Rin / 凛 -the end of corruption world-

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Rin / 凛 -the end of corruption world-

ViestiKirjoittaja GanesaIX » La Touko 15, 2010 9:29 am

凛 -the end of corruption world-

Kuva

---

Jäsenet:

Kuva
Riku (laulu)

Kuva
Kanata (kitara)

Kuva
Mizuki (kitara)

Kuva
Kisaki (basso)

Kuva
Reiya (rummut)

Rikun virallinen blogi - 「戮Voice」
Kanatan virallinen blogi - 「KANATAん秘密基地」
Mizukin virallinen blogi - 「風凛火山」
Kisakin virallinen blogi
Reiyan virallinen blogi - 「おいらはドラマー」

---

凛 -the end of corruption world- on suhteellisen tuore Kisakin luotsaama visual kei-bändi, perustettu vuonna 2010. Jäsenistö koostuu pääasiassa Phantasmagorian sekä chariotsin entisistä jäsenistä, poikkeuksena Mizuki (ex. ミサルカ, 劇場型宮廷楽団 La neige). Bändiä koskevat yksityiskohdat julkistettiin täysin 6. huhtikuuta Phantasmagorian keikan jälkeen. Bändiltä on tällä hetkellä tullut vain yksi julkaisu pihalle - 凛-nimeä kantava maxi single. Levyn pystyi tilaamaan vain UCP:n nettikaupan kautta, ja niitä oli painettu 1000 kappaletta. Levyn sisältämää kappaletta 凛 ei MySpacen mukaan tulla julkaisemaan millään muulla levyllä.

Ensimmäisen kappaleensa perusteella bändi osoittaa olevansa raskaamman puoleista visual keitä, mutta esimerkiksi preview tulevasta balladista As If Forever Exists osoittaa, että hempeämpääkin puolta tullaan kuulemaan melko pian. Muutkin previewit kappaleista antavat ymmärtää, että kyseessä on melko menevän tyylistä rokkia milloin hieman raskaimmilla mausteilla ja milloin niitä ilman.

Julkaisuja on tulossa melko pian lisää - kaksi seuraavaa on päivätty tälle kuulle ja poikien kovasti promottu As If Forever Exists-sinkku ilmestyy kesäkuun 2. päivä, kolmena eri versiona tietenkin. Julkaisulistaa ja tarkempaa juttua niistä alapuolella.

24.04.2010 凛 -the end of corruption world- ( 1,050 yen )
23.05.2010 NEO VOLTAGE (omnibus) (2,500 yen, tax in )
25.05.2010 Fake Dance
02.06.2010 As If Forever Exists -A Type- ( 2,100 yen )
02.06.2010 As If Forever Exists -B Type- ( 1,670 yen )
02.06.2010 As If Forever Exists -C Type- ( 1,670 yen )
XX.XX.2010 As If Forever Exists -Making DVD-

Jokainen kolmesta sinkusta sisältää nimikkobiisin lisäksi bonuskappaleen, jota ei toiselta sinkulta löydy. A type on limited edition CD + DVD, joka sisältää nimikkokappaleen PV:n sekä sattumanvaraisen keräilykortin, joita on yhteensä 12 erilaista. B type ja C type ovat kumpainenkin regular-versioita, joista B sisältää bonuskappaleena Imaginary Loverin ja C Fake Dancen.

Mutta mikäpä se sellainen meno olisi, ettei olisi mitään ekstraa luvassa? Sitä nimittäin on, niille jotka ostavat kaikki versiot. Kaikki versiot ostaneet voivat osallistua kilpailuun, jossa on mahdollisuutena voittaa As If Forever Exists-PV:n making of-DVD nimikirjoituksilla. Kaikki, jotka ovat ostaneet versionsa bands-aid onlinesta, voivat sen sijaan voittaa toisenlaisen palkinnon - furi-oppaan Fake Dancelle.

Tietolähteet:
MySpace
UCP:n virallinen sivu
Last.fm

Kuvat: Last.fm & UCP:n profiilisivu

---

Voisin tähän loppuun hieman kertoilla omia fiiliksiäni tästä bändistä. Eilen siis kuulin ihan ensimmäistä kertaa tuon 凛:n ja tuli hieman sellainen... whoa-olo, kun intro pärähti soimaan. Totta kai oli hieman odotuksia bändille, mutta tällä biisillä ne ylitettiin ja kirkkaasti. Pelottaa aina, että bändi floppaa, etenkin jos olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.

Kappaleenhan on säveltänyt Kanata. Okei, nimenä tuo jätkä ei sano yhtikäs mitään, mutta sanoisin tätä sävellystä hyväksi. Reiya on todistanut osaavansa soittaa rumpuja - etenkin intron rummuista tykkään. Kitarariffit kuulostavat jokaisen kuuntelukerran jälkeen paremmalta mitä aiemmin, koska onnistun vieläkin bongaamaan uusia jippoja niistä, mitä edellisillä kuuntelukerroilla ei tullut huomanneeksikaan. Kitarat tosin tuovat huonona puolena sen, että ne peittävät basson alleen. Tiedän, että Kisaki osaa sitä bassoa soittaa, mutta tahtoisin myös mieluusti kuulla. Toivonkin, että tulevaisuudessa julkaisuista edes osa olisi hieman bassopainotteisia.

Vokaalit... joo, parasta vetää erillinen paragrafi näille ihan. :'D KAWON, HISKAREA, Phantasmagoria, chariots ja nyt Rin. Riku kehittyy vokalistina selkeästi koko ajan. KAWONissa oli hyvä, jos ko. herra tiesi miten päin mikkiä pidetään. HISKAREAssa alettiin jo osoittamaan sen merkkejä, että laulu alkaa sujua ja kokeiltiin omaa ääntään. Phantasmagoria oli Phantasmagoria - kaikki voi arvata (ja eräät tietää) miten suhtaudun tähän. chariots... no... anti olla. Mutta sitten Rin. Rikun ääni on kehittynyt vielä enemmän aikaisemmasta. Siihen on ainakin kirjoittajan itsensä mielestä tullut jonkinlainen poikamainen vivahde - kuten kaverini totesi, Riku ei enää ole vain ulkoisesti suloinen, se laulaa myös suloisesti. En sitten tiedä, millaisia livevetoja tulisi odottaa - laulu ainakin ekalla biisillä on hyvin soljuvaa ja minun korviini puhdasta (huomioikaa nyt se minun-sana siellä, jooko). Ensimmäisellä kuuntelukerralla meni silmät hieman pyöreiksi ja tuli ajatuksia päähän ties mistä - "ai, että tämäkö on muka se samainen Riku?" No joo, plussaa pojalle tästä.

Estradi on nyt teidän.

// Edit 21.05.2010: Addasin blogit ja linkit niihin kuvien alle - blogien nimet nyt on kopioitu Kisakin blogista, blahblah, you know the drill. PS: Käskekää nyt joku sitä idioottia basistia nukkumaan, tuokin merkintä mikä nuo sisälsi, oli tehty kolmelta aamuyöllä.
Viimeksi muokannut GanesaIX päivämäärä Pe Touko 21, 2010 10:35 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

GanesaIX
Taustalaulaja

Re: Rin / 凛 -the end of corruption world-

ViestiKirjoittaja Tricen » Su Touko 16, 2010 12:21 am

Vois lisätä pari kommenttia tänne~

Rikun hienoa engrishiä
kalligrafiaa ja きさき?
ja Riku laitetaan istumaan puutarhatuolilla

+ blogit Mizuki, Kanata ja Reiya (niissä ei oo kyl mitään vielä..)

Mut joo, mä ainakin tykkään tosi paljon ekasta sinkusta, eikä se oo ihan samaa kuin Phantasmagoria vaik vähän niin pelättiin. Ja se pieni pätkä As If Foreves Exististin PVstä mikä näkys Monologue videossa, niin se näytti ja kuulosti niin hyvält et ei mitää rajaa (ja Kisakikin sano et Riku näyttää hyvältä siinä!). Mun on vähän vaikea sanoo viel mitään kunnolla, kun vasta yks biisi on julkastu, mut toi potpuri mikä soi under coden sivuilla kuulostaa ihan vitun hyvältä.

Odotellessa julkaisuja~
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Ke Kesä 02, 2010 6:29 pm

Hoho, menihän siinä aikansa, mutta omnibus-albumi NEO VOLTAGE on vuotanut virallisesti intermaneetin kummalliseen maailman, ja tuloksena on sitten tämä. Elieli, Rinin uusin biisi, tällä hetkellä, joka kantaa nimeä Foolish. Koska varmana olen suuna päänä about kaikesta Riniin liittyvästä, voisin ihan hyvin kertoa tässä hieman fiiliksiäni uuden biisin suhteen.

Ekana painotan, että kyseisen kappaleen olen kuunnellut tähän mennessä tasan YHDEN KERRAN. Kuuntelen varmasti monia kertoja enemmän lähitulevaisuudessa, sillä kieltäydyn vielä asettumasta jollekin tietylle kannalle näin aikaisessa vaiheessa. Ensimmäinen asia, jonka osaan sanoa koko biisistä, on että WTF? Nimikkojulkaisu, ja esikoisbiisi, oli lupaava ja pidin todella paljon, joten olen lievästi sanottuna pettynyt, ettei tämä nyt heti aukeakaan. Varmaan ehkä kuuntelukerroilla on jotain tekemistä asian kanssa.

En ole nähnyt lyriikoita edes, mutta antakaa toki anteeksi seuraava lausumukseni: joko tämä biisi on suurilta osin englanniksi, tai Riku on juotettu harvinaisen kovaan känniin (johon riittää kaksi siideripulloa kuitenkin, köh). Ekana tulee mieleen juuri joku Phantasmagorian NIL FRONTIER sanojen epäselvyyden takia (ei siis melodian tai muun vastaavan), koska siis... mitä? Jos se on japania, niin Riku on kännissä. Jos se on englantia, Riku on ihan normaali.

Melodia. No sehän se vasta hauska juttu tässä biisissä onkin. Kertosäe kuulostaa todella kivalta jo yhden kuuntelukerran perusteella, mutta muun biisin melodiasta ja sen rakenteesta en ole kyllä saanut kiinni. Osittain melodiasta tulee mieleen Kisakin MIRAGEn aikaiset sävellykset (ei, en pidä niistä vieläkään), ja niin. Introssa mietityttää, että missä vaiheessa rumpukomppi ja kitarariffit alkavat puhaltamaan samaan hiileen, eikä se kyllä ihan auennut ensimmäisessä säkeistössäkään.

Tuota... suurimmaksi osaksi sanon vain että WTF ja annan biisille omaa rauhaa sekä kuuntelukertoja.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja RoLLe » La Kesä 12, 2010 10:53 am

Mäkin tuun nyt jotain sanomaan, koska Phantasmagoriasta tykkäsin hirveesti (tykkään vieläki) ja sinänsä muaki alko kiinnostaa, että mitä Kisaki Rinin kaa saa aikaiseksi. En aluks ollu kauheen innostunu Rinii kuuntelee, mut tänää otin itteäni niskasta kiinni ja kokeilin. Leuka oli lattias sen jälkee.

Eka olettamus tietysti oli Phantasmagorian kakkosversio, mut nyt ku toi As if forever exists PV tuli livejournaliin ja laitailin sen mielenkiinnosta koneelle ni toi olettamus katos ihan kokonaa. Suoraan sanottuna rakastuin kappaleeseen ja pv:seen ihan täysin. Toljotin vaan tota pv:tä suu auki. Kisaki on oikeesti nero. Rikun ääni, se kuvauspaikka, niiden asut... kaikki vaan on niin täydellistä ja oikeesti kylmät väreet vaan meni ku kuuntelin/katoin. Rikun ääni kuulostaa aivan älyttömän ihanalta tossa ja sanatkaan ei todellakaan ole huonot. Se taivas ja meri tos videos... ja se ku Kisaki kävelee hitaasti ja ää. Tää ylitti odotuksen täysin (ja nyt biisi soi youtubesta repeatilla niin kaua, et saan ton sinkun ladattuu).

Kuuntelin nyt samassa ton uuden Foolish biisin ja mulla oli sama reaktio ku GanesaIX:llä, eli wtf? : D Aika... mielenkiintosen kuulonen. Oon kans samaa mieltä siinä, et joko sanat on englanniksi tai sit Riku on laitettu äänittää toi kännissä. Ei siitä hirveesti selvää saa kylläkää... kyl toi As if forever exists ton kyl viel mun korvissa voittaa, mutta saa nähä et tuleeko tosta Foolishista parempi useamman kuuntelukerran jälkeen.
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Ke Kesä 16, 2010 1:05 pm

Jatkan floodimistani tänne. Ensin huonot uutiset - kuten tyypit, jotka seuraavat Shatteredin uutissivustoa, saattavatkin tietää, Kisaki on taas sairaalassa, saman vaivan takia kuin viime vuonnakin. Myös herran omaan blogiin on tullut asiasta virallinen ilmoitus ja Shattered on ko. merkinnän kääntänytkin. Pääpointit merkinnässä olivat tietysti se, että loput Rinistä jatkavat sovittuja aktiviteetteja, vaikkakin muutokset aikatauluihin ovat mahdollisia. Kiitos tästä, Kisaki - et varmaan viime kerralla sitten oppinut mitään. ´w`

As ifin sinkku sen sijaan - no hupsansaa, on tullut kuunneltua. Jumala on ollut olemassa ja kuunnellut minua aikanaan, koska toivoin FREEDOMia - aka Kisakin ja Rikun tekemää biisiä. Okei, se on ihan kiistämättömästi suosikkibiisi koko julkaisulta (kaikki versiot mukaan laskien), vaikkakin Imaginary Lover ja Fake Dance ovat myöskin jotain hemmetin kivoja. Ekoilla kuuntelukerroilla tuli sellainen lievä wtf?-elämys, mutta tosiaan vain lievä (ei sitä luokkaa tai tyyliä mitä Foolishin suhteen) - kunnes lopulta vain se intro huvitti. Huvittaa se vieläkin. Mutta moro kun on kiva biisi.

Imaginary Lover ja Fake Dance yllättivät säveltäjällään. Kisaki - mitä hemmettiä? Missä vaiheessa olet oppinut säveltämään paremmin kuin MIRAGEssa? En vieläkään pidä herran vanhemmista sävellyksistä, mutta nämä kaksi biisiä kyllä todistivat, että osaa se säveltää sellaistakin, mistä voin pitää ja mitä voin arvostaa. Isompana yllätyksenä tuli se, että As If Forever Exists-sinkun biisit ovat suurimmaksi osaksi Kisakin käsialaa - FREEDOMia lukuunottamatta. Sanoittava Kisaki oli ainakin meikälle harvinainen ilmestys - etenkin sen siirappisuuden ja kliseisyyden suhteen. Haha, huvittavaa että se jätkä kirjoittaa samanlaisia nyyhkis-lyriikoita mitä Riku. :'D

Nimikkobiisikin sinkulta on hyvä, vaikken siitä erityisemmin tässä nyt jauhanutkaan. Se on sellainen... no, tuli mieleen ...Lost in thought Phantasmagorialta biisin tyylin suhteen - raskas ja hitaamman puoleinen. Vokaaleista mainitsen biisissä sen verran, että en osaa vielä itse laulaa ko. biisissä mukana - Riku on tahdittanut laulunsa ihan omalaatuisesti. XD Joka ihme kyllä sopii siihen biisiin. Loppuun vielä uudehko kuva bändistä, napsaistu Last.fm-sivuilta:

Kuva

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Kurotus » Ke Kesä 16, 2010 5:17 pm

Silloin kun Kisaki ilmoitti aloittavansa uuden bändin reaktioni oli ”oikeasti?”. Se kuulosti hienolta idealta, mutta onko se toteutuessaankin yhtä hyvä? En tiedä miksi, mutta the end of corruption world toi heti mieleen pahanmaineiset kirkonkellot. :D Jotenkin Kisakimaista…

Seurasin silloin pari kuukautta sitten Phantasmagorian viimeistä (jääköhän viimeiseksi, hmm?) keikkaa suorana netissä ja olin kyllä melkein vetää riemusta kärrynpyöriä, kun Riku kertoi yleisölle olevansa Linin tuleva vokalisti. Toisaalta tämä oli ihan arvattavissa chariotsin kaaduttua ja vuoden vaihteessa Kisaki puhui paljon blogissaan Rikusta. Laulajavalintaan liittyen sitäkin, että Curen heinäkuun numeron Linin haastattelussa Kisaki kertoi, että hän tiesi jo etukäteen ottavansa varmasti Rikun vokalistiksi, jos hän vielä joskus perustaisi bändin. Näinhän siinnä sitten kävi, ja olen enemmän kuin tyytyväinen Kisakin vokalistivalintaan, sillä ah, Rikun ääni on jotain niin täydellistä yhdistettynä muiden jäsenten soittoon tässä bändissä! ^^

Yllättävää musta oli kuitenkin Reiyan ja Kanatan liittyminen. Tai siis onhan se selvää, että hekin etsivät chariotsin jälkeen uutta bändiä. Eniten mua huolestutti ilmapiiri, sillä en tiedä kuvittelenko ja onko tämä vain aistiharhaa, mutta aivan kuin chariotsin aikaan Rikun ja neljän muun jäsenen välillä olisi ollut pientä salamointia. Tämä oli siis vain minun olettamukseni, ei mitään todistettavaa. :p Mutta Linin ilmestyneiden kommenttivideoiden perusteella turhaan huoleeni ei nähtävästi ole tarvetta, sillä kyllä kai Kisaki valitsee bändiläiset sillä perusteella, että kaikki tulevat toimeen keskenään.

Mitäpä musiikista? Vain yksi sana riittää kuvailemaan ja se sana on uskomatonta. As if forever exists on jotain sellaista, jota en osaa vieläkään sanoin kuvailla. Se on vain niin… niin… kaunis! Täydellinen! Upea! Ei oikeasti, Riku!! Muistin taas miksi hän on yksi ehdottomista lempilaulajistani! *w* Ja on vieläpä kehittynytkin! Mulle tulee aina pala kurkkuu, kun Riku laulaa tunnelmallista balladia. Hänen laulunsa vain koskettaa niin syvältä… PV:kin oli niin kauniisti kuvattu. Tykkäsin muun muassa ihan pirusti niistä taivas- ja vesikuvista!

(ja Kisakikin sano et Riku näyttää hyvältä siinä!).

Niinpä! Se adjektiivi oli ’sekushii’ eli seksikäs. XD Epäillin, että mulle oli tullut erittäin paha lukihäiriö, mutta kyllä siinnä oikeasti luki riku-chan ga toku ni sekushii desu. Ja toi ’toku ni’ vielä korostaa adjektiivia ’erityisen seksikkääksi’. Moni meistä varmaan yhtyy Kisakin mielipiteeseen? :DD

Muutkin nyt ilmestyneet kappaleet ovat ihan mielettömän hyvän kuuloisia. Kyllähän niissä jotain Phantasmagoriamaista on, mutta enemmän mulle tulee mieleen jotkin chariotsin kappaleet. No onhan bändistä 3/5-osaa kyseisen bändin nykyisiä tai entisiä jäseniä. Onneksi niistä kaikista kappaleista kuitenkin löytyy jotain uutta ja kehittyneempää. Suosikkini on varmaan As if forever exists ja Freedom, vaikka muitakin tulee soitettua yhtä ahkeraan.

Todella ikävää tuo Kisakin sairaalaan joutuminen. Lepäilisit edes joskus kunnolla senkin työnarkomaani. Pelkään, että hänelle tulee sydänkohtaus tai jotain muuta pahempaa, joka vie häneltä hengen, kun rasittaa itseään aivan liikaa… D: Riku oli nyt tänään kirjoittanut, että Kisakilla on huomenna uudestaan leikkaus, joten… ei kuullosta hyvältä. Mutta toivokaamme parasta ja pikaista parantumista hänelle!
Kill the king

Kurotus
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Su Elo 15, 2010 1:50 pm

Pakko sitä on tännekin tulla, Rinistä kun on nopeasti tullut mulle helvetin rakas ja suosikkibändi Despan lisäksi. Mutta näin aluksi varoitan, että saatan toistella muita, kun en ole kuin silmäillyt edellisiä kommentteja.
Kun kuulin Kisakin aloittavan uuden bändin, olin tietenkin hyvin onnellinen. Oon jo oottanu pidemmän aikaa, millon herra palaisi takaisin musiikin pariin, ja nyt se sitten tapahtui. Erityisen kiitollinen olin, kun Rikukin oli mukana. Jollain lailla näiden kahden vain kuuluu olla samassa bändissä, tai muuten ei tule mitään. Piste.

Mulla on tällä hetkellä kaks Curee, joissa toisessa Kisaki puhuu Rinistä ja toisessa on koko bändi haastattelussa. Hyvät naurut sain, kun Kisaki kertoi kaikkien asuvan kävelymatkan päässä toisistaan, minkä jälkeen haastattelija kysyi, että ovatko he harkinneet yhteen muuttoa. Siihen Kisaki sitten vain vastasi, että muut kieltäytyivät, ja Riku tarkensi, että voisi olla hauskaa asua kahdestaan Kisakin kanssa, mutta ei muiden. XD

Muttajoo, ensimmäinen biisi, jonka kuulin, oli As if forever exist. Rakastuin heti PV:seen ja aloin ottamaan oitis lisää selkoa muusta tuotannosta ja Mizukista, Reiyasta sekä Kanatasta. Nämä kolme kun olivat minulle hieman tuntemattomampia nimiä, enkä juuri chariotsiakaan ole kuunnellut. Toinen kappale oli Fake dance, ja se on nykyään ehdoton suosikkini. Biisi on tarttuva ja se jää päähän soimaan, rakastuin sanoihin ja etenkin taustalla kuuluvat "FAKE"-huudot tekevät biisistä omaperäisemmän. Tykkään kovasti myös Foolishista ja Freedomista.

Jäsenistä.
Ehdoton suosikki on Kisaki. Kisaki on ollu mulle jo pitkään suosikkijiiru, mä en osaa kuin ihailla sitä miestä, tapahtui mitä tahansa. Haastattelujen perusteella Kisaki on vahva, mutta myös huumorintajuinen persoona vaikka ei sitä usein näytäkään, joka huomioi kuitenkin myös muut. Kisaki on erittäin karismaattinen, ja hän teki muhun kovan vaikutuksen heti, kun näin hänestä kuvan ensimmäistä kertaa. En oo koskaan ennen itkeny kenenkään julkimon takia, mutta kun avasin YesAsian paketin, otin käteeni Rinin singlen, jossa takana oli kiinni kaikkien jäsenten nimmarit ja sisältä löytyi Kisakin keräilykuva, en osannut kuin itkeä onnesta.
Riku on... Riku. Riku on uskomaton laulaja, sen todistaa jo Phantasmagoriankin kappaleet. Ääni taipuu niin melodiseen lauluun kuin myös karjumiseen. Myös Riku on erittäin hurmaava tapaus ja varmasti yksi parhaista vokalisteista, mitä tiedän.
Kanatastakin tykkään kovin, vaikka en hänestä juuri tiedäkään. Kanata on kuulema tuntenut Kisakin jo niiltä ajoilta, kun Under code oli vielä Matina. Mutta mitä nyt haastatteluja ja commenttiraitoja sun muita on seuraillut, hän vaikuttaa itsevarmalta ja perus iloiselta persoonalta.
Mizuki on mulle varmaan kaikista tuntemattomin nimi tähän mennessä. Aluksi hänen lookkinsa suoraan sanottuna hieman karmaisi minua, mutta nyt siihen on tullut jo totuttua. En osaa oikein sanoa vielä mitään kummempia hänestä, pitänee tutustua paremmin kunhan uutta materiaalia tulee.
Reiyakin on mulle vielä aika tuntematon, mutta oon saanut hänestä ihan hyvän käsityksen. Erittäin taitava rumpali on, etenkin Fake dancen komppi on erittäin tarttuva ja pidin siitä kovasti. Upea muusikko siinä missä kaikki muutkin neljä jäsentä.

Ja sitten lopuksi, mikäli Kisakin blogia oikein tulkitsin, toiveeni on kuultu ja uusi single on tulossa. Korjatkaa, mikäli olen väärässä.
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä La Loka 02, 2010 9:25 am, muokattu yhteensä 1 kerran
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nukeochi » La Syys 11, 2010 7:05 pm

Anteeks tuplapostaus, mutta nyt on aivan pakko.
Kuva
Riniltä on siis tulossa toinen single 10.11, nimi on Metamorphose. Siitä on ilmeisesti tulossa kaksi eri versiota, mikäli nyt oikein Kisakin blogia vilkaisin.

Täytyy kyllä sanoa, että odotan tuota kuin kuuta nousevaa. Mulle tulee jostain syystä mieleen joku Phantasmagorian lookki, jossa on ripaus jotain Versaillesmaisuutta, mutta silti rakastuin tuohon totaalisesti! Erityisesti Rikun ja Kanatan kampauksista pidin kovasti. Todellakin kovasti odotan uutta PV:tä ja kappaleita.
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä Su Syys 12, 2010 12:33 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Syys 11, 2010 7:21 pm

^ Nukeochi, olet aivan oikeassa. Rinin uusi outfitti muistuttaa mielestäni häiritsevän paljon Shinsoukyoku ~Variant Jihad~ in outfittia. Etenkin Rikun osalta (melkeen suora kopio Variant jihadista D:). Puvustajalle tullu joku kriisi, et vähänniinko Magoa, mut enemmän Riniä, nii laitetaan Rikulle Variant jihad -puku päälle ja tehdään sen hiuksista aikaisempaa isommat.

Sorry for the interruption. Please carry on.

Enhän mä edes kuuntele tätä bändiä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Ti Syys 21, 2010 6:42 am

Ehkä minäkin sitten, vaikken täällä mikään hirveen aktiivinen olekaan. Uusi look, hm. No Rikupieni, komea kuten aina. Muista sitten suurempaa väliä taas niin olekaan ulkonäön suhteen. :'D Ja jep, puvut muistuttaa Variant Jihadista, pienenä erona vaan kyllä meikällä se, että saan hieman hienostuneemman kuvan näistä rytkyistä. Älkää jumaliste kysykö, kun en itsekään tiedä, se vain on niin. :'D Saattaa tosin ollakin se, että pukumateriaali vaikuttais kovasti meikän silmiin satiinilta.

Ai, että Kisakilla on korsetti? Jaha. Aivan.

PS. Kisaki, mitä sä olet taas tappanut jalkoihisi? Tsiisus että sen kengät on tän bändin aikana olleet RUMAT.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nukeochi » La Loka 02, 2010 9:24 am

Uusien kappaleiden samplet on sitten julkaistu UNDER CODEN sivuilla, mutta eiköhän ne ole ehditty jo Youtubeenkin tunkea.

Metamorphose
Walking in the rain

En osannut odottaa vielä oikein mitään uusilta kappaleilta, mutta lookin perusteella ehdin jo aavistaa, että esim. jotain Fake dancea raskaampaa on luvassa. Jep jep, synkempään päin menossa, eikä tunnu olevan ollenkaan huono juttu, mutta toivon todella, ettei musiikki kuitenkaan muutu liian Phantasmagoriamaiseksi.
Ihan innolla odotan koko kappaleita.
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä La Loka 02, 2010 1:44 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja sacrifice » La Loka 02, 2010 11:22 am

Hoo! Mä tykkään molemmista sampleista. Varsinkin Metamorphose kuulostaa aivan mahtavan hyvältä, nyt on sellanen olo et ei malttais odottaa kokonaista versiota *Q* Jotain mahtavuutta tämäkin, Rin on kyllä oikein varteenotettava bändi, se on kuitenkin niin erilaista kuin Phantasmagorian musiikki, mutta silti jollain tapaa se on niin samanlaista. Musta on kehittynyt muutaman kuukauden sisällä oikea Phantasmagoria/Rin fanaatikko ettei mitään rajaa, rakastan ihan kamalasti Rikun ääntä ja no Kisaki... aijai mahtava ihminen ;___; Rinin noista kolmesta muusta jäsenestä en oikein osaa sanoa vielä mitään, koska en oikein tunne heidän aiempia bändejään tai tiedä heistä yhtään mitään, nimiäkään en juuri tältä seisomalta muista, mutta kai ne siitä tutuksi tulevat ajan myötä.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Pe Heinä 22, 2011 3:18 am

Semipientä infoa sen verran, että Rin on ilmoittanut menevänsä tauolle tms lokakuun jälkeen. Jostain kumman syystä, kun bändi sisältää yhden kappaleen ihmistä nimeltä Kisaki, en jaksa enää edes yllättyä moisesta. Ainoa jota käy sääliksi, on Riku.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja illusione » To Heinä 19, 2012 4:57 pm

15.7
KISAKI ,(Bass, keyboards, synthesizers, leader) Ex. Phantasmagoria, currently in the band called: (凛Lin -the end of corruption world-) was hospitalized yesterday due to repeated hematemesis caused by bleeding from an ulcer. An emergency surgery was made to prevent complications.

Lainasin ton nyt yhdestä facen yhteisöstä, kun en ite hirveesti Kissee seuraile mut oon tämmöne sivusta stalkkaaja :'D Eli juu, kaikki kuitenkin varmaa vähän ymmärtää. Nyt tässä eilen tuli kuitenkin uutista, että Kisaki ois jo toipunu ja pyytelee anteeks että huolestutti faneja tm. Mitä nyt tuosta sain selkoo. Mä ainaki otan nää Kissen sairastelut jotenki kauheen henkilökohtasesti, kun en oikeen saa selkoo että pitäskö ottaa vakavasti vai ei kun aika paljon se on nyt sairastellu :| Toivottavasti tää ei nyt Linii vaikuta ja että bändi kuitenkin pysyisi kasassa..
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja illusione » La Marras 10, 2012 8:14 pm

JaMe:

Visual kei -kokoonpano Lin jää määrittelemättömän pituiselle tauolle alkukeväästä 2013.

Vain vajaat kolme vuotta yhdessä pysyneen kokoonpanon toiminta loppuu samalla kuin sen johtohahmon KISAKIn maineikas levy-yhtiö UNDER CODE PRODUCTION lopettaa kymmenvuotisen taipaleensa. Yhtye ilmoitti kotisivuillaan, että tauon alkaessa kitaristi Mizuki jättää yhtyeen lopullisesti.

Henkilökohtasesti mulle tää on helvetin paska uutinen, en tiiä mikä Kisakiin meni kun päätti laittaa pisteen koko levy yhtiöllekin, eikä oikeestaan just nyt jaksa kiinnostaakaan. Sain ite tietää tästä uutisesta vasta muutama päivä sitten, joten jos joku tietää vähän enemmän syitä tms. niin voi toki ilmoitella ~
mut meen nyt jonnekkin nurkkaan angstimaan hyvästi.
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Marras 10, 2012 10:16 pm

^ Hyvä syy heittää UCP:lle hyvästit oli se, ettei lafka tainnu oikeastaan tuottaa Kissulle paljo paskaakaan ja sitten herra pääs stressaamaan sitä, että mistä revitään rahat esim. CD:iden julkistamiseen. Paremmat bändit kuten Lin, CindyKate ja Megaromania saattokin ehkä tuottaa jotain, mut loput tais vissiin vaan käyttää resursseja ja mennä sen mukana.

Ja Linin tauolle jäämisessä taitaa olla kyse kahdesta asiasta: 1) UCP lakkaa olemasta eikä oo mitään tietoa siitä, mille lafkalle Kissu haluaa Linin siirtyvän/kuka ottaa ne, koska Kissulla itellään tuskin on varaa sponssata ees omaa bändiään, ja 2) Kisaki on, kuten blogista on käyny ilmi, aika sairas mies. Osa on varmaan stressiperäistä. Mut tällähaavaa Kissu ei yksinkertasesti pykee tekeen mitään kenenkään eteen.

En siis sano, että nämä ovat absoluuttisia totuuksia. Sanon vaan omat oletukseni.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja shunshun » La Marras 10, 2012 11:27 pm

^ Noi UCP:n talousongelmat on kuitenkin liikkuneet kaikkien huulilla jo kauan ja siinä vaiheessa, kun yhtiö on viittä vaille konkassa ja pelkkä myllynkivi kaulassa, niin siitä on ehkä fiksuakin hankkiutua eroon. (Kissulla, kun oli aiemmin jo näitä verojuttuja, uusi korviaan myöden veloissa oleva yhtiö ei tekisi kovin hyvää.)
Sen on nähnyt jo monen vuoden ajan... Bändien sinkuista julkaistaan törkeen monta versioo, tehdään kauheesti remasteroituna sinkkuja ja julkastaan samaa kamaa toiseen kertaan, Phantasmagoria keikkaili hajonneeksi bändiksi aika usein (= kassamagneetti), yms.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

Paluu Bändit # P - Z