SuG ~ Heavy Positive Rock ~

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: SuG ~ Heavy Positive Rock ~

ViestiKirjoittaja Leonor » To Tammi 17, 2013 6:38 pm

Moi!

Tahtoisiko joku Lafin SuG-faneista ottaa osaa JaME Suomen Faneilla on asiaa! -kysymyspaneeliin, missä fanit pääsevät vastailemaan yhtyeeseen liittyviin kysymyksiin julkisesti? Tämän linkin (http://www.jame-world.com/fi/articles-9 ... siaa-.html) lopusta löytyy kaava, jolla mukaan voi ilmoittautua. Aiemmista ilmoittautuneista yksi jätti vastaamatta ja yhteen ei saa yhteyttä, joten varavastaajia kaivattaisiin ^^
~~~~~~ "Moment by moment, until they die, human beings are always changing." ~MYV(•◇•)

Leonor
Teknikko

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ma Helmi 18, 2013 5:11 pm

JaME: Faneilla on asiaa!-projektissa SuG

Nyt kyllä tuntuu, että minulla oli kyllä todella surkeat sanavalinnat tuonne! (T v T) Mutta kun vastailin noihin kysymyksiin niin kun oikein alkoi miettiä, mitä kirjoittaa niin ei ollutkaan enää niin helppo vastailla niihin. Ainakaan järkevän kuuloisin lausein. Mutta kiva, että allisapp viitsi(muisti minut) minulle kertoa tuosta. :D
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

2 tykkää.
Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ma Elo 19, 2013 6:11 pm

Mmmmmmmmhhhmmh! ♥ Jos nyt oikein ymmärsin niin ainakin merkkejä comeback'istä olisi, koska ainakin uudet viralliset sivut on koottu kasaan; [klik]
Ei vielä mitään yhteistä julkaisua pojilta kai tulossa, mutta marraskuussa saadaan kuulla Takerun soolotuotantoa yhden minialbumin verran; "I 狂 U"

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » La Marras 02, 2013 8:29 pm

Kai tämänkin nyt voi tänne laittaa?
Siis Takerun soloprojektin albumin (I 狂 U) nimikko kappaleen PV onpi nyt YouTubessa. [klik]
Ja lisäksi Special Teaser Movie (joka kyllä on ollut siellä jo vähän aikaa); [klik]

Itse ihan kikseissä täällä uudesta PV'stä. (/o3o)/

1 tykkää.
Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Crystal » To Tammi 09, 2014 7:36 pm

SuG on palaamassa vuoden tauon jälkeen!

「MISSING」-single ilmestyy 19.helmikuuta ja se tulee kolmena versiona (täältä voi lukea lisää). Minulla on suuret odotukset singleä kohtaan, koska edelliset eivät valitettavasti vakuuttaneet tarpeeksi, biisit kuulostivat mielestäni samantapaisilta. Vaikka osa biisistä kuuluu videolla, en päättele vielä mitään kappaleen suhteen vaan odotan, että PV tulee.
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusione » La Joulu 27, 2014 3:18 am

Takerun soololle tein tuossa oman topicin(koska oli jo aikakin), joten sinne Uwakimonoon liittyvät uutiset!
En ookkaan SuGua pitkään aikaan kunnolla seurannu, kun vasta nyt viimeaikoina voisin sanoa todella aktiivistuvani.:D Missing:in jälkeenhän tuossa viimekesänä ilmestyi maxi-sinkku B.A.B.Y., ja nyt 19 Marraskuuta CRY OUT, joka osui ja upposi(tosin vasta toisen kuuntelun jälkeen, suguun pitää aina hetki totutella kun oon kauan kuunnellu vaa metalcorea ja siantappo jytää), en osaa kunnolla selittää mut samaan aikaan kun SuGun ihana, mukaansatempaava energinen tunnelma on säilynyt niin siihen on tullut sopivassa määrin mukaan jotain uutta. Aikuismaisuutta? Ok, en tiedä.

Erästä PV:seen kommentoinutta henkilöä lainaten:
I think SuG is one of the most dynamic and groundbreaking bands in the visual scene right now. A lot of bands in the last 5 years tend to follow a formula for visual as far as looks and sound go. But SuG is ever changing and constantly bringing new and unprecedented things to the genre. The song is so experimental and yet it's executed so well it's almost unbelievable; I think that really sets SuG apart. They're always changing and redefining what it means to be a visual kei band.

Tarviiko mun tähän muuta enää lisätä? SuG on ihana, toivon vaan että pojat jatkaa samaa rataa ja pitää lipun korkeella vielä pitkällä tulevaisuudessa.
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

1 tykkää.
illusione
Roudari

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z