UnsraW

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

UnsraW

ViestiKirjoittaja hayaku » Ma Elo 18, 2008 8:43 pm

Koska herrat löytyivät edellisestäkin lafista, päätin juhlistaa omaa liittymistä kirjoittamalla ensimmäisen viestin tähän! (Tai oikeastaan kopioida, muutamia lisäyksiä lukuunottamatta ei kyllä mikään ole muuttunut ;DD)

UnsraW

Kuva

Muutama kuukausi COЯE THE CHILDn hajoamisen jälkeen huhtikuussa 2006 Yuuki suostutteli Shoun aloittamaan uudessa bändissä, johon liittyivät pian myös Jun (basso), Tetsu (kitara) sekä Rai (Jokerin Satsuki)(kitara).
Nopeasti muodostuttuaan UnsraW esiintyi yksityisesti heinä- ja elokuun aikana.
SpeedDisk, joka myöhemmin loi heidän omalaatuisen imagonsa, huomioi heidät nopeasti.
Bändi esiteltiin virallisesti yleisölle ilmaisessa ID Japanin sponsoroimassa onemanissa, Gate of Deathissa, joka järjestettiin 23. elokuuta. Seuraavalla viikolla he julkaisivat ensimmäisen maxi-singlensä, -9-n, joka sisälsi COЯE THE CHILDin kappaleen Warai oni. Koska levyä painettiin vain tuhat kappaletta, myytiin se nopeasti loppuun.

Bändi julkaisi ensimmäisen mini-albuminsa, joka on kokoelma aikaisemmista singleistä, joulukuussa, jolloin he myös esiintyivät Spiral Mind onemanissa. Molemmat mini-albumin versiot myytiin loppuun jo ennakkotilauksina.

Tammikuussa 2007 bändi julkaisi ensimmäisen studioalbuminsa (Spiral Circle ~complete~), joka sisälsi minialbumin kappaleiden lisäksi kolme täysin uutta laulua ja joka julkaistiin myös Euroopassa.

Julkaisut jatkuivat maaliskuussa 2007 mini-albumin (-Calling-) merkeissä ja kesäkuussa faneja muistettiin UnsraWn ensimmäisellä Live DVD:llä, Screaming Birthday, joka julkaistiin myös Euroopassa.

Myöhemmin syksyllä ilmeisty vielä kaksi mini-albumia lisää, Abel sekä Kein. Nämä minialbumit yhdistettiin yhdeksi albumiksi Eurooppassa julkaisua varten marraskuussa.

Valitettavasti UnsraW ilmoitti jäävänsä tauolle maaliskuussa 2008 vokalisti Yuukin huonon terveydentilan takia. He ovat kuitenkin luvanneet palata takaisin lavoille heti, kun Yuuki on kunnossa!

___

Siinä siis "pieni" info. Lähes saman voit lukea täältä.
Jame vain päivittää tietojaan UnsraWsta harmittavan hitaasti. Ei siinä mitään, ymmärrän sen kyllä täysin, bändejä alkaa Jamessa olemaan jo aika tavalla.

tässä vielä siis jäsenet:

Yuuki - vocals
Rai - guitar
Tetsu - guitar
Jun - bass
Shou - drums

ja sivuja:
UnsraW Official
UnsraW fansite

___

Ja sitten vain keskustelua tästä maailman parhaasta aiheesta! Lempibiisejä? Henkilöitä? Nähty livenä?

// niini muokkasi aloitusviestiin ryhmäkuvan.

hayaku
Bändäri

Re: UnsraW

ViestiKirjoittaja Aysha » Ma Elo 18, 2008 9:51 pm

Haa! UnsraW! Bändi, jota Lynette suositteli vanhassa lafissa ja hayaku (sinä lurjus) koukutti XD

No, nyt kun olen kuunnellut enemmän ja omistan jopa kaksi levyä (Spiral Circle ~complete~ ja Abel/Kein), voin sanoa pitäväni herroista hyvin paljon. Lempikappaleisiin kuuluu nykyään IN THE FACT (jumalainen kappale...), -9-, Gate of death, Alive, Clevage ja Sora, vaikka kyllä pidän monista muistakin. En vain jaksa luetella niitä kaikkia - olen laiska ja ylpeä siitä.

Lempijäseniä... Tetsu on mielestäni varsin sievä, jos näin voi sanoa. Olen hullaantunut hänen toiseen silmäänsä. Yuukin ääni taas saa minut hämmennyksiin vielä monen kuuntelukerran jälkeenkin. Miten joku voi oikeasti niin helponkuuloisesti vaihtaa matalasta mörinästä korkeaan, puhtaaseen lauluun? Minä en vain sitä ymmärrä...
No, pidän Shousta ja Yuukista jostain syystä (tosin enemmän niistä vanhemmista kuvista heistä. Yuuki näytti paremmalta blondina -.-). Tavallaan he nousevat enemmän esille minun silmissäni, kun muut jäävät vähän vähemmälle. En vieläkään tajua Junin naamioiden ideoita.

Onko muuten Yuukin tilasta mitään uutta tietoa? Luin jossain vaiheessa jostain, että olisi selvinnyt ainakin jotain, mutta en muista mitä. Sen vain muistan, että otin silloin selville taudin hoidosta ja siinä sanottiin jokaisen tapauksen olevan erilaisia eikä ole mitään täsmällistä hoitoa jokaiselle. Mutta mikä tilanne oikeastaan on nyt?
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Elo 20, 2008 3:08 pm

Löysin tämän bändin joskus tuossa 2007 vuoden tienoilla enkä sen kummemmin tästä bändistä välittänyt. Musiikki oli silloin liian rajua minun makuuni. Silloin satuin kuuntelemaan aivan kamalasti An caféa, the GazettEa, Ayumi Hamasakia, ayabieta ja alice nine.a. UnsraWin musiikki ei silloin pahemmin iskenyt, mutta löysin tämän bändin muutama päivä sitten uudestaan ja on pakko myöntää, että minä pidän heidän musiikistaan. Kuuntelin vähän enemmän heidän biisejään ja latailin musiikkia koneelle ja nyt olen jumittanut sitä koulussa mp3:lta melkein koko ajan.

Rakastan Yuukin ääntä. Se on sellainen ihanan matala ja kun hän karjuu, minun selkäni menee ihan oikeasti kananlihalle. Yuukin ääni sopii hyvin heidän kappaleisiinsa ja minusta se on hyvä juttu, että UnsraW soittaa hiukan erilaisempaa musiikkia. Minulle sanottiin, että UnsraW matkii paljon Dir en greyta ja Sadieta. Siinä asiassa minulla on omat kantani, koska tämä bändi ei matki Sadieta eikä Dir en greyta millään tavalla. UnsraW soittaa sen verran synkempää sekä raskaampaa musiikkia, mitä Dir en grey ei enää minun mielestäni soita. Sitä paitsi, minkään bändin musiikkia ei saisi minun mielestäni verrata muiden bändien musiikkiin. Jokainen bändi/artisti soittaa ihan erilaista musiikkia.
Lempijäsen tästä bändistä... hmm... Pidän Yuukista ja Tetsusta erittäin paljon. Heidän luonteensa ovat oikein mukavat ja eivät yritä esittää mitään muuta kuin mitä ovat. Tietenkin nuo maskit ja kaikki muut ovat vain osa heitä, ei se tee heistä sellaisia, että he yrittäisivät esittää jollain tavalla. Kun kuulin ensimmäisen biisin UnsraWilta (se taisi olla -9-) olin sillein, että tämähän on ihan hyvää ja kelpo musiikkia. Nettikaverini linkitti -9- musiikkivideon ja minun oli heti pakko myöntää, että en saanut mitään selvää Yuukin laulamisesta. Siksi en siitä pahemmin välittänyt.

Nyt kuitenkin UnsraWin musiikki on lähellä minun sydäntäni ja lempibiisejäni ovat -9-, Warai oni, Karma, Maria ja HOLY SINK ja ALIVE. Jotenkin olen tykästynyt noihin biiseihin ja niitä tykkään kuluttaa aika lailla. Olen ajatellut myös ostavani heidän levynsä sitten, kun saan rahaa siihen. Levy olisi aivan varmasti ostamisen arvoinen. Toivotetaan Yuukille muuten pikaisia paranemisia ja olisi mahtavaa kuulla hänen tilastaan jotain niin kuin Aysha tuossa sanoikin. Yhteenvetona kerron, että UnsraW on kohonnut lempijiirockbändilistaani. Tulee tuossa Plastic treetä ennen, UnsraWin musiikki on oikeasti ihanaa. ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja hayaku » To Elo 21, 2008 5:56 pm

Oi ihanaa, keskustelua!
Aysha, olen koukuttanut muutaman muunkin ;DDD (olen itse aivan hullaantunut, kuten jotkut ehkä tietävätkin...)
Hei, minä suorastaan VIHASIN Yuukin mustia hiuksia (ja katkerana tapoin hänet Bloody Piratesissa, aika reilua :'DD), itkin verta ja olin jo lähettämässä fanipostia herralle ja räyhätä niistä hiuksista :'D
Sitten näinkin jonkun USKOMATTOMAN live-kuvan jossain musalehdessä ja Yuuki näytti jumalaiselta niistä hiuksista huolimatta. (Alan itkeä jo nyt ihan kohta, ok ok kokoan itseni)

Junin naamio on kertakaikkiaan nerokas! Ennen en pitänyt siitä (lue: kun olin vasta alkanut kuuntelemaan bändiä ja olin ahdasmielinen paska), mutta nyt haaveilen jopa Jun-cossin toteuttamisesta (Screaming Birthday live DVD). Ja se yksi kuva Junista ilman ötökkämaskia oli hemmetin pysäyttävä. Tuijotin sitä miljoona vuotta suu auki ja ihmettelin, onko kyseessä todella lempibändini (joo, en tunnistanut ketään. Paitsi Yuukin ja Tetsun :'DDD nyt en tajua miten en tunnistanut).

Yuukin tilasta... Hmh... En ole halunnut blogeja tarkkailla vähään aikaan. Otan asiat aina vähän liiankin vakavasti, nytkään ei ole ollut mitään keikkafiilistä kun haluan vain nähdä UnsraWn. Eikä kukaan ymmärrä minua, tear.
Tosiaan viimeisimmät tiedot, mitän olen Yuukista lukenut olivat Shoun tai Junin blogista. Sanottiin vain, että Yuuki hukkuu fanipostiin ja plaaplaa odottakaa vaan kyllä me kohta palaamme.

(MIKSI SELITÄN NÄIN PITKÄSTI?!)

akumu, UnsraWn vertaaminen Diruihin (ja ...Sadieen?) on yksi lempiaiheistani. Nimittäin suuttua. Ei siinä mitään, jos oikeasti tietää asioista jotain (juujuu, Yuuki fanittaa Kyota ja sitä rataa), mutta cmon...
Se on hassua, miten levyarvostelujakin lukiessa törmää tuohon paskaan, aivan kuin Japanista ei voisi tulla mitään muuta raskasta musiikkia kuin Dirut! (Ja oikeastaan sieltä tulee paljon raskaampaakin.)

Muutenkin, jos tähän peliin lähdetään, että katsotaan kuka matkii ketä, niin sanonpahan ensinnäkin näin: Sadie matkii siis Diruja siinä missä UnsraWkin. Minua jopa ärsyttää Sadie-nimen samankaltaisuus La:Sadie's:n kanssa :'DDD
Ja Kyo taasen matkii Kiyoharua ja tämän huomasi ennen selvästikin.
SIISPÄ, UnsraW ei matkikkaan Diruja, koska voiko matkijoita matkia? Yuukikin selkeästi matkii siis Kiyoharua eikä Kyota.
Musiikillisesti, hoovee kuunnelkaa UnsraWta ensin se pari levyä ja verratkaa sitten vielä Diruun jos voitte.

HUH, onneksi akumu olit samaa mieltä kanssani tuosta, muuten tämäkään viesti ei olisi päättynyt ikinä. Vaikka ehkä hieman aihetta sivusinkin.

__

Anteeksi tämä romaani, välillä on kiva vuodattaa ajatuksiaan, varsinkin ihmisille jotka tietävät asiasta jotain (kaverit ampuvat minut jos vielä kerrankin mainitsen Yuukin).
Peace.

hayaku
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » To Elo 21, 2008 6:27 pm

hayaku kirjoitti:akumu, UnsraWn vertaaminen Diruihin (ja ...Sadieen?) on yksi lempiaiheistani. Nimittäin suuttua. Ei siinä mitään, jos oikeasti tietää asioista jotain (juujuu, Yuuki fanittaa Kyota ja sitä rataa), mutta cmon...

--

Muutenkin, jos tähän peliin lähdetään, että katsotaan kuka matkii ketä, niin sanonpahan ensinnäkin näin: Sadie matkii siis Diruja siinä missä UnsraWkin. Minua jopa ärsyttää Sadie-nimen samankaltaisuus La:Sadie's:n kanssa :'DDD
Ja Kyo taasen matkii Kiyoharua ja tämän huomasi ennen selvästikin.

Joo siis aivan samaa mieltä! Minua itseänikin suututtaa ihan vitusti, kun UnsraWia ja Sadieta verrataan Diruihin. Miten ihmeessä kaikki voi pyöriä Dirujen ympärillä? Siis, tämäkin on vain minun mielipiteeni, mutta kuitenkin: Kyo matkii Kiyoharua, Mao matkii Kyoa sitten taas pukeutumistyylissä sekä hiustyylissä ja Yuuki matkii Kyoa, ei Maoa. Minä olen ainakin niin paljon tätä mieltä, että minun mielipidettäni on liian vaikeaa päästä pyöräyttämään ympäri.
Minä en vertaile bändejä koskaan toisiinsa, minulle on see ja sama matkiiko joku bändi jotain muuta bändiä vai ei. Tuo seikka vain sattui häiritsemään minua, koska olen kuullut, kun tuosta aiheesta ollaan miljoona kertaa minulle valitettu. Päädyin sitten itsekin ilmaisemaan oman mielipiteeni.

Ehkä Dirut soittavat erittäin raskasta musiikkia, mitä Japanista on lähtösin, mutta minulle on tullut sellainen olo, että he eivät enää panosta melkein yhtään. Toisin sanoen, Dirujen musiikki on nykyisin vauvanpaskaa nailonsukassa. Ja hei! Kenenkään ei pidä suuttua tästä 8( Tämä oli vain minun mielipiteeni! En tällä kommentillani tarkoita yhtään sitä, että Dirut soittaisivat huonoa musiikkia, en ollenkaan. Heidän musiikkinsa on muuttunut nyt vain vähän oudompaan suuntaan.

Ja olen taasen samaa mieltä kuin hayaku, kuunnelkaa ensimmäiseksi pari UnsraWn levyä ennen kuin vertaatte tätä bändiä Diruihin tai Sadieen 8DDD Kiitos, tämä oli offia </3

Eikä tästä kommentista saa suuttua 8<

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja kisuneko » Su Elo 24, 2008 8:35 pm

^ Komppaan teitä täysin.

Musiikillisesti en kauheasti huomaa samankaltaisuutta (joojoo raskaat kitarat, etc.) Mutta UnsraWin musiikki iskee ainakin muhun enemmän.
En nyt noita akumun ja hayakun sanomisia ala tässä toistamaan, mutta jooh.

UnsraW.. on ihana ♥ Tällä hetkellä omistan vain spiral circle ~complete~n, mutta ehkä kiltti joulupukki toisi tähän huusholliin abel/keinin ja screaming birthdayn :'D Lempijäsen taitaa olla yuuki. Paranisi pian että pääsisivät herrat eurooppaankin päin tulemaan :< UnsraW olsii niin pakko nähdä livenä. Samaa mieltä olen, että yuukille sopii paremmin vaaleat hiukset.

Lempikappaleita taitaapi olla gate of death, dust to dust, sakura no namida, sora ja clevagee :D oyasumi on myös aivan ihana kappale <3

Yuukin ääni taas saa minut hämmennyksiin vielä monen kuuntelukerran jälkeenkin. Miten joku voi oikeasti niin helponkuuloisesti vaihtaa matalasta mörinästä korkeaan, puhtaaseen lauluun?

Samaa mieltä. Yuukin ääni on aivan uskomaton o_o

UnsraWin taisin löytää ehkä... Olisikohan ollut lokakuu vuotta 2007? Aluksi ajattelin että voi harranjestas mitä örinää, mutta jotenkin vain pari biisiä jumittui mp3lleni, ja kun aikani niitä kuuntelin, halusin kuulla lisää UnsraWia ja nyt olen, miten nyt sanoisi... Koukussa.

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja hayaku » Ma Syys 01, 2008 9:13 pm

Aww lisää ihmisiä jotka jakavat samoja ihastumisen kohteita kuin minä!

mutta juu, akumu, ei minullakaan mitään ole diruja vastaan, kyllä minä heitäkin kuuntelen ja seuraan, mutta UnsraW on noussut läheisemmäksi.
Bändien vertailu yleensäkin sucks ass. Minulla keittää aina kun jotain ihanaa indies-bändiä, jonka musiikin minä näen loistavan hiomattomana ja kehityskelpoisena, verrataan suosittuun sontaan such as dirut ja gazetto. Ei tästä enää enempää.

Minulle on syntynyt ajan kanssa tietty addiktio tuohon -9- biisiin! Ei hemmetti, siinä tulee niin selkeästi esille tuo Yuukin kyky vaihtaa örinästä siihen IHANAAN puhtaaseen. Huh, miten jonkun ääni voi iskeä selkäytimeen noin? Olen saanut Yuukin korkeista & puhtaista äänistä kylmiä väreitä siitä asti kun ensimmäisen biisin kuulin ja niitä tulee edelleen!

Mitä mieltä muuten olette, mikä on teidän mielestänne niin sanotusti paras levy, jonka pojat ovat saaneet aikaan? Jos lasketaan Spiral Circle ~complete~, Calling ja Abel/Kein?

Kysyin tosi hankalan kysymyksen itselleni ainakin vastata... Nuo levyt ovat minun korvaani tosi erilaisia! Biiseiltään ja tunnelmaltaan. Mutta koska vertaan levyjä yleensä sillä tavoin, miltä löytyy eniten biisejä, mitä rakastan, voittajaksi selviytyy... tittiditiiiii: Calling! Okei, epäreilua kun siinä on vähemmän biisejä kun noissa euroversioissa, mutta minkäs teet :'D
Under the Skin, Enshoku no yume, Alive, Last Quarter.... oh lord mercy!!!

Joskus jonkun kaverin kanssa pidettiin pitkä juttelusessio Spiral Circle ~complete~n ja Abel/Kein erilaisuudesta. Ne oikeasti ovat TÄYSIN erilaisia, ainakin minun mielestäni, kun ne peräkkäin kuuntelen!

Ottakaa kantaa ystäväiseni!

hayaku
Bändäri

ViestiKirjoittaja Aysha » Ke Syys 03, 2008 11:58 am

Näin pikaisesti yhdyn akumun, hayakun ja varmasti monen muun kanssa siihen, ettei UnsraW matki mitenkään Dir en Greytä. Sen todistaa jo se, etten vieläkään fanita tai erityisemmin kuuntele Diruja, vaikka muutama kappale on ihan kaunis.

Hauska huomata, ettei tosiaan ole ainoa, joka on hulluna -9- biisiin XD Se on vain jotain uskomatonta ja tavallaan odottamatonta, jos tuijottaa liikaa Yuukin kuvaa (mitä minä teen hyvin usein).

Pistit muuten aika pahan, hayaku. Mikä noista kolmesta paras... Callingissa tosiaan on todella hyvät kappaleet, mutta olisi niitä raitoja voinut olla enemmän. En voi tuosta levystä hirveästi sanoa mitään, kun olen kuunnellut eniten siltä levyltä vain kahta kappaletta, koska levyä en omista. Omistan nykyään Spiral Circle ~complete~n ja Abel/Keinin, että niitä on hiukan parempi verrata keskenään...
Kallistun itse ehkä tuohon Spiral Circle ~complete~n, koska oli bändiltä ensimmäinen levy ja siinä on -9-, IN THE FACT ja Gate of death + tietenkin oikein kiva dvd, jossa on ekasta ja vikasta PV:t.

Yhdyn muuten tuohon mielipiteesi noiden kahden levyn erilaisuudesta. Kun ostin animeconista Abel/Keinin, oletin sieltä tulevan enemmän samanlaista tykitystä, kuin Spiral Circlessä (anteeksi, olen laiska kirjoittamaan). Sen huomaa, vaikkei mitenkään erityisemmin istuisi alas ja kuuntelisi. Minä olen kiinnittänyt tähän huomiota kesken kirjoittamisen.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja hayaku » To Syys 04, 2008 1:27 pm

Niin, Amppu, en minäkään osaa huonoa biisiä UnsraWlta nimetä. osaan vain nimetä parhaiden joukosta ne jumalaisen ihanat ;DD
toki olen joihinkin biiseihin yksinkertaisesti kyllästynyt, mikä on sinänsä sääli.
esimerkiksi Black Outin olen kuluttanut jotenkin loppuun :'D

jotenkin tunnen spiral circlen olevan läheisempi levy itselleni, ehkä siksi että sen kautta poikiin ensimmäisen kerran rakastuin tai jotain muuta, muttaaa... Abel/Keinilla on jotain tosi helmiä, omat suosikit Sakura no Namida (oi Yuukin tuskaisen kuuloinen ääni ja soittimet vain hiljaisena taustalla, hui, pyörryttää) ja CLEVAGE. Ne ovat niitä niinsanottuja kestosuosikkeja myöskin.

On muuten huomattavasti vaikeampaa keksiä lempibändiltään biisejä joista EI pidä kuin niitä joista pitää :'D mutta koska UnsraWta luukutan joka päivä varsin runsaasti, pystyn erottelemaan.

näin vielä lopuksi, eilen iski taas hirveä himo lähettää fanipostia UnsraWlle. Yuukille olen jo lähettänyt, joten mietin Junia. En vain tarkalleen ottaen tiedä, mitä sanoisin. Olisihan se noloa lähettää itkunsekaista ihkutusta omille idoleilleen, sitten kun sitä jälkeenpäin ajattelee :'D

hayaku
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ailesoku » Ke Joulu 03, 2008 1:56 pm

Löysin bändin entisen poikaystäväni kautta joskus syksyllä 2006 eli juuri heidän ensimmäisen singlensä aikoihin. Silloin biisi -9- koukutti pahasti, enkä voinut olla ihmettelemättä sitä Yuukin örinää. Oli se vaan sellaista nannaa, kun miettii, että kuuntelen laulajia myös örinän perusteella. Joo. Tietenkään menneisyyden death metalin kuuntelulla ei ollut osuutta asiaan...

Mulla jäi kai bändi aika lailla unholaan siinä kevään 2007 paikkeilla, kun kaiken maailman muut visual kei-bändit tulivat kuvioihin. Pikkuveljeni oli kuitenkin innostunut ekan sinkun perusteella sen verta, että oli hankkinut lisää musiikkia heiltä. Hän myös informoi mua siitä, että muutamat biisit ovat edellisen bändin, COЯE THE CHILDin tuotantoa. En silleen ottanut huomioon, vaan keskityin edelleen muuhun fanitukseen.

Joskus elo-syyskuussa 2007 ostin veikalle synttärilahjaksi tuon Screaming Birthday DVD:n, jota sitten minäkin jossain vaiheessa eksyin katsomaan. Muistan, että katsoimme sitä oikein ajatuksella, jonka jälkeen päädyin tekemään Livejournaliin merkinnän siitä, kuinka vittumaisia faneja voikaan olla, kun Yuuki veti ihan tunteella koko settiä, eikä mitään responssia faneilta - kuin nämä eivät olisi koko bändiä kuunnelleetkaan, vain muodon vuoksi tulleet katsomaan keikkaa. Ajattelin silloin, että nyt tulee jotain raivopäisiä Unssi-faneja sekoilemaan mulle siitä, mutta sain yllättävän hyvää kannustusta. Tokihan sieltä tuli sitä perusjuttua, että "nokun japanilaiset fanit on pidättyväisiä--", mutta siihen oli pakko vain vastata, ettei mikään ihme, että japanilaisille bändeille ulkomaat maittaa. =)

Lempibiisejä bändiltä löytyy -9-, Maria, Kyuumin -oyasumi- (alk.per. COЯE THE CHILD), Karma, IN THE FACT, Mawari dama ni terasareta umi wa namida ni karete (alk.per. COЯE THE CHILD), Holy Sink, ADDICTED TO IT, Enshoku no yume ja Last quarter. COЯElta tykkään erityisesti - muutaman uusioversion lisäksi - myös biisistä FLOW -er-.

Lempijäsenet ovat kai Rai ja Sho. Junille tulee silti naureskeltua ihan helvetin usein. XD

Kuuntelen oikeastaan kaikkia levyjä, joten on paha sanoa tuohon mitään. Vaikka yllämainitut biisit ovat nousseet muiden yläpuolelle mun lempibiiseissä, kuuntelen silti aika säännöllisesti muitakin.

Haluan Unssit Suomeen! What's wrong with Yuuki? >.<

Ailesoku

ViestiKirjoittaja mare » Ke Joulu 03, 2008 3:44 pm

asd minäkin.

eka kerta, kun UnsraWia kuuntelin, oli ... noin vuosi sitten? suurin piirtein, en oo varma. aluksi mietin pitkään, että mitä ihmettä tää musiikki on, eihä tää oo musiikkia ollenkaa. tämmöstä hassua vaan. Yuukin äänikin kuulosti jotenki kovin erilaiselta, enkä jotenki osannu sisäistää sitä.
mutta jotain siinä musiikissa on semmosta, että aina päivä toisensa perään palasin kuuntelemaan sitä ... ja kappas kettua, siinähän onki sitte yks hienoimmista bändeistä ever. 8'D

hmm. kesällä tarttu levykaupasta jossain välissä mukaan Abel/Kein, ja olinko edes mielissäni, ku kuulin kaverin myyvän Spiral Circlensä ( .. en kyllä ymmärrä, miten hän sen raaski myydä .... ). ja riipaisi muuten sydämeen aika ison kuopan, ku olin vähä ontolla rahatilanteella käymässä Keltaisessa Jäänsärkijässä stadissa, ja kävelin Screaming Birthdayn ohi ...... >8( en aio sitä katsoa ennen, ku saan sen DVD:n käsiini. itselleni siis. ja lempikappaleeksi voisin ehkä ihan ilman mitään epäröintiä sanoa Addicted to It:in. aluksi kuuntelin sitä miettien, että mikäs kumman biisi se tämä on, ihan häröt kitarat ja kaikki, mutta ajan myötä opin tykkäämään siitä biisistä, ja nykyään tahtoo mennä silmät ristiin sitä kuunnellessa. Yuukin ääni ja öalsjdö aaaaah mmmh. rakastan sitä. .. ja muita lemppareita on ehkä Alive, Sora, Mawari dama ni terasareta umi wa namida ni karete ja Tsuiokuno Kanata. ja inhokkibiisit .. ei semmosia oo. o-o vaikka yleensä jokaiselta bändiltä jota kuuntelen, löytyy semmonenkin.

lempi albumi? tiettekö, iha helvetin hankala kysymys. sen tiedän, että se on joko Abel/Kein tai Calling, mutta sen enempää tuskin tiedänkään.
Callingin myötä mun rakkaus ansurouta kohtaan kuitenki sillain .. nosti päätään. Abel/Kein taas koukutti lisää. Spiral Circle on mulle ollu aina semmonen kiva silloin tällöin -albumi.
silleen- tykkään enemmän Abel/Kein biiseistä näin kaiken kaikkiaan. siinä on ihan sikana hyviä biisejä, including Addicted to It ja Sora ja kaikki ah, mutta Callingissa kaikki kappaleet jotenki passaa vaan nii jumalattoman hyvin yhteen, vaikka oon jo muutaman biisin siitä kuluttanu iha loppuun. ehkä jos on pakko sanoa se lemppari, niin Abel/Kein.

lemppari jäsen .. Yuuki se on, siitä ei ole epäilystäkään. mua hämää, ku oon melkeen yksin sen fanclubi-yhteisössä galleriassa, vaikka se mies ansaitsis enemmän. 8<<< yleensä en tykkää Yuukin kaltaisista miehistä ollenkaan, mutta tuo on kyllä jotenki niin viehättävä persoona, että se vaan vetää puoleensa. ku opin pitämään sen lauluäänestä, tiesin jo sillon, että tuun vielä pitämään tästä miehestä tooosi paljo. sillä on kaiken lisäksi nii paljo egoa, että se on jopa aika sulonen. sitten ku se sattuu unohtamaan pieneksi hetkeksi sen egon ja hymyilee oikeen ihanasti (pelottavan isolla suullaan o.o), nii .. aww kai siinä nyt kuka tahansa sulaa. :<< ja kaiken lisäksi se mies on nii jumalattoman hot, että lkesjkflsk voisin tuojottaa sitä vaikka kymmenen päivää putkeen tylsistymättä. ... no joo. menee ehkä ihkuttamiseksi, jos jatkan. XD

mut öö .. ehkei tässä postauksessa oo mitään järkeä, mutta anti nyt mennä vaan. DD:: sen verran vielä sanon, etten ymmärrä yhtään, miksi UnsraWia verrataan Diruihin ja/tai Sadieen, koska näiden kaikkien kolmen bändin musiikit on loppujen lopuksi täysin eri maata. en vaan ymmärrä. en kyllä niinkään menis sanomaan, että Kyo matkis Kiyoharua tai Mao Kyota, koska .. neki on loppujen lopuksi aika lailla ihan eri tyyppejä. okei kyllähän osa tyypeistä fanittaa toisiaan, mut .. lsöjdk lol ei mee jakeluun mun kohalla. :'D

ps vielä sen verra, että oisin valmis vaikka myymään sieluni, jotta Yuuki parantuis. mikään ei oikeen nyt inspais nii paljoa, ku UnsraWin keikka.
Kuva
in fact anyone hates it.

mare
Bändäri

ViestiKirjoittaja Deru » To Tammi 22, 2009 10:57 pm

UnsraW... Olen Ampun kanssa aika samaa mieltä siitä, ettei näiltä tunnu edes löytyvän huonoja biisejä.

Dir en greyn matkimisesta puheenollen... Ainakin Yuuki fanittaa Dirua, mutta vaikute on tässä se sana, ei niinkään matkiminen. Vaikka minä(kään) en oikeastaan ajattele että UnsraW (ainakaan mitenkään järisyttävästi) kuulostaisi Dirulta.

No joo, asia-asiaan... Kuulin UnsraWulta ensimmäiseksi kappaleen Karma, johon rakastuin totaalisesti. Luukutin sitä varmaan pari kuukautta tai ehkä jopa puoli vuotta kuuntelematta muita biisejä. Sitten kuitenkin tuli sellanen "tahtoo kuulla lisää" -tunne joten latasin jotain muitakin biisejä kuten IN THE FACT, EVE, Holy Sink jne. Kuuntelin sitten noin kahdeksaa biisiä kunnes ostin Spiral Circlen. Sen avulla vasta oikeastaan tosiaan aloin fanittaa UnsraWia. Nyt lempibiiseikseni Karman lisäksi on muodostunut mm. IN THE FACT, Maria, Dust to Dust, STARVING MOON, Platonic Bitch, Social Faker, DRAIN, BLACK OUT, Last quarter, ALIVE, Under the skin, CLEVAGE (♥), ADDICTED TO IT, .S.I.G... köh, siis lukemattomia biisejä. Vaikea nästä on parhainta valita. Tosin GLEVAGE nyt iskee aika pirun hyvin, kuten myös Social Faker ja Platonic Bitch, mutta arvaako sitä niitäkään jalustalle nostaa...

Lempialbumi on luultavasti Abel/Kein. Sillä vaan tuntuu olevan suurin osa näistä supersuosikeista.

Sitten taas lempijäsen. Se on kai alusta asti ollut Tetsu. Jotenkin tykästyin siihen heti, en tiedä oliko se sitten vain niin suloinen. 8) Yuuki tulee kyllä hyvänä kakkosena, jostain syystä hän ja Tetsu ovat päässeet paljon "lähemmäksi" mua kuin kolme muuta jäsentä. (Viimeksi tänään tosin yllätin itseni ajattelemasta jotain tyyliin "on noi kaikki unsrawit oikeastaan aika ihania ♥".) Ja Yuukin ääni on mahtava.

En btw meinannut alussa millään oppia tyyppien nimiä. Piti vaan koettaa ajatella "Jun kuten Phantasmagoriassa, Yuuki kuten An Cafessa, Tetsu kuten L'Arc~en~Cielissä, Shou kuten arisussa ja Rai on special".

mare kirjoitti:ps vielä sen verra, että oisin valmis vaikka myymään sieluni, jotta Yuuki parantuis. mikään ei oikeen nyt inspais nii paljoa, ku UnsraWin keikka.

Sama juttu. Oon niin monta kertaa jo haaveillu siitä että UnsraW tulis Suomeen. Se olis ehkä hienointa. (Tajusin muuten vähän aikaa sitten että helei tässähän on mun nykynen lempibändini. Bye bye, Gaze "4-ever the no. 1".)
Toivon ettei UnsraW kaiken maailman ihmehuhuista (Junin liikenneonnettomuus, Rain toiseen bändiin liittyminen, etc) huolimatta ainakaan kokonaan hajoa. :s
来年あの場所で会おうか...

Deru
Fani

ViestiKirjoittaja Tricen » Pe Kesä 26, 2009 6:15 pm

JaMe kirjoitti:Laulaja Yuukin keuhkosairauden takia yli vuosi sitten tauolle jäänyt UnsraW on fanien iloksi vihdoin tekemässä paluuta. Vielä ei ole kuitenkaan varmaa tietoa muusta kuin kahdesta paluukeikasta. Ne järjestetään Takadanobaba AREAlla alle kahden kuukauden päästä, 22. ja 23.8. UnsraW esiintyy tapahtumissa yhdessä muiden yhtyeiden kanssa.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja randomi » La Kesä 27, 2009 7:07 pm

Musta toi on tosi mahtava juttu, että tekevät Comebackin. Mitä olen lukenut, heidänhän piti tehdä jonkun muun bändin kanssa (Lynch. kenties?) twoman keikkoja euroopassa, ennenkuin Yuuki sairastui. En tiedä, en muista. xD

Ja sitten mua rupes harmittamaan tosi paljon, että lempijäseneni JUN eroaa bändistä, koska ei pystynyt soittamaan kun oli käsi kipeä auto-onnettomuuden takia. Ikävää.

Muttaaa, toivottavasti nähdään tämäkin bändi vielä livenä Euroopassa, Suomessa mieluiten.

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja randomi » Ma Kesä 29, 2009 1:44 pm

^---- luin sen täältä kliks. pitää rullata hieman alas.

Tosiaan, ite en tiedä muutakuin, että JUN joutui siihen auto onnettomuuteen, ja käsi meni kipeäks. Ja mä vähän epäilen, että JUN tulee vielä takaisin.

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja whoew » To Tammi 14, 2010 6:20 pm

Jame kirjoitti:Ensi kuussa ensimmäisen Euroopan-kiertueensa pitävä UnsraW on ilmoittanut virallisilla sivuillaan kitaristi Rai jättävän kokoonpanon. Mies poistuu bändin riveistä 27. helmikuuta.

En vaan voi uskoo tätä.
Kädet tärisee, ja itken.

Ensin Jun ja nyt Rai.

whoew
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 23, 2010 11:46 am

Kuulin tästä jo vähän aikaa sitten, mutta mua harmittaa edelleenkin.

Oon samaa mieltä Ampun kanssa, että harmittaa just sen takia, et ku UnsraW on tosiaankin joutunu kokemaan kaikenlaista paskaa tässä viimeisien vuosien aikana. Ei oikeestaan Rain lähtö oo mitenkään kova pala, eikä ollut Juninkaan lähtö. Tietenkin se harmittaa, koska ei voi nähdä heitä enää sitten kasassa livenä vaikka sitten joskus tulevaisuudessa. Tukholmankin keikka peruuntui kuulemma siksi, ettei lippuja myyty tarpeeksi. Oon aika hämmentynyt, että näin voi käydä niin lyhyessä ajassa jollekin bändille.

UnsraW on mulle rakas bändi ja toivon todellakin, että he keksivät keinon päästä tuolta pohjalta ylös.

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Gilraen » La Tammi 23, 2010 4:06 pm

UnsraW on vasta hiljattain alkanut kiinnostaa minua, ja joululahjaksi sain heidän Screaming Birthday -DVD:nsä ja myöhemmin ostin Spiral Circlen. Nyt olen jo aivan ihastunut bändiin, vaikka aivan kunnon faniksi en vielä itseäni sanoisi. Heidän tyylinsä, niin musiikin kuin ulkoasun puolella, on mukavan erilainen kuin yhdenkään muun kuuntelemani bändin. Aluksi hieman vieroksuin heidän "raakuuttaan", mutta nykyään olen vain hulluna juuri kaikkeen sellaiseen.

Ei liene siis ihme, että uutinen Rain lähtemisestä otti päähän. Hän ei ole koskaan kiehtonut minua erityisen paljon - ei ainakaan Tetsuun verrattuna - mutta silti ketuttaa. Vähän mietityttää nähdä, miten UnsraW aikoo tulevaisuudessa pärjätä vokalistin, rumpalin ja yhden kitaristin voimin.
Olin jo ehtinyt toivoa, että UnsraW tulisi Suomeen monen muun Euroopan maan lisäksi, mutta eihän niin sitten käy. Ja nyt on se Ruotsinkin keikka peruttu. Harmittaa koko bändin puolesta, ja olen alkanut jo vähän varautua siihen mahdollisuuteen, että he lopettavat, koska eihän se nyt aivan mahdoton ole. Ja jos osaan odottaa sitä uutista, ei pettymyskään ole ihan niin paha. Mutten todellakaan toivo heidän lopettavan, päinvastoin, haluaisin heidän vain saavan äkkiä edes uuden basistin ja lisää suosiota täälläkin päin maailmaa.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja rairuoho » Ti Touko 04, 2010 5:26 pm

Rakastan UnsraWia.

Se bändi on joutunu kokemaan kaikenlaista paskaa viimeaikoina, erityisesti toi Rain lähtö otti päähän niin helvetisti, ainaki mua. Rakastan sitä miestä. Heh kuulostan ihan ihkuttavalt pikkuernult mut. Junin lähtö ei niin paljoa harmittanut, koska Jun ei ollu nii läheinen mulle (khihihi mitä nyt lähentyny piggun kautta ! XD). Mut tottakai se harmittaa kun lempibändist lähtee jäseniä .__. kokoonpano ei oo enää ehjä...

Mulla on levyistä vaan toi Spiral Circle ja DVD Screaming Birthday :> aattelin kyl hankkia ainakin ton uuden mini-albumin, Guiltyn ! Ja tottakai Abel-Kainin heti ku saan enemmä rahaa levyihin.

Aaaa Yukin (anteeks, sanon Yuki, koska en oo tottunu sanomaan Yuuki) ääni on ihan helvetin hyvä, ja kehittyy kokoajan ! Varsinkin ne karjunnat *Q* Ja se vetää hyvin sellasii aggressiivisempia sekä pehmeempii biisei, tykkään.

Mitä mieltä te ootte Jinistä tai Madokasta ? Mä en oo niihin kovin paljoa perehtyny, mut en jotenki tykkää Jinist kovin paljoo... Jotenki vaa se vaikuttaa... emt. Madoka on oikeestaa kivempi ku Jin, koska se on salaperäinen >:0 mut Madoka ei vois koskaan voittaa Raita mun top-listal.

Biiseistä en osaa valita suosikkia, yleensä se riippuu ihan mielialasta mikä menee !

Mut mua vaan harmittaa joidenki biisien samankaltaisuus Spiral Circles ja Abel-Keinis. Tai siis nii.. Ei ne silleen oo samankaltasii, mut alussa kun jonkun biisin kuulee, on vähän sekaisin et mikäs siellä nyt soikaan (esim. IN THE FACT ja [REW]). Ainakin mun mielestä, saattaahan se meikäläisen musiikkikorva olla pielessä :>

Aaah nyt pääsen valittamaan tässä sitä suurta vitutusta siitä, ettei UnsraW tullu suomeen eikä itellä ollu varaa mennä niitä ulkomaille kattomaan <3 Vaikka kuinka yritin säästää ja kerätä rahaa, en saanu millään rahaa. Luotin siihen, että ne tulis vielä suomeen .__. ja paskat tullu. Eniten mua harmittaa se, että olisin nähny vielä Rain tässä bändis, ja se, että ois ollu helvetin makeeta olla toivottamassa Unssit tervettulleiks eurooppaan ! Vaikka näyttämällä ne tissit Yukille siel yleisös XD... nooh, mut enköhän mä ne täs parin vuoden sisään nää, varsinkii jos Japaniin lähtis kattoo :>

toivotaan vaan parasta tälle bändille, loistava tulevaisuus edessä vaikka kaikkee huono-onnista onki tapahtunu ♥

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja rairuoho » To Touko 06, 2010 2:54 pm

Amppu kirjoitti:
rairuoho kirjoitti:Mitä mieltä te ootte Jinistä tai Madokasta ?

Mä taas tykkään enemmän Jinistä! : D Itse asiassa se varmaan on mun lemppari tällä hetkellä bändistä. Madoka on ainakin tähän mennessä jäänyt mulle jotenkin hirveen etäiseksi, mut toisaalta, enhän oo sen blogia seurannutkaan. Jin vaikuttaa mun mielestä aivan hirvittävän faniystävälliseltä (ystävillisin ehkä jopa tässä suhteessa), mikä vaan on tosi hyvä! Mutta toivotan oikein tervetulleeksi miehet bändiin, parempi vaihtoehto tämä kuin bändin hajoaminen. :) Vaikka eihän kumpikaan tietysti Junia tai Raita korvaa. Ei konkreettisesti, eikä sit mulle henkilökohtaisestikaan.

haha, mä stalkkaan kaikkien blogii XD Rain ja Juninki.... kauhee työ, mut en jaksa koskaa kääntää niit :C kattelen vaa kuvia lol.

Ainii piti tulla tohon UnsraWin vertaamiseen sanomaa ! Ekan kerran ku kuuntelin UnsraWia, ni aattelin et se on samankaltasta ku Diru. En tosi sillon ees kuunnellu DIr en greytä juurikaa XDDDD ja toi Sadie-juttu. Sadiee en oo kuunnellu ku tosi vähä, ni en osaa sanoa. Mut mua vaan ärsyttää, ku jotkut valitti siitä kuinka Yuki näytti Maolta. (OKEI sanokaa jos oon vääräs ja se ei oo Mao / eikä oo Sadiest) :(
mut joo... Mut mun mielest toi on aika typerää sillee sanoo, et joku bändi kuulostaa samalt ku toinen, varsinkaa jos ne ei kuulosta. Esim Vajran joku biisi, en muista mikä, kuulosti ihan samalta ku Dir en greyn hydra666, ainaki alusta. Oho tää alkaa menee aika offtopiciks, ku selitän vaan Diruist.

Mut mites on, miltä bändin uus look teiän mielestä näyttää ? Kuva
tossa on kuva XD en nyt parempaa täl hetkel löytäny, ku toi on ehkä vähä Yuki-painotteinen... Must tuntuu et niil on oma armeija :( no joo XDD ps häiritsee ku tos kuvassa vaan Jinillä ja Yukilla on toi vyö... >:C

rairuoho
Roudari

Seuraava

Paluu Bändit # P - Z