Pay money to my pain

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Pay money to my pain

ViestiKirjoittaja DIM » Ma Joulu 26, 2011 12:28 am

Pay money to my pain (ペイ マネー トゥー マイ ペイン)

Kuva

vocal K - blog
guitar PABLO - blog
bass T$UYO$HI - blog
drum ZAX - blog
ex. guitar JIN

Official Twitter
Official site

Pay money to my painin musiikki kuulostaa paljon länsimaiselta, eikä varmasti vähiten siksi, että kaikki sanoitukset on englanniksi ja laulaja K:n lausuu englantia harvinaisen hyvin, välillä japanista aksenttia ei edes huomaa kappaleissa sujuvan englannin ohella. Bändin vanhempi musiikki oli hyvin raskasta, metalliin ja screamoon luokiteltavaa. Nykyään heidän musiikkinsa on kuitenkin hieman keventynyt, pysyen silti vahvasti rock-genressä. Väliin mahtuu vieläkin K:n karjumista, mutta ei yhtä paljon kuin ennen.

Pay money to my pain (lyhyesti P.T.P) perustettiin vuonna 2005, vähän sen jälkeen kun laulaja K:n edellinen bändi, GUNDOG, oli lopettanut. K sai paljon kokemusta edellisen bändinsä 4 vuoden olemassaolon aikana, joten GUNDOGin hajottua K päätyi perustamaan täysin uuden bändin täysin uusien, kokeneiden muusikkojen kanssa. Kitaristi PABLO aloitti muusikon uransa vuonna 1999 bändissä nimeltä GIRAFFE. PABLO on toiminut myös sessiojäsenenä bändeille FAKE? vuosina (2003 - 2008), Oblivion Dust (2007 - 2011) ja Takui Nakajimalle. Bändin basisti, T$UYO$HI, aloitti vuonna 2000 musiikkiuransa bändissä DRUG STORE COWBOY. ZAX, rumpali, on soittanut aiemmin bändissä nimeltä Falon. Perustamisaikainen toinen kitaristi JIN soitti suuren suosion saavuttaneissa bändeissä, kuten Rotten Graffiti ja GreeeeN, jonka vokalisti on myös JINin nuorempi veli. JIN erosi kuitenkin P.T.P:stä vuonna 2008 ja nykyään hän laulaa bändissä nimeltä High Speed Boyz (yritin ettii pintapuolisesti, onko ko. bändi vielä aktiivinen, mut en löytänyt ja oon liian laiska kaivamaan kovin syvältä, joten korjailkaa, jos toi bändi ei ole enää aktiivinen).

Pay money to my painin erikoinen ja iskevä nimi on laulaja K:n käsialaa. Hän on haastattelussa kertonut bändin nimen tarkoituksen.

Yhtyeenne nimi on raju. Pay money To my Pain, mitä se tarkoittaa?
K: Se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukeekin. Olen luonteeltani melko negatiivinen, joten työskentelen tuntiessani itseni synkäksi tai surumieliseksi. Sitten ihmiset maksavat levyistämme, joten he yksinkertaisesti maksavat ja ostavat tuskani. Halusin siis ilmaista asian näin.

Joten puratte mielummin vihaa tai surua musiikkiin kuin iloa ja mielihyvää?
K: No... Omalla kohdallani en pura tunteitani kappaleisiin, vaan ne syntyvät luonnostaan. En myöskään lataa musiikkiini vihaa; sanoituksetkin tulevat kuin itsestään. Joskus ne sisältävät tuskaa, mutta teen kappaleita itseäni varten.

Oli muuten taas vähän vaikea kirjoittaa bändistä, josta ei kauheesti löydy tietoa :D Edes bändin virallisilla sivuilla ei ollut biografia -osiota, mistä olisi voinut katsoa varmaa ja virallista tietoa. Joten tietoja oon siis katsellut jaMesta ja Wikipediasta ja omasta tietämyksestäkin vähän. Eli kaikki tässä oleva tieto ei oo täysin virallista tai luotettavaa, joten jos joku tietäväisempi huomaa virheitä niin tulkaa korjailemaan.
Oon perustanut lafiin, mitä, kolme bänditopicia eikä mihinkään niistä oo muodostunut mitenkään kauheasti keskustelua XD Päätin kuitenkin yrittää vielä kerran, koska P.T.P on mulle tärkeä bändi ja tykkään tosi paljon näiden musiikista, eikä mulla oo monia kavereita jotka ko. bändiä kuuntelee, joten olis mukavaa jos tähän saataisiin jonkinlaista keskustelua.

Itse löysin Pay money to my painin selatessani Sadien Mizukin blogia, varmaan joskus 2-3 vuotta sitten, jonne Mizuki oli linkittänyt Pay money to my painin biisin Pictures. Kun kuuntelin kyseistä biisiä, ajattelin ensin automaattisesti, että bändi olis englantilainen - tai vähintäänkin laulaja. K kuulosti niin erinomaisen hyvältä, sen englannin lausuminen, gosh, en oo kuullut monenkaan japanilaisen laulajan lausuvan niin sujuvasti. Toki japanilainen aksentti oli huomattavissa sen jälkeen, kun tajusin bändin olevan japanilainen. Kuuntelin biisejä tarkemmin ja kyllä sen sieltä huomaa, mut aika heikosti..! Rakastuin siihen biisiin jokatapauksessa ensikuulemalta, halusin ladata lisää ja pian huomasin lagittavani tän bändin musiikkia. Paljon. Rakastan myös ihan älyttömän paljon K:n sanoituksia, löydän niistä niin paljon mua itseäni ja niissä on tosi paljon tuttuja tuntemuksia ja fiiliksiä, mitä oon tuntenut tai tunnen, joten osaan eläytyä tän bändin musiikkiin todella hyvin. ja noiden syiden takia jotkut biisit tuntuu jotenkin henkilökohtaisilta, tärkeiltä. Omiksi lempibiiseiksini sanoisin ehkä sen ensimmäiseksi kuulemani Pictures, uusimmalta levyltä This life, Drive, Hourglass ja vanhemmista vielä Home (jota kuuntelen tällakin hetkellä ja ah ♥).
Viimeksi muokannut DIM päivämäärä Ma Joulu 26, 2011 3:42 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
please erase my wreck

DIM
Teknikko

Re: Pay money to my pain

ViestiKirjoittaja allisapp » Ma Joulu 26, 2011 1:37 am

Pay money to my pain. Ehdottomasti!

Tutustuin P.T.M:iin neljä vuotta sitten vokalisti K:n entisen bändin, GUN DOGin kautta. Eihän se mikään yllätys ollut, että rakastuin bändiin samantien. Harmi, etten ole saanut itseäni vielä kuuntelemaan bändin uusinta albumia täysin kokonaan, mutta muun muassa Deprogrammers-raita on ehdottomasti kuuntelemisen arvoinen! P.T.M on yksi yhtyeistä, joiden uraa seuraan mielellään ilman pettymisiä! Suosittelen.

P.S. K:n blogin osoite on väärin tuoss aloitusviestissä. Tämä on oikea.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja DIM » Ma Joulu 26, 2011 6:06 pm

Mun puolesta kannattaa _todellakin_ kuunnella uusin albumi kokonaan, koska sieltä löytyy ihan uskomattomia biisejä ja niin paljon erilaisia. Esimerkiks Hourglass, joka on hidas ja vähän ehkä surullisenpuoleinen. Sitten siellä on nopeeta, menevää ja ehkä vähän popahtavaakin, kuten This life ja Gift. Ja sit niitä vähän... en nyt sanois, että kovin "raskaita", mut silti sellasia biisejä, joihin mahtuu sitä K:n karjuntaa, esimerkkejä vaikkaaa 13 monsters ja Wallow in self pity. Kannattaa kuunnella kokonaan tää albumi, mä tykkään ainakin tosi paljon ja on ollut kovassa kulutuksessa ajoittain siitä lähtien kun se ilmesty.

// ja kiitos huomautuksesa tohon linkkiin, vahingossa kirjotin väärin XD Korjasin !
please erase my wreck

1 tykkää.
DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja Keikkudo » Ma Joulu 26, 2011 11:57 pm

Pay money to my pain <3 Oikeastaan en voi sanoa muuta kun että rakastan bändiä ihan koko sydämestäni. Siis oikeasti mikään ei ikinä koskaan milloinkaan voi ylittää tätä bändiä. Muistaakseni tutustuin ptphen about 3-4 vuotta sitten ja sittenhän ei oikeastaan tullut mitään muuta kuunneltua pariin kuukauteen. Nykyään tulee kuunneltua lähes päivittäin ptptä ja ei kyllästytä <3 RTN löytyy hyllystä ja After you wake up myös.... RTN sisältää ihan mukavia kappaleita ja oma ehdoton suosikki kyseiseltä lätyltä on 13 monsters.

After you wake up on myös ihana. Tosin silloin kun hankin kyseisen levyn en ovinut sietää sen nimeä. Se jotenkin vai nei sopinut sen hetkiseen ielentilaan kun tahtoi vain nukkua ja nukkua ja nukkua mutta ei siitä sen enempää. Kyseinen lätty paljastui aivan loistavaksi ja sieltä aika monetkin kappaleet kuuluu lemppareihin. Price to pay, Te answer is not in the TV ja Same as you are on oikeataan suurimmassa kulutuksessa tuolta levyltä.

Itse yllätyin alkuunsa myös Kn englannista. Muistaakseni jouduin tarkastamaan aika useaan otteeseen että kyseessä on varmasti japanilainen bändi. Mutta olihan se. Ensimmäinen kappale jonka kuulin oli Anxiety ja onhan se edelleen loistava. writing the diary on sellainen single lohkaisu että voisin antaa vaikka vasemman jalan kyseisestä ja heti kun rahatilanne vain paranee niin se sattaa päästäkkin levyhyllyyn. Mulla jotenkin oon ottanu PTPn tavallaan henkilökhotaiseksi asiaksi. Tai siis onko kukaan muu huomannut sitä että K selkeästi vittuilee sanotuksissaan? Tokihan niissä on paljon asiaa ja ne on koskettavia ja kannustavia mutta välillä tuntuu kuin ne sanat on kirjoittetu ihan vain kiusallaan. :D

Oma aivan ehdoton ykköslempikappale on Home. Olen jo virallisesti julistanut ettei Homea parempaa kappaletta ole yksinkertaisesti olemassa. Siis siinä ne sanat, se tunnelma ja kaikki siinä on jotain niin tärkeää, henkilökohtaista ja ihanaa. Toisinaan itkettää kun kuuntelen kyseistä kappaletta ja toisinaan no... Tulee vaan ihan järkyttävän hyvä olo. Mistä tulikin mieleen että sehän löytyy tuosta Remember the Namen limitedin liveltä <3 Eipä sitä kovin usein ole tullut itkettyä varttia hysteerisesti yhden ainoa kappaleen takia mutta oikeasti tuossa oli jo jotain. Klla on paha tapa vähän muutella noita sanoituksia miten milloinkin. Lähes jokaisessa kappaleessa herra veteli omiaan mutta Homen kohdalla oli se kaikkeista ihanin "This is your home" <3

Kn tatuoinnit on yksi asia minkä haluan myös nostaa esille! Sisi ne on jotain loistavia. Etenkin se Be strong teksti on kaunis ja ne aseet *kuola* Toisinaan en ymmärrä mitne joku voi oikeasti kuullostaan iin hyvältä ja näyttääkkni hyvältä vielä siinä sivussa. Harmittaavain kun nuo muut jäsenet on jääneet vähän etäisemmiksi... Ehkä parhaiten muista hahmoista on jäänyt mieleen pablo (tai ainakin luulen että se on pablo...) koska herra leikkaa hiuksensa tuossa rtnän liven aikana :D Ennen encorea vieläpä Ja Klla oli söpö ilme kun se huomasi Pablon ajaneen hiuksensa. :D Pitää varmaan ensi kerralle nappailla kuvia tuosta kun katson... Tuleen ykyään vaan harvemmin katsottua mitään Livejä kun tietokoneestao n levyasema rikki... Tavallaan hyvä niin. En ainakaan ehdi loppuun kuluttamaan tuota DVDtä. Joskus pitäisi kyllä hankkia Picturesin Live DVD koska hurr. Tahtoo enemmän PTPtä Paljon paljon enemmän <3

Pahoittelen järkyttävän pitkää avautumista :D Hei muuten huomasiko kukaan muu sitä aivan loistavaa joulukuvaa PTPn sivuilla?
Viimeksi muokannut Keikkudo päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 7:55 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja DIM » Ti Joulu 27, 2011 12:50 am

Mä haluaisin myös tosi, tosi, tosi paljon jonkun Pay money to my painin live-dvd:n, tai vähintäänkin edes levyn. Musta tuntuu, että vaikka ne olis kalliitakin, olis kyllä sen arvoista koska uskon vakaasti että Pay money to my painin live-esiintymiset on uskomattoman hienoja. Varsinkin, kun kuulin ekan kerran sulta, Keikkudo, tosta Pablon hiustenleikkaamisesti extemporesti ennen encorea, jotenkin... niin harva tekee tollasta, oikeesti :DDD Musta on ihanaa ja älyttömän hienoa, ettei Pay money to my pain vaikuta olevan paljon ollenkaan levy-yhtiön hallinnan alla, vaan ne tekee mitä ja miten ite tykkää. Mun mielestä sellanen on aika ihailtavaa, koska nykyään tosi monien bändien musiikki, livet ja kaikki alkaa mennä paljon huonompaan suuntaan, kun levy-yhtiö alkaa hallita bändejä liikaa sen takia, kun niiden suosio kasvaa. Se on oikeasti tosi valitettavaa ja surullista :( Mut, no, sellasta se on. Musiikkimaailma.

Klla on paha tapa vähän muutella noita sanoituksia miten milloinkin.

Tarkotatko tällä siis sitä, että K muuntelee biisien sanoituksia liven aikana, tai jotain? XD Kuulostaa tosi hyvältä, tai siis- Olis varmaan keikalla aika yllättävää, että hoilailee biisin mukana ja yhtäkkiä huomaa, ettei laulaja laulakaan ns. oikeiden sanoitusten mukaan :D Positiivisesti yllättävää, hauskaa, huvittavaa. Just tätä tarkoitin myös tossa ylempänä, Pay money to my pain tuntuu tekevän tosi paljon kaikkea liveissä ja muutenkin, spontaanisti. Musta se on älyttömän hienoa.

Nyt kun mainitsit, munkin on pakko ihkuttaa vähän K:n tatuoinneista. Oikeesti, *drool*. Mua kiinnostaisi tosi paljon tietää, että onko K suunnitellut kaikki tatuointinsa itse vai miten. Musta kyl tuntuu, et se on :D Ja haluaisin myös jonkun ns. listan kuvien kera K:n kaikista tatuoinneista, koska en edes aina muista missä kaikkialla sillä on tatuointeja ja en edes varmaan tiedä kaikkia paikkoja XD Tykkään myös Keikkudon tapaan ihan hirveesti niistä aseista K:n rintakehässä, ja sen lisäksi myös ne kädet K:n vatsassa, joista roikkuu (ainakin mun mielestä näyttää siltä) vaa'at tai jotain, ne on myös tosi hienot. Sai mut miettimään, että oiskohan K ehkä vaaka horoskoopiltaan :D Jos se nyt edes on vaaka, joka niistä käsistä roikkuu. Tässä kuva, näyttääkö ne kenenkään muun mielestä vaa'alta? XD No, joka tapauksessa, tykkään loppujen lopuks kaikista K'n tatuoinneista. :D Tai niistä kaikista ainakin jotka tiedän. Mainitsemisen arvoisena myös noi käsivarressa olevat tatuoinnit, jotka näkyy mun avatarissakin, on ihan... *drool*

Harmittaavain kun nuo muut jäsenet on jääneet vähän etäisemmiksi...

Mulla on vähän sama fiilis :(

Haluisin tosi paljon tutustua ja saada tietoa myös muistakin bändin jäsenistä. Kun P.T.P:stä muutenkin löytyy niin hirveen vähän tietoa Suomeks tai Englanniks, ja sit koska K on laulaja ja automaattisesti se bändin ns. keulahahmo, niin löytyy sitten eniten kuvia ja tietoja muutenkin. Mutta! Huomasin tossa yks päivä, että sinne P.T.P:n sivuille on jossain vaiheessa varmaan tulossa myös se Biografia -osio, mikä ei vielä ainakaan toimi - ehkä sitä tehdään vielä? :D En usko, että se kuitenkaan ihan turhana ja mitääntekemättömänä siellä aina tulee olemaan. Että ehkä sen kautta sit saadaan hiukkasen enemmän tietoa taas Pay money to my painista ja sen jäsenistä, kunhan biografio osia tulee käyttöön~

Ja kyllä, mäkin huomasin sen joulukuvan... Nauroin sille pitkän tovin, kun näin sen ekan kerran XD Mietin, että onkohan joku jäsenistä mahdollisesti piirtäny sen :D Lol tulipas mullakin taas kunnon raamattu tästä viestistä (lol).
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja Keikkudo » Ti Joulu 27, 2011 3:28 pm

DIM kirjoitti:
Klla on paha tapa vähän muutella noita sanoituksia miten milloinkin.

Tarkotatko tällä siis sitä, että K muuntelee biisien sanoituksia liven aikana, tai jotain? XD Kuulostaa tosi hyvältä, tai siis- Olis varmaan keikalla aika yllättävää, että hoilailee biisin mukana ja yhtäkkiä huomaa, ettei laulaja laulakaan ns. oikeiden sanoitusten mukaan :D Positiivisesti yllättävää, hauskaa, huvittavaa. Just tätä tarkoitin myös tossa ylempänä, Pay money to my pain tuntuu tekevän tosi paljon kaikkea liveissä ja muutenkin, spontaanisti. Musta se on älyttömän hienoa.

Siis no en nyt sanoisi että muuttelee sanoituksia. Ainakaan mitenkänä liikaa mutta lisäilee omia lauseita sellaisiin kohtini missä ei kuuluisi olla mitään. Se on aika söpöä. Kyllä tuolla oli pari kohtaa joissa se sanojakin taisi muutella. Siitä vaan alkaa taas olemaan yli kuukausi kun olen viimeksi tuon liven katsonut niin ei oikein muisti pelitä muiden kappaleiden kuin tuon Homen kohdalla. Mutta useammassakin kohdassa se luikautteli noita omia lisäyksiään mikä on oikeastaan iha pirun mielenkiintoista. Koska ainahan se on kiva miettiä että hetkonen mitäs se nyt lauloi. :D Eikä kyse selkeästikkään ole mistään "unohdin sanat, laulelen silti jotain" vaan K lisäilee ihan noita lauseita tuonne. It's cute <3

Mä en oo ees ennen kiinnittänyt huomiota noihin käsiin sen vatsassa :D Se on vissiin aika uusi kuva koska multa löytyy koneelta kasa kuvia Ksta ilman paitaa ja niissä sillä ei ole tuota.. Mutta ihan hieno tuokin on ja kyllä se muistuttaa vaakaa :D
Ja Pablon hiusten leikkuu oli oikeastyi niin loisto tempaus. Nyt oon koittanu alkaa seuraamaan ainakin Pablon blogia koska se vaikuttaa hirveän symppikseltä. Toivotaan että se Biography tulis pian niin sais ehkä edes jotain irti noista muista jäsenistä. Ja tuo joulukuva oli niin loistava. Tai siis multa kyllä jäi se idea vähän hämäräksi että mitä ne ajoi takaa sillä että jokaiselta jäseneltä tulee verta nenästä? Pay money to my nosebleed? O.o?
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja DIM » Ke Joulu 28, 2011 12:30 am

Mutta useammassakin kohdassa se luikautteli noita omia lisäyksiään mikä on oikeastaan iha pirun mielenkiintoista. Koska ainahan se on kiva miettiä että hetkonen mitäs se nyt lauloi. :D Eikä kyse selkeästikkään ole mistään "unohdin sanat, laulelen silti jotain" vaan K lisäilee ihan noita lauseita tuonne.

Aaa okei, nyt tajusin. No, toi on silti tosi mielenkiintosta ja hienoa mun mielestä, söpöäkin kuten sanoit! Haluisin niin paljon, nyt vielä enemmän, nähdä niitä livejä, missä se lisäilee sanoituksia, yh, oon niin kateellinen sulle kun voit vaan ottaa ja tilata kun rahatilanne antaa periks :( mut joo, kuitenkin, ei moni laulaja kuitenkaan noin varmaan tee (?), tai en tiedä, mut en oo ainakaan ikinä ennen kuullut että kukaa tekis noin. K, olet ihana ja omaperäinen :( ♥

Mä en oo ees ennen kiinnittänyt huomiota noihin käsiin sen vatsassa :D Se on vissiin aika uusi kuva koska multa löytyy koneelta kasa kuvia Ksta ilman paitaa ja niissä sillä ei ole tuota.. Mutta ihan hieno tuokin on ja kyllä se muistuttaa vaakaa :D

Joo, kelasin itekin et ne on varmaan aika uudet. Ja ihan hemmetin hienot.

Pay money to my nosebleed? O.o?

... Tosiaankin. Nosebleed noista jätkistä tosiaan tulee ♥

Oot muuten varmaan huomannut, et Klla on tosi paljon sen blogissa kuvia siitä jostain mopsista. Ite en osaa japania, (tai osaan sen verran että katakanoja ja joitain hiraganoja osaan lukea, mut that's it), joten en tiedä onko se siis K:n oma koira, sen perheen vai jonkun kaverin jonka kanssa se vaan viettää paljon aikaa tai jotain :D Ootsä saanut selville, koska haluisin oikeesti tietää onko K:lla tosiaan mopsi....... en ois uskonu kyllä aiemmin ennenku näin niitä kuvia XD Mopsi (jos se edes on se, näyttää ainakin) ei vaan jotenkin tunnu K:n tyyliseltä koiralajilta, lmao, mut aika hellyyttävää kyl jos se on K:n koira on XD ahahha.
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja Keikkudo » Ma Tammi 02, 2012 12:09 am

Onneks aloin seuraamaan noita PTPn poikien Blogeja aktiivisesti. Tosin siitä huolimatta tajusin vasta nyt että 25.12. T$UYO$HIsta tuli isukki :D Ja mikä hienointa hänellä on ilmeisesti nyt sitten kaksi poikaa. Söpöä. Ja google translaten mukaan molemmat pojat on syntyny Another Day comesin soidessa taustalla. Siis oikeasti? Sulan ehkä tähän söpöyteen :D

Ja joo K on aika spessu tapaus. Tai ainakin mun mielestä se on jotenkin omaperänen. Ei ihan ekana tuu mieleen ketään keneen vois helpostikkaan verrata :D Ehkäpä siksi kyseinen herra onkin niin tajuttoman suloinen? Ja joo mäki oon tullu vähän siihen tulokseen että se mopsi on Kn... En kyllä 100% varma oo mutta luulis kun niistä on niin söpöjä yhteiskuviakin :D

Nyt oon koittanu lueskella enemmän noita PTPn poikien blogeja mutta hankalaa se tuppaa olemaan google translaten avustuksella. Ehkä vaan pitäis alkaa opettelemaan japania ihan tosissaan :D Kaikki vaikuttaa niin mielenkiintosilta tyypeiltä
~no more here~

1 tykkää.
Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja DIM » Ma Tammi 02, 2012 3:36 pm

... Mä oon joko tosi paljon jäljessä, tai sitten vaan ihan helvetin tyhmä :D T$UYO$HI? Isä? Otosan? Kaksi lasta? Mitä...

Okei, nyt kun kävin stalkkaamassa jätkän blogia, huomasin sen yhden kuvan vähän alempana ja muistin että olinhan mä nähnyt ton kuvan aiemminkin ja miettinyt että onko se saanut lapsen/onko sillä lapsi, mutta sit ilmeisesti työnsin sen vaan mun mielestä pois, kun en äsken muistanut nähneeni sitä kuvaa ja miettineeni onko jätkästä tullut isä.

Kuva
Paljon onnea T$UYO$HILLE ja vauvalle ♥

molemmat pojat on syntyny Another Day comesin soidessa taustalla. Siis oikeasti? Sulan ehkä tähän söpöyteen :D

Eikä, oikeesti? Nyt kyllä tuli tollekin biisille yks merkitys enemmän !

Joo, mäkin seuraan jokaista PTP:n jäsentä amebassa, joten huomaan aina kun joltain tulee uusi päivitys. Ja oon tosissani yrittänyt alkaa myös seuraamaan jätkien blogeja, vaikka oon tosi huono seuraamaan kenenkään blogia yleensä. Pitää nyt kuitenkin panostaa näiden blogien seuraamiseen.
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja fudge » Ke Helmi 29, 2012 6:52 pm

Mun on pitänyt kirjoittaa tänne jo pieni ikuisuus, mutta aina se vaan on jäänyt :D

Itse löysin PTP:n Keikkudon kautta tässä joskus oiskohan siitä jo pari vuotta. En edes muista tarkalleen. Ensimmäinen biisi, jonka kuulin oli Price to Pay ja se sai mut rakastumaan bändiin heti :D Halusin kuulla vaan lisää ja lisää PTP:n musiikkia.
Omia lempibiisejä ovat Pictures, Same as you are ja Home. Uusimpaan tuotantoon en ole kamalasti ehtinyt tutustua, ehkä teen sen tässä lähiaikoina.

Ehkä aluksi PTP oli mulle bändi jota kuuntelin silloin tällöin, koska ne teki hyvää musiikkia, mutta nykyään se on oikeastaan Dn lisäksi ainoo japanilainen bändi, jota kuuntelen enää kunnolla. Eihän tota bändiä voi muuta kun rakastaa

Ja koska olen ninja, pääsin niille PTPn paljon puhutuille biografia sivuille, vaikkei varsinainen linkki vielä toimikaan. (no ei, kokeilin vaan kyseistä urlia huvikseni ja meni arvaukseni oikein :D) Ehkäpä ne kohta aukeaa ihan oikeastikin (:
Ja kun teillä nyt on ollut puhetta siitä Kn mahdollisesta vaaka-tatuoinnista, niin ainakaan Kn horoskooppi ei ole vaaka vaan kauris. Mutta voihan se tatuointi silti olla vaaka ja symboloida jotain aivan eri asiaa.
// tutkailin vähän kuvia ja päädyin itsekin siihen että tatuointi näyttää kovasti vaa'alta. ja jos nyt sain selvää kunnolla, niin siinä lukisi myös do or be
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja allisapp » Ke Loka 24, 2012 1:47 pm

Huonoja uutisia. Pay money to my pain menee tauolle vokalisti K:n sairauksen takia. K on ilmeisesti ollut parikin kertaa sairaalassa aikaisemmin, mutta päättivät lopulta yhdessä että K:n on parasta keskittyä paranemiseen. Voit lukea ko. viestin Facebookista

Oikeasti, nyt ymmärrän miltä kaikista tuntuu kun lempibändi (tjn) menee tauolle. Mulla ei oo ikinä ennen mennyt mikään lemppari tauolle (paitsi ELLEGARDEN), joten on tää kyllä aikamoinen shokki. ;ww;
Kuva

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja allisapp » To Tammi 10, 2013 1:22 pm

... Lepää rauhassa, K. Olit yksi parhaista.

Lähde: http://www.paymoneytomypain.com/
Kuva

allisapp
Taustalaulaja

Paluu Bändit # P - Z