UnsraW

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: UnsraW

ViestiKirjoittaja rairuoho » Su Touko 09, 2010 7:37 pm

Amppu kirjoitti:
rairuoho kirjoitti:Mut mua vaan ärsyttää, ku jotkut valitti siitä kuinka Yuki näytti Maolta.

Kuka näin sanoo? Täytyy jollakin selkeesti olla näössä vikaa, tai sit ei oo katsonut jomman kumman bändin kuvia tarpeeksi. XD Hahahah, miehet on niin kaukana toisistaan ja enpä oo ikinä törmännyt muutenkaan kehenkään, joka näyttäis Yuukilta. xd

haha ainaki mun bestis sanoo XDD sit oon galleriast joitai bongaillu.

AAAA musta Tetsu on aina ollu jotenki viattoman näköne XD ja ihan älyttömän söpö ♥ hehe mullon sellane salaliittoteoria et niillei oo maskei enää siks ku öö :(((( niillei ollu rahaa ostaa niit XDD no joo....

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » La Touko 22, 2010 8:52 pm

Ankka-chan kirjoitti:Mut siis, tämän 24 tunnin aikana olen tajunnut, et UnsraW on todellaki iha vitun hyvä bändi. :o Yuukista tulee kyllä aika vitusti mieleen dirujen Kyo, mut mä taisinki lukee jostain, et nii on tarkotuskin tai jotain sellasta argh en osaa selittää anteeks. ;_; Asiasta toiseen, mun lempikappale taitaa olla - 9 - :o se on jotenki jännä. Myös Gate of Death on hyvä kappale ja siin on kiva pv. :D

mun mielest Yukist ei tuu mielee Kyo :D ei laulutavallaa eikä ulkonäöllää. Okei ekaa kertaa ku kuuntelin Unsrawii, tuli sellane olo et se on vähä ku Dir en grey, mut ei se oikeestaa oo. Todellakaa yhtää. Mut aaa -9- on ihana biisi !

Ankka-chan, mitäs mieltä oot noist uusist jäsenist, Madokast ja Jinist ? :>

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » To Touko 27, 2010 9:37 pm

Amppu kirjoitti:
rairuoho kirjoitti:
Ankka-chan kirjoitti:Yuukista tulee kyllä aika vitusti mieleen dirujen Kyo, mut mä taisinki lukee jostain, et nii on tarkotuskin tai jotain sellasta argh en osaa selittää anteeks. ;_;

mun mielest Yukist ei tuu mielee Kyo :D ei laulutavallaa eikä ulkonäöllää. Okei ekaa kertaa ku kuuntelin Unsrawii, tuli sellane olo et se on vähä ku Dir en grey, mut ei se oikeestaa oo.

Mun mielestäni myöskään Yuukista ei tule mieleen Kyo, ei oo koskaan mun kohdalla edes tullut. Ja joo, monessa paikassa lukee, että se olis tarkoituskin, mut mä en ehkä muotoilisi asiaa tuollaisella tavalla. Yuuki pitää Dir en greystä hyvin paljon ja arvostaa niiden musiikkia. Yuuki on sanonut, että pitää samantyyppisen musiikin tekemisestä muttei halua baitata. Ja Yuuki ja Kyo muutenkin tuntevat jollain tasolla ja Yuuki on sanonut arvostavansa Kyota ehkä eniten kaikista muusikoista.

okei, ton kuvan sukkanaamarist Yukilla tulee kyl vähä mieleen Kyo....: http://ameblo.jp/unsraw-yuki/image-10534909613-10541641005.html siis se obscuresta :O

sain muuten vast tänää tietää, et Yuki ja Shou on ollu Vistlipin Ruin kaa samas bändis ! Siis core the childis ! >:O ainaki last.fm:n mukaan, en sit tiiä onks se kovin luotettava silleen.... :0 mut yllätyin. Ja joo kertokaa jos oon vääräs : <

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » La Touko 29, 2010 7:27 pm

Aaa nii :< no joo oliha Core the Child ehkä vähä erityyppine ku vistlip :O ainaki mitä oon kuullu, ite en oo vistlippii kuunnellu.

AINII, Unssit esiintyy jossain leffassa ! http://www.youtube.com/watch?v=fLFAr5ERI4w& tossa on linkki. Niillä on kuulemma siinä joku live tai jotai :>

湊かなえ原作、中島哲也監督、 松たか子、岡田将生、木村佳乃などが出演している 映画「告白」にUnsraWが出演しています!

2010.06.05(土)より全国東宝系にて公開。

toi on se mitä niiden virallisella sivulla luki...

OKEI miten musta tuntuu et tääl Unsrawin keskustelujutus puhuu vaa mä ja Amppu :<

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » Ma Touko 31, 2010 6:16 pm

Ankka-chan kirjoitti:
rairuoho kirjoitti:
Ankka-chan, mitäs mieltä oot noist uusist jäsenist, Madokast ja Jinist ? :>

no tuotaah.... Jin on ihan ok, en kamalammin tykkää. En oo ainakaan vielä kauheemmin ees tutustunu koko tyyppiin, mut semmoselta nopealta katsaumalta se on ihan ok heppu. Madoka taas.... oi, se on hot. :o ♥ Ite ainakin tykkään, oi varsinki ne sinimustat piilarit... ah ♥ mutta mun mielestä Jun ja Raiki oli huippuja, vituttaa vaan, ko ne eros. :s alko kyl vituttaa senki jälkee, ko olin ostanu sen levyn ja sain kuulla, et Rai ja Jun on eronnu. Ja mä ihan toivoin, että ne kaikki tyypit siinä kannessa olis vielä UnsraWis. Ja sitte ko meen ettii tietoo netistä, niin doom, ne onki eronnu. >:C stana.

Mutta siis, palatakseni siihen Kyo juttuun, niin nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei yuuki kauheammin kyota muistuta, ehkä pikkaisen. Ei se laulutapa tai ääni, mutta ulkonäkö silleen välillä. Ne irvistykset ja kaikki. >D <3

haha mäkää en oikei tykkää Jinist XD Madoka on aika outo, mulle tulee siit mielee minipossu :< johtuu kai siit et aina amebas annan sille petaa ja se on possu... XD
Rai ja Jun ei ois saanu erota..... Varsinki se, et Rai lähti, oli mulle ihan helvetin kova paikka. Ei UnsraW oo enää UnsraW ilman niitä kahta... vähä sama ku Diruist erois Kaoru ja Toshiya. No ei iha sama mut melkein. Mut jatkan Unssien tukemista vaikka jäsenet ny vaihtuki, kuha ei musa huonoo suuntaan.

No joo, toi ulkonäkö muistuttaa hieman Kyota XDDD esim just siin sukkapääkuvassa !

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » To Syys 23, 2010 11:09 pm

Aaaa että ku oon ollu paniikissa koko tän päivän.

UnsraW tulee eurooppaan marraskuussa. Mutta ei suomeen. Ette voi arvatakkaan, kuinka mua vituttaa ! :)))))

No mut keikat:

21.11.2010 E - Barcelona Salamandra 2
22.11.2010 UK - London Islington 02 Academy
23.11.2010 Berlin Magnet Club
24.11.2010 PL - Gdansk Parlament
26.11.2010 B - Lessines Centre Culturel René Magritte
27.11.2010 RUS - Moskau Klub XO

Toivottavasti pääsen sit vaikka Lontooseen tai Saksaan... Vaik vitun epätodennäköistä, kun tällä kertaa Toivo kuoli ennen ku lapamato ehti sanoa yhtään mitään :----DDDDDD

Ah täs meni sit yöunet, kun silmät on ihan turvonneet <3 :----DDDDD ja tätäki ketjua seuraa niin moni ♥

/// Ainiin, Unsseja oli kuulemma yritetty Tsukiin, mut ei sit käyny aikataulut. Eikö sitä Tsukia vois siirtää... Tai eiks ne vois tulla silti, okei, Tsukicon syö yleisöä tosi paljon, et ei olis kannattavaa. Kieltämättä vihaan rahaa nyt. .___.

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » Pe Maalis 04, 2011 4:34 pm

Voisin tulla tännekin sanomaan, että Yuuki lähti ja UnsraW hajoaa. Tämä kerrottiin jo irc-galleriassa, mutta ajattelin infota täälläkin.

Säälin, hyvin iso sääli ja harmi, koska UnsraW oli harvoja (ehkä ainoa) örinä-örinä bändejä, joista pidin. Yuukin ääni ja musiikki itsessään kuulostivat hyvältä korvissa, kulkivat hyvin yhdessä. Kuitenkin ymmärrettävää, että jos Yuuki lähtee, bändi lopettaa - jos he olisivat jatkaneet ja etsineet uuden vokalistin, olisin kieltämättä hämmentynyt ja jopa järkyttynyt. Yuukilla taas on omat henkilökohtaiset syynsä, ne selviävät jos selviävät.

Harmi vain kahden uuden jäsenen kannalta, että bändi hajoaa näin nopeasti. Toivottavasti he kaikki kuitenkin jatkavat musiikin parissa.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja rairuoho » Su Maalis 06, 2011 3:39 am

Oikeesti mun elämältä putos pohja.

Just ku aloin toipuu siitä, ettei Rai oo enää UnsraWissa, nii sit tää tulee. Mä en jostai syystä pysty uskomaan et tää on totta, ja aina ku aattelen asiaa ni mulla on sellanen olo et mä nään unta, et tää on jotai tyhmää pilaa, et mä vaa kuvittelen.

Mulla ei oo oikeesti sanoja kuvaamaan sitä kui paha olo mulla on.

rairuoho
Roudari

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z