SuG ~ Heavy Positive Rock ~

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: SuG ~ Heavy Positive Rock ~

ViestiKirjoittaja shinju » Ti Loka 14, 2008 11:14 am

Ää, Gaki☆sensou on ihana. ::D Tosin mua häiritsee kun kuulen _aina, että siinä lauletaan "Wagamama ni Chiyu wo utae". XD

Ja joo niin, SuG&SCREW-huhut on peräisin ihan CLJ Recordsilta itseltään, ja vieläkin näkyy kyselyiden perusteella että ne on "Working on it. Thanks for your patience! Keep your fingers crossed!!" ja näin. :D Ja että yrittäävät parhaansa kärrätä ne Suomeen tämän vuoden puolella. *Vieraskirjastalkkeri*

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja Crystal » Ke Loka 15, 2008 9:01 am

Mahtavaa, olis todella mahtavaa jos he tulisivat Suomeen jo tänä vuonna! :3 Vaikka en SCREW:iä kuuntelekaan, voi niiden keikka tehdä vaikutuksen. Mutta pääasiassa menisin katsomaan SuGua.

Kävin myös kuuntelemassa tuon toisen musiikkinäytteen uusimmalta tulevalta singleltä, mä oikeestaan pidin siitä enemmän, tai no... kun kuunteli sitä ensimmäistä enemmän, nii siitä tykkää yhä enemmän. I can't wait!

En ole varma onko tämä ollut jo puheena täällä(nipottakaa sit, jos on XD), et oletteko sattumoisin katsoneet heidän Making of-videoita(Youtubesta löytyy ainaki butterfly BoY:n, Scheatin ja LOVE SCREAM PARTYN Making ofit)? Minkälaisen kuvan saatte heistä?
Kun katsoin toissapäivänä kaikki ne Making ofit, huomasin et Yuji oli se, joka oli aktiivinen ja oli hauska koko ajan(varsinkin se, kun butterfly BoY:ssa hän yritti laulaa tikkarilla mukana, kuten Takeru tv-näytöllä <3 *naur* Tai se, kun hän oli vaa riemastunut! *ww* Ai niin, ja hänen nauru yleensäkin! <3 Joo, Pidän hänestä yhä enemmän!) Harmi vaa et Mitsuru ei kyl ollut hirveen mukana siinä, tai niin kuin... se oli usein hiljainen. Jos nyt pitää mainita sellanen, mistä pidin vähiten, joo... Chiyu. Siis en minä vihaa häntä, mutta minä sain making of-videoiden perusteella ennakkoluuloisen kuvan. Hän osaa soittaa bassoa, en sitä väitä, mutta... Toivottavasti ymmärsitte. ^^; Ehkä en ole vain niin huumorintajuinen kuin Chiyu. XD
Ps. Olen lumoontunut Yujin hymyyn. *ww* <3
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Katatsumuri » Ke Loka 15, 2008 6:27 pm

Oiiii, SuG! <3 Ihanaa <3

SuG on yksi lempibändeistäni, ehdottomasti. Levyä en vielä omista, mutta olisi tarkoitus tilata ja mahdollisimman pian. ^^

Kaverini kertoi tästä bändistä, se oli katsonut pari videota Youtubesta ja ihastunut heti. Se sanoi, että sille tulee SuGista mieleen An Cafe. Minäpä sitten suurena An Cafe-fanina päätin, että pakko kokeilla SuGia ja se kaveri näytti mulle Love Scream Partyn, Vi-vi-vin ja Scheatin. Rakastuin heti, musiikki oli niin ihanan pirteää ja energistä. Siitä tulee hyvälle mielelle. :)

Ja Takerun hymy teki mut hulluksi. :D Hehee, mä sulan yhä sen hymyn nähdessäni. <3 <3
Even on the rainy days when the flowers fail to bloom
NEVER GIVE UP!!

Katatsumuri
Teknikko

ViestiKirjoittaja truuu » Ke Loka 15, 2008 8:05 pm

Oi veli, aattelin just tulla höpöttää noist making offeist, mut haa Crystal oli anakondampi ku mä :DD

Mut siis tosiaan, noista making offeista ei oo tullu puhuttua mitään :o. Musta on tosi siistiä, että ne laittaa mukaan noita, koska siitä saa hyvän käsityksen luonteesta. Tai no ok, saa blogeistaki, mutta jotenkin noi saa vaa nauramaan hirveesti :D:DD.
Mmm Scheatin making off on oikeesti niin sulonen, ne on nii pikkasia ja sit oon kattonu siit nii paljo macroi et nauran vaa. Ne on vaan niin alussa sillo ja tosi höpsöjä, mut yllättävän hyvin ne osas toimii siel ja sillee.
LOVE SCREAM PARTYn making off on oikeesti niin läppä XDDD. Ja no ok, videokin on niin hemmetin hyvä ja sillee, mua vähän harmittaa kun vivivistä ei oo tehty making offia, mut mitä pienist.
Butterfly Boyn making off jatkaa kans tol läppä linjal.

Niiltä jätkiltä lentää oikeesti nii hyvää läppää, ja silti ne jaksaa keskittyy tekee tosi hienoo musavideoo. Takeru parka, ei oo varmaa helppoo ku hammas lohkee </3. Mutta ihania noi on ja tosi hyvin tehtyjä. Ja tosiaan yujin nauru ihan oikeesti butterfly boyssa, mikä sitä vaivaa XDD se kuulostaa nii... kimeeltä. Ja voi veli, Takeru on ihana ku se on iha pihal koko ajan ja hymyilee sillee :3. Mut oon ehkä vähän sitä mieltä, että yuji näyttää OC:n rayanilta siin ku se matkii takeruu sen tikkarijutun kaa. En oo hirveesti saanu kannatusta XDD. Mitä pienistä, mutta joo veljet, musta noi making offit on kuvattu hyvin ja niille on nii kiva nauraa !

Mitä muuten tykkäsitte Takerun mustatukka kusetuksesta? kuulemma 80 prosenttii usko ja et se näyttää kuulemma epäaidolta. ihan suora lainaus jennin suomennoksesta XDDD.
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

truuu
Fani

ViestiKirjoittaja Hasu » Ma Loka 20, 2008 10:02 am

Huh.

Kävin tänään silleen pitkästä aikaa SuGun official sitellä.

H ä m m e n n y i n.

Kuva

OH ! En pitäny edellisestä tyylistä oikeestaan kamalasti-- Mutta nyt..
Oh, Takerun hiukset on ainakin säväyttävät ! Ja yujin hiukset ei oo vielä ikinä ollu noin hienot--- Samaten muiden !
Ja kylllä toi luukki on niin sugumainen taas. Takerun hopeinen takki ja MITSURUn hopeiset housut--- hurrr.

Kuuntelin kanssa uusien julkaisujen samplet-- Oo kuulostaa varsin hyvältä ! Varsinki Dress up with darkness ja ton valkosen toka biisi o/

(Taidankin tästä vaihtaa tän ensimmäisen postauksen kuvat-- :''DD)

Hasu
Roudari

ViestiKirjoittaja Crystal » Ma Loka 20, 2008 2:42 pm

O_____O Wooot?!

Takerun hiukset... Okei, olen sanaton. En olisi ikinä uskonut että Takeru tekisi noin shokeeraavan muutoksen! 8DD Minua pikemminkin... naurattaa. Yllätyin positiivisesti!
Kaikkien vaatetukset ovat todella hienoja, omaperäisiä ainakin!
Mun oli eka vaikea tunnistaa muita, paitsi Chiyun tunnistaa silmistä. Hänen tyylinsä on mielestäni paljon parempi kuin se edellinen. Toivon, että heidän uusissa kappaleissaan kuullaan paljon hänen soittoaan!
Mutta Masato: miksi, oi miksi menit värjäämään ne ihanat blondit ruskeiksi? ;___; Mä niin pidin niistä!
Mitsuru ja Yuji... Oikeesti, Yuji on niin... söpö! Tällä kertaa jään tuijottamaan hänen silmiään. x3 Rakastan hänen hiustyyliään ja ylipäätään hänen pukeutumistaan! Mitsurussa on melkei sama juttu, hänen hymynsä on jotai... <3

Kävin vielä kuuntelemassa tuon Dress up with darknessin, joo, ja se kuulosti kans hyvältä! Jännitykseni tiivistyy...! *ww*
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Suchan » Ma Loka 20, 2008 7:03 pm

oho !

....Munki on myönnettävä et lievästi sanottuna hämmennyin tosta lookista :: D
Heti ensimmäisenä kiinnittyi huomioni Takerun hiuksiin. Tottapuhuakseni en olis koskaan odottanu et se menee ja värjää hiuksensa tollain ja viel kihartaa. Mut eiköhän noihinki totu.
Muut näyttää aikalailla iteltään ja samantyylisiltä kuin ennenkin. Tykkään erityisesti Masatosta tässä lookissa ´w` Vaikka oon tottunu et sillä on blondit hiukset, niin noi ruskeet sopii sille yllättävän hyvin.
Samoin tykkään myös Yujin hiuksista !
Vaatteet ovat kaikilla ihan itteään ja just sugun tyylisiä ~ onnistunut lookki kertakaikkiaan 8)

Sampletkin kuuntelin ja lupaavalta kuulostaa !
Ready go, Ready go, Ready ready go!

Suchan
Fani

ViestiKirjoittaja mochi » Ti Loka 21, 2008 11:44 am

Tulen sitten tännekin jotain pölisemään~
Ihan ensiksi. Miksi, oi miksi, Takeru meni värjäämään hänen ihanat hiuksensa PUNAISIKSI?? Mielestäni ne eivät sovi Takerulle ollenkaan. Vaaleat olivat paljon paremmat, (Ja ne mustat) mutta minkäs teet. Kai noihin hiuksiin tottuu.. Masato näyttää hyvältä.<3
Ja kävin kuuntelemassa samplet ja Dress up with darkness kuulosti ainakin lupaavalta. :)
...
Ja sitten jotain omia mielipiteitä SuG:ussa ym. :D
En ole kuunnellut vielä SuG:ua kauaa, mutta siitä on jo tullut yksi lempi bändini. Se on jopa jyrännyt kaikkien aikojen parhaimman bändini, An cafen. Tutustuin SuGuun ihan sattumalta, kun kuuntelin Youtubesta Ayabieta, ja SuGun LOVE SCREAM PARTY änkesi aina sinne listaan mistä voi valita seuraavan kappaleen. Se alkoi jo vähn ärsyttämään "Mikä hiton SuG? Mitä se tulla tekee??" Ja sitten eräänä kohtalokkaana iltana painoin siitä. Ensin ajattelin, että ei hyvä, vähän surkee ynnä muuta, mutta sitten kuuntelin Vi-Vi-Viin, ja olin myyty<3 Siitä se sitten alkoi. Ja LOVE SCREAM PARTY on nyt yksi lempi biiseistäni. pidän myös Scheatista, Gentousta, Toon Daily Late Showsta, Cherish:istä ja vaikka mistä muista. Vielä ei ole tullut eteen sellaista kappalella mistä en pitäisi.
Lempi jäseneni ovat, tottakai Takeru ja sitten vielä Masato<3. Ja en pidä Takerusta vain hänen hymynsa takia, vaikka onhan se hyvä plussa<3.
Jaa... Toivottavasti SuG tuilisi Suomeen ensi vuonna.
Sitten vielä, täällä puhuttiin making offeista? Olen katsonut Butterfly Boyn making offin, se oli hyvä. :DD JA Love Scream party, se oli extra hyvä! Ja mikä se nallejuttu siinä oli? XD ne kaikki oli niin hauskoja. :DD Katsoin vielä juuri Scheatin, mutta se oli hieman tylsempi, tai jotain...
Nyt kun yksin kuljen
hellästi suljen sydämeeni
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Hasu » La Joulu 06, 2008 7:00 pm

Aaa hitsi.
Hämmennyin tänään niin pahasti kun joku oli mennyt tekemään galleriaan yhteisön "SuG @ Tavastia, 22.1.2009".
Olin jo hetken ihan varma että nyt ne on tulossa ! Mutta juttu selvis sitten että tää yhteisön tekijä oli jostain kumman syystä sekottanu mix speakerssit ja SuGut keskenään... Just näin... Sai kyllä aikaan kivaa pientä hysteriaa. : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddd

Mutta oikeesti tajusin nyt kuinka paljon haluan nähdä ne ! Koska mun reaktio oli niin--- sellanen. AA, haluan ne Suomeen ja pian ! Keväällä olis kiva.
Tosiaan CLJ on sen vuoden nyt tyyliin suunnitellut sitä SuGun ja SCREWn yhteiseuroopankiertuetta.. Ootan niin innolla ! ;w;

Ja ootan kanssa innolla että minkäslaista musiikkia tulevilla sinkuilla on ! Vois vaikka tilata niistä sitten jonkun kun ei rahat riitä kaikkiin... :')

AAAA TULKAA JO.

// ja ps yuji ja masato näytti hurrrrrjan hyviltä siinä kitaraphotoshootis screwn kitaristien kanssa !

Hasu
Roudari

ViestiKirjoittaja truuu » La Joulu 06, 2008 9:41 pm

Aaaa komppaan niin paljon Hasua !

Ku kuulin tosta feikki yhteisöstä niin mä oikeesti mmm...

jäädyin.

Jäädyin vaa nii pahasti, ja sit tuli kyl vähä ärrr-fiilis, mutta hei kyllä ne vielä tulee !! Ja todellakin, CLJ sais vähän nopeemmin hoitaa ton työn alla jutun pois työn alta ja kertoo et euroopan kiertue sopii täydellisesti mun aikatauluihin, koska alkaa ensvuos olla vähän täynnä :(

Onks kuinka moni tilannu jonkun näistä kolmesta, vai ootteko jopa tilannu kaikki?
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

truuu
Fani

ViestiKirjoittaja mochi » Pe Joulu 26, 2008 6:49 pm

Aaa hitsi.
Hämmennyin tänään niin pahasti kun joku oli mennyt tekemään galleriaan yhteisön "SuG @ Tavastia, 22.1.2009".
Olin jo hetken ihan varma että nyt ne on tulossa ! Mutta juttu selvis sitten että tää yhteisön tekijä oli jostain kumman syystä sekottanu mix speakerssit ja SuGut keskenään... Just näin... Sai kyllä aikaan kivaa pientä hysteriaa. : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddd

Ette arvaakkaa kuinka mä järkytyin ja olin sille ei voi olla totta!!!! ja kaikkee. Järkytyin siks, ku Antikut tulee maaliskuussa nii en olis varm. päässy tonne, mutta sitten kun selvisi, että toi ei ollukaa totta, nii kakki hyvin. Vaikka olisi ollut niin ihanaa päästä niiden keikalle. Toivotaan, että pojat tulisivat sitten vaikka syksymmällä...? Tai kesämmällä. Tai ees joskus. :)
Nyt kun yksin kuljen
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja mochi » Pe Tammi 09, 2009 4:12 pm

Hei, mitä mieltä te ootte tosta uuesta singlestä?
Tai niitähän on kai peräti kolme kipaletta: White, red ja blue. Haiskahtaa kyllä miedosti ra-has-tuk-sel-ta, noin monta ja kaikissa melkein samat biisit!

Itse pidän paljonkin noista uusista kappaleista. UMBILICAN ja Dress up with darkness on kyllä lempparit<3

Jotenkin kuitenkin pidin aikasemmista SuGun julkaisuista enemmän, se oli silloin jotenkin.... pirteämpää tai sellasta. Nyt se on jotenkin synkistynyt.... Hyvä se silti on. :>

(Sori jos tästä on ollu jo jotain juttua....)
Nyt kun yksin kuljen
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Pe Tammi 16, 2009 4:20 pm

Ekana satuin huomaamaan tällaisen JaMEsta:

JaME kirjoitti:SuG julkaisee uuden singlensä 15. huhtikuuta. 39GalaxyZ ilmestyy kahtena versiona. Versio A on 5000:een kopioon rajoitettu painos, joka sisältää kappaleet 39GalaxyZ ja V.I.P GOBLINZ sekä kappaleen 39GalaxyZ musiikkivideon DVD:llä. Versio B on normaali painos, joka sisältää kappaleet 39GalaxyZ, VAMP VAMP VAMP ja V.I.P GOBLINZ. Kumpikin versioista sisältää erilaisen artistikortin.

Kappaleiden nimet ovat hyvin mielenkiintoisia... mut samalla epäilyttää. 8'DD

Ja sitten tuosta uusimmasta julkaistusta singlestä... Kyllä ne pojat ovat kehittyneet.
Mielestäni Takerun ääni on parantunut jonkin verran ja poikien soitot ovat vain paraneet. Kun kuulin singlen toisen kappaleen(jonka nimeä en tiedä .__.'), minua vain hymyillytti. Here we go!-kohdasta pidin ja pidän edelleen. <3 Kitarat ovat erittäin koukuttavia...
Olin ekana ennakkoluuloinen Takerun karjunnoista ylipäätään mutta nykyään pidän niistä esim. Dress up in the Darknessissa.
Ja neljäs kappale... Chiyun bassot... <3 Tämäkin on tällainen kappale joka saa hymyilemään. Mut harmi että tää kappale on niin lyhyt. Valitettavasti en saanut muodostettua mitään mielipidettä UMBILICAL:ista... :<< Katsoo nyt jos tulee jossain vaiheessa...

Nyt vaan odottelemaan uusimpaa singleä~!
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pemilia » La Tammi 31, 2009 5:01 pm

SuG....Todella pirteätä musiikkia. :D Törmäsin itse asiassa ensin http://uk.youtube.com/watch?v=NC45udBWN ... annel_page tuohon videoon ystäväni kautta(joka taisi lähettää sen mesessä). Se oli jotenkin hauska. :'D Ja Takerun hymy on ihana! <3 Vielä en ole paljon kuunnellut, mutta kyllä niitä lempibiisejä on jo hiukan löytynyt.
Ensimmäinen biisi, jonka kuulin heiltä oli Love Scream Party ja ihastuin siinä sitten. :] Varsinkin Taken hymyyn.
Mietityttää kuka voi vetää niin hyvin sellaisen hymyn.. Butterfly Boy, Alterna, Candy Lowpop ja Toon Daily Late Show ovat myös hyviä. :DD Tai en tiedä. Vi-Vi-Vi ja aika moni biisi on myös hyviä.

Tuleehan tästä hiukka mieleen Antikku, mutta ei nyt kovin paljon tietenkään. Mutta siinä Love Scream Party PV:ssä Taken hiukset on ihanat, mutta nuo punaiset näyttävät jotenkin.....oudolta. O_O
Chop me up so I can never laugh again

Pemilia
Bändäri

ViestiKirjoittaja wataridori » Su Maalis 22, 2009 2:21 pm

En nyt sitten tiedä ollenkaan että onko tämä oikea topicci tähän, mutta kun Takerusta nyt on puhe kuitenkin niin...

Törmäsin tässä about 15 min sitten tähän ja.... Siis mikämikämikä ihmeen Love diving?? Siis Takerulla on toinenkin bändi nyt sitten vai? Ja niiltä ON TULOSSA ELOKUVA NYT SITTEN VAI??

On jotenkin tynnyrissäkasvanut olo näin yllättäen.. .__. Että jos joku tietäisi tästä jotain lisää, ja haluaisi sivistää minua tyhmää niin...?

*menee leikkimään googlella vielä vähän lisää*

// shinju, kiitos, pelastit päiväni selittämällä... *tuntee itsensä tosi tyhmäksi* Joo mut siis se leffahan sitten nähdään, Takerun mahtavat näyttelijänlahjathan tunnetaan jo<3 ...Shousuke<3
Viimeksi muokannut wataridori päivämäärä Su Maalis 22, 2009 3:39 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
If you lost your way, just ask somebody.
If you lost your dream, just close your eyes again.

wataridori
Fani

ViestiKirjoittaja shinju » Su Maalis 22, 2009 3:31 pm

wataridori, LOVE DIVING on Takerun tulevassa leffassa (Beatrock Love) oleva bändi, ei siis oikea bändi. Takerua itseään lainaten se on vähän kuin sessiobändi. :--)

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja eternaltenshi » To Huhti 16, 2009 5:05 pm

lainaan jamesta :

Rumpali MITSURU on päättänyt lähteä SuGista johtuen luovista ja musiikillisista erimielisyyksistä. Yhtye pahoittelee äkillistä ilmoitusta, mutta pyytää tukea ja ymmärrystä faneiltaan. SuGin viimeinen konsertti MITSURUn kanssa tulee olemaan oneman nimeltään ☆★☆BL⇔Rock Party MonstAr☆★☆ Shibuya O-EASTissa toukokuun 9. päivä. Ryhmä jatkaa nyt nelijäsenisenä.

.......mä en vaa ymmärrä, kaikki kans hajoaa ja eroaa, mut miks ihmees Mitsuru ja SuG ? ;;;______;;;
♪ ♥ ♫

eternaltenshi
Roudari

ViestiKirjoittaja junk-story » To Huhti 16, 2009 6:16 pm

MITSURU... ;____;
Tää tuli ainakin minulle täysin yllätyksenä, luulin että ne on ihan onnellisia ja tykkäävät tehdä toistensa kanssa musiikkia. :<
Toivottavasti nämä huonot uutiset nyt taas ainakin vähäksi aikaa loppuvat.

... Minäkään en kyllä ymmärrä et miten se MITSURU-kun nyt tälleen... Noh, toivon mukaan hän ainakin löytää jonkun toisen bändin, eikä kokonaan katoa julkisuudesta. ♥
are you a poet, electrical junkie?

junk-story
Teknikko

ViestiKirjoittaja SaseKo » Pe Huhti 17, 2009 6:50 am

Junk-storyn päiväkirjasta luin tämän. ;;___;;

Miksi taas jotain ikäviä uutisia? Koko ajan, joka tuutista. Mitäköhän seuraavaksi? Varmaan Yoshiki murtaa ranteensa ja X ----- en pysty sanomaan loppuun.

Saakeli :/ Emmä tiedä, Mitsuru on jotenki aina ollut niin semmonen jännä, semmonen njaww, ja nyt, :'<. Luuletteko että tota vois mistään ostaa livetaltiointia tosta viimesestä keikasta Mitsurun kaa? Olis hieno muisto. Mä haluun vaan kerätä kaiken katoavan rippeet ja sitten itsekseni itkeskellä. Jospa Mitsuru löytäis tosiaan sitte ittelleen muun bändin missä jatkaa.

Ei tässä oikein osaa muuta tehä kun oottaa seuraavaa huonoa uutista. Ikävä Mitsurua ♥

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja mochi » Pe Huhti 17, 2009 5:15 pm

Järkytyin sillee lievästi sanottuna ku luin, että Mitsuru lähtee. ;__;

Miks ihmeessä? Tai siis, niillähän oli jotain muusikillisia erimielisyyksiä, mutta oon aina aatellu, että eihän nyt SuGusta kukaa lähe lätkimään... ;_; Mutta toisin kävi.

Mitsuru ei oo mun lempi jäsen SuGusta, eiei, se on takeru ja yuji, mutta onhan tää hirveetä, mitsuru kuuluu SuGuu! :<
Mut jos silt tuntuu tällee parhaimmalta, nii ei auta itku markkinoilla. :(
Tyhmää, kun nyt niin monista bändeistä lähtee jäseniä.

Mä en varmaan ikinä sisäistä tätä juttua.
Nyt kun yksin kuljen
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z