UWAKIMONO

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

UWAKIMONO

ViestiKirjoittaja illusione » La Joulu 27, 2014 2:15 am

Kuva

浮気者(Uwakimono) on SuG yhtyeen vokalisti Takerun viimevuonna(2013) aloittama sooloprojekti, nimi on englanniksi käännettynä "a cheater" ja leikkisästi tarkoittaa sitä, kun Takeru soolonsa ja muiden erilaisten artistien kanssa uurastaessaan kokee "pettävänsä" omaa bändiään ja bänditovereitaan. Ensimmäisen soolo albuminsa I 狂 U (I kyou U) Takeru julkaisi 20.11.2013. Musiikki on jonkinverran hiphop painotteista, mutta siitä löytyy myös samantyyppisiä energisiä biisejä kuin itse SuGulta.

Alla olevalla videolla Takeru kertoo tarkemmin soolostaan ja ensimmäisestä I kyou U mini-albumistaan. Haastattelu on Englanniksi, ottakaa haaste vastaan ja yrittäkää saada selvää se on söpö.

Diskografia
Mini-album 20.11.2013 I kyou U
Single 22.9.2014 HELLYEAH

HELLYEAH PV
I kyou U PV
rise and fall
undermine

Tein nyt tän topicin koska mun mielestä oli aikakin. Itsehän olin aikoinani erittäin suuri SuGun fani, nyt on vuosi tai pari vierähtänyt ja kun sitten I kyou U:n ilmestyttyä chekkasin pari biisiä, saatoin todeta että oi kyllä, routa porsaan kotiin ajaa- sanonta tosiaan iskee ja uppoaa. :D Eli sekä Uwakimonoa että SuGua nyt kovasti seurailen ja sooloon olen enemmän kuin rakastunut, Takeru tuntuu soolojensa ja bändiensa kanssa olevan tällähetkellä erittäin aktiivinen ja uraauurtava artisti vk saralla, joka on hienoa koska mielestäni poitsu on raivannut tiensä huomattavan lyhyessä ajassa. Toivottavasti tahti säilyy ja lippu pysyy korkealla, wohoo.

Mutta, mahtaakohan enää löytyä innostuneita mielipiteen jakajia täältä hiljentyneestä lafista?^^
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

2 tykkää.
illusione
Roudari

Re: UWAKIMONO

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Joulu 29, 2014 2:21 pm

Kiitos tästä musiikkivinkkauksesta! En tiennyt kyseisen projektin olemassaolosta, joten vasta nyt tuli kuunneltua. (En ole erityisemmin pitänyt SuGusta, mistä syystä ei ole varmaan tullut vastaan.)

Yllättävän paljon tykkäsin noista videoista, täytyy pitää jatkossa silmällä. Aika tyylikästä settiä.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

Re: UWAKIMONO

ViestiKirjoittaja Larjus » Ti Joulu 30, 2014 11:18 am

Mä en oo koskaan pahemmin SuGua seurannut (LOVE SCREAM PARTY on kyl yhä parhautta), ja siksi sain tietää sen sooloistakin vasta viime syksynä :D Mitä nyt oon vähän kuunnellut niin ei kuulosta lainkaan hullummalta.

Ja voi luoja toi video ja Takerun enkku ;ww; ylisöpöä. Takeru on muutenkin (edelleen) pahuksen suloinen.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

Paluu Bändit # P - Z