnellut SuGua vähän aikaa, ehkä hmm... No kuitenkin aika kauan... Minulla on jo Thrill Ride Pirates ja TOKYO MUzICAL HOTEL. Tietenkin tilaan sitten Lokakuussa julkaistavan sinkun :3 Mutta varmaankin joudun lykkäämään sitä tilausta vähän kun sisko haluaisi the GazettEn uuden albumin... (Sekin on alkanut kuuntelemaan jrockia...)

Mutta yhyy... Miks SuG ei julkassu yhtään levyy kun Shouta oli siin...? (Parkkimiattrin karu elämä xD) Mutta joo ei kait muuta. Tulin tänne vain täyttelemään kaikella turhalla : D
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ke Maalis 07, 2012 8:36 pm

Vaikuttaa kovin kuolleelta topicilta... .__.

New Album!
SuG will be releasing a new album entitled “Lollipop Kingdom” on April 25th, 2012!

Uusi albumi siis tulossa huhtikuussa ^^ en kyllä tiedä julkaistaanko se euroopassa, mutta itse ainakin toivon että se tulisi tännekkin myyntiin. Olisi helpompi tilata jostain :33

Lähde: Fuck Yeah, SuG!

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja illusione » Ma Maalis 26, 2012 6:16 pm

Howling Magic preview <3 ootan kovasti koko pvtä ++ Takerun hiukset:3
Dear ██, I ██ you.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » To Maalis 29, 2012 2:26 pm

Oih... Ihminen! o.o Heti kirjoittamaan kun tulee edes yksi viesti väliin!

Itsellä on aina ollut tapana katsoa/kuunnella single/albumi vasta sinä päivänä kun se julkaistaan mutta... Ei vain kestänyt enää odottaa melkein kuukautta! Ihan toi pv: pätkä >3< (uskon kyllä että koko pv tulee olemaan ihana ^3^) mutta... Chiyulla on ihana huppari tuossa ; 3 ;
Mutta... Ei oikein mielestäni silleen SuGun tyylinen biisi... Tai siis minusta ainakaan se ei ole ihan sellainen että heti tulee jo se tunne että "Tää on SuGua!" Mutta en sano mitään varmaa vielä eihän tuossa ollut kuin jotain vähän yli minuutti biisiä : DD (versiossa jonka itse etsin netin avarasta maailmasta : DD)

Kizuya kirjoitti:ootan kovasti koko pvtä ++ Takerun hiukset:3

Samaa~! Siis että odotan innolla koko albumin julkaisua (ja olisihan se vielä parempi jos se julkaistaisiin Euroopassa, niin itsellä olisi paremmat mahdollisuudet se tilata jostain >:33) ja se Takerun hiuskoriste ("DREAM" vai mitä siinä lukikaan... Olen huono pysäyttämään videon oikeassa kohdassa jotta olisi nähnyt kunnolla >.<) oli söpö >3<

1 tykkää.
Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ti Huhti 03, 2012 3:06 pm

Ooioioi... Howling Magic:in full versio on tullut o3o Ei kylläkään Youtubessa näy (koska se on piilotettu), mutta Fuck Yeah, SuG! -tumblrista pitäisi löytyä video :33

Jos nyt vielä oman mielipiteeni tähän saan lausua, niin se vaihtui ^ 3 ^ Nyt kun on kuullut koko biisin, niin en ehkä ihan tuollaista odottanut, mutta sehän on vain hyvä asia, koska odottelin, että koko biisi on lähes samanlainen kuin ensimmäinen puolitoista minuuttia : DD Loppu oli aika... Kiva. (ympäripyöreä vastaus...) Sellainen loiva loppu, kun ensin tulee ainoastaan Takerun soittama pätkä ja sitten hänen laulama loppu toi rauhallisuutta biisin loppuun. Jännää, tuossakin joku ihme viulu systeemi. Osaakohan joku niistä soittaa viulua... Tuskin : DD Tai mistäs sitä ikinä tietää.

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja illusione » Ti Huhti 03, 2012 8:52 pm

^ joko vika on mun koneessa(tai päässä) vai oonko ainut jonka mielestä tuo biisi ajoittain kuulosti siltä kuin se olisi ikäänkuin pätkinyt ? ö.ö niinkuin ihankuin joitakin kohtia biisistä olisi jätetty väliin. Häiritsi nimittäin helvetisti. Lisäksi alussa särähteli ikävästi korvaan.
Mutta joo, en osaa oikein paljon sanoa mitään, koska todellakin toivon olevani oikeassa noiden epäkohtien suhteen, sen verran sekavalta kuulosti... tosin kertosäkeestä pidän kyllä tosipaljon :3
Dear ██, I ██ you.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ke Huhti 04, 2012 6:31 pm

^
Kyllä minullakin kuului muutama, mutta luulin itsekin että netti vain lagittaisi... Mutta juu ehkä siltä vähän kuulosti että olisi joitan kohtia jätetty väliin, mutta tuskin, koska siinä alussa kerran pätkäisi tyhmästi, muttei kyllä hypätty minkään ohi, nimittäin se lyhyt versio (n. puolentoista minuutin kestävässä pätkässä) oli ihan sama. (<--- Selitys niin 10+ mutta toivottavasti edes joku sai selvää : D) Minulla se ei kylläkään mitenkään räsähdellyt. En tiedä enkö vain huomannut : DD

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » To Kesä 28, 2012 12:15 pm

Omomommom~ Uusi sinkku tulossa :33 Odotan innolla! Varsinkin Love scream partyn uutta versiota o3o Kuulostaa jännältä ^^
Lisäksi se, että kahdesta singlen biiseistä tulee pv sekä making of... Palan halusta jo katsoa ne! : D Eli siis odotukset varsin korkealle tämän singlen suhteen :3 Mutta pitää odottaa vielä pari kuukautta >.<

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ke Syys 12, 2012 4:04 pm

Tulin nyt taas vähän herättelemään tätäkin topicia. Tai siis jatkamaan tänne tyhjänpäiväisten juttujen listaa....
Mutta siis itse asiaan:
Onkohan, että tässä kuvassa olisi Takeru? (klik) Tumblrista löytyy kaikkea ja alla oli teksti "as a girl..." (oli siis vieressä myös selvä Takeru kuva.) Haluaisin vain varmistaa.

Ja sitten vielä, että onko kukaan jo katsonut/kuunnellut sweeToxic'ia? Itse yritän vielä sinnitellä viikon ja vasta julkaisupäivänä kuunnella sen. (Tuolla jääkaapissa ramunea säästössä siihen hetkeen. (Outoa(ko?))) Sinänsä en ole varma kestänkö niin kauaa kun YouTubesta löytyy jo fat inside horror'in, että sweeToxic'in full pv.

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Emubird » Ma Syys 17, 2012 5:01 pm

Oho, miksi en ole vielä kirjottanu tänne :O
Joka tapauksessa löysin SuGun aika pian sen jälkeen kun olin alkanut kuuntelemaan muutakin J-rockia eli tämän vuoden alussa noin suurin piirtein. Muistan, kun kuuntelin jotain random soittolistaa youtubessa ja korviin osui jotain hyvin tuttua, nimittäin Fairy Tailin neljäs opening aka. SuGun R.P.G- rocking playing game. Se oli siis ensimmäinen biisi jonka SuGulta kuulin. Aloin sitten etsiä muitakin biisejä ja löysin helmiä.
Mun lempibiisejä on Misora, Dot.0 ja Five Starz sekä uusimpana SweeToxic.
PV- lempparini on myös Dot.0. Lempijäsen on Takeru (<--- yllätys) vaikka se onkin nykyään melkein vaihtumassa Shinpeihin.

Niin ja tuosta SweeToxic PV:stä. Se on ihana Tykään noista Takerun liilan sävytteisistä hiuksista >.< Ja oon niin kateellinen tolle tytölle O__O nyyh... + rakastan tota XOXO- juttua XD Koko video ja biisi on vaan niin uah... :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ti Syys 18, 2012 3:45 pm

Juujuu, voisin vähentää tänne kirjoittamista hehheh...

^ Ihanaa! Joku sentään tulee kirjoittamaan tänne kanssani!
Itse yritän vielä odottaa tämän päivän, koska tapana on ollut kuunnella biisi/katsoa pv vasta sitten julkaisupäivänä. Tiedän jo liikaa, että tekisi mieli katsoa se jo nyt! Takerun itsensä mielesti biisi on seksikäs. No se selviää huomenna iltapäivällä. (kirottu koulu kestää kolmeen!)
Five Starz on aivan loistava biisi! pv on pimeiden, sateisten päivien piristys!
Itsekkin pidän dot.0'n pv'stä ♥ Se on vaan niin nätti, jostain syystä. Tykkään erityisesti peilikohdasta. (kai sitä voi niin kutsua, random seinä kuitenkin, josta heijastuu Takerun kuvajainen.)

Mutta kiva saada tännekkin topiciin porukkaa ainakin joskus kirjoittamaan :3

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Loka 07, 2012 7:42 pm

En ole itse SuG-fani, mutta jotkut täällä on, ja löysin nämä käännökset hetki sitten eräältä SIDon fanikanavalta. Adminit siellä vissiin myös SuGun faneja... Anyway, siispä, yllättäviä uutisia:

SUG On hiatus

First, the fans, to the people concerned were involved in, please, first
you will apologize here that the tremendous inconvenience.
In addition, I hope you can understand that it is only a positive decision. The reason is quite simple. That we will continue to work as it now stands, can result in betrayal to all people, including their history, involved me. "It is a moment that lives up to the past" is just that, the band is a living thing to do I think it means shining, we are challenged to be their own cool sincerely, it is the choice of inactivity. Concrete plan but have not been decided yet at all, I do not fall down in the street more than just SuG until now. It's time to embody Now is the guy I've been carrying "HEAVY POSITIVE ROCK", and decided to believe the bonds
would be able to overcome this ordeal, a member of I is also a decision. I would be lying if said that there is no anxiety. Always, not just members, But it is a band that has been overcome any difficulty is supported by people and fans around. To come back in order to change to be meaningful even blank, positive, the past to the future we promise. Also, about the relationship between PS COMPANY agency, Unless you did not discord nor does it mean that I was fired. Nothing but, I'm staring at the direction of each other, and just shifted little by little. If you do not meet with the PS COMPANY, their is not now. Does not mean friction accidentally turned into an ambiguous relationship, it is the result of facing Riseki why. Until that day as the distinction of also promised at least, try to work hard together, I would like to return the favor cordial. Clumsy and I'm sorry. I'm sorry for making you worry. It betrayed now is betray that past and future, though. Absolutely, it just can not be. Because I've been promised that every moment I have spent so far. A little while, but I would be lonely, we come back to the absolute level up each person. Therefore I is a choice, but that hiatus proud SuG until now. Real intention is to see if you will receive.

--Takeru Takeshi
From takeru's Ameblo

sekä myös

After our performance on December 29th at Yoyogi Kyougijou Daini Taikukan, SuG Oneman Show 2012 “This iz 0″, we will be going on hiatus.

As a result of numerous discussions between both the members and staff, we have decided that in order for SuG to continue activities, and in best interest of the members, PS COMPANY, and the future of SUG, that we should restart under new conditions. Therefore, an activity pause is necessary, as well as SuG’s separation from PS COMPANY.

We believe that this is the best outcome for the future of SuG.

Until we start activites again, the members will each focus ont heir own work, but will improve and return.

From our start on January 12th, 2007, up until now, we were able to continue as SuG for six years because of the support from PS COMPANY, all of our fans, and those connected to the band.

Thank you to everyone who has supported us.

SuG (Takeru . masato . yuji . Chiyu . shinpei)

Tällä hetkellähän he ovat kierrelleet Aasiaa yhdessä muunmuassa Danger Cruen bändien kanssa. Tervetuloa vaan sinne... ;)
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ma Loka 08, 2012 2:28 pm

Tää tieto tuli kyllä ihan puskista.
Ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei. Ei ne voi tehdä tätä.
Kuulin tästä jo eilen illalla, ja oon vieläkin ihan shokissa.
SuGia oon noin kolme vuotta kuunnellu ja ne on nii ihania ja kaikkee ;--;♥ eitäävoiollatotta
Ja ne viel kaikenhuipuks lähtee PS Companylta. Mitä helvettiä oikeesti?

Mä _oikeesti toivon et se tauko ei kestäis kauaa... ;_;
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ma Loka 08, 2012 6:05 pm

^ Ihan samaa täällä. Illalla kun menin twitteriin niin olin ihan 'mitä ihmettä!? Oliko se aprillipäivä tänään?' No ei ollut, valitettavasti. Mutta toivottavasti palaavat sitten pian. ♥

Parkkimittari
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z