SuG ~ Heavy Positive Rock ~

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

SuG ~ Heavy Positive Rock ~

ViestiKirjoittaja Hasu » Ti Elo 12, 2008 1:51 pm

Kuva

SuG on pirteän ja varsin värikkään tyylin omaava bändi indie-PSCompanylta.
He ovat olleet aktiivisia vasta parisen vuotta, mutta ovat saaneet kovasti faneja sekä Japanissa että ulkomaillakin.
SuGun ensimmäinen ulkomaankeikka oli vuonna 2007 Saksassa järjestetyssä JRock Revolution –tapahtumassa, muiden japanilaisten bändien ja artistien kanssa. CLJ on kovasti vihjaillut bändin saapuvan jo tänävuonna Euroopankiertueelle, ja näin Suomeen, mutta mikään ei ole vielä varmaa.

Official site : http://indie-psc.com/sug/index.html

Jäsenet:

Kuva
Vocal: 武瑠 (Takeru)
BLOG: http://ameblo.jp/sug-takeru/ [MoviE]
Blood type: O type
Birthdate: May 11th
Height: 162 cm
Weight: 49 kg
Shoe size: 24.5cm
Favorite brands: NUMBER(N)INE, ROMANTICSTANDARD, HALB., TASS, LINDA, MARTIN MARGIELA, MALKOMALKA
Perfume: BOUDOIR

Kuva
Guitar: masato
BLOG: http://ameblo.jp/sug-masato/ [Amaryllis]
Blood type: A type
Birthdate: May 26th
Height: 167cm
Weight: 51kg
Favorite brands: NECROMANCE, CRAZY PIG, OSSAMOND, DRESS CAMP
Perfume: CHANEL ALLURE
- On ollu AnCafen roudari ja taustakitaristi

Kuva
Guitar: Yuji
BLOG: http://ameblo.jp/sug-yuji/ [Smily]
Blood type: B type
Birthdate: October 21st
Height: 168cm
Weight: 52kg
Shoe size: 26.5cm
Favorite brands: ANNA SUI, LOUIS VUITTON
Perfume: Sui Love

Kuva
Bass: Chiyu
BLOG: http://ameblo.jp/sug-chiyu/ [~Mystyle~]
Blood type: O type
Birthdate: December 27th
Height: 174cm
Weight: 56kg
Shoe size: 27.5cm
Favorite brands: PPFM, RUPERT, PATRICK COX, GUCCI
Perfume: BVLGARI pour Homme

Kuva
Drums: MITSURU
BLOG: http://ameblo.jp/sug-mitsuru/ [Brilliant Stars]
Blood type: B type
Birthdate: October 12th
Height: 175cm
Weight: 56kg
Favorite brands: D&G, ROYAL ORDER
Perfume: CK ETERNITY

ex-member:
Bass: Shouta (涉歌)

PVt:

1st PV: Scheat
2nd PV: Alterna
3rd PV: LOVE SCREAM PARTY
4th PV: VI-VI-VI

Singlet/mini-albumit/albumit:

1st MAXI-SINGLE: Scheat
01. Scheat
02. Cherish
03. キャンディ☆ロウポップ

2nd MAXI SINGLE: Alterna.
01. Alterna.
02. Girl meets Girl
03. Unplugged Superstar

Kuva
1st mini-album: I SCREAM PARTY
01. LOVE SCREAM PARTY
02. Toon daily lateshow
03. Gentou
04. Oreshiki Continnue
05. Primal

1st full album: n0iZ stAr
01. chocoholic n0iZ
02. b.r.k
03. 虚空
04. Vi-Vi-Vi
05. ヤミツキディレイ
06. 四季彩
07. RomantiC
08. 生欲HoLiC
09. CRIMSON SODA
10. うえすとふぁいとすと~り~
11. pikaLIFE

2nd mini-album: Punkitsch
01. butterfly BoY
02. 輪廻せんちめんたるギャング
03. HYSTERiC HONEY
04. The last slim bullet
05. 餓鬼☆戦争?デスペラードは突然に?

Kuva

Hasu
Roudari

Re: SuG ~ Heavy Positive Rock ~

ViestiKirjoittaja Crystal » Pe Elo 15, 2008 9:20 pm

Ilmoittaudun faniksi! 8DD

Tutustuin bändiin tämän topicin kautta ja katsoin Youtubesta Scheat-PV:n. Se oli rauhallinen ja lumoonnuin Takerun hymyyn. Takerun äänessä on jotain sellaista joka saa mut lähes aina pirteäksi. Varsinkin Vi-Vi-Vi-kappaleen kuultuani oon lähes aina pirteällä päällä. Sitten kun tuohon ääneen lisää hymyn niin... 8DD
Olen myös ruvennut pitämään Masatosta ja Yujista. Oikeestaan se johtui siit kun katoin Vi-Vi-Vi-PV:n ja he olivat nii... suloisia. Ja heidän kitaransoittonsa kuulostaa todella hyvältä!

Lempibiiseihin kuuluvat LOVE SCREAM PARTY, YAMI TSUKI DEIREI, Vi-Vi-Vi, ja CRIMSON SODA.
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Juunigatsu » La Elo 16, 2008 2:55 pm

Mitähän tässä voisi sanoa SuGusta. No, minä tykkään siitä 8))

Tutustuin siihen joskus, kun isosisko soitti Candy Low-popin ja Cherishin. Tykästyin kunnolla tuohon ensimmäiseen, kiitos ihanien bassojen. Katsoin sitten juutuupista LOVE SCREAM PARTYn ja viimeistään siinä vaiheessa aloin kunnolla pitää SuGusta. Kummisedän kautta sain I SCREAM PARTYnkin, joka on ollut kovassa luukutuksessa. 8D Lempikappaleitani ovat Gentou, Primal, LOVE SCREAM PARTY, Alterna. ja Oreshiki Continue. Lempijäsentäni en osaa sanoa, sillä ne vaihtelevat Chiyusta Yujiin ja Masatoon. Liian hankalaa XD

En ole kuitenkaan sen verran aktiivinen fani, että en ole uusintakaan levyä kuunnellut kuin Vi-Vi-Vin verran. Pitäisi tilata se ja se uudempi jostain kun saisi rahaa XD Ja jos SuG päättäisi raahautua Suomeen, niin toki menisin katsomaan. Sitä en missaisi mistään hinnasta.

Juunigatsu
Fani

ViestiKirjoittaja Yoosei » Su Elo 17, 2008 12:47 pm

SuG on yksi lempibändeistäni, vaikken sitä ihan hirveästi nykyisin kuuntelekkaan. Uusin levykin on jäänyt vain kerran kuunnelluksi.

Tutustuin SuGuun eSnipsistä. Ensimmäinen kuulemani kappale oli Candy Lowpop ja tietenkin sitä halusi kuulla lisää. Siitä se sitten lähti.
Nykyään lempikappaleeni ovat Cherish, LOVE SCREAM PARTY, Vi-Vi-Vi, Oreshiki Continue ja Alterna. eli lähes kaikki PV -biisit. Pidän siitä, kuinka kappaleet ovat positiivisia ja värikkäitä raskaudestaan huolimatta (ei hitsit, mikä ilmaisu! 8D), ihan niin kuin tuo "tunnuslause" sanookin. Myös PV:t, ainakin kaksi uusinta, ovat mukavan hyväntuulisia. Myös yhtyeen tyyli miellyttää silmää.

Lempijäseneni on yuji. Hän on jotenkin vain niin hauska ja sympaattinen. Tietty hän on myös hyvä kitaristi, hänen kitaransa etenkin Vi-Vi-Vissä ja Alternassa ovat mahtavia. Sen sijaan en oikein tajua, mitä kaikki näkevät Takerussa.... Onhan han hyvä laulaja, pidän hänen äänestään, sanoituksistaan, hiuksistaan ja tyylistään, mutta silti se jokin puuttuu ainakin omasta mielestäni...

Yoosei
Bändäri

ViestiKirjoittaja truuu » Su Elo 17, 2008 8:57 pm

Tintintin, nyt sillee jaksoin tulla kirjottamaan tänne.

SuG on nyt ollu sillee aika pitkään mun lempipändi, takerun ääni ja yujin ja masaton kitarat on ehkä sellasia vetovoimaisimpia juttuja. Kyllä Chiyun bassoki on sellanen mikä kuulostaa tosi hyvältä, mut sitä ei hirveesti sooloina oo kuultu :(.
Mut joo, tutustuin SuGuu tossa mmm en tiiä viimevuonna lokakuussa? Alterna, Scheat. Ne kolahti tosi näppärästi, tykkäsin tosta jälkimmäisen musavideota vähän enemmän. Okei, staili ei ollu vielä ihan kohdallaa, esim Mitsuru ei ihan lumonnu ulkonäöllää XDD. Takerusta mä silti tykkäsin. Okei, ekaks aattelin et ääääää universumin ja koko maailmankaikkeuden hymy hurururururu, mutta onhan siinä miehessä kaikkea nii paljo enemmänkin kun se pelkkä hymy. Ja ne hymykuopat.
Takerun ääni tulee kehittymään vielä ihan älyttömän paljo, mutta on se nytki tosi mmmmm.... menevä ja ihanan kuulonen. Että ei paha :D ♥

Sitte LOVE SCREAM PARTY tuli, SuGusta tuli tosi paljo suositumpi, ja look näytti 100 kertaa paremmalta ku koskaan ! Ja ah toi koko i scream party ois kiinnostanut mua kovasti, mutta en sitte saanut aikaseks tilattua sitä. Luukutin niitä biisejä koneelta, ja sillee. Toisena lempibiisinä Primal kuulosti älyttömän ihanalta, tykkään siitä vieläki tosi paljon ♥.
Ulkonäöllisesti Mitsuru oli niin älyttömän hottis, Chiyu kans. Ja ennenkaikkea Takeru. Siis toi blondihiushomma sopi niin älyttömän hyvin. Masato näytti mun mielestä ehkä vähän liian prinsessalta, mut hyvin se soitti.

Noizu tuli, ääää odotin sitä ihan sikapaljon, koska uskoin et se ois ihan älyttömän hyvä. Lopuks ostin sen sitte itelleniki. Ja siis mun mielestä Takerun nuttura oli vallan soma. Ja Vivivi:n PV oli ihan tajuttoman sulonen, mut edelleenkää en tykänny Masaton ulkonäöstä. Mut tollo Yujiki alko näyttää tosi hotilta :D Ja siis Mitsurun hiukset oli ihan tajuttoman upeet !

Nyt tää uus Punkitsch. En mä vielä oo halunnu kuulla yhtään tolta, koska suunnitelmis ois tilata se täs ihan lähiaikoina :D Mutta ulkonäöllisesti noi miehet. Sillee Yuji ja sen maha. Voi luoja se mies on niin hyvännäkönen. Ja toinen joka yllätti mut ulkonäöllisesti oli Masato. Siis herranjumala miten prinssi ja komee se on nyt. Siis sehän on ihan älyttömän hyvän näkönen. *ww*. Mutta tota, Chiyun hiukset ei ihan inspaa, Mitsurunkaa ei oikee ja Takerun hiukset, nekää ei oo hirveen hienot :(
...mut muuten se kyl on aika komee ;) Ja sillee sehän on ite suunnitellu noit vaatteit tos? kertokaa jos oon vääräs XD Mut siis se hattu hämmentää mua aika paljo.

Ja siis mua suunnattomasti ärsyttää kun niitten ameblogeissa pitää soida se musiikki siellä taustalla XD.
Mut jees, upee bändi .<3

NII JA AINII! nyt sellaset lempparibiisit on varmaa Shikisai, se Chiyun pompompom biisi ja tota vivivi ja LOVE SCREAM PARTY ja primal. jajajaja Unplugged Superstar.

Mutta joo, noi jätkät on persoonaltaanki ihan mahtavia, ainaki blogeissa ne on nii hauskoja XD Ja tota Takeru oli siinä leffassa, Aquarian Age tai joku tollanen. Ok, sitä näytettii vaa jotai alle kaksminuuttii, mut se omaksu hyvin pahiksen roolin siinä XDD Kannattaa kattoa se, mut tosiaan, Takerua ei ihan kokoajan näy siinä. XD

Ja sitten vielä, nyt ootellaa vaa ilmotusta et ne tulis suomee. Siitä on nii kaua ollu juttuu, et pikkuhiljaa sais vastaus tulla! :)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

truuu
Fani

ViestiKirjoittaja pucca » Ma Elo 18, 2008 4:48 pm

SuG on jee !

.. tai siis, se on hyvä bändi ja sillee.
tykkään tosi paljon Takerun äänestä ja ehkä oon jopa koukuttunu siihen enemmän kun mihinkään muuhun jiiruääneen. se on niin............ kiva.

kappaleita jaksaa kuunnella silleen aina jos intoa on koska musta tuntuu et angstisena ei SuG oikeen irtoo, et luultavasti vaan heittäsin iPodin sit seinään ja kiroisin XD ettei se ihan piristysmusana toimi vaik onki pirteetä.

tai sillee, kyl varmaa tajuutte :--------------------)))

lempikappaleeks voisin sanoo Vi-vi-vi:n koska se on ehkä täydellinen biisi soimaan päähän koko päiväks :_______DDD

ja yks juttu pitää viel sanoo ! sekotan ___aina antikut ja SuGin keskenään jos oon jossain ulkona ja musiikki pyörii sufflella. miten se on mahdollista _joka kerta sekottaa ? vaik tunnistan kyl biisien nimet, et sit kelaan sillei "ah, tää on nyt tää tää An Cafen Candy Lowpop" tai jtn.

häpeen.
「貴方を愛した がいる
を愛した貴方がいる」

pucca
Teknikko

ViestiKirjoittaja BlueStar » La Elo 23, 2008 11:37 am

SUG♥♥♥

Tutustuin bändiin Gazen suomen keikan jälkeen kun äiti sai jostain sellaisen kivan paperin, missä oli kuvia eri japanilaisista bändeistä (esim. Screw, alice nine., Kra, Kagrra ja SuG.) ja päätin sitten eräänä päivänä kokeilla millaista musiikkia tämä SuG soitti. Kiinnostuin bändiin lähinnä Takerun takia, se oli mielenkiintoisen ja kivan näköinen.
Eka kappale minkään kuulin oli Alterna. Aluksi ei oikein kolahtanut, mutta sitten päädyin vain yhä uudestaan ja uudestaan kuuntelemaan.
LOVE SCREAM PARTY koukutti mut ihan täysin ja siitä lähtien oon sitten seuraillut bändiä. Kuten joku jo tuossa aiemmin sanoikin, itsellenikin tulee välillä kausia milloin en kuuntele ja välillä en muuta kuuntelekkaan. :---D

Tällä hetkellä SuG kuuluu ehdottomasto lembibändeihin ja aion päästä keikalle, jos pojat ovat tulossa jossain vaiheessa Suomeenkin käymään. ((:
Lempi kappaleita on tällä hetkellä LOVE SCREAM PARTY, Vi-Vi-Vi ja Girl meets Girl.

Takeru on lemppari jäseneni bändistä, kiva ulkonäkö ja tykkään äänestäkin oikein kovasti. :---D

BlueStar
Fani

ViestiKirjoittaja truuu » Ma Elo 25, 2008 9:25 pm

Jeee sillee nyt, kun Hasu tilasi mulle ton Punkitschin nii ootan sitä hirveesti ! :D ..en taida olla ainut. Mutta joo sillee aattelin tulla kertoo, että mua ärsyttää, kun youtubeen on tullut Butterfly boyn prewier.
Koska mun tekee niin mieli kattoo se, mutta sitten toisaalta haluisin vaan odottaa, että toi levy tulee.

Ja kun sitä soitetaa tuolla niiden blogeissakin :DD

..on se aikamoista.

Mut joo tää oli vaan tällänen ootantotalevyätosipaljon-viesti.
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

truuu
Fani

ViestiKirjoittaja shinju » Ti Syys 02, 2008 2:20 pm

Ahh, SuG. ♥ Toiminut jo pitkään lempibändinäni numero yksi, eikä ihan heti sieltä olekaan tippumassa.

Alunperin tutustuin SuGuihin joskus viimevuoden syksyllä, siinä heinä-elokuussa. Sillein todella todella taidokkaasti; stalkkasin hymykuoppaisia miehiä. Ja tietysti stalkkausmatkani keskelle iski uusi tuttavuus nimeltä Takeru, jonka hymykuoppien uhattiin kilpailevan jopa Kain hymykuopille. Joten pakkohan se sitten oli tarkistaa.

Katsoin Scheatin ja Alternan PV't, ja pum, ihastuin koko bändiin. Siinä sitten odotin I SCREAM PARTYä kuin kuuta nousevaa, ja kertoo jo oikeasti paljon että tilasin sen pelkästään preview-pätkien perusteella. En kauheasti ostele levyjä, koska budjettini on rajallinen, mutta... Se oli vain pakko saada. Ja tähän mennessä kaikki I SCREAM PARTYn jälkeiset julkaisut on hipsineet ostoskoriini sen pidempään miettimättä. Ja joskus vielä ostan Scheatin, Alternan, ja Yumegiwa Downerinkin haluan jostain nyhtää. ´ww`

Lempijäseneni on ollut alusta asti nykypäivään Takeru. Siinä miehessä nyt vaan on kaikki mitä tarvitsee. : D Ja rrrakastan sen ääntä. Sekä laulu- että puheääntä. Sitten toisena seuraa perässä Yuji, se nyt on vaan niin... Yuji. XDDD Dorka. Masato myös kiehtoo prinsessamaisuudellaan (vaikka se tekikin Punkitschiin henshinit ja muuttui prinssiksi :o).

Lempikappaleita on Shikisai, Primal, 7th Breeze. RomantiC. Chiyun papapa-biisi. ... Ainakin nuo. 8)

Mutta hiii, CDJapanin sivuilla lukee Punkitschini statuksessa "In Shipping Process". *wwwwwww* Eli jos hyvä tuuri käy niin saatan saada sen jo perjantaina ! ~ ♥
Muuten joudun kärsimään koko viikonlopun kaikkien "DOWNLOAD PUNKITSCH HERE", "WATCH BUTTERFLY BOY HERE" ja "WATCH EXTRAS HERE" linkkien joukossa. DD:

Ja mmhhii jos ne suvaitsisi rantautua Suomeen. *wwww* ♥ CLJ on taas sillä kannalla että kannattaa pitää kukkaronnyörit kiinni, SuG/Screw-kiertue on kuulema "In work..."

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja Tuuli » Su Syys 07, 2008 10:05 am

Voi kiesus, SuG. Yksi suurimmista suosikeista, näiden jätkien musa jaksaa piristää kerta toisensa jälkeen. ♥

Tutustuin bändiin joskus.. keväällä? Jea, silloin kaiketi. En tarkkaa aikaa edes muista. Kiinnostuin siitä, millaista musiikkia ko. bändi soitti ja päätin sitten kokeilla. Alterna taisi olla ensimmäinen kuulemani biisi näiltä ja oli vähällä, että koko yhtye olisi jäänyt tutustumatta. Eli toisin sanoen ko. biisi ei kolahtanut ihan heti, mutta päädyin silti luukuttamaan sitä yhä uudestaan ja uudestaan ja lopulta kuuntelemaan myös muita biisejä, vissiinkin Scheat oli seuraava. Se onkin edelleen suosikkikappaleeni SuGilta, syy, miksi sitten lopulta rakastuin niihin. Muitakin lempiraitoja löytyy (LOVE SCREAM PARTY, CRIMSON SODA, Candy Lowpop), tällä hetkellä uusin tuttavuus on Vi-Vi-Vi.

Lempijäseniä? Masato on vain niin prinsessa, ettei siihen voi olla ihastumatta. Takerukin on ylisöpö, jotenkin värikäs persoona.
Tai sitten olen katsonut liikaa promokuvia. :----D

Meinasin tässä hypätä kattoon, kun kuulin, että SuG ja toinen suosikkini SCREW _saatetaan nähdä Suomessa vielä tämän vuoden aikana. Vaikuttaa tosin siltä, että sekin oli aika lailla tyhjä lupaus, mutta herranjumala jos jommat kummat (tai mikä parempaa) / molemmat eksyvät tälle mantereelle ... Olen niin menossa. :'')
ficcilistaus | tumblr | last.fm

( filthy victorians, they made me what I'm made of )

Tuuli
Roudari

ViestiKirjoittaja syndrome » Ma Syys 08, 2008 8:15 pm

Jotenkin rakastun SuGuun kokoajan enemmän ! Latasin (no voi ei, oon pahis : << ei oo varaa aitoon) Punkitschin tossa eilen, ja se on kyl niiiiiin ihana *---*

Jostain syystä en ees muista, et milloin aloin tätä bändiä kuunnella. En kyllä oo mitenkään kauaa kuunnellu, ehkä muutaman kuukauden tai jotain ? En ole mikään true-über-kaikkitietäväfani, mä vaan tykkään näiden musasta, that's all. Sitten jos (KUN !) joskus rikastun, niin pitää kyllä mennä vähän ostoksille cdjapaniin/yesasiaan ja vähän täydennellä levyhyllyä................ 8)))

En osaa ees nimetä mitään erityistä lempibiisiä, tyypillistä :_______DD Tykkään niiiiiiin monesta niiiiiiin paljon. On se taas vaikeeta.

Panikoin muuten jokapäivä siitä että jos yhtäkkiä ilmotetaankin siitä, että nää todellakin tulee Suomeen tän vuoden puolella x____x sinne olisi pakko päästä, mutta .. takuulla en pääsisi. Rahatilanteeni sukkaa.
[ you reveal your nature ]

syndrome
Fani

ViestiKirjoittaja chok » Su Syys 14, 2008 1:13 pm

SuG, kylläh ~ Fanitusta on jatkunut Scheatista asti (nooh oikeestaan se oli Cherish joka sytytti) ja edelleen mennään ja kovaa. Varsinkin nyt, kun keskiviikkona postilaatikkooni tiphati Punkitsch, ja vielä dvd-versio ´w`

Joo, ensimmäinen biisi oli tosiaan Scheat. Jotenki ihmeellisesti onnistuin kuuntelemaan sen tasan samana päivänä kuin itse sinkku ilmestyi/pv pistettiin youtubeen 8DDD Aluksi kuuntelin sitä fiiliksellä joo ihan okei seuraanpas tätä bändiä jatkossa jospa tykkäisin. Se oli hyvä asenne. Näinpä löysin Cherishin ja se oli sitten pam rakkautta. LOVE SCREAM PARTYn jälkeen vielä enemmän.

Lempijäsen ? Joo, oon kovasti yrittänyt aina väittää sen olevan Chiyu (mori no yoosei~), mut ainakin viime aikoina Takeru on ollut jotain niin sulooooosta ja coolia ja tyylikästä että ihan hirvittää. Butterfly BoYn making offin kattomisen jälkeen menetin sydämeni lopullisesti Yujillekin (chiisukeiku !!!1). Kyllä Chiyukin on oikein kiva, ja MITSURU myös. masatoa olen aina dissannut ja tulen aina dissaamaan ilman sen ihmeempiä syitä : )

Lempibiisejä ovat ainakin nyt Butterfly BoY, LOVE SCRAM PARTY, Cherish ja RomantiC.

Ni ja uutta sinkkuahan taas pukkaa, kolmena versiona : )) aattelin tällä kertaa jättää ostamatta ja köhladata köhlaittomasti netistäköh.

chok
Fani

ViestiKirjoittaja Hasu » Ti Syys 16, 2008 11:52 am

Ooooohh ! Tunnen itteni jotenkin huonoksi faniksi kun en tota Punkitschiä tilannu--- (Mutta rahaa meni uuteen SJM - Mehen ja SHINee Worldiin <//3) Mutta aaah on pojat taas ollu tuotteliaita ja upeita ! *wwwwwwwwwwwwwwww* Pidin tosta minialpasta tosi paljon !

Tottakai butterfly BoY kuulosti hyvältä, onhan se kuitenkin valittu pvbiisiksikin.
Mutta erityisesti kakkos- ja vitosraidat innosti ! Aaaah.

Odotan vaan että CLJ vihdoin julkistaisi sen kiertueen mistä se on vihjaillu oisko tammihelmikuusta lähtien----- :____)))))

Punnitsen tässä just, et ostanko jonkun noista värisinkuista---

Hasu
Roudari

ViestiKirjoittaja wataridori » Pe Syys 19, 2008 7:59 pm

Tällaisessa mielentilassa onkin järkevintä kirjoittaa tähän topicciin... Mutta kun....sain juuri koneelle Pünkitschin ja voi....että nämä ovat yhäkin vaan niin ihania!! <33<3 Varoitus: viesti on kirjoitettu pahemmanlaatuisissa SuG-huuruissa.

SuGuun tutustuin joskus alkukesästä....minkäköhän täällä olleen SuG-ficin kautta? Joka tapauksessa silloin, ensimmäinen kappale oli LOVE SCREAM PARTY, mutta jostain syystä se ei vieläkän ole lähelläkään SuGun parhaita kappaleita... Syytä en kyllä tiedä... Seuraavaksi tuli Alterna, ja sen video <33<3 Lopullinen syy rakastumiseen. ^^

Ihastuin SuGuun sen ihanan...pirteyden ja energisyyden takia. SuG on sellaista hyvän mielen musiikkia, se saa väkisin iloiselle tuulelle ja melkein aina kun kuuntelen vaikka Kyogen kusea tai Scheatia, hymyilen vain. ^^ Ja Takerun ääni on ihana, esimerkiksi Vi-Vi-Vissä (lempikappale toistaiseksi) kun siitä kuulee miten hän hymyilee. ^^

Parhaat kappaleet on siis...Vi-Vi-Vi, Alterna, Kyogen kuse, Primal, koko Pünkitsch(katsotaan, oonko huomenna vielä samaa mieltä...), Crimson Soda, b.r.k. ......ja lopetan tän listaamisen ennen ku oon luetellut lähes kaikki kappaleet ^^

Niin, ja klisee tähän väliin: Takerun hymy... *sulaaa* Ja Alternan PV.... Miten joku vain voi olla niin suloinen??! Viime aikoina (*köh* tänään *köh*) rakastuin kyllä Yujiinkin ^^ Pitääpi mennä raiskaamaan YouTubea... *menee raiskaamaan YouTubea*

Tällä hetkellä, tänään, nyt, SuG on kyllä ehdottomasti lempibändi!! ....Ei, tämä ei johdu siitä Pünkitschistä, ei todellakaan....Eikä varsinkaan niistä uusista (vanhoista?) kuvista, ah, Yuji niissä <3

Blogeja en ole lukenut, enkä oikein muutenkaan näitä.... *nyyhkyttää häpeissään nurkassa*

Ja ah, tuo Pünkitsch soi tuossa taustalla, rakastuin tähän minialbumiin niin totaalisesti näiden puolen tunnin aikana <33<3

wataridori
Fani

ViestiKirjoittaja supaarabitto » Su Syys 21, 2008 12:13 pm

En oikein tiiä mitä mieltä oon tästä bändistä... Joskus, kun kuulin alternan, olin ihan että ooh, hyvä bändi. Kuuntelin vähän muutakin ja SuG oli lemppareiden listalla. Nykyisin en oo niin paljoa kuunnellut, enkä oikein osaa päättää tykkäänkö vai en. XD Takerun ääni ja biisejen sävellykset on toisaalta niin ärsyttäviä, mutta toisaalta jotkut just siksi kivoja. :D

supaarabitto
Fani

ViestiKirjoittaja chouko » Su Syys 28, 2008 9:09 am

Aaaa~ SuG on rakkaus!

Joo, jäin koukkuun tuossa vuoden 2007 alussa, kun 7th breeze julkaistiin :---------------DDd .
Hui kamala, siitä on niin paljon aikaa XD

Joo, mutta nyt kun ilmestyi tämä Punkitsch.... Ennakkotilasin, ja nyt olen kyseisen mini-albumin (uuu, limited edition!) omistaja. Että rakastan sitä ♥
Olisi kyllä pakko päästä keikalle, jos SuG tulisi Suomeen. Kun eihän porukat mua minnekään Saksaan J-Rock Invasion - konserttiin päästäny .____.
it's the reason why I'm here.

chouko
Fani

ViestiKirjoittaja Kuroi » Su Syys 28, 2008 6:10 pm

AAAA, SuG :_____)
Niinkuin useilla muillakin, Alterna oli omalla kohdallani ensimmäinen biisi näiltä herroilta, ja kovaahan silloin kolahti. (huikamala, onko siitä tosiaan pian vuoden verran jo? ei uskoisi, juurihan nämä oli vielä aloitteleva pikkubändi 8----D)
toinen kesto suosikki taitaa nykyään olla tuo LOVE SCREAM PARTY.
SuG'uja en ole nyt niin kovin aktiivisesti kuunnellut, syynä tuo harvinaisen pitkä mättö kausi, joka ei soveltanut yhtään esminerkiksi SuG'un tai ayabien kaltaisia bändejä. Nyt kun alkaa tämä miun hieman oikeampi (nojoo oikeampi ja oikeampi, mutmut...) musiikkimaku tulla taas esiin, niin aloittelen uudelleen eismerkiksi edellä mainittujen bändejen kuuntelemisen.

Mutta, tiivistelmänä; Pidän SuG'un musiikista hyvin paljon, mukavan pirteää.

/// the GuS on myös tosi hyvä <3
☆~☆~☆~

Kuroi
Fani

ViestiKirjoittaja truuu » La Loka 04, 2008 8:59 pm

Ok, nyt on sit tullu uudesta biisistä prewier. Siis tosta UMBILICALista. Ja voi, mun oli nyt sitten ihan pakko kuunnella tää ja... tää on aivan ihana ;__; ♥
Okei, takerun menee vähän hassusti tossa alussa, mutta mitä pienistä. Äää tää on ihan älyttömän hyvä, en jaksais yhtään odottaa PV:tä. Se on varmaan ihan tajuttoman hyvä.

Ja tosta Punkitschista. Mitä te tykkäätte? Mikä on lempparibiisi? Kelle sopii uus tyyli parhaiten? :D

Mä itse tykkään ihan älyttömästi siitä. Mun mielestä on kiva. Ihan älyttömän kiva, mua vaan hämmenttää ne vähäsen raskaammat biisit, koska alkaa meittiä helposti, että aikooko ne mennä vähän raskaampaan suuntaan? En mä usko, enkä mä oikein tykkääkkään ajatuksesta.
Butterfly Boy ja HYSTERIC HONEY on lemppareita, molemmat on niin SuG. Tykkään siitä. Ja ah butterfly boyn pv on niin hyvä, se chiyun basso kohta on niin hyvä, se on tosi hyvän näkönen ja soittaa hyvin = perfectoooo. Ja sillee, ja ton levyn mukana tullu Making Off on jotain niin sulattavaa kamaa, että alan itkee.
Noi jätkät on vaan niin sulosia, Takeru on tosi reipas ku se jaksaa laulaa vaikka hammas vähä lohkee </3. Upee mies.
Mun mielestä nyt toi uus tyyli on ehkä eniten Yujille ja Masatolle paras. Yujin vatsa. Luoja se näyttää hyvältä, ja se tietää sen. Tai siltä se ainaki näyttää kun se hieroo sitä XDD
Ja Masato. Se tais päästä sellasen söpön prinsessamekkovaiheen yli ja siirty miehekkyyteen. Ja mä tykkään siitä, jotenki kiinnitän sen soittotaitooki nyt enemmän huomiota. Mistä se sit johtuu niin en tiiä.

Upeita ne kuitenkin on. Kuinka moni aikoo tilata noi kolme eri versiota? Mä aattelin pyytää joululahjaks ne kaikki, kattoo nyt miten onnistuu, mutta nythän ne on ennakkotilattavina tuolla cd japanissa :---D et sielt sit tilailee jeejee ! :D ♥

// Crystal, oot niin oikeessa ! XDDD oon sanonu ihan samaa tost masaton ulkonäöst. siistii, et joku muukin on noin paljo samoilla linjoilla ♥
Viimeksi muokannut truuu päivämäärä Ma Loka 06, 2008 12:33 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

truuu
Fani

ViestiKirjoittaja Crystal » Su Loka 05, 2008 4:44 pm

O___O *ryntää kuuntelemaan samplen*

Hitsit, on ne aika nopeita tekemään... 3 versiota uusimmasta singelstä! 8DD Minusta tuo sample oli ihan hyvä, toivon että se on kokonaisuudessaan hyvä. En oikei tykkää kuunnella sampleja, sillä se kappale voi olla kokonaisuudessaan hyvä(siis muusta kohdasta kuin samplesta). Näin kävi minulla butterfly BoY:n kohdalla: pelkäsin ettei tuo biisi olis hyvä, kun kuuntelin samplen. Mutta kun sain kuunneltua kokonaan sen kappaleen, se on ihana. *ww* Joo, ja se bassosoolo on... ♥_____♥ Harvoin saan kuunnella noin hyviä ja kuuluvia bassosooloja!

Mutta itse Punkitschista... mä tykkään aika paljon tästä. Nämä biisit ovat mukaansatempaavia, varsinkin butterfly BoY, "gaki? sensou? desuperaato ha totsuzen ni?" ja the last slim bullet on sellasii joista tuun iloiseksi. Minusta Takerulle ei jollakin tavalla sovi tuo karjuminen tuossa kakkosraidassa... toivottavasti hän ei sit karju paljoa tuolla uudella singlellä, pidän siitä iloisesta Takerusta. 8DDD

Ai niin, ulkonäkö viel... Pidän nykyisestä Takerun outfitistä, en pitänyt paljoa siitä edellisestä. Toiseksi parhaat ovat Yujin ja Masaton outfitit, Masaton siniset silmät ovat niin... vetoavat(= tuijotan niitä pitkään). 8DDDD
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja chouko » Ti Loka 14, 2008 11:05 am

SuGin uusimmalta levyltä tuo Gaki☆sensou〜desperado wa totsuzen ni〜 on jotain niiiiiiiin jumitettavaa XD Laitan aina repeatille levysoittimesta, haha.
Mutta se on kyl jännää (ainakin omalla kohdallani) kuinka jäin koukkuun SuGiin. Normaalisti kun tykkään enemmän raskaasta musiikista.

Hyvä musiikki, parempi mieli. Niin. :-----------DDdd ♥

Haluaisin kysellä teiltä erään kysymyksen aiheeseen liittyen:
On huhuttu, että SuG ja SCREW olisivat tulossa Suomeen vielä tänä vuonna. Mistä tämä tieto on peräisin? XD
it's the reason why I'm here.

chouko
Fani

Seuraava

Paluu Bändit # P - Z