V-last.

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

V-last.

ViestiKirjoittaja illusione » La Heinä 23, 2011 11:15 am

Kuva

Päätin nyt tästäkin tehdä kun aihetta ei vielä ollut.

V-last on 11. joulukuuta.2009 perustettu, melko uusi pirteää musiikkia soittava yhtye. V-Last on muodostunut suurimmaksi osaksi VEGA:n entisistä jäsenistä. Rumpali Mako tunnettiin VEGA:ssa nimellä Kana. Myös kitaristi veljekset Yoshi ja Hiro soittivat ennen VEGA:ssa. Basisti Yukiha soitti bändissä NOIR, kunnes bändi hajosi lokakuussa 2009. Vokalisti Shyena liittyi V-Last:iin vetäydyttyään entisestä DragonWAPPPPPPEN nimisestä bändistään.

15.9.2010 ilmestyi heidän ensimmäinen kokopitkä PV Chuudokusei Gata Noise.

Jäsenet:

Kuva
Shyena(vokalisti)
Syntymäpäivä: 29.11
Verityyppi: AB
Pituus: 163cm
Pitää: WORLD WIDE LOVE = Kaikki maailman rakkaus? tai jtn. (mie en kans tiiä... xD)
Blogi

Kuva
Yoshi(Kitaristi)
Syntymäpäivä: 27.12
Verityyppi: A
Pituus: 177cm
Blogi

Kuva
Hiro(kitaristi)
Syntymäpäivä: 27.12
Verityyppi: V
Pituus: 178cm
Pitää: Musiikki, PARCO, CHROME HEARTS, Marlboro ICE BLAST (tupakkaa?)
Blogi

Kuva
Yukiha(basisti) Blogi
Syntymäpäivä: 2.2
Verityyppi: O
Pituus: 168cm

Kuva
Mako(rumpali)
Syntymäpäivä: 29.5
Verityyppi: A
Pituus: 176cm
Tykkää: PEACE MAKER, DIESEL, Silver Accessory (merkkejä?)
Blogi

bändin viralliset sivut

Ihe tutustuin vaasteihi tässä muutama kuukaus sitten, ja pojat on jo nyt päässy yheks mun lempibändisteistä(:: Tykkään musiikin pirteydestä, kappaleisiin ei(ainakaan ihe en) heti kyllästy vaikka kuuntelis useampaankin kertaa :'D Ihe tykkään Shyenan äänestä, se on sellainen ... poikamainen? Tosi ihanaa kuunneltavaa ainakin mun korvii.
Tuotantoa ei ole vielä kovinkaan paljon, koska ovat vielä uusia ja joillekkin kovin tuntemattomia(?)
1.7 ilmesty tubee se uus preview PLASMA.
Tykkään~ Tulee Shyenast vähä mielee joku suomalainen yms. räppäri kun se vaa heiluu tos alus sillei :''DD Sopoo~(u understan my mind:p)

Mutta, pitemmittä puheitta

Mitä ihe tykkäätte?
Löytyykö muita faneja?
Kappaleita?
Ensivaikutelma?

Keskustelua kehiin ! (::
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

2 tykkää.
illusione
Roudari

Re: V-last.

ViestiKirjoittaja coldcuts » To Heinä 28, 2011 10:18 pm

V-last. ilmoitti 25.7 MAKOn eroavan bändistä. Rumpalin viimeinen esiintyminen on「King of the terrorism live 21.8. Shibuya O-WEST:ssä.

Harmittaa, MAKO oli lempparijäseneni. Toivottavasti V-last. kuitenkin löytää rumpalille taitavan seuraajan~

Uusin single, P☆L☆A☆S☆M☆A, ilmestyi eilen! Allekirjoittanut ei ole kuullut vielä yhtään kappaletta kokonaan, mutta pv previewin perusteella nimikkobiisi kuulostaa ihan tarttuvalta. Tosin mitään kovin uutta tämäkään sinkku ei tunnu bändiltä tarjoavan, tosifaneille kuitenkin varmaan uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. V-last. ei siis ehkä musiikillisesti hirveästi minuun iske, häpeäkseni myönnän seuraavani bändin tekemisiä innokkaasti lähinnä ylisöpöjen poikien takia.

coldcuts
Fani

ViestiKirjoittaja himeru » Pe Elo 19, 2011 2:33 pm

täytyy tulla kertomaan että mako on mun suurimpia musiikin jumalia ja v-last yksi lempi bändeistä .
surettaa ja harmittaahan tuo makon lähtö paljon , mutta nothing can do , nyt pitää vaan toivoa että se jatkaa musiikin parissa .

bändiin tutustuin vajaa vuosi sitten chuudokusei gata noisen ilmestyttyä , saan kiittää yoshia ja hiroa , että halusin tutustua v-lastoon paremmin , kakoset samassa bändissä kiehtoi mua . paremmin bändiin tutustuttuani aloin kumminkin ihannoida makoa .

v-laston vanha tuotanto on mielestäni parempaa ja plasma oli aika suuri pettymys mulle . lempi kappaleet ovat kuitenkin chuudokusei gata noise , sairen ja owaranai koi .

himeru
Fani

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Loka 13, 2011 6:55 pm

V-last hajoaa 15.12. pidettävän oneman-keikan jälkeen musiikillisten erimielisyyksien takia. Bändin jäsenet ovat antaneet japaniksi omat kommenttinsa asiasta blogeihinsa.

Lähde: Monochrome Heaven
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Ruder » Su Loka 16, 2011 11:40 pm

Toi tieto hajoamisesta tuli järkytyksenä, vaikka toisaalta sitä olis ehkä pitänyt osata odottaa, kun tuli tieto, että Mako lähtee bändistä. No... Eihän sille mitään mahda, mutta kipeää tekee ja toivon vain, että miehet nähdään vielä uusissa bändeissä myöhemmin.

Olen kuitenkin itse kuunnellut V-last.iä melkeimpä siitä lähtien, kun bändi perustettiin ja bändillä on merkitystä minulle paljon. En osaa oikein parhaita biisejä nimetä, koska pidän kaikista kieltämättä (ainakin jonkin verran). Ja lempijäseniksi nousivat jo heti aluksi yoshi ja Hiro. Niissä kahdessa on vain jotain, mikä sitten saikin minut alkamaan seurata bändiä tiiviimmin, eikä käynyt niin kuin joidenkin bändien kanssa, että V-last.kin olisi hetken kuuntelun jälkeen jäänyt hieman enemmän taka-alalle.

Ruder
Bändäri

Paluu Bändit # P - Z