Vidoll

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Vidoll

ViestiKirjoittaja Avalyn » Pe Elo 05, 2011 8:57 pm

Hienoa huomata, että kumpikaan teistä ei ole tulossa nirhaamaan minua. :D Ilmeisesti kaikille jäi myös suhteellisen hyvä maku suuhun. Olen itse iloinen, kun pystyin tällä kertaa väittelemään ilman mitään ahdistusta, kun silloin Vidollin hajotessa olin ihan itku kurkussa täällä. Aivotkin toimivat paremmin kun ottaa vähän rauhallisemmin. ^^

Sinällään mielenkiintoista, että toivoitte uusia faktoja, koska en minä edes pyrkinyt esittämään uusia faktoja vaan tulkitsemaan eriävällä tavalla vanhoja. Minkäpä teille uuden faktan minä muka edes pystyisin lyömään pöytään? :D Toisaalta vähän sama myös toisinpäin sikäli, että olen kuullut Yuugilta melkein kaiken Vidolliin liittyvän - joskin kaikkea en aina muista. Uusia näkemyksiä yritin kyllä tarjoilla, mutta no, jos ne eivät maistuneet teille, niin ehkä ne maistuivat muille topicin lukijoille, mistäs sitä tietää. Toivossa on hyvä elää ja Uskossa kuolla, sanoi lapamato. xD

Mitä väittelytaitoihin tulee, niin totta kai minulle riittää kehittämisen varaa. Pieni turhautuminen vastapuolen argumentteihin taisi kylläkin olla molemminpuolista. Toisaalta ei sellaista väittelyä taida ollakaan, jossa ei välillä olisi myös niitä vähän heikompia argumentteja mukana kummaltakin osapuolelta. Tulevaisuuden kannalta hyödyllisintä lienee se, että opin näkemään sekä omien argumenttieni että teidän argumenttienne porsaanreiät. Lisäksi opin havainnoimaan eroja meidän kaikkien väittelytyylien välillä, mikä oli yllättävän mielenkiintoista.

Olen kyllä ihan samaa mieltä siitä, että Vidoll on meille huono väittelykohde, koska siihen liittyy liikaa tunteita. Täytyy ensi kerralla valita aihe paremmin. ;D

Totta kai minä idealistina toivon parasta, mikä idealisti minä muuten olisin. :D Oikeastaan en kuitenkaan tarkoittanut, että odottaisin teidän vaihtavan mielipiteitänne Terosta ja Juista. Minulle riittää ihan vain se, ettei negatiivisia mielipiteitä kenestäkään jäsenestä tuoda tässä topicissa enää jatkossa esiin, vaikka niitä olisi. Kukaan meistä ei selvästikään halua kuulla artistiaan haukuttavan ulkomusiikillisista syistä tai tämän uudelle uralle toivotettavan pahaa, joten koetetaan viimeiseen asti välttää sitä, jotta topicin ilmapiiri paranisi. Ja ei, tämä ei tietenkään tarkoita, että jos joku kuuntelee Juin soololevyn, toteaa sen olevan miljoona kertaa Vidollin tuotantoa huonompaa, tulee tähän topicciin ja kertoo mielipiteensä perustelujen kera, niin se olisi mielestäni kiellettyä. Ei, musiikillinen keskustelu on aina tervetullutta, eikä vääriä mielipiteitä ole. ^^

Ja ah, ei minulla ole Ramen toimista mitään muuta sanottavaa kuin se, että sellaisia riitoja harvoin on, joissa kaikissa osapuolissa ei olisi ainakin jotain pientä vikaa. Ulkopuolisen tuskin kuitenkaan kannattaa yrittää niitä vikoja osoitella, kun vain riidan osapuolet tietävät totuuden siitä, mitä on sanottu ja tehty. (Jos nyt haluatte syystä tai toisesta keskustella vielä lisää tästä asiasta tai jostain muusta sanomastani, niin tehdään se sitten tämän topicin ulkopuolella, jotta ei alkaisi uusi väittely heti perään. :D)

Asiasta toiseen, minusta olisi hauskaa jo tietää, keitä Rame uuteen bändiinsä nappaa mukaan. ^^ Näkisin mieluusti sekä Shunin että Girun mukana, mutta en kyllä yhtään uskalla arvailla, ovatko he lähdössä vai eivät. Minua mietityttää myös se, millainen Ramen uuden bändin konsepti tulee olemaan. Jotain Vidollin tyylistä vai jotain ihan muuta ikään kuin irtiottona? Entä palaako Rame bändeineen Undercoden alaisuuteen, mitä luulette?
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Elo 05, 2011 9:43 pm

Avalyn kirjoitti:Asiasta toiseen, minusta olisi hauskaa jo tietää, keitä Rame uuteen bändiinsä nappaa mukaan. ^^ Näkisin mieluusti sekä Shunin että Girun mukana, mutta en kyllä yhtään uskalla arvailla, ovatko he lähdössä vai eivät. Minua mietityttää myös se, millainen Ramen uuden bändin konsepti tulee olemaan. Jotain Vidollin tyylistä vai jotain ihan muuta ikään kuin irtiottona? Entä palaako Rame bändeineen Undercoden alaisuuteen, mitä luulette?

Puhun mieluummin Ramen uudesta bändistä kuin keskustelen Vidollin hajoamiseen vaikuttaneista seikoista. :D Oon nyt paljon epävarmemmalla pohjalla, ja se tuntuu välillä ihan hyvältä.

Jäsenistähän on vaikea sanoa yhtään mitään, koska Ramekin sanoi, ettei vielä tiedä, ketä mukana sitten itse asiassa onkaan. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen tunne, että mukana saatetaan nähdä entisiä Irokuin jätkiä. Sekä Rame että Shun ovat silminnähden hyvissä väleissä Irokuin kanssa, onhan esimerkiksi bändin rumpali Natsuki (shunshunin sanojen mukaan hellitellysti Nachichichichichichichichichichi) Shunin kouhai, ja Ramekin on jo kertaalleen päässyt esiintymään yhteisessä sessiobändissä kitaristi Shuutan kanssa. Irokuihan hajosi samoihin aikoihin Vidollin kanssa. Vokalistista en osaa sanoa, mutta toivottavasti kyseessä ei ole Xodiackin Eros, koska en erityisemmin mieltynyt herran ääneen. Epäselvyyden välttämiseksi voin kertoa, että Eros siis on myöskin sessioillut Ramen kanssa.

Myöskään UNDER CODElle palaamisesta en osaa sanoa mitään. Olisihan se hyvä ja ehkä jopa mahdollista, koska Swordille tai Crownille ei Ramen uuden bändin kaltaisella pikkubändillä taida olla asiaa. Toisekseen, Ramen paluu UC:lle tekisi myös mannaa lafkan rahatilanteelle, jota jo nyt kompensoidaan muunmuassa Satsukilla. Kaiken lisäksi uskon, että Rame on kaikkein onnellisin UNDER CODElla. Vidollkin oli. Enkä usko, että Rame koskaan edes lähti UNDER CODElta kunnolla.

Shunin ja Girun haluaisin nähdä totta kai Ramen kanssa. Girusta olen vielä valmis luopumaan pitkin hampain, mutta Shunin poisjääminen ottaisi kyllä koville. Toivotaan siis, että Ramella on helvetin hyvät suostuttelutaidot, ja hän saa iskostettua kitaristille, ettei uusi bändi ole Vidollilta pois vaan ainoastaan väliaikainen ratkaisu, kunnes kaikki muut haluavat taas palata yhteen (mikä vaikuttaa epärealistiselta ainakin tässä vaiheessa).
Koska bändin konseptina toimii "pidetään hauskaa hyvien ystävien kanssa", en yhtään epäilisi, vaikka Tero palaisikin tähän Ramen uuteen projektiin. Ideahan on vaan pitää hauskaa. :D Mielestäni konsepti on ihana, koska Vidollin loppuvaiheessa Ramesta alkoi nähdä merkkejä siitä, ettei basisti-parallakaan ollut hirveän hauskaa. Suurimmassa osassa kuvista Ramesta paistoi väsymys ja stressi.
Tämä tarkoittaa toki myös sitä, että Rame palaa takaisin normaalin päivätyön pariin ja musiikki jää enemmän harrastukseksi. Mutta mitäs sillä niin väliä, kunhan Rame nauttii.

Mutta sormet ristissä sen puolesta, että bändissä on Shun. Kävin jo Shunille huolissani raapustamassa, että: "Tiedän, että Vidollin hajoaminen sattuu suhun vieläkin, mutta haluaisin silti nähdä sut yhdessä Ramen kanssa. (Huom. ei silleen yhdessä)"

Joo, ei muuta.

// Puhuin aiheesta Hyuran kanssa. Hyu oli sitä mieltä, että Shun on aika suurella todennäköisyydellä Ramen bändissä mukana, koska Rame tietää, että Shun tarvitsee sitä, eikä olis reilua, jos Rame ei pyytäis Shunia sinne. Seuraavaks arvuuteltiin vokalistia ja tultiin kummatki siihen tulokseen, et ihan kuka tahansa muu kuin Eros. :D (Hyura ehdotti esim. ex-hurtsin Hinaa)

Lopuksi yhteenvetona todettiin, että Rame on pullero, mutta siitä huolimatta seksikäs ja flirttailee miehille. Mitä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja shunshun » La Elo 06, 2011 7:24 pm

Alotin eilen yhdellä lauseella, mut sit mua väsytti ihan homona ja bwaabwaa, joten se siitä :D

Mutta Avalynin viestin alkuun vielä, että musta olisi typerää alkaa edes väittelemään, ellei osaa nähdä eroa väittelyn ja sen ulkopuolisen tilanteen aikana. Ellei osaa käyttäytyä fiksusti, niin ei kannata väitelläkään :D Siksi oon tyytyväinen sinänsä meidän väittelyporukkaan, koska kukaan meistä ei ole sanomassa "siis voi vittu, en enää koskaan puhu sulle, tuun haukkuun sun ficit pystyyn ja lähetän koiranpaskaa sulle postissa, senkin katala akka (kuten mun pikkuveli haukkui naapurintätiä viisivuotiaana XD)"

Kukapa meistä ei mieluummin puhuisi Ramen bändistä, kuin hajoamisesta. Etenkin, kun kyseessä on Rame <3___<3

Siis Hyura sai mua aavistuksen levollisemmaksi, etenkin, kun Shun on itsekin puhunut asioista kesän aikana. Shun kertoi kaipaavansa livejä ja soittamista. Lisäksi Shun tässä ihan vähän aikaa sitten kertoi, että hänen pitäisi keksiä elämäänsä jotakin kivaa tekemistä. Toivon, että se voisi olla Ramen bändi.
Se olisi vain jotain, mitä Shun tekisi Ramen kanssa siihen asti, kunnes tapahtuu Ramen ja Shunin odottama mystinen Vidollpaluu, kun kaikki haluavatkin taas tehdä Vidollia (tosin Kageroulle kävi näin, tai olisi käynyt, ellei vokalisti olisi kuollut ennen sitä...). Siis kuten Yuugin kanssa eilen pohdittiin... tai no se oli kyllä tänään, vaikkakin aamuyöllä, että Shun vaikuttaa ihmiseltä, joka ollessaan surullinen kahmii itselleen hirveästi tekemistä. Heti Vidollin hajottua Shun suurin piirtein linnottautui baariinsa ja lähti sieltä vain kotiin suihkuun/vaihtamaan vaatteita sekä eventteihin, joita Shunilla oli aika monta. Shun itsekin puhui siitä tyyliin "hee, en oo nukkunut kahteen päivään jee... nyt meen kolmeks tunniks nukkuun ja sit meen baariin". Lisäks me puhuttiin siitäkin, kun Shun ei kiireisenä myöskään syö tasaisesti, joten sitten se poika vetää kerralla ämpärillisen ruokaa ja lihoo (siksi Shunilla on _taas painokriisi, mikä on toisaalta söpöä).
Jos Shun tulisi Ramen bändiin, niin Shun saisi kaipuunsa musiikkiin tyydytettyä ja voisi unohtaa hetkeksi kipeitä asioita. Samalla siinä olisi paljon mukavaa tekemistä.
Ehkä munkin täytyy lähettää Shunille pieni kannustusviesti :o koska nyt oon jo vähän toiveikas, ja jos käykin niin, ettei Shun menekään siihen, niin kyllä tulee kuulkaa tippa linssiin. Girun puuttumisesta selviän vielä ihan siedettävällä pettymyksellä, mutta Shun... Shun on viittä vaille niin tärkee kuin Rame, joten se on tosi iso asia. Stressikäyrä kohoaa taas...
Loppujen lopuksi muuten mulle on aivan samantekevää, ketkä siihen bändiin tulee, vaikkakin sellainen vokalisti, jota voi kuunnella olisi enemmän kuin kiva :DDD Muuten tunnustan tässä vaiheessa, etten niin välitä. Keskityn vain Rameen ja siinä lomassa Shuniin, katsotaan sitä sitten, kun jäsenet on päätetty - ties vaikka siellä olisi iloisia yllätyksiä.
Yhtiöksi toki toivon UCPtä, koska siellä on aina ollut Ramen koti ja Ramelle tekisi hyvää palata sinne Kisakin hellään huomaan (nostamaan UCP pohjamudista taas yli nollan tulorajan XD)

Siitä olen ihan varma, että Rame palaa takaisin päivätöihin, mitä sitten ikinä tekeekään (Ramehan on hengannut paljon soitinliikkeissä, ehkä siitä urkenee ura 8D). Paluu siihen on varmaan aluksi vaikea, mutta on vaikeaa ottaa bändi vain hauskanpitona, jos sillä tienaa leipänsä. Vidollissa oli jo niitä paperitöitä ja toimistohommia, joten uskon, ettei tämä bändi edes tule koskaan majoroitumaan. Ramelle ei myöskään tainnut jäädä kovin hyvä kokemus Crownista, koska hän kiitti kyllä Swordia tuesta Vidollia kohtaan, muttei kiitellyt Crownia pätkän vertaa. Tosin Shunille ja Girullekin jäi siitä paha maku suuhun, kun heille ei toimistolla suostuttu kertomaan hajoamisesta ollenkaan :'D
Indies ollee päivän sana tästä lähtien, enkä kuulkaa pistä yhtään pahaksi. Musta majoroituminen ei alun perinkään ollut kovin hyvä ajatus... Ja mitäpä siitä seurasi.

Teron paluusta tosin... No tiedätte varmaan, etten toivo sitä. Lisäksi mietin, mitä se vaatii... Tai siis välien paikkailu vie aikaa ja oletettavasti välirikkoon on ihan oikea syykin, joten kuinka helppo on antaa anteeksi ja sopia asiat.
Toisaalta, jos Tero tulisikin bändiin, niin tuntisin ristiriitaisia fiiliksiä. Haluaisin ensin saada jonkin selvityksen siihen, millaiset välit Ramella ja Terolla on (ja jos Shunkin on mukana niin...)
Jos saisin tietää, että he ovat sopineet, niin okei, mutta en itse ole heti muuttamassa ajatusmaailmaani, koska ihmiset toipuu eri aikaan. Ehkä olisin jonkin aikaa nihkeä Teroa kohtaan ja pitkälti ignooraisin hänet, kunnes fiilikseni hiljalleen laantuisivat olemattomiksi. Ei Tero koskaan ole lempijäseneni ollutkaan, joten en koe tässä suurempaa ongelmaa.
Mut jos saan valita, niin toivon valinnan osuvan johonkuhun toiseen kuin Teroon (myöskin siksi, että Tero säveltää niin hiton vähän ja toivoisin Ramen bändissä olevan hyviä ja monipuolisia säveltäjiä - joskin oletan Ramen olevan pääsäveltäjä).
Mun tosi villi ja äärimmäisen epätodennäköinen toiverumpali ois ex-Kageroun Shizumi, jota Rame ei välttämättä edes tunne :'D mut se ois hyvin pitkälti Teron tasoinen rumpali (eli vitun hyvä), joka on tottunut siihen, että rummuillakin voi kikkailla ja tehdä biisiin ihan uusia ulottuvuuksia. Lisäksi se mies osaa säveltää...
Mutta tuskinpa vaan!! Joten toi on tosi korkeelentonen ajatus, jota en pidä missään suhteessa varteenotettavana :3

Rame on ihana pullero... Nyt mulla on tiedättekö suuri halu kirjoittaa lohtusyövästä Ramesta jotain söpöä ficinpoikasta :DDD Sitä paitsi Rame on täyteläinen, muodokas ja pehmeä = seksikäs.
Ramen flirtti on itse asiassa melkein pelottavaa, kun sen tajuaa... Tajuukohan Rame itse sitä XDDD
Viimeksi muokannut shunshun päivämäärä La Elo 06, 2011 7:46 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Elo 06, 2011 7:40 pm

Hei oikeasti voitaisko me Rame-fanit olla vähän vähemmän omituisia. XD Luulen, et jos ykskään jäi tänne ton meidän väittelyn jälkeen, niin nekin kaikkoaa saman tien, ku multa ja shunshunilta alkaa irrota tätä "Rame on niin ihanan pyöreä ja täyteläinen ja syö kuin ottaisi suihin joten se on ihan tajuttoman seksikäs ja se flirttailee miehille eli umpihomo on Rametan"-juttua. XD
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » La Elo 06, 2011 7:56 pm

Yuugi kirjoitti:Hei oikeasti voitaisko me Rame-fanit olla vähän vähemmän omituisia. XD Luulen, et jos ykskään jäi tänne ton meidän väittelyn jälkeen, niin nekin kaikkoaa saman tien, ku multa ja shunshunilta alkaa irrota tätä "Rame on niin ihanan pyöreä ja täyteläinen ja syö kuin ottaisi suihin joten se on ihan tajuttoman seksikäs ja se flirttailee miehille eli umpihomo on Rametan"-juttua. XD

Vihjaatko muka, että siinä on jotain outoa, että tykkää, kun Ramella on vähän pullanaama ja pieni masu... Okei, meen kohta johonkin nurkkaan ajatteleen tota tarkemmin<3
Lisäksi ei ole mun vikani, että Rame syö wagashia sillä lailla. Jos tikussa on niitä nameja, niin onko pakko tunkea se koko tikku suuhunsa eikä esim. nostaa sormilla sitä karkkia vähän ylemmäs :D ... Meen ajatteleen tätäkin vähän syrjemmäs...

Tosin tää voi olla juuri siksi se syy, miksi mulle naurettiin Japanissa paskasesti, kun kerroin unelmoivalla äänellä olevani Ramefani... D:

Pitäisikö meidän tehdä joku poll Ramen seksikkyydestä.
"Mikä on seksikkäintä Ramessa?"
"Hymy", "pyöreys", "tapa syödä", "Rame flirttaa miehille", "Rame pukeutuu hameisiin", "Ramen luonne", "Ramen lapsekas androgyyniys", "Ramen ikuinen nuoruus", "Ramen bassonsoitto", vai "kaikki edellä mainitut" 8DDDDD
Mä kyllä tiedän, mitä painaisin... saattasin hakata tota vikaa vaihtoehtoa kuin puunhakkaaja halkoja ikään <3
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

4 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ti Elo 09, 2011 8:00 pm

shunshun kirjoitti:lisäksi ei ole mun vikani, että Rame syö wagashia sillä lailla. Jos tikussa on niitä nameja, niin onko pakko tunkea se koko tikku suuhunsa eikä esim. nostaa sormilla sitä karkkia vähän ylemmäs :D

Tää oli yksi niistä asioista, joista Hyuran poikaystävä sano, että toi jätkä ihan selkeästi flirttailee miehille. XD Tai siis sen ympärillä oli oikeasti kolme muuta jätkää plus joku kameramies (joka saattoi olla Jui), ja sit jätkä vaan... avaa suunsa ja liu'uttaa sitä karkkitikkua suuhunsa sen verran, että se saa huulet painettua sen ekan karkin ympärille, ja sit sen voi vetästä hitaasti tikusta irti.

Siis asd, tietääkö toi mies ikinä, mitä se tekee? :DDDD Onko mahdollista, että täysin hetero mies vahingossa syö karkkeja kuin ottaisi suihin? Tai sitten Ramen flirttailu ei ookaan niin leikkimielistä ja vahingossa tehtyä, mitä me ajateltiin. XD

shunshun kirjoitti:Pitäisikö meidän tehdä joku poll Ramen seksikkyydestä.

Voitais yhteishengen ja demokratian nimissä tehdä poll siitä, mikä suosikkijäsenessäsi Vidollissa on seksikkäintä. Meidän Rame-kanta tuli jo esille. XD Kerätään kaikki seksikkyyspisteet yhteen koriin kaikilta jäseniltä.

Jotta tää ei olis nyt ihan turha postaus, niin ilmoitan tännekin Hyuran avulla käännetyt pääkohdat Ramen uutta bändiä koskevasta FC-merkinnästä.

Uusi bändi on kuulemma melkein valmis aloittamaan. Heillä on jopa biisejä valmiina muutamia. Ainoastaan yksi asia on vielä kesken: heiltä puuttuu toinen kitaristi.

Tämä tarkoittaa luultavasti sitä, että joko Shunia tai Girua ei olla edes pyydetty liittymään bändiin, tai jompi kumpi on kieltäytynyt pyydettäessä. Nyt huolestuttaa~~~~~

(Tai sitten Rame vaan pelaa aikaa Shunin suostuttelemiseen eikä suostu aloittamaan, ennen kuin Shun on mukana riveissä, mutta tämä on aika epätodennäköistä D:)
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z